Hei olen 12 vuotias pian täytän 13, painan 90-80kg Haluaisin laihduttaa jotenkin pois nämä kilot. Käyn pelaamassa lentopalloa melkein joka sunnuntai aikuisten naisten kanssa,koulussa joskus juoksen jonnekin ja liikunta tunneilla yritän tehdä parhaani. Keinun melkein joka päivä koulun välitunneilla. Koulun jälkeen tyhjään tiskikoneen ja täytän sen ja käyn joskus kävelyttämässä koiraa. Kun meillä on lehmiä joten autan isää joskus. Voisitteko kertoa hyviä laihdutus vinkkejä?
Apua laihduttamiseen.
Tarvitsee aupua
1
104
Vastaukset
- mievaan3
Eipä toi keinuminen paljoo auta.. eikä tiskarin tyhjentäminen :P Vähän myöhässä mutta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249