tätä tällasta hiljasuutta on kestänyt tällä palstalla?? En ole vilkassutkaan tänne pitkiin aikoihin ja viimeksi kun kävin joskus muutama/muutamia viikkoja sitten niin täällä oli hyvä meininki. Nyt tää on ihan kuollut paikka.. Mitä on tapahtunut?
Kuinka kauan
24
144
Vastaukset
- muisto vain jää
joku trolli veetuilee vakkareille niin vakkarit häipyy.
- zisel
Se trolli on entinen vakkari joka on itse kussut asiansa ja kun ei kehtaa enää nikillä kirjotella niin haluaa tuhota addiktionsa lähteen - eli tän palstan. Ja palstan saa tuhottua sillä kun vakkarit katoaa. Hieno logiikka.
- zisel
zisel kirjoitti:
Se trolli on entinen vakkari joka on itse kussut asiansa ja kun ei kehtaa enää nikillä kirjotella niin haluaa tuhota addiktionsa lähteen - eli tän palstan. Ja palstan saa tuhottua sillä kun vakkarit katoaa. Hieno logiikka.
Mut hei, tolla samalla logiikalla mä rupeen ajaa asiaa että alkoholi kielletään Suomessa - kun en mä ole osannut sitä käyttää oikein niin pistetään hanat kiinni sitten kaikilta muiltakin. JEEEEEEEEEEEEEEE :D
Ps. Arvioitu elinaikani on max 6kk. zisel kirjoitti:
Mut hei, tolla samalla logiikalla mä rupeen ajaa asiaa että alkoholi kielletään Suomessa - kun en mä ole osannut sitä käyttää oikein niin pistetään hanat kiinni sitten kaikilta muiltakin. JEEEEEEEEEEEEEEE :D
Ps. Arvioitu elinaikani on max 6kk.Aika nihkeää. Minulle joku testi lupasi sentään elinikää 64-vuotiaaksi.
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Aika nihkeää. Minulle joku testi lupasi sentään elinikää 64-vuotiaaksi.
Rupee ajaa alkoholia laittomaksi niin pääset säkin tuskistasi nopeemmin.
- 6 KK:.!1#%?+
zisel kirjoitti:
Rupee ajaa alkoholia laittomaksi niin pääset säkin tuskistasi nopeemmin.
.
"Who's Gonna Drive You Home?????"
http://youtu.be/LGVFK8VNGss
Har!
.
Muutama spämmääjä on tehnyt tehtävänsä. Sitä paitsi harva asia tässä internetin ihmemaailmassa on ikuista. Edellisellä suosikkipalstallani viihdyin 8 vuotta ja tämä on nyt kestänyt 6 vuotta. Saas nähdä, mitä seuraavaksi.
Jos keksit jonkun hyvän, niin kerro minullekin. Mennään sinne.- zisel
Jos mä teen sellasen yksityisfoorumin jossa saan itse toimia diktaattorina ja kaikkien keskustelujen pitää vähintäänkin viitata muhun tai mun asioihin, niin tuletko sinne?
- KAKSPLUS:.!1%#++
modelli kirjoitti:
Vauvalehti vai mikä se nyt oli
.
"KAKSPLUS on nykyään netin kovinta kamaa"
Har!
. - xxxxx
zisel kirjoitti:
Jos mä teen sellasen yksityisfoorumin jossa saan itse toimia diktaattorina ja kaikkien keskustelujen pitää vähintäänkin viitata muhun tai mun asioihin, niin tuletko sinne?
Sinä tämän pilasit;((
Pidä hyvänäsi palstasi. - zisel
xxxxx kirjoitti:
Sinä tämän pilasit;((
Pidä hyvänäsi palstasi.Rehellisyydellänikö? Hmmm... älä nyt tukehdu siihen kateuteesi... tai hiuksiisi :D
Don't hate me 'cause you ain't me! KAKSPLUS:.!1%#++ kirjoitti:
.
"KAKSPLUS on nykyään netin kovinta kamaa"
Har!
.Niin olikin kiitti.
- xxxxx
zisel kirjoitti:
Rehellisyydellänikö? Hmmm... älä nyt tukehdu siihen kateuteesi... tai hiuksiisi :D
Don't hate me 'cause you ain't me!oon kalju.
Hähä!!! - zisel
xxxxx kirjoitti:
oon kalju.
Hähä!!!Sinä ehkä olet kalju mutta toi joka mulle vastasi alunperin ei todellakaan ole :D
Ps. Koirat on ihaniiii zisel kirjoitti:
Jos mä teen sellasen yksityisfoorumin jossa saan itse toimia diktaattorina ja kaikkien keskustelujen pitää vähintäänkin viitata muhun tai mun asioihin, niin tuletko sinne?
S24:n Moku-palstalaiset perustivat aikoinaan suljetun foorumin, jossa oli noin 30 rekisteröityä käyttäjää. Mutta kuin kaikki olivat korrekteja ja samanmielisiä, niin se hiljeni alle vuodessa.
Että ei taida moinenkaan toimia. Voima vaatii aina vastavoiman, vaikka se olisi aivoton spämmääjä.- xxxxx
zisel kirjoitti:
Sinä ehkä olet kalju mutta toi joka mulle vastasi alunperin ei todellakaan ole :D
Ps. Koirat on ihaniiiiMitä olet vetänyt ränniisi tänään?
ps. koirat ovat ihania:D - zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
S24:n Moku-palstalaiset perustivat aikoinaan suljetun foorumin, jossa oli noin 30 rekisteröityä käyttäjää. Mutta kuin kaikki olivat korrekteja ja samanmielisiä, niin se hiljeni alle vuodessa.
Että ei taida moinenkaan toimia. Voima vaatii aina vastavoiman, vaikka se olisi aivoton spämmääjä.Joten uuden palstan nimeksi sopisi entistä paremmin vaan ZISEL, koska mä kirjottaisin siellä nikilläni kuitenkin kokoaika ja tekisin joutessani avauksia jotain 10 per minuutti niinkun täälläkin.
- ALVIN AND THE CHIPMU
zisel kirjoitti:
Joten uuden palstan nimeksi sopisi entistä paremmin vaan ZISEL, koska mä kirjottaisin siellä nikilläni kuitenkin kokoaika ja tekisin joutessani avauksia jotain 10 per minuutti niinkun täälläkin.
.
ALVIN AND THE CHIPMUNKS - THE CHIPMUNK SONG (Christmas Don't Be Late) - 1958
http://youtu.be/Atg8AUv2DdE
Har!
.
No enpä oo ittekkään käynyt ku vilkaseen välillä ja todennut, että kuollutta on. Ketään enää kiiinnosta kirjoittaa ku joku deletoi kaiken vähänkään järjellisen. Ehkä tänne pitää kirjottaa vaan pelkkää ja puhdata schaissee
- Vuoden 2006 paikkeil
.
Vuoden 2006 paikkeilla olin vielä järjissäni
Har!
.
- pitkän aikaa
Heleveetin kauan
Luulisin, että ihan normaalia aaltoilua.
Tai sitte tämä vaan loppuu, koska onhan tämä nyt aivan vammaasta kirjoittaa ja lukea samanlaisia kommentteja vuosi toisensa jälkeen.- Hullu ukko.
Siis tämä palstahan alkoi lässähtää jo kaksi vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644