paljonko olet pahimmillasi laihtunut kuukaudessa?

possunen1

Eli miten paljon olette kuukaudessa pahimmillanne laihtuneet? joillekkin se taitaa olla parhaimmilaan eikö pahimmilaan mut joka tapauksessa..
miten paljon olette tuolloin syöneet ja mitä? oletteko liikkuneet joka päivä ja miten paljon?
pitäis saada 10 kiloa pois mahdollisimman nopeasti, mut kuitenkin haluan olla realistinen..kyllähän siihen varmaan kaks kuukautta menee ..

160

25115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • possunen1

      noo?

      • painoluokkaurheilu

        Hieman epäterveellistä mutta laksatiivia ja 3-4 päivää ei ruokaa ja 1-2 ilman joumista niin johan on 5 kiloo lähteny, jos vielä kaipaa niin 3-4 kerrosta vaatteita joista pitää villapaitaa ja hupparia löytyä ja sitten vain muutama tunti hiki jumppaa. Kuten mainitsin, terveellistä ei ole mutta paino katoaa, hetkellisesti eli tämä paino on vain nesteistä pois. Voi myös kokeilla nukkua paljon vaatteita päällä ja siten hikoilla painoa pois.
        Normaali painonpudotus vauhti (siis se terveellisempi) 0,5-1 kg/vko ruokavaliolla ja liikunnalla.
        Mutta kaikki on mahdollista.


      • sikana hommia ja yks nakkisämpylä päivässä paljon vettä ja kahvia 13 kg 3kk


      • yksinkertaista

        Älä laihduta, vaan opettele elämään terveellisesti. Syöt säännöllisesti muutaman tunnin välein proteiinia ja kasviksia, pieniä annoksia. Harrastat monipuolista liikuntaa joka päivä. Lähtee!


      • vielä 28kg
        maniskitso kirjoitti:

        sikana hommia ja yks nakkisämpylä päivässä paljon vettä ja kahvia 13 kg 3kk

        Tämä sattui hyvin,tein nimittäin pohjat viimeisen mennen kuun aikana,7kg ja homma jatkuu.Kaikkenkaikkian viime kesästä 16kg tippunut.Ja samalla taktiikalla;Ei pastaa,riisiä,perunoita.Ainoastaan lihaa(possua ja kanaa) sekä kalaa ja paaaaljon salaattia.Iltaisin pari kuppia kahvia ja hedelmiä.Toimii.


      • jyväs hyvä
        maniskitso kirjoitti:

        sikana hommia ja yks nakkisämpylä päivässä paljon vettä ja kahvia 13 kg 3kk

        ja ananasta ei purkki liemessä vaan ihan itse kuorittua ja kanamunat pitäis syyvä kuorinee kalkkia tulloo


      • minä
        yksinkertaista kirjoitti:

        Älä laihduta, vaan opettele elämään terveellisesti. Syöt säännöllisesti muutaman tunnin välein proteiinia ja kasviksia, pieniä annoksia. Harrastat monipuolista liikuntaa joka päivä. Lähtee!

        Nimenomaan!!!!!! Juuri näin terveellisesti pysyvä muutos! Et edes huomaa kun paino häviää eikä ole edes nälkä...pieniä annos kokoja..pari lämmintä ruokaa,väipalat,liikunta auttaa myös yhdessä ja siitä saa hyvän fiiliksen..jos ei muuta ruoka valiota niin on mahdotonta pudottaa pelkällä liikunnalla..mutta yhdessä tulee hyvä tulos..


      • ...........
        painoluokkaurheilu kirjoitti:

        Hieman epäterveellistä mutta laksatiivia ja 3-4 päivää ei ruokaa ja 1-2 ilman joumista niin johan on 5 kiloo lähteny, jos vielä kaipaa niin 3-4 kerrosta vaatteita joista pitää villapaitaa ja hupparia löytyä ja sitten vain muutama tunti hiki jumppaa. Kuten mainitsin, terveellistä ei ole mutta paino katoaa, hetkellisesti eli tämä paino on vain nesteistä pois. Voi myös kokeilla nukkua paljon vaatteita päällä ja siten hikoilla painoa pois.
        Normaali painonpudotus vauhti (siis se terveellisempi) 0,5-1 kg/vko ruokavaliolla ja liikunnalla.
        Mutta kaikki on mahdollista.

        Tää sun versio 3-4 päivää ei ruokaa..... Ei kannata todellakaan! Syönti on tärkee osa laihtumisessa, ja en tarkota sitä, että syödään niin paljon kun jaksaa vaa säännöllisesti ja terveellisesti. Ei napostelua ja turhat herkut kannattaa jättää pois, mutta muistakaa laihduttamisen ohessa syödä! Sillä ei laihdu että on syömättä tai juomatta!


      • Anonyymi
        painoluokkaurheilu kirjoitti:

        Hieman epäterveellistä mutta laksatiivia ja 3-4 päivää ei ruokaa ja 1-2 ilman joumista niin johan on 5 kiloo lähteny, jos vielä kaipaa niin 3-4 kerrosta vaatteita joista pitää villapaitaa ja hupparia löytyä ja sitten vain muutama tunti hiki jumppaa. Kuten mainitsin, terveellistä ei ole mutta paino katoaa, hetkellisesti eli tämä paino on vain nesteistä pois. Voi myös kokeilla nukkua paljon vaatteita päällä ja siten hikoilla painoa pois.
        Normaali painonpudotus vauhti (siis se terveellisempi) 0,5-1 kg/vko ruokavaliolla ja liikunnalla.
        Mutta kaikki on mahdollista.

        tiesitkö että et laihtunuvaa jos oot syömättä nii lähtee kiloja ppoies ja sitku syöt tulee takas että jos haluut lopulliwesti pois niijoo


      • Anonyymi

        Garcinia Laihdutuslääke - https://nplink.net/439rtinl
        Olen pudottanut yli 14 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää.


      • Anonyymi
        jyväs hyvä kirjoitti:

        ja ananasta ei purkki liemessä vaan ihan itse kuorittua ja kanamunat pitäis syyvä kuorinee kalkkia tulloo

        Itse laihduin 33 kiloo kun ryhdyin pultsariksi.
        Ruoka ei pysy sisällä, mutta liemet jotenkuten!
        Ei tämä ole ihmisen elämää, mutta pultsarin elämää on vielä jonkin aikaa.


    • kiinnii

      Mahdatko saada suurenkin motivaation 10 kilon laihduttamiseen jos joku sanoo saaneensa sen verran pois painoa kuukaudessa?

      Itsellä "ennätys" 11 kiloa kuukauden aikana, mutta ei se siinä painossa pysynyt, muutaman päivän päästä oltiin jo tultu takaisin miltein puoleen. Joten miten sen nyt laskee, periaatteessa jos lasketaan 40 päivää aikaa, niin laihduin vain 5 kiloa.

      Se riippuu täysin siis siitä mikä on lähtöpaino ja mitä aijot ns. huippu tuloksesi jälkeen tehdä - ne kilot lähes poikkeuksetta tulevat takaisin enemmän tai vähemmän, joten mitä turhaa rääkätä itseään kuukauden päivät kun samaan tulokseen saattaa päästä käyttämällä hiukan enemmän aikaa paremmalla lopputuloksella?

      Itsellä tullut laihduttua kuukaudessa 11 kiloa, mutta sain niistä melkein jokaisen takaisin todella nopeasti. Myöhemmin laihdutin sellaiset 10 kiloa parin kolmen kuukauden aikana, ja takaisin päin on tultu vain siitä puolisen kiloa, koska dieetistä "repsahtaminen" ei ole niin iso juttu jos dieetti on fiksumpi.

      Tästä sepustuksesta huolimatta en suosittele turhaa laiduttamista kenellekkään normaalipainoiselle, aliravitsemus tutkitusti fyysisten oireiden lisää masennusta, ahdistusta, yms. Syömishäiriö on siitä salakavala, että se pahentaa itse itseään siinä sivussa mitä pidempään sen kanssa joutuu elämään.

      • päpsy

        MULLA LÄHTI 4KILOA 2 Kk KUNKÄVINJOKA PÄIVÄ UIMASSA !KILOMETRI & KATONTODELLAKKII MITÄ SYÖN & MIHINAIKAA EI KLO18JÄLKEEN ;; AAMULLA PRO JUGURTTI & REISSU MIES 1PALANEN,, & MITÄ SIT HALUAA SYÖDÄ PÄIVÄLLISEKSI TAI LOUNAAKSI.. PAINOONI OLEN TYYTYVÄINEN


      • Hyssssh!
        päpsy kirjoitti:

        MULLA LÄHTI 4KILOA 2 Kk KUNKÄVINJOKA PÄIVÄ UIMASSA !KILOMETRI & KATONTODELLAKKII MITÄ SYÖN & MIHINAIKAA EI KLO18JÄLKEEN ;; AAMULLA PRO JUGURTTI & REISSU MIES 1PALANEN,, & MITÄ SIT HALUAA SYÖDÄ PÄIVÄLLISEKSI TAI LOUNAAKSI.. PAINOONI OLEN TYYTYVÄINEN

        Älä HUUDA!


      • LOL
        päpsy kirjoitti:

        MULLA LÄHTI 4KILOA 2 Kk KUNKÄVINJOKA PÄIVÄ UIMASSA !KILOMETRI & KATONTODELLAKKII MITÄ SYÖN & MIHINAIKAA EI KLO18JÄLKEEN ;; AAMULLA PRO JUGURTTI & REISSU MIES 1PALANEN,, & MITÄ SIT HALUAA SYÖDÄ PÄIVÄLLISEKSI TAI LOUNAAKSI.. PAINOONI OLEN TYYTYVÄINEN

        Näinkö meinaat?


      • 102456
        päpsy kirjoitti:

        MULLA LÄHTI 4KILOA 2 Kk KUNKÄVINJOKA PÄIVÄ UIMASSA !KILOMETRI & KATONTODELLAKKII MITÄ SYÖN & MIHINAIKAA EI KLO18JÄLKEEN ;; AAMULLA PRO JUGURTTI & REISSU MIES 1PALANEN,, & MITÄ SIT HALUAA SYÖDÄ PÄIVÄLLISEKSI TAI LOUNAAKSI.. PAINOONI OLEN TYYTYVÄINEN

        Tää pisti hymyilemään :) En usko että olet tyytyväinen jos huutaa pitää.


      • lihoin 5k viikossa
        päpsy kirjoitti:

        MULLA LÄHTI 4KILOA 2 Kk KUNKÄVINJOKA PÄIVÄ UIMASSA !KILOMETRI & KATONTODELLAKKII MITÄ SYÖN & MIHINAIKAA EI KLO18JÄLKEEN ;; AAMULLA PRO JUGURTTI & REISSU MIES 1PALANEN,, & MITÄ SIT HALUAA SYÖDÄ PÄIVÄLLISEKSI TAI LOUNAAKSI.. PAINOONI OLEN TYYTYVÄINEN

        toi uiminen on kyllä hyvä juttu ja jokurtti ehkä pala leipääkin mutta leipää ei montaa palaa päivässä tai no ?


    • wooop

      Ekaa kertaa kun laihdutin laihduin kesäloman aikana (1.6-14.8 tai jotain vastaavaa, eli onks toi nyt sen 2,5 kk) 64 kgsta 52-51 kghen, eli n. 12-13 kiloa. Kuukaudessa siis mitä, jotain 5 kg keskimäärin.

    • -42 kg

      Nutraamalla kuukaudessa 8,5 kg.

      • ressu-671

        nutraamalla 20 kg kk.36 oli parhaillaaan pois. nyt - 27kg....


      • ressu-671 kirjoitti:

        nutraamalla 20 kg kk.36 oli parhaillaaan pois. nyt - 27kg....

        En ole ap., mutta totean, että täytyy olla aikamoinen aloituspaino, jos siitä lähtee -20kg kuukaudessa.
        Näinhän asia on. Mitä pienempi aloituspaino on, sitä
        vähemmän siitä tietyssä ajassa "lähtee". (Ehkä se on hyväkin.)


    • thiny

      Jos haluaa nopeasti pudottaa painoa,voi kokeilla vaikka yhden kuukaudenajan pelkkää salaatti,hedelmä,vihannes ruokavaliota.Sillä saanopeasti pois painoa. mutta tulokset ei ole pysyviä. ja kannattaa huolehtia että saa riittävästi ravinteita. mutta noitahan saakin syödä jommoiset määrät Puurokin on hyvä pitämään nälän poissa.

      • thiny

        Ja pitää vielä lisätä, tuota ruokavaliota jaksaa tuskin sen kuukauden enempää noudattaakkaan, muttahyvä ponnahduslauta saada nopeasti painoa pois. Tietenkin liikunta lisänä auttaa myös. mutta jo ruokavaliolla voi laihtua. Sitten alkaa noudattamaan terveellistä ruokavaliota jatkossakin niin eiköhän se paino alhaalla pysy jatkossakin :) Tsemppiä yritykseen!


    • truulia

      Laihdutus kannattaa toteuttaa pidemmällä aikavälillä. Nopeasti pudonnut paino tulee helpommin takaisin. Suosittelen pikemminkin jopa puolta vuotta kymmenen kilon pudottamiseen, että keho tottuu painon laskuun. Myös nivelille parempi vaihtoehto, kun niidenkin pitää totutella uuteen painoon. Itse laihduin 20kg parin vuoden aikana ilman rääkkäämistä ja laihdutuskuureja elämäntapojen muutoksen avulla. Eikä ole paino tullut takaisin.

      • 1234253687

        2-3 kg/kk on aika hyvä.

        Ei nahka ala roikkuun ja nivelet jaksaa kans. puolikarppaamisella ja kotiliikunnalla saa tulokset aikaan kovinkin helposti ja jos haluaa enemmän kiloja pois, hankintaan kannattaa ottaa koira. Kyllä se taluttaa.

        Niille ketkä haaveilee 10 kilosta kuukaudessa, antaisin ajatuksen; kuinka kauan meni kerätä se 10 kiloa tavaraa keskivartaloon?

        nim. 85kg->75kg 3 kuukaudessa ja hyvä olla


      • Abdomen

        Tuo ei ole ollenkaan totta, olen tiputtanut 7 kiloa kahdessa viikossa yhä uudelleen ja uudelleen ja aina tulee 1.5 kg takaisin, kun lopettaa, mutta kun aloittaa niin ensimmäisenä päivänä lähtee myös just toi 1,5 kg. Koska paino tulee sulle takaisin tollai, joko syöt ihan hirvittävästi tai kuulut n.200 000 suomalaiseen. joilla on kilpirauhasen vajaatoiminta, mutta lääkäri, ei osannut tulkita tuloksia oikein. Kysy lisää kilpirauhasyhdistykseltä.


    • äläleiki

      12kg, (ota huomioon että noin lyhyessä ajassa suurin osa on nestettä)

      400kcal/pv

      Tulet voimaan pahoin mutta paino lähtee. Ja parhaassa tapauksessa saat syömishäiriön niinkuin itselleni tuli pakonomainen tarve laihduttaa vaikka en koskaan ole ollut hirveän lihava. Nyt 168/43 ja toivotaan että ylöspäin lähtee

      • anoreksiatavoitteena

        400 kaloria päivässä ei ole paljoa - mitä söit?


      • mitähän
        anoreksiatavoitteena kirjoitti:

        400 kaloria päivässä ei ole paljoa - mitä söit?

        tomaatteja saa ainakin syödä aika monta



        muuta en osaa sanoa


    • normaalipainoinen

      No niin kaikki laihdutushullut. Antakaapas nyt vinkkejä, että saadaan joukkoomme lisää käveleviä luurankoja!!!!

      Koska tämä keskustelu on anoreksiapalstalle, luulenpa, ettei aloittaja ole liian lihava oikeasti. Ei kannata näännyttää itseään. Terve ihminen on kaunista katseltavaa, ei tikkulaiha!!!!!!!!!! Menee psyyke ja kroppa sekaisin. Tiedän kokemuksesta. En mahdu enää entisiin vaatteisiini, mut nyt normaalipainoisena, hoikkana, hyvin syövänä ihmisenä on paljon parempi olo. Eli paljonkos sillä aloittajalla on pituutta ja painoa?

      • Niin, ja kun veren sokeri on jatkuvasti riittävän alhaalla,
        on turha haaveilla minkäänlaisen ajatustyön eteenpäin saattamisesta?


    • tide_ruusu

      Vuodessa olen saanut laihdutettua 45kg. Nopeasti ne tulivat takasi. Mutta periksi en anna!

      • BoffffFffFf

        Jos saat noin paljon laihdutettua, niin älä hitossa anna sen tulla takaisin!


    • tsiup

      Ite 33kg kahdessa vuodessa laihduttaneena voin sanoa,että kun syö 5kert/pv hedelmiä,ihan omatekosta sapuskaa,jättää siis kaiken ylimääräsen pois ja muistaa juodaa riittävästi vettä niin rasva palaa aika helposti itsekseen.Sit,jos haluat kiinteytyä niin se vaatii jo reeniä :) Voit myös helposti lihoa liikunnalla,jos oikeesti haluut laihtua ja vedät ittes ihan tööttiin vaikka kävelemällä 10km päivässä ja syömällä vaan kerran niin ei se läski katoa. Tässäki saa käyttää hieman maalaisjärkeä,syö useesti,vähän ja terveellisesti ni tuloksia näkyy :)

      • Gurgel

        Mutta kun se maalaisjärki sanoo, että sitä laihtuu jos liikkuu paljon ja syö vähän.


    • ex-läski

      Olen laihduttanut sillei 15 kg pysyvästi, että muutin elämäntapani. pakotin itseni kuntosalille ja lenkille 3 kertaa viikossa ja lopulta en voinut enää olla menemättä.
      tein kunnon treenin sillei että aina vatsa ja selkälihakset toisena kertana jalat ja toisena kädet. aloin liikkumaan pyörällä sinne kuntosalille.
      toinen minkä muutin ihan täysin oli ruokavalio. syön vain tummaa pastaa ja tummaa riisiä ja naudan lihaa ja kanaa. paljon kasviksia.
      en polta enkä juo alkoholia.

      näillä ne sitten tippuivat. olen nainen 35 v

      • ex-läski

        nämä tippuivat vuodessa. nälkää en ole nähnyt kertaakaan. syön vain säännöllisesti.


    • terve ruokahalu

      Sairastuin vakavaan masennukseen ja lamaannuin sängyn pohjalle viideksi viikoksi, janon ja nälän tunne katosivat, oikeastaan puoleksi vuodeksi. Lääkärin määräyksestä mittasin vettä kannuun ja join väkisin, jotain kuivattuja hedelmiä yritin syödä siksi että syödä täytyy.

      Laihduin n. 15 kg viiden viikon aikana, olin heikko ja lamaantunut . Vielä viitisen kiloa lisää meni sen puolen vuoden aikana kun sairaus oli päällä. Nyt kolmen vuoden jälkeen kaikki 20 kg. ovat tulleet takaisin, Olen parantunut.

      Olin toki kaunis ja hoikka 70-kiloisena mutta mieluummin olen 90kg ja terve.

      • tai tanakka

        Nainen ei ole koskaan kaunis ja hoikka 70-kiloisena. Käyttäisin termiä "roteva".


      • 49kg ja 164cm.

        Siis 70 kiloinen on mielestäsi hoikka. On tietty jos on 190cm pitkä.

        Kyllä 50-55kg nainen on suht hoikka.

        Itse kävin juuri lääkärissä olkapääni kanssa. Siellä oli samalla muista syistä mittaukset. Näytti 49kg ja 164cm. Lääkäri totesi että normaalipainoinen kun kysyin miltä näytti.


      • Mitähän meinasit
        tai tanakka kirjoitti:

        Nainen ei ole koskaan kaunis ja hoikka 70-kiloisena. Käyttäisin termiä "roteva".

        ÖÖ... eikös se riipu vähän pituudesta. Jos nainen on vaikka 170cm, niin 70kiloo olis se ihannepaino? :O


      • miepä vaa
        tai tanakka kirjoitti:

        Nainen ei ole koskaan kaunis ja hoikka 70-kiloisena. Käyttäisin termiä "roteva".

        Hahahahaha... Huoh... :D


      • Voi hyvänen
        49kg ja 164cm. kirjoitti:

        Siis 70 kiloinen on mielestäsi hoikka. On tietty jos on 190cm pitkä.

        Kyllä 50-55kg nainen on suht hoikka.

        Itse kävin juuri lääkärissä olkapääni kanssa. Siellä oli samalla muista syistä mittaukset. Näytti 49kg ja 164cm. Lääkäri totesi että normaalipainoinen kun kysyin miltä näytti.

        aika. Vain eteläeurooppalaiset, itäaasialaiset ja teinit painavat alle 60 kiloa aikuisena. 70 kg on suomalaiselle naiselle ihan normaali paino.

        Ihmisillä ei ole enää mitään käsitystä normaalista naisen painosta, kun kaikki missit ovat vuosikymmeniä valehdelleet painonsa alaspäin ja ne sitten painetaan lehteen.


    • folivora

      Olen laihduttanut elämäni aikana ties kuinka monta kertaa. aina kilot ovat tulleet takaisin. nyt en laihduta mutta painoni on laskenut syksyn aikana yli kymmene kiloa. juon vettä vähintään 1,5 litraa päivässä ja siihen lisäksi muut juomat kuten kahvi ja ruokajuomat. syön kasviksia enemmän eli höyryttelen kasviksia ja syön salaattia joka aterialla. lisäksi raejuustoa ja välillä tavallista ruokaa esim. makaroonilaatikkoa mutta vain vähän eli korkeintaan se neljäsosa lautasesta. herkkua en enää syö päivittäin enkä niitä kaipaakaan. syön kyllä pullaa mutta kohtuullisesti, samoin nameja.
      olo on hyvä kuin mikä ja se motivoi. kaipaan kasviksia jo nyt jos ne jostain syystä jäävät jonain päivänä vähemmälle. Liikuntaa en ole lisännyt paljoakaan. ennen en juonut vettä oikeastaan ollenkaan

    • Kuudessa viikossa olen laihduttanut 13 kiloa pois. Liikuin todella joka päivä aktiivisesti, polkupyörilyä päivittäin 15 km , aerobic tyyppistä jytää 4 h/vrk. Muutin myös ruokavaliota silleen, että kaikki ns. herkut jäi kokonaan pois. Ruoanmäärä muutenkin pieneni ja laatu parani.

      Nuo kilot pysyi muutaman vuoden pois, kunnes taas repsahdin mässyttämään ja loikomaan liikaa aloillani. Muutokset kannattaa tehdä pysyviksi.

    • Nainen 170/70

      Minulla meni 12 kg pudottamiseen 3 kk (oli joulu välissä, jolloin en laihtunut yhtään). Alkupainoni oli 82 kg ja loppupaino 70 kg. Olen 170 cm pitkä nainen.

    • -30kg

      Pahimmillani laihdutin 12 kiloa kuukaudessa, kahden kuukauden aikana lähti 20 kg. Söin laihdutusvalmisteita, puolet ohjeellisesta määrästä, join Pepsi Maxia ja liikuin päivittäin vähintään tunnin, viikonloppuisin useitakin tunteja.
      Puolen vuoden päästä olinkin sitten sairaalassa munuaissairauden ja nesteytyksen vuoksi. Hiukset lähtivät ja muuta mukavaa.

      • -30kg

        Mutta jos oikeasti haluaa painonhallintaan, säännöllinen ateriarytmi lienee yksi tärkeimmistä. Rasva ja sokeri vähäiseksi, kasviksia paljon, proteiinia ( lihat, rahkat jne ) sopivasti, vähän energialisuketta ( peruna, pasta, riisi ). Yksi hyvä konsti on myös annoskoon pienentäminen, itse otin samankokoisen lautasen käyttöön kuin taaperoillakin.
        Liikunta tukee ja on tärkeä osa painonhallintaa, tärkeää on kuitenkin muistaa ettei vedä elimistöään äärirajoille. Matalahkolla sykkeellä, mutta niin että tulee kuitenkin hiki.


    • iodsjfosi

      Ihan hyvä veto ylläpidolta, että siirsittekin tämän keskustelun pois anoreksiapalstalta..... Voi tulla terveellisempiä laihdutusvinkkejä.

    • Laitaparemmaksi

      Mä vetäisin viikonloppuna 2kg ja kävin myös kaljalla

    • mulla noin

      100kg ->90kg (1,5kk)
      90kg -> 80kg (1,5kk)
      80kg -> 70kg (3kk)

      Eli 6kk -30kg.

      Haluan tiputtaa vielä 10kg lisää,mut vuoden on pysynyt samassa 70kg. Joskus ahdistaa,mut en meinaa luovuttaa. Normaalipainossa vaikee laihduttaa. Veikkaukseni mukaan pääsisin 60kg, jos jaksaisin syödä 3kk max 1000 kcal päivässä. Aina joku herkkupäivä kaataa homman ja paino pysyy samassa 70kg. Psyykkaan itseäni päivittäin onnistumaan viimeinkin.

    • laihduttaja1

      Itse laihdutan Cambridge ohjelman avulla, nyt on kaks kuukautta takana ja lähteny 14kg. Liikkunu en ole sen yhtään enempää kuin aikaisemmin. Ohjelmaan kuuluu valmentaja jonka kanssa jutellaan 2 viikonvälein punnituksen yhteydessä. Itselläni on huippu valmentaja joka tsemppaa kompastuskivissä :)
      Ohjelma on terveelllinen ja siinä on 6 tasoa joita noustaan tavotteiden mukaan ylöspäin.

      • rasvamakkara

        Jaa, minä en laihtunut Cambridge ohjelman aikana yhtään grammaa. En tosin lihonutkaan. Dieettiä pidin 6 viikkoa ja noudatin ohjeita erittäin tarkasti. Halusin laihtua 5 kg ja jäi harmittamaan kun maksoin kallit pöperöt, eikä tuloksia tullut silti. En kyllä muutenkaan ole kova syömään, mutta ehkäpä se dieetti auttaakin niille, joilla on ylipainoa rutkasti. Minulla on n. 10 kg. Jos saisin puoletkaan pois, olisin ihan tyytyväinen siihenkin. Vatsasta ja palleasta saisi nuo ihramakkarat häipyä.


      • aüofh
        rasvamakkara kirjoitti:

        Jaa, minä en laihtunut Cambridge ohjelman aikana yhtään grammaa. En tosin lihonutkaan. Dieettiä pidin 6 viikkoa ja noudatin ohjeita erittäin tarkasti. Halusin laihtua 5 kg ja jäi harmittamaan kun maksoin kallit pöperöt, eikä tuloksia tullut silti. En kyllä muutenkaan ole kova syömään, mutta ehkäpä se dieetti auttaakin niille, joilla on ylipainoa rutkasti. Minulla on n. 10 kg. Jos saisin puoletkaan pois, olisin ihan tyytyväinen siihenkin. Vatsasta ja palleasta saisi nuo ihramakkarat häipyä.

        Cambridgen avulla on tosi helppoa laihduttaa, mutta siihen se sitten jääkin. Vai kuka haluaa elää loppuelämänsä pussiruuilla?
        Ottakaa nyt ihmiset järki käteen näiden jojo- dieettien kanssa. Laihdutaan nopeasti se 20 kg ja lihotaan parin vuoden sisällä takaisin 30 kg.


    • mikko 1959

      Laihdutin 6 viikossa - 9 kg. Olutta juon vain 1 - 2 tlk viikossa. Kaksi lämmintä ateriaa viikossa oli ja on mun metodi.

      Tonnikalapurkki ( öjyssä ) yksi tai kaksi prk ja ananaspurkki kyytipojaksi. Leipää,
      ei ollenkaan, perunoita viikonloppuna 2 kpl, banaaneja pari päivässä ja pari kolme satsumaa päivässä. Kun teen aina itse ruokaa en santsaa. Sen jälkeen painoni putosi vielä 3 kg. Nämä vikat kilot olleet tiukemalla. Alussa 91,4 kg nyt 78,4kg. Kaikki makea myös pois. Liikkumista myös peliin. Älä loikkaa joka päivä puntariin. Vaikka krt. viikossa on ok. Jätä limu pois, jos sitä juot ja korvaa vissyllä.
      Tsemppiä yritykseen.

    • sellulittihoitaja

      En suosittelee nopean pudotuksen, helposti iho jää roikkumaan, kun kiinteytys ei onnistuu samassa tahdissa. Tee uusi ruokavaliosuunnitelmä 1/2 vuodeksi ja hyvä pysyvä pudotus saat.

      • Erque

        Siinähän se on sitten iho valmiina seuraavaa lihomista varten.


      • Onnellinen 168/55

        Kymmenen kiloa ei jätä vielä mitään roikkuvaa nahkaa. Se 15 alkaa sitten jo. Ja toine juttu... KAIKILLE NIILLE JOTKA NOPEESTI OLETTE LAIHDUUTTANEET!!! Se ei tule takaisin jos laskee uuden peruskulutuksen eikä jatka edelliseen malliin miten oli ennen dieettiä.

        KOKEMUSTA ON!!!


    • 10 kiloa 3 kk

      Olen laihtunut 10 kiloa kolmessa kuukaudessa. Päivittäin kävin kävelemässä pitkät lenkit ja välillä juoksin. Join paljon vettä, join vihreätä teetä, söin salaattia ja broilerin filettä. Kerran tai kaksi viikossa söin lohta broilerin sijasta, kerran viikossa salaatin kanssa oli punaista liha. Olisiko ollut niin että ensimmäisen kuukauden aikana välillä korvasin aterian Nutrilett -patukalla. Periaate oli se, että söin kevyesti ja usein, mutta vähän. Söin myös raejuustoa, ananasta, hedelmiä jne. Lisäksi jumppasin taikka nostelin painoa kolme kertaa viikossa. Painoa lähti 10 kiloa kolmen kuukauden aikana.

    • Living loving

      On paljon helpompi pudottaa nestepainoa kuin polttaa rasvaa. Itse olen pudottanut 3-4 kg kuukaudessa sillä että vähensin suolan käyttöä, ulkonäkö ei juurikaan muuttunut. Minusta 2 kg rasvaa pois kuukaudessa on jo aika paljon ja pitäisi näkyä ulkomuodossa jo kuukauden jälkeen.

    • Minä vaan

      Itse olen pudottanut painoa kolmisenkymmentä kiloa kun olin 24- vuotias. Oma vinkkini on, että älä asennoidu "laihduttamiseen", ruokavalioihin tai hirmuisiin suunnitelmiin. Tee ruokavalio- remontti ja liiku enemmän. Sortumiset silloin tällöin on sallittavia, muutoin petaat vain itsellesi painon takaisintuloa. Hirveät tavoitteet 2:lle kuukaudelle, syö oikein ja liikkuu. Sitten kun aika tulee täyteen, niin huh huh ja palaa takaisin entisiin tottumuksiin. Heti asennoituun siihen, että yrittää parhaansa pikku hiljaa ja antaa itsellensä aikaa. Dieetit sun muut on mielestäni ihan kukkua. Ruokavalioita ja sääntöjä siitä, mitä pitäisi/ei pitäisi syödä on netit pullollaan, mutta kaikille ei käy kaikki. Pyrit syömään kaksi lämmintä ruokaa päivässä ja runsaasti terveellisiä välipaloja. Itselläni on nyt kilot pysyneet poissa 4- vuotta ja tyytyväinen olen ;)

      Tsemppiä sulle!

    • Kokemusta on

      Jos todella haluat, että ne kilot myös pysyvät poissa niin aikaa kannattaa varata noin vuosi !

    • jojottaja

      Moi! Mulla on kanssa suunnitelmissa pudottaa ennen joulua kiloja. Oon tehny sen aikaisemminkin ja omalla kohdallani voin sanoo että olen aika laiska liikkumaan joten painonpudotus tapahtuu siten että jätän herkut pois ja syön muutenkin mahdollisimman vähän. Parhaimmillaan olen pystynyt pudottamaan kuukaudessa 10 kg (joskus 20 vuotta sitten). Nyt kun aineenvaihdunta on hitaampi niin viimeksi kun laihdutin niin kuukaudessa (tai neljässä viikossa) painoa putosi 6½ kg. Sehän riippuu tietysti siitä minkä verran liikaa kiloja on tai omasta mielestä on. Minulla on vain lievä ylipaino, paino indeksi nyt 24.9

    • Onko ketään kotoona?

      Ei ole mitään älyä kertoa paljonko olette jossakin ajassa laihduttaneet, jollette kerro pituuttanne ja painoanne.

      150 kiloinen heppu, joka on 180 cm pitkä pudottaa kevyesti 10 kg yhdessä kuukaudessa, mutta 160 cm pitkälle naiselle, joka painaa 70 kg, tehtävä on mahdoton (tai ainakin erittäin epäterveellistä).

    • Myös pudottaja

      En jaksanut lukea viestejä tästä välistä, eli voi tulla toistoa.
      Aina parempi, mitä vähemmän kuukaudessa laihduttaa. Jos haluaa, että kilot myös pysyvät pois, on suositeltava viikkopudotus määrä n 500g.
      Tule vertaistuki ryhmään pudottamaan. Hauskempaa porukalla kuin yksi :=

      http://www.facebook.com/groups/161676613972577/

    • 19+12

      Kyllä painoa voi tiputtaa kuka vain ylipainon puolella oleva helpohkosti 7-10kg kuukaudessa. Jos painoindeksi on vähintään 26-27. Ei tarvitse olla bmi 50 tms.

      Sen sijaan, jos normaalipainon ylärajalla oleva laihduttaa kuukaudessa 10kg, se on todella yliluonnollinen suoritus ja painosta suuri osa on lihasta ja nestettä. Esim. 65kg painava laihduttaa 55kg painoon kuukaudessa jne. Suorastaan anoreksiaan viittaava suoritus.

      • Onko ketään kotoona?

        "Esim. 65kg painava laihduttaa 55kg painoon kuukaudessa jne. Suorastaan anoreksiaan viittaava suoritus. "

        Mikäs taas unohtui?
        Jos 150 cm pitkä naisihminen laihduttaa nuo luvut, ei hänellä todellakaan ole vielä anoreksiaa.


      • Jotain saatan tietää
        Onko ketään kotoona? kirjoitti:

        "Esim. 65kg painava laihduttaa 55kg painoon kuukaudessa jne. Suorastaan anoreksiaan viittaava suoritus. "

        Mikäs taas unohtui?
        Jos 150 cm pitkä naisihminen laihduttaa nuo luvut, ei hänellä todellakaan ole vielä anoreksiaa.

