Kuka lähtee huomisesta alkaen vesipaastolle?

Paasto

Ei riitä kuria yksikseen paastoilla niin ois kiva jos löytyis joku kohtalotoveri!

12

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wooop

      Hey still here? I'm in!

      Mutta vedän tosin vain to pe la su ja sitten alan kevyesti dieettaileimaan. Elikkäs sellasta colazeroa, kasvisliemikuutioita, teetä, mustaa kahvia, vettä ja sugarfree redbullia yms ois tarkoitus vedellä :)

      • Paasto3425

        Jep täällä ollaan :) mää alotan itekki vasta huomenna ku tänään oli pää kipeenä :))


    • wooop

      Check! Tsemppiä! Päivitellään tänne? :)

      • Paasto359835

        Sopii :) Nyt eka pvä takana ja menny ihan hyvin paitsi nyt illalla ihan hirrrvee päänsärky :s nyt onneksi helpottanu vähä :)) ruokaa kyllä teki iha hirveenä mieli :D


    • wooop

      Hei anteeksi mutta nyt oon kyllä lupaillut liikoja. En ainakaan pelkällä mehulla tuu pystymään vetämään, mutta hyväksytkö mut yhä kaveriksi tähän, jos juon proteiinishakejä? En siis kyllä ihan noudata paaston filosofiaa tuolloin...

      • paasto241265

        joo hyväksyn :)


    • im.fat

      minä alotan tänääää! juon vettä ja light cokista.
      ois kiva tietää kuinka pitkiä ootte ja paljo painatte? :)
      mä oon 158 ja jtn 57kg....

      • paasto2452

        no mää oon melkeen 170cm ja painan 75kg :s tai siis painoin ku alotin :D argh ja nyt tuolla ois lettua tarjolla mutta pitää yrittää kestää :/


    • hohhoijaaaz

      Voi hyvänen aika teitä. Tuolla ei ole mitään tekemistä paaston kanssa. Ihan järjetöntä hommaa, jolla ei aiheuta muuta kuin vahinkoa itselleen.

    • FastGun

      Moi:)

      Minäkin lähden mukaan paastoilemaan. Olen 166cm ja paino pyörii 59 kilon molemmin puolin. Punnitsen alkupainoin vielä huomenaamulla ja sitten sinä aamuna punnitsen vielä kun lopetan paaston. En vielä osaa sanoa kauanko meinaan paastota, mutta ilmeisesti ainakin 5 päivää ja max 14 päivää. Kuitenkin niin ettei paino laskis minnekkään 50 kilon alapuolelle :S.

      Juon paaston aikana methhodrainin detox ja slim juomaa ja aloe veraa. That's it =)

      • juhuujeps

        sun pitää olla tuo 14pvä paastolla jos haluat painoksi 50, luulisin :) mulla menossa 3 vesipaasto pvä ja lähtöpaino oli 75kg ja pituus 170cm..


    • FastGun

      En ees oo kunnolla paastoillut, aina välil oon ollut melken syömättä, mutta oon silläkin nyt saanut tulosta.

      Painoni on nyt 55kg ja aluksi se oli siis 59kg.. jatkan siis tällä linjalla kohti 50 kiloa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7191
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      78
      4274
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      55
      2582
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2136
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1679
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1657
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      340
      1391
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1222
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1067
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe