Vaihteeksi erilaista kysymystä. Voit valita haluamiasi tärkeitä kysymyksiä /teemoja, jos ei kaikkea voi katsoa.
Kuka olin edellisessä elämässä? Mies vai nainen? Pitkä/lyhyt/tumma/vaalea/hoikka/pyöreä? Minkälainen kampaus ja olemus? (Olisi mahtavaa kuvitella se). Minkälaisessa ajassa elin? Mitä kaikkea tein? Oliko samoja ihmisiä siellä kuin nyt olen tavannut? Mihin ikään silloin elin ja oliko lapsia tai kumppania (kuka mahtoi olla)? Miltä maisema näytti ja asuinympäristö? Monesko elämä on menossa ja onkohan moniakin tulossa (toivottavasti eteenpäin kehittyen eikä taantuen ainakaan)? Onko mahdollista saada visioita tai tietoa sieltä puolelta. Nyt olen 33v (vaaleammaksi värjätyt hiukset) nainen. Elän nykyisyydessä, mutta olisi kiinnostavaa saada jotakin informaatiota aiemmasta. :)
Kiitos sinulle jos innostut katsomaan, näkyykö mitään. Jokainen tieto on tärkeä. :)
Näetkö menneisyyden?
2
62
Vastaukset
Hei
sinä asetit nyt pitkän ja paksun haasteen!
en lähde tähän mukaan kuin vain raapaisemalla pintaa, mutta kyllä, minä osaan katsoa myös taaksepäin.
olet elänyt monen monta elämää, niinkuin kaikki muutkin.
yhdessä sinä olit miesopettaja irlannissa. olit erittäin lapsirakas ihminen ja sinuun luotettiin, olit koko kylän suosiossa. et ottanut politiikkaan osaa, vaikka sinua siihen yritettiinkin vetää mukaan. tämä oli varmaankin 1800-luvulla.
olit hyväntahtoinen ja vaatimaton, pidit aina lasten puolta. on mahdollista, että tällainen luonteenominaisuus jatkuu myös muissa aikakausissa.
tähän työhösi vaikutti kovasti katolinen kirkko, mutta sinä opetit salaa myös tyttölapsia. olit rohkea omalla ajallasi. sait myös uhkausviestejä ja rappusiltasi löysit kuolleita lintuja, ne oli asetettu siihen pelotukseksi. mutta sinä pidit pintasi ja elit vanhaksi kaikesta huolimatta.
uskoisin sinun olevan nykyäänkin erittäin lapsirakas ihminen.
t. Keskiyö
ps. ja jos tahdot joskus pidempiä katsomuksia, niihin voin paneutua ajan kanssa sähköpostin kautta - mikä ei kuitenkaan ole ilmainen palvelu.- edellisen elämän
Kiitos todella paljon! Erittäin hieno vastaus. Mahtavaa lukea tätä, ja mietin jos myöhemmin pidempää katsomusta. Luonteenpiirteissä on tuttua hyvinkin! :) Tämä jää kyllä talteen ja mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1103029Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171922710Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina622156Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11441Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2421416Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät231326Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31131Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115900Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3892Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103873