Hei! Kannattaako minun ostaa lumipotkulauta? Mikä olisi hyvä merkki? Vastailkaa! Olen ollut kiinnostunut moisesta jo 2 v. sitten.
Lumipotkulauta - Snow MX
20
2025
Vastaukset
- jooo
Moi! Kannattaa ostaa Snow MX Akkulasta
- Snow MX
Okei! Kiitos, olisiko muita merkkejä ja mitkä niiden hinnat ovat yleensä?
- Niinkin
Hei, hinnat yleensä on n. 50 - 200€. 150€ saa tosi hyvän Snow MX:än.
- Sevoisiplla
Niinkin kirjoitti:
Hei, hinnat yleensä on n. 50 - 200€. 150€ saa tosi hyvän Snow MX:än.
Moroo!! Parhaat muut merkit on Snow MX X-Games ja Snow MX Ski-Do... Kannattaa ostaa!!
- Asiantuntija Snow MX
Jep, oot oikees sevoisiplla!!
- scuuttari
Snow mx on kopio anowscootista Jykk niinen yritys valmistaa niitä. Sellaisen saa tampereelta. Ne on kalliita ammattilaisten käyttämiä vehkeitä. Itse ajan snow mx ällä. Ostin sen toys r usista. Toimii tosi hyvin ja kantitkin ovat hyvät. Snow scootilla tai snow mxällä on aluksi todella vaikea ajaa joten opettele ensin omassa kotona mäessä ennenkuin menet julkiseen laskettelurinteeseen
- Snow MX
Scuuttari mikä noitten nettisivut on?
- scuuttari
Snow MX kirjoitti:
Scuuttari mikä noitten nettisivut on?
sivu on Offshore.fi. niillä ei varsinaista nettikauppaa tai lisätietoja ole mutta kannattaa käydä katsomassa Snowscoot.blogit.fi sivua, sieltä löydät kaiken tarpeellisen tiedon ja vähän muutakin.
- Snow MX
scuuttari kirjoitti:
sivu on Offshore.fi. niillä ei varsinaista nettikauppaa tai lisätietoja ole mutta kannattaa käydä katsomassa Snowscoot.blogit.fi sivua, sieltä löydät kaiken tarpeellisen tiedon ja vähän muutakin.
Kiitos paljon, ja kiitti kun käyt tällä sivustolla kommentoimaan ahkerasti!! Kiitos
- scuuttari
Snow MX kirjoitti:
Kiitos paljon, ja kiitti kun käyt tällä sivustolla kommentoimaan ahkerasti!! Kiitos
No broblemo. Meinaatko alkaa "virallisissa" laskettelukeskuksissa laskemaan, koska joissakin keskuksissa ei scuutilla saa laskea.
- Snow MX
scuuttari kirjoitti:
No broblemo. Meinaatko alkaa "virallisissa" laskettelukeskuksissa laskemaan, koska joissakin keskuksissa ei scuutilla saa laskea.
Joo olisi tarkoituksena laskea "virallisissa" laskettelurinteessä!
- Snow MX
Ok, kiitos vastaajille!
- Joku
Kaikki, mun mielestä olis Snow MX Akkulasta. Sen on mun mielipide
- Ossi Pelto
Jep kannattaa ostaa akkulasta! Oot oikees Joku
- snowmx
hö SnowMX :llä ei saanu laskee laskettelukeskuksessa mut snowscootilla ois saanu :(
- snowmx
niinku siks kun ei ole metallisia kantteja vaan sanottiin et se rinnastetaan pulkkaan
- Kyllä sais
Simpsiöllä saa laskee snow mx:ällä
- moikkk
akullasta saa vaan 152 cm: sille :( olen itse 173cm ja 13v
- akkusin
Sit snowscoot on sulle ainoo vaihtoehto
- hoomo
TERWWRHFGEGHRGDHGGGGHJKJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJGAYGAYGAYGAYTAGDGDGRHRHE>YAYT
SNOW MX ON PARAS KOSKA ES
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232970
- 541416
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751041Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140988- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171832- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746