Onkohan pääkaupunkiseuduölla hyviä grillejä, joissa ei myytäisi sitä ylirasvaista ja oksettavan löyhää perusmässöä, karvaisin, epähygieenisin käsin ladottuna halpispakettiin, joka ei kestä yhtikäs mitään edes ruokaa? Jos sellaisia enää löytyy, niin pistäkääpäs tänne niiden nimiä ja sijainteja.
Vastaukset 4
- menolippu
Sen kerran kun Helsingissä käväisen niin käyn ennen junaan nousua aseman grillissä siinä asemahallissa.. On erilaisempi paikka . Aina olen hyvää purtavaa saanut. Meidän pikkukaupungistakin kun löytyy nämä mäkkärit ja heset..
- Tryben
Kyllä aika pahan heitit, mut pari tulee mieleen:
Hesarilla Tintin grilli auki yömyöhästä aamuvarhaiseen.
Vegemesta on ollu lihansyöjällekin ihan jees. (Vaasankatu?)
Kauppatorin Grilli (reilusti ylihinnoiteltu)- Lihansyöjä
Kantsii mennä vegemaxiin pikku roballe, ex vegemesta uudet menuut, vaikka vanhatkin sieltä löytyy :)
Snackyt on huippuja - Espoon Niittykummussa ja Helsingin Viikissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2951205Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3061123Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 87904
- 106899
- 101869
- 109725
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh12559