mikä snede on paras? oon kuullu et ei kannata ostaaa premieriä?
snede suositukset
7
127
Vastaukset
- vinkkineuvo
Mielipidekysymus... Useamman jotka oikeesti snedee nii pitää iconia parhaana. Mulla löytyy 2 iconia:))
- pypypy
Backhill on hyvä.
- Snowsk8
Premierin valmistaja Andy Wolf sattui keksimään koko lajin, massat ovat niin isoja että pienet valmistaja eivät pysty samaan hintaan ;) Hyviä lautoja kaikki Ambition, Icon ja Premierit..
- minääääh
Minulla premierin puinen lätty ( graffitti ) toiminut sairaan hyvin ainakin näin ekaks snedeks ;) seuraavaks vois päivittää semmoseen iconin lättyyn :D
- snede skede
icon on paras
- snedehakusessa...
Oisko kellää myydä mulle snedee???
- snedehakusessa?
snedehakusessa... kirjoitti:
Oisko kellää myydä mulle snedee???
Kannattaa ostaa uutena kun käytetyissä on useesti yllätyksenä naarmunen pohja joka ei sitte liu'u. Käyppä snowskate.fi tai sportcircus.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929