Nainen - oletko törmännyt tähän assholeen?

mad3

Pyörii siis täällä suomi24:ssa, nimimerkki on lyhyt ja alkaa r:llä, on samalla nickillä myös suomi24 treffeissä. Treffi-ilmoituksessa ei lue muuta kuin omat tiedot ja ihannekumppanin tiedot.
Pituus n. 190, painaa varmaan pari grammaa :-DD Todella hoikka kaveri. Pukeutuu mustiin. Sanoo olevansa sinkku ja lapseton. Esittää 'ihmissuhteiden uhria' joka ei koskaan hylkää ketään mutta tulee itse aina hylätyksi. Aluksi todella mahtava tyyppi, suloinen ja huumorintajuinen. Kemiat tuntuvat todella kohtaavan

33

4139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fsdfsdfdsfdsfds

      Tuohan pätee 50% naisista ja miehistä. Mitä ihmeellistä siis?

    • Hmm?

      MIssä päin tämä naisten unelma sanoo asuvansa? Näyttäytyykö oikeassa elämässä lainkaan vai vaan netissä kuvineen?

      • hilipatipippan

        Yksi tämmönen naisten unelma kertoo asuvansa Oulussa....sanoo olevansa yrittäjä. Kuntoilee kovasti, omaa bodarin kropan, tuntee paljon julkkiksia, on tuttava vähän jokaisen nimekkään ihmisen kanssa.On hyvä rakastaja, ruoanlaittaja jne...romanttinenkin on....kuvista päätellen myös aika komea....Ongelma on vaan siinä, että tämä herra ei voi tulla koskaan treffeille, aina tulee joku este.....Nyt bongasin hänet toisen nimimerkin suojista, ja tällöin profiilissaan kertoo olevansa naimisissa..yhdessä kertoo olevansa eronnut....että tämmösiä...
        Koskaan en siis kyseistä herraa tavannut....


      • Hmm?
        hilipatipippan kirjoitti:

        Yksi tämmönen naisten unelma kertoo asuvansa Oulussa....sanoo olevansa yrittäjä. Kuntoilee kovasti, omaa bodarin kropan, tuntee paljon julkkiksia, on tuttava vähän jokaisen nimekkään ihmisen kanssa.On hyvä rakastaja, ruoanlaittaja jne...romanttinenkin on....kuvista päätellen myös aika komea....Ongelma on vaan siinä, että tämä herra ei voi tulla koskaan treffeille, aina tulee joku este.....Nyt bongasin hänet toisen nimimerkin suojista, ja tällöin profiilissaan kertoo olevansa naimisissa..yhdessä kertoo olevansa eronnut....että tämmösiä...
        Koskaan en siis kyseistä herraa tavannut....

        Tampereella tämä sankari. Muuten kuulostaakin aika tutulta, syynä peruuntumiseen yleensä jonkun läheisen onnettomuus tai työt. Tais herralle itselleenkin pariin otteeseen tulla just ennen treffejä asiaa terveyskeskuksen päivystykseen... Osas kuitenkin aika uskottavasti selittää kaiken. Mut kai näitä riittää pilvin pimein...


      • K. Uppa
        Hmm? kirjoitti:

        Tampereella tämä sankari. Muuten kuulostaakin aika tutulta, syynä peruuntumiseen yleensä jonkun läheisen onnettomuus tai työt. Tais herralle itselleenkin pariin otteeseen tulla just ennen treffejä asiaa terveyskeskuksen päivystykseen... Osas kuitenkin aika uskottavasti selittää kaiken. Mut kai näitä riittää pilvin pimein...

        Mikäs herralle oli tullut? Oliko iskenyt supertippuri vai?


      • tuleva huijattu
        hilipatipippan kirjoitti:

        Yksi tämmönen naisten unelma kertoo asuvansa Oulussa....sanoo olevansa yrittäjä. Kuntoilee kovasti, omaa bodarin kropan, tuntee paljon julkkiksia, on tuttava vähän jokaisen nimekkään ihmisen kanssa.On hyvä rakastaja, ruoanlaittaja jne...romanttinenkin on....kuvista päätellen myös aika komea....Ongelma on vaan siinä, että tämä herra ei voi tulla koskaan treffeille, aina tulee joku este.....Nyt bongasin hänet toisen nimimerkin suojista, ja tällöin profiilissaan kertoo olevansa naimisissa..yhdessä kertoo olevansa eronnut....että tämmösiä...
        Koskaan en siis kyseistä herraa tavannut....

        Minä taidan kirjoitella juuri kyseisen herran kanssa.
        Treffejäemme ole yrittäneetkään sopia.
        Täytynee ehdottaa niin selviääonko sama kaveri :)


      • No ohhoh
        K. Uppa kirjoitti:

        Mikäs herralle oli tullut? Oliko iskenyt supertippuri vai?

        Siihen mitään tautia tarvita kun nainen ei päästä lähtemään. Tietsikkaa saa käyttää mutta ovesta ei ole asiaa ulos.

        Näitä mahtuu ainakin neljätoista tusinaan. Kun tunnistat, jätä silleen ja jatka eteenpäin.


      • lilililililiili
        hilipatipippan kirjoitti:

        Yksi tämmönen naisten unelma kertoo asuvansa Oulussa....sanoo olevansa yrittäjä. Kuntoilee kovasti, omaa bodarin kropan, tuntee paljon julkkiksia, on tuttava vähän jokaisen nimekkään ihmisen kanssa.On hyvä rakastaja, ruoanlaittaja jne...romanttinenkin on....kuvista päätellen myös aika komea....Ongelma on vaan siinä, että tämä herra ei voi tulla koskaan treffeille, aina tulee joku este.....Nyt bongasin hänet toisen nimimerkin suojista, ja tällöin profiilissaan kertoo olevansa naimisissa..yhdessä kertoo olevansa eronnut....että tämmösiä...
        Koskaan en siis kyseistä herraa tavannut....

        Hei kerro lisää tästä Oululaisesta? Millainen koulutu ja työpaikka?


      • Kärppäle
        hilipatipippan kirjoitti:

        Yksi tämmönen naisten unelma kertoo asuvansa Oulussa....sanoo olevansa yrittäjä. Kuntoilee kovasti, omaa bodarin kropan, tuntee paljon julkkiksia, on tuttava vähän jokaisen nimekkään ihmisen kanssa.On hyvä rakastaja, ruoanlaittaja jne...romanttinenkin on....kuvista päätellen myös aika komea....Ongelma on vaan siinä, että tämä herra ei voi tulla koskaan treffeille, aina tulee joku este.....Nyt bongasin hänet toisen nimimerkin suojista, ja tällöin profiilissaan kertoo olevansa naimisissa..yhdessä kertoo olevansa eronnut....että tämmösiä...
        Koskaan en siis kyseistä herraa tavannut....

        Hei..mutta..minähän tunnen tämän oululaisen...Yrittäjä on, bodarin kropan omistaa, on kuulemma nuoruudessaan ihan kilpaillutkin kehonrakennuksessa. Yleisurheilijakin sanoo olevansa, pikajuoksija.Kuntoilee kuulemma joka päivä tuntikausia ja valmentaa junioreita yhessä lajissa.Tuntee tosiaan paljon julkkiksia ja kaikki nimekkäät....minulle lupasi järjestää töitä Oulusta, kun muutan hänen luokseen ja menen naimisiin hänen kanssaan. Häätkin hän jo kuvaili....On kuulemma hyvä laulamaan karaokea..komeakin on..kuvista päätellen aluksi....ja treffeille ei meinannut päästä, ei sitten millään. Mies perui treffit aina treffipäivän aamuna...syynä oli kerran tulipalo ja toisen kerran piti kolata lunta niin ei kerennyt edes soittamaan ja ilmoittamaan peruuntumisesta. Romanttinen oli tosiaankin ja hyvä kokki, ollut kuulemma kokkinakin jossakin...ja rakastajana huippuluokkaa, kestävä ja tykkää seksistä yli kaiken. Omistaa hieomasauvan, jota käyttää itse. Ajellut itsensä posliiniksi.....tämmöisiä kertoili tämä sanari puhelimessa...
        Sittenpä minä tyttö päätin mennä tätä ihmemiestä tapaamaan..ja meninkin....ja mitäpä siellä oli vastassa. Täysin tunnekylmä mies, joka valitti miten kallista kaikki on., varsinkin ruoka.Yritys oli pieni verstaan tapainen....mies oli koko ajan puhelimessa ja hävisi pitkiksi toveiksi jonnekkin jättäen minut yksin. Viiniä ja kaljaa oli jääkaappi täynnä....seksiä harrastettiin, mies oli pettymys...ja MITEN KYLMÄ ihminen..häneen ei saanut koskea sormenpäälläkään ....oli kuin jääkalikan vieressä olsi maannut.....että tämmönen...mutta tulipahan nähtyä tämäkin...ei kyllä naimisissa ollut, ei naisesta ollut merkkiäkään....


      • ihmetyttää
        Kärppäle kirjoitti:

        Hei..mutta..minähän tunnen tämän oululaisen...Yrittäjä on, bodarin kropan omistaa, on kuulemma nuoruudessaan ihan kilpaillutkin kehonrakennuksessa. Yleisurheilijakin sanoo olevansa, pikajuoksija.Kuntoilee kuulemma joka päivä tuntikausia ja valmentaa junioreita yhessä lajissa.Tuntee tosiaan paljon julkkiksia ja kaikki nimekkäät....minulle lupasi järjestää töitä Oulusta, kun muutan hänen luokseen ja menen naimisiin hänen kanssaan. Häätkin hän jo kuvaili....On kuulemma hyvä laulamaan karaokea..komeakin on..kuvista päätellen aluksi....ja treffeille ei meinannut päästä, ei sitten millään. Mies perui treffit aina treffipäivän aamuna...syynä oli kerran tulipalo ja toisen kerran piti kolata lunta niin ei kerennyt edes soittamaan ja ilmoittamaan peruuntumisesta. Romanttinen oli tosiaankin ja hyvä kokki, ollut kuulemma kokkinakin jossakin...ja rakastajana huippuluokkaa, kestävä ja tykkää seksistä yli kaiken. Omistaa hieomasauvan, jota käyttää itse. Ajellut itsensä posliiniksi.....tämmöisiä kertoili tämä sanari puhelimessa...
        Sittenpä minä tyttö päätin mennä tätä ihmemiestä tapaamaan..ja meninkin....ja mitäpä siellä oli vastassa. Täysin tunnekylmä mies, joka valitti miten kallista kaikki on., varsinkin ruoka.Yritys oli pieni verstaan tapainen....mies oli koko ajan puhelimessa ja hävisi pitkiksi toveiksi jonnekkin jättäen minut yksin. Viiniä ja kaljaa oli jääkaappi täynnä....seksiä harrastettiin, mies oli pettymys...ja MITEN KYLMÄ ihminen..häneen ei saanut koskea sormenpäälläkään ....oli kuin jääkalikan vieressä olsi maannut.....että tämmönen...mutta tulipahan nähtyä tämäkin...ei kyllä naimisissa ollut, ei naisesta ollut merkkiäkään....

        Siis hä, sänkyynkin menit heti??


      • sexysister
        ihmetyttää kirjoitti:

        Siis hä, sänkyynkin menit heti??

        menin toki sänkyyn...ihmemiehen kanssa....olenhan vapaa nainen..ja jos haluan seksiä niin otan sitä myös silloin sitä mulle tarjotaan ...niinhän ne miehetkin tekee....naisten kanssa meinaan...


      • Miksuiliini
        sexysister kirjoitti:

        menin toki sänkyyn...ihmemiehen kanssa....olenhan vapaa nainen..ja jos haluan seksiä niin otan sitä myös silloin sitä mulle tarjotaan ...niinhän ne miehetkin tekee....naisten kanssa meinaan...

