mikä snede on paras? oon kuullu et ei kannata ostaaa premieriä?
snede suositukset
7
112
Vastaukset
- vinkkineuvo
Mielipidekysymus... Useamman jotka oikeesti snedee nii pitää iconia parhaana. Mulla löytyy 2 iconia:))
- pypypy
Backhill on hyvä.
- Snowsk8
Premierin valmistaja Andy Wolf sattui keksimään koko lajin, massat ovat niin isoja että pienet valmistaja eivät pysty samaan hintaan ;) Hyviä lautoja kaikki Ambition, Icon ja Premierit..
- minääääh
Minulla premierin puinen lätty ( graffitti ) toiminut sairaan hyvin ainakin näin ekaks snedeks ;) seuraavaks vois päivittää semmoseen iconin lättyyn :D
- snede skede
icon on paras
- snedehakusessa...
Oisko kellää myydä mulle snedee???
- snedehakusessa?
snedehakusessa... kirjoitti:
Oisko kellää myydä mulle snedee???
Kannattaa ostaa uutena kun käytetyissä on useesti yllätyksenä naarmunen pohja joka ei sitte liu'u. Käyppä snowskate.fi tai sportcircus.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888