        Anoreksia ei ole mikään kiloihin ja painoon sidottu juttu. Se on sairaus, jossa henkilöllä on vääristynyt kehonkuva ja pakko laihduttaa. Maailman lihavin nainen sairastui ja kuoli anoreksiaan, vaikka oli kuollessaan huomattavan ylipainoinen. Hän laihdutti ja lakkasi lopulta syömästä -> kuoli aliravitsemukseen & elimistö petti.

        Oikealla ruokavaliolla voi laihduttaa rajustikin kuukaudessa, jos osaa huolehtia riittävästä proteiinien, vitamiinien ja lisäravinteiden saannista.

        Jos käyttää päivittäin heraproteiini-, spirulina- ja ashwagandha-jauhetta, saa proteiinia, ravinteita ja energiaa, muttei kaloreita juuri lainkaan. Proteiini estää lihaskatoa, spirulina kiihdyttää aineenvaihduntaa, sekä siitä ja ashwagandhasta saa paljon ravinteita ja energiaa. Lisäksi kaikki vitamiinit, magnesium ja e-epa, niin johan läskit ropisee. Protskujuoman lisäksi ei tarvitse syödä paljon muuta kuin salaattia.. Protskut ja jauheet maistuvat aika pahalta, niin niistä voi tehdä oman makunsa mukaan smoothieita, kunhan tsekkaa, ettei tee liian kaloripitoista.


    • Laihtunut pysyvästi

      Kymmenen kiloa lähti kuukaudessa ja ovat jo kaksi vuotta pysyneet poissa.

      Joka aamu kahden tunnin juoksulenkki. Aamulla vähän hedelmää ja kahvia, lounaalla salaattia proteiinilla eli kanaa, juustoa, lohta, lihaa jne.

      Iltapäivällä keittoa: kaali, porkkana, sipuli ja jauheliha esimerkiksi.

      Illalla lasi rasvatonta piimää ja banaani, mustikoita tms.

      Kyllä lähti! Pudotin 70 kg:sta kuuteenkymppiin. Ja kannatti. Sopii terveille ja hyväkuntoisille. En suosittele, jos jotain terveysongelmia. Silloin hitaampi tahti.

    • metal66heart

      En ole laskenut paljon paino on pudonnut kuukaudessa.Mutta aloitin pari viikko ennen joulua viime vuonna.alku paino oli 184 rapiat.Nyt kävin viikko sitten mittaamassa painon ja oli 121.8kg yli 60kg paino pudonnut.Mulla on tosi kova systeemi paljon kasviksia.hedelmiä etenkin omenia ja sitrus hedelmiä.Leipänä syön riisikakkuja siihen kalkkunaleikettä päälle ja vettä juomana.Tiukka kuuri mutta sen kanssa oppii elämään niin menee kuin heinänteko heinäkuussa.

    • haluun laihtuu

      Nimimerkki pysyvästi laihtunut, paljon sun bmi on nyt 60kg painossa? Itse oon nyt 70kg ja bmi 23. Haluan laihtua myös 60kg painoon, mutta vaikeaa. Monta kaloria söit päivässä? Jos voisit kertoo lisää, voisin itsekin tehdä jouluksi megaboostin ja onnistuu. Ootko nainen?

    • Kohtuullisen_haastav

      Itse pudotin viisi vuotta sitten painoni 90kg:stä 82 kiloon kuudessa viikossa. Sain painon myös pysymään siinä aika hyvin. Pudotuksen resptinä oli vähintään tunti liikuntaa joka päivä (vaihdellen juoksu, kävely, vauhdikas pyöräily), hieman tarkempi aterioilla mitä pistää suuhunsa,aamiaisena puuro mehukeitolla, ei makeita välipaloja ja iltasyöminen klo 19.00 jälkeen kokonaan pois. Kuurin jälkeen jatkoin arkipäivisin puurolinjalla aamiaisen, mutta muissa aterioissa ja viikonloppuna en kauheasti kikkaillut. Toki hieman mietin että en mitä tahansa syö.

      Nyt oli päässyt paino nousemaan 85 kiloon kun oli useita juhlaviikonloppuja ja viikolla palavereita. Viikko sitten sunnuntaina tein päätöksen että yksi viikko matalalla energiansaannilla. Normaali aamiainen, mutta lounaaksi vain raejuustoa ja tonnikalaa, illalla taas tavallista ruokaa mutta pienemmät määrät. Liikuntaa tein kuten normaaliviikolla (nykyisin juoksen 70km/ viikko). Paino putosi 3 kg. Ja se oli stä jo launataina ja edelleen tänä aamuna viikonlopun jäljiltä ilman enää sen kummempia pinnistelyjä.

      • ...........

        Painoin eilen illalla 1800 grammaa enemmän kuin tänä aamuna. Kävin yöllä kaksi kertaa pissillä. :P


    • LaihdutusMatikkaa

      Laihdutusmatematiikkaa peliin. 7000 kcal vastaa 1 kiloa. Jos siis vähennät päivittäistä energiansaantiasi 1000 kcal, laihdut kilon viikossa. Perusaineenvaihdunnan voit laskea netistä löytyvillä laskureilla. Alle 1000 kcal/päivä ei varmaan kannata mennä, että jaksaa kaikki arjen askareet.

      Ateriarytmi on varmaan yksi tärkeimmistä asioista. Päätä päivittäinen kcal-määrä ja jaa se 5:llä. Näin saat yhden aterian kcal-määrän. Syö ko. määrä 3 tunnin välein 5 kertaa päivässä. Kun syöt säännöllisesti, pysyy aineenvaihduntasi käynnissä eikä elimistö mene säästötilaan. Tai voit myös syödä 3 kertaa isomman aterian ja siinä välissä pienempikalorisen välipalan.

      Kcal-laskenta on siitä hyvä, että tiedät tarkalleen, missä mennään. Netistä löytyy kcal-taulukoita ja valmiiksi pakatuissa tuotteissa on enimmäkseen kerrottu tuotteen energiamäärä. Sitten vaan hyvä keittiövaaka ja se on siinä.

      Esim. tuoremehun voisi kuvitella olevan hirmu terveellistä. Toki siitä ne vitamiinit saa, mutta sokeripitoisuus voi yllättää. Kcal-laskenta paljastaa tällaiset karikot.

      Varmaan tiedätkin jo, että kannattaa suosia kasviksia ja syödä niitä runsaasti joka päivä. Älä tee laihdutuksesta liian rankkaa. Päätä yksi herkku viikossa ja salli se itsellesi. Kylässä lupaa itsellesi 1 pala pullaa tai kakkua tms. Nämä voi tietysti myös lisätä sen päivän kaloreihin. Ole tiukkana, mutta älä kiellä itseäsi elämästä. On kuitenkin normaalia edes joskus syödä jokin pieni herkku.

    • Heikkilän fani

      Laihdutin itseni puolessa vuodessa koosta XXL kokoon S
      Vaakaa mulla ei ollut joten painosta en tiedä. Laihdutin Heikkilän dieetillä, aivan huippu!!!! www.anttiheikkila.com
      Eli hiilihydraatit, sokerit ja keinotekoiset rasvat ruoasta pois. Joka päivä kävelin reippaasti noin tunnin lenkin.

    • yritys.

      Olen yrittänyt pudottaa 13 kiloa vuodesta 2010. Vielä se onnistuu.

    • akka

      4-6 kiloa on lähtenyt kuukaudessa. Nyt yhteensä 15 kg.

      Laihdutuksen pitää lähteä elämäntapa muutoksista. Sun täytyy miettiä asiaa siltä kannalta, että pystyt elämään samalla tavalla myös viiden vuoden päästä eli sellaiset elämän muutokset teet. Itseään ei myöskään saa pakottaa mihinkään. Ja annettava itselle armoa sekä lupa herkutella välillä.
      Mut säännöllinen liikunta ja säännöllinen rytmi syömisessä auttaa. Eli tulisi syödä noin kolmen tunnin välein. Tällöin aineenvaihdunta pysyy vilkkaana, nälkä eikä mielihalut yllätä. Lisäksi terveellinen ruokavalio auttaa painon pudotuksessa ;)

      • nyt jos ei koskaan

        Olen 157 centtiä ja painan nyt 74 kg. Painoni oli keväällä uhkaavat 80 kg mutta nyt olen aloittanut uinnin ja muitakin kuntolajeja kuten core ja vesijumppa.
        Poikani sanoo että tietokoneella voi laskea kuinka monta kalorimäärää tarvii ja ne voi laskea yksilöllisesti.
        Mutta, tämä kalorilaskenta tuntuu tosi vaikealta ja siinähän se päivä menee aivotoiminnan keskittyttyä kalorien laskentaan.
        Toki syön melko terveellisesti mutta voi kuinka vaikeaa laihduttaminen on. Tänään ostin kivennäisvesiä jotka täyttävät vatsaa. Esim. illalla kun tulee ruoanhimoja voi juoda kivennäisvettä ja kas, ei tunne itseään yhtä nälkäiseksi.
        Antakaa kunnon vinkkejä mitä tehdä kun aineenvaihdunta on tosi hidas.


    • Aijä_vm_1964

      Alotin itse elokuun alusta kesäliman jälkeen.
      Lähtöpaino 91kg ja tavoit ol 2kg / kk.
      Siis vain 0,5 kg/viikko.

      Liikuntaa en ole juuri lisänny.

      Punnitus JOKA AAMU JA ILTA.
      Punnitukset ruutupaperille tai exceliin.

      Joka päivälle oltava nähtävissä mikä on tavoitepaino.
      Nyt laihduttu 7kg ja suunta laskeva.

      Tsemppiä

    • kkkkkkkk

      Itse laihduin alle kolmessa kuukaudessa 12 kiloa. Söin vain todella vähän. Samaan tulokseen tai jopa nopeampaan pääsee nutraamalla. Mutta en kyllä suosittele tuollaista nopeaa painonpudostusta. Paino palaa nopeasti takaisin ja oikeesti se paino lähtee lihaksista. Susta tulee vaan ns. "laiha läski". Kilot kyllä karisee mutta läski jää.

    • lenkkimakkara1

      Läskiä lähti 10 kiloa kuukaudessa, mutta painoa tuli lisää 5 kiloa lihaksien takia. Kokonaispaino putosi 5 kiloa.

    • 2kg per kuukausi kevyesti liikkumalla ja sokerit ja turhat rasvikset pois jättämällä.

    • Memmu

      Miinus 35 kiloa reilussa kolmessa kuukaudessa. Jättämällä turhat hiilihydraatit(esim. sokerit, perunat, riisit, pastat, jauhot ja leivät) pois ja syömällä proteiinipitoista ruokaa. (Lihaa, kalaa, kanaa, rahkaa, raejuustoa) lisäkkeinä kasviksia ja marjoja sekä hillitysti hedelmiä ja juomalla riittävästi vettä. Paino myös pysyy poissa. Liikunta ei ole se ensimmäinen juttu mikä laihduttaisi vaan nimenomaan se ruokavalio ja/tai sen muuttaminen. Minulla toimi koska motivaatiota löytyi.

    • ÄLLITÄLLI

      Hiljaa hyvä tulee, tässäkin asiassa.. Onhan tuo 10 kg/kk mhdollista, mutta mahdollistaa myös tuplapalautuksen. Painoa on helppo pudottaa, mutta pysyminen saavutetussa onkin työtä ja tuskaa.

    • leraka

      Proteinia paljon saat sitä GNLD TUOTTEISTA?

    • mamma832

      Liikuin ainakin 5 krt viikossa,kävin kävelemässä ja hölkkäämässä.Vähensin sokerien määrää ja lopetin vaalean leivän ja pullien syönnin.Vain kerran viikossa pidin herkkupäivän mutta muuten näillä.Kuukaudessa lähti noin 3kiloa.

