asteikolla 0-10?
Stressinsietokykysi
16
94
Vastaukset
Vielä vuosi sitten se oli 10 mutta nyt se on 9,9 ja kiitos kysymyksestä, oli ilo osallistua ja vastata.
- -0-
Mikä laukaisi stressisi?
-0- kirjoitti:
Mikä laukaisi stressisi?
Jos pudottaisi tasoa 9,8:aan se vois laukaista stressiä.
Kovin riippuu asiasta. Välillä hävettävän huono, välillä suorastaan loistava. Ylensä yritän ennaltaehkäistä stressiä.
Sanotaan nyt kuitenkin, että vaikka 7.- Noniin
Tyydyttävä.
- -t-
sitä voi opetella tai siitä voi opetella pois
tällä hetkellä kautta linjan -0- Oliskohan 8 1/2. Aika vähän stressaa oikeasti arjessa mikään. Tietysti aamuisin, kun on tulipalokiire, sitä on tavallaan stressaantunut, mutta se on se ainoa konsti saada asiat ajallaan rullaamaan. Jos oikeasti olisi stressaantunut, tuskin nukkuisi siihen viimeiseen mahdolliseen minuuttiin asti, vaan heräis jo ajoissa,stressaamaan..?
Korkea, 9-10 lukuun ottamatta oman elämän sisältöön liittyvissä asioissa. Tarkoittaa, että vituttaa rankasti tunne että hukkaan menee koko elämä. Parisuhteellisuuteen liittyvää taakse jäänyttä aikaa onneksi.
- .....
Stressinsietokykyni ei ole häävi koska minut on kerran poltettu pohjaan. Minä muuten alan myös saada ajatuskatkoja kovassa stressissä.
6-7, kai.
Sanoisin että on tilanne- ja päiväsidonnaista, mutta luulenpa ettei ole jos viittis miettiä mitä yhtäläistä niillä tilanteilla/päivillä vois olla, mutta kun ei viitti, läpianalysointi ei tuota bonuksia.
Autoilu on sikäli poikkeama, että suu voi käydä ku naapurin piskillä, mutta hermot on ku lehmällä. Kai se on se kun siinä aika herkästi sattuu pahasti kaikille jos rupee tupeloimaan hätäsesti.Asiasta riippuen, vaikka asioihin en kiinnitä huomiota. Kuitenkin väliltä 4-10
- sxth
Kaikenlaista stressiä on tullut kestetyksi. En tiedä mikä kykyni numereenisesti on, mut minua on sanottu vahvaksi. Itse olen asiasta kyllä hieman eri mieltä, koska minuun on sattunut kovastikin, ja olen joutunut menemään vain päivä kerrallaan.
Ihan pysyy pillereillä kurissa.
- niin?
käytät mielialalääkkeitä sinäkin?
- Olen hermoton
Nolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706544
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151564
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271546Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381495- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest451243