En sitten osaa tehdä ikinä oikein

ei kelpaa

Jos olen aktiivinen miehiä kohtaan, flirttailen ja menen juttelemaan, niin vaikutan kuulemma niin innokkaalta ja päällekäyvältä, että miehet ei kiinnostu. (Ja omasta mielestäni vain hymyilin ja juttelin ihan normaalisti).

Ja sitten jos en edes yritä mitään ja istun rauhassa omissa oloissani, niin kuulemma ilmeistäni ja eleistäni tulee erittäin torjuva vaikutelma. että kukaan kiinnostunut mies ei viitsi edes yrittää, kun vaikutan siltä, että annan takuulla pakit. (Ja omasta mielestäni olin ihan normaalisti, enkä katsellut ympärilleni murhaavan näköisenä).

No, tällaista palautetta sitten tuli, kun parille kaverille ihmettelin, että miksi kukaan miespuolinen henkilö ei ikinä tunnu kiinnostuvan minusta. 'Sen kun vielä tietäisi, että miten muuttaa käytöstä, jota ei edes tajua tekevänsä.

16

152

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rovasti.

Sinä teet huoruuden syntiä huikentelevainen nainen. Lisäksi sinä sorrat alemman tason miehiä pihtaroimalla värkkiäsi heiltä.

• mummo kirkonpenkiltä

Jeesuksen nimeen... Ylistys olkoon Jumalalle!

• lifemocker

vääriä tyyppejä olet tavannut. ei siinä muuta.

• -M-

Jos olet kysynyt asiaa naispuolisilta kavereiltasi, niin kannattaa muistaa että he vetävät yhtä köyttä ja yrittävät valvoa että kukaan nainen ei lipeä passiivisuusrintamasta. Jos siis olet mennyt juttulemaan miehille, niin olet ollut ikäänkuin töissä lakkopäivänä. Eihän sitä tietenkään hyvällä katsota...

• 10+6

Olette te pojat hassuja :D Mulla ei kyllä ole juuri yhtään sinkkua naispuolista tuttua joka EI tekisi aloitetta kun kiinnostavan miehen näkee, ja me kaikki tytöt kannustamme kun joku "uskaltaa" rikkoa normeja. Mun tutut tosin onkin kaikki samantyyppisiä kuin mä, puheliaita ja ujosta kaukana, heh. On kuitenkin totta että miehet usein häkeltyvät kun nainen tulee juttelemaan oma-aloitteisesti, taitaa olla aika syvälle juurtunut se "metsästys"vietti ja oletus siitä että aloitteen tekevässä naisessa on oltava jotain vikaa. Itse en mene juttelemaan ennen kuin on ollut jo vähän silmäpeliä, yleensä sillä laskee todennäköisyyttä mennä höpöttelemään varatulle ja saada kärttyinen tyttöystävä tukkaan kiinni... Mun henkkoht kokemuksien mukaan miehet ei innostu aloitteen tekevästä naisesta, mikä on harmi! Mä en jaksa odotella esim baarissa miehen aloitetta jos olen kiinnostunut ja silmäpeliäkin on jo ollut, mut pitää kai sit vaan opetella kärsivällisemmäksi!

• Me, jotka pidetään aloitteellisista naisista, ei välttämättä ymmärretä silmäpeliä.

• mies32

Tuskin on kyse mistään metsästysvietin sotkemisesta, vaan siitä että ne ovat eri miehiä. Ne miehet joihin ihastut ja menet iskemään, eivät usein ole niitä kovimpia pelimiehiä, kuten ne jotka itse tulevat sinua iskemään. Kun ne sinun iskusi kohteet sitten jäätyvät, tulkitset sen kiinnostuksen puutteeksi, koska vertaat heidän käytöstään sulaviin pelimiehiin.

• simmut auki sit!
        wlfwd kirjoitti:

Me, jotka pidetään aloitteellisista naisista, ei välttämättä ymmärretä silmäpeliä.