    • rauhallisesti tee

      Aika hurjia tahteja joillakin.. Mulla meni 2 vuotta 25 kilon pudotuksessa. Alussa tietty tippui hieman nopeammin (taisi olla turvotuksia kun vaatekokokin pieneni alussa nopeasti) ja viimieset 5 kiloa lähti tosi hitaasti. Mutta koskaan ei mennyt kuin vähän vajaa kilo viikossa paino alaspäin. Mutta laihdutuksesta onkin jo yli 5 vuotta aikaa ja sen jälkeen olen saanut lapsenkin. Ja paino on edelleen ihan sama kuin tavoitepaino johon laihdutuksen lopetin

    • PAR-KOLME KILOO

      kuussa on paras rytmi. Ei joudu elimistö liian koville ja toisaalta saatat saada pysyviäkin muodonmuutoksia aikaan.
      Kahdeksan kiloa kuukaudessa on lähtenyt parhaimmoillaan,,,ihan silleen testiluontoisesti. Laihduttamisen älyhän piilee vain ja ainoastaan siinä, että ylimääräisen laardin kadottua maisemaan sitoutuu elämäntapamuutokseen, joka sallii kehon pysyä siinä pienemmässä koossa. Pikalaihduttamisilla kehosta ei yleensä katoa kuin neste, joka kyllä tiensä takaisin löytää.

    • 3kk 10 kiloa

      3kk 10 kiloa, olen 176 cm pitkä ja laihdutin 72 kilosta 62kiloon siis. Painoni on aina ollut noin 60-63 kiloa mutta viime vuonna lihoin (huonosti nukutut yöt, paljon stressiä jne. teki tehtävänsä. Kolmessa kuukaudessa pääsin takaisin oman painoon joka on nyt pysynyt.

      • 3kk 10 kg

        Ruokavalio ja liikunta. Liiku paljon.


    • Dibs

      Laihdutin kerran 10:ssä viikossa 19 kiloa, eli siinä tulee yhden kuukauden aikana noin 8-9 kg. Paino putoaa ensin paljon ja sitten vähemmän.

    • painoa pudottanut

      possunen1,

      painoin kesäkuun alussa 71 kg ja pituutta minulla on 163 cm.

      Kun kolmosella alkoi pyöriä Suurin pudottaja -kisa, ostin kotiini kuntopyörän ja aloin polkea sitä puoli tuntia ohjelman aikana.

      Aloitin myös joka päiväiset puolen tunnin reippaat kävelylenkit.

      Pudotin kalorimäärän noin 1200 kaloriin eli söin aamupalalla 200 kcal, lounaalla 400 kcal, välipalalla 100 kcal, päivällisellä 400 kcal ja iltapalana vielä 100 kcal. Söin runsaasti vihanneksi ja hedelmän päivässä. Muutin kaikki ruokani vähäkalorisiksi eli näin sain syödä tavallaan enemmän ruokaa, mutta se sisälsi vähän kaloreita.

      Laihduin elokuuhun mennessä ohjelmallani 12 kg ja paino putosi 59 kiloon. Paino on pysynyt siinä jo kohta 3 kk.

      Liikunnalla kannattaa laihduttaa.

      Kun paino putoaa, niin aineenvaihdunta ei hidastu, mutta elimistö tarvitsee vähemmän kaloreita kuin silloin, kun laihiksen aloitti eli voisi sanoa, että jos haluaa edelleen laihduttaa, niin kaloreita pitäisi vähentää noin 50 kaloriaa yhtä pudotettua painokiloa kohti, niin painonlasku jatkuu edelleen.

      Tsemppiä laihdutukseen sinulle!

    • ei mikään bodari

      Minä aloitin kuntosalilla käynnit viime keväänä. Kesällä tein vain hyötyliikuntaa. Nyt olen taas käynyt kuntosalilla. Minulle tehtiin personaltrainerin kanssa ohjelma, jolla saan yleistä kuntoa kohennettua ja vatsaa pienemmäksi. Paino on pudonnut ehkä vain kilon 85 kg:stä, mutta vatsan ympärysmitta on pienentynyt 102 cm -> 95 cm!
      Noiden senttien ja kilojen lisäksi olen saanut hyvää mieltä tekemisistäni! Tuntuu jo ihan kivalta vähän välillä rääkätä itseäni. Tavoitteeni on käydä kuntosalilla vähintään 2 krt / viikko. No välillä olen käynyt kolmekin kertaa. Näin minulla!
      MOTTO: kunnon kuntosalilla kunto kuntoon!

    • näin minä

      Itsi laihduin alkuvaiheessa n. 2-3kg viikossa. Söin pelkästään kirsikkatomaatteja alkuviikot (niistä saa vähemmän energiaa kuin niitten sulattaminen kuluttaa).
      Tasapainottaakseni pidin yhden päivän viikossa ns. "mässäilypäivän" eli söin normiruokaa kunnes olin täynnä (vatsalaukku pienentyy aika nopeasti tässä eli ei mitään huimia määriä tullut syötyä). Joskus olen vain kuullut, että kroppa vetää säästöliekille jos saa liian vähän energiaa liian pitkään.
      En liikkunut lähes lainkaan, koska alotin kuurin polvileikkauksen jälkeen. Istuin vain kotona.
      olen nyt tiputtanut 20kg. 106kg oli lähtöpaino ja nyt siis olen n. 86kg (180cm pituinen nainen olen siis). Vielä se 10kg pitää tiputtaa tavoitteeseen :)

    • johanbäckmanonryssä

      Heh heh! Kuulutko säkin niihin jojo-laihduttajiin?

      Annan ihan ilmasen vinkin! Jos haluat laihduttaa pysyvästi, kuten varmaan haluat, laihduttaminen on se helpoin juttu. Sitten se todellisuus iskee päin näköä kun tajuat laihduttamisen jälkeen että kilot tulee kuin hiipien takaisin.

      Siis älä pelkästään mieti miten laihdutat. Mieti myös sitä että laihduttamisen jälkeen, jos haluat pysyä saavutetuissa mitoissa, on sinun muutettava a) ruokailutapojasi b) todennäköisesti muitakin elintapojasi kuten liikuttava säännöllisesti eli harrastettava jonkinlaista liikuntaa.

      Mä suosittelen sulle cast away eli tuuliajolla diettiä. Se tehoaa ja tepsii kaikkiin, laihtuminen on taattu! Muista vain sen jälkeen että jos palaat entiseen elämääsi eli syöt mitä sattuu ja milloin sattuu ja liikut kaikki matkat autolla etkä harrasta liikuntaa niin kilot paukkuu takaisin että kolina käy. Ja usein vielä tuplana.
      Onnea!

    • Pentti678

      aikamääre kymmenelle kilollesi on suht realistinen, olettaen että laihdut terveellisen kilon viikossa.
      Syö proteiinia ja kuitua, sillä niillä on kylläisyyttä lisäävä vaikutus. Lisäksi säännöllinen ruokailu ja oikea unirytmi. Liikuntaa tulee harrastaa kehon sallimissa rajoissa, sillä liikaa erityisesti alussa on todellakin liikaa. Näin.
      Entä minä itse? en ole oikein pystynyt laihtumaan, koska minun ei tarvitse. Lihominenkin on ongelma.

    • mattikatokatokato

      Miksi ihmeessä kaikki sanovat, että pitää liikkua useita miljoonia kilometrejä että laihtuu?

      Jos Haluat laihtua niin katso ruokavaliosi kondikseen.
      Ei sipsejä, pitsaa, alkoholia, karkkia yms herkkuja.
      Perus kotiruualla ja 1400-1700kcal (naiselle) ja ~2000kcal(miehelle) per päivä. Eri asia on sitten oikeesti "hifistelijät" jotka laskee jokaikisen rasvan ja hiilarien määrän.

      Nimim - 35kg / 1.5vuotta PELKÄLLÄ ruokavalion muutoksella ja pysyvästi!

    • 342122

      Parhaiten laihdut kun jätät viljat ja enimmät sokerit pois. Viljat ei muutenkaan sovi suurimmalle osalle ihmisistä. Minulla oli tapana syödä ennen jopa 10 leipää päivässä, ilman sen kummempia ongelmia. Sitten lopetin leivän syönnin, ja olo parani valtavasti & kilot lähtivät kuin itsestään. Sen jälkeen olen muutaman kerran leipäpalan syönyt, ja heti tulee epämukava olo vatsaan, turvottaa ja väsyttää. Eli viljojen vaikutukset huomaa todella vasta sitten kun ne jättää kokonaan pois.

      • 342122

        Btw, RASVA EI LIHOTA. Kuinka moni syö paljon rasvaa, ilman että mukana on sokeria tai viljoja? Oikeastaan, ainoastaan lihan ja maitotuotteiden mukana tuleva rasva on erillään sokereista ja viljoista, ja jokainen voi kokeilla syödä rasvaista lihaa ja täysirasvaisia tuotteita mielin määrin, TAKUULLA niistä lihomatta.


      • 342122
        342122 kirjoitti:

        Btw, RASVA EI LIHOTA. Kuinka moni syö paljon rasvaa, ilman että mukana on sokeria tai viljoja? Oikeastaan, ainoastaan lihan ja maitotuotteiden mukana tuleva rasva on erillään sokereista ja viljoista, ja jokainen voi kokeilla syödä rasvaista lihaa ja täysirasvaisia tuotteita mielin määrin, TAKUULLA niistä lihomatta.

        Rasvattomat tuotteet LIHOTTAVAT. Kuinka moni tietää, että lihantuotannossa sikoja lihotetaan rasvattomalla maidolla? Jos ne joisivat rasvallista maitoa, ne tulisivat kylläisiksi eivätkä söisi yli tarpeensa. Rasvaton maito sen sijaan saa ne nälkäisiksi ja ahmimaan. Rasvaton maito ihmisen juotavaksi on ehkä idioottimaisin keksintö ikinä.


      • höpsistä
        342122 kirjoitti:

        Rasvattomat tuotteet LIHOTTAVAT. Kuinka moni tietää, että lihantuotannossa sikoja lihotetaan rasvattomalla maidolla? Jos ne joisivat rasvallista maitoa, ne tulisivat kylläisiksi eivätkä söisi yli tarpeensa. Rasvaton maito sen sijaan saa ne nälkäisiksi ja ahmimaan. Rasvaton maito ihmisen juotavaksi on ehkä idioottimaisin keksintö ikinä.

        No en tiennuyt etkä tiennyt sinäkään. Sikoja ei juuri lihoteta nykisin, eikä niille anneta maitoa.

        Ihmisten ei ole tarkoitettu juovan lainkaan maitoa aikuisina, kuten ei muidenkaan eläinten.


      • herra sus siunatkoon

        Meinaatko todella 10:ntä leipää vai leipäviipaleita ja kuinka paksuja ne siinä tapauksessa olivat ja olivatko valkoista vai kokojyvää?


      • herra sus siunatkoon
        herra sus siunatkoon kirjoitti:

        Meinaatko todella 10:ntä leipää vai leipäviipaleita ja kuinka paksuja ne siinä tapauksessa olivat ja olivatko valkoista vai kokojyvää?

        Tämä on nimim:lle 342122


      • tietäjäikuinen
        342122 kirjoitti:

        Rasvattomat tuotteet LIHOTTAVAT. Kuinka moni tietää, että lihantuotannossa sikoja lihotetaan rasvattomalla maidolla? Jos ne joisivat rasvallista maitoa, ne tulisivat kylläisiksi eivätkä söisi yli tarpeensa. Rasvaton maito sen sijaan saa ne nälkäisiksi ja ahmimaan. Rasvaton maito ihmisen juotavaksi on ehkä idioottimaisin keksintö ikinä.

        Kun sikoja ei lihoteta...Siat on jopa_ jalostettu_ vähärasvaisiksi nykyisessä tehotuotannossa.

        TIESITTEKÖS arvoisat toverit sitä, että sianliha on vähärasvaisempaa kuin broileri?

        Tässä vaan vinkkiä Jutta G:lle ja muille fitnessnaikkosille jotka sitä broileria sen keveyden takia suosivat...


    • Iki laihduttaja..

      Heips..
      Muutama vuosi sitten sain kutsun häihin ja ajattelin että vanha juhlapukuni saa kelvata...
      Olin vain lihonut jonkin verran :(
      Aloitin Nutrilet kuurin, söin vain Nutrilettiä ohjeen mukaan ja kävelin töistäpäästyä melkein joka päivä noin tunnin.
      Kuukaudessa paino putosi 12 kg.
      Kävin verikokeissa sen Nutrilet kuurin jälkeen ja kaiki arvot oli huippuluokkaa.
      Nutriletissä on kaikki mitä ihminen tarvitsee.
      Vahinko vain en ollut motivoitunut sen jälkeen pitämään itseäni kurissa ja kahdessa vuodessa sain kaikki takaisin.

    • Smart @ss

      Noniin kaikki tyhmät ja vähemmän tyhmät laihduttajat:
      1. Haluatteko laihtua pysyvästi vai väliaikaisesti? Jos "pysyvästi on vastauksenne, teidän täytyy sitoutua noudattamaan terveellistä ruokavaliota.

      2. Laihdutus ei onnistu kunnolla, jos kalorit ovat -2000kcal eli vetäisitte noin 500kcal päivässä, ja tämä siksi että elimistö menee "säästöliekille". Suositeltavaa on noin -500-1000kcal alle päivän kulutuksen, jonka voitte laskea kalorilaskuri.fi:ssä.

      3. Käy kuntosalilla/lenkillä/uimassa jne. 2-5krt/vkossa niin saatte päovän kulutusta kasvamaan.

      4. Rasvat ovat TERVEELLISIÄ! Välttäkää pulla mössöä sun muuta nopeaa hiilihydraattia mutta älkää rasvoja ja proteiinia.

      5. Kalorilaskuri.fi

    • Futari xxx

      Oma laihdutusennätykseni on 10 kg 5 viikossa. Tein sen armeijan jälkeen ja menetelmäni oli jalkapalloa 5 kertaa viikossa Veikkausliigatasoisen miesten joukkueen kanssa.

    • trallala

      Tuo liikuntakin on kovin suhteellista, puolen tunnin lenkki kolmesti viikossa kevyttä toimistotyötä tekevällä naisella tai raskas ruumiillinen työ, jossa liikuntaa 8h/työpäivä, mutta ei muuta liikuntaa -Kumpi liikkuu enemmän? Tai kalorinkulutus, joka on aivan eri luokkkaa kyseisellä sihteeriköllä 160 cm, 70 kg tai konepajamiehellä 180 cm, 120 kg... Ei voi olla sama ruokavalio, vaikka tavoitteena olisi laihtua 10 kg 2 kk.ssa. Toinen heistä luultavasti onnistuu vain terveellisemmällä ruokavaliolla, toiselle tuon 10 kilon pois saamine voi olla mahdotonta puolessakin vuodessa.

      • nainen 168/53

        Itse olen laihtunut nyt viimeisen vuoden aikana 9kg suhteellisen helposti.Alussa jätin vaaleat viljat ja kaikki sokerit pois,lähti pari kiloa.Loput lähtivät kun aloin käydä kuntosalilla kolmesti viikossa.Nyt on kaikki lukemat ihanteelliset.Imetin tosin samalla,joten sekin on varmaan vaikuttanut asiaan,ja on siä salilla kyl tullut töitä tehtyä,eikä vaan istuttu!:)


    • 9+8

      Paljon helpompaa laihtua on 160cm ja 70kg, kuin jos on 170cm ja 70kg. Tuo 160cm nainen, kun on ylipainon puolella ja pidempi normaalipainon ylärajalla. Normaalipainoisen on todella vaikea laihtuu 10kg.

    • Hoikkasoikka

      Jos haluaa äkkiä mahtua vaikka johonkin juhlapukuun, siihen on kokemukseni mukaan kaksi hyvää keinoa. Yksi on mehupaasto. Sokeroimatonta mehua, teetä, vettä. Voi lähteä kymmenessä päivässä helposti tällaisella lievästi ylipainoisella viisi kiloa. Sitten paino alkaa pudota hitaammin, koska elimistö menee säästöliekille. Olo kolmen päivä jälkeen ihan ok, iloinen, kevyt, pirteä, kun muistaa myös huuhdella suolensa.

      Toinen menestyksellä kokeilemani on kaalikeittodieetti. Siinä syödään viikon aikana muutakin, mutta joka päivä sen minkä jaksaa kaalikeittoa. Viikossa viisi kiloa. Siinä ei ainakaan tule nälkä. Banaani -ja pihvipäiväkin on jossain välissä. Löydät netistä helposti monta ohjetta. Kilot tulevat varsin nopeasti takaisin, mutta jos tarvitsee olla hoikempi tietyssä tilanteessa niin mikä ettei. Minulla kyllä kävi niin, että ensimmäinen kerta oli tehokkain. Kun toisen kerran noin puolen vuoden päästä olin viikon dieetillä, ei vaikutus ollut yhtä hyvä, vaikka noudatin tiukasti silläkin kertaa ohjeita.

      • huokaus..

        Elimistö tarvitsee monia ravintoaineita voidakseen hyvin ja toimiakseen. Lisäksi jos veressä ei ole natriumia eikä suolaa, tulee sydänkohtaus pelkällä mehulla. Järki päässä ja mukana.
        Säästöliekillehän se menee tosiaan, eikä sitten laihdu. Pitäisi olla liikuntaakin, tuskin mehulla kukaan jaksaa. Vaan hiipuu vuodepotilaaksi. Enpä siis suosittele noin pitkiä mehudieettejä.


    • vanha vaakku

      Voi kun osaisimme olla tyytyväisiä itseemme ja ylipainoonkin. Joillain sevain on
      niin, että koko elämänsä saa laihduttaa ja kilot palaa takaisin kun muutolinnut.
      Vuodesta toiseen kilojen kanssa tappeleminen vie energiaa ja ressaa mieltä.
      On ihmisiä joilla kilojen karistaminen onnistuu suht. hyvin, mutta on niitäkin
      joiden elimistö ei luovuta niin vain saamiaan kiloja. Elimistö vaan on sellainen
      että kaapii kaikista ravinteet talteen, vaikka henkilö söis kohtuullisen vähän.
      Nappaa kaloreita miltei siitäkin kun vasten tuulta haukottelee. Ei kukaan halua olla kovasti ylipainoinen. Toisilla on toisenlainen elimistö ja toiset voi
      syödä mitä vaan, eikä kiloja kerry. Yrittää syödä kohtuullisesti ja kasvisvoittois-
      ta tavallista ruokaa ja olla omaan itseensä tyytyväinen. Koko elämää ei kan-
      nata uhrata kaloreiden tuijotteluun. Ihmisen elämä on vain lyhyt viuhaus maa-
      ilman kaikkeudessa.

      • mulla on se

        Kilpirauhasen vajaatoiminta, lääkärit diagnosoivat sen, lähes aina väärin. Se on väärin diagnosoituna n. 200 000 suomalaisella. Kysy lisää kilpirauhasliitosta.


    • miten onnistun

      Voisittekos kertoo, miten normaalipainoinen bmi 23-24, pääsis laihtumaan kuukaudessa bmi:hin 20-21? Tekee n. 6-10kg.

    • NNNNNNNNNNNNNN

      Vielä minä: olin 70kg todellakin hoikka ja kaunis. Olen harteikas ja reitevä luonnostani, rinnatkin on. Lisäksi olinn. 50-vuotias ja pituus: 175.

      Kukaan ääliö ei ota sitä tunnetta minulta, olin HOIKKA.

      Älkää verratko mallina työskenteleviin alipainoisiin naisiin.

    • elossa, se riittää

      Ja huom. olin sairas silloin. En tuntenut nälkää enkä janoa. Kun aloin toipumaan kävin 25-kilon rinkan kanssa vaeltamassa Karhunkierroksen. Oli muuten hyvä olo silloin enkä muuta elämältä vaadi. En ole väärän näköinen enkä väärän kokoinen nytkään, 85-kiloisena!

    • tirinne

      Itte sain toissa keväänä kuus kiloa kuukaudes pois ku olin ilman kaljaa, karkkia,limsaa, pullaa ja kävin jumpas tehokkammin. nyt on tosin samoissa lukemissa...

    • vielä -36 kg

      Mä menin yks päivä vaa'alle ja olin pyörtyä, 113 kg ja 160 cm on pituutta. Nyt kuukaudessa on tippunut 7 kg ja vyötäröltä yli 10 cm lähtenyt. Liikun päivittäin lyhyitä lenkkejä reippaasti kävellen, pari kertaa viikossa pidemmän lenkin. Lisäksi 2-3 kertaa vko pilatesta tai zumbaa, välillä lihasharjoittelua painoilla. Päivittäinen kalorien saanti vaihtelee 900-1200 välillä, viikonloppuisin en kaloreita laske, mutta en kyllä ahmikkaan, ja olen ihan tyytyväinen tähän tahtiin. Oleellisinta on varmaan oman asennoitumisen muuttaminen ruokaan ja löytää liikunnan ilo. Karkki, limsat, vaaleavilja on jäänyt pois ja päivittäin syön nutrilettia, toisinaan koko päivänä en muuta syökään. Saan itse energiaa jaksaa kun ajattelen, että tällä tahdilla olen ensi syksynä jo tavoitepainossani.

    • peterbild 1

      easydietti soin 12 päivää painoa putos 14kg samalla lähti voimat ja kaikki energia ja palautumiseen meni 1.5 kuukutta nälkä oli koko ajan. siis ei ihan niin kun mainoksessa luvattiin

    • provo provoilee

      Trololololo lo lol lol

    • jatkan muutosta

      Miksi nopeasti? Ota tavoitteeksi puoli kiloa viikossa, se ei ole yhtään liian hidasta. Älä aloita mitään pikadiettiä, vaan tee pysyvä elämänmuutos, alat syödä terveellisesti ja kulutusta vastaavasti. Lisäät pikkuhhiljaa liikuntaa jne. Puolen vuoden kuluttua olet laihtunut sen 10kg ja oppinut syömään ja elämään muutenkin terveellisesti.

      Itse pudotin kymmenessä kuukaudessa 27kg ja se oli liian nopeasti, seuraavan puolen vuoden ainkana tuli melkein 10kg takaisin, jota yritin taas pudottaa ja sain jo 5kg pois, mutta siitäkin tuli taas muutama takaisin.

      Jos on vuosien tai vuosikymmenten aikana oppinut huonoja ruokailutapoja, niin ei niitä ihan hetkessä korjata, se voi olla vuosien remontti.

    • 105 kiloinen

      kuinka paljon painat tällä hetkellä

    • no kyllä se siitä

      Itse join en syönyt hirveästi perjantaina, join alkoholia sen verran että oli oikeasti humalassa lauantaina eikä syönyt vielä sunnuntainakaan ja lähti siinä viikonlopussa 5 kiloa pois, Siitä on jo melkein vuosi eivätkä kilot tulleet ikinä takaisin. Tämä tosin toistunut useamman kerran, omasta mielestä todella nopea keino laihduttaa.

      • ahaa juu

        Ihme. Minulla ei toimisi. Alkoholi poistaa ainakin nestettä kehosta, ja migreenin omaavalle olisi paha olla syömättä ja juoda alkoa.


    • kilon vaan

      Oon 165cm pitkä 25v nainen. ~2 vuotta sitten lihoin vajaan vuoden sisään 10kg ison leikkauksen jälkeisen liikuntakiellon takia. Tyhmänä (ja tilanteesta toki turhautuneenakin) jatkoin normaaliin tapaan syömistä vaikka urheilu jäi kokonaan, eipä ollut ihme että kilot kertyi.
      Pudotus takaisin 55kg sieltä 65kg oli tuskaista, kun en voinut harrastaa omaa lajia (potkunyrkkeily) tai edes vastaavia toipumisen takia. Säännöllinen (rauhallinen) uinti, pilates, jooga ja kävelylenkit yhdistettynä pupunruuan mussuttamiseen tuotti lopulta tulosta - mutta meni siihen 10kk, eli nipin napin se kilo kuussa. Entisessä timmissä kunnossa en ole vieläkään.

      Dieeteillä sun muilla kikkakakkosilla lähtee kyllä helposti kiloja hetkeksi mutta pysyvien tulosten saavuttamiseksi täytyy oikeasti tehdä työtä, muuttaa niitä elämäntapoja. Toki jos pointti on vaan näyttää hoikalta uutena vuotena niin ota anorektikoilta vinkit talteen...

    • lihonut entiselleen

      Muutaman päivän kestäneen vatsataudin aikana mä laihduin kolmisen kiloa, kun mikään ei pysynyt sisällä, aika rankka tapa laihtua. Muutama vuos takaperin laihduin kymmenisen kiloa muutamassa kuukaudessa oikeastaan kummemmin yrittämättä, kävelin ehkä enempi ja join vähempi kahvia ja nukuin huonosti. Terveys meni huonoksi, hemoglobiinikin putosi alle 80, olo oli hutera ja huippas. Onneks menin lääkäriin ja sain terveyteni kuntoon ja veriarvotkin kohilleen. Pitää olla terveys kohdallaan, jos meinaa laihduttaa ettei kunto pääse yhtäkkiä romahtamaan eli kannattaa käydä lääkärissä ja verikokeissa, jotta ei tulis mitään ikäviä yllätyksiä laihdutuksen aikana.

    • plöde

      Armeijan aikana tiputin 10 kiloa kahden kuukauden sisällä P-kaudella, eli mitat 170cm/91kg -> 81kg, vaikka söinkin kuin hevonen. Samanlaista fyysistä rasitusastetta voi tosin vaikea soveltaa siviilissä, joten kannattaa tosiaan suunnitella aika tarkkaan miten homman toteutat. Armeijan jälkeen muutama kilo ehti tulla takaisin vartaloon, mutta noin puolen vuoden sisällä olen pudottanut kokonaistulokseksi 72 kiloon, jonkin verran tullut myös lihasta tietysti :)... Tavoitteena 65 jotain.

      Sen sijaan että nälkiinnytät ittes jollain muotidieeteillä, syö sitä mitä oletkin tähän mennessä syönyt, pienemmillä annoksilla vain. Tietysti syödessä kannattaa hiilareihin kiinnittää huomiota (erityisesti perunat, pastat, riisi, viljat puhumattakaan sokereista), niitä kannattaa pyrkiä korvaamaan proteiini- ja kasvispitoisilla vaihtoehdoilla. Jo pelkästään vaaleiden viljojen vaihtaminen ruikseen johti aika isoon eroon omalla kohdalla.

      Noilla pikadieeteillä ei tule oikein tulosta. Aineenvaihdunta hidastuu ja olo käy todella paskaksi, etkä edes kunnolla menetä sitä rasvaa vaan lihasta. Mieluummin syöt kunnolla, liikut paljon ja nostat kuntoa, kehokin alkaa kuluttaa enemmän. Tietysti jos johonkin vaatteisiin aiot mahtua jonkin merkkitapahtuman vuoksi parin kuukauden päästä niin hyvinhän se onnistuu, mutta et kyllä siinä painossa tule pysymään :)

    • Kyllä se on teoriassa mahdollista.

      • metrin haba

        Ootte kaikki ihan vitun retardeja LÄSKEJÄ, rumia, suomalaisia sotanorsuja joilla ei ole mitää hajua elämäntavoista ja sitten vaan itketään että kun mä oon niin läski ja ruma jne. Ja naisel ei oo todellakaan pakko olla sixpäkkiä, hyi ei todellakaan. Yhyy tänään en syö mitään ja.huomenna vedän välipalaksi suklaalevyn. Miks mä oon nii läski ja muut normaaleja? LÄSKI LÄSKI LÄSKI LÄSKI LÄSKI LÄSKI LÄSKI LÄSKI LÄSKI

        terveisin ihan ***tanasti syövä, lihaksia kasvattava karju


      • sulla o rusina aivot
        metrin haba kirjoitti:

        Ootte kaikki ihan vitun retardeja LÄSKEJÄ, rumia, suomalaisia sotanorsuja joilla ei ole mitää hajua elämäntavoista ja sitten vaan itketään että kun mä oon niin läski ja ruma jne. Ja naisel ei oo todellakaan pakko olla sixpäkkiä, hyi ei todellakaan. Yhyy tänään en syö mitään ja.huomenna vedän välipalaksi suklaalevyn. Miks mä oon nii läski ja muut normaaleja? LÄSKI LÄSKI LÄSKI LÄSKI LÄSKI LÄSKI LÄSKI LÄSKI LÄSKI

        terveisin ihan ***tanasti syövä, lihaksia kasvattava karju

        Voi pientä, kun noin ketuttaa toisten läskit. Pidä huolta vaan omasta kropastas, käy vaikka 24/7 huhkimassa siellä salilla ja jos ei muuten massaa tule, niin eiköhän sieltä salilta löydy joku joka hommais sulle parit steroidit ett lihakset kasvais hetkessä isoiksi. Muista kuitenkin kohtuus mömmöjen käytössä ettei käy niin kuin Halmeen Tonylle, pääkoppa sekos niistä aineista. On jotenkin hupaisaa, ett jäbät käy salilla ja muka tiukan setin jälkeen käpyttelevät parkkipaikalle ja hyppäävät auton ratin taakse ja hurauhtavat pari kilsan matkan kotia ja painuvat pitkälleen sohvalle telkkaria katselemaan...joo..huhhuh...onpa tosi atleettista touhua. Monet salilla käyvistä jäbistä käyvät solariumissa tai vetävät ruskettavaa voidetta kropalle, ett tulis ne "kovalla työllä" hankitut lihakset esille ;D ;D ;D


    • ydfuAYUASDGY

      Koska sinä olet paranormaali RUIPELOlihaksinen poju

      • .juklllggg

        Itseasiassa en ole ruipelo, painoa tulee mukavan tasaseen tahtiin ~80% lihaksena enkä todellakaan mitään mömmöjä käytä. Ja käyn 4 krt/vko salilla eli en todellakaan 24/7 ole siellä. Niin ja painoahan on ~100kg mut pituuttakin on.


    • Minulla tehoaa

      Suosittelen kaikille Android puhelimien käyttäjille ilmaista kalorilaskuri ohjelmaa. Itsellä se todella toimii. Siinä merkataan kaikki päivän aikana syödyt ruuat ja liikunnat. Ohjelmasta löytyy monien ruokien ravintosisältöjä, ja niitä mitä ei löydy voi itse lisäillä. Tämä auttaa tarkkailemaan syömisiä, sillä puhelin kulkee aina mukana.

    • warhammer

      7,5 kg yhteensä tiputin 30 kg neljässä kuukaudessa.

      Aamulla:
      -puuron
      -kaks näkkileipää
      -4 kuppia kahvia
      -rasvasinta juustoa mitä löytyy
      -tomaatin sekä salaattia
      -kaks jauhelihapihviä sekä kiiwin.
      -lasin vettä

      Päivällä:
      -kaks jauhelihapihviä ja salaattia
      -kiiwin
      -6 viipalet kalkkunaleikettä
      -6 kuppia kahvia

      Illalla:
      -kaks näkkileipää
      -kiiwin
      -rasvasta juustoa
      -monta kuppia teetä

      Liikuntaa harrastin 3 x viikossa 2 km uinti.
      Ja joka päivä 12 km pyörälenkki täydellä sykkeellä siin tais aina mennä
      kaks litraa vettä. Ja tämä 7 päivänä viikossa.
      Alussa meni 3 tuntia ja neljän kuukauden päästä 9 minuuttia.
      No siihen menee 10 viikkoa eli kaks kuukautta ja 2 viikkoa maksimissaan.
      Nopeemminkin voi onnistua jos on paljon laardia.

    • -20kg

      10 kiloa on lähtenyt kuukaudessa :) silloin tosin juuri aloitin laihduttamisen luvuista 128kg/174cm. Eli suurin osa oli tietysti nestettä mikä lähti. Liikuntaa tuli pari tuntia töiden puolesta päivässä ja ruokaa söin noin 1600 kaloria päivässä. :)

    • matti13

      Olen laihtunut kuukaudessa 5kg ja kaikki vain sen takia että pidin tipattoman tammikuun eli ei liikuntaa. Toki lenkkeilin 2-3 krt viikossa työn päälle!

    • Cuba libre

      7 kg olen pudottanut yhdessä kuukaudessa. Sitä ennen olen pudottanut painoa 6 kg 8kk:ssa. Ravinto oli just niin niukkaa kuin voi valitsemallani liikuntamäärällä ja liikuntaa sen verran kuin kroppa kesti. 5kg lähti seuraavana kuukautena, nyt ilmeisesti on lähtenyt 4 kg lisää. Joulukuussa lähtee kenties 1-4 kg, ellei jotain rajua tapahdu. Ravintoa nautin nyt sen verran, että nälän hetket ovat suht vähäiset ja jaksan liikkua kyllä. Viriliteettiä muutenkin on tullut roppakaupalla. Liikunnallisesti katselen suorituskykymäisempiä tavoitteita, esimerkiksi tietty määrä leukoja, penkistä 10 sarjoja noilla ja noilla raudoilla, cooper siihen ja siihen ym ym... erityyppisiä tavotteita sopivasti ettei mene yksipuoliseksi. Siinäpähän tulevat lässyttämään, että laihaläski kun pistelen leukoja meneen :p

    • laihduttaja1

      Omalla kohdallani paino on pudonnut enimmillään noin 2kg viikossa eli noin 8kg kuukaudessa. Ihanne painoni on noin 70kg-80kg välissä ja paino minulla oli laihdutuksen alussa 95kg.

      Toki alussa putoaa paino nopeammin ja sitten hidastuu jonkin verran. Kovempiin dieeteihin en kyllä rupea, koska tällä tahdilla nälän hetket on vähäiset ja on myös energiaa tehdä jotain jos pudota painoa kovemmin tulee liiankin heikkoja oloja välillä kun veren sokerit rommaa.

      Paras tahti pudottaa painoa on ehkä sellanen 4kg kuukaudessa ja itse pääsen siihen jo karsimalla kaikki turhat hötöt ja välipalat pois.

    • temppis85.8

      Elokuun 23pvä aloitin dieetin. 104kg (mies 178cm/37v) oli lähtöasetelmat. Nyt Olen menossa 85.8kg kohdalla ja tavoite on 78kg. -7000kcal/-1kg metodilla matkassa, toimii mulla.

    • laihduttajaaa

      Laihdutin kesällä, kun ei ollut arkisin mitään esteitä niin kuukaudessa 10kg. Ruokavaliolla suurimmaksi osaksi laihdutin ja sitten joka toinen päivä muutaman kilometrin juoksulenkki. Kyllä siinä kunto parani ja selvästi hoikistui, mutta ikävä kyllä, kilot palasivat muutamissa viikoissa takaisin. Ruokatottumukset kannattaa muuttaa pysyvästi niin et tule pettymään. Muutenkin tuon laihdutuksen jälkeen olet vienyt itseltäsi kaikki resurssit jatkoseurantaan, joten saavuttuasi tavoitepainoon niukalla ruokavaliolla, olet niin väsynyt, ettet vain yksinkertaisesti jaksa välittää painostasi ja ruokavaliostasi.

      • Koivuallergia hatsiih

        Mun normaalipaino netin mukaan oli 74kg, eli kun olin kolmekymppiseksi 60 kg, olin todella hoikka ja pitkä.
        Nyt isompana olen laihduttanut helposi ja ilman nälkää 30 päivässä yli 5 kg


    • Anonyymi

      Paino on enimmillään laskenut kuukaudessa 11- 12 kiloa. Siitä on ollut laihtumista enintään 6 - 8kg.

      • Anonyymi

        Ilo vanhoille silmilleni havaita, että joku tajuaa kehon koostumuksen merkityksen.
        Otan osaa lihaskatosi vuoksi!
        Nestetasapainon muutos saattaisi olla toinen selitys?


    • Anonyymi

      Laihduin samalla syömisellä viime kesänä putkiremontin aikana, kotona istumalla ja tv;tä katsomalla 1 kk:ssa 14 kiloa. Oma ennätys, ilman laihduttamista.

      Jouduin hikoilemaan, kun siirsin tavaroitani varastoon,. Liki kaikki piti siirtää pois, keittiö, kylpyhuone, vaatekomerot, ja wifi/antenniyhteydet seinän viereltä piti poistaa tavaroista..

      Kävin lääkärissä ja kokeissa ei ollut vikaa. Edelleen n. -10 kiloa on vielä pois!

    • Anonyymi

      Mieluummin kertarysäys kuin ikuinen kitinä.
      TODELLISELLA 0-hiilaridieetillä 6:ssa viikossa painoa pois 16kg. Apteekin myymät ketosliuskat kertovat lahjomatta tuon TODELLISEN 0:n.
      Suolen toiminnan varmistamiseen apteekista hyytelöityvää granulaattia ja suojaravinteet kuten vesiliukoiset vitamiinit purkeista.
      Suunnittelin etukäteen kuurin jälkeisen elämäntapani, varsinkin sapuskani ja juomani.
      Sekä rysäys, että jatko toimivat. Aikaa tuohon on reilu 40 vuotta.
      Rysäys nälkää näkemättä ja kaloreja laskematta.
      Muutamalla tuttavallani tuo sortui osittain tietämättömyyteen sekä asenteeseen etteihän "tuon vertainen meinaa mitään".

    • Anonyymi

      1 kg

    • Anonyymi

      Kahdessa viikossa pois 5kg nälkää tai janoa näkemättä.

    • Anonyymi

      Pidä päivä viikossa paastoa.
      Emäntä minulla on ollut koko ikänsä hoikka, mutta viimeisenä kk. hän laihtui 62 kg.
      Pantiin uurna haudanlepoon.

    • Anonyymi

      Töissä 9000km päässä kotoa ollessani laihduin 16 kg kuukaudessa.
      Ei ollut ihmelääkettä ihan vaan tavallinen ameeba oli mahassa.
      Kotiin tultuani menen lääkäriin joka määräsi lääkken joka tappoi vatsan pöpöt.
      Lääkkeen jälkeen söin vaan laihaa velliä ja sitten oikein kaurapuuroa.
      Paino tippui yhteensä tauti ja toipumisaikana 20 kg. Jäljelle jäänyt 98kg oli riittävä 190cm kropalle.

      En suosittele tuota laihdutuskeinoa.

    • Anonyymi

      Jos vaakalukema on tärkeä niin riippuen lähtötilanteesta 4 -8kg/viikko ei ole kummoinen saavutus.
      Kelpaisiko pitemmällä aikajänteellä 13 vuoden aikana 16kg?

    • Anonyymi

      Oleellista asiassa on korjata ruokailutapoja. Ei Kamikatze diettejä. Nuorena voi syödä aika huoletta, mutta kun ikää kertyy aineenvaihdunta hidastuu. FinRavinto tutkimuksista paljastuu että väestö kärsii jodin puutteesta, siksi VRN antoi elintarviketeollisuudelle ohjeistuksen 2/2015 että kaikessa elintarvikevalmistuksessa pitää käyttää jodioitua suolaa. Katso HUSLA jodi https://huslab.fi/ohjekirja/1984.html Tulkinta (WHO:n suositukset, 2007):alle 20 µg/l - voimakas jodipuute, hypotyreoosi. 20 - 49 µg/l - kohtuullisen voimakas jodipuute. 50 - 99 µg/l - lievä jodipuute.100 - 199 µg/l - riittävä jodinsaanti.200 - 299 µg/l - jodisaanti ylittää suositusarvoja yli 300 µg/vrk - mahdollisia terveysvaikutuksia aiheuttava kohonnut jodipitoisuus. Iodine guidelines by WHO: World Health Organization. Jodin puute hidastaa aineenvaihduntaa. Ei ole sattuma että japanilaiset elävät 114-7 vuotta, syövät merilevää josta saa jodia ja A-vitamiinia. Oireina voi olla Paino-ongelmia tai palelua jaloissa, kylmäntunne vaikka vaatteita reilusti päällä, aamulämpö 35,5 jos nuorena ollut 36,5, salaperäinen kurkkukipu, niin kuin olisi kuiva kurkku. Terveyskeskus lääkärit eivät lähetä ko kokeeseen, kun väittävät että monipuolisesta ruokavaliosta saa tarvitsemansa ravinteet. Oleellista on poistaa turhat nopeat hiilihydraatit eli leivät ja pullat, ruisleivät, pitsat joihin on lisätty "sokereita" "mallastettuja jyviä tai maissitärkkelystä, glukoosifruktoosi siirappia maissista ja rajoittaa kaikkia hiilihydraatti pitoisia elintarvikkeita jotka nostavat nopeasti verensokeria, koska insuliini on viestihormoni jonka käskystä verensokeri varastoidaan lihaksiin ja soluihin rasvana. Robert C Atkins oli lukenut Alan Kekwikin ja Guston L.S. Pawanin tutkimukset ja otti niitä tietoja käyttöön. Kannattaa lukea Atkinsin uusin painon pudotusohjelma jolla pyritään painonhallintaan loppuelämäksi. Koska kilot eivät ole tulleet hetkessä, ei niitä kannata poistaa virheellisellä ruokavaliolla vaan terveellisellä korjatuilla ruokailutavoilla. Jos kaikki herkut on niin ihania ettei ilman voi elää, niin sitten pitää vain nauttia ihanasta lihavasta elämästä ja odottaa milloinka ja kuinka pian toteutuu prof Pentti Mustajoen ennustukset kuinka 33 syöpätaudin todennäköisyys kasvaa ylipainosta 1,5-4,5 kertaiseksi ja metabolinen oireyhtymä lisää noin 50 sairautta odotuslistalle. Arpajaiset on käynnissä? Mikä on päävoitto= tutulla se oli varpaan amputointi, oli hilkulla että ensin meinasi mennä jalka polven alta, sitten nilkasta. On taistellut terveydestään viimeiset kaksi vuotta eikä tahdo vieläkään osata jättää sössö hiilihydraatteja pois.

      • Anonyymi

        Kamikaze kannattaa kun huolehtii sen aikaiset suojaravinteiden tarpeet ja suunnittelee kamikazen jälkeisen elämän.


    • Anonyymi

      Jos tarkoitat vaakalukeman muutosta niin 11kg.
      Jos taas laihtumista eli rasvan vähenemistä, niin ensimmäisen kuukauden aikana noin 6kg. Erotus 11 kiloon muodostuu nesteen ja, ikävä kyllä, lihastenkin vähenemisestä.
      Pidän laihtumisena myös sitä, että aloittaessani intensiivisen lihasvoimaharjoittelun ei painoni muuttunut yhtään mutta 6kk:n aikana vyötäröni oheni 6 - 7 cm vastaten saman määrän läskikiloja. Tuo oli laihtumista!

      • Anonyymi

        Laihtumisella tarkoitetaan yleensä kuitenkin vaakalukeman muutosta eikä vain rasvan vähenemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laihtumisella tarkoitetaan yleensä kuitenkin vaakalukeman muutosta eikä vain rasvan vähenemistä.

        Niin yleensä näyttää tapahtuvan mutta vaakalukemaan on helppo vaikuttaa.
        Ymmärrän toki jos tarkistaa painonsa vaikkapa kerran viikossa aina samassa tilanteessa. Mielestäni eräs yksinkertainen tapa olisi aamuisin vessareisun jälkeen tyhjällä vatsalla ja rakolla.
        Eräs tuttavani toimi noin. Tuloksista hän ylläpiti graafista käyrää.

        Mutta edelleenkin olen sitä mieltä, että lahtuminen on rasvan osuuden pienemistä kehon painosta. Neste jää vielä epävarmuustekijäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin yleensä näyttää tapahtuvan mutta vaakalukemaan on helppo vaikuttaa.
        Ymmärrän toki jos tarkistaa painonsa vaikkapa kerran viikossa aina samassa tilanteessa. Mielestäni eräs yksinkertainen tapa olisi aamuisin vessareisun jälkeen tyhjällä vatsalla ja rakolla.
        Eräs tuttavani toimi noin. Tuloksista hän ylläpiti graafista käyrää.

        Mutta edelleenkin olen sitä mieltä, että lahtuminen on rasvan osuuden pienemistä kehon painosta. Neste jää vielä epävarmuustekijäksi.

        Laiha-sana merkitsee itämerensuomalaisissa kielissä suunnilleen 'luiseva, kuiva, erittäin hoikka, alipainoinen' ja on siirtynyt sieltä myös saamelaiskieliin.

        Sana ”laihtua” on laiha-sanan johdos ja on tullut suomeen alun perin balttilainana (liettuassa: líesas, latviassa liess ’laiha’) paljon ennen InBodyn keksimistä, eli sen aikajana ylittää selvästi oman ymmärryskykysi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laiha-sana merkitsee itämerensuomalaisissa kielissä suunnilleen 'luiseva, kuiva, erittäin hoikka, alipainoinen' ja on siirtynyt sieltä myös saamelaiskieliin.

        Sana ”laihtua” on laiha-sanan johdos ja on tullut suomeen alun perin balttilainana (liettuassa: líesas, latviassa liess ’laiha’) paljon ennen InBodyn keksimistä, eli sen aikajana ylittää selvästi oman ymmärryskykysi.

        En piittaa mihinkään johtamattomasta saivartelusta vaan tärkeintä on kehon koostumus ja siinä tapahtuvat muutokset toivottuu/tavoiteltuun tai epäsuotuiseen suuntaan.
        Mitähän mieltä ne baltit mahtavatkaan olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En piittaa mihinkään johtamattomasta saivartelusta vaan tärkeintä on kehon koostumus ja siinä tapahtuvat muutokset toivottuu/tavoiteltuun tai epäsuotuiseen suuntaan.
        Mitähän mieltä ne baltit mahtavatkaan olla?

        Sinä vahdit kehonkoostumusprosenttejasi kuin akka ryppyjään.

        Ukrainassa soditaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä vahdit kehonkoostumusprosenttejasi kuin akka ryppyjään.

        Ukrainassa soditaan.

        Akkaa ei voi moittia narsismista jos hän vahtii ryppyjään kerran vuodessa.
        Tosin tämä on vain minun mielipiteeni.
        Jos akka vielä voi ja haluaa vaikuttaa ryppyjensä muutokseen niin onko se hirveän tuomittavaa.
        Akkahan voisi saivarrella ihossaan tapahtuvista muutoksista vaikkapa päivittäin laskemalla poimuja/mm2 tai jotenkin muuten.

        Akan ryppyjen laskemisen yhteyttä Ukrainan sotaan akka tuskin näkee.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe