En ole koskaan seurustellut ja enkä uskalla lähestyä miehiä, koska häpeän hammasrakoani. Eikä kukaan mies ole tehnyt aloitetta tai edes osoittanut pientäkään kiinnostusta minuun. Hammasrako on aika iso ja häpeän sitä enemmän, kuin mitään. Joten, pitääkö miehet naisella olla kaunis umpinainen hammasrivistö, vai onko hammasrako ruma este? Tekisi vaan mieli juosta hammaslääkärille ja laittaa tuo hammasrako umpeen. MYÖS NAISTEN NÄKÖKULMAA KAIVATAAN!
MIEHET ja naiset! onko hammasrako etuhampaiden edessä ruma?
7
560
Vastaukset
- Jaanastiina1
Olen nainen 43 v. Mulla oli iso hammasrako, raudat ja vieläkin pieni hammasrako. Itse en tykkää raosta, mutta nuorempana todella moni mies piiritti minua hammasraostani huolimatta, joidenkin mielestä se on ihana - ajattele vaikka Vanessa Paradisia, uskomattoman upea nainen ja jättimäinen hammasrako. Eli suurinta osaa mieheistä se tuskin haittaa, mutta jos itseäsi haittaa, niin raudat kai aikuinenkin voi laitattaa :) Mutta mikään este se ei ole, muut asiat merkkaavat enemmän!
- hhhfff
Pakko sanoa, että Vanessa Paradis on niin kauan nätti, kun suunsa pitää kiinni.
- suoraan sanoen
Tällaiset ja vastaavat jutut on vaan hyviä silloin kun kolahtaa kunnolla. t:mies
- sda a ds
Vinot hampaat on pahempi ongelma. Eli kyllä se on enemmän kasvoista kuin pelkästään hampaiden yhdestä yksityiskohdasta kiinni.
Ei ole ruma, se on persoonallinen. Mua ei ainakaan häiritse yhtään kenenkään hammasrakoset taikka raudat tms. Sä olet sellainen kun sä olet, elä suotta häpeä itseäsi. Ei tarvi olla kaikkien kanssa samasta muotista ollakseen ihana. :)
- nainen23..
Mielestäni hammasraoilla ei ole mitään väliä, eihän niille itse voi mitään. Luulisin, etteivät miehetkään siitä välitä.
- fffftuuli
Joidenkin mielestä se voi hyvinkin olla söpö. Ja no onhan niitä monilla julkkiksillakin, ja omalla äidillänikin. Se tuo persoonallisuutta.
Mutta jos se häiritsee hirveästi, niin saahan se pois. En tiedä onko siihen jotain täyteaineitakin laitettavissa. Joku hammaslääkäri tms. viisaampi osaa kyllä sanoa. Kysy vaikka seuraavan hampaiden tarkastuksen yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1095971- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113220- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102444- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562056