Koripallon aloitus 13 vuotiaana..

koris aloittelija

Hei! Olen 13 vuotias tyttö ja haluaisin aloittaa koripallon harrastamisen. Mutta olenko liian vanha, koska minulla ei ole mitään kokemusta koripallosta paitsi koulun liikuntatunneilta? Ja jos aloittaisin pelaamisen, olisiko joukkueeni silti ikäryhmäni joukkue vaikka minulla ei ole vielä koripallo taitoja? Asun oulun alueella.

8

940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikko 1996

      Et ole liian vanha! Itse aloitin 14v ja sain alkuun reenata omaa normaalia sarjaa alempana jotta sain otteen lajista ja vähän enemmän taitoa. Alemmassa sarjassa saa myös pelata kun joukkueeseen haetaan yli-ikäisyyslupa. Tällä hetkelle kaverini pelaa b-pojissa vaikka kuuluisi A-poikiin, koska tuntee a-poikien tason liian kovaksi itselleen.
      Ei muuta kuin reeneihin ja harjoittelemaan myös vapaa-ajalla, aina kun ehdit.
      Onnea tulevaan :)
      Ja joukkue pysyy samalla tasolla, vaikka uusia tuleekin. Alkuun ei tietenkään saa peliaikaa yms, joten jos reenaat tämän kauden joukkueen kanssa jotta saat hyvän tuntuman ja maksat lisenssit sitten ensikaudelle, jolloin pääset peleihin myös

    • koripallon pellaja

      et todelakaan liaan vanha alotin 10v. mutta kävin pari vuotta nuorempien ryhmässä.
      Mutta muista treenata ahkerasti niin et putoa kärryiltä minulle kävi joskus niin.
      ja se oli inhotavaa

    • miinu

      Mä harrastin korista vähän aikaa mut alko vähä kyllästyttää,mut nyt oon uinti naisii ja lentis .

    • Sprite98

      Et oo, nopeesti siihe pääsee mukaa, varsinki jos hallitset perusasiat (kuljettaminen ei hakkaamalla esim.) mut kyl ilmanki pärjää

    • jupelix1

      määki haluisin alottaa koriksen (12v, tampere) ja haluisin sellatteesee mis on kaikki iha alottelijoita? onko mitenkää mahd.?

    • ..........

      jupelix1: Ei oo mahdotonta. Itse aloitin vuosi sitten eli 11v ja menin minityttöihin joissa olin vanhin, mutta en yli_ikäinen. Lisää en vastaa koska tätä sivustoa en seuraa, mutta koska olin nuorten ryhmässä niin siellä kaikki ovat hieman aloittelijoita!

    • Rapypatrik

      Jupelix,Tampereelta löytyy sekä Raholan Pyrkivä että Pyrintö niin ja namia.Ei muuta ku rohkeasti mukaan.

    • Apua tarvitseva

      Olen 13-vuotta ja haluaisin harastaa korista, mutta en ole koskaan olut kovin urheilulinen. Isosiskoni on harastanut noin viisi vuotta jalkista, enkä tiedä pitäisikö minun harastaa korista vai ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe