Olen 20-vuotias miehenalku ja olen alkanut haaveilla omasta rakkaasta ihmisestä jonka kanssa voisi viettää aikaa ja olla lähekkäin... Ongelmana on vain, etten todellakaan tiedä, mistä voisin löytää kaltaiseni naisen joka olisi kaikkea sitä mitä toivonkin. Voisitteko yrittää auttaa minua? Kyselkää jotain! :)
Haluaisin tyttöystävän...
21
4335
Vastaukset
- poika92.
Ihan tähän alkuun kerron, että tuollainen seikkailu ei minua valitettavasti kiinnosta. En halua päätyä kenenkään luokse harrastamaan seksiä vaan haluan aloittaa vaatimattomasta tapailusta kuten lenkillä käynnistä ja ystävystymisestä, joka ehkä pikkuhiljaa johtaisi ihastumiseen ja sitten onkin miettimistä, tietääkö toinen ihastuksestani tai uskaltaako sitä kertoa... Jne. :) Mielestäni suhteeseen pitää jäädä jotain jännitettävää myöhemmällekin ajalle. Oman jännityksensä tuo myös sen tosiasian miettiminen, voiko tapailusta todella koskaan tulla oikeaa suhdetta. Itse haluan tuntea naisen hyvin ennenkuin voin miettiä seurustelemista hänen kanssaan...
- 432432243243234243
Taas?
- Jaanastiina1
Ihan mistä tahansa voit löytää hänet! Koulusta, työpaikalta - kysy vaikka kelloa kivanoloiselta tytöltä bussipysäkiltä ja rupattele niitä näitä - siitä se voi alkaa...mieluiten jossain muualla vaikka baarissa - ruokakaupassa kysy neuvoa, kun et löydä etsimääsi, kirjastossa, missä tahansa köytkin...:)
onnea etsintään - vaikutat fiksulta nuorelta mieheltä :)- poika92.
Olen tavannut kymmenkunta naista nettitreffipalveluiden kautta, iältään 15-22v, mutta käsittääkseni kukaan heistä ei ole ollut niin innostnut minusta, että olisi halunnut itse ottaa uusia tapaamisia puheeksi saati sitten ihastumista, seurustelua... Suurin osa heistä toki lähtee jonnekin kun pyydän, mutta ketään ei todellisuudessa kiinnosta sen läheisempi yhdessäolo. Hassuintahan tässä kaikessa on se, että nämä nettitreffeistä löytämäni tytöt ovat elämäni ensimmäisiä ja ainoita tosielämän kavereita, sillä aikaisemmin olin täysin yksinäinen kokonaiset 18 vuotta.
Mistä löydän naisen, joka itse veisi suhdetta eteenpäin jos haluaa? Onko tämän aina oltava miehen tehtävä, kun en millään uskaltaisi tai haluaisi?
- Jaanastiina1
Älä anna periksi! Yritä lisää! Usein naiset tykkää, kun mies on aktiivinen, mutta on niitä toisenlaisiakin naisia. Eivät kai vaatimuksesi ole liian korkealla? Et kai valita ehdokkaille liikaa vaikeutta löytää naista? Muista olla sopivan itsevarma. Rimaakin laskemalla voi löytää ihan kivan tytön...
- poika92.
Vaatimuksia naisen suhteen on kyllä muutamia, toivottavasti ne eivät ole ylivoimaisia toteuttaa. Ulkonäöllisesti haluan hänen ehdottomasti olevan sellainen perushoikka, ei yhtään ylipainoinen. Ei tarvitse omistaa huippu-urheilullista kroppaa koska en itsekään mutta sellainen niinkuin useimmilla nykyajan naisilla on. Nainen ei saa myöskään näyttää poikamaiselta eli toivoisin hänen käyttävän sopivasti meikkiä ja pitkät hiuksetkin plussaa. Mutta esim. silmälasit ei haittaa yhtään. Sitten haluaisin hänen olevan päihteetön mutta koska tällaista naista on hyvin vaikea löytää, voin sallia hänen käyttävän alkoholia silloin tällöin kunhan hän ei humallu siitä. Itse en käytä mitään päihdeaineita... Sitten, toivottavasti hän olisi kristitty ja eläisi niiden arvojen mukaan. Ei tarvitse olla jatkuvasti kirkossa tai rukoilemassa mutta koska näen kristinuskon oikeana uskontona niin en voi hyväksyä minkään muun aatteen edustajaa vierelleni. Lapsia ei saa haluta, koska inhoan niitä kitiseviä, itkeviä ja haisevia otuksia. Anteeksi nyt vaan. Siinäpä ne pääpiirteissään... Ja tosiaan vielä jos lisään niin yliseksuaalisuus on huono homma. Mitä tähän asti elämässäni olen tyttöjä tavannut niin tätä ongelmaa toki ei ole ollut. Minua kiinnostaa molemminpuolinen ihastus ja siihen liittyvät jännittävä tapailu, mutta ei välttämättä eteneminen siitä minnekään... Siinä pääpiirteissään se naiseni jonka haluaisin :)
- oppeliini1
Harrastatko sinä mitään?Oletko mistään kiinnostunut?
Kaikista parhaiten loytää samalla taaltopituudella surffaavia yksiloitä omien harrastusten parista. Kun liityt suunnistajien, maalaajien, matkailijoiden, kieliryhmäläisten, valokuvaajien, ratsastajien, seurakuntanuorten, vapaaehtoistyontekijoiden (jotka yleensä aina ovat siitä fiksummasta päästä), kijakerholaisten, matemaatikkojen, maantieteilijoiden, kokkaajien, uimareiden, polkupyräläisten, jne jne jne jne , siis mikä tahaansa sinua kiinnostaa! seuraan, aivan VARMASTI tapaat hengenheimolaisia yltäkyllin!
Valitse mikä sinua kiinnostaa ja mene reippaasti heidän mukaansa.
Netti ja kapakat ovat paikkoja joista tuskin loydät haluamanlaistasi seuraa. Tämä koskee kaikenikäisiä.
Ai niin, tietenkin jos olet ikärasisti, se eliminoi paljon ystäviä. Muista aina että kun tutustut vanhempiin/nuorempiin kuin itse olet, heillä on aina ystäviä, siskoja serkkuja jotka ovat lähempänä omaa ikääsi. Sekin on hyvä tapa tavata uusia ihmisiä, muiden kautta! - tieta
lueskelin tää näitä sun tekstejä ja ajattelin että vitsi ku vaikuttaa mukavalta tyypiltä, kunnes " Ulkonäöllisesti haluan hänen ehdottomasti olevan sellainen perushoikka, ei yhtään ylipainoinen." entä jos hän on luonteeltaan mielestäsi täydellinen, mutta on ylipainoinen? ei käy?
"Lapsia ei saa haluta, koska inhoan niitä kitiseviä, itkeviä ja haisevia otuksia. Anteeksi nyt vaan." no joo, jokainen tyylillään, mutta ainaki täällä eteläpohjanmaalla ikäisesi tytöt haluavat kaikki perheen.
"Ja tosiaan vielä jos lisään niin yliseksuaalisuus on huono homma." minkä määrittelet yliseksuaaliseksi?
silmälasit sentään hyväksyt, wau!
jne
sinulla on varsin paljon vaatimuksia. Ota huomioon sitten että välttämättä kukaan ei kiinnostu kontrollifriikistä.
- poika92.
En harrasta mitään virallisesti, mutta pidän kovasti urheilusta, urheilun katsomisesta, erilaisista tietokonejutuista, kitaran ja pianon soittamisesta, joulusta ja talvesta, kielistä, valokuvauksesta, kirkossa käynnistä... Onhan näitä kun alkaa miettimään. Eniten sytyttävä asia on ehdottomasti urheilu kaikissa muodoissaan mutta valitettavasti monikaan tuntemani nainen ei jaksa kiinnostua esim. mäkihyppytilastoista tai kauden päättäneestä jännittävästä formulakisasta. Toki foorumeilla sitten vietän päivät pitkän analysoiden kaikkia tuloksia...
Meillä on kotikaupunkimme tuomiokirkossa aina perjantaisin opiskelijoiden messu jonka päälle voisi aina mennä tutustumaan muihin tai viettämään iltaa yhteen vanhaan taloon, eli tavallaan illanviettoa uskoville nuorille. Käyn kyllä messussa mutta en toistaiseksi ole uskaltautunut menemään sitten nuorten kanssa viettämään iltaa. Tänäänkin yksi tyttö kysyi, lähtisinkö, mutta menin ihan lukkoon vaikka olisin itseasiassa halunnutkin mennä. Lähdin kotiin ja mieliala muuttui alakuloiseksi, kun tein taas väärän päätöksen...- Ugly truth
Sinut on tuomittu ikuiseen selibaattiin tai joudut valitsemaan jämäpaloista jonkun. En sano tätä ilkeyttäni vaan siksi, että asia on näin. Mies ilman ystäviä on sellainen turn off naiselle, että et voi edes kuvitella.
- 4444444444444433342
Mutta kristinuskoon kuuluu, että lapsia hankitaan. Joten luulen, että sinun on vaikea löytää sellaista naista, joka elää vahvasti kristittyjen mukaan mutta ei haluaisi lapsia.
Mutta sähän teet näitä samoja aloituksia kuukauden välein. Olet liian epätoivoinen.
Myös mikä menee ristiin sanojesi kanssa on se, että haluat naisen tekevän alotteita ym. mutta samaan aikaan haluat hänen olevan kristitty. No, niissä piireissä se on mies joka ne aloitteet tekee ja joka johtaa.
Alkaa kuulostamaan siltä, että sinä haluat äidin. Joka hoivaa sinua ja tekee päätökset puolestasi. - poika92.
Totta, tunnen olevanikin epätoivoinen tämän asian kanssa. Tunnen miten kovasti haluan tyttöystävän mutta tiedän myös, kuinka äärimmäisen epätodennäköisestä yhtälöstä puhutaan jos meinaan löytää naisen edes noilla kriteereillä.
Tuossa illalla aloin miettimään, mikä ihme minua tässä asiassa niin kovasti kiehtoo... Periaatteessa haluan olla ihastunut ja, että joku on minuun ihastunut. Haluan kuvitella miten nukun hänen kanssaan halaten häntä koko yön ja kuinka silittelen häntä katsoessamme elokuvaa, urheilua tai istuessamme rannalla... Mutta tosielämässä en kuitenkaan häntä halua siihen, haluan vain kuvitella ja tuntea sen voimakkaan tunteen. Haluan olla ihastunut koko ajan. Olen riippuvainen ihastumisen aiheuttamasta mielihyvän tunteesta. Masennun ja elämäni menettää merkityksensä jos en saa olla koko ajan ihastunut... Voisiko asia olla näin?- coolman.83
cool story bro
- kodefsdf
No täältä et ainakaan löydä seuraa... Ehkä 40v-> naisia mutta tuskin sulle kelpaa? Eti kirkosta kun kerta siellä tykkäät käydä. Kai joku uskova nainenkin siellä on kumppania vailla...
- cxvcxxc
Kirkon kautta kannattaa hakea seuraa. Tuo kristisuskoon uskominen alkaa nykymaailmassa (varsinkin suomessa) olemaan aika tabu. Vaikka monet nuoret kuuluvatkin kirkkoon, harvaa oikeasti kiinnostaa kristilliset arvot tai oikeasti usko.
Jenkeistä uskoisin sinun löytävän paremminkin itsellesi sopivan kumppanin, koska siellä tuo usko on tärkeää.- 33223322332232
Tarkoitat siis että riippuu missä päin Jenkeissä asut, usko on tärkeä.
Siellä tietyissä kaupungeissa eri uskonnot ovat vahvoilla, tietyissä paikoissa taas uskonnosta ei kummemmin välitetä.
- rumamies
Minäkin haluaisin tyttöystävän. Mut tälläisen kuin minä, on vaan mahdotonta saada mitään naista elämääni. En ole kenenkään ihannemies. Naiset ei vaan halua tutustua muhun. Olen yrittänyt ja yrittänyt mut en kelpaa. Ulkonäkö on kaikille naisille niin tärkeetä. Melkein tärkeempää kuin hengittäminen.
- poika92.
Voin kyllä ihan rehellisyyden nimissä sanoa, että lähestulkoon kuka tahansa toinen mies olisi jo saanut itselleen kumppanin jos toisenkin mikäli hänellä olisi ollut näin paljon mahdollisuuksia kuin minulla... Nettideittailu on tuottanut suuren määrän tapaamisia ja uusia kaverisuhteita on kertynyt paljon. Mutta missä tyttöystävä? Suurin osahan näistä tapaamistani tytöistä ei ole tällä välillä löytänyt itselleen kumppania joten liekkö ongelma sitten heidän korkeassa vaatimustasossaan...
- Kai8989
Ilmainen tai maksullinen tyttöystävä , kaikkea löytyy :)
http://suomentreffisivustot.blogspot.fi/ - OlenAikamoinenNainen
Haluaisitko kenties tutustua minuun? :) Olen 19-vuotias :"D
Omistan silmälasit.
Olen suht.hoikka.
Olen blondi :D
Harrastan: Laskettelua, juoksua, koirani kanssa lenkkeilyä, lentopalloa, salibandya, salilla käymistä (silloin tällöin), ratsastusta sekä pieni muotoista agilityä koirani kanssa :))
En ole kovin pitkä n. 165cm
Tykkään käyttää meikkiä, mutten kuitenkaan ole "hullu meikin käyttäjä".
Olen vielä neitsyt.
Vaatimukseni:
Haluan että kumppanini harrastelisi edes yhtä urheilulajia kanssani eli haen urheilullista miestä.
Haluan erittän puheliaan ja rohkean kumppanin.
Siinä on kai sitten vaatimukseni :)
Ps. Jos on hyvännäköinen, saa plussaa ;)
Juteltaisko joskus?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1772681- 1642499
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182187Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612063Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31729"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2041420Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2241153Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931128Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3681069