No sitten te olette ihan ansaitusti jääneet vaille niitä aloitteita - täytyy olla oikeasti aika tumpelo tai sitten harrrvinaisen salakavalaa silmäpeliä naisen puolelta etteikö kiinnostunutta katsetta hitainkin mies rekisteröisi :D On se sellainen "haa, ompas kivannäköinen mies"-katse kuitenkin aika eri näköinen kuin vaikka "ompas kaatunut paljon kaljaa kaverin rinnuksille..."-katse :D

• mies32
        simmut auki sit! kirjoitti:

No sitten te olette ihan ansaitusti jääneet vaille niitä aloitteita - täytyy olla oikeasti aika tumpelo tai sitten harrrvinaisen salakavalaa silmäpeliä naisen puolelta etteikö kiinnostunutta katsetta hitainkin mies rekisteröisi :D On se sellainen "haa, ompas kivannäköinen mies"-katse kuitenkin aika eri näköinen kuin vaikka "ompas kaatunut paljon kaljaa kaverin rinnuksille..."-katse :D

Ei ne katseet aina ole niin ilmiselviä. Itsekin kiinnostuneenakin naisia katsoessani käytän yleensä luultavasti ihan peruskatsetta. Tämäkin kiitos ujouden, kun ei muka saa olla liian ilmiselvä.

• arbhr

Minä ainakin ihastuin yhteen naiseen heti, kun hän alkoi jutella minulle. Ihan selvänä tuolla kaupungilla keskellä päivää. Ujo kun olen, niin jäädyin sitten kuitenkin, enkä osannut jatkaa keskustelua kunnolla tai kysyä sähköpostia/puhelinnumeroa. Miksi hän ei kysynyt sitten niitä minulta, sitä en tiedä... Kai se lopullinen liike on kuitenkin miehellä?

Toivoisin vaan, että naiset useamminkin lähestyisivät minua, koska itse olen niin älyttömän huono lähestymään itse.

• asia selvä

Turha lähetyä ujoja miehiä, kun ne jäätyvät kuitenkin...

• mies32
        asia selvä kirjoitti:

Turha lähetyä ujoja miehiä, kun ne jäätyvät kuitenkin...

Kyllä siitä yleensä lopulta sulaa, se vaan voi vaatia tuntien lämmittelyä varovaisesti.

• asia pihvi
        mies32 kirjoitti:

Kyllä siitä yleensä lopulta sulaa, se vaan voi vaatia tuntien lämmittelyä varovaisesti.

Joo, no ei kyllä minun iskis niin ujo mies! :-D

• mies32
        asia pihvi kirjoitti:

Joo, no ei kyllä minun iskis niin ujo mies! :-D

Ymmärrän. Tuo pitäisi vaan jokaisen ujon miehen tulla lukemaan. Ujot eivät yleensä edes tiedä kuinka monelle naiselle ujous on turn-off. Ujoille pitäisi tehdä jo lapsesta 100% selväksi, että ujous ei ole ok. Se ei ole mikään suloinen luonteenpiirre, kuten monesti ujoille kaunistellen sanotaan.

• asia pihvi
        mies32 kirjoitti:

Ymmärrän. Tuo pitäisi vaan jokaisen ujon miehen tulla lukemaan. Ujot eivät yleensä edes tiedä kuinka monelle naiselle ujous on turn-off. Ujoille pitäisi tehdä jo lapsesta 100% selväksi, että ujous ei ole ok. Se ei ole mikään suloinen luonteenpiirre, kuten monesti ujoille kaunistellen sanotaan.

No, varmasti löytyy naisia jotka sellaisesta tykkää. Makuja on onneksi monia!

• mies32

Kaverisi ovat asiantuntemattomia. Ei nainen voi olla liian kiinnostuneen oloinen, ellei sitten ihan mielisairaalta ala vaikuttamaan.
      Omissa oloissa kannattaa yrittää hymyillä vähän useammin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3703
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2404
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1955
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      19
      1709
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1669
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1588
    7. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      97
      1499
    8. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1447
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22
      1399
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      92
      1332
    Aihe