Hei ketä käy uotilan ratsastuskoululla? Minun hevoseni Vilma tulee sinne ylläpitoon.
Sitten kun se on tottunut talliin ja vähä kunnostettu niin alkaa käymään tunneilla(vuoden vaihteen jälkeen). Se on nyt vähä huonossa kunnossa(heinämaha ja on ruosteessa). Kummiskin haluaisin sitten kuulla kuulumisia joltain ihmiseltä joka käy siellä asiakkaana. Vilman pitäisi tulla sinne 1-2 viikon päästä :) Jos käytte uotilan ratsastuskoululla niin kommentoikaa tähän ja voisitte muutenkin kertoa minkälaista siellä hevosen olot ovat teidän mielestä :)
Uotilan ratsastuskoulu
7
404
Vastaukset
- UOTILA IS BEST!
uotilantalli on ihan paras paikka siellä on kaksi shettistä Rymy ja Hemmo :) Ja Whelssejä: Mandy,Tatu,Cindy,bambi, sitten on melli ja sen varsa Pertti ;) Sitten on yleisimpiä tuntiponeja : Vekkis(torinhevonen) Celine(tinkeri) Rebekka(rist.Tamma) ja kaikkia todella ihania poneja ja myös tosi paljon isoja hevosia... En muista edes kaikkia. Ja ihmiset ovat ihania iso maneesi hyvät maastot ja isot pellot. Olen ratsastanut vasta 1,5v uotilassa ja on ollut myös mainio opetus!
- wildiary
Ella , paljon uotilassa on tallivuokra kuukaudessa ?
- Ella
En tiiä paljonko vuokra on, koska minun sitä ei tarvi maksaa. Eli siis vilma on minun , mutta uotila maksaa sen kulut :)
- Uotila fani!
Minä käyn uotilassa.Uotilassa saa todella hyvää opetusta.Hevosilla on suhtkoht isot karsinat ja hevoset ovat terveitä.Minkä rotuinen Vilma on?
- Ella
Vilma on puoliverinen, tai latvian rekisterin mukaan on tilasto eli sellanen sekoitus ja epäilen että siinä on täysveristä :) Ootkos nähnt vilmaa siellä? :)
- Hemmopienipallero
Vilma on jo uotilassa ja voi hyvin, hieman laiha, mutta heinäannosta on hieman suurennettiin. Uotilassa on varat bianca lula ja Pena, biancan Emä on bambiina ja Penan melli ja lulan eli catan timantti eli daisy. Uotila on best
- ella
Kiitos : ) Joo on vähän laiha tosiaan, ku meille tuli oli lihava ja sitten kun en päässyt kunnolla liikuttaa ja oli paikko ruokamäärää vähentää. Aloin sitten antaa enemmän parilla viimesellä viikolla : ) Ja ilmoitin tosiaan monalle että se oli vähän laihtunu. Terkkuja vilmalle todella paljon!! On jo ikävä pikkuista, toivottavasti siellä lähtee kaikki hyvin käyntiin : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi402989Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs332807100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482443Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo452111Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks212024Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581790- 441697
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371550- 451473
- 261321