Ei toimita jälkitoimitukseen jääneitä tuotteita, eikä palauta rahoja sitten millään. Yhteyttä on yritetty ottaa useita kertoja, myös kuluttajaoikeusneuvoja, mutta minkäänlaista vastausta ei tule. Mainostavat että maksaminen turvallista Suomen maksuturvan kautta, juu paljon mahdollista, mutta minä olin tyhmä enkä älähtänyt heti, kun jäi tuotteitä jälkitoimitukseen.
Todellä ärsyttävää, kun tuollaisia epärehellisiä yrittäjiä liikenteessä.
Vaikka minulla ei kyse kuin muutamasta kympistä, periaatteen takia sapettaa vielä enemmpän. Yritys tekee varmaan hyvää tiliä, jos kusettaa asiakkaita järjestelmällisesti (kuten nyt jälkikäteen olen hieman kuullut toisaaltakin) niin kauan kuin asiakkaita nyt yhtään riittää. Kuvittelisi olevan hyvin lyhytnäköistä toimintaa tuollainen epäluotettava Luontaistukku- verkkokaupan toiminta.
Varoitus LUONTAISTUKKU-nimisestä verkkokaupasta
2
369
Vastaukset
- luotaton
Kiitos infosta. Itse en osta juuri mitään netistä, en luota.
- Olli Särkkälä
Hei,
Tämä viestiketju on päättynyt yli kaksi vuotta sitten. Asiakaspalveluumme on tullut tähän viestiketjuun liittyen muutamia yhteydenottoja, sillä meidän verkkokauppamme osoite muistuttaa tätä - ilmeisesti epärehellisesti toimineen - yrityksen verkkokaupan osoitetta.
Suomen Luontaistukku Oy on Suomalaisen Työn Liiton avainlippuyritys, joka on perustettu vuonna 2011. Ensimmäiset kolme vuotta toimimme Olivian Natural -toiminimellä (www.olivian.fi) ja nyt tänä vuonna uudistimme liiketoimintakonseptiamme ja perustimme Luontaistukku.fi -verkkokaupan. Olemme viimeisen kolmen vuoden aikana palvelleet vuosittain tuhansia asiakkaita. Toimintamme pääpaikka (verkkokaupan lähettämö sekä tehdas) sijaitsevat Ylivieskassa, Pohjois-Pohjanmaalla, jossa tällä hetkellä työllistämme 7 kokoaikasta työntekijää.
Toteamme ja informoimme, että meillä ei ole mitään yhteyttä tai yhteyksiä aikoinaan toimineeseen luontaistukku.com -verkkokauppaan tai sen takana vaikuttaneeseen yritykseen.
Ystävällisin terveisin,
Olli Särkkälä
Toimitusjohtaja
Suomen Luontaistukku Oy
Korjaamotie 22,
84100 Ylivieska
Y-tunnus: 2469356-9
www.luontaistukku.fi
facebook.com/luontaistukku
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918