Mies huijasi kaiken ulkonäöstään

Pinnallinen?

Sovittiin treffit nettideittien perusteella. Treffeille tuli lyhyt, kaljuuntunut mies, joka oli ainakin 10 vuotta vanhempi kuin mitä oli väittänyt. Profiillissaan ja keskusteluissa hän oli kuvannut itseään melkein 190 cm:ksi, tuuheatukkaiseksi mieheksi (alvariinsa saa käydä parturissa). Kuvan mies oli kyllä etäisesti saman näköinen kuin treffeille tullut, mutta myöhemmin tajusin, miten paljon mustavalkoista ylivalottunutta kuvaa ja kuvia oli käsitelty.

Ongelma oli se, että olin jo ihastunut, hänen kanssaan puhelimessa ja mesessä käytyihin keskusteluihin _yhdistettynä_ mielikuvaan hänen ulkonäöstään. Mutta nyt hänen puheensakin muuttuivat epäluotettavaksi, kun tajusin miten paljon hän pystyy valehtelemaan pokkana.

Olenko pinnallinen, kun kaipaan pitkää, isoa miestä pikkumiehen sijaan, kun en itsekään ole mikään pieni, sitä, että voin käpertyä ison miehen kainaloon? Entä kun en pysty ihastumaan elämää nähneisiin kasvoihin, kun mielikuvani oli aivan toinen; iloinen ja poikamainen mies?

Pitäisikö minun, taviksen näköisenä "tyytyä" miehen ulkonäköön, koska ihastuin hänen ajatuksiinsa?

Mielipiteitä?

311

12087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No mies on huijari aivan kuin sinä olet pinnallinen.

      Annan kuitenkin neuvon jatkoa ajatellen: Kannattaa tavata kasvokkain mahdollisimman pian ennen kuin on muodostunut liian vahvaa mielikuvaa. Koska vaikka ulkonäkö vastaisi ilmoitettua, ei toinen silti välttämättä vastaa omaa mielikuvaasi. Ja pidemmän päälle ihastut kuitenkin vain itseluomaasi mielikuvaan tuntemattomasta etkä oikeaan ihmiseen.

      Nimimerkillä: Kokemusta on

      • alkup.

        Olenko keskimääräistä pinnallisempi? Eivätkö kaikki ihmiset ole pinnallisia, koska yleensä ihastuvat ensimmäisiin mielikuviin?

        Nyt opin tosiaan, ei koskaan enää "treffailua" puhelimessa tai netissä paria päivää enempää, sitten heti tapaamiseen. Voi olla elämän hukkaan heittämistä, meillä on vain rajattu aika täällä. En edes kehtaa kertoa miten kauan annoin uunottaa itseäni. Miestä vastapäätä livessä ei vain tunnu enää miltään. Vaikka kuinka yritän muistella, millainen hän oli puhelimessa.


      • alkup. kirjoitti:

        Olenko keskimääräistä pinnallisempi? Eivätkö kaikki ihmiset ole pinnallisia, koska yleensä ihastuvat ensimmäisiin mielikuviin?

        Nyt opin tosiaan, ei koskaan enää "treffailua" puhelimessa tai netissä paria päivää enempää, sitten heti tapaamiseen. Voi olla elämän hukkaan heittämistä, meillä on vain rajattu aika täällä. En edes kehtaa kertoa miten kauan annoin uunottaa itseäni. Miestä vastapäätä livessä ei vain tunnu enää miltään. Vaikka kuinka yritän muistella, millainen hän oli puhelimessa.

        "En edes kehtaa kertoa miten kauan annoin uunottaa itseäni."

        Naiset ovat usein varovaisia ja uskovat vetkuttelun ajavan huijarit ja pelkän piparin perässä juoksijat matkoihinsa. Valitettavasti, kuten sinäkin koit, moni jaksaa jallittaa iät ja ajat. Etenkin kun samaan aikaan voi jallittaa ties miten montaa muutakin.

        Joten et sinä ainoa pitkään uunotettu ole eikä tarvitse hävetä.


      • treffejä kolunnut

        "Koska vaikka ulkonäkö vastaisi ilmoitettua, ei toinen silti välttämättä vastaa omaa mielikuvaasi. Ja pidemmän päälle ihastut kuitenkin vain itseluomaasi mielikuvaan tuntemattomasta etkä oikeaan ihmiseen."

        Juuri näin. Oma mielikuva on ___aina____ eri kuin todellisuus, siihen asti kun tapaa irl:ssä.


      • Tony DiNozzo
        treffejä kolunnut kirjoitti:

        "Koska vaikka ulkonäkö vastaisi ilmoitettua, ei toinen silti välttämättä vastaa omaa mielikuvaasi. Ja pidemmän päälle ihastut kuitenkin vain itseluomaasi mielikuvaan tuntemattomasta etkä oikeaan ihmiseen."

        Juuri näin. Oma mielikuva on ___aina____ eri kuin todellisuus, siihen asti kun tapaa irl:ssä.

        Paitsi, jos tunnistaa defenssit tekstistä ja osaa kaivee ne esiin.


      • ...
        Tony DiNozzo kirjoitti:

        Paitsi, jos tunnistaa defenssit tekstistä ja osaa kaivee ne esiin.

        Epäonnestasi naisten suhteen päättelen, että defenssienlukutaitosi on _heikko_


      • Tony DiNozzo
        ... kirjoitti:

        Epäonnestasi naisten suhteen päättelen, että defenssienlukutaitosi on _heikko_

        Noh, enemmänkin tässä ihmettelen sitä, että jotkut miehet tutustuvat näihin samoihin naisiin, vaikka on varoitettu ja ihastuvat niihin ja vuosia uskovat niiden valheet. Tälläkin hetkellä on pari miestä, jotka on sulkeutuneet niin, etteivät pidä kehenkään muuhun yhteyttä, kuin siihen huijarinaiseen, kun eivät kestä kuulla muiden varoituksia ja naisen kertomien valheiden rikkoutumista. Siinä on psykologinen reaktio, missä on mietittävää.

        Minä olen ollut enemmänkin uhkarohkea, kuin epäonnekas. Epäonnekaskin kyllä, mutta lähinnä uhkarohkeudesta johtuen. Jos miettii sitä, miten olen suhteeni hoitanut, niin paljon viisaammin, kuin kukaan toinen mies näihin naisiin(anteeksi itsekehuista). Jostain syystä tämä asia usein unohdetaan, tai sitä ei haluta nähdä... sekin on eräänlaista pakkomielteistä uskoa valheisiin.


      • hehehhee..

        " No mies on huijari "
        " Nimimerkillä: Kokemusta on "


        heheh...


      • mummapumma
        alkup. kirjoitti:

        Olenko keskimääräistä pinnallisempi? Eivätkö kaikki ihmiset ole pinnallisia, koska yleensä ihastuvat ensimmäisiin mielikuviin?

        Nyt opin tosiaan, ei koskaan enää "treffailua" puhelimessa tai netissä paria päivää enempää, sitten heti tapaamiseen. Voi olla elämän hukkaan heittämistä, meillä on vain rajattu aika täällä. En edes kehtaa kertoa miten kauan annoin uunottaa itseäni. Miestä vastapäätä livessä ei vain tunnu enää miltään. Vaikka kuinka yritän muistella, millainen hän oli puhelimessa.

        Se on iso valhe jos valehtelee ulkonäkönsä. Myös kaikki muu voi olla valhetta. Sellaiseen ei pidä luottaa, joka valehtelee jo suhdetta luotaessa.


      • monte24.
        Ratikkakuski kirjoitti:

        "En edes kehtaa kertoa miten kauan annoin uunottaa itseäni."

        Naiset ovat usein varovaisia ja uskovat vetkuttelun ajavan huijarit ja pelkän piparin perässä juoksijat matkoihinsa. Valitettavasti, kuten sinäkin koit, moni jaksaa jallittaa iät ja ajat. Etenkin kun samaan aikaan voi jallittaa ties miten montaa muutakin.

        Joten et sinä ainoa pitkään uunotettu ole eikä tarvitse hävetä.

        Rauhotu hyvä mies! Ei sulle oo valehdeltu ja mitä siten jos onkin? Ite oot tyhmä ollu, jos oot valheet uskonu.


      • zisel.
        Ratikkakuski kirjoitti:

        "En edes kehtaa kertoa miten kauan annoin uunottaa itseäni."

        Naiset ovat usein varovaisia ja uskovat vetkuttelun ajavan huijarit ja pelkän piparin perässä juoksijat matkoihinsa. Valitettavasti, kuten sinäkin koit, moni jaksaa jallittaa iät ja ajat. Etenkin kun samaan aikaan voi jallittaa ties miten montaa muutakin.

        Joten et sinä ainoa pitkään uunotettu ole eikä tarvitse hävetä.

        Olet läheisriippuvainen, tarvitset psykiatrista hoitoa!


      • voopotin..
        Ratikkakuski kirjoitti:

        "En edes kehtaa kertoa miten kauan annoin uunottaa itseäni."

        Naiset ovat usein varovaisia ja uskovat vetkuttelun ajavan huijarit ja pelkän piparin perässä juoksijat matkoihinsa. Valitettavasti, kuten sinäkin koit, moni jaksaa jallittaa iät ja ajat. Etenkin kun samaan aikaan voi jallittaa ties miten montaa muutakin.

        Joten et sinä ainoa pitkään uunotettu ole eikä tarvitse hävetä.

        Puppua puhut! Minä en näihin Ratikan sepityksiin usko.

        Puhusit privassa, ekkä toisi palstalle!


      • relaxed_eyes..
        Ratikkakuski kirjoitti:

        "En edes kehtaa kertoa miten kauan annoin uunottaa itseäni."

        Naiset ovat usein varovaisia ja uskovat vetkuttelun ajavan huijarit ja pelkän piparin perässä juoksijat matkoihinsa. Valitettavasti, kuten sinäkin koit, moni jaksaa jallittaa iät ja ajat. Etenkin kun samaan aikaan voi jallittaa ties miten montaa muutakin.

        Joten et sinä ainoa pitkään uunotettu ole eikä tarvitse hävetä.

        Koitaha jo päästä yli. Oot ihan ku akat.


      • kirpela.
        Ratikkakuski kirjoitti:

        "En edes kehtaa kertoa miten kauan annoin uunottaa itseäni."

        Naiset ovat usein varovaisia ja uskovat vetkuttelun ajavan huijarit ja pelkän piparin perässä juoksijat matkoihinsa. Valitettavasti, kuten sinäkin koit, moni jaksaa jallittaa iät ja ajat. Etenkin kun samaan aikaan voi jallittaa ties miten montaa muutakin.

        Joten et sinä ainoa pitkään uunotettu ole eikä tarvitse hävetä.

        Witun kloppi! Pelkään sua! :´(


      • Rattis
        Ratikkakuski kirjoitti:

        "En edes kehtaa kertoa miten kauan annoin uunottaa itseäni."

        Naiset ovat usein varovaisia ja uskovat vetkuttelun ajavan huijarit ja pelkän piparin perässä juoksijat matkoihinsa. Valitettavasti, kuten sinäkin koit, moni jaksaa jallittaa iät ja ajat. Etenkin kun samaan aikaan voi jallittaa ties miten montaa muutakin.

        Joten et sinä ainoa pitkään uunotettu ole eikä tarvitse hävetä.

        Omassa silmässähän ei koskaan ole rikkaa. ;-)


      • kundi.kundine
        Ratikkakuski kirjoitti:

        "En edes kehtaa kertoa miten kauan annoin uunottaa itseäni."

        Naiset ovat usein varovaisia ja uskovat vetkuttelun ajavan huijarit ja pelkän piparin perässä juoksijat matkoihinsa. Valitettavasti, kuten sinäkin koit, moni jaksaa jallittaa iät ja ajat. Etenkin kun samaan aikaan voi jallittaa ties miten montaa muutakin.

        Joten et sinä ainoa pitkään uunotettu ole eikä tarvitse hävetä.

        Tää ois niinq sill kannalt, et se vois vaik lähtee palstalt.


      • sxth

        Ratikka on oikeassa. Joko tapaat jonkun h.e.t.i., tai sitten jätät irl-ajatukset kokonaan.

        Mun mielipiteeni on se, että jokainen haluaisi olla sellainen, kun toinen tuntuu toivovan. Vaan kukaan ei voi olla. Elikkä jos nyt jotain olet oppinut, niin älä syytä deittikaveriasi, sillä olihan sulla mahdollisuus sentään tavata tämä ihminen ja antaa sinulle oikeus tappaa unelmasi hänestä.


      • Tiedät vastauksen
        monte24. kirjoitti:

        Rauhotu hyvä mies! Ei sulle oo valehdeltu ja mitä siten jos onkin? Ite oot tyhmä ollu, jos oot valheet uskonu.

        Nyt se on tutkittu: Jos naimisiin meneminen arveluttaa, älä mene naimisiin

        http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,11264.0.html


      • Tony DiNozzo
        sxth kirjoitti:

        Ratikka on oikeassa. Joko tapaat jonkun h.e.t.i., tai sitten jätät irl-ajatukset kokonaan.

        Mun mielipiteeni on se, että jokainen haluaisi olla sellainen, kun toinen tuntuu toivovan. Vaan kukaan ei voi olla. Elikkä jos nyt jotain olet oppinut, niin älä syytä deittikaveriasi, sillä olihan sulla mahdollisuus sentään tavata tämä ihminen ja antaa sinulle oikeus tappaa unelmasi hänestä.

        "Mun mielipiteeni on se, että jokainen haluaisi olla sellainen, kun toinen tuntuu toivovan."

        Eivät kaikki ole skitsofreenikoita, tai persoonallisuushäiriöisiä. Ne muut sitten taas toivovat, että toinen pitäisi juuri hänestä ei niin, että haluaisivat olla sellaisia, mistä toinen pitää.


      • Elä osta sikaa säkissä...


      • Mitäs valhetta
        mummapumma kirjoitti:

        Se on iso valhe jos valehtelee ulkonäkönsä. Myös kaikki muu voi olla valhetta. Sellaiseen ei pidä luottaa, joka valehtelee jo suhdetta luotaessa.

        se on jos sanoo että harmittaa kun parturissa pitää juosta alvariisa ja on lyhythiuksinen, miltei kaljuksi ajeltu? Eikö ennemminkin se olisi ollut valehtelua jos olisi tullut pitkä hipputukka päässä deiteille? Eiköhän se ole että henkilö joka haluaa pitää hiuksensa lyhyinä ja säntillisesti ojennuksessa, hyppää alvariinsa siellä parturissa. Ei hippi mitään parturia tarvi.

        Miten siis tämä muka valehteli ulkonäkönsä? Aloittaja myöskään ei maininnut minkä pituuden mies oli ilmoittanut. Kyllä esim 186cm on lähempänä 190 senttiä kuin 180:ä joka sekään ei ole mikään lyhyt mies, ei siis valhetta siinäkään. Ja kuka tahansa näyttää krapula-aamuna tai -iltana kymmenen vuotta vanhemmalta kuin on, ei siis valhetta siinäkään.

        Ei siis tämä ap:n deittik:ni ollut valhetellut mitään, korkeintaan kaunistanut totuutta. Mutta sitähän me kaikki teemme, eikö vain?


      • kuvankäsittelyvä
        Mitäs valhetta kirjoitti:

        se on jos sanoo että harmittaa kun parturissa pitää juosta alvariisa ja on lyhythiuksinen, miltei kaljuksi ajeltu? Eikö ennemminkin se olisi ollut valehtelua jos olisi tullut pitkä hipputukka päässä deiteille? Eiköhän se ole että henkilö joka haluaa pitää hiuksensa lyhyinä ja säntillisesti ojennuksessa, hyppää alvariinsa siellä parturissa. Ei hippi mitään parturia tarvi.

        Miten siis tämä muka valehteli ulkonäkönsä? Aloittaja myöskään ei maininnut minkä pituuden mies oli ilmoittanut. Kyllä esim 186cm on lähempänä 190 senttiä kuin 180:ä joka sekään ei ole mikään lyhyt mies, ei siis valhetta siinäkään. Ja kuka tahansa näyttää krapula-aamuna tai -iltana kymmenen vuotta vanhemmalta kuin on, ei siis valhetta siinäkään.

        Ei siis tämä ap:n deittik:ni ollut valhetellut mitään, korkeintaan kaunistanut totuutta. Mutta sitähän me kaikki teemme, eikö vain?

        itse rohkaisin kerran, ja sunnuntaichatissa heppu kysyi, lähdetäänkö samantien syömään. No mikä ettei, saman kaupungin mies... Gallerian kuvassa oli keski-ikäinen ponnaripää, /- 45, kuten itsekin (oma kuvani oli muuten tuoreehko, ehkä 2kk vanha) Paikalle saapuikin ponnaripää, 77 vuotias, joka iloisesti kertoikin työuransa olleen tietotekniikan parissa, ja eläkepäivinään innostunut kuvankäsittelystä. Pikkasen retusoinut?
        Nooh...kiltisti käytiin syömässä, ja omaa suorasukaiseen tapaani keskustellessani (riippumatta vastapuolen iästä, tai muistakaan asioista) heppu otti jalat alleen ja häipyi...ei muuten keskusteltu meistä tai ikäerosta. "Vaikkei ikäeroa" ollutkaan kuin n. 30 vuotta, sukupolvien kuilu oli iso ;)


      • nakit ja muusi
        Mitäs valhetta kirjoitti:

        se on jos sanoo että harmittaa kun parturissa pitää juosta alvariisa ja on lyhythiuksinen, miltei kaljuksi ajeltu? Eikö ennemminkin se olisi ollut valehtelua jos olisi tullut pitkä hipputukka päässä deiteille? Eiköhän se ole että henkilö joka haluaa pitää hiuksensa lyhyinä ja säntillisesti ojennuksessa, hyppää alvariinsa siellä parturissa. Ei hippi mitään parturia tarvi.

        Miten siis tämä muka valehteli ulkonäkönsä? Aloittaja myöskään ei maininnut minkä pituuden mies oli ilmoittanut. Kyllä esim 186cm on lähempänä 190 senttiä kuin 180:ä joka sekään ei ole mikään lyhyt mies, ei siis valhetta siinäkään. Ja kuka tahansa näyttää krapula-aamuna tai -iltana kymmenen vuotta vanhemmalta kuin on, ei siis valhetta siinäkään.

        Ei siis tämä ap:n deittik:ni ollut valhetellut mitään, korkeintaan kaunistanut totuutta. Mutta sitähän me kaikki teemme, eikö vain?

        laiha kalju muistuttaa kikkelinpäätä


      • tide_ruusu

        Toinen vinkki jos hänellä on olemassa skype, siinä voi videokuvata. Useissa läppäreissä on webcam ominaisuus.


    • Monikaan ei pääse treffeille jos ei valehtele ulkonäöstä. Naisille se ulkonäkö on kaikki ja siks miehet valehtelee kun muuten ei pääse treffeille. Ihastuit miehen luonteeseen ja ajatuksiin mut todistat aloit inhoomaan miestä ulkonäön perusteella. Mulla oli joskus uusi kuva aina profiilissa ja en ole päässyt kertaakaan treffeille. Yli 4 vuotta profiili ja 0 treffit.

      Jos mies olisi puhunut totta ulkonäöstään niin et olisi varmaan tavannut sitä miestä edes. Itse en pääse varmaan koskaan treffeille kun en valehtele. Voisin tietty huijata et olen 180 cm lihaksikas ja varakas mies mut olisi noloa jäädä kiinni.
      Tosiaan naiset on pinnallisia. Ei sen komean miehen luonnekkaan ole välttämättä kiva. On monet naiset sen jälkeenpäin todenneet et se ihannemies olikin juoppo narsisti.

      • alkup.

        Näytin miehestä oikean kuvan facebookista kaverilleni. Hän sanoi, että mies oli kiinnostavan näköinen,vaikka kuva oli realistinen. Eli mies olisi saanut ihan eri naisen treffeille, oikeamman?, jos ei olisi valehdellut. Ystävälläni on myös ilmoitus deiteissä. Hän ei ollut kiinnostunut tästä nuoren miehen näköisestä miehestä, josta minä olin.


      • alkup.

        Näytin miehestä oikean kuvan facebookista kaverilleni. Hän sanoi, että mies oli kiinnostavan näköinen,vaikka kuva oli realistinen. Eli mies olisi saanut ihan eri naisen treffeille, oikeamman?, jos ei olisi valehdellut. Ystävälläni on myös ilmoitus deiteissä. Hän ei ollut kiinnostunut tästä nuoren miehen näköisestä miehestä, josta minä olin.


      • Tony DiNozzo

        Siis aloittajahan juuri ihastui miehen valehdeltuun ulkonäköön, mutta pettyi miehen luonteeseen(oli huijari).

        Mä en ole muuten koskaan vielä nähnyt komeaa miestä, joka on juoppo narsisti.

        Ulkonäköön ihastuminen ei ole se syy, miksi naiset sekoavat juoppoihin narsisteihin. Se on se luonteeseen ihastuminen.


      • Tony DiNozzo
        alkup. kirjoitti:

        Näytin miehestä oikean kuvan facebookista kaverilleni. Hän sanoi, että mies oli kiinnostavan näköinen,vaikka kuva oli realistinen. Eli mies olisi saanut ihan eri naisen treffeille, oikeamman?, jos ei olisi valehdellut. Ystävälläni on myös ilmoitus deiteissä. Hän ei ollut kiinnostunut tästä nuoren miehen näköisestä miehestä, josta minä olin.

        Mies on psyykkisesti niin häiriintynyt, että hän rakastaa vain omaa huijaustaan sitä, että huijaus tekee hänestä hänen mielessään kaikkivoipaisen.

        Kyseessä on defenssi nimeltä omnipotentti kontrolli.

        Hän koskaan pysty rakastamaan muuta, kuin omaa huijaustaan.


      • rehellinen mies

        "Monikaan ei pääse treffeille jos ei valehtele ulkonäöstä. Naisille se ulkonäkö on kaikki ja siks miehet valehtelee kun muuten ei pääse treffeille. "

        Hmmm,niin itse näin miehenä voin todeta että miehet tekee aivan samaa,ulkonäkö vaikuttaa,vaikka se on tuntuukin pahalta myöntää.Ja tämän pinnallisuuden voi jakaa kahteen kategoriaan;ok ja överi.Ok:lla tarkoitan pinnallisuutta jota kaikki vähintää harrastaa eli toinen vain oikeasti miellyttää itseään.Tämä ei tarkoita etteikö pyöreä tai lihavakin kelpaisi,se on todellakin se mikä kenenkin silmään sopii.
        Sitten överi on tietysti aitoa pinnallisuutta että pitää olla kroppa mistä näkee että huolta on todellakin pidetty.Ja kyllä,ihmiset jotka itsepitävät itsestään huolta eivätkä kelpuuta kuin samannäköisen timmin itselleen ovat pinnallisia!

        Ja itse olen siis pitänyt AINA itsestäni ajantasalla olevan kuvan,on se sitten mesessä tai netissä.Ja ylipainoa on aikoinaan ollut oikeasti sairaalloisen paljon.Mutta,rehellisyys maan perii eikä se totuus muuksi muutu.Silti 3 treffeillä olen käynyt netin kautta.Vaikeinta olisi ollut mennä paikan päälle tilanteessa missä itse olisi valehdellut 20-30kg kevyemmän näköiseksi.Totta hemmetissä toinen pettyy ja homma kaatuu siihen.
        Tämän läksyn sain itse kokea aikoinaan kun sain ensin kuvan missä olisi hoikka,kaunis,hymyilevä neitokainen ja tavatessamme vastaan tulikin about ainakin 30kg painvampi neito leffateatterin eteen.Luonnekin osottautui ihan muuksi mitä olin kuvitellut että ei sen puoleen.Mutta,silloin totesin itse että AINA todellinen kuva.


      • rhsrrhjwrj

        PÖLJÄ!!!
        miksi valehdella tosiasioista???
        Kyllä se totuus paljastuu niillä "treffeillä", ja siinä vaiheessa et pitkälle enää pötki!
        Vähän sinä naisista tiedät!!!!!! Sen voin kuule sanoa että jos et pysty REHELLINEN olemaan, niin loppuu naisten kanssa lyhyeen tommonen touhu, ja turha tulla itkemään kuinka PINNALLISIA naiset ovat. REHELLISYYS SE REHELLISYYS!!!
        Ei me naisetkaan mitään yli-ihmisiä olla!


      • mimmikkä
        rehellinen mies kirjoitti:

        "Monikaan ei pääse treffeille jos ei valehtele ulkonäöstä. Naisille se ulkonäkö on kaikki ja siks miehet valehtelee kun muuten ei pääse treffeille. "

        Hmmm,niin itse näin miehenä voin todeta että miehet tekee aivan samaa,ulkonäkö vaikuttaa,vaikka se on tuntuukin pahalta myöntää.Ja tämän pinnallisuuden voi jakaa kahteen kategoriaan;ok ja överi.Ok:lla tarkoitan pinnallisuutta jota kaikki vähintää harrastaa eli toinen vain oikeasti miellyttää itseään.Tämä ei tarkoita etteikö pyöreä tai lihavakin kelpaisi,se on todellakin se mikä kenenkin silmään sopii.
        Sitten överi on tietysti aitoa pinnallisuutta että pitää olla kroppa mistä näkee että huolta on todellakin pidetty.Ja kyllä,ihmiset jotka itsepitävät itsestään huolta eivätkä kelpuuta kuin samannäköisen timmin itselleen ovat pinnallisia!

        Ja itse olen siis pitänyt AINA itsestäni ajantasalla olevan kuvan,on se sitten mesessä tai netissä.Ja ylipainoa on aikoinaan ollut oikeasti sairaalloisen paljon.Mutta,rehellisyys maan perii eikä se totuus muuksi muutu.Silti 3 treffeillä olen käynyt netin kautta.Vaikeinta olisi ollut mennä paikan päälle tilanteessa missä itse olisi valehdellut 20-30kg kevyemmän näköiseksi.Totta hemmetissä toinen pettyy ja homma kaatuu siihen.
        Tämän läksyn sain itse kokea aikoinaan kun sain ensin kuvan missä olisi hoikka,kaunis,hymyilevä neitokainen ja tavatessamme vastaan tulikin about ainakin 30kg painvampi neito leffateatterin eteen.Luonnekin osottautui ihan muuksi mitä olin kuvitellut että ei sen puoleen.Mutta,silloin totesin itse että AINA todellinen kuva.

        Jaa. Lähdin treffeille "pulskan" pojan kanssa. Ollaan oltu nyt yhdessä jo vuosi, Ihastuin persoonaan, en ulkonäköön. Tv. Typsykkä


      • Pinnallinenonihanok!

        Inhottavaa olla ilkeähkö, mutta viehättävästä ulkokuoresta pitäminen ei ole pinnallista: vaan aivan luonnollista.
        Se mitä kukakin pitää viehättävänä, riippuu sitten siitä keneltä kysytään.

        Se että treffiseuraa ei löydy, kertoo siitä että seuranhaku kanava on väärä..... Itse en esim.netistä ikinä lyhyitä miehiä kattele, kun valinnan varaa on niin paljon. Tälläisenä perusnaisena esimerkiksi täällä ensimmäisen viikon aikana otti yli 100 miestä yhteyttä. (Joten on aivan turha morkkista siitä ottaa, jos täältä ei seuraa löydä.. Hyvänä ravintola iltana noin 5 josta valita..) Livenä taas voi joku lyhyempikin toimia, jos on jotain muuta joka vetoaa......


      • 15+9
        Pinnallinenonihanok! kirjoitti:

        Inhottavaa olla ilkeähkö, mutta viehättävästä ulkokuoresta pitäminen ei ole pinnallista: vaan aivan luonnollista.
        Se mitä kukakin pitää viehättävänä, riippuu sitten siitä keneltä kysytään.

        Se että treffiseuraa ei löydy, kertoo siitä että seuranhaku kanava on väärä..... Itse en esim.netistä ikinä lyhyitä miehiä kattele, kun valinnan varaa on niin paljon. Tälläisenä perusnaisena esimerkiksi täällä ensimmäisen viikon aikana otti yli 100 miestä yhteyttä. (Joten on aivan turha morkkista siitä ottaa, jos täältä ei seuraa löydä.. Hyvänä ravintola iltana noin 5 josta valita..) Livenä taas voi joku lyhyempikin toimia, jos on jotain muuta joka vetoaa......

        Väitätkö, että nuo yli 100 olivat sinua kiinnostavia? Kun siis puhut valinnanvarasta. Vai kelpaako sinulle kaikki?


      • Tuskin väitti
        15+9 kirjoitti:

        Väitätkö, että nuo yli 100 olivat sinua kiinnostavia? Kun siis puhut valinnanvarasta. Vai kelpaako sinulle kaikki?

        Mutta tosiasia lienee että nuo 100 olivat jossain määrin kiinnostuneita hänestä. Sama juttu kuin kaupan piparihyllyssä: Satakunta piparilaatua joiden valmistaja odottaa että kiinnostuisit hänen piparistaan. Valitset yhden tänään, jos pidät siitä et ehkä enää koskaan vaihda. Jos et, niin sitten seuraavalla kerralla maistat toista. Kenties paremmalla tärpillä. Joskus taas tilanteen mukaan toinen pipari maistuu paremmalta kuin toinen.


      • ehkäjoskuslöytyyjoku
        rehellinen mies kirjoitti:

        "Monikaan ei pääse treffeille jos ei valehtele ulkonäöstä. Naisille se ulkonäkö on kaikki ja siks miehet valehtelee kun muuten ei pääse treffeille. "

        Hmmm,niin itse näin miehenä voin todeta että miehet tekee aivan samaa,ulkonäkö vaikuttaa,vaikka se on tuntuukin pahalta myöntää.Ja tämän pinnallisuuden voi jakaa kahteen kategoriaan;ok ja överi.Ok:lla tarkoitan pinnallisuutta jota kaikki vähintää harrastaa eli toinen vain oikeasti miellyttää itseään.Tämä ei tarkoita etteikö pyöreä tai lihavakin kelpaisi,se on todellakin se mikä kenenkin silmään sopii.
        Sitten överi on tietysti aitoa pinnallisuutta että pitää olla kroppa mistä näkee että huolta on todellakin pidetty.Ja kyllä,ihmiset jotka itsepitävät itsestään huolta eivätkä kelpuuta kuin samannäköisen timmin itselleen ovat pinnallisia!

        Ja itse olen siis pitänyt AINA itsestäni ajantasalla olevan kuvan,on se sitten mesessä tai netissä.Ja ylipainoa on aikoinaan ollut oikeasti sairaalloisen paljon.Mutta,rehellisyys maan perii eikä se totuus muuksi muutu.Silti 3 treffeillä olen käynyt netin kautta.Vaikeinta olisi ollut mennä paikan päälle tilanteessa missä itse olisi valehdellut 20-30kg kevyemmän näköiseksi.Totta hemmetissä toinen pettyy ja homma kaatuu siihen.
        Tämän läksyn sain itse kokea aikoinaan kun sain ensin kuvan missä olisi hoikka,kaunis,hymyilevä neitokainen ja tavatessamme vastaan tulikin about ainakin 30kg painvampi neito leffateatterin eteen.Luonnekin osottautui ihan muuksi mitä olin kuvitellut että ei sen puoleen.Mutta,silloin totesin itse että AINA todellinen kuva.

        Onhan se niinkin että kun nainen lähettää oman kuvansa, miehestä ei yleensä sen jälkeen kuulu mitään. Näin on minullekin käynyt pari kertaa. En ole ylipainoinen vaan ihan tavallisen näköinen, mutta se ei tunnu riittävän. Viesteissä julistetaan yksinäisyyttä ja halua tavata tai jopa suhteen aloittamisesta haaveillaan ja kirjoitetaan. Mutta loppujen lopuksi haaveillaankin jostain missityypistä. Luonteella ei ole p:kaan vertaa nettimaailmassa. Tai sitten vaan täällä kaakonkulmalla, tappojen luvatulla paikkakunnalla on ihmisluonteissa jotain häikkää...Joten itse olen nyt lopettanut nämä nettitreffit ja tyydyn siihen tilaan mikä on vallitseva eli yksineläminen. Sitä kaipaa kyllä seuraa, juttukaveria, kaveria jonka kanssa voisi käydä elokuvissa, konserteissa ym. Mutta kaikkeen tottuu, jopa yksinäisyyteen.


      • ehkäjoskuslöytyyjoku kirjoitti:

        Onhan se niinkin että kun nainen lähettää oman kuvansa, miehestä ei yleensä sen jälkeen kuulu mitään. Näin on minullekin käynyt pari kertaa. En ole ylipainoinen vaan ihan tavallisen näköinen, mutta se ei tunnu riittävän. Viesteissä julistetaan yksinäisyyttä ja halua tavata tai jopa suhteen aloittamisesta haaveillaan ja kirjoitetaan. Mutta loppujen lopuksi haaveillaankin jostain missityypistä. Luonteella ei ole p:kaan vertaa nettimaailmassa. Tai sitten vaan täällä kaakonkulmalla, tappojen luvatulla paikkakunnalla on ihmisluonteissa jotain häikkää...Joten itse olen nyt lopettanut nämä nettitreffit ja tyydyn siihen tilaan mikä on vallitseva eli yksineläminen. Sitä kaipaa kyllä seuraa, juttukaveria, kaveria jonka kanssa voisi käydä elokuvissa, konserteissa ym. Mutta kaikkeen tottuu, jopa yksinäisyyteen.

        Älä anna periksi, ei yksinäisyyteen saa tottua. Kaikki me haaveillaan jostakin ja se on todellakin niiden haaveilijoiden menetys jos ei valokuva kelpaa. Luuletko että ne löytää jonkun missityypin EI todellakaan, ovat vielä yksinäisempiä kuin sinä. Ja luonteella on väliä: sehän ratkaisee kaiken. Kauneus tai komeus on aina katsojan silmässä. Lippu korkeelle ja viestittelemään. Tekevälle sattuu ja tekemättömälle ei mitään!!


      • care bear
        ehkäjoskuslöytyyjoku kirjoitti:

        Onhan se niinkin että kun nainen lähettää oman kuvansa, miehestä ei yleensä sen jälkeen kuulu mitään. Näin on minullekin käynyt pari kertaa. En ole ylipainoinen vaan ihan tavallisen näköinen, mutta se ei tunnu riittävän. Viesteissä julistetaan yksinäisyyttä ja halua tavata tai jopa suhteen aloittamisesta haaveillaan ja kirjoitetaan. Mutta loppujen lopuksi haaveillaankin jostain missityypistä. Luonteella ei ole p:kaan vertaa nettimaailmassa. Tai sitten vaan täällä kaakonkulmalla, tappojen luvatulla paikkakunnalla on ihmisluonteissa jotain häikkää...Joten itse olen nyt lopettanut nämä nettitreffit ja tyydyn siihen tilaan mikä on vallitseva eli yksineläminen. Sitä kaipaa kyllä seuraa, juttukaveria, kaveria jonka kanssa voisi käydä elokuvissa, konserteissa ym. Mutta kaikkeen tottuu, jopa yksinäisyyteen.

        hmmm,siis ainakin itse kun katson neidon treffikuvaa,siinä on aina jotain josta tulee et "jees,tolle viestiä" jos on tullakseen.Se voi olla iloisuus,rentous yms.mikä nyt vain välittyy siitä kuvasta.Eli se että en kiinnostu ei tarkoita että toinen olisi ruma yms.vaan se ei nyt vain sytytän kiinnostusta tarpeeksi.
        Ja huomaa,että en kiinnostu mistäään mallityyppisistä vaan etsinnässä on enemmänkin neito suurella sydämellä.
        Joten,kun tuo turhautumisen vaihe on ohi(itse tehnyt tuon saman monta kertaa) kannattaa taas kokeilla nettiäkin,joskus sekin voi yllättää.


      • niiin ja näääin
        Pinnallinenonihanok! kirjoitti:

        Inhottavaa olla ilkeähkö, mutta viehättävästä ulkokuoresta pitäminen ei ole pinnallista: vaan aivan luonnollista.
        Se mitä kukakin pitää viehättävänä, riippuu sitten siitä keneltä kysytään.

        Se että treffiseuraa ei löydy, kertoo siitä että seuranhaku kanava on väärä..... Itse en esim.netistä ikinä lyhyitä miehiä kattele, kun valinnan varaa on niin paljon. Tälläisenä perusnaisena esimerkiksi täällä ensimmäisen viikon aikana otti yli 100 miestä yhteyttä. (Joten on aivan turha morkkista siitä ottaa, jos täältä ei seuraa löydä.. Hyvänä ravintola iltana noin 5 josta valita..) Livenä taas voi joku lyhyempikin toimia, jos on jotain muuta joka vetoaa......

        "Tälläisenä perusnaisena esimerkiksi täällä ensimmäisen viikon aikana otti yli 100 miestä yhteyttä."

        Hmmm,niin tässä on se ongelma nimenomaan;Miehet ovat joutuneet asemaan missä naiset valitsevat ja tämä pitäisi saada jotenkin tasapainoon.Ei ole nimittäin kauhean kiva olla toisella puolella ja lähetellä kymmenittäin viestejä,jääden aina ilman vastausta.

        Toisekseen,kun puhut tuosssa on että ok valita ulkonäön mukaan ja että lyhyet jäävät aina kakkoseksi,niin eikö sinusta tässä nyt ohjaa valintaasi liikaa jo ulkonäkö.Oikeasti,mitä sitten vaikka olisi itse Hunks,jos mies on täyskusipää eikä hallitse parisuhteen perusjuttuja.Eli mitä teet miehellä josta nyt on vain yhden illan viihteeksi mutta ei mihinkään vakavampaan.Se hieman lyhkäsempi mies olisi saattanut omata nämä mutta ohitit pinnallisista syistä.
        Tietysti,jos tämä riittää niin ei siinä mitään.


      • rehellisyyttä
        mimmikkä kirjoitti:

        Jaa. Lähdin treffeille "pulskan" pojan kanssa. Ollaan oltu nyt yhdessä jo vuosi, Ihastuin persoonaan, en ulkonäköön. Tv. Typsykkä

        Eihän siinä pulskuudessa tai missään muussakaan ulkonäkö "virheessä" vikaa ole, jos se on alunperinkin tiedossa tai ainakaan ei ole valehdeltu päinvastaista. Vaikka itsekin suosin jossainmäärin itsestään huoltapitäviä miehiä, ei siis mikään urheilija tarvi olla, mutta ei pieni ylipainokaan haittais/estäis treffejä eikä myöskään mahdollista seurustelua. Mutta jos ensin on lähetetty kuva melko hoikasta, lihaksikkaasta urheilijasta ja kerrottu jouksulenkeistä ja paikalle saapuiskin pulleamahainen mies joka hengästyy jo portaiden nousemisesta niin turha kuvitella mitään jatkoa, ei kiitos valehtelijoita!

        Kun valehtelee yhden asian niin ihan hyvin voi valehdella kaiken muunkin.

        Ja toisaalta itselläni on jotkut kriteerit kumppanille, joista en ihan helpolla jousta. Jos esim olen ilmoittanut, että ei kiinnosta tupakoijat, joka viikonloppuinen biletys&kännääminen ja mies saa olla kanssani lähes samanikäinen. Niin siinä ei mikään alun valehtelu auta, jos tavatessa paljastuu, että mies on 15 vuotta vanhempi juoppo ketjupolttaja. Turha valittaa, ettei rehellisyydellä pääse treffeille ja löydä seurustelukumppania, jos itse on aivan muuta kuin treffi-ilmoituksessa toivotaan.


      • Kukkakimputon
        sofiina62 kirjoitti:

        Älä anna periksi, ei yksinäisyyteen saa tottua. Kaikki me haaveillaan jostakin ja se on todellakin niiden haaveilijoiden menetys jos ei valokuva kelpaa. Luuletko että ne löytää jonkun missityypin EI todellakaan, ovat vielä yksinäisempiä kuin sinä. Ja luonteella on väliä: sehän ratkaisee kaiken. Kauneus tai komeus on aina katsojan silmässä. Lippu korkeelle ja viestittelemään. Tekevälle sattuu ja tekemättömälle ei mitään!!

        Kiitos rohkaisusta, sofiina62! Terveiset juuri jokunen päivä sitten nettitreffeillä köniin saaneelta. En tosin edes jaksa nettideittailla säännöllisesti, mutta jokaisella harvalla kerralla joudun pettymään. Tavattiin muutaman päivän sisällä ensimmäisestä chatista juuri sillä periaatteella, ettei kumpikaan pääsisi muodostamaan paikkansapitämättömiä mielikuvia toinen toisestaan. Profiilikuvat olivat kummallakin oikeat ja profiilien tekstit vaikuttivat aidosti pitävän paikkansa myös tavatessa. Vaikken ollut laittanut kokovartalokuvaani ilmoitukseen, kerroin chatissa olevani pullukka (profiiliin oli pystynyt valitsemaan vain vaihtoehdon kurvikas) eikä se vaikuttanut olevan miehelle tapaamisen esteenä. Ulkonäöllisesti olimme mielestäni muutoin varsin sopivat toisillemme, mutta mies oli kyllä minua timmimmässä kunnossa. Itse huolehdin kuitenkin myös kunnostani, mutta laihduttamiseni on vasta päässyt alkuun, kun minulta löydettiin laihtumista estävä sairaus, joka on hormonilla hoidettavissa. Tämän kerroin sitten treffeillä miehelle. Kumpikin uskalsi muutoinkin avautua toiselleen omaa elämäänsä koskevista arkaluontoisistakin asioista ja epäonnistumisistaan mutta toki myös positiiviset asiat jaettiin. Keskustelu soljui luontevasti, vaikutimme olevan samalla aaltopituudella, huumorintaju näytti käyvän yksiin ja orastavaa seksuaalista vetovoimaakin vaikutti olevan. Silti meidän jo reippaasti keski-ikäisten tapaamiset eivät ilmeisesti jatku. Emme vielä erotessamme sopineet, tapaisimmeko toisen kerran. Mies on nyt kuitenkin roikkunut deittisivustolla aktiivisena tuntikausia päivittäin välittämättä edes vastata minun tapaamisen jälkeiseen viestiini, jossa ehdotan toista tapaamista. Tosi vaikeaa ymmärtää, mistä kiikastaa ja mikä meni pieleen. Ehkä se, etten ollutkaan tarpeeksi arvoituksellinen ja nainen, jota pitää jahdata. Ehkä mies ei sittenkään ole kasvanut pojasta mieheksi ja tajunnut, että aloitteet jatkosta voivat nykyaikana tulla myös naiselta. En mielestäni välittänyt itsestäni myöskään epätoivoista kuvaa, sillä olen totutellut jo vuosia olemaan yksin ja pystyn itse huolehtimaan itsestäni. Luonnollisesti en pystynyt treffeillä olemaan täysin välinpitämätönkään, kun vetovoimaa oli. Ei sitä ollut hänkään. Pyrin toki tasapainoilemaan ja olemaan painostamatta miestä mihinkään, edes vielä siihen mahdolliseen toiseen tapaamiseen treffien lopuksi. Monin puolin mukavalta vaikuttanut mies jäänee minulle nyt ikuiseksi mysteeriksi ja juuri nyt tuntuu, että rohkeus tavata muita mukavalta vaikuttavia miehiä on taas nollattu muutamaksi vuodeksi. Voisin tietysti yrittää kysyä mieheltä viestissä, mistä hänen mielestään sittenkin kiikasti. Ehkä voisin oppia siitä jotain seuraavaa treffikandidaattia ajatellen. Luulenpa kuitenkin tietäväni jo etukäteen, ettei hän viestiini vastaa.


      • ujoherrasmies
        rehellinen mies kirjoitti:

        "Monikaan ei pääse treffeille jos ei valehtele ulkonäöstä. Naisille se ulkonäkö on kaikki ja siks miehet valehtelee kun muuten ei pääse treffeille. "

        Hmmm,niin itse näin miehenä voin todeta että miehet tekee aivan samaa,ulkonäkö vaikuttaa,vaikka se on tuntuukin pahalta myöntää.Ja tämän pinnallisuuden voi jakaa kahteen kategoriaan;ok ja överi.Ok:lla tarkoitan pinnallisuutta jota kaikki vähintää harrastaa eli toinen vain oikeasti miellyttää itseään.Tämä ei tarkoita etteikö pyöreä tai lihavakin kelpaisi,se on todellakin se mikä kenenkin silmään sopii.
        Sitten överi on tietysti aitoa pinnallisuutta että pitää olla kroppa mistä näkee että huolta on todellakin pidetty.Ja kyllä,ihmiset jotka itsepitävät itsestään huolta eivätkä kelpuuta kuin samannäköisen timmin itselleen ovat pinnallisia!

        Ja itse olen siis pitänyt AINA itsestäni ajantasalla olevan kuvan,on se sitten mesessä tai netissä.Ja ylipainoa on aikoinaan ollut oikeasti sairaalloisen paljon.Mutta,rehellisyys maan perii eikä se totuus muuksi muutu.Silti 3 treffeillä olen käynyt netin kautta.Vaikeinta olisi ollut mennä paikan päälle tilanteessa missä itse olisi valehdellut 20-30kg kevyemmän näköiseksi.Totta hemmetissä toinen pettyy ja homma kaatuu siihen.
        Tämän läksyn sain itse kokea aikoinaan kun sain ensin kuvan missä olisi hoikka,kaunis,hymyilevä neitokainen ja tavatessamme vastaan tulikin about ainakin 30kg painvampi neito leffateatterin eteen.Luonnekin osottautui ihan muuksi mitä olin kuvitellut että ei sen puoleen.Mutta,silloin totesin itse että AINA todellinen kuva.

        Juurikin näin jos olet aina pitänyt oman kropan kunnossa, niin tuntuu kuin nainen olisi muukalainen jos on huomattavasti lihavampi. Eikä siinä oikee saa itseään syttymään :( ja on todella ikävä tuottaa toiselle pettymys ja sanoa ettei pysty kun meinaa taju lähteä. Itsekin pidän aina ajantasalla olevaa kuvaa deiteissä ja 2 treffeillä käyny. Mistään sivuista en kuitenkaan mitään maksa koska muuten on maksullisiksi luokiteltuja jotka on vastoin omaa etiikkaa. Kaikki tai ei mitään en ala olemaan kenellekkää mikään 2 vaihtoehto tai korvike. Rehellisyys maan perii!!


    • unohda.

      Vaikka alkaisittekin seurustella, suhteellanne ei ole tulevaisuutta, koska sinä et tunne fyysistä vetovoimaa riittävästi. Sinulla on suuri kynnys pettämiseen, etkä voi sille mitään. Ihmiset ovat eläimiä ja fysiikka vaikuttaa niin paljon.

      • 45678

        Ihmiset ei oo eläimiä, vaikka jotkut niin sinnikkäästi väittää. Noh, asioiden todellinen laita selviää kaikille jossakin vaiheessa..


      • 18+3
        45678 kirjoitti:

        Ihmiset ei oo eläimiä, vaikka jotkut niin sinnikkäästi väittää. Noh, asioiden todellinen laita selviää kaikille jossakin vaiheessa..

        Ei muuten välttämättä selviä. On paljon ihmisiä jotka ovat eläneet ja kuolleet uskoen olevansa jotain eläimiä, joilla ei ole mitään erityistarpeita.


      • 9+6
        18+3 kirjoitti:

        Ei muuten välttämättä selviä. On paljon ihmisiä jotka ovat eläneet ja kuolleet uskoen olevansa jotain eläimiä, joilla ei ole mitään erityistarpeita.

        Ihmisillä on aivan samat perustarpeet, kuin muillakin nisäkkäillä.


      • +++
        9+6 kirjoitti:

        Ihmisillä on aivan samat perustarpeet, kuin muillakin nisäkkäillä.

        ihmisille tyypilliset lisätarpeet, yksilölliset


      • 4+17
        +++ kirjoitti:

        ihmisille tyypilliset lisätarpeet, yksilölliset

        Ihmisillä on aivan samanlaiset tarpeet kuin eläimilläkin, koska me ihmiset olemme vain yksi eläinlaji. Emme mitään sen enempää, emmekä vähempää.


    • Zakker

      Pitäisi tyytyä. Hän on sentään nähnyt suurestikin vaivaa miellyttääkseen sinua ajatustasolla ja ottanut valtavan riskin että hyljeksitkin häntä hänen ulkonäkönsä takia. Hän on vienyt sinut kauniille mielimatkalle, voit pitää sitä vaikka nuoruudenromanssina joka kuitenkin päättyy oikeastikin elämää nähneeseen naamaan.

      Kaiken tuon hän teki sinun takiasi, ja sinä kelvoton väität häntä valehtelijaksi ja kehtaatkin puuttua ulkonäköön.

      Hyi PTHYI.

      • :DD

        Provo provoooooooooooo


      • alkup.

        Mitä se auttaa, jos hän miellyttää minua ajatustasolla, jos hän ei ole todellinen?
        Minä annoin pakkeja muille miehille, koska vertasin häntä tähän mieheen, joka valehteli. Miksi minun pitäisi tyytyä sellaiseen, joka osaa valehdella parhaiten ja onkia tietoonsa, minkälainen mies minua miellyttää ja sitten esittää sellaista? Minulla on ollut pitkä seurustelusuhde, ja tiedän mitä suhde tarvitsee. Myös intohimoa ja sitä, että pitää miestä fyysisesti mieleisenä.Sellainen mies minulla oli eikä suhde kaatunut siihen, vaan muihin seikkoihin.

        Mies teki kaiken minun takiani, mutta entä sitten. Ei minun takiani tarvitse valehdella, en kaipaa valehtelijaa suhteeseen.

        Muistutat vähän tätä miestä, joka minua huijasi. Hän alkoi mitätöidä heti minua,kun huomasi pettymykseni ja vihjaili, että hänellä on ollut kauniimpiakin tyrkyllä. Sanoi rivien välissä myös, etten enää kelpaa kellekään muulle, vaikka tuo ei pidä paikkaansa. Minulla olisi miehiä jonoksi asti, vaikka tavis olenkin, jos niin haluaisin.


      • Zakkker
        alkup. kirjoitti:

        Mitä se auttaa, jos hän miellyttää minua ajatustasolla, jos hän ei ole todellinen?
        Minä annoin pakkeja muille miehille, koska vertasin häntä tähän mieheen, joka valehteli. Miksi minun pitäisi tyytyä sellaiseen, joka osaa valehdella parhaiten ja onkia tietoonsa, minkälainen mies minua miellyttää ja sitten esittää sellaista? Minulla on ollut pitkä seurustelusuhde, ja tiedän mitä suhde tarvitsee. Myös intohimoa ja sitä, että pitää miestä fyysisesti mieleisenä.Sellainen mies minulla oli eikä suhde kaatunut siihen, vaan muihin seikkoihin.

        Mies teki kaiken minun takiani, mutta entä sitten. Ei minun takiani tarvitse valehdella, en kaipaa valehtelijaa suhteeseen.

        Muistutat vähän tätä miestä, joka minua huijasi. Hän alkoi mitätöidä heti minua,kun huomasi pettymykseni ja vihjaili, että hänellä on ollut kauniimpiakin tyrkyllä. Sanoi rivien välissä myös, etten enää kelpaa kellekään muulle, vaikka tuo ei pidä paikkaansa. Minulla olisi miehiä jonoksi asti, vaikka tavis olenkin, jos niin haluaisin.

        Entä kerroitko itse riittävän ajoissa olevasi täydellinen nirppanokka, vaiko eikö sellainen kuvottava piirre kuulu niihin asioihin joista toisen kannattaisi olla tietoinen? Kerroitko ettet pidä ihmisen näköisistä ihmiisistä vaan hyljeksit automaattisesti kaikkea mikä ei ole Barbie Ken vaikka itse olet tavallinen varpunen?

        Sinäkään et tuonut julki olennaisia piirteitä itsestäsi, piirteitä joiden perusteella mies olisi voinut lopettaa tutustumisen ajoissa. On selvää että olet tuonut itsesi julki vain positiivisessä ja hyväksyttävässä valossa - täsmälleen kuten mieskin.

        Missä kohtaa sinä olet asettunut epäkiitolliseen valoon ja paljastanut todellisen ruman itsesi tuolle miehelle? Missä kohtaa olet ansainnut oikeuden valittaa siitä että tutustuessa ihminen esittelee itsensä hyvässä valossa ja ansainnut sen realismilla joka on muodoltaan usein raadollinen?

        Hyi oksetus. HyihyiHYIIIIII.


      • BUHAHAHA:D
        Zakkker kirjoitti:

        Entä kerroitko itse riittävän ajoissa olevasi täydellinen nirppanokka, vaiko eikö sellainen kuvottava piirre kuulu niihin asioihin joista toisen kannattaisi olla tietoinen? Kerroitko ettet pidä ihmisen näköisistä ihmiisistä vaan hyljeksit automaattisesti kaikkea mikä ei ole Barbie Ken vaikka itse olet tavallinen varpunen?

        Sinäkään et tuonut julki olennaisia piirteitä itsestäsi, piirteitä joiden perusteella mies olisi voinut lopettaa tutustumisen ajoissa. On selvää että olet tuonut itsesi julki vain positiivisessä ja hyväksyttävässä valossa - täsmälleen kuten mieskin.

        Missä kohtaa sinä olet asettunut epäkiitolliseen valoon ja paljastanut todellisen ruman itsesi tuolle miehelle? Missä kohtaa olet ansainnut oikeuden valittaa siitä että tutustuessa ihminen esittelee itsensä hyvässä valossa ja ansainnut sen realismilla joka on muodoltaan usein raadollinen?

        Hyi oksetus. HyihyiHYIIIIII.

        Onko oma lehmä ojassa vai miksi puolustelet huijaria? Nainenhan kertoi pettyneensä luonteeseen, siihen että mies valehteli, ei ulkonäköön.

        "Hyi oksetus. HyihyiHYIIIIII.!"

        Oletko nainen vai håkan? XD


      • 4+7
        BUHAHAHA:D kirjoitti:

        Onko oma lehmä ojassa vai miksi puolustelet huijaria? Nainenhan kertoi pettyneensä luonteeseen, siihen että mies valehteli, ei ulkonäköön.

        "Hyi oksetus. HyihyiHYIIIIII.!"

        Oletko nainen vai håkan? XD

        "Nainenhan kertoi pettyneensä luonteeseen, siihen että mies valehteli, ei ulkonäköön."

        No kyllähän nainen pettyi siihen ulkonäköönkin jos osaat lukea. Luuletko, että tätä koko keskustunaihetta olisi tällä palstalla, jos mies olisikin ollut livenä huomattavasti paremman näköinen kuin mitä kuvassa, eli asiat olisivat olleet toiseen suuntaan kuin mitä itsestään netissä toi esille? Mies olisi valehdellut silloinkin. Mutta aloittaja ei täällä nyt valittaisi asiasta.


      • 6+20
        alkup. kirjoitti:

        Mitä se auttaa, jos hän miellyttää minua ajatustasolla, jos hän ei ole todellinen?
        Minä annoin pakkeja muille miehille, koska vertasin häntä tähän mieheen, joka valehteli. Miksi minun pitäisi tyytyä sellaiseen, joka osaa valehdella parhaiten ja onkia tietoonsa, minkälainen mies minua miellyttää ja sitten esittää sellaista? Minulla on ollut pitkä seurustelusuhde, ja tiedän mitä suhde tarvitsee. Myös intohimoa ja sitä, että pitää miestä fyysisesti mieleisenä.Sellainen mies minulla oli eikä suhde kaatunut siihen, vaan muihin seikkoihin.

        Mies teki kaiken minun takiani, mutta entä sitten. Ei minun takiani tarvitse valehdella, en kaipaa valehtelijaa suhteeseen.

        Muistutat vähän tätä miestä, joka minua huijasi. Hän alkoi mitätöidä heti minua,kun huomasi pettymykseni ja vihjaili, että hänellä on ollut kauniimpiakin tyrkyllä. Sanoi rivien välissä myös, etten enää kelpaa kellekään muulle, vaikka tuo ei pidä paikkaansa. Minulla olisi miehiä jonoksi asti, vaikka tavis olenkin, jos niin haluaisin.

        "Minä annoin pakkeja muille miehille, koska vertasin häntä tähän mieheen, joka valehteli."

        Annoit pakkeja muille, vaikka et vielä ollut tavannut koko miestä? Tämä varmaan kertookin kaiken sinusta. Koitapa jatkossa tavata ne ihmiset ja tee sitten vasta päätöksiä. Vastaavia tuntuu netissä olevan vaikka kuinka.


      • Paa kiertoon
        alkup. kirjoitti:

        Mitä se auttaa, jos hän miellyttää minua ajatustasolla, jos hän ei ole todellinen?
        Minä annoin pakkeja muille miehille, koska vertasin häntä tähän mieheen, joka valehteli. Miksi minun pitäisi tyytyä sellaiseen, joka osaa valehdella parhaiten ja onkia tietoonsa, minkälainen mies minua miellyttää ja sitten esittää sellaista? Minulla on ollut pitkä seurustelusuhde, ja tiedän mitä suhde tarvitsee. Myös intohimoa ja sitä, että pitää miestä fyysisesti mieleisenä.Sellainen mies minulla oli eikä suhde kaatunut siihen, vaan muihin seikkoihin.

        Mies teki kaiken minun takiani, mutta entä sitten. Ei minun takiani tarvitse valehdella, en kaipaa valehtelijaa suhteeseen.

        Muistutat vähän tätä miestä, joka minua huijasi. Hän alkoi mitätöidä heti minua,kun huomasi pettymykseni ja vihjaili, että hänellä on ollut kauniimpiakin tyrkyllä. Sanoi rivien välissä myös, etten enää kelpaa kellekään muulle, vaikka tuo ei pidä paikkaansa. Minulla olisi miehiä jonoksi asti, vaikka tavis olenkin, jos niin haluaisin.

        vaan tollanen valehteleva koijari. Jatkaa sun ku-setusta mennen tullen jos annat sille tilaisuuden.


      • jepujeij

        Jep.. ja jos 150kg painava nainen valehtelee painavansa 62kg, hän vie sinut vain kauniille mielikuvamatkalle.. Voit pitää sitä nuoruuden romanssina joka kuitenkin päättyy oikeastikkin elämää nähneeseen vartaloon... :P


      • M30+
        Zakkker kirjoitti:

        Entä kerroitko itse riittävän ajoissa olevasi täydellinen nirppanokka, vaiko eikö sellainen kuvottava piirre kuulu niihin asioihin joista toisen kannattaisi olla tietoinen? Kerroitko ettet pidä ihmisen näköisistä ihmiisistä vaan hyljeksit automaattisesti kaikkea mikä ei ole Barbie Ken vaikka itse olet tavallinen varpunen?

        Sinäkään et tuonut julki olennaisia piirteitä itsestäsi, piirteitä joiden perusteella mies olisi voinut lopettaa tutustumisen ajoissa. On selvää että olet tuonut itsesi julki vain positiivisessä ja hyväksyttävässä valossa - täsmälleen kuten mieskin.

        Missä kohtaa sinä olet asettunut epäkiitolliseen valoon ja paljastanut todellisen ruman itsesi tuolle miehelle? Missä kohtaa olet ansainnut oikeuden valittaa siitä että tutustuessa ihminen esittelee itsensä hyvässä valossa ja ansainnut sen realismilla joka on muodoltaan usein raadollinen?

        Hyi oksetus. HyihyiHYIIIIII.

        Hyvässä valossa asian esittäminen on aivan eri asia, kuin paskan puhuminen ja totuuden räikeä vääristely.


      • liljankukka4
        alkup. kirjoitti:

        Mitä se auttaa, jos hän miellyttää minua ajatustasolla, jos hän ei ole todellinen?
        Minä annoin pakkeja muille miehille, koska vertasin häntä tähän mieheen, joka valehteli. Miksi minun pitäisi tyytyä sellaiseen, joka osaa valehdella parhaiten ja onkia tietoonsa, minkälainen mies minua miellyttää ja sitten esittää sellaista? Minulla on ollut pitkä seurustelusuhde, ja tiedän mitä suhde tarvitsee. Myös intohimoa ja sitä, että pitää miestä fyysisesti mieleisenä.Sellainen mies minulla oli eikä suhde kaatunut siihen, vaan muihin seikkoihin.

        Mies teki kaiken minun takiani, mutta entä sitten. Ei minun takiani tarvitse valehdella, en kaipaa valehtelijaa suhteeseen.

        Muistutat vähän tätä miestä, joka minua huijasi. Hän alkoi mitätöidä heti minua,kun huomasi pettymykseni ja vihjaili, että hänellä on ollut kauniimpiakin tyrkyllä. Sanoi rivien välissä myös, etten enää kelpaa kellekään muulle, vaikka tuo ei pidä paikkaansa. Minulla olisi miehiä jonoksi asti, vaikka tavis olenkin, jos niin haluaisin.

        Ei kannata uskoa lainkaan siihen, mitä miesten profiilissa lukee. Itsekin tapailin miestä, jonka profiilissa oli 5v nuorempi ikä, kuin oikea ikänsä. Ja hassua oli, että profiilissaan hän kehui itseään komeaksi ;)

        Mies ei ollut todellakaan mikään komea, profiilissa oli myös korkeampi koulutus mitä hänellä on.

        Tämä huijarimies oli pääkaupunkiseudulta.

        Olin ihan pettynyt tähän mieheen, jonka profiili oli jotain wanna-beetä. Aluksi hän oli kyllä ihan mukava, mutta paljastui narsistiseksi, joka etsi paljon itseään nuorempia naisia.


      • Kukkakimputon
        6+20 kirjoitti:

        "Minä annoin pakkeja muille miehille, koska vertasin häntä tähän mieheen, joka valehteli."

        Annoit pakkeja muille, vaikka et vielä ollut tavannut koko miestä? Tämä varmaan kertookin kaiken sinusta. Koitapa jatkossa tavata ne ihmiset ja tee sitten vasta päätöksiä. Vastaavia tuntuu netissä olevan vaikka kuinka.

        Mulle tapahtui niin, että todellisen kuvan ja totuudellisen profiilin kohdalla jouduin pettymään, vaikka tuntui synkkaavan tosi hyvin. Siksi menee helposti usko siihen, voivatko monet muistakaan totta puhuvista ja mukavan tuntuisista miehistä olla oikeasti aidoin aikein liikkeellä. Kyllä pettymys on aina määrätynlainen isku itsetunnolle. Varsinkaan kun ei voida rehellisesti kertoa, missä mättää, niin että osaisi kehittää itseään.


      • Kukkakimputon
        jepujeij kirjoitti:

        Jep.. ja jos 150kg painava nainen valehtelee painavansa 62kg, hän vie sinut vain kauniille mielikuvamatkalle.. Voit pitää sitä nuoruuden romanssina joka kuitenkin päättyy oikeastikkin elämää nähneeseen vartaloon... :P

        Satun muuten tuntemaan yhden lähes satakiloisen ja lyhykäisen neitokaisen, jonka allit eivät enemmälti roiku. Eli painava ei aina ole yhtä kuin plösö. Harvoinpa painoaan pystyy profiilissaan ilmoittamaankaan, ellei suorastaan halua kirjoittaa sitä tekstin sisään. Joissakin deittipalveluissa voi toki olla näkyvillä jokin painohaitarivalikko. Jos painoa ei kuvasta pysty näkemään (esim. pelkkä kasvokuva) tai osaa sitä kokovartalokuvastakaan kohtuudella itse itselle sopivaksi arvioimaan ja jos nainen vieläpä ei pysty ilmoittamaan deittisivustosta johtuen muuta kuin että on korkeintaan kurvikas, niin treffeille vain! On mielestäni aika epäkohteliasta mennä kysymään ihmisen painoa jo chatissa (olipa henkilö mies tai nainen) ja harvapa nainen ainakaan haluaa laittaa painoaan näkyviin, vaikka olisi normaalipainoinenkin - naisen kun kuuluu miesten mukaan nykyään olla anorektikko. Tiedoksi vain mallien ihailijoille, että alle 10 prosentilla naisista (muistaakseni jopa alle 5 prosentilla) on mallin vartalo. Tämä on ihan tieteellinen tosiasia. Ja jos vielä muistaisitte, että ne mallien kuvat, joihin naisihanteenne perustatte, ovat nykyisin lähes kaikki photoshopattuja eli vähäisetkin kurvit on niistä otettu pois. Ihmisevoluutio ei vielä ole liiemmälti jalostanut naisen kroppaa luolamiehen ajoilta, jolloin rasvan varastoitumisella elimistöön oli jälkeläisen kasvun turvaava takoitus siltä varalta, ettei ravintoa välttämättä ollut säännöllisesti saatavilla. Elämme erilaisessa maailmassa samanlaisella kropalla. Antakaa nyt vähän arvoa ja armoa meille naisille asiassa, jolle emme voi mitään muuten kuin itseämme kiduttamalla.


    • Oisit pyytänyt viedokuvaa tai tuoreita valokuvia käsittelemättömänä. Kaikkia luihuja niitä on. Sulla on ollut todella huonoa tuuria. Harmi sinänsä, mutta ainahan pitäs myös itse ajatella ja varautua pettymyksiin, että joku asia ei ole kuten ehkä olit päässäsi ajatellut.

      • Siis videokuvaa..menee kirjaimet nurinnarin.


      • alkup.
        voopotin kirjoitti:

        Siis videokuvaa..menee kirjaimet nurinnarin.

        Itseasiassa näin videokuvaa, mutta se oli vanhaa, ja siinä oli lähinnä lähikuvaa hänen rintalihaksistaan(uimarannalla otettua). Pituus ei tullut siinä ilmi, eikä se, että kuva olikin vanhaa. Oikeastaan jälkikäteen ajateltuna, hän on nähnyt vaivaa aivan hirveästi minua huijatakseen. Pyytänyt jopa kavereita mukaan huijaukseen. En viitsi selittää tarkemmin, mutta. Pelottavaa minusta.

        Oli hänellä käsittelemättömiäkin (?) kuvia, ne oli veljen pojan kuvia kuulemma. He ovat aika saman näköisiä.

        Seuraavaksi vaadin treffejä heti, jos enää kehenkään ihastun. Kuvat eivät kerro mitään. Eivätkä näköjään sanatkaan,ainakaan jos ei sanota livessä.


      • alkup. kirjoitti:

        Itseasiassa näin videokuvaa, mutta se oli vanhaa, ja siinä oli lähinnä lähikuvaa hänen rintalihaksistaan(uimarannalla otettua). Pituus ei tullut siinä ilmi, eikä se, että kuva olikin vanhaa. Oikeastaan jälkikäteen ajateltuna, hän on nähnyt vaivaa aivan hirveästi minua huijatakseen. Pyytänyt jopa kavereita mukaan huijaukseen. En viitsi selittää tarkemmin, mutta. Pelottavaa minusta.

        Oli hänellä käsittelemättömiäkin (?) kuvia, ne oli veljen pojan kuvia kuulemma. He ovat aika saman näköisiä.

        Seuraavaksi vaadin treffejä heti, jos enää kehenkään ihastun. Kuvat eivät kerro mitään. Eivätkä näköjään sanatkaan,ainakaan jos ei sanota livessä.

        Kuten sanoin, sulla ollut huonoa tuuria miehen suhteen. Itelle on yhden kerran käynyt niin (about 11-12-vuotta sitten), että olen nähnyt miehestä armeijakuvan, livenä sitten mies olikin aivan eri planeetalta kuin 15-vuotta nuorempana. Johan niissä vuosissa ehtii muuttua.

        Luonnekin osottautui kaikki mulle heti. Vain yhden kerran mies on ollut ns. ihan jotain muuta mitä antoi olettaa kuvan ja kertomuksen perusteella. Mut opinpa sen jälkeen, että aina pitää olla takaraivossa että ylläreitä voi tulla vieraisiin tutustuttaessa.

        Tuo mitä sulle kävi on keljua, koska se syö pohjaa niiltäkin joihin voisi luottaa. Ehkä parempi tosiaan tavata pian sitten, jos vaarassa tykästyä liikaa ennen näkemistä jo. :)


      • alkup.
        voopotin kirjoitti:

        Kuten sanoin, sulla ollut huonoa tuuria miehen suhteen. Itelle on yhden kerran käynyt niin (about 11-12-vuotta sitten), että olen nähnyt miehestä armeijakuvan, livenä sitten mies olikin aivan eri planeetalta kuin 15-vuotta nuorempana. Johan niissä vuosissa ehtii muuttua.

        Luonnekin osottautui kaikki mulle heti. Vain yhden kerran mies on ollut ns. ihan jotain muuta mitä antoi olettaa kuvan ja kertomuksen perusteella. Mut opinpa sen jälkeen, että aina pitää olla takaraivossa että ylläreitä voi tulla vieraisiin tutustuttaessa.

        Tuo mitä sulle kävi on keljua, koska se syö pohjaa niiltäkin joihin voisi luottaa. Ehkä parempi tosiaan tavata pian sitten, jos vaarassa tykästyä liikaa ennen näkemistä jo. :)

        Minulle suurin pettymys oli valehtelu, huijaus. Ei miehen ulkonäkö sinänsä. Jos hän olisi laittanut oman, oikean kuvansa ja puhunut samaan tyyliin, mutta rehellisesti, olisin varmaan mennyt silti treffeille. Mutta en voi jatkaa huijarin kanssa, koska luottamus on mennyt. Myös minun mitätöiminen, mitä tapahtuu rivien välissä vaikuttaa asiaan.

        Tajusin myös sen, että on hyviä kirjoittajia/puhujia, mutta se ei tarkoita, että olis silti unelmien mies, jos puheet eivät pidä paikkaansa. Huono puhelimessa puhuja/kirjoittaja voikin olla livessä mahtava tyyppi.


      • Täti-183
        alkup. kirjoitti:

        Minulle suurin pettymys oli valehtelu, huijaus. Ei miehen ulkonäkö sinänsä. Jos hän olisi laittanut oman, oikean kuvansa ja puhunut samaan tyyliin, mutta rehellisesti, olisin varmaan mennyt silti treffeille. Mutta en voi jatkaa huijarin kanssa, koska luottamus on mennyt. Myös minun mitätöiminen, mitä tapahtuu rivien välissä vaikuttaa asiaan.

        Tajusin myös sen, että on hyviä kirjoittajia/puhujia, mutta se ei tarkoita, että olis silti unelmien mies, jos puheet eivät pidä paikkaansa. Huono puhelimessa puhuja/kirjoittaja voikin olla livessä mahtava tyyppi.

        Serpico on tottunut 40 vuodena aikana kirjoittelemaan muistosaarnoj a ja nekrologeja kaunistellen juopon metsurin hautajaisiin ja hurmaa naisia teksteillänsä .
        Treffeille tuleekin 155cm vanha kaljuäpnen pappa ja haluaakin vain ruoskia naista
        etenkin suurikokoista


      • rumamies
        alkup. kirjoitti:

        Minulle suurin pettymys oli valehtelu, huijaus. Ei miehen ulkonäkö sinänsä. Jos hän olisi laittanut oman, oikean kuvansa ja puhunut samaan tyyliin, mutta rehellisesti, olisin varmaan mennyt silti treffeille. Mutta en voi jatkaa huijarin kanssa, koska luottamus on mennyt. Myös minun mitätöiminen, mitä tapahtuu rivien välissä vaikuttaa asiaan.

        Tajusin myös sen, että on hyviä kirjoittajia/puhujia, mutta se ei tarkoita, että olis silti unelmien mies, jos puheet eivät pidä paikkaansa. Huono puhelimessa puhuja/kirjoittaja voikin olla livessä mahtava tyyppi.

        Et olisi. Mies ei ollut komea joten olisit hyännyt senn miehen vaikka se olisi mitä kauniita sanoja sulle puhunut. Et olisi edes kirjoitellut sen kanssa jos se olis laittanut 2 päivää vanhan kuvan sulle, joten et olisi edes tiennyt mitä millä tyylillä se puhuu. Naiset aina väittää että ulkonäöllä ei ole väliä mut sillä on paljon väliä. Jos mies on ruma kuten minä niin nainen ei vaivaudu edes juttelemaan netissä. En ole saanut kuule yhtään vastausta takas vaikka kirjoitan asiallisesti. Kuvani on aina melkein uusi ollut.


      • alkup.
        rumamies kirjoitti:

        Et olisi. Mies ei ollut komea joten olisit hyännyt senn miehen vaikka se olisi mitä kauniita sanoja sulle puhunut. Et olisi edes kirjoitellut sen kanssa jos se olis laittanut 2 päivää vanhan kuvan sulle, joten et olisi edes tiennyt mitä millä tyylillä se puhuu. Naiset aina väittää että ulkonäöllä ei ole väliä mut sillä on paljon väliä. Jos mies on ruma kuten minä niin nainen ei vaivaudu edes juttelemaan netissä. En ole saanut kuule yhtään vastausta takas vaikka kirjoitan asiallisesti. Kuvani on aina melkein uusi ollut.

        Hän ei ollut ruma. Facebook kuvan perusteella hän olisi samalla viivalla kuin muutkin minua lähestyneet. Pituus minua enemmän häiritsi, mutta ei se treffejä olis estänyt (ei hän alle 170 sentään ollut). Huijaus hänestä vei kaiken hohdon.


      • ojksfjnsbdf
        alkup. kirjoitti:

        Minulle suurin pettymys oli valehtelu, huijaus. Ei miehen ulkonäkö sinänsä. Jos hän olisi laittanut oman, oikean kuvansa ja puhunut samaan tyyliin, mutta rehellisesti, olisin varmaan mennyt silti treffeille. Mutta en voi jatkaa huijarin kanssa, koska luottamus on mennyt. Myös minun mitätöiminen, mitä tapahtuu rivien välissä vaikuttaa asiaan.

        Tajusin myös sen, että on hyviä kirjoittajia/puhujia, mutta se ei tarkoita, että olis silti unelmien mies, jos puheet eivät pidä paikkaansa. Huono puhelimessa puhuja/kirjoittaja voikin olla livessä mahtava tyyppi.

        Mitätöiminen on käsittämättömän typerää toimintaa. Mielestäni ihmisen, joka ei tajua mitätöimisen laskevan mitätöijän omia pojoja radikaalisti, täytyy olla suoraan sanottuna tyhmä eli ei kovin älykäs. Mitähän heppu luuli sillä saavansa, varmaan halusi vain kanavoida huomiotaan omasta riittämättömyydestään muualle. Typerää kerta kaikkiaan. Tsemppiä sulle, ap.!


    • Voithan sä sitä paremman puuttees vähä tunnustella ja kattoa mitä seuraa? Vai pitäiskö se olla sellaane miäs joka veis heti alttarille ja siitä sitten yhteiseen kiikkustuoliin?

      Ihastuminen on kuitenkin aika kevyttä kamaa, se kuolee yhtä nopeasti kuin on syntynytkin. Käsittääkseni mitään vakavavampaa ei kuitenkaan ole sattunut(?)

      • alkup.

        Arvaapa vaan, luotanko häneen enää. Hakekoon piparinsa joltain toiselta huijauksen kohteelta. Niitä varmaan riittää.


      • alkup. kirjoitti:

        Arvaapa vaan, luotanko häneen enää. Hakekoon piparinsa joltain toiselta huijauksen kohteelta. Niitä varmaan riittää.

        No sittehä asias ei oo mitää epäselevää.


      • Tony DiNozzo

        Relaxed_eyes narsistina puolustelee tässä narsistikollegaansa, joten kannattaa relan kommentit ignoorata.


      • Kukkakimputon
        Tony DiNozzo kirjoitti:

        Relaxed_eyes narsistina puolustelee tässä narsistikollegaansa, joten kannattaa relan kommentit ignoorata.

        Kukas besserwisseri sinä olet? Tunnetko oikeasti ihmiset joista puhut? Oletko moderaattori vai peräti trolli?


    • kauneus on katoavaa

      Semmosta sattuu! Minäkin näin asemalla itseäni vastassa kuivettuneen, maksatautisen näköisen harvahiuksisen kuivelon sen komean uroksen sijaan. Poistuin hiljaa takavasemmalle.

      • Ottakaa

        huumorilla. Mun kaverilla oli treffit kaupan pihalle siks että me nähtäis tyyppi hyvin etukäteen. Karmea tapaus. Hihitellen kurvattiin karkuun ja kaveri painui piiloon autossa ettei tää tyyppi näkis.


    • lyhyt mies

      Jotkut naiset tuntevat viehtymystä isoihin, pitkiin miehiin, toiset lyhyempiin. Ei kannata tuhlata myöskään miehen aikaa ja elämää, koska hän ansaitsee naisen, jota hän viehättää.

      • Tony DiNozzo

        "Ei kannata tuhlata myöskään miehen aikaa ja elämää, koska hän ansaitsee naisen, jota hän viehättää."

        Aloituksen mies ansaitsee kuulan kalloon.


      • Lyhyt nainen!

        Olen tavannut, ja myös kotonani on 190-senttinen tuuheatukkainen kaveri, joka nimenomaan pitää max. 165 senttisistä hieman pyöreistä naisista, joiden BMI on kuitenkin enintään 25.


    • //Mies//

      Kapakassa voi heti havaita, onko sitä "kemiaa" vai ei, mutta netissä sitä ei näe. Kyse on aina kokonaisuudesta: ulkonäöstä, äänestä, eleistä jne., jotka eivät ole netissä nähtävissä.

      "...olenko pinnallinen, kun kaipaan pitkää, isoa miestä pikkumiehen sijaan, kun en itsekään ole mikään pieni, sitä, että voin käpertyä ison miehen kainaloon?"

      Suosittelen sinulle ensihätiin tällaista:

      http://www.mulletoi.com/shop/haku/prod__5350_poikaystavatyyny

      :D

      • alkup.

        Ei auttanut ääni puhelimessakaan eikä videokuvakaan. Mielikuva oli ihan väärä.

        Haluan tuntea itseni pieneksi (vaikka olenkin keskipituinen ja pyöreä) pitkän miehen kainalossa. Naamasta voin tinkiä, ei tarvitse olla liian komistus.


      • King Corvax
        alkup. kirjoitti:

        Ei auttanut ääni puhelimessakaan eikä videokuvakaan. Mielikuva oli ihan väärä.

        Haluan tuntea itseni pieneksi (vaikka olenkin keskipituinen ja pyöreä) pitkän miehen kainalossa. Naamasta voin tinkiä, ei tarvitse olla liian komistus.

        Kultaseni, keskipituinen ja pyöreä nainen ei voi odottaa mieheltä nuoruutta, raamikkuutta ja pituutta ja hiuksia.

        Herra Jumala! Jos sulla on 5€ rahaa itsellä, niin et sinä mene syömään hienoon ravintolaan vaan Mc Donald'siin! Sama pätee miehiin. Pitäisikö tyytyä? No ei nyt niinkään. Voit olla ilmankin. Ei sinun tarvitse mennä Mc Donald'siin. Voit hankkia lisää rahaa ja mennä sinne hienoon ravintolaan.

        Ylipaino on valinta. Voit aivan hyvin pienentää itseäsi jotta voit laskea rimaa miehen suuruuden suhteen. Jos haluat komean, nuoren ja lihaksikkaan miehen, sinä voit mennä kauneuskirurgisesti kohottamaan tasoasi ja tiputtaa painoa ja satsata. Mutta varoituksen sana: miehillä, joita sinä etsit, on varaa vaihtaa sinut luonnollisesti kauniiseen naiseen.

        En minä tarkoita haukkua sinua tai väheksyä. Kerron vain, miten asiat yleensä ovat. Kyllä minä ymmärrän: mäkin haluaisin olla pelkästään kauniiden naisten kanssa mutta fakta nyt on että en ole miljonääri enkä bodari. Minunkin täytyy kohottaa tasoani sen mukaan, mihin tahdon tyytyä. Mihinkään EI OLE PAKKO tyytyä.


      • turpa umpeen
        King Corvax kirjoitti:

        Kultaseni, keskipituinen ja pyöreä nainen ei voi odottaa mieheltä nuoruutta, raamikkuutta ja pituutta ja hiuksia.

        Herra Jumala! Jos sulla on 5€ rahaa itsellä, niin et sinä mene syömään hienoon ravintolaan vaan Mc Donald'siin! Sama pätee miehiin. Pitäisikö tyytyä? No ei nyt niinkään. Voit olla ilmankin. Ei sinun tarvitse mennä Mc Donald'siin. Voit hankkia lisää rahaa ja mennä sinne hienoon ravintolaan.

        Ylipaino on valinta. Voit aivan hyvin pienentää itseäsi jotta voit laskea rimaa miehen suuruuden suhteen. Jos haluat komean, nuoren ja lihaksikkaan miehen, sinä voit mennä kauneuskirurgisesti kohottamaan tasoasi ja tiputtaa painoa ja satsata. Mutta varoituksen sana: miehillä, joita sinä etsit, on varaa vaihtaa sinut luonnollisesti kauniiseen naiseen.

        En minä tarkoita haukkua sinua tai väheksyä. Kerron vain, miten asiat yleensä ovat. Kyllä minä ymmärrän: mäkin haluaisin olla pelkästään kauniiden naisten kanssa mutta fakta nyt on että en ole miljonääri enkä bodari. Minunkin täytyy kohottaa tasoani sen mukaan, mihin tahdon tyytyä. Mihinkään EI OLE PAKKO tyytyä.

        Älä yleistä. Vanhoilla rumilla naisillakin on nuoria vetäviä miehiä puolisoinaan.


      • Tony DiNozzo
        King Corvax kirjoitti:

        Kultaseni, keskipituinen ja pyöreä nainen ei voi odottaa mieheltä nuoruutta, raamikkuutta ja pituutta ja hiuksia.

        Herra Jumala! Jos sulla on 5€ rahaa itsellä, niin et sinä mene syömään hienoon ravintolaan vaan Mc Donald'siin! Sama pätee miehiin. Pitäisikö tyytyä? No ei nyt niinkään. Voit olla ilmankin. Ei sinun tarvitse mennä Mc Donald'siin. Voit hankkia lisää rahaa ja mennä sinne hienoon ravintolaan.

        Ylipaino on valinta. Voit aivan hyvin pienentää itseäsi jotta voit laskea rimaa miehen suuruuden suhteen. Jos haluat komean, nuoren ja lihaksikkaan miehen, sinä voit mennä kauneuskirurgisesti kohottamaan tasoasi ja tiputtaa painoa ja satsata. Mutta varoituksen sana: miehillä, joita sinä etsit, on varaa vaihtaa sinut luonnollisesti kauniiseen naiseen.

        En minä tarkoita haukkua sinua tai väheksyä. Kerron vain, miten asiat yleensä ovat. Kyllä minä ymmärrän: mäkin haluaisin olla pelkästään kauniiden naisten kanssa mutta fakta nyt on että en ole miljonääri enkä bodari. Minunkin täytyy kohottaa tasoani sen mukaan, mihin tahdon tyytyä. Mihinkään EI OLE PAKKO tyytyä.

        Kuitenkin tässä meuhkaat kovasti, kuinka naisen olisi pitänyt tyytyä valehtelijaan? Pahasti menee ristiin jutut oman kirjoituksen kanssa.


      • Niillä on
        turpa umpeen kirjoitti:

        Älä yleistä. Vanhoilla rumilla naisillakin on nuoria vetäviä miehiä puolisoinaan.

        yleensä myös miljoonia exän tai edesmenneen rahoja. Se houkuttelee kuin mätä liha raatokärpäsiä.


      • perintöä odotellessa...
        turpa umpeen kirjoitti:

        Älä yleistä. Vanhoilla rumilla naisillakin on nuoria vetäviä miehiä puolisoinaan.

        Niinpä niin...


      • herätys realismiin
        Niillä on kirjoitti:

        yleensä myös miljoonia exän tai edesmenneen rahoja. Se houkuttelee kuin mätä liha raatokärpäsiä.

        suomalaisilla vai ruotsalaisilla miljonääri äideillä?


    • timanttia.

      Tapasit siis Serpicon.

      • alkup.

        Ei ollut tuollaista nimimerkkiä hänellä deiteissä.


      • timanttia.
        alkup. kirjoitti:

        Ei ollut tuollaista nimimerkkiä hänellä deiteissä.

        Hän onkin multinikki-huijari.


      • kylä näi o
        timanttia. kirjoitti:

        Hän onkin multinikki-huijari.

        .

        "Ainakin suunnitteli huijausta"

        Har!

        .


      • alkup.

        Sellainen vaaleahiuksinen (mitä jäljellä on) kaveri, paljon luomia? Aika lihaksikas.


      • Tny DiNozzo
        alkup. kirjoitti:

        Sellainen vaaleahiuksinen (mitä jäljellä on) kaveri, paljon luomia? Aika lihaksikas.

        Älä nyt vastaile noihin trolleihin. Se Serpico on nettikiusattu henkilö, ei mikään oikea huijari. Tän palstan oikeat huijarit on nuo nettikiusaajat.


      • hahaa ++++++++++++++
        Tny DiNozzo kirjoitti:

        Älä nyt vastaile noihin trolleihin. Se Serpico on nettikiusattu henkilö, ei mikään oikea huijari. Tän palstan oikeat huijarit on nuo nettikiusaajat.

        Miten sinä dazu osaat mainosjakajan koulutuksella tunnistaa huijari, kun et osa edes itse esiintyä tukinikelläsi jotain muuta henkilöä


      • Tony DiNozzo
        hahaa ++++++++++++++ kirjoitti:

        Miten sinä dazu osaat mainosjakajan koulutuksella tunnistaa huijari, kun et osa edes itse esiintyä tukinikelläsi jotain muuta henkilöä

        Jännä juttu, että luulet edelleen ziseliä minuksi, vaikka olet kuulemma ollut sen kans intiimiyhteyksissäkin... Mainosjakaja en ole koskaan ollut.


    • Mihin uskoo itsestään väärän kuvan antava ihminen? Että valloittava persoonallisuus korvaa ulkonäkökusetuksen ekassa tapaamisessa? Ei ihme että ovat sinkkuja. Ei kukaan tykkää huijatuksi tulemisesta, sen sijaan kyllä hyväksyy ettei toinen ole Miss maailma tai virheetön kreikkalainen adonis.

      • ;-)

        Olet itse kehunut olevasi sekä Peter Franzenin että George Clooneyn näköinen.Kumpi pitää paikkaansa? ;)


      • ;-) kirjoitti:

        Olet itse kehunut olevasi sekä Peter Franzenin että George Clooneyn näköinen.Kumpi pitää paikkaansa? ;)

        Oho, onpas joku tarkka :D En kummankaan, nuo vaatimattomat tavismiehet eivät tee oikeutta, mutta kun joku julkkis on pitänyt mainita. Clooneyn kuitenkin enemmän kun nyt tuli puheeksi :>


      • alkup.

        Hän kyseli minulta kovasti pinnallisuudestasi puhelimessa, ja nyt ymmärrän miksi. Nyt hän sitten tietysti väittää minua pinnalliseksi ja vaativaksi. Hän sai käännettyä tämän niin, että minä olen ylimielinen paskiainen ja hän syvällinen, herkkä ja hurmaava ihminen, jonka sisin ei merkitse minulle mitään.


      • edellinen
        alkup. kirjoitti:

        Hän kyseli minulta kovasti pinnallisuudestasi puhelimessa, ja nyt ymmärrän miksi. Nyt hän sitten tietysti väittää minua pinnalliseksi ja vaativaksi. Hän sai käännettyä tämän niin, että minä olen ylimielinen paskiainen ja hän syvällinen, herkkä ja hurmaava ihminen, jonka sisin ei merkitse minulle mitään.

        siis pinnallisuudesta.


      • alkup. kirjoitti:

        Hän kyseli minulta kovasti pinnallisuudestasi puhelimessa, ja nyt ymmärrän miksi. Nyt hän sitten tietysti väittää minua pinnalliseksi ja vaativaksi. Hän sai käännettyä tämän niin, että minä olen ylimielinen paskiainen ja hän syvällinen, herkkä ja hurmaava ihminen, jonka sisin ei merkitse minulle mitään.

        Syyllistäminen ja sorretuksi heittäytyminen ovat vanhoja konsteja. Ehkä hän laskee sen varaan että joskus vielä osuu kohdalle nainen, joka menee siihen vipuun. Jos ei ole eväitä Auervaaraksi, pitää yrittää jotain muuta :p


      • King Corvax

        Ahaaa... eli jos mies ilmoittaisi "olen keski-ikäinen, kaljuuntuva ja lyhyt mies" niin hän varmaan saisi parisuhteen?

        Itsestään väärän kuvan antava ihminen uskoo usein menestymiseen, yrittämiseen ja selviytymiseen. Näytä minulle menestynyt ihminen, joka ei ole antanut itsestään väärää kuvaa.

        Eihän tarkoitus ole korvata mitään yhtään kellekään vaan kerätä itselle asioita, jotka tekevät elämästä mielekästä! Eikö tämä nyt ole ihan elämän perusasia! Naisten, jos joidenkin luulisi tämän ymmärtävän.

        Aika monelle miehelle ainoa toivo on, että pääsisi EDES sinne treffeille, että olisi EDES JOKU naiskontakti elämässä silloin tällöin, ettei tule hulluksi. Säälittävää? Kyllä! Epätoivoista? Kyllä! Totta? Valitettavasti kyllä! Joten jos vaihtoehtonani olisi, että tulen hulluksi tai valehtelen, että pääsen treffeille ja yritän epätoivoisesti hurmata naisen edes ajatuksillani, niin totta kai minä niin tekisin (luojan kiitos ei tarvitse).

        En sano, että AK:n tapaama mies edustaisi tätä miestyyppiä, mutta mielestäni ei voi teilata suoraan sitä, että miehet valehtelee.

        Minkä takia muuten valehteleminen on naisen yksinoikeus?? Naiset suurentavat tissejään rintaliiveillä, meikkaavat ja häivyttävät. Sanovat olevansa muodokkaita, kun oikeasti ovat vatsakkaita ja ylipainoisia. Sanovat, että rakastavat, vaikka oikeasti haluavat miehen rahat ja siitosorin...

        Miksi miehet eivät saisi valehdella? Eihän se rikos ole! Ei ole edes rikos mennä naimisiin ja erota, että saisi puolet toisen rahoista.


      • Tony DiNozzo
        King Corvax kirjoitti:

        Ahaaa... eli jos mies ilmoittaisi "olen keski-ikäinen, kaljuuntuva ja lyhyt mies" niin hän varmaan saisi parisuhteen?

        Itsestään väärän kuvan antava ihminen uskoo usein menestymiseen, yrittämiseen ja selviytymiseen. Näytä minulle menestynyt ihminen, joka ei ole antanut itsestään väärää kuvaa.

        Eihän tarkoitus ole korvata mitään yhtään kellekään vaan kerätä itselle asioita, jotka tekevät elämästä mielekästä! Eikö tämä nyt ole ihan elämän perusasia! Naisten, jos joidenkin luulisi tämän ymmärtävän.

        Aika monelle miehelle ainoa toivo on, että pääsisi EDES sinne treffeille, että olisi EDES JOKU naiskontakti elämässä silloin tällöin, ettei tule hulluksi. Säälittävää? Kyllä! Epätoivoista? Kyllä! Totta? Valitettavasti kyllä! Joten jos vaihtoehtonani olisi, että tulen hulluksi tai valehtelen, että pääsen treffeille ja yritän epätoivoisesti hurmata naisen edes ajatuksillani, niin totta kai minä niin tekisin (luojan kiitos ei tarvitse).

        En sano, että AK:n tapaama mies edustaisi tätä miestyyppiä, mutta mielestäni ei voi teilata suoraan sitä, että miehet valehtelee.

        Minkä takia muuten valehteleminen on naisen yksinoikeus?? Naiset suurentavat tissejään rintaliiveillä, meikkaavat ja häivyttävät. Sanovat olevansa muodokkaita, kun oikeasti ovat vatsakkaita ja ylipainoisia. Sanovat, että rakastavat, vaikka oikeasti haluavat miehen rahat ja siitosorin...

        Miksi miehet eivät saisi valehdella? Eihän se rikos ole! Ei ole edes rikos mennä naimisiin ja erota, että saisi puolet toisen rahoista.

        Ei tissiliivit ja meikit ole valehtelua, eikä mitenkään rinnastettavissa aloituksen miehen mielisairaaseen käyttäytymiseen.

        Kuvailemasi kaltaisia menestyjiä löytyy muuten parhaalla prosentilla mielisairaaloista ja vankiloista. Pitäisikö naisen siis arvostaa miehessä sellaista piirrettä? Noh, yllättävän moni arvostaakin...


    • S Etämies

      Minulla on facbookisa kuvana 21vuotiaan sotilaspasin kuva siksi, että useimmat vanhata koulu ja armeijakaverit tunnistaisvat-------ikää on jo tuplaten, eikä Fb ole mikkään treffipalstaksi tarkoitettukaan.
      Näköjään tulee 16 vuotiailtakin ulkomaalaisilta ystäväksipyyntöjä;-)
      En heitä torjukaan, mutta selvitän kyllä, etten ole namuset, mutta voidaan joissai nettipeleissä olla kavereita ja hyötyä peleissa ilmaisilla ystävälahjoilla.

      Joku ilkeä provoilijaäämä väitti minun tulleen treffeille harmaapartaisen ukkona;)

      EN ainakaan minä se voinut olla, jos joku esiintyi minuna--kenio -seripic tms.

      • S Etämies

        Korjaus, ikää on jo 3,5 kertaa 21vuotta.


      • S Etämies original
        S Etämies kirjoitti:

        Korjaus, ikää on jo 3,5 kertaa 21vuotta.

        hehheh 34v matkija ämmä on henkisesti kaksivuotias


    • ei reilua

      Tuohan on sama, jos nainen valehtelee pitkää muodokasta blondia kumppaniksi kaipaavalle, olevansa sellainen ja paikalle tulee mustatukkainen siiliksi kynitty lyhyt lauta telaketjufeministi.

      Tai pientä keijunaista odottava saa treffeille kaksimetrisen satakiloisen sotanorsun.

      • S Etämies

        Pelkkä kuva ja kauniit kirjeet eivä kerro sittenkään paljoa todellisuudesta
        Voisin vaikka heti ottaa läppärillä kuvani ja postata kaikille.

        Ei vaan ole tarpeellista etsiä enempää naikkosia nyt, vaikka sinkku olenkin


    • Tony DiNozzo

      Olet selvästi psykopaatin uhri. Sä syyllistät itseäsi, kun olet tullut k*setetuksi. Siis kuula kalloon sille ukolle, jos on huijannut. Tuohan on taitavaa syyllistämistä siltä mieheltä, että saa sut tuntemaan syyllisyyttä omasta pinnallisuudestasi, kun on huijannut sua. Samoin ne huijarit aina toimivat: kun toimivat väärin, osaavat saada uhrin hyväksymään väärinkohtelun, koska muuten uhri tuntisi syyllisyyttä omasta itsekkyydestään.

      Minulla oli kerran sellainen tilanne, että tältä palstalta tapaamani nainen vaati minulta ehdotonta sitoutumista häneen, jos suhde pysyisi kasassa, eikä kuulemma hyväksynyt ollenkaan pettämistä. Samaan aikaan hän kuherteli toisen miehen kanssa kaikki yöt tällä palstalla minun nähteni.
      Jutun hän pyrki paikkaamaan siten, että on minun puolestani törkeää ja mustasukkaista puuttua touhuihinsa, vaikka en tainnut kahta kertaa enempää asiaa ottaa esille useamman kuukauden aikana. Ei hän sitä suoraan sanonut, mutta pystyi luomaan sellaisen tunnelman.
      Sitten hän saikin täällä aikamoisen mellakan aikaan, missä minut leimattiin täydeksi narsistiksi ja iso jengi saatiin syyllistämään minua alistumaan naisen manipulointiin.

      Kohta joku tulee tähän luultavasti jälleen syyllistämään, etten saisi asiasta puhua...

      • Tony DiNozzo

        Ja on minua huijattu ihan pitkän kaavan mukaan senkin suhteen, minkä näköinen ja ikäinen jne. joku nainen on ja tosiaan oudointa on, että naisen kaverit myös lähtevät tuohon huijaukseen mukaan, kuten sinunkin jutussa miehen kaverit mukana huijauksessa.

        Netti on huijareiden oma maailma.


      • KOHTA TULEEKIN

        Huijasit itse netissä naista ja pettyneelle naiselle soittelit diagnoosejasi aamuöisin
        dazun hömelö


      • Tony DiNozzo
        KOHTA TULEEKIN kirjoitti:

        Huijasit itse netissä naista ja pettyneelle naiselle soittelit diagnoosejasi aamuöisin
        dazun hömelö

        Jahas. Miten olen huijannut? Onko anzzy esiintynyt naisena ja tullut huijatuksi?

        Mä en ole edelleenkään ketään aamuyöllä pommittanut puhelimeen.


      • S Etämies net cop
        Tony DiNozzo kirjoitti:

        Jahas. Miten olen huijannut? Onko anzzy esiintynyt naisena ja tullut huijatuksi?

        Mä en ole edelleenkään ketään aamuyöllä pommittanut puhelimeen.

        Eläpäs _dazu_ yritäkään nyt sotkea saioita taas tuohon kahelin sivistyssanaretoriikkaasi.
        Kerran ihmettelit sitäkin, että miten tiedän joidenkin nimiäkin-----tiedän sinunkin nimesi------eikä yhteinen ystävämme zisel ole paljastanut mitään--jos epäilet niin

        Minun tietolähteeni ovat tutkimattomat ja voisin monesta antaa vaikka SoTu-numeronkin--sinustakin!!!!
        Tapoihini ei kuulu paljastella KETÄÄN........toissalta on hyvä, että sen eräät jo tietävätkin-------katsopas ketkä ovat kadonneet palstalta, eiväkä edes tiedä oikeaa henklöölisyyttäni--et sinäkääkään--löydät kyllä facebookista aidon kuvani
        liki tuhannesta facbookystävästänikää vain harva on oikella nimellä
        en edes minä itse-------ko. identiteeti on kuollut yli 10vuotta sitten, eikä enää tarvitses identitteiiänsä----------sinulle , dazu en ole mitenkään katkera, enkä paljsta sinusta liikoj :D


      • Tony DiNozzo
        S Etämies net cop kirjoitti:

        Eläpäs _dazu_ yritäkään nyt sotkea saioita taas tuohon kahelin sivistyssanaretoriikkaasi.
        Kerran ihmettelit sitäkin, että miten tiedän joidenkin nimiäkin-----tiedän sinunkin nimesi------eikä yhteinen ystävämme zisel ole paljastanut mitään--jos epäilet niin

        Minun tietolähteeni ovat tutkimattomat ja voisin monesta antaa vaikka SoTu-numeronkin--sinustakin!!!!
        Tapoihini ei kuulu paljastella KETÄÄN........toissalta on hyvä, että sen eräät jo tietävätkin-------katsopas ketkä ovat kadonneet palstalta, eiväkä edes tiedä oikeaa henklöölisyyttäni--et sinäkääkään--löydät kyllä facebookista aidon kuvani
        liki tuhannesta facbookystävästänikää vain harva on oikella nimellä
        en edes minä itse-------ko. identiteeti on kuollut yli 10vuotta sitten, eikä enää tarvitses identitteiiänsä----------sinulle , dazu en ole mitenkään katkera, enkä paljsta sinusta liikoj :D

        "Kerran ihmettelit sitäkin, että miten tiedän joidenkin nimiäkin"

        En ole ihmetellyt mitään tuollaista, vaan olikohan zisel ja sxthsense, jotka väitti sun paljastaneen kirpelan siskon nimen palstalla vastauksena siihen, että olin sanonut Genion paljastaneen sen nimen.
        Minä sanoin niille, jotka sitä väitti, että "miten anzzy voisi tietää kirpelan siskon nimen". En ole koskaan sanonut mitään sellaista, että sä tietäisit sen. Kyl se oli joidenkin naisten sekopääjuttuja.


      • Dr Widdungstein
        Tony DiNozzo kirjoitti:

        "Kerran ihmettelit sitäkin, että miten tiedän joidenkin nimiäkin"

        En ole ihmetellyt mitään tuollaista, vaan olikohan zisel ja sxthsense, jotka väitti sun paljastaneen kirpelan siskon nimen palstalla vastauksena siihen, että olin sanonut Genion paljastaneen sen nimen.
        Minä sanoin niille, jotka sitä väitti, että "miten anzzy voisi tietää kirpelan siskon nimen". En ole koskaan sanonut mitään sellaista, että sä tietäisit sen. Kyl se oli joidenkin naisten sekopääjuttuja.

        Diagnoosi dazusta: Muistihäiriöit anameesissa aiemminkin


        Epikriisi: M1 lähete psykiatriselle


      • sxth
        Dr Widdungstein kirjoitti:

        Diagnoosi dazusta: Muistihäiriöit anameesissa aiemminkin


        Epikriisi: M1 lähete psykiatriselle

        No ainakin voisi tarkastaa vanhoja tekstejä. Minä en ole mitään sanonut, kun en koko Dazua ja Kirpelaa siskoineen tunne irl. Luulisin, et hänen diagnoosi on mustis. Ja mustiksena oleminen on pahimman luokan luulosairautta.


      • Tony DiNozzo
        sxth kirjoitti:

        No ainakin voisi tarkastaa vanhoja tekstejä. Minä en ole mitään sanonut, kun en koko Dazua ja Kirpelaa siskoineen tunne irl. Luulisin, et hänen diagnoosi on mustis. Ja mustiksena oleminen on pahimman luokan luulosairautta.

        Niin, no mähän en ole ihan varma, kuka sitä väitti,mut sinun ja ziselin suuntaan siinä asiassa katsoisin.

        Mä olin silloin sanonut aiemmin, että Genio päästi palstalle sun nimen ja joku alkoi väittää, että "ei Genio kenenkään nimiä paljastele, vaan se on anzzy".
        En sitten tietty tiedä, jos sinä tunnet anzzyn henkilökohtaisesti... mut vähän veikkailin, että anzzy sitä nimeä ei paljastanut.

        Kenestä mä olen muuten mustasukkainen, sinustako? Ja mikä musta tekee mustasukkaisen, sekö, että joku kertoi "sxthsensen nimen" palstalla ja se sattui olemaan sama nimi, ku kirpelan kaverilla?

        Sun kannattais lopettaa mun haukkumiset toisia ja itseäsi suojellaksesi, ettet näytä ihan skitsofreenikolta(mutta sehän sinä taidat ollakin?).


    • Palstan vosut

      Huono provo, Kyösti.

    • rumamies

      Mä oon tehnyt valeprofiileja suomi24 treffeihin. Vastauksia tulee ainoastaan jos huijaa. Olen laittanut hyvä tulot , pituuden 180 cm ja urheilullinen kroppa ja kaikee muuta kivaa. Oikeesti olen alle 170cm hiukan ylipainoinen , työtön, ruma mies jota kukaan ei halua.
      On hauska nähdä kun naisilla on vaan se unelmien poikamies mielessä jolla on rahaa. Luonteeseedn ei kukaan halua tutustua. Kerroin yhelle naiselle et omistan kesämökin ja se kirjoitti et tykkää kesämökillä olosta ja ja et tykkää kun mies on varakas joka huolehtii naisesta.

      On hauska huijata naisia.

      • hihi :D

        Ja minä naisena olen naureskellut noita miesten s24-profiileja ja miettinyt lankeaako naiset oikeasti noihin.Huvittavinta on, kun mies ei laita mitään kriteereitä naiselle, mutta kertoo omaavansa huipputulot, matkustellut ties missä, kuva on selvästi otettu jostain tai muokattu, pituus, paino yms. selvästi huijausta (liian täydellisiä), mielimusiikkia on niin hienostunutta, elokuvat jotai naisten suosimia taide-elokuvia, harrastukset kiehtovia. Sitten joku englanninkielinen "syvällinen" mietelause perään. Kai noita kiiltokuvia joku ihailee :D Itsellä soi hälytyskellot heti, kun luen tuollaisen.


      • Mikki+Hiiri
        hihi :D kirjoitti:

        Ja minä naisena olen naureskellut noita miesten s24-profiileja ja miettinyt lankeaako naiset oikeasti noihin.Huvittavinta on, kun mies ei laita mitään kriteereitä naiselle, mutta kertoo omaavansa huipputulot, matkustellut ties missä, kuva on selvästi otettu jostain tai muokattu, pituus, paino yms. selvästi huijausta (liian täydellisiä), mielimusiikkia on niin hienostunutta, elokuvat jotai naisten suosimia taide-elokuvia, harrastukset kiehtovia. Sitten joku englanninkielinen "syvällinen" mietelause perään. Kai noita kiiltokuvia joku ihailee :D Itsellä soi hälytyskellot heti, kun luen tuollaisen.

        Jos taas miehenä kirjoitat profiilin, jossa on näkyvissä niitä epätäydellisiä piirteitä, niin en tiedä naureskeleeko joku profiilille vai ei, mutta mitään tulosta sillä ei ainakaan saa. Joten siinä mielessä tuollainen feikki ainakin olisi fiksumpi, että sillä ainakin pystyy ilahduttamaan joitakuita ja ehkä jopa huijaamaan joitakuita muita.

        Ja ihan samalla tavalla kuin sinä suhtautuisin naisten profiileihin. Eli jos profiilista ei lähes välittömästi selviä tai voi arvata miksi ihana nainen olisi sinkkuna, niin ei myöskään kannata alkaa selvittämään. Selitys kyllä varmasti löytyisi ennen pitkää.


      • rumamies,
        sinulla on sitten kuitenkin viehtymystä näihin( jos sallitaan sanoa) bimbohtaviin naisiin, joita kiinnostaa miehissä raha ja ulkonäkö, pääasiallisesti, koska vaivaudut tekemään tuollaista, hakemaan tällaisen ihmistyypin huomiota?


      • rumamies
        yybee kirjoitti:

        rumamies,
        sinulla on sitten kuitenkin viehtymystä näihin( jos sallitaan sanoa) bimbohtaviin naisiin, joita kiinnostaa miehissä raha ja ulkonäkö, pääasiallisesti, koska vaivaudut tekemään tuollaista, hakemaan tällaisen ihmistyypin huomiota?

        Ei ole mitää viehtymystä. Mä vaan testasin et millaisille miehille naiset vastaa. Jos on rahaa ja komea niin naiset vastaa ja tälläsellä ei ole mitään jakoa saada vastaksia


    • sanon vaan

      Kyllä ne lankeaa. Naiset on vaan niin tyhjäpäitä. Eiole miehen vika jos nainen usko kaiken mitä mies sanoo.

    • Mikki+Hiiri

      Myös miehelle voi käydä ja usein käykin niin, että kauniissa naisessa ihastuu nimenomaan ihanaan luonteeseen ja valloittavaan persoonaan, kun taas ruman tai lihavan naisen kohdalla se on se kokonaisuus, johon ei ihastu.

      • niin?

        Oliko tämä sarkasmia vai ei? Mun tapaamat kauniit naiset on olleet suurilta osin myös luonteelta kauniita. Epäreilua varmaan muista naisista. Naiset leimaa kauniit naiset inhottaviksi ihmisiksi. Ja valitettavasti moni ruma ja lihava nainen on myös luonteeltaan ruma. Vaikka niinhän se olis reilumpaa, että rumat olisi aina herttaisia.


    • kaiken kokenut

      Jos mies vitkuttelee ja vitkuttelee tapaamista ja esittää yhä lisää ja lisää "todisteita" ihanuudestaan, mahtavasta luonteestaan ja ulkonäöstään tekstin ja kuvien kera, mutta tapaaminen aina vain estyy ja estyy, kyse on huijarista, joka saattaa olla toki kiinnostunut, mutta ei kestä totuuden selviämistä itsestään ja siirtää sitä loputtomiin. Hän saattaa tarpeeksi kiinnostuneena jatkaa tätä vaikka vuosia, jos nainen ei vihellä peliä poikki.Vain tarpeeksi sinisilmäinen ja (mielikuvaan) ihastunut nainen jatkaa peliä.Suurimpana kimmokkeena rakkaus rakkauteen, siihen että joku ihana mies palvoo epätäydellistä, kenties muiden väheksymää naista loputtomasti. Silloin naisen aivot estävät julman totuuden tunkeutumista päähän; häntä on huijattu ja mielikuvien miestä sellaisenaan, kuin hän kuvittelee, ei ole olemassakaan. Nainen saattaa taistella loppuun asti ajatusta vastaan. Hän kokee epäilijät vihollisikseen ja jopa omat epäilevät ajatuksena kiusaajinaan. Mies saattaa esittää loukkaantunutta ja syyttää naisen luottamuksen puutetta, jos hänen olemassaoloaan epäillään. Hän sanoo epäilijöitä mustasukkaiseksi joko hänestä tai naisesta. Lopulta, viimeisenä keinona hän yrittää eristää naisen muusta maailmasta, illuusion ja vallan hurmiossa.

    • Noissa nettitreffiprofiileissa on ongelmana se, että ihmisistä tulee niissä pelkkiä numeroita. Jossain baarissa kun tutustuu ihmiseen, ei ihmisen pituutta ja painoa tulee niin ajatelleeksi. Ihmisethän usein istuu siellä. Tai sitten tanssii. Näin keskikokoisena en itse ainakaan ole kiinnittänyt tuollaisiin asioihin huomiota. Vasta puolen vuoden seurustelun jälkeen on tullut puheeksi, että kuinka pitkä sä muuten olet? Sama tilanne, onko poikaystävä ollut minun kokoa vai pidempi. Tai joku palkka, ketä kiinnostaa, ainakaan kysyä, kovin nopeasti.

      Mies kai oli havainnut tollaisen tekniikan päästä treffeille. Ei kovin fiksua, mutta ehkä teistä olis toisessa tilanteessa voinut tullakin jotain? Jos kerran jutut muuten miellytti?

      • hailee ja yks

        Puolen vuoden seurustelun jälkeen... pituus?
        Jos oikeasti seurustellaan puoli vuotta, niin näkeehän sen,
        ettö toinen on lyhyt/keskimittainen/pitkä.


      • hailee ja yks kirjoitti:

        Puolen vuoden seurustelun jälkeen... pituus?
        Jos oikeasti seurustellaan puoli vuotta, niin näkeehän sen,
        ettö toinen on lyhyt/keskimittainen/pitkä.

        Niin, siinä vaiheessa tuli vasta mieleen, että mikäköhän se olis.. Aika väärin olen arvioinut, molempiin suuntiin, kahdessa tapauksessa. Noissa treffi-profiileissahan ymmärtääkseni laitetaan jotain toiveita vaikka kumppanin pituudelle. Tai mietitään etukäteen vastatessa jollekin. Joku ajattelee vaikka että 170-185 olis mun toive. Sit joku 168 cm ei edes yritä tai valehtelee pituuden yläkanttiin, jos on kiinnostunut.Livessä kukaan ei erota onko joku oikeasti 168 vai 171 jos tyyppi on kiinnostava.Netissä luvuista tulee normaalia tärkeämpiä, koska muuta olemusta ei näe. Niin kuin niillä nyt olis jotain oleellistakin merkitystä esim, seurustelun kannalta :D


    • olet tosikko

      Se oli huumorimiehiä.

    • Mä en pääse ikinä treffeille koska olen rehellinen ja en huijaa.

    • herätys!

      Lihavien naisten, kuten sinä pitäisi päästä tuosta pakkomielteestä, että miehen pitää olla pitkä, että he voivat tuntea olonsa pieneksi ja naiselliseksi. Laihduttakaa, niin voitte olla pieniä. Ei luurangoksi, vaan normaaliksi.

    • Varovaisuutta

      Netissä on helppo valehdella ihan kaikki, tavatessakin vielä paljon, mm. oikean nimensä sekä siviilisäätynsä. Toisilla jopa väärät paperit.

    • sumuja

      Huh

      Mitä kysyt, oletko miestä pitempi?


      Mietit kuka onkaan se ääliö?

      • Oletko lyhyt&kalju?

        Jos 160-165 senttinen nainen haluaa rinnalleen 190-senttisen miehen, niin halukkaita miehiä löytyy taatusti.

        EI KUKAAN lyhyenläntä ukko voi pakottaa naista tyytymään itseensä, jos tämä haluaa vartevamman kumppanin!

        Usein jopa tuntuu olevan niin, että juuri ne 190-senttiset iskevät silmänsä pieniin ja pyöreisiin naisiin.


    • yguilouoi

      Jos valehtelee yhden asian, valehtelee muutakin. Minulla oli vastassa 20kg kuvaa lihavampi mies....ja jatkossa eivät ne ajatuksetkaan niin hääppösiä olleet...osasi vain esittää itsensä, kuten toivoin...sillä aika avoimesti kerroin itsestäni. Mies oli kaiken lisäksi alkoholiongelmainen. Sen lopetin heti alkuunsa.

    • usko vain

      Jos huijaa chatissä niin silloin on kyllä jotakin outoa. Hän yritti vain päästä hinnalla millä hyvänsä tapaamaan sinua, ja valehtelmalla itsensä komeammaksi hän sai sinut tapaamisiin. Hän varmasti luotti siihen, että et kehtaa torjua häntä, koska olisi noloa torjua joku ulkonäkönsä perusteella. Luulenpa sitä, että hänellä on mielessä pelkkä seksuaalinen kanssakäyminen. Siitä hinnasta hän valehteli, että pääsisi kanssasi pidemmälle eli harrastamaan seksiä. Älä missään nimessä enää tapaile häntä, ei ole oikein esittää itseään täysin toisenlaisena kuin on. On varmasti todella yleistä, että miehet valehtelevat chatissä ikänsä. Ja vain siksi, että on paremmat mahdollisuudet päästä harrastamaan seksiä. Ei luottamista, kyllä sitä täytyy luotettava. Rehellisyys maan perii.

    • soronnoo1

      Itselle kävi vähän samalla tavalla. Mies valehteli pituutensa. Tosi typerää kun se paljastuu heti. No, toisia treffejä ei tullut. Jos aloittaa suhdetta valehtelemalla niin tervemenoa vaan. Ei kiinnosta.

    • Antin evästys

      Hai,älä nyt liiaksi juo,ettet saa liian suurta matkalaukkua tyhjänpäiväisiä ajatuksia ja tähtihetkiä.

    • Mäkeen vaan!

      Yksinkertaista: Jos äijällä on pokkaa valehdella jo ennen ensitapaamista itsestään oleelliset tiedot, kuten pituus, ikä jne, niin äijä tulee valehtelemaan jatkossa vielä enemmän. Satusetiä on maailma täynnä ja onnettomimmat luuserit luulee ihan oikeasti, että tuommonen kusetus menee naisille läpi ja että saavat edes sääliseksiä, kun eihän nainen enää ihastuksissaan henno sanoa "kiitos mutta ei kiitos".

      Itse olisin passittanut kyseisen äijän siltä seisomalta takaisin sinne mistä on tullutkin. Tyly toteamus:

      "Kylläpäs se aika menee teillä päin nopeasti, kun oot näyttäny vanhentuvanki 10v muutamassa päivässä ja teillä taitaa olla käytössä eri mittayksikötki, vai onko kenties tapana mitata pituus korkokengät jalassa? Eiköhän tää ollu kuule tässä, ei soitella."

    • King Corvax

      Lukekaa , lukekaa, nuoret miehet tarkkaan näitä nuorten naisten ajatuksia ja muistakaa aina mitä äitinne sanoi: "sisäinen kauneus on tärkeintä".

      Kun mietitte, onko oikein vaatia naiselta kauneutta ja ulkonäköä, vai pitäisikö tyytyä lihavaan koska naiset niin väittävät, niin muistakaa silloin nämä nuorten tavallisten naisten toimintatavat ja ajatukset!

      Muistakaa aina, miten naiset toimivat ja ajattelevat - älkää muistelko sitä, mitä he sanovat!

    • Tyttö-81

      Ei ole pinnallisuutta jos haluaa että ulkonäkö miellyttää !! Jos ei tunne vetovoimaa.. tuskin kukaan haluaa halia ja suukotella sellaisen kanssa ketä ei tee mieli. Ei se tee ihmisestä pinnallista jos haluaa että toinen on ulkoisesti sellainen mikä vetää puoleensa.

    • pkm2

      Et kyllä mielestäni ole pinnallinen, jokaisella varmaan on oma mielikuvansa ihmisestä, johon voisi ihastua. Tarkoitan ihan tavallisen näköisiä ihmisiä. Jos noin törkeästi valehtelee ulkonäkönsä, ei varmaan ole sinut itsensä kanssa. Heijastuuko muuhunkin tekemiseen? Minä en voisi luottaa.

    • 48 vai 36:-)

      Suhtautuisinpa pienellä varauksella. Samanlainen kokemus; kaverilla vähintään viisi vuotta vanha kuva profiilissaan, kun näin eka kerran, en olisi tunnistanut jos en olisi tiennyt että naaman eteen ilmestynyt kaveri on se kuka piti olla. Loppujen lopuksi ei mennyt paria kuukautta kun ilmeni, että ei kaveri ollut ollenkaan luonteeltaan sitä mitä aluksi antoi ymmärtää. Tyyppi elää täysin mielikuvitusmaailmassaan, uskoo mielikuvituksensa tuotoksiin. Profiili roikkunut jo monta vuotta tyrkyllä, profiilin tekstistä ei edes puolet pidä paikkaansa. Ja kaiken huipuksi kun muistelee kaikkia niitä juttuja mitä kertoi, niin ihan kaikissa naisissa ollut aina jotain vikaa, hänessä itsessään ei koskaan.

      Eli sinuna kyllä unohtaisin tuollaisen tapauksen ja nopsaan. Jos omaa ulkonäköään ei hyväksy vaan huijaa, niin takuuvarmasti ilmenee paljon muutakin "kuplaa" niinkuin mun tapauksessa.

    • Man 77

      Ikävä homma, mut kyllähän naisetkin huijaa ulkonäöstään ja muodoistaan eri avuin, meikein ja push up liivit jos on lauta.

      • Jukulauta.

        Kyllä sanoisin, että mieluummin lauta kuin joku roikkutissi, rumat on isot rinnat, kyllä nämä "lautatytöt" on taatusti nätimpiä ja seksikkäämpiä!


    • PUSSAA KALJUA

      Siinä se nähdään, että ulkonäkö se ratkaisee, ei ihminen ja kuinka hyvä hän muuten on. Sitä taidetaan pelätä myös muitten arvosteluja.
      Näin se on ...jo natsiajalta rumat eliminoitiin.

      • ouhnoup

        Niin, unohdetaan valheetkin ?


    • nainen43

      Minusta tuota ulkonäköseikkaa merkittävämpi asia on se että mies valehteli ja jos kuvakin on vielä käsitelty, tuohan on niin tarkoituksellista kuin vain olla ja voi.
      Voitko todellakin luottaa tuollaiseen ihmiseen ? Hän luultavasti selittää että hän teki sen vain siksi että saisi huomiosi.. no jaa.. en viitsi kommentoida.
      Ulkonäköön ihastuminen on myös hieman pettävää, se muuttuu. tahdoit tai et.
      Toivottavasti keksit itse sen oman ratkaisusi. Onnea jatkoosi !

    • Upeekapeejatosinopee

      Useampi nainen etsii miestä naaman perusteella,heitä kiinnosta peen vertaa mitä ihminen on sisältä päin.Miehen pitäisi olla sellainen jota voi esitellä kavereille jne.Toki miehiä on samanlaisia"saalistajia"
      Itselläni on kokemusta vastaavista naisista jotka ovat kaikkea muuta kuin mitä kuvissaan olettavat.
      Kasvot ovat kuin sieltä tempaistu ja loput rippeet ovat jääneet välille.

      • Jörniäinen

        Ei muuta kun mänet kontalleen ja takkoopäen ISO sissään,etpähän niä nuamoo eekä se takanaolija sinun...suat irvistellä ihan raahassa!


      • Kuliton
        Jörniäinen kirjoitti:

        Ei muuta kun mänet kontalleen ja takkoopäen ISO sissään,etpähän niä nuamoo eekä se takanaolija sinun...suat irvistellä ihan raahassa!

        Tattispala eli klunssi suuhun niin eeköhän siitä tokene!


    • _joopasjoo

      Taitaa olla aloittaja vielä kovin nuori ja naivi. Hakee jotain isoa miestä ja haluaa tuntea itsensä pieneksi. Mies puolestaan oli esitellyt jotain videota rintalihaksistaan :D Ja mitä lie muuta höpissyt, mistä varoituskellojen olisi pitänyt soida jo hyvissä ajoin.

    • Tämä kaikki

      Ikä, rotu, Ulkonäkö. Ei merkitse mitään jos ns. "henkimaailmat" kohtaavat. Ihminen on vain yksi eläinrodun edustaja, joka tahtoo jatkaa "perimäänsä". Naisena. .. Katso silmien syvyyteen.. niin löydät kyllä vastauksen. Onnea sinulle.

      • Oletko lyhyt&kalju?

        Puhuuko näin lyhyenläntä, ruma ja kalju mies, joka pyrkii
        huijaamalla kauniiden naisten kainaloon(?)


    • kummastus1

      On se kumma että näissä jutuissa puhutaan kokoajan että joutuu tyytymään lihavaan naiseen jne., onko lihava/pyöreä aina ruma? Ei todellakaan ole, mieluummin se on niinpäin että kovin laihat kuikelot on paljon rumempia ku pikkasen pyöreet. Ja miehet on tietysti aina laihoja ja komeita, omien puheidensa mukaan:), oikeita uroksien uroita!
      Eikös ihastuminen/rakastuminen tapahdu koko ihmiseen, siihen että on miellyttävä kaikin puolin. Itse olen ihastunut netissä mieheen joka ei ole kaikkein komeimmasta päästä mutta muuten aivan ihana!

      • fadhijmpo

        " Ei todellakaan ole, mieluummin se on niinpäin että kovin laihat kuikelot on paljon rumempia ku pikkasen pyöreet."

        Tästä syystä useimmat näyttelijät, seksisymbolit, pornotähdet ja naiset, joita miehet kuolaavat, ovat "pikkasen pyöreitä"


      • ----------
        fadhijmpo kirjoitti:

        " Ei todellakaan ole, mieluummin se on niinpäin että kovin laihat kuikelot on paljon rumempia ku pikkasen pyöreet."

        Tästä syystä useimmat näyttelijät, seksisymbolit, pornotähdet ja naiset, joita miehet kuolaavat, ovat "pikkasen pyöreitä"

        Aika moni mies tykkää enemmän semmosesta "tavallisesta" naisesta koska jos sulla on joku pornotähti kumppanina niin siinä saa sitten koko ajan olla mustasukkanen, oli oikeesti tarvetta tai ei. Ja fantasia on ihan erikseen kun oikea maailma. Tästä syystä kuvankäsittely on olemassa.

        Ja tuo ylempi lause pätee miehiin myös. Mielummin vähän "kookkaampi" kuin ruipelo.


    • Vanhassa vara paremp

      Kokeilin joskus itse piruuttani mitä nuo treffisysteemit tuottaa. Sanoin oikein oman ikäni ja nainen sanoi minua ainakin 10 vuotta vanhemmaksi. Kuvaa en koskaan esittänyt. Se oli se viimeinen valssi sitten tämän systeemin kokeilussa ja osoitti minkälaisia naisia palstoilla on. Sanoisinko lievästi, että täysiä m...ja! Ei koskaan tuota kautta, mieluummin baaritiskiltäkin sitten tai vaikka kadulta.
      Tuskinpa kukaan mies on näin törkeä, että ensitapaamisella esittää ns. "kehitysvammaista" käyttäytymisen suhteen? Vai onko tällaista naisille sattunut, että mies latelee törkeyksiä ja loukkauksia, kun on itse tullut petetyksi tai jätetyksi??

    • shshsrhrwjh

      Kyllä ihmiseen pystyy ihastumaan, oli se ulkonäkö millainen hyvänsä.. voin sen sanoa kun en ole ruusu itekkään. Mutta siinä vaiheessa jos on etukäteen paskaa puhuttu, annettu ymmärtää ihan toisenlaista, niin en ikävä kyllä epäluuloisena ihmisenä menis luottamaan enää mihinkään mitä suustaan päästää. Olen ihminen joka uskoo täydelliseen rehellisyyteen.

      Sun tapauksessa toi ukko anto ymmärtää itsestään ihan muuta kun oikeasti on... mitäs muuta "kivaa" sieltä vielä paljastuu?
      Kun sinua on noin pitkälle nenästä vedetty, niin en voi pitää sinua pinnallisena.

    • rannanjarvi

      No eihän ne ole sen luuserin vaan sen äitin joka haluu päästä elätettävästä eroon.
      Pakene nopeasti paikkakunnalta.

    • Älä välitä!

      Aloittaja, unohda koko ukko! Älä itseäsi siitä syytä että uskoit kun vakuuttavasti valehdeltiin. Lähtökohtaisesti ihmiset yleensä yrittävät luottaa toisiinsa. Mitä siitä tulisi jos pitäisi epäillä kaikkia ja kaikkea koko ajan?!?
      Sinulla kävi vain huono tuuri kun kohdallesi osui tuollainen etevä manipuloija jonka tarkoitusperät jääköötkin hämäriksi.
      Voit olla ylpeä itsestäsi siitä että huijauksen paljastuttua terve järkesi soittaa hälytyskelloja, etkä anna höplöttää itseäsi enempää.
      Itse haksahdin aikoinaan hyvännäköisen narsistin kanssa naimisiin ja voin sanoa että kyllä pahalta tuntui kun todellisuus valkeni!
      Nyt vaan kohti uusia yrityksiä, vähän viisaampana ja varovaisempana.
      Löytyyhän näitä kaikenlaisia huijareita täältä, mutta voipi olla joku kultajyväkin joukossa. Kapakasta tuskin löytää mitään minkä oikeasti haluaisi kotiinsa viedä...

    • silppua

      kyllä sisäinen kauneus on tärkein.vaikka olisi minkalainen komia päältä ja meikattu saattaa olla silppua sisältä millä ei tee yhtään mitään.

      • Tony DiNozzo

        Oliko aloituksen mies mielestäsi sisäisesti kaunis?


    • terveisiä netistä

      Tuliko jollekkin yllätyksenä että netissä kuka tahansa voi esiityä millaisena huvittaa?
      Olisit edes tajunnut pyytää web kamerayhteyttä.

    • qwertyuuytrew

      saman homma naisten kanssa rehveille vä'äntää lihava makkaramylly ison takapuolen kanssa ja tissit roikkuu vyön alla.
      kaljaa kiskotaan vaikka piti olla raitis ja tupakalle haisee vaikka eipolta

      vippaa rahan tuoppiin vaikka piti tulla toimeen omillaan mutta paljastuu että kela rahoittaa
      itte kun on säästänyt ikänsä ja tilillä on n 170 t egee ei nin kovin innosta tollaset.
      tilillä akalla ei yhtään ja ensi kuun vuorakin on niin ja näin

      antaa olla, pökkään mieluummin penkkaan ja kattelen tiliotettani

      • Feikkisetä

        K...etat, mutta anna mennä vaan.. hahaa


    • Mä voin lähtee sun kanssa treffeille, täytän noi kriteeris helposti.. Sun onnekses pidän taviksista :D

      Riippuu kyl vähän siitä missä päin asut.

    • Yetska

      Ei tuo vielä mitään, mutta naisten profiilikuvat ne vasta onkin!

      Osalla profiilikuvana on kukka tai jopa kissa!!?!

      Ei fatten.

    • Sinkkumies 45

      Onko täällä muita miehiä, joille kelpais tuo nainen, joka on tämän jutun kuvassa? Ikäeroahan meillä on hieman, mutta ei se tuohon suuntaan niin kauheasti haittaa ;)

    • nappeli4

      Olen törmännyt samaan asiaan. Et ole pinnallinen. Kyse on siitä, että toinen on valehdellut eli ollut epärehellinen. Jos tämä on hänen tapansa hoitaa asioita, niin en itse pystyisi luottamaan hänen puheisiinsa jatkossa. Tuollainen kertoo myös huonosta itsetunnosta. Miten kukaan voi rakastaa ihmista, joka ei rakasta itseään.

    • 20 3

      Itellä olis vientiä vaikka kuinka paljon, mutta moni mies pettyi kun en halunnut sen enempää tehdä tuttavuutta ja sit ihastuin mieheen pelkän puhelimitse käytyjen keskustelujen suhteen. en tiennyt millasen miehen kans juttelin. yhdessä edelleenkin 2 vuoden jälkeenkin..

    • 123lol

      kikkii

    • Osittain tästäkin syystä kannatan sitä että tapaamisesta sovitaan melko pian, eikä kirjoitella viikkotolkulla. Kuvat antaa aina vähän yksipuolisen kuvan ihmisestä, hyvä jos niitä on muutama niin saa vähän paremman käsityksen toisesta mutta toisaalta en nyt noihin kuviin luota kuitenkaan, mieluummin tapaaminen kasvotusten kuitenkin.
      Tuo ulkonäkö on toki jokaiselle tärkeä, mutta se millainen toinen on ihmisenä on tärkeintä. Mietihän, että jos on todella komea mies, mutta kumppanina aivan kamala. Mieluummin sellainen jonka kanssa oikeasti viihtyy. Toisaalta totta nyt sekin että kipinän pitää löytyä, eli toisen ulkonäössä sitä jotain mistä itse kovasti tykkää.

    • Sin.l

      Meillä kaikilla varmasti on jokin ihmisen luonteeseen ja ulkonäköön liittyviä mieltymyksiä.Ei se ole kenenkään vika jos tykkää tietyn tyyppisestä vartalosta,ainakaan niille naisille jotka ovat täälä tositarkoituksella liikkeellä. Kun rakastuu siinä on silloin sekä älyllistä sekä fyysistä vetovoimaa. Meillä on kuitenkin vapaus valita täälä suomessa se mies jonka haluamme, eikä meitä määrätä jo lapsena avioliittoon niin kuin ulkomailla.Meillä on oikeus VALITA keneen me ihastumme,ei se ole nirppanokkaisuutta. Eivät kaikki voi vaan mielyttää kaikkia .Eikä tarvitsekkaan,Siksi me olemme erinlaisia että jokaisella on varaa valita se ketä saa sinut syttymään ja rakastumaan.Ei väkisin voi vaan toiseen ihastua jos ei ole kemiaa niin ei ole ... Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää.

    • kokenut nainen

      Mieti jos mies valehteli jo nyt niin mitä on mahdollinen jatko.
      Mulle yksi suurimmista virheistä on valehdella jo tuossa vaiheessa,joten heitä
      mokoma konna jo nyt elämästäsi.

    • juu-

      Ei tarvitse tyytyä. Koska mies valehteli aika reippaasti ja tulos oli täydellinen yllätys... Et kai vielä luvannut mitään. On itsellekin käynyt vastaavia juttuja, että miehet on valehdelleet aivan kaiken, iästään lähtien. Netissä ei pidä uskoa ketään eikä mitään.

    • yks vaan mies

      Kerron!

      Itse olen liikuntavammainen mies, ikää jo jonkun verran ja seuraavat tasanumerot on 50 joskus pitkän ajan päästä.

      Livessä asia on jotenkin selvä, ei mitää jakoa. Joskus joku tulee lähelle ja lämmin, mutta ei muuta... joskus joku on ollut enemmän.

      Harrastin pitkään netissä keskustelua. Mutta se on kanssa sellainen kun kaikki kuvittelee itsestään ja siitä toisesta vaikka mitä.... ei sitä varmaa tuollaisia asioita ala kertomaan ellei luota toiseen.... pitkät tauot jonkun keskutelukumppanin kanssa sitten kertoivat sen mitä mieltä ollaan..... tätä ei tarvi sanoa tämän enempää...

      En usko edelleenkään muuhun kuin siihen vanhanaikaiseen naamatusten tapaamiseen. ihmisestä näkee suoraa miten se suhtautuu.....

      Sanotaan, että ihmisen hapitus ei ole se juttu, mutta on se....

      • Tasaveroisuutta

        Tapaile toisia liikuntavammaisia joiden kanssa olet tasavertainen. Silloin voi tsaanssit olla paremmat. Vai onko jokin este ottaa kontaktia muihin liikuntavammaisiin?
        Vaaditko että toisen osapuolen pitää olla priimaa tavaraa?


    • Jeppe.

      Ai jaa. Minä menin hiljattain naimisiin nettituttavuutei kanssa. Välimatkaa on n. 7000 km. Pitää nyt yrittää kovasti saada vaimo Suomeen.

    • nimimerk1

      Oikei tolle ämmälle

      • Miten niin? Itselläni on kotona juuri sellainen 190-senttinen ja tuuheatukkainen kaveri. (Eikä tässä muuta tarvitakkaan!)


      • munahaukkako?
        oikea_m-nainen kirjoitti:

        Miten niin? Itselläni on kotona juuri sellainen 190-senttinen ja tuuheatukkainen kaveri. (Eikä tässä muuta tarvitakkaan!)

        munahaukka?


    • photoshop rulaa

      jos ei ole muuta oikeeta elämää kun tää netti, niin eikös se ole ihan sama miltä näyttää,voihan sen fiksata photarilla ja kuvitella loput :)

    • Ei tarvitse tyytyä.

    • blonditonhuoria

      Mullakin on käynyt samoja juttuja usein,piti olla blondi kuvista päätellen.
      Ei se haitannu yhtään mitään jos oli pyöreämpikin blondi,yleensä nämä valehteli aivan suoraan päin näköä olevan aivan aitoja blondeja.
      Näki suoraan juurikasvusta totuuden,blondia ei ollut nimeksikään,aitoa sellasta ainakaan.

      Monellakin näistä oli pikku vikoja ennestään,joita yleisesti ottaen kaikilla pillunjakajablondeilla on!
      Totaalinen TURNOUT tuli yleensä näiden blondimisukoiden kanssa.

    • Sandra111

      Tapaa vielä muutamana kerran miestä, sillä pitemmän päälle suhteen kestävyyden ratkaisee se, ovatko arvot samanlaiset. Kauniinkin ihmiset piirteet tulevat rumiksi, jos ei löydy muuta kemiaa ja jos tämä osoittautuu narsistiseksi ja itsekkääksi, ja rumakin ihminen voi olla kiinnostava, jos hänen ajatuksensa, elämäntapansa ja muut asiat ovat kohdallaan. Mutta jos toinen on selvästi valehdellut ikänsä, pituutensa, varallisuutensa, varo tätä. Se on jo valehtelua ja se ei lopu vaikka kainaloon toinen löytyykin. Luulen. että viime kädessä ihastumme itsenäisiin, vaan ei itsekkäisiin, elämäänsä verrattain hyvin eläviin, ympäistöstään ja muista ihmsisitä kiinnostuneisiin empaattisiin ihmisiin.

    • Mies

      Minust kaikki kusettaa ulkonäkönsä netissä. Kun nettitreffailin oli "töihin keskuspuiston läpi hiihtävä, lenkkeilevä, koiria harrastava ja hyvin menestyvä" marttiahtisaarimainen kouluttamattoman koiran omistaja, joka oli kenties ostanut vaatteensa ehkä 5-6 vuotta aikaisemmin. Samoihin aikoihin siis, kun se kuva, minkä hän itsestään lähetti, oli otettu. On ehkä helppo unohtaa itse katsoa peiliin, mutta sellaisen 15kg lisäyksen kyllä huomaa näin treffeille tulija.

      Toinen mimmi ei viitsinyt ajaa viiksiään kuvaansa, joten en viitsinyt edes tavata. Kun kerroin syyn suoraan (et ole yhtään mitä haen) tuli hirvee vihamaili perään. Rehellisyys kannatti?
      Kolmas taas oli "tiimalasimallinen mutta urheileva, joka polttaa joskus" eli 10kg luvattua lihavampi, epävarma satunnaishyötyliikkuja, sotkuinen ja ketjupolttaja.
      What the fuck? Kun sanoin, ettei kiinnosta sain kysymyksen "no millainen mun pitäis olla, että mä kelpaan?"

      Mitä siihen nyt sitten voi sanoa? No älä nyt ainakaan helvetti kysy tuollai. Sen takia vaikka jo pelkästään. Kasvata itsetunto!!!

      Itse olen aktiiviliikkuja, hyvin koulutettu ja diggaan vastaavasti naisista, jotka ovat jollain tavalla mielenkiintoisia. Jos mielenkiinto on röökin vetämisessä ja vinkun tinttaamisessa, niin se kannattaisi sanoa saatana suoraan. Ihan turha haaskata toisten aikaa, koska hei -ette te vaan kelpaa sellaiselle, joka ei sellaista halua.

      Ulkonäkö on puolet koko paletista. En mä pysty naimaa rumaa naista. Jos se puoli ei toimi alussa, niin tuski parantaa kuin sika juoksuaan. Kyllä tosin kauniiseen kuoreenkin kyllästyy. Eiköhän se ole 50/50. Ulkonäkö ja mentaalipuoli kohdallaan.

      Suosittelen vastaamaan kuvattomiin ilmotuksiin. Sieltä mä ainakin löysin parhaat. Jopa nykyisen vaimoni. Kaunis nainen, joka ei halunnut huomiota ulkonäölleen vaan ajatuksilleen.

      • Bulkkikaljaa

        Juon aika usein kotona ns kalsarikännit (koska olen aika juoppo ja en kuitenkaan halua istua baarissa tms) ja pikku päissään suurinta huviani on pyörittää netin eri deittipalstoilla feikkiprofiileja. Nuo profiilit on siis vain ja ainoastaan humalaisen huvittelua ja niiden profiilien luonne on just mitä milloinkin päähän sattuu kännissä pälkähtämään- menestyvä it- alan yrittäjä, maailmaa nähnyt intereurooppalainen myyntimies, suomenruotsalainen yliopistotohtori, mitä milloinkin. Usein harrastuksina on urheilua, purjehdusta, nopeita autoja, kaukomaiden matkailua, valokuvausta ja sellaista shaibaa. Pienessä kaljassa sitä keksii noille virtuaalihemmoille mitä ylevimpiä harrastuksia ja elämänkatsomuksia.
        Tuo on siis pelkkää huvia kaljanjuonnin ohessa enkä mitenkään yritä edes tehdä treffejä. Huomionarvoista kuitenkin on se, että nuo mielikuvitustyypit saavat aina paljon vastauksia. Luonnollisesti laitan kuviin päälleni kittanan hautajaispuvun, joka näyttää päälläni pienellä kuvankäsittelyllä hienolta. Purjevenekuvan nyt voi ottaa vaikka missä satamassa. Tyypit saa usein sellaisia viestejä, että vaikutat mielenkiintoiselta jne. Se huomionarvoinen seikka siis on, että oma rehellinen profiilini ei ole saanut koskaan yhtään vastausta ja muutaman kerran kun olen yrittänyt asiallisesti ottaa johonkin yhteyttä niin on tullut haukut ja estoa perään ihan kuin olisin syöpäläinen.
        On ihan turha väittää etteikö naisia kiinnostaisi miehen menestyvyys ja ulkonäkö varsinkin kun etsii virtuaalissa. Kuka muka vastaa meikäläiselle kun kerron rehellisesti tykkääväni kaljan kittaamisesta kalsarit jalassa. En itsekään vastaisi jos joku nainen kertoisi olevansa läski ja henki haisee pahalle.


    • melkein säälittää

      Ihanko totta?

    • Tutun kuulonen mies

      Oliko tää pikkumies Hannu 30v Helsingistä??? Se on ihan sen kuulonen. Se just valitteli facebookilla torjutuks tulemista.

    • oletko hassu

      ootko nyt ihan tollo...kait saat ollakkin kerta pinnallinenkin olet:=).koita nyt tarkistaa jos ukolla ois vielä akkakin plakkaris ja pari mukulaa.nimensäkkin on varmasti valehdellut ja viikot kaukana töissä niin ette voi nähdä...

    • Sporttimies50

      Virheesi oli siinä, että et tavannut häntä heti. Nyt kannattaa tehdä kylmä arvio kaikesta siitä, mitä hänestä tiedät: ikä, ulkonäkö, luonne, rehellisyys jne ja tehdä päätös jatkosta sen perusteella.

      Myös naiset kaunistelevat profiileissaan. Oppi näyttää menevän kantapään kautta perille. Ne muutamat naiset, joihin kiinnitin huomioni keväällä ovat kaikki vaihtaneet kuvansa.

      Kaksi heistä kehui profiilissa sporttisuuttaan. Teksti on nyt selvästi maltillisempi ja kuvakin on muuttunut todellista rasvaprosenttia vastaavaksi. Toinen heistä lähetti uuden rehellisemmän kuvan, mutta koki ilmeistä rimakauhua niin, ettemme saaneet treffejä aikaiseksi. Toinen taas ei vastannut, kun rohkenin lähestyä ilman kuvaa, vaikka hän nimenomaan sitä pyysi.

      Kolmannessa tapauksessa kaukaa otettu kuva farkkutakkisesta naisesta ensin katosi ja sitten korvautui lähempää otetulla kuvalla. Treffeillä hän oli tyylikkääseen business-tyyliin pukeutunut ja valokuvaansa kauniimpi.

      Neljäs nainen rajasi kasvokuvansa niin, etten saanut todellista kuvaa hänen ulkonäöstään. Tiesin, että hän on ylipainoinen, mutta, että niin paljon. Hän on livenä todella mukava tyyppi eikä olisi tullut edes hakuihini rehellisillä tiedoillaan.

      Viides, kuvaton nainen kertoi pituutensa ja painonsa rehellisesti (BMI 28) ja lähti oitis webbikameraan. Niin sitä pitää.

      Kuviin kiinnitetään kaiken kaikkiaan liikaa huomiota. Odotan innolla treffien uutta live chattia.

    • E ja I

      Heips,
      tee asia miehelle selväksi, ystävällisesti mutta selkeästi. Eli ettet ikävä kyllä ole hänestä kiinnostunut romanttisessa mielessä. Piste.
      Ja ihan turhaa tuosta on huonoa omaa tuntoa potea. Kyllä aikuisen ihmisen täytyy pakit kestää. Ja jos ei kestä, niin ei voi mitään. Life is life.

    • Ei siinä mitään pinnallista oo jos kaipaat pitkän miehen kainaloon. Sehän vasta hullulta näyttäisi jos tämä lyhyenläntä käpertyisi sun kainaloon. Eikä sun mun mielestä tarvitse tyytyä häneen vaikka ihastuitkin hänen ajatuksiinsa. Hän osoitti todellisen minänsä valehtelemalla ulkonäkönsä lisäksi myös ikänsä. Ei tarvitse olla akateemisesti koulutettu nähdäkseen parilla vilkaisulla että partnerin naama on joitakin vuosia vanhempi mitä suu sanoo.
      Itseä ei komealla ulkomuodolla ole siunattu mutta ei tulisi mieleenkään väittää olevansa jotain muuta mitä oikeasti on.

    • Uutta putkeen

      Kerran hän valehteli jo ulkonäöstään noin törkeästi, niin tuskimpa ne ajatuksetkaan hänen omiaan ovat. Unohda koko tyyppi ja jatka eteenpäin.

    • Ton takia kannattaa nähdä aika pian treffailun alussa.

      Se mies, johon ihastuit on eri kuin jonka näit. Vaikka olisi sama persoona: se, johon ihastuit, oli rehellinen ja se, jonka tapasit, ei ollut.

      Et ole pinnallinen. Jokainen saa määrittää ja valita, minkälaiseen ihmiseen haluaa ihastua. Ja joskus ihastus valitsee sinut.

    • Hän kuitenkin valehteli sinulle. Itse en kattelisi pidempään. Ihan vain tuosta syystä.

    • Kauervaari

      Huijari mikä huijari, jatkossa varmaan tulee lisää pajunköyttä.

    • pirun ruma mies

      kerran kokeilin ja laitoin deittiprofiiliin tietoja todellisesta ulkonäöstä: kalju mies ja suhteellisen lyhyt. Arvaattekin varmaankin ettei naisilta tullut yhtään myönteistä vastausta, eikä tarvinnut mennä yksillekään treffeille. Ulkonäkö on se, joka ratkaisee sen montako vastausta saat. Arvatenkin tutustumasi mies ajatteli hieman valehdella ulkonäöstään ja koettaa hurmata naisen(sinut) henkisellä olemuksella. Yleensä kohdattaessa totuus paljastuu ja deittailu loppuu siihen. Itse olen jo luovuttanut naisen hakemisen treffipalstoilta jo vuosia sitten, koska tiedän ettei rumana kaljuna miehenä ei ole mitään mahdollisuuksia onnistua. Monen vastaavassa tilanteessa olevan miehen on vaikea hyväkyä se, että kun ulkonäkö on kertakaikkisen hirveen ruma niin ei silloin aukea naisen peti eikä elämän kummania tule koskaan löytymäänkään. Ulkonäkö on tärkein ja ensimmäinen asia, joka antaa ensivaikutelman.

      • kukkanenlumi1

        Myös naisista löytyy huijareita s24-sivulta, VAROKAA TÄTÄ NAISTA kukkanenlumi 40-vuotias blondi joka roikkunut ainakin jo neljä vuotta näillä sivuilla.
        Huijaa miehiä aivan miten haluaa, ei kerro totuutta vaan valehtelee aivan surutta päin naamaa mut antaa varmasti sen mitä mies haluaa. Miehet vaihtuu hänellä kuin sukat jalassa. Varo ettet saa sukupuolitautia häneltä omistaa niitä.
        Hyvä esimerkki kun kaveri kysyi et oletko ollut naisen kanssa niin sanoi ettei ole ja valehteli.
        Valehtelee paljon muutakin ja hänen psykologinen puolensa ei ole aivan parhaassa kunnossa ehkä?
        Monia "eroja" eri miehistä. Sama tuntuu jatkuvan, vähän aikaa oli pois sivuilta ja taas takaisin. Tais taas miehet loppua kesken?


      • Onnensa löytänyt

        Tuohon kommentoisin, että ulkonäkö ei ole se tärkein asia ja naisiakin riittää. Treffipalstat ovat taitolaji, enemmän vaikuttaa viestittelyn henki ja ehkä se puhelinkontakti. Oman kultani (ei ruma, muttei Tarzankaan..) tapasin täten, ja neljättä vuotta kuljetaan yhdessä


      • kala..
        kukkanenlumi1 kirjoitti:

        Myös naisista löytyy huijareita s24-sivulta, VAROKAA TÄTÄ NAISTA kukkanenlumi 40-vuotias blondi joka roikkunut ainakin jo neljä vuotta näillä sivuilla.
        Huijaa miehiä aivan miten haluaa, ei kerro totuutta vaan valehtelee aivan surutta päin naamaa mut antaa varmasti sen mitä mies haluaa. Miehet vaihtuu hänellä kuin sukat jalassa. Varo ettet saa sukupuolitautia häneltä omistaa niitä.
        Hyvä esimerkki kun kaveri kysyi et oletko ollut naisen kanssa niin sanoi ettei ole ja valehteli.
        Valehtelee paljon muutakin ja hänen psykologinen puolensa ei ole aivan parhaassa kunnossa ehkä?
        Monia "eroja" eri miehistä. Sama tuntuu jatkuvan, vähän aikaa oli pois sivuilta ja taas takaisin. Tais taas miehet loppua kesken?

        Kävin harrastamassa seksiä tämän kanssa (kukkanenlumi). Ei kyllä mikään liian älykäs mut seksiä sai ja nyt se ottanut näköjään jo maksullisen profiilin ni saa vielä entistä enemmän kontakteja miehiltä! Sanoo profiilissaan olevansa hoikka ja mielestäni ei kyllä sitä ollut.
        Läskiperse ja jalat paksut.


    • petetty8

      ei todellakaan älä ole niin hullu.kaljupäät on tyhmiä ,luulevat olevansa sööttejä.
      ei minuakaan lämmittäisi jos minua nainen pettäisi tiedoillaan.
      heitä hyvästit pätkille.parempia tulee tunteet ,älä sorru niihin.

      • voi Jeesus...

        " .kaljupäät on tyhmiä ,luulevat olevansa sööttejä.
        ei minuakaan lämmittäisi jos minua nainen pettäis"

        Varokaa kaljupäisiä naisia?


    • Rakaustuin renttuun?

      Mä en oo koskaan seurustellut "ulkonäön" takia...sisus on tärkein!!! Meitä tämmösii on sit vissiin harvassa!!

      • milloin tavataan?

        " sisus on tärkein "

        Mulla on terve maksa...


    • F3x6

      Vahingosta viisastuneena minä ainakin lisään profiiliini mitat, mitään lisäämättä tai vähentämättä.......... harmi kun äo:ää ei ole mitattu niin ei voi sitä lisätä. Ihmisyydellä tai elämänarvoillahan ei ole tuolla karjamarkkinoilla mitään merkitystä.

    • itse Jeesus

      Veikkaan että kysyjä katsoo tässä yhteiskunnan luotettavuutta sen sijaan että kysyjä on aidosti kiinnostunut miehen luotettavuudesta tai ajatusmaailmasta. Jos mies on mennyt valehtelemaan omasta ulkonäöstä, ajattelee mies omaa ulkonäköään ja on huolissaan omasta ulkonäöstä. Tai sitten mies elää sellaisessa haavemaailmassa missä hän kuvittelee itsensä tuuheatukkaiseksi 190 cm urooksi.

      Se on selvää että kysyjä asettaa vastuun meille ja haluaa meidän tekevän päätöksen vaikka hän itse tietää että mies on valehdellut ja mies tulee jatkossakin valehtelemaan. Jos mies on jo nyt ylittänyt rajan, joko hän koettelee rajojaan kuinka suuria valheita hän voi seuraavaksi ladella tai sitten hän elää sellaisessa maailmassa ettei sitä näe kukaan muu kuin mies itse oman pään sisällä.

      Mitä jos ihmiset lopettaisitte pikkuhiljaa uskomisen yhteiskuntaan ettekä laittaisi vastuuta yhteiskunnalle vaan loisitte itse sellaisen yhteiskunnan minkä haluatte. Jos haluatte tuomita huijarit huijauksesta, tuomitkaa. Älkää asettako vastuuta muille ihmisille siitä että muut ihmiset eivät ole tuominneet heitä teitä ennen. Minä ainakin määrittelen sellaisen naisen huonoksi naiseksi joka siirtää vastuun muille eikä ota itse vastuuta ja pyri luomaan parempaa yhteiskuntaa. Jos haluatte yhteiskuntaan huijareita, asettakaa vastuu muille ja katkeroitukaa siitä että muut ihmiset eivät ole varoittaneet näistä huijareista ja pistäkää vahinko kiertämään. Jos huijaus kuuluu elämään, älkää tuomitko muita huijauksesta. Jos ette itse määrittele minkäänlaista moraalia itsellenne, ette voi katkeroitua seurauksista.

      • Tony DiNozzo

        Tai sitten nainen on vain harmistunut ja haluaa kertoa ikävästä kokemuksestaan.


    • Ei treffejä

      Been there, done that. Liekö samaa heppua olemme tapailleet. Olet ihastunut mielikuvaan hänestä, et häneen. Itse tein saman virheen, yritin sinnitellä tyypin kanssa vaan ei se ulkomuoto herättänyt kipinää. Kun tapasin sen Oikean... Joo, sen vaan tietää!

      Jatka matkaa, äläkä välitä muiden mielipiteistä. Taidat haluta enemmän ihastumista kuin että olisit oikeasti ihastunut.

    • miau88

      Näitä on täällä kyllä nähty enemmänkin! Noh itsekkin moneen kertaan huijattuna luulin jo tunnistavani ne mutta en aina vaan saan karvaasti huomata mitä tämä netti deittalu on!

      Välillä tajuan ettei toinen edes ole valehdellut... en vai ole osannut kysyä oikeita kysymyksiä ja näin ollen toinen on jättänyt kriittisiä asioita kertomatta esimerkiksi että panee edelleen exää tai hänenltä puuttuu toinen käsi o.O

      • Maapallo rosvoja täynnä

        Tunnetteko itse olevanne jokin enkeli?Kai muut uunot uskovat?Olette silloin täydellinen kuin Jeesus.


    • Pieni-komea-mies

      Kyllä asia on niijotta. Aloittaja, olet puuma isolla P:llä. Samanlainen kuin siinä kotikadussa se naispastori Tuija, joka viettelee sitä lapsenkasvoista myöhäis- teinipoikaa.
      Siinäkin se poika esittää nössöä. Äiti maksaa vuokran. Jääkaapista hän juo maidot ym. suoraan tetrapurkin suusta jotka alkaa heti pilaantumaan =ällöttävän näköstä. Pelaa silmät kiiluen typeriä tietokonepelejä, jotka on tarkoitettu 7-13 vuotiaille. Äiti pesee pyykit ja antaa viikkorahaa. Poika hakee äidin korviketta vanhasta naisesta. Äiti ei ole joutanu pitämään lapsena poikaa sylissä. Katsokaa kiskurin sivuilta. Siellä niitä piisaa ja kuvatkin vehkeistä löytyy. Ootte te nykyajan naiset omituisia. Jos kolmekymppinen mies panee treffi-ilmoituksen, niin ei kukaan vastaa. Ja mikä siinä on, että miehen pitää olla iso. Pienet miehethän ne vasta seksikkäitä ja terhakoita ovat. Jos tukkaa puuttuu, niin onhan perukit keksitty. Siinä pirunpellossa se vanhapoikakin on niin komea peruukissaan, vaikka Tuuli sitä joskus vähän heittelee.

      • Mies 192cm/92kg

        " Pienet miehethän ne vasta seksikkäitä ja terhakoita ovat. "


        Ainakin pienten miesten mielestä?


      • esimerkki vaan
        Mies 192cm/92kg kirjoitti:

        " Pienet miehethän ne vasta seksikkäitä ja terhakoita ovat. "


        Ainakin pienten miesten mielestä?

        Esim. Tom Cruise on pieni, siis lyhyt.


      • 194cm/118kg
        Mies 192cm/92kg kirjoitti:

        " Pienet miehethän ne vasta seksikkäitä ja terhakoita ovat. "


        Ainakin pienten miesten mielestä?

        pikkumies 192/92..


    • jantuneno

      Vastaus on EI. Turha selitellä.

    • Miespastori

      On todella ällöttävää kun vanha nainen panee nuorta 18 kesästä poikaa. Todella sairasta. Ja sairaita ne 18 kesäset pojatkin on jos haluavat vanhaa naista. Luonnotonta. Se on yhtä ällöttävää kun B-rapun miesten puuhastelu.

      • aivosyöpä

        Minusta se on taas kiihottavaa, jos nainen on alle 40 ja viehättävä. Seksifantasiani.


    • löysitte toisenne

      Kyllä, olet pinnallinen. Mutta mies on myös kusipäähuijari.

      Vastaatko itse täysin antamaasi kuvaa?

    • Vitun NAISET

      NAISET on paskoja,HETI kun ne saa Lapsen tai Toisen se RIITTÄÄ JA LOPETTAVAT SEXIN YLEENSÄ EROAVAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ONNEKSI ON PORDELLIT,Fucikin pillut,toimisitte ainoastaan kusen tuottajina.Fuck"

      • ziiselli

        Hehe...

        Mene nyt ratikkakuski nukkumaan...


      • aivosyöpä

        Vitun NAISET, tuo vaan nyt ei ole totta, sanoisin, että suurin osa naisista on ihan nymfoja. Aviomiehet ei pysy perässä. Yhden illan jutut taas ei monia naisia kiinnosta, kun sellaisessa naisen on todella vaikea saada orgasmia, toisin kuin miehen..


    • Själv har jag blivit lurat här hos SUOMI24, så jag undrar inte. När det gäller nät dejting här så har jag kammat 0 Scam har jag fått. Tydligen har SUOMI24 misstat sin trovärdighet när det gäller seriöst nät dejting. Vilket jag tycker är synd. Så bra att obekväma sanningar kommer upp på ytan!

    • yyaayy

      Pieni-komea-mies on oikeassa. Kun äidit ei pidä pieniä poikiaan lapsena sylissä, niin poikalapsen tunne-elämä häiriintyy. Teini-iässä poika alkaa oireilemaan ja kaikki menee pieleen. Ongelmia koulussa, kyvyttömyyttä ilmaista tunteita, ahdistusta, huono itsetunto, pelkää näyttää tunteitaan, alkoholia, tupakkaa ja huumeita. Äiti ei saa läheistä kontaktia poikaansa.
      Hänen äidinrakkautensa palaa, mutta pojasta äidin paapominen tuntuu nyt inhottavalta. Inhottavalta siksi kun hän ei oppinut saamaan sitä lapsenakaan.

      Sitten kun äiti on vanha yli nelikymppinen hän paikkaa tilanteeen ja hakee lohtua nuoremmista miehistä seksin muodossa. Hän paapoo ja antaa "äidinrakkauttaan" lukuisille nuorille miehille, joita treffipalstoilla riittää. Näin se homma etenee.

    • nöyp

      Ei, ei ja EI!
      Välillä tuntuu itsellä käyvän ikäänkuin samoin. Tosin mielikuvissa mies on sopusuhtainen ja hyvän huumorintajun omaava...
      Todellisuudessa mies EI ole sopusuhtainen mutta huumorintajuinen kyllä.

    • mies ilmoittaa

      Mullakin on treffiprofiili nettissä jossa olen hyvin rehellinen.

      Mutta eipä ole tarvinnut päivitellä sitä, kun ei tule yhteyden ottoja.

      Itse olen myös ottanut yhteyksiä, mutta vastauksia en ole saannut.

      174cm ja 90kg sekä rehellinen että palkkataso ovat niitä jotka ovat ratkaisseet.

      Mutta enpä juuri moisia murehdi tai jaksaa enää piitata muusta kuin omasta hyvinvoinnista.

      Ps. Aloittajan on syytä tavoittella unelmiaan myös miehen osalta. Joka on suomessa tosin vaikeaa koska miehen keskipituus täällä on vain 175cm? Vai oliko se 180cm?

    • Viidakossa

      Aika outoa laittaa nassu näkyviin, jos uskoo oikeasti pääsevänsä treffeille. Itse löysin kultaseni netistä ihan ilman kuvia, olen edelleen onnellinen

    • F3x6

      Jäi edelliseen lisäämättä, että olen Nainen. Jotkut viestittelyt ovat olleet pitkiäkin, mutta kun kerron, että olen pätkä ja pallero (163/88), niin siihen ne loppuivat...... Ja loppui usko netti deittailuun, kun en kuitenkaan ihan mörköpeikolle näytä, mutta jo miehet tuijottaa mittoja ilman aivoja, niin tuijottakkoot sitten vaikka kaupassa *piste*

    • Minä-kuva

      Miehillä on yleensäkin vääristynyt minä-kuva. Miksi ne muuten etsivät nuorta ja hoikkaa naista, kun itse ovat vanhoja ja plösähtäneitä?? Monta kertaa realistinen vilkaisu peiliin auttaisi. Ja avoin mieli, että oman ikäinen nainen vois olla ihan ok.

      • voi Jeesus...

        " Miehillä on yleensäkin vääristynyt minä-kuva. "

        Kuika niin?
        Oletko varma, ettei "ongelmasi" johdu itsestäsi?


      • appenda

        Jaa jaa. Wissiinki miehesi on löytänyt nuoremman, nätimmän ja hoikemman. Menikö väärin? :)


    • Rehellinen_-

      Minulla on käynyt aivan samalla tavalla, naiset huijaavat netissä valokuvien perusteella todella paljon. Ensimmäisellä kerralla kirjoittelin kaksi kuukautta naisen kanssa, jonka kuva S24:ssä oli normaalipainoinen ja kaunis. Kun hän tuli luokseni paljastui, että hän oli äärettömän ylipainoinen, yli 100-kiloinen hirvitys. Jätin hänet heti ja sain tietysti haukut niskaani.

      Seuraavaksi sovin treffit Uudellamaalla asuvan naisen kanssa, jonka kuva S24:ssä oli erittäin viehättävä: hoikka, nuori, kaunis nainen. Kun näin hänet treffipaikassamme, kävelin hänen ohitseen ja yritin unohtaa, että olen moisen suohirviön koskaan nähnykään. Sain tietysti taas valtavat haukut niskaani, vaikka nainen oli valehdellut minulle ulkonäöstään. Miksi naiset valehtelevat valokuviensa kanssa, koska totuus paljastuu kuitenkin tapaamishetkellä? Kaikki paljastuu: ylipaino, rumuus, epämiellyttävä ulkonäkö, huono pukeutuminen, kaikki paljastuu ensitreffeillä. Itselläni on profiilissani uusi valokuva ja kaikki tiedot todellisia eikä mitään valehtelua, kuten naiset tekevät. Eikä ole kukaan nainen koskaan treffeilläni ikinä milloinkaan sanonut, että olisin jotakin muuta mitä profiilissani väitin, päinvastoin. Voisiko joku kertoa, miksi naiset valehtelevat ulkonäöstään deiteillä?

      • kyllä mä tiesin...

        "Minulla on käynyt aivan samalla tavalla, naiset huijaavat netissä valokuvien perusteella todella paljon. Ensimmäisellä kerralla kirjoittelin kaksi kuukautta naisen kanssa, jonka kuva S24:ssä oli normaalipainoinen ja kaunis. Kun hän tuli luokseni paljastui, että hän oli äärettömän ylipainoinen, yli 100-kiloinen hirvitys. "

        Annas kun arvaan .
        Käydessään luonasi vessassa, pissasi seisaltaan ja käytti nimeä ; zisel ?


      • King Corvax

        Mitä sinä nyt noin syyllistät naisia viattomasta käytöksestä? Naisella on sellainen taikakalu kuin "pil*u" ja siksi miesten tulisi niellä mukisematta naisen valehtelut ja oikuttelut! Mitä tämä tällainen kiukuttelu oikein on? Hyvä tavaton! Jos nainen on sanonut, että hän on kaunis, ja tulee treffeille 100-kiloisena niin miehellä ei ole mitään oikeutta alkaa siinä vaiheessa rissaamaan ja kehtaamaan väittämään, että nainen on valehdellut!!! Nainen on kaunis vaikka 200 kiloisena. Se lukee naisten lehdissä ja se on totuus! Horoskoopissa on sanottu, että tässä kuussa naisen rakkauselämä kääntyy nousuun ja se on totuus.


    • appenda

      No, olet kyllä aika pinnallinen ihminen.

    • jljljlipio

      Mä en oo koskaan ymmärtäny tätä..Mitä hienoa on päästä treffeille uskottelemalla olevansa joku muu kuin on? Mulla on aina ollu kauheet paineet sen suhteen,että kelpaanko näille nettideiteille,vaikka oon sentään yrittäny antaa aina mahdollisimman realistisen kuvan itsestäni..Miten sitten näillä,ketkä on antanu itestään aivan vääränlaisen kuvan,mahdollisesti jopa täysin toisen ihmisen kuvan? Onko tosiaan kaiken sen vaivan arvoista päästä näkemään toisen pettyneet kasvot,ja kuulemaan sitä seuraavat vaivaantuneet tervehdykset ja pakolliset repliikit,ellei toinen katoa jo saman tien maisemista?

      Onneks omalle kohdalle ei oo sentään osunu näitä täydellisiä huijareita,mut pientä vilunkia on ollu kyllä siinä mielessä,että on näytetty jotain about 5-6 vuotta vanhaa kuvaa,josta on tietysti sitten lihottu tähän päivään mennessä ainakin se 10-15kg..Tai sitten,että on tosiaan näytetty vaan 1-2 kuvaa,jotka nyt ei välttämättä ihan sieltä selkeimmästä päästä oo ollu,ja kuvat kun voi vääristääkin aika paljon niin sen takia sitten syntyny näitä vääriä mielikuvia..Omaa tyhmyyttänihän se on ollu,kun en oo vaatinu enempää kuvia tai pyytäny nähdä livekuvaa..Mut senpä vuoks oon juuri pyrkiny järjestään tapaamisen mahdollisimman pian,ettei turhaan tuu sitten tuhlattua omaa ja toisenkin aikaa.Ja en oo sentään kovin kaukaa lähteny ketään tapaamaan,niin ei oo tullu sitten tuhlattua rahojakaan moiseen..

    • volna-

      Voi jumalauta :D Netissa on vaikka kuinka paljon niita aitoja 190cm miehia jotka kaipaavat naista, mutta silti naiset uskovat niihin huijareihin, joista ei ole mihinkaan, ja menevat niitten kanssa treffeille, jonka jalkeen viiltelevat ranteitaan. Niin se vaan on, naurettavaa! :)

      • Tony DiNozzo

        Jep ja huvittavinta on se, että jos lähtevätkin sen oikean 190cm kans treffeille, niin dumppaavat sen ja jatkavat tapailua huijarin kanssa. Pimpom muijat...


    • Viivi.

      Et ole pinnallinen jos et tyydy. Itse tein kerran sen virheen.
      Ei pidä luottaa mieheen joka valehtelee jo ennen kuin olette edes tavanneet.
      Hän on pinnallinen jos ei kestä ikääntymistään eikä ulkonäköään sellaisena kuin on.

      • Rehellinen_-

        Suurin osa tapaamistani naisista on ollut rehellisiä, kauniita, aivan saman näköisiä ym. mitä profiilissa ja kirjeenvaihdon perusteella kertoivat. Vain muutama vääriä tietoja antanut on sattunut kohdalle, mutta valitettavasti nämä muutamat ovat sitten olleet tapahtuman jälkeen mielettömän epäkohteliaita ja inhottavia, kun en ole heitä halunnut. Hyvä opetus: älä koskaan anna gsm-numeroasi deittitutulle eikä aitoa @-osoitetta. Olen aina pitänyt itsestäni erittäin hyvää huolta, nähnyt vaivaa ulkonäön eteen teini-ikäisestä lähtien. Tiedän, että on todella paljon samalla tavalla ajattelevia naisia joten edellytän, että treffeille tultaessa ulkonäkö ym. tiedot myös vastaavat sitä, mitä on profiilissa kirjoitettu. Jos kerran näkee paljon vaivaa ulkonäkönsä puolesta onko siinä jotakin väärää, että odottaa myös naisen olevan kaunis? Eihän kukaan täysjärkinen nainenkaan valitse ketä tahansa miestä. Minuun ovat aina vedonneet sellaiset naiset jotka katsovat tarkkaan, kenen kanssa lähtevät treffeille ja kenet valitsevat: fiksut, älykkäät, sivistyneet, hyvää huolta itsestään pitävät naiset. Heidän laistensa naisten kanssa on yleensä myös mukava keskustella ja viettää aikaa. Vääriä tietoja antaneet naiset ovat kaikki olleet myös sivistymättömiä, vailla hyvää itsetuntoa ja ylipainoisia ja olisivat melkein heti olleet valmiita seksiin, mikä myös kertoo heistä jotakin.


    • narsisti miehenä

      pieni varoituksen paikka, itse tutustuin täysin samanlailla, kauheaan narsistiin,,, valheita valheiden perään,,, niin ilkeä kun olla voi,,,, ei tarvinnut kun aikuisia poikiaan ja itseään passaamaan,,,, sekä elättämään,,,, onneksi pääsin eroon,,, varo vain sinäkin

    • komia mies

      aina kannattaa valehdella jos pystyy ettei tuu mitään oikeita käsityksiä.
      mäkin valehtelen olevani sellanen että kun menen heinäseipään taakse niin ei näy kun korvat ja että olen lyhytkullinen kaljupää ja vittumainen luonteeltani ja hapannaama saituri joka vaan ryyppää ja tupakoi ja urheilee kokoajan ja naisista ei tykkää sit ollenkaan .
      vaikka todellisuudessa oonkin lihavahko tukka päässä oleva mukava nauravainen reilu en polta enkä just juopottelekaan enkä urheile ja munmielestä naiset on ihania.
      mikä on kun naiset ei yhtään kiinnostu treffipalstoilla..... en ymmärrä????

    • 0100100

      mua huvittaa ku läskit märisee miksi ei löydy seurustelu kumppania !
      tajuatteko ratkaisun avaimet ovat teillä käsissä ette vaan käytä niitä
      ei muuta ku lenkille ja dieetille.

      • Hehehhhehehe

        Ei se laihuus tee kenestäkään parempaa ja mukavampaa ihmistä. Vittumainen luonne voi olla, vaikka painoindeksi näyttääkin normaalia.


    • pirsgeet

      mikäköhän siinä on että nainen etsii itseään selvästi parempitasoista miestä !
      kaverini on ihan kohtalaisen komea urheilullinen pukeutuu hyvin siististi,fiksu jne
      kuitenkin ihme että lihava ruma akka vonkasi tätä työpaikan pikkujouluissa?


      suurin osa tavis naisista luulevat saavansa jonku brad pitin kainaloon HAH

      • Tony DiNozzo

        Aika todellisuudesta vieraantunutta juttua täällä taas miehillä. Kyllä pulleat naiset saa miehiä ihan riittävästi...
        Aloittajakin oli torjunut useita miehiä, valitessaan huijarin heidän sijastaan.


      • eiainavaannenaiset

        Pirsgeet, olet lukenut liikaa Laasasta se pehmentää pään. Kyllä muakin on ihan hirveän näköiset miehet lähestyneet lukemattomia kertoja, vaikka minua on kuvailtu supermallin näköiseksi ja kaikki miehet on aina juossut perässäni.


      • Ei se ulkonäkö aina.

        Saahan sitä vongata. Vai onko se jokin rikos? Kaverisi sai varmaan kauheita traumoja? Ehkä työnantaja kustantaa terapian, jos ei osaa käsitellä asiaa. Ja aika naurettavaa, jos on ääneen tuollaista valittanut. Osoittaa oman järjen köyhyytensä.


      • Kukkakimputon

        Oon kyllä pullukka mut varsin kiinteä sellainen. Ehkä kaikki ei olekaan läskiä vaan osa jopa lihasta. Ruumiinrakenteita on erilaisia. Meikä näytti nuorena pyöreältä 49-kiloisenakin. On vain pyöreät jäsenet ja sillä siisti. Kasvokuva on treffipalstalla, ehkä liiankin läheltä otettu (en osannut pienentää). Livenä kun olen, huomaan että samat rasvaiset äijät käyvät päivästä toiseen profiiliani kurkkimassa. Kukaan heistä ei kuitenkaan koskaan tee mitään aloitteita, joten joskus jopa pohdin käyvätkö vain vetämässä käteen kuvani edessä. En ole kaunotar enkä luule itsestäni liikoja mutta lienen kuitenkin ihan sievä,kun olen ihan kivaakin palautetta joiltakin kunnollisen tuntuisilta miehiltä kuvastani saanut. Monien noiden miesten omista kuvista huomaa, etteivät ole edes yrittäneet huolitella itseään kuviin. Vaikka mahdollisessa yhteisessä tulevaisuudessa ehkä näyttäydytäänkin toiselle ruokkoamattomina, niin olisi mielestäni varsin asiallista siistiä itseänsä hyvän ensivaikutelman luomiseksi, jotta saisi toisen ihmisen kiinnostumaan itsestään, vaikkei olisikaan mikään adonis. Ja voisiko sitä joskus nimittää itseään joksikin muuksi kuin tavalliseksi suomalaiseksi mieheksi? Usein ei uskalleta sanoa mitään persoonallista itsestä. Ei sekään mielestäni kovin hyvä myyntivaltti ole.


    • NN--

      En tarvitse mieheltä rahaa, en asemaa enkä edes tarvitse moista lasteni isä ehdokkaaksi.

      Miehen tulee olla hyvää seuraa, vaakatasossa ja muualla.

      Yksinkertaisesti miehessä on oltava kaksi piirrettä; hyvä luonne ja kyseisen on oltava seksuaalisesti vetoava = hyvännäköinen.

      Ilman jälkimmäistä seksi on itsensä raiskauttamista, ja seksin pitää olla hyvää. Ruma mies ei yksinkertaisesti vain kiinnosta, ihan sama millainen luonne, se asia ei ohitu, sillä rumuus (ylipaino) kertoo yleensä huonosta terveydestä/huonoista elintarvoista - siinä missä pantava/seksikäs ulkonäkö kertoo naisenkin terveystilasta.

      Ilman hyvää luonnetta taasen ei pantavakaan mies ole potentiaalinen, koska edelleen etsin suhdetta, enkä vain yhden kerran panoa.

      Ja lyhykäisyydessänsä kyllä.. olen ennemmin sinkku ja jalat ristissä, kuin katson rumaa miestä.

      • Tony DiNozzo

        Mistäköhän syystä mä en nyt oikein osta tuota sun viestiäs... Tai sitten nainen haluaa olla "raiskattu".

        Itellä ollut 10-15 suhdetta naisiin ja nuo ovat kaikki häipyneet jonkun ei niin erikoisen näköisen puliukon matkaan.

        Enempi naiselle merkkaa miehen "vahvuus" ja monet naiset kokevat, että sellaiset ominaisuudet, joita aloittajan miehellä on, eli kierous ja röyhkeys, ovat heille merkkejä vahvuudesta.


    • villivanilja

      No totta helvetissä jatkat sen täydellisen odottelua. Varsinki tapauksessa jossa tyyppi on "peitellyt" asioita itsestään, voi suksia vaikkapa sinne vittuun. Arvosta itseäsi äläkä tyydy mihin tahansa, tässähän ei ole kyse pintaliitoilusta vaan valehtelusta! Se täydellinen ON OLEMASSA.

    • x-files

      Etsi se kuvitelmasi ihanne ja se siitä....
      Mitä miettimään muuta kun yksi elämä vain aikaa elämälle?
      Valehtelijan kanssa ei ole mitään perustelua edetä pidemmälle, kyseessä vain huijaava henkilö!

      Itse tapasin nykyisen avovaimoni chatin kautta yli 8v. sitten ja rehtiä keskustelua kävimme kuukausia ennen ensitapaamista.
      Valokuvat s.postissa laitettiin itsestämme n.vko ennen tapaamista vaikka sillä niin suurta merkitystä enää ollutkaan.

    • "siperia opettaa"

      Se näissä netti trefeissä on ongelma kun ei tiedä "onko LIISA MATTI tai MATTI LIISA"
      Mutta ken leikkiin lähtee se leikin kestäköön, ei pidä valittaa, minä otan huumorilla ja ajan kuluna. Se oikea loytyy jos löytyy. jos ei niin ollaan ilman.

    • En usko, että olet pinnallinsempi kuin kukaan muukaan. Olisit voinut ihastua miehen mielipiteisiin ja karismaattiseen käytökseen(jos hän olisi sitä myös ollut "livenä") kunhan hän vain olisi ollut rehellinen. Ulkonäköön tuskin olisit aivan heti ihastunut. Ei tämä sinua pinnalliseksi tee, huijatuksi vain. Ei edes hyväuskoiseksi :)

    • foreverinlove

      Suuri osa rakkaudesta on ulkonäköön liittyvää psykologian mukaan, myös samantasoiset ulkonäöltään oppivat löytämään toisensa. On normaalia ihastua ulkonäköön, ei niinkään pinnallista. Tähän mieheen liittyy kaksi kysymystä: onko hän sen tasoinen ulkonäöltään, että kelpaa sinulla ja huijaako hän yleensä muutenkin.

    • ihmettä kerrakseen

      Ensinnäkin nettitrefeihin tulee liittää se varaus että ne
      vetävät puoleensa päihde ja psyykkisistä ongelmista
      kärsiviä. Toisaalta tämä meikäläinen trefikultuuri on
      aika erikoista. Sen vielä ymärtäisi jos etsisi seuraa
      ulkomailta netikautta, mutta kun sitä oikeaa etsitään
      netistä samalta paikkakunnalta. Erikoista on myös se
      että täytyy mennä raflaan tyrkylle löytääkseen seuraa,
      mutta jos näkee kiinostavan henkilön muualla ja menee
      juttelemaan niin pidetään kummajaisena sekopäänä.

    • tämä on totuus

      Yleensä ne deitti sivut on joko ukkomiehiä tai muuten epänormaalia täynnä.ukkomiehet haluaa seikkailua ja naisten hyväksyntää pelkkää seksiä lupaavat maat ja mannut mut totuus etteivät aijo perhettään ikinä hylätä.Yksinkertainen ja yksinäinen nainen helppo saalis hänen luonaan voi juhlia,saa seksiä yllin kyllin ja häntä kehutaan ja huomioidaan hänen ei tarvitse jakaa huomiota esim lasten vuoksi vaan saa nauttia täysin ilman arjen tuomaa vastuuta ja nainen ei tajua jos mies kerran pari vuodessa käy et mies hyväksi käyttää hänen hyväuskoisuuttaan.Sitten on työttömiä,masentuneita peräkamari poikia jotka haluaa naisen mut livenä eivät osaa naista lähestyä jotka lukevat paljon mistä naiset pitää ja kirjoittavat sen mukaan.Jos haluat miehen etsi hänet muualta pidä silmät auki mukavia ja fiksuja miehiä on mut he eivät missään deitti sivuilla oleskele vaan kuntosalilla,lenkkipolulla,kirjastossa ja muitten hyödyllisten harrastusten parissa

    • Ei kiitos

      Ei sillä ole merkitystä oletko sinä pinnallinen vai et, vain sillä on merki-
      tystä että sinulle valehdeltiin. Kun mies osaa valehdella noin törkeästi niin aivan varmasta ei olllut ensimmäinen eikä viimeinen kerta. Pistä kiertoon!

    • güntheri

      Naiset tekevät tätä jatkuvalla syötöllä eikä asiasta jaksa kukaan tehdä kohua kuten tästä yhdestä miehestä joka on todennäköisesti itse kokenut myös saman.
      Naisille kun ulkonäkö on kaikki kaikessa ja se parin kympin tienoilla repsahtaa monilla lähinnä geneettisistä syistä ja siitä että he elävät täysin utopistisessa mailmassa omassa päässään.
      Siinä vaiheessa kun on jo myöhäistä ja huomataan olevansa läski vanha ruma ämmä jolla roikkuu rinnat on helppo pistää se 17v kuva ilmoitukseen koska nykyisellä pärstäkertoimella ei kiinnostu kuin epätoivoisimmat yrittäjät.

      Jos et vielä ole sitä huomannut niin naisena sinun ei tarvitse montaa miestä lähestyä jotta saavutat haluamasi kun miesten on yritettävä yleensä moninkertainen määrä ennenkuin onnistaa, poikkeuksia lukuun ottamatta. Naiset eivät vain yleisesti lähesty miehiä koska siihen ei ole tarvetta kovan kysynnän vuoksi.

    • Ihastuit sitten ajatuksiin, et mieheen. Turha kai se on väkisin vääntää ihastusta mieheen, koska sehän vain loukkaisi toistakin osapuolta, jos häntä ei hyväksytä sellaisena kuin hän on. Kaljuna, lyhyenä ja elämää nähneenä.

    • xxxzzz3

      Alkuperäiseen viestiin liittyen, näyttäisi siltä että miehen viesti oli kirjoitettu lähinnä osin huumorimielellä/sarkastisesti. Itse olisin jo tuosta "alvariinsa saa käydä parturissa" arvannut asian olevan näin...

      • Miekii aattelin asian juuri noin... Samanlainen huumorintaju olis varmaan myös plussaa. Noista aloittajan lähtökohdistahan tulee väärinymmärryksiäkin ihan alvariinsa...


    • Kysymyksiä??

      Minulle selvisi USKOVAISEN miehen valehtelu, kun aloin kysellä hänen horoskooppimerkistään -OLI SENKIN VALEHDELLUT. Ja samalla kertoi, ettei hän ollut itse edes profiiliaan laittanut! Mihin kaikkeen miehet pystyvätkään naista hakiessaan? Noilla ei pitkälle pääse.

    • äkämäkä

      mikä se kuntosali juttu oikeen on ? kaikkien pitäis käydä salilla , voiko jotain turhempaa ajan haaskausta enää olla ja rahan ,maksaa pitää että saa nostella ja riehua.
      kannattaiskohan kysyä jos pääsisi vaikka muuttohommiin avustamaan tai halon hakkuuseen ja onhan noita hyötyhommia ja niistä vois vähän tienatakkin harrastuksen lomassa.
      kuulostaa välillä että se sali on monelle vielä pakkopullaakin kun täytyy mennä salille.
      eihän se tee ihmistä sen terveemmäksi ,vinttikin yleensä tuppaa vaan siellä pimenemään.
      ennen miehet oli miehiä ne teki töitä ja se ei tarkota että siirtelivät papereita pinosta toiseen ja kahvinjuontia.
      nykyajan salillakävijöistä ei olis sementtisäkkejä heittelemään eikä betonikärryjä lankonkiapitkin työtämään eikä tukkimetsään ja maatöihin.
      ja silti ollaan niin olevinaan .
      naisilla vähä sama juttu kilpailevat siitä kuka on toistaan turhamaisempi .
      mihin tää maiilma on menossa ... ämmiä tulee miehistä ja naisista.
      poikkeuksia kyllä onnkesi on vielä olemassa .
      ulkomailla ei tilanne vielä näin paha ole. paitsi ruotsissa tietenkin.
      leipä miehen tiellä pitää eikä kapussiino ja kermaleivokset.
      prkles.

      • Kyllähän sillä salireenillä on tutkitusti terveyttä edistäviä vaikutuksiakin... Kannattaisi sitäpaitsi käydä itse kokeilemassa ennekuin arvostelee sen pakkopullaksi. Fakta on sitäpaitsi että se mitä teemme, vaikuttaa siihen miltä näytämme ja mitä vanhemmiksi tulemme, sitä enemmän salilla käynnit sun muut muokkaavat ulkomuotoamme. Halonhakkuu ja muuttolaatikoiden kantaminen on kuitenkin aika yksipuoleista pelkkänä lihaskuntoharjoituksena. Fakta on myös se, että moni ruma elää tosi onnellisessa parisuhteessa, rakkaansa hyväksymänä juuri sellaisena kuin on. Vähän kateeks käy mutta käyköön.


    • wdw

      Naistet vasta huijaakin. luvataan ja suostutaan ties mihinkä trefeihin, mutta sitten kun pitäisi tavata alkaa selittely, että olen kipeä lähden matkoille ja lopulta ei tavata ollenkaan.

      Jotkut lopettaa vastaamisen ihan yhtäkkiä vaikka on jo sovittu, että tavataan. Muutenkaa aika harva nainen vastaa yhtään mihinkään

    • hiujareita on

      kyllä miehet ainakin huijaa ,ei taida rehellistä olla sen olen huomannut ,just kirjoittelin yhden kanssa joka ilmoitti olevansa rehellinen ja luottettava hetken päästä kirjoitti, hänellä on naiskaveri ja uutta ehtsii ,ehkä hän tarvii monta. yksi taas oli maisteri ja isot tutot kun kysyin oletko oikeasti ,siihen loppu viestit. yksi jonka tunnen kertoo itestään asiota jotka ei ole totta laittaa eri paikkakunnankin.

    • kahden attraktio

      Kuvat harvoin vastaavat todellisuutta, koska jokainen meistä on taipuvainen valitsemaan käyttöönsä itsestään sellaisia otoksia, joissa näyttää nuoremmalta, hoikemmalta, kauniimmalta/komeammalta, tai jossa näkyvät vain kasvot tai edukkain osa kehoa.

      Olen monesti tavannut treffeillä naisia, joiden kasvokuvasta ei voi päätellä muuta kuin hienoista pyöreyttä ilmoitetun "normaali" -kehomallin mukaisesti, ja paikalle löntystää melkoisen iso ihminen.

      Olisi ehkä parasta kertoa ja näyttää itsensä sellaisena kuin on, koska jokaiselle löytyy haluajia. Luulen että useimmilla kuitenkin on itsestä aikaan pysähtynyt kuva, jonka pohjalta nähdään itsensä selvästi nuorempana kuin mitä muut näkevät. Täälläkin jokainen tuntuu etsivän selvästi itseään nuorempaa, paitsi tietysti nämä harjoitusmopoja hakevat nuoret miehet.

      Lopultakin on kyse siitä, että yhdessäolo edellyttää SEKÄ henkistä ETTÄ fyysistä keskinäistä viehättymistä. Henkisestä/mentaalisesta saa paljon käsitystä viestimällä kirjallisesti ja/tai puhelimitse, mutta fyysinen vetovoima selviää vasta kun tuodaan kehot naamakkain lähietäisyydelle.

      Olen tavannut useita naisia, jotka ovat nyt ystäviäni, mutta joiden kanssa ei leimahtanut fyysisesti kun kohdattiin.

      Eli siis, jollei tuo mies saa sinussa aikaan tunnetta ettet malta pitää käsiäisi irti hänestä, niin...

      Hyviä ystäviä ei ole koskaan liikaa! ;o)

    • 16+12

      Vastaus kysymykseen pinnallisuudesta: kyllä, olet sitä. Ja lisäksi kusipää.

    • achtunggk

      Nettideittailu on niin oma maailmansa, ja sielä liikkuu niin hirveän paljon erilaisia ihmisiä eri odotuksin. Onneksi kun itse en ole etsinyt seuraa suoraan miltään treffisivuilta, vaan muiden reittien kautta, on tähän mennessä tullut vastaan jo monia hyvin mielenkiintoisia ihmisiä, paljon tuttavuuksia joista erittäin harvat on lopulta mitenkään huijanneet. Se on vaan sellainen juttu se, ihmiset tekee ihmisiin tutustumisen niin eritavalla netissäkin, ja joidenkin tavalla tärppää paremmin kuin jollakin toisella tavalla. En kyllä luottaisi noihin suoriin treffi-palstoihin, jossa epätoivoiset seksin/rakkaudennälkäiset tyrkyttää itseään ja luo itsestään kiillotettua mielikuvaa, jotta edes joskus tärppäisi. Ja sitten ihmettelevät, kun treffit toisensa perään epäonnistuu kun partneri järkyttyy siitä mikä valheen kryyni todellisuudessa onkin vastassa.

      Eihän noista treffipalstalaisista ikinä tiedä, vaikka olisi naimisissa oleva vanha pöhöttynyt ukko/akka kyseessä joka kaipaa äksöniä elämäänsä ja hankkii sitä sitten yrittämällä saada aikaan salasuhteen. Mutta on niillä palstoilta toki varmaan niitäkin tapauksia ollut, jotka on löytäneet elämänsä rakkauden ja onnen sitä kautta. Sattuman kauppaa.

      Itse en alkaisi seurustelemaan, sanoisin tuollaiselle miehelle suoraan, että en voisi luottaa moiseen ikinä jos jo tuollaisissa asioissa niin hyvin valehtelee, ilman että näytäisi mitenkään syyllisyys painavan. Mutta sinun oma asiasihan se on, että haluatko kokeilla silti mihin se yhdessäolo johtaa.

    • Eikö ihminen todellakaan tajua, että lupaavasti alkanut ajatustenvaihto ei todellakaan voi jatkua, jos ja kun ilmenee, että kaikki on perustunut valheeseen? Luottamus on asia, jota ei saa millään takaisin.
      Mies varmaan näkee itensä ikuisesti nelikymppisenä. Ehkä hän ei todellakaan tajua todellista ikäänsä. Itse muistan nuorena tyttönä, miten ällöttävää oli kun joku faijanikäinen äijä haki tanssimaan, eikä oikeen kehdannut kieltääkään, jos toinen oli selvin päin. Siinä meni taas aikaa hukkaan, kun piti pyöriä turhaan parketilla epämieluisan ihmisen tanssitettavana. Eri asia oli toki sukujuhlat yms tilaisuudet, joissa mielelläni tanssin kaikkien suvun miesten kanssa ikään katsomatta. Se onkin tietysti aivan eri asia.

      Kokemasi huijaus ei todellakaan ole ainoa laatuaan. Miehen on selkeästi vaikea solmia suhteita naiseen. Näyttäisi sille, että hän koittaa manipuloida sinua. Koska olet käyttänyt jo paljon aikaa keskusteluun ja tututstumiseen, voi tuntua sille, että toiselle ikään kuin pitäisi antaa "uusi tilaisuus". Älä tee sitä. Ei koirakaan karvoistaan pääse.

      "Pitäisikö minun, taviksen näköisenä "tyytyä" miehen ulkonäköön, koska ihastuin hänen ajatuksiinsa? -kysymykseesi:

      Tämä asia ei liity kyllä mitenkään ulkonäkösi. Sinä olet arvokas ihminen. Olet ollut rehellisesti liikkeellä ja sinua on HUIJATTU tuhlaamaan aikaasi väärin perustein. Sinulla on täysi oikeus olla raivoissasi, eikä sinun mielestäni pidä missään nimessä jatkaa sekuntiakaan ajankäyttöä mokoman niljakkeen kanssa. Hän on patologinen valehtelija ja tulee jatkamaan samalla linjalla. Juokse ja kovaa, niin kauan kuin voit! Luultavasti tuollainen tyyppi on myös sairaaloisen mustasukkainen, epävarma kun omasta ulkonäöstään on. Tyyppi kuullostaa jopa vaaralliselle. Stalker tulee mieleeni:
      slangisana ("stalker" tai "stalkkeri"): vaanija, ahdistelija, kyttääjä (englanninkielen sana stalker)

    • Tytsie83

      Itse myös tapasin erään miehen, jonka löysin suomi24:n treffisivustolta. Kuvassa näytti aivan erään sarjan näyttelijältä. Oli puhelimessa ihan hauskan kuuloinen, mutta jotkin asiat häiritsivät pikkuisen. Annoin niiden kuitenkin olla vaikuttamatta asiaan. Mies korosti, ettei välttämättä halua mitään, vaikka tapaisimme. Oli kuulema hyvin tarkka ulkonäköasioista.

      Tapasimme sitten livenä kotipaikkakunnallani. Tunnistin miehen erääksi ennalta heikosti tietämäkseni henkilöksi. Juu, ei ollut lainkaan profiilikuvansa näköinen. Olin järkyttynyt. En ollut kiinnostunut, mutta mies kyllä oli! Näimme uudellen, ihan huvikseen, eräänä baari-iltana. Mies osoittautui myös luonteensakin puolesta pösilöksi ja itsekeskeiseksi. Käänsi humalassa asian niin, että häntä ei niin hirveästi kiinnosta, mutta minua kyllä. Karkasin paikalta ja jätin känniääliön nauttimaan omasta seurastaan. Ilmoitin, etten halunnut enää olla missään tekemisissä, kun hän seuraavana päivänä halusi vielä tavata!!


      Suomi24:ltä löysin oman mieheni, joka oli yhtä ihana kuin antoi ymmärtää netissäkin ja kuvat vastasivat todellisuutta. Näimme myös toisemme kauempaa eräänä baari-iltana, muttemme silloin jutelleet tms.
      Ensimmäisillä livetreffeillä mies sanoi heti alkuun, etten näyttänyt samanlaiselle kuin kuvissa. En myöskään näyttänyt samalle kuin silloin baarissa vilaukselta toisemme nähtyämme. Olin kuulema erinäköinen.
      Tietysti tulkitsin, että miehestä olin negatiivisesti eri näköinen kuin hän oletti. Mietin silloinkin, että pitäisikö minun poistua paikalta vai mitä :S
      No, suhde syveni seurusteluksi. Nyt parin vuoden päästä mies puheli alkuajoista ja totesi minun näyttäneen kuvissa sekä baarissa paljon vanhemmalle kuin sitten kasvotusten tavatessamme :D Eli hän oli yllättynyt, että näytinkin niin paljon nuoremmalle ;)

    • Eipä yllätä yhtään

      Miehenä en voi käsittää että omia valokuvia täytyy alkaa jotenkin manipuloimaan... eikös tuo nyt ole vähän akkojen hommaa?
      Ulkonäöstä joko pidetään tai sitten siitä ei pidetä, joten parempi kun laittaa aina se oikea realistinen kuva itsestään menemään, mieluiten vielä siten että jos tykkää istua illat sohvalla kaljaa ryystäen, niin laittaa sellaisen kuvan menemään. Näin molemmilla on oikea realistinen kuva toisistaan, eikä jälkeenpäin synny mitään väärinkäsityksiä. Sama pätee myös naisiin.

      Toisaalta en voi myöskään ymmärtää akkoja, jotka ensimmäisenä ovat ruinaamassa kuvaa, yleensä jätänkin homman kokonaan siihen.
      Nimittäin ensimmäisenä kuvan ruinaaminen kertoo paljon heidän ajattelumaailmastaan ja arvojärjestyksestään, eli eivät arvosta ihmisessä luonnetta, vaan ovat pinnallisia pintaliihottajia.

      Itse en jaksa enää noilla palstoilla olevia kevytmielisiä lumppuja, vaan olen korviani myöten kyllästynyt niihin! Viimeksi tapahtui juuri noin että naisen ensimmäinen kommetti oli että "laita kuvaa tulemaan." Laitoin takaisin että en ole ensimmäisenä levittelemässä kuviani pitkin nettiä tuiki tuntemattomille henkilöille. Kirjoitteli takaisin muutaman rivin jotain, ja tämän jälkeen että "jospa oletkin niin ruma että et uskalla lähettää kuvaasi."
      Kirjoitin hänelle että olet harvinaisen pinnallinen ja täten kiinnostamaton henkilö, ja että jos kiinnostaa katsoa minkä näköinen mies sinusta on tätä mieltä niin katso oma sähköpostisi. Tämän jälkeen alkoi pommittamaan jatkuvalla syötöllä viesteä joissa pyyteli anteeksi, että ei oikeasti ole pinnallinen...

      • Kukkakimputon

        Itse valitettavasti olen tullut siihen johtopäätökseen, että aika monet kasvottomana deittipalstoilla seikkailevat ovat sivusuhdetta hakevia. Ei haluta pärstää näkyville, jos vaikka joku tuttu sattuisi huomaamaan ja juoruaisi miehelle/vaimolle tai yhteisille tutuille.


      • Toisaalta...
        Kukkakimputon kirjoitti:

        Itse valitettavasti olen tullut siihen johtopäätökseen, että aika monet kasvottomana deittipalstoilla seikkailevat ovat sivusuhdetta hakevia. Ei haluta pärstää näkyville, jos vaikka joku tuttu sattuisi huomaamaan ja juoruaisi miehelle/vaimolle tai yhteisille tutuille.

        Kaikki ei nyt vaan halua laittaa kasvojaan sinne valintakuvastoihin, vaikka olisikin ihan normaali, kumppania hakeva sinkku.

        Itselläni ei ole ollut ilmoituksessa ikinä kuvaa, eikä varmaan suurimmalla osalla niistä naisistakaan, joiden kanssa homma edennyt pidemmälle, tapaamisiin. Oikein hyvää seuraa olen noin löytänyt, vaikka en toistaiseksi vielä sitä oikeaa...


    • Nettitreffaus tuntuu olevan liian helppo ja siellä liian paljon. Tarkoitan, jotta ilmoituksen laatijan ei välttämättä tarvi nähdä paljoakaan vaivaa sen ilmoituksen tekoon ja sen osaa tehdä kuka tahansa. Lisäksi ilmoitukseen voi pistää sen helppouden myötä ihan mitä haluaa.
      Ei ole väliä jos 90% tekstistä on palturia tai totuutta kaunistelevaa. Jos ei natsaa, niin eikun seuraavaa kehiin. Tai jos tarkoitus vaan päästä lakanoihin, niin mitä sillä totuudella mitään väliä.
      Mihinkään ei sitten loppujenlopuksi panosteta kunnolla. Miksi panostaa, kun sitä tarjontaa on vaikka kuinka. Miksi alkaa itseä muuttamaan tai sopeutumaan kun voi vaihtaa kumppanin toiseen ja pysyä itse täydellisenä. Ja sitähän met kaikki mielellään ollaan, täydellisiä, omasta mielestä.
      Mutta kukaan ei ole täydellinen, meissä kaikissa on jotain pikkusia seikkoja, jotka tekee meistä niitä omanlaisia tallustajia. Kunnolla parisuhteeseen paneutuessa opitaan hyväksymään net pikkuset seikat. Osa on herttasia ja osa kertakaikkisen raivostuttavia. Tuntuu, jotta nettitreffatessa heti ekasta pikkusesta seikasta otetaan ja pistetään kantapäät vastakkain, miksi alkaa näkemään vaivaa kun jonossa on jo se seuraavia.
      Tuosta päästään siihen yhteen ongelmaan, eli jono ja net seuraavat… Monet ei hoida tuota treffailua jonossa. Miksi nostaa verkot vedestä heti ekan kalan uitua siihen. Sama niitä pitää jatkuvalla pyynnöllä ja jos sieltä uiski isompi ja parempi vonkale. Ollessa yhden kanssa, voi rinnalla olla puolitusinaa muita. Ja sitten ku alkaa pikkasenkaa kyllästyttämään, niin samantien verkot veteen, vaikkei lupia siihen olekkaan.
      Ja tästä sitten sujuvasti kolmanteen ongelmaan. Jos on jo tottunut ostamaan lehden irtonumerona, niin miksi sitten enää alkaa kestotilaajaksi. Jos lehden jutut alkaa kyllästyttämään on niin helppo lehtihyllystä valkata uus kiinnostava luettava.
      Tuo kaikki on romuttanu mun mielestä nettitreffailun. Jos alkaa suurin osa ilmoituksista olla ihan muuta kuin oikeasti onkaan, niin ei kukaan paneudu siihen ja ota tavallaan tosissaan. Ei se varmaan hääviä ole ensin postia vaihtaa itseään Suvi Koposen näköiseksi tituleeraavan kanssa ja sitten istua livenä iltaa Johanna Tukiaisen kloonin kanssa. Tai sitten se unelmien poikamies ja iso mersu onkin käytännössä vaimo ja viis lasta kotona, ruosteinen nissani pihalla. Mailissa fiksulta tuntuvan kokelaan jutustelu onkin sitten vain ja ainoastaan vuodatusta entisen puolison perään, ikävää tms. Tai peräkammarin poika kuola suupielessä odottaa jokos nyt pääsee tositoimiin, kyllähän tuo nainen varmaan yhtä epätoivonen on kun itsekki, ei tässä muuten oltais. Ja mikäs se katsoa kun se Riitta-Raitis kiskoo ekoilla treffeillä 16 tuoppia, eikä edes askel horju mennessään veskiin. Lopulta luulee käyvän tuuri, antaa oman sydämen hopealautasella toiselle, ja reaktio onkin ”Kiitos, tämän halusinkin, se on moro”
      Ohan siellä sitten tietty väkistenki niitä, jotka tosissaan ja joiden suhteen vielä toivoa. Mutta kuinka moni näistä, aikansa törmättyään vaikka mihinkä huuhendaaliin, alkaa itsekki samaan remmiin.

      Tässä erään hyvän ystäväni mielipide nettitreffeistä , ja hän on mies .

    • sale1

      aika vahva alemmuus kompelksi jos näin yritetään.sama kun uskoo että peilikuva huijjaa,puntari valehtelee.mikä on tälläisen ihmisen motiivi ,kun tälläisestä jää helposti kiinni.

    • JJPOIUIPIJIOOJIO

      NIINKÖ

    • pistin kuvaksi

      Ron Jeremyn naaman. Nyt muija pettyi, kun näki mun todellisen feissin.
      Oli eukko kuulemma tykästynyt Jeremyn habitukseen...

    • Tunteva Vampyyri

      Edellinen voi kuulostaa hieman naivilta, mutta kun erityisesti täällä Suomi24.fi -sivuston nettitreffi -osiossa olen naisten havainnut "esittäytyvän" aivan jonain muuna kun he todellisuudessa ovat. Valehdellaan siitä mitä "ollaan etsimässä", millainen itse on niin fyysisesti kuin henkisestikin, mihin henkilö itse on valmis suhteen osalta, jne.

      Näin kun ihmisestä itsestään kertoma tai esittämä on kokonaisuutena täydellisiin valheisiin pohjautuvaa, kuinka voidaan ajatella minkään suhteenkaan millekään todellisuudelle rakentuvan?

      Ja kun tuohon kaikkeen täällä toteutettuun naiset käytökseen lisätään vielä suunnitelmallinen sekä tarkoitushakuinen, rankallakin tavalla toteutettu vastakkaiseen sukupuoleen kohdistuva ulkonäkörasismi, hyvinkin laaja-alaisella tavalla osoitettu välinpitämättömyys miessukupuolesta tuntevana ihmisenä, mm. tunne-elämän mitätöintinä / tarkoitushakuisena ala-arviointina, jne., miten voidaan edes miettiä minkään todellisen suhteen toteuttamista arjen todellisuudessa?

      Esimerkiksi kuluneen vuoden aikana ei Suomi 24.fi -sivuston kautta minuun ole ottanut yhteyttä yksikään nainen, jolla ei olisi psyykkisiä ongelmia tai merkittävä päihdeongelma. Tarkoitan siis esim. viestin kautta minuun yhteydenottoa profiilini lukemisen jälkeen!
      Unohtamatta toki niitä naisia, jotka viikoittain ottavat minuun yhteyttä, haluten pettää omaa miesystäväänsä tai puolisoaan kanssani!
      Kun itse olen puolestani ottanut viestin lähettämällä yhteyttä löytämiini mielenkiintoisiin profiileihin, on reaktio ollut joko viestini lukematta jättäminen, välinpitämätön ilmoitus etten kiinnosta millään tavoin edes tutustumista ajatellen tai pelkkä valokuvan pyyntö (vaikka kuva profiilissani).

      Kyse siis on lähinnä siitä, että jos haavekuvan etsiminen, vahva itsekeskeisyys sekä omien päämäärien tavoittelu keinolla millä hyvänsä ovat ne ainoat johon täällä touhuilevat naiset tekoinaan kykenevät (kyseessä siis noin 2000 naista päivässä!), voidaan mielestäni jo puhua aivan hyvin sukupuolirasismistakin Arjalaiseen Rodunjalostusoppiin pohjautuen?

      Kyvyttömyys antaa toiselle edes tuntevana ihmisenä mahdollisuutta, on mielestäni jo yksin merkittävä ongelma niiden naisten taholla, jotka täällä Suomi24.fi -sivustolla muka "keskinäiseen kunnioitukseen perustuvaa" rakkaussuhdetta etsivät, monen muun "satuilun" ohella tietenkin.

      Näillä faktoilla kun pohdintaan keskustelunaloittajan pohdintoja, tuskin ilman merkittäviä asennemuutoksia päästään kovinkaan pitkälle.
      Ihminen kun ei ole leikkikalu, vaan tunteva persoona!

    • naissinkku

      Tuntevalle Vampyyrille:

      Sä kirjoitat tietysti miehenä naisten tekosista, mutta mä voin naisena sanoa, että valtaosa (99,9 %) miehistä, jotka minuun ovat olleet yhteydessä, eivät ole mitään muuta kuin panoa vailla (olivatpa sitten sinkkuja tai varattuja)! Seksi on toki luonnollinen juttu parisuhteessa, mutta pelkkä sopimus panosta jossain ei juurikaan anna sen parempia eväitä jatkolle kuin mitä sinä kirjoitat naisten tempauksista.

      • 0.01% ?

        Missähän mahdatte edes deittailla... Jossain seksifoorumilla?


    • Sani0

      Toisaalta voisin ehdottaa ettei aina kannata hakea sitä pitkää tuuheatukkaista miestä ja lähteä deitille myös niiden, eh, persoonallisemman näköisten kanssa (siis ei niin ettei ylläpidä mitään standardeja, vain niin että muistaa ettei meistä kukaan ole täydellinen).

      Mutta jos tyyppi jo ensideitillä osoittautuu valehtelijaksi niin anna olla -valehtelija valehtelee kaikesta muustakin. Meinasin sanoa että "täydellisyyttä ei saa vaatia, rehellisyyttä saa" -mutta tietysti ihan mitä vain haluaa saa vaatia, liikaa vaativa vain saattaa huomata jäävänsä lehdellä soittelemaan. Mutta rehellisyyttä on syytä vaatia jos yhtään pitää omaa mielenterveyttään arvossa; tällaista epeliä jos tapailet niin puolessa vuodessa uskot että musta on valkoista ja jäät suojatiellä auton alle.

    • Nettideittaaja1

      Niin, hän alkaa huijaamalla, hän jatkaa huijaamalla. Unohda hänet!

    • hyvä kiertämää

      On tärkeä nyt huomata että sinua huijattiin etkä sinä sitä miestä! Olen useaan kertaan törmännyt nyt jo suomen nettisvustoilla myös ulkolaisiin huijareihin jotka käyttävät valehenkilöllisyyttä ja jotkut näyttäytyvät jopa videolinjoilla mutta haluavatkin, kappas vain, tulla suoraan asumaan luoksesi ja loisimaan nurkkiisi. Olis parempi tavata muualla kuin omassa kotona alkuun ja ottaa oikeesti selvää toisesta ennen kuin suuria lupailet ja JOS TOINEN EI OLE SANANSA MITTAINEN NIIN MIKÄÄN EI SIDO SINUAKAAN. Älkää olko häikäilemättömien uhreja! Huijareita ja hyväksikäyttäjiä on niin miehiä kuin naisIa, kaiken ikäisiä. Eniten olen törmännyt ulkomaalaisiin. Usealla tuntuu olevan jokin hieno englantilainen yliopistokoulutus ja sitten ollaakin jossain Afrikassa jossain ihme työssä ja läpä lää....ja sitten mielistellään huomion ja rakkauden nälkäisiä naisia...ja miehiä! Heikot toimeentuloamahdollisuudet kai se tätä aiheuttaa, mutta hyväuskoisuus helpottaa rikollisuuden leviämistä...ja se on meidän kaikkien vastuulla.Muuttoliikennettä on ollut Suomesta ulkomaille menneinä vuosina, mutta meillä on ainakin mielikuva että suomalaiset meni töihin ulkomaille. Miten on suomalaiset- voisimmeko työllistää ulkomaalaisia? please- olemme velkaa sen!

    • Älä kiellä, ei auta.

      Joka ikinen ihminen katsoo ulkonäköä edes vähän.

    • miehän se

      Mulla oli kuvaton profiili, mutta täydestä sydämestä kirjoitettu hauska esittelyteksti. Sain montakin yhteydenottoa ja ans olla kun erehdyin laittamaan kuvani; sain liiankin innokkaita kosijoita. Pikemminkin säikähdin kun jo kukkapuskista ja kosimisista alettiin heti puhua tai kuvan suurentamisesta seinälle. Ei ole hyvä asettaa täydellisyyden viittaa ihan ventovieraan ihmisen niskoille, minäkin olen vain ihan tavallinen ihminen. Ja kappas vain kun aloin toppuutella, alkoi tulla lankoja pitkin "luuleksä olevas jotain" ja "taidat ollakin niitä naisia..".
      Olisin halunnut tutustua rauhassa ihmiseen, mutta myöhemmin myöskin oven taakse puhelinnumeron perusteella löytänyt stalkkeri sai ihmetellä, miksi en enää vastaa.
      Kaksi miestä tapasin. Toinen olisi halunnut heti sänkyyn ja toinen jäi livenä tutustumaan tulleen miehen jalkoihin. Yksi käveli ehkä onnensa ohitse, jänisti sovitusta tapaamisesta. Se ei enää haittaa, seurustelen jo.

    • m -80

      No et ole pinnallinen, eikä tarvitse tyytyä kertomastaan poikkeavaan ihmiseen. Toinen tahallisesti antanut harhaanjohtavan kuvan itsestään. Tee siinä sitten läheistä, luottamuksellista tuttavuutta...

    • unelma

      Hei pidä vaan miesunelmastasi kiinni, jokaiseen valehtelevaan sikaan ei pidä tarrautua. *Pituus on yleisin vale, joten itse kysyin heti pitääkö pituus paikkansa? ja koska kuva on otettu?
      * Vahvistukseksi pyydä toinenkin kuva, kyllä siinä nassussa pitää olla jotain mielyttävää oli sitten sitten silmät tai hymy.
      *Mikäli alkoholin juomisen määrä??? kiinnostaako? kysy paljonko nauttii alkoholia kahdessa viikossa normaalisti (keskari mukaan lukien) Siinä vaiheessa kaikki tissuttelijat ja joka viikonloppujuopot vetävät niin hernettä nenään että häipyvät :))"linjoilta mutta pääsithän heistä. Mikäli taas "kuppi" maistuu etsijällekkin kysymys on aiheeton.
      *Mikäli et jaksaisi panostaa omaa aikaasi tapaamisiin, sovi tapaaminen kahvilaan(työmatkan varrelle) heti työajan jälkeen jos mahdollista.(Onnistuu vai kaupungissa)
      *Älä lannistu! vaan muista etsijä löytää ja joskus voi pitä kuukauden kaksi paussia tekee terää)
      *Älä viestittele 5pv kauempaa, vaan tapaa hänet jos kuva ja asiat miellyttää.
      Älä ikinä sovi pitkää tapaamista ekalle kerralle, kirjoittaminen voi sumentaa aivosi sokeuttaa silmäsi, suojaa siis sydämmesi.
      *Tapaa aina julkisilla paikoilla, älä mene hänen autoon jos et ole valmis riskeihin.
      *Moni hakee myös vaan seksiseuraa, joten älä mene sänkyy samana päivänä jos et itse halua vain samaa.MITÄ SAMAA? ETHÄN TIEDÄ EDES HÄNEN SEKSI MIELTYMYKSIÄÄN.
      *Älä kerro työpaikkaasi, myös puhelinnumeron kertomisella on omat riskinssä
      * (ota pre paid!! jokaisella on kotona jokin varapuhelin jota voi käyttää tähän tarkoitukseen:))
      *Mikäli eka tapaaminen oli ok ja mies kunnollinen mutta mitään vielä ei kolahtanut. Tapaa ihmeessä pian toisen kerran ja viim. kolmannella jo tiedät KOLAHTIKO?SE ei aina kolahda heti.
      Reilusti voit kirjoittaa aina perään. Kiitos mutta en kokenut toivomaani tunnetta,Onnea sinulle etsintään tms. Kasvotusten ei kannata kertoa, kenekään mielenterveydestä ei ole tietoa/ aiheutuvista seuraamuksista.
      Esto päälle! asiaan ei tarvitse enää palata eikä syyllistää itseään. Onnea sinulle etsintään.
      Lukekaapa Kirja : Rakkauden kieli ja Naiset ovat venuksesta ja miehet marssista näin Kantapään kautta paljon opittu ja koettu.
      Valheilla on lyhyet jäljet, älä perusta suhdetta valehtelijan kanssa.
      Omani pakasta seulonut vai meniköhän toisin päin:)

    • woxrot

      Mieshän huijasi, miksi pitäisi jatkaa. Haluatko elää valehtelijan kanssa. Jos jollain ei ole luonnetta sanoa oikein omaa kuvaansa, niin miksi jäädä pohtimaan.

    • huonot hampaat daami

      Kyllä on kohdalleni sattunut sellaisia naisia,että vaan kohteliaisuuteni on saanut minut istumaan hetken seurassa.Hampaat ja iho muutamalla ollut aivan lopussa.Kirjoittavat nätisti ja antavat hyvän kuvan,mutta totuus onkin sitten haudan partaalla.

    • Mulkqvisström

      Ei kannata missään nimessä tyytyä kaljuun ja rumaan mieheen, vaan pääasiahan on että fyrkkaa löytyy ja on isot vehkeet ja mielellään James Bondin ulkonäkö, vaikkakin nainen olisi ihan tavallinen köyhä tavis. Tähän on tultu.

    • JB.

      Pituus on ongelma ihmiskunnalle. Polvet, lonkat, sydän yms. tärkeät elimet eivät
      kestä jos painoa on runsaasti. Naisilla on yleinen mieltymys että kumppanin pitäisi olla pitkä. Eihän joku pituus tai tukka ole ihmisessä tärkeintä vaan
      järki ja terveys.

      Itse en naisystävuä ole netistä haalinut mutta tanssiparia olen. Mitä kaverin
      kokemuksien perusteella voi sanoa niin : EI NETISTÄ ja EI RAVINTOLASTA.

      Näissä on niin mota kertaa valikoitua porukaa että kunnollista ei kertakaikkiaan ole.
      Paras uskoa.

      Tanssiparin kanssa ei nyt niin tarkkaa ole mutta sekundaa nekin ovat olleet mitä
      netin kautta on tullut. Tupakalle haisevaa, ylipainoista, älynlahjoiltaan alakanttista sakkia, alhaista sosiaaliluokkaa yms.

    • ....................

      Ihan miten vaan. Ole rehellinen.

    • Rutger Hauer

      Se kertoo paljon sinusta jos olet jo ihastunut,vakket ole miestä tavannukkaan.Hyvä,jatka samaan malliin.Vähän kriittisempi voisit noihin ulkonäköasioihin olla..ne kun on kuitenkin suhteen perusta ja etenkin suhteen pitkittyessä ulkonäön merkitys kasvaa.Eihän se luonne ratkaise eikä sellaset asiat kun että toisen kanssa viihyy.Kopioi se kuva,painata se kaunis naamio kankaalle,ompele kankaasta pussi ja pyydä miestä olemaan aina säkki päässä.. : )

    • tui tui .

      onko pakko mennä melonisuun lankaan.se makeanaamaisuus on hänen työvälineensä johon kala tarttuu sätkyttelemään uunouttaan.

    • Roolitko sekaisin?

      Alunperin nainen avuillaan oli iloksi miehelle,eikä mies ämmämäisin elein mikään mr universum koko maailman ihannoima kukkanen.

    • Tappajahuijari
    • wexi1

      Nainen 29v
      -167cm
      -normaalivartaloinen
      -harrastaa urheilua lähes päivittäin

      Todellisuudessa ei milliäkään yli 160cm eikä grammaakaan alle 80kg ja päivittäinen urheilu sisälsi työmatkakävelyn yhteensä 2km. Eikä kyseessä ollut mikään sairas tai muu syy valehteluun, onhan se mukava järkätä oma kiireinen aikataulu ja varata raflasta paikka kun ensisilmäyksellä loksahtaa leuka lattiaan...ahdistava tilanne , jonka olen jo "liian" monesti kohdannut.

      Minkä takia valehdella noin räikeästi, voihan sitä nyt muutaman sentin ja kilon heittää ns."valkoista valhetta" ja se on ihan ok. Profiilikuvina käytetään jotain epätarkkaa kaukaa otettua iltakuvaa vuodelta kirves ja miekka.

      Eipä itsellänikään ole mitään speedo-kuvaa profiilissa mutta mitat näkyy ja jos harrastan urheilua lähes päivittäin niin miksi siitä valehtelisin.

      Viesteihin vastaan aina joko kohteliaasti kieltäytyen keskustelun jatkamisesta tai ilmoittamalla kiinnostukseni joten en ymmärrä miksi naiset eivät voi asiallisesti vastata heille lähettämiini asiallisiin viesteihin, vai tuleeko niitä tosiaan niiiin paljon? Lähettämiini 10 viestiin on 4 vastannut viimeisen vuoden aikana..

      ja on nettideittailun kautta löytynyt joskus helmiäkin mutta kipinöitä ei vain ole ollut tarpeeksi.

    • Helena J

      Jos noista linkin miehistä tutkii tuon Villon facebook sivua, niin ei voisi uskoa minkälaisesta miehestä on kysymys.
      Ulkonäkö on vielä harmiton pikkutekijä, mutta jos todella haksahtaa väärään mieheen,
      niin on todella vaikeuksissa. Kannattaa lukea.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11060163

    • Näin...

      Heippa!

      Minulla oli samalainen kokemus pari kuukautta sitten. Miehen kuva oli ihan erinäköinen kuin livenä.

      Hän asui samassa kaupungissa kuin mie ja sain kuulla myöskin,että hän on isäni työkaveri! Me tapasimme melko äkkiä. Tunsin oloni aika petetyksi,mutta mies oli todella mukava ja ystävällinen. Harmitti hirveästi,kun kyseessä ei ollut sama henkilö joka oli suomi24 kuvassa ja tiedot olivat väärät.

      Tällähetkellä olemme vain pelkkiä kavereita.

      Kannattaa varoa tälläisiä miehiä!
      Jää muuta kuin paha mieli,kun itsekin otan kuvia päivittäin ja mielelläni käytän skypen kameraa.

      • ihme touhua

        otat kuvia päivittäin? Itsestäsi? Miksi???


    • Tärkeä lisäys

      Kun täällä on kuitenkin paljon myös ihmisiä jotka eivät ole sillä tasolla että kykenesivät
      käsitteelliseen mallintamiseen, niin laitan vielä kuvan näytille, jotta nämä vähempi älysemmätkin hahmottaisivat mistä on kysymys.

      Älykkäämpien ihmisten ei tarvitse turhaan availla linkkiä.


      http://bot.fi/3mb

    • Pinnallinen?

      Sama mies.

    • paljonpllua=parempim

      Anna syvää plliua. Näin mies nuorentuu silmissä. Siinä kävikin näin, että sinä huijasit miestä.

    • Anonyymi

      Outoo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      687
      5235
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3327
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2563
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      100
      1398
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe