Kuinka kauan

zisel

tätä tällasta hiljasuutta on kestänyt tällä palstalla?? En ole vilkassutkaan tänne pitkiin aikoihin ja viimeksi kun kävin joskus muutama/muutamia viikkoja sitten niin täällä oli hyvä meininki. Nyt tää on ihan kuollut paikka.. Mitä on tapahtunut?

24

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muisto vain jää

      joku trolli veetuilee vakkareille niin vakkarit häipyy.

      • zisel

        Se trolli on entinen vakