Kynteni kasvavat hitaahkosti, mutta nyt olen saanut ne muutaman millin sormenpään tason yläpuolelle (mistä olen tosi iloinen). Toinen pikkusormen kynsi on poikittain halki, ja se on kestänyt vaivatta koossa teepussikorjauksella. Vastakkainen nimetön on pahemmin halki, viistosti ylös asti. Kuukauden on joten kuten kestänyt ahkeraan uusitulla teepussikorjauksella ja vähäisellä viilauksella.
Nyt kynsi liuskoittuu ja hajoaa. Alapuolelle ylettävä särö juuttuu helposti kiinni (olen laittanut kynsiliimaa ym. kynnen allekin - tuntuu häiritsevältä). Ja oma hölmöily on varmasti heikentänyt sen kuntoa, kun olen kokeillut kaikkea mahdollista pikaliimoistam lähtien (joka kuulemma myrkyllisyyden lisäksi haurastuttaa).
Rakennekynsiä ja vastaavia en tahdo. Onko muita hyviä neuvoja? Kunnossa olevien kynsien kasvatusta jatkan, vaikka tämän leikkaisin.
Yhden kynnen korjaus vai reilusti lyhyeksi?
Kynsi_mäsänä
0
143
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092280Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???23903- 103896
- 71892
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha563816- 82718
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik24612- 57571