Ei helvetti... kakaramaista käytöstä!

SisterMisery

Miten te oikein jaksatte tapella, kitistä ja haukkua muita? Eikös se ole saatana jokaisen oma asia jos tuntee olevansa gootti, mutta kuuntelee useamman genren musaa tai ei aina jaksa pukeutua pelkkään mustaan tai selitellä joillekin vitun idiooteille(kuten osa teistä) että mikä onkaan perustelu hänen "goottiudelleen"...

Ja miksi muka gootin täytyisi sopia muiden määrämän laiseen muottiin??? Mä olen päättänyt sen etten laita itseäni mihinkään lokeroon ainakaan virallisesti, koska olen liian monimuotoinen, arvokas ihminen jotta muut saisivat puhua paskaa siitä mikä minä en voi olla koska en tee kaikkea niin kuin he KUVITTELEVAT että minun pitäisi tehdä/olla ollakseen jonkun luokan harmaata massaa kuten he tietämättään ovat alistuessaan muiden muovaamiin muotteihin.

Jokaisen ihmisen pitäisi olla oma itsensä, kuten myös jokaisen esim. gootin pitäisi saada olla "lajitovereistaan" poikkeava.

Ja jos nyt joku käsitti tästä jotain niin varmaan käsität mitä tässä yhteydessä tarkoitan sanonnalla: Poikkeus vahvistaa säännön...

7

1080

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helvetistä Porvooseen

Onneksi olkoon. Voitit "pisin lause jossa ei ole mitään asiaa"-kilpailun tällä kitinäkeskustelupalstalla. Gsus, onko sulla menkat tai jotain? Eiköhän tätä asiaa täällä jokainen yritä toisille tolvanoille tolkuttaa... Mutta kiitos silti, toivottavasti sait purettua sisäisen vihasi vähäksi aikaa. Tai ainakin kanavoitua. Ei helvetti, saatana.. Nimim.enolekoottikoolenko?

• GOOTTI!!!!!!!!!

Eiköhän se oo jokaisen oma asia onko gootti, saatananpalvoja tai joku muu!!! Mulle se on sama millasiin vaatteisiin ihmiset pukeutuu... Ja maku asioista ei voi kiistellä!!!!!!!!

• SisterMisery

Kyllä mä olen edelleen sitä mieltä, että täytyy vähän piiskata niitä ihmisiä jotka täällä vittuilevat joillekin ja sanovat ettei joku voi olla gootti kun kuuntelee vaikka Maidenia silloin tällöin...

• Mortus
        SisterMisery kirjoitti:

Kyllä mä olen edelleen sitä mieltä, että täytyy vähän piiskata niitä ihmisiä jotka täällä vittuilevat joillekin ja sanovat ettei joku voi olla gootti kun kuuntelee vaikka Maidenia silloin tällöin...

Silloin tällöin on eri asia, kuin aina. Eikai täällä kukaan ole väittänytkään, ettei saisi jotakin muuta joskus kuunnella.

Kuuntelen minäkin joskus kasaripoppia, joskus Neil Youngia ja joskus soittelua treenatessani joitakin jazzbiisejä.

• jepjep
        Mortus kirjoitti:

Silloin tällöin on eri asia, kuin aina. Eikai täällä kukaan ole väittänytkään, ettei saisi jotakin muuta joskus kuunnella.

Kuuntelen minäkin joskus kasaripoppia, joskus Neil Youngia ja joskus soittelua treenatessani joitakin jazzbiisejä.

niinq. turha. threadi. taas.

.

• Nocturnia

voiko tuota nyt enää paremmin sanoa! go,sister go!

• nosferatu13

kaikki luulee mua jokskin helvetin gootiks!!!
        ottaa vähän pannuun...
        se joka sanoo niin vielä kerran joutuu mun mahaan...
        inhoon näitä "wannabee" gootteja...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      251
      2878
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      4
      1610
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      2
      1305
    4. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1174
    5. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      123
      1151
    6. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1037
    7. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1022
    8. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1015
    9. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      927
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      135
      902
    Aihe