Millaisia rannesuojia voi käyttää sauvojen kanssa rullaillessa vai pitääkö pärjätä ilman?
Kauanko pitää harjoitella perustekniikkaa ilman sauvoja, siis missä vaiheessa voi ottaa sauvat mukaan.
aloittelija
Rannesuojat
7
1590
Vastaukset
- nainen
osta juuri rullaluisteluun tarkoitetut hanskat / sormikkaat. Maksoivat about 40 euroa, mutta eivät ole kuumat helteelläkään.
Suojaavat käsiä, jos kaadut. Koettu tämäkin.
Et voi käyttää rannesuojia sauvojen kanssa. - pjk
Ostin tänään sauvat ja kypärän, ja käven ekakerran kokeilemassa. Luistimet ostin alkukesästä, ja olen luistellut n. 200 km tähän päivään mennessä, ei ongelmia. Varmasti tosin auttaa talvinen hiihtoharrastus, jossa luistelukilometrejäkin kertyi muutama sata. Perusasiat on hyvä osata ennenkuin ottaa sauvat mukaan, mutta minusta tuntui, että ne pikemminkin tasapainottavat menoa.
- jjklj
Voitteko laittaa linkin mistä tuollaiset rullaluisteluun tarkoitettuja hanskoja / sormikkaita löytyy, kun mieluummin ottaisin käyttöön sormikkaat.
Suojaako hanskat rannetta yhtään jos sattuu kaatumaan?- rollerblader
Normimarketeissa myydään esim. Sinisalon hanskoja, joissa kämmen osa on nahkaa ja kämmenselkä verkkomaista kangasta. On todettu hyviksi. Hanskat ei kaatumisessa suojaa muulta kuin nahkojen lähtemisestä käsistä eli rannetta ei suojaa. Voin sanoa kokemuksesta, että tekee kipeää kaatua ja ottaa kropan paino kädellä vastaan. Toki tämä oli tiedossa, mutta kun haluaa välillä rullaluistella sauvojenkin kans. Onneksi tästä rytäkästä selvisi vain ranteen venähdyksellä (lääkäri totesi) ja se parani parissa viikossa.
- 5k ja yhä hengissä
Itse käytän rannesuojia sauvojen kanssa. Hyvin toimii. Kaikki suojamallit ei sovi luisteluun.
Itse sauvon ilman rannelenkkejä, ei ole pelkoa kaivokansiin takertuvan sauvan aiheuttamasta kaatumisesta. Ja onpa sitä pari kertaa selvitty luistimen sisäsyrjään osuneesta sauvaniskustakin kaatumatta kun on voinut sauvan vain päästää irti. - nimimerkkiw
sauvat suojaa jonkin verran lisäksi pyöräilykynsikkäät, jossa pehmike. Nämä suojasi ainakin yhden kunnon pannutuksen
- rullaillenainavaan
Höpöhöpölöpö puhetta oli ketjun alussa. Tottakai voi käyttää rannesuojia ja sauvoja yhtäaikaa. Ainakaan mulla ei ole ollut mitään ongelmaa. Ja ei sauvahiihdossa tarvitse "mitään erityistä osata", kun itsekin aloitin luistelun sauvojen kanssa, joka on pelastanut jo monilta kaatumisilta. Enemmän on jännitänyt lenkit ilman sauvoja, kun ei saa mistään tukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947