Profiilivierailujen ja viestien määrä?

tiedoton deittaaja

Naiset ja miehet, kuinka moni profiilissanne vierailee ja montako yhteydenottoa saatte? tuleeko viestejä vai flirttejä enemmän?

Mietin tätä siksi että voisin vähän suhteuttaa kokemuksiani. Omiin viesteihini ja flirtteihin tulee vastaus tai hyväksyntä n. 1/3,5 ja näitä on tullut läheteltyä itseä miellyttäville kuvallisille profiileille.

Itselläni taas on kuvallinen profiili ollut n. 4kk. Pari ensimmäistä kuukautta profiilissani ei hirveästi ollut vierailuja, pieniä muutoksia tein tekstiin ja mielestäni samantasoisen kuvan vaihdoin ja nyt viime kuusta lähtien vierailuja on ollut päivittäin ja joskus jopa se maksimi 3. Ovatko muut huomanneet saman että syksy ja pimeän tulo on aktivoinut ihmisiä?

Itse olen vajaa kolmekymppinen mies ja koko aikana olen saanut naisilta 2 tai 3 suoraa flirttikutsua ja kaksi lähestyi viestillä. Valitettavasti vain yksi näistä oli edes lähellä sitä mitä olen hakemassa. Onko tämä paljon vai vähän?

7

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkk333

Mä oon huomannut, että riippuu ihan siitä missä ilmoitus on. Mulla oli aluksi kuvaton ilmoitus cityssä, ja viestejä tuli tipitellen silloin tällöin. Pari viikkoa sitten siirryin match.comiin kuvallisen profiilin kanssa ja johan rupesi tapahtumaan.

Kahden viikon aikana:
      - vierailuita profiilissani n. 800
      - flirttejä n. 200
      - viestejä/ viestiketjuja ehkäpä 30
      - livetapaamisia 3
      - suuria rakkauksia tähän mennessä 0

Suosittelen maksullista palvelua, koska niissä porukka on tosimielellä liikenteessä.

Nainen/ 35

• tiedoton deittaaja

Huh mikä valtava ero! Ja itseäni kyllä pidän ihan komeana ja muutoinkin asiallisena tapauksena. No eipä se sitten ihme olekaan jolleivät naiset kaikkiin viesteihin ehdi vastaamaan.

• Tulipahan nähtyä

Profiili on nyt ollut 3 pv, olen 40 nainen. Vierailuja tulee niiltä miehiltä, joiden profiilissa ensin käyn itse ja pari silloin, kun kirjaudun palstalle (eli ilmeisesti näyn heille juuri kirjautuneena).

Heti liityttyäni tein haun oman maakunnan miehistä ja siellä oli ruhtinaalliset neljä, joiden kriteereihin minä sovin ja jotka sopivat minulle. Heistä kahdelle laitoin viestin ja kahdelle flirtin. Yksi vastasi että ei kiinnosta.

Minun suuntaani aloitteen on tehnyt yksi mies, 14 vuotta itseäni nuorempi. Hän haluaisi ryhtyä rakastajakseni. Lisäksi on tullut yksi viesti ns. nigerialaisprofiililta eli mieheltä joka esiintyy ulkomaalaisena leskimiehenä.

Viimeistään ensi viikonloppuna otan profiilini pois, koska eihän tässä ole mitään järkeä.

• tiedoton deittaaja

Jaha, että naisillekin riittää tuommoisia. Unohdin tosiaan mainita, että olen myös saanut kaksi yhteyden ottoa huonolla suomen kielellä ja omien epäilysteni mukaan maksulliset naiset olivat kyseessä. Melkoista metsästystä ilmeiseti. Mutta odota nyt ihmeessä kuitenkin edes pari viikkoa eikä vain 3 päivää :)

• jljkjljlkjlkjlj

Kuvaton asiallinen profiili ollut elokuun puolivälistä. Itse en ole lähettänyt yhtään viestiä kenellekään. Olen saanut 3 viestiä, jotka kaikki venäläisiltä huijareilta jotka esiintyvät kauniina naisina. Yksi sanoi jopa rakastavansa minua...

Profiilissa 12 vierailua, 0 viestiä, 0 flirttia (naiset ei näköjään tee aloitteita)

Mies 35v...

• .. ..-

Kuvaton profiili (n 40 ) s24:lla noin vuoden ajan. Olen panostanut tekstiin, mutta saan aika paljon (sanallisesti) väkivaltaista palautetta siitä.

-vierailuja n 50kpl/ kk (lukema ei muutu koskaan)
      -viestejä tulee pari / kk ja enemmän jos olen itse aloittanut keskustelun,
      -flirttejä muutama koko aikana,
      -reilu kymmenen tapaamista,
      - joista yksikään ei ole ollut profiilitoiveiden mukainen mutta menin silti tapaamaan.
      -ystäväksi ei jäänyt ainutkaan
      -muutama erittäin asiallinen tavattu henkilö (välimatka tms esteenä)
      -paljon aronneita, jotka etsivät vain panoa- ja hurjasteluseuraa
      -erittäin traumaattinen kokemus, itsetunto laski nollaan. Luovutin ja olen ajatellut poistua radalta kokonaan.

Mä taidan ottaa tuon sanallisen väkivallan tai itsekkyyden aika raskaasti. Olen elänyt jo niin kamalissa suhteissa (sellaisissa perinteisissä suomalaisissa), etten siedä enää kiusaamista edes leikillään. Ja kun kyse on kuitenkin elämänkaumppanin etsimisestä, niin pienikin julkeilu alkuun tuntuu törkeältä. Lähestyn itse ihmistä mitä kohteliaimmin, katson sen peruasiaksi. Olla kohtelias, lähestyä kohteliaasti ja toivottaa ihminen tervetulleeksi.

Treffeillä on valtavasti ihmisiä, jotka osoittavat jo heti alkuun kaikki kamalimmat piirteensä ja kertovat KAIKKI elämänkaaresta heti kerralla. Toisen ex-perhekin pitäisi sulattaa heti ekoilla treffeillä. KAUHEA lasti heti kerralla nieltäväksi. Ja jos sanoo, "ei kiitos" niin tuomitaan vielä toisen tunne.

Jos joku sanoo minulle, etten ole riittävän kaunis, laiha, räiskyvä niin se on ok. En ole naaman perusteella torjunut miestä, vaan luonteen tai muiden asioiden. Etsin älyä ja ystävällisyyttä.

• Noin 1/3 joiden profiilissa olen vieraillut käy vastavierailulla. Viestejä tai flirttejä en ole saanut. Kuvallinen profiili ollut reilu 3 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3703
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2404
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1955
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      19
      1709
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1669
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1588
    7. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      97
      1499
    8. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1447
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22
      1399
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      92
      1332
    Aihe