        Miten hän voi olla ihannemies, kun juuri kuvailit että hän oli kaikkea muuta kuin...??? Ei todellakaan sänkyyn tuollaisten kanssa.


      • Miksuiliini
        Miksuiliini kirjoitti:

        Miten hän voi olla ihannemies, kun juuri kuvailit että hän oli kaikkea muuta kuin...??? Ei todellakaan sänkyyn tuollaisten kanssa.

        Olikin IHMEmies. Ok. Nevermind, sisälukutaito rapistuu selvästi.


    • Säälittävää

      jos aloittajan rakkauselämä pyörii suoli24 ympärillä

    • säälittävää.

      Ap on siis nainen joka kuvittelee olevansa MIES.

      aloittajan rakkauselämä pyörii suoli24 ympärillä.

    • 8976777pöö

      väittääkö olevansa englantilainen, kielioppivirheitä vilisevällä englannin kielellä?

      • Hyj yök

        Minä ainakin olen törmännyt tähän.

        Pari muutakin persläpeä tullut vastaan:

        Yksi väittää olevansa raitis, sitten tunnustaa juovansa tosi harvoin ja tupakoivansakin vain silloin kun juo ja kohta totuus paljastuu, että viikonloppuakaan ei mene selvin päin ja savutta.

        Hirveitä pukeutumistaidottomia juntteja, joilla ei ole mitään käytöstapoja.

        Vanhoja äijiä, jotka kuvittelevat olevansa taivaan lahja nuoremmille naisille.

        Omaisuuttaan mainostavia mahtipontisia miessovinistisikoja.

        Yksi valehtelee ikänsä ja metsästää "puumia", mutta pentuuttaan jää jossain vaiheessa kiinni.

        Juoppoja, sitoutumiskammoisia pentuja kaikki. Tai pervoja.

        Tosi hyvä ote Suomen mieskannasta.


      • Totta, kaikkee on...
        Hyj yök kirjoitti:

        Minä ainakin olen törmännyt tähän.

        Pari muutakin persläpeä tullut vastaan:

        Yksi väittää olevansa raitis, sitten tunnustaa juovansa tosi harvoin ja tupakoivansakin vain silloin kun juo ja kohta totuus paljastuu, että viikonloppuakaan ei mene selvin päin ja savutta.

        Hirveitä pukeutumistaidottomia juntteja, joilla ei ole mitään käytöstapoja.

        Vanhoja äijiä, jotka kuvittelevat olevansa taivaan lahja nuoremmille naisille.

        Omaisuuttaan mainostavia mahtipontisia miessovinistisikoja.

        Yksi valehtelee ikänsä ja metsästää "puumia", mutta pentuuttaan jää jossain vaiheessa kiinni.

        Juoppoja, sitoutumiskammoisia pentuja kaikki. Tai pervoja.

        Tosi hyvä ote Suomen mieskannasta.

        Niin, siis en mä huomaa mitään eroa live-elämään.
        Just totahan se on livenäkin. Jos ei ketä vaan huoli vaan haluaa jotain aitoa, niin pitää tiedostaa se riski, että saattaa jäädä yksin. Tosi monet vaan tyytyy, tekee enemmän kun kompromissin, ottaa sen minkä saa (ja tosiaan oli se mitä vaan) ja kestää mitä vaan. Juoppojahan tää maa on täynnä, aina ollut, ja perheväkivaltaakin riittää ihan yhteiskuntaluokkaan katsomatta.
        No, en sano että kaikki on, mutta kyllä mulla on ihan hyvä syy olla sinkku ja se on se, että ei mikä tahansa kelpaa. Kuulostaa nirsolle, mutta mulla ei ole tarvetta tulla pahoinpidellyksi (henkisestikään) parisuhteessa tai perustaa perhettä vaan epätoivon vuoksi.
        Mä en myöskään halua aikuista lasta, läheisriippuvaista enkä tunnevammaista, ja mielenterveysongelmiahan suomessa riittää.

        Mun mielestä yksinolo ei ole pahin vaihtoehto.

        Mutta ei treffipalstoja voi syyttää siitä, että siellä on enemmän "hulluja" kun muuallakaan, kun kyllä niitä on ihan samalla tavalla live-elämässä: miksi ei olisi? Kyllä netti on nykyään jokaisella ja ihan yleinen väline, joten samat ihmiset netissä pyörii, kun livenäkin. Nettideitit ja baarit ovat suomalaisille yleisimmät tavat tavata treffikavereita, kaikenikäisille. Joten ois se nyt ihme, jos ei niissä pyörisi ihan samalla tavalla kun muuallakin... Ties mitä ja ketä.

        Mutta täytyy muistaa, että on siellä hyviäkin. Eikä hyviä tartte löytää kun yksi :)


    • mdkdjcndk

      No voi kamala. Kasva aikuiseksi ja siirry seuraavaan, äläkä ainakaan tule tänne itkemään, kun eihän tuossa edes mitään kauhesn ihmeellistä ollut vielä tapahtunut.

    • Pirun vihainen

      Toihan kuulostaa ihan siltä mun Hyvinkään tyypiltä..Soitteli minimissään mulle 2 tunnin puheluja 2 kk joka ilta..Alussa kovin innokas,hiljalleen intoilu väheni.Leventeli etupäässä Audillaan ja kaikkeen maalliseen liittyvällä.Sit kun aloin jossain vaiheessa kyseleen näkemistä,oli aina este.
      Milloin kaikki mahdolliset vaivat ja sairaudet tuli peräjälkeen ja myöhemmin työkiireet.
      Oli mukamas aina jossain työtehtävissä pitkin Suomea.
      Outoa,kun kertoi olevansa inssi..Olen joskus ollut inssin kanssa avoliitossa ja
      hänellä oli kyllä viikolla ulkomaanmatkat ym..
      Siellä tuo ko tyyppi on taas hakemassa ilojen ja surujen jakajaa.
      Eihän tuossa itselleni muuta tapahtunut,mutta hatuttaa toi vedätys.
      Kun alkaa oikeasti uskoon,että mies on vakavissaan
      Lavatanssit,mp,matkat "jäi"haaveeksi..

    • ..........

      ei kai vaan T Pelasoja....

      • Pirun vihainen

        Nimim..kalim...54 v..K.E nimi..Oudoin sillai,että jutella halusi,mutta näkeminen ei
        onnistunut sit mitenkään.Välimatkaakin vaivaiset 60 kilsaa.
        Siellä on S 24 deitissä...


    • voiko olla tottakaan

      No selvä mt-häiriöinen on treffeissä naisia kiusaava nimimerkinaluilla "diver.._mi.." (eronnut yhteishuoltajaisä Uudeltamaalta)!!

      Varmaan jostain mielisairaalasta näpyttelee, toivonmukaan ei ainakaan vapaalla jalalla ole!

      Blokatkaa tytsyt äkkiä se tyyppi, jos yrittää ujuttautua juttusille!!! Itseään täynnä oleva naisvihaaja levittää jumalattoman pitkissä viesteissään salakavalasti pas.. niskaanne.

      • = nainen Turusta

        Ylläpidon vakkarihäirikkö suoltaa sontaa 24/7 365pv/v


    • lisää

      pistäkäähän lisää näitä asholeja, nicit, iät, kaupungit....

    • Herrasmies?

      Eräs herra lahdesta, ikää 39v, Oli huomattavsi vanhempi kuin mitä itse hain, mutta silti pommitti minua kokoajan.
      Ensin kysyi vain kuvaani, kerroin heti alkuun, että hän on minulle turhan "vanha". Seuraavaksi tuli viesti "Haluan sulta...."
      Alkoi ärsyttää, kirjoitin takaisin että ei kiitos, jos jättäisit rauhaan.
      "Mutta täähän on treffipalsta! Täältä etitään seuraa!!!!!!!"
      "Tiedän, mutta kuten sanoin, ei kiinnosta."
      "Pidä pillus s-tanan lutka, sä mitää miehiä ikinä saakaan!"
      Tämmöinen herrasmies :D Ja hänellä oli hetken aikaa profiilikuvanaan alastonkuva itsestään suihkussa... :D

    • lol8

      Huh mun omaa nimimerkkiä ei vielä mainittu! Täytyy aina välillä käydä tarkastelemassa

    • Niin taas

      Nooh, Lahdesta löytyy tuollainen auervaara myös...Kolmikymppinen mies...Vetää suhdetta heti alkuun älyttömällä tempolla eteenpäin ja jos himmaat yhtään, niin uhkaa erolla ja sitten kun pääsee huusholliisi, kämppää pari viikkoa ja toteaa, et nyt kyllästyttää ja ei oo täs tunteita...
      Ei siihen ehdi kahta sanaa sanoa, kun kaveri tuli ja meni...tuollainen RES-ihminen (rakastuu ensisilmäyksellä) pitäisi jokaisen tunnistaa jo kaukaa, mut näköjään siihen ansaan lankeaa, kun on tarpeeks vakuuttava tapaus vastassa ja nyt nuollaan haavoja, kun muutkaan kolhut kunnolla parantuneet.

      • Omat rajat itselle!

        Kukaan ei vedä suhdetta minnekään, jos maltatte vähän kirjoitella ettekä suostu antamaan heti tietojanne, ja tapaamisen voi sopia ihan julkiseen paikkaan ja etunimen varassa. Ei tartte antaa tietoja eikä numeroa, eikä sukunimeäkään heti, jos yhtään epäilyttää tai on vähän aikaa kirjoittanut.
        Jos pidempään kirjoittelee, alkaa mielipiteitä tulla esiin enemmän ja jos itse on rehellinen, niin kyllä eri mieltäkin jostain ollaan: eli vähän enemmän huomaa miten toinen reagoi. Sitten tapaamisen sopiminen on vähän turvallisempaa.
        Mutta toinen ei yksipuolisesti "vie" suhdetta minnekään, jos ei anna sen viedä. Teillä on oikeus pitää oma vauhtinne ja vauhtiveikot voivat huseerata toisten samanlaisten kanssa.

        Jos joku uhkaa erolla, anna hänen heti mennä. Uhkailijat uhkailee aina. Ei semmoisten kanssa kannata ruveta mihinkään, vaan lopettaa heti yhteydenpito. Alussa pitäisi olla mukavaa, helppo vielä tulla toimeen ja huomioida toinen. Eikä uhkailua.
        Ja ketään ei pidä päästää huusholliin lyhyellä tuntemisella, ei tarvitse eikä pidä. Ainakin kuukauden voi sekä kirjoitella, soitella, ja tavata vaikka ekrran viikossa. Eli katsoo, kiinnostaako sitä oikeasti, ja sekoaako se toinen heti.
        Hitaasti tulee parempi, hötkyilemällä tulee usein vaan ku**päisiä **.

        Eli ei kukaan vie teitä minnekään kun teille itsellenne on omat sääntönne selviä. Omat rajat pitää miettiä ja tehdä selväksi. Eli saako teitä uhkailla, missä kiireessä etenette ja missä ette. Ei teidän tarvitse olla passiivisia, vaan voitte omissa suhteissanne olla myös rajoja asettavia ja aktiivisia. Jos tuommoista rajojen rikkomista sinullekin on käynyt aikaisemmin, olet läheisriippuvainen, joka ei tunnista omia rajojaan eikä osaa niitä asettaa ja olisi syytä ensin korjata ne asiat, ja hyväksyä vieroitusoireet yksinäisyydessä. Hyväksyä että tuntuu kamalalta olla yksin, mutta oma itse pitäisi rakentaa ensin tai aina tulee käymään noin. Tai pahemminkin.


      • tark.
        Omat rajat itselle! kirjoitti:

        Kukaan ei vedä suhdetta minnekään, jos maltatte vähän kirjoitella ettekä suostu antamaan heti tietojanne, ja tapaamisen voi sopia ihan julkiseen paikkaan ja etunimen varassa. Ei tartte antaa tietoja eikä numeroa, eikä sukunimeäkään heti, jos yhtään epäilyttää tai on vähän aikaa kirjoittanut.
        Jos pidempään kirjoittelee, alkaa mielipiteitä tulla esiin enemmän ja jos itse on rehellinen, niin kyllä eri mieltäkin jostain ollaan: eli vähän enemmän huomaa miten toinen reagoi. Sitten tapaamisen sopiminen on vähän turvallisempaa.
        Mutta toinen ei yksipuolisesti "vie" suhdetta minnekään, jos ei anna sen viedä. Teillä on oikeus pitää oma vauhtinne ja vauhtiveikot voivat huseerata toisten samanlaisten kanssa.

        Jos joku uhkaa erolla, anna hänen heti mennä. Uhkailijat uhkailee aina. Ei semmoisten kanssa kannata ruveta mihinkään, vaan lopettaa heti yhteydenpito. Alussa pitäisi olla mukavaa, helppo vielä tulla toimeen ja huomioida toinen. Eikä uhkailua.
        Ja ketään ei pidä päästää huusholliin lyhyellä tuntemisella, ei tarvitse eikä pidä. Ainakin kuukauden voi sekä kirjoitella, soitella, ja tavata vaikka ekrran viikossa. Eli katsoo, kiinnostaako sitä oikeasti, ja sekoaako se toinen heti.
        Hitaasti tulee parempi, hötkyilemällä tulee usein vaan ku**päisiä **.

        Eli ei kukaan vie teitä minnekään kun teille itsellenne on omat sääntönne selviä. Omat rajat pitää miettiä ja tehdä selväksi. Eli saako teitä uhkailla, missä kiireessä etenette ja missä ette. Ei teidän tarvitse olla passiivisia, vaan voitte omissa suhteissanne olla myös rajoja asettavia ja aktiivisia. Jos tuommoista rajojen rikkomista sinullekin on käynyt aikaisemmin, olet läheisriippuvainen, joka ei tunnista omia rajojaan eikä osaa niitä asettaa ja olisi syytä ensin korjata ne asiat, ja hyväksyä vieroitusoireet yksinäisyydessä. Hyväksyä että tuntuu kamalalta olla yksin, mutta oma itse pitäisi rakentaa ensin tai aina tulee käymään noin. Tai pahemminkin.

        Nin ja tolla kuukaudella tarkoitin, että ennenkuin edes kertoo missä asuu :)
        Ketään ei tartte päästää punkkaamaan lyhyellä tuntemisella ollenkaan: ei sitä heti yhteen muuteta muutenkaan, kai sillä omakin koti on, ja aikuinen asukoot omillaan.


    • öpoojioihoi

      Muistakaa erityisesti mainita se nääshole, joka ei halunnut teidän kanssanne suhteeseen. Se se vasta MT-häiriöinen onkin. Vai voisiko sen ilmoittaa sinne pedari-sivustolle?

    • tfghghhjh

      46 v.harmaahapsinen ukonröhjäke hakee 26-36 vuotiasta tyttöä. Itte olisin sopivan ikänen tolle harmaalle vanhukselle, mut just menee ikäni yli.Tämä on suomalaisten naisten kohtalo suomessa. Ja sit ihmetellään kun kansa vähenee eikä lapsia synny?? No kai täytyy alkaa kattelee niitä 26-36v miehiä tässä, näkyy hyvin kelpaavan!

    • 15 + 14

      Kyllähän noidem kuvailujen perusteella jo profiilista näkee kilometrien päähän mitä ovat miehiään. Milloin te naikkoset opitte, että jos vaikuttaa liian hyvältä niin JOTAIN ON PIELESSÄ.
      Mutta ei, kun on vaan tarpeeksi ulkonäköä niin sinne juostaan hame korvissa ja heti sänkyyn.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      151
      8941
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1463
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      79
      1387
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      79
      1269
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      147
      1147
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      1114
    7. 50
      877
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      104
      857
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      47
      833
    10. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      828
    Aihe