Kysymys ujoille

ujo mies 31

Onko teillä esimerkiksi joku tietty opeteltu rutiini, miten lähestytte kiinnostavaa naista tai miestä? Minusta se tuntuu niin äärettömän vaikealta, kun naama menee punaiseksi, vartalo alkaa täristä, ääni väristä ja aivot nollautuu aivan täysin. Ehkä tuollainen olisi ollut hyväksyttyä vielä 10 vuotta sitten, mutta nyt alan olla jo turhan vanha käyttäytymään kuin joku koulukiusattu, jonka vuoro on pitää esitelmä luokan edessä. Lähestyminen tuntuu olevan täysin mahdotonta.

Nettitreffejä olen ajatellut, mutta siellä naiset ovat niin iloisia, positiivisia, sosiaalisia ym. ettei oikein tunnu minun paikaltani.

10

232

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lsfksf

Ei ole rutiineja. Olen jo ollut aikeissa antaa ujouden ja pelkuruuden voittaa, ja kaivautua maakuoppaani loppuelämäksi.

Nettitreffit tuntuu vielä korkeammalta kynnykseltä, kuin se "satunnainen törmääminen" kiinnostavaan irl. Mutta mielenkiinnolla odotan vinkkejä miten ujot nettideittailee ja pääsee sen ekojen treffien kynnyksen yli.

• -M-

Minulla ei ole mitään ongelmaa uskaltautua treffeille jos sellaiset on nettitreffien kautta sovittu. Se on selkeä juttu ja molemmat tietävät missä mennään. Jos pitäisi vaikka jossain baarissa mennä juttelemaan tuntemattomalle naiselle, niin se on liian pelottavaa minulle. Kai siinä on liikaa epävarmuustekijöitä kun ei tiedä yhtään kuinka käy.

• -M- kirjoitti:

Minulla ei ole mitään ongelmaa uskaltautua treffeille jos sellaiset on nettitreffien kautta sovittu. Se on selkeä juttu ja molemmat tietävät missä mennään. Jos pitäisi vaikka jossain baarissa mennä juttelemaan tuntemattomalle naiselle, niin se on liian pelottavaa minulle. Kai siinä on liikaa epävarmuustekijöitä kun ei tiedä yhtään kuinka käy.

Vielä kun pääsisi ensimmäisen viestin kynnyksen yli.

• wlfcrk
        wlfwd kirjoitti:

Vielä kun pääsisi ensimmäisen viestin kynnyksen yli.

Olen ujo.

• wlfcrk
        wlfcrk kirjoitti:

Olen ujo.

NIIN OLEN!

• Tony DiNozzo

:D Hassu olet. Mä olin tuollainen lukioikäisenä. Myöhemmin alkoi vähän tulla rohkeutta ja samalla kokemusta, mikä toi lisää rohkeutta. Olen kuitenkin edelleen hyvin ujo. Nettitreffeistä löytää suurimmaksi osaksi panomiehistä kiinnostuvia naisia, jotka esittävät olevansa tositarkoituksella kiinnostuneita.

Ikävä on ollut huomata se, kuinka tarkka saalistajan silmä monilla naisilla on... he voivat ottaa ujon pelkästään satuttaakseen, mutta kaikelta halveksunnaltaan eivät ujon kanssa koskaan voisi esim. sänkyyn hypätä. Jotkut vanhat akat kelpuuttavat kaupungille esiteltäväksi ja rakkaustekstareita lähettelemään... Useinkaan minun ja naisen intressit eivät kohtaa, eikä jutusta tule yhtään mitään.

Kyllä minä naisia osaan iskeä, mutta ei millään huvita ne pelleilyt, mitä siitä seuraa. Sen minä haluaisin vielä tietää, mitä sitten pitää tehdä, kun naisen saa suhteeseen kanssaan siis, jos haluaa muutakin, kuin halveksuntaa ja nöyryytystä.

• mies32

Kokemuksen kautta tulee sitä rohkeutta. Eli jutusta on tehtävä rutiini. Toistoja, toistoja, toistoja.

• miehenkuvotus

Ei ole rutiinia. Olen kokeillut lähestyä ihan normaali jutustelin merkeissä, mutta eipä siitä mitään muuta seuraa kuin haistattelua ja ignooraamista. Joten nykyään en enään edes yritä lähestyä.

• 56t242w6tywaw26q

Naisille ei pidä jutella normaalisti.

• poika 86

En lähesty. Leikkiköön sauvallaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3703
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2404
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1955
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      19
      1709
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1669
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1588
    7. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      97
      1499
    8. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1447
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22
      1399
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      92
      1332
    Aihe