Kynteni kasvavat hitaahkosti, mutta nyt olen saanut ne muutaman millin sormenpään tason yläpuolelle (mistä olen tosi iloinen). Toinen pikkusormen kynsi on poikittain halki, ja se on kestänyt vaivatta koossa teepussikorjauksella. Vastakkainen nimetön on pahemmin halki, viistosti ylös asti. Kuukauden on joten kuten kestänyt ahkeraan uusitulla teepussikorjauksella ja vähäisellä viilauksella.
Nyt kynsi liuskoittuu ja hajoaa. Alapuolelle ylettävä särö juuttuu helposti kiinni (olen laittanut kynsiliimaa ym. kynnen allekin - tuntuu häiritsevältä). Ja oma hölmöily on varmasti heikentänyt sen kuntoa, kun olen kokeillut kaikkea mahdollista pikaliimoistam lähtien (joka kuulemma myrkyllisyyden lisäksi haurastuttaa).
Rakennekynsiä ja vastaavia en tahdo. Onko muita hyviä neuvoja? Kunnossa olevien kynsien kasvatusta jatkan, vaikka tämän leikkaisin.
Yhden kynnen korjaus vai reilusti lyhyeksi?
Kynsi_mäsänä
0
134
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233