Eli, on tullu huomattua, miten vuosien mittainen "paskan" syönti alkaa vaatia veronsa. Nyt vatsaa pingottaa, turvottaa, on vatsahappo-ongelmia ja muuta mukavaa. Rasvaista ruokaa tulee syötyä viikossa ainakin kerran. Limuja, varsinkin kokista, tulee kitattua joka päivä ainakin sen litran. Limpparin takia onkin jo tullut komplikaatioita vatsahappojen rintamahyökkäyksen muodossa. Pitää kohta taas aloittaa Zoltin vetäminen. Mutta minkäs teet, kun koukussa olet.
Sittenpä asiaan: Onko olemassa nopeaa, helppoa starttia ruokailutottumuksien muuttamiseen, josta pääsee jatkamaan sitten pidemmälle. Typerintä tässä jutussa tekee sen, että meitsi on vasta eloisa 19-vuotias. Speksit painosta ja pituudesta on 70 kiloa ja 179 senttiä. En ole läski vielä, mutta alkaa löysää pakkaamaan. Aktiivi liikuntaa en harrasta. Vielä vähemmäksi tekee talvi vielä.
Eli, neuvoja, vinkkejä, stooria, miten huonosti syöminen on alkanut vaikuttaa.
Jeesi startti
Phantom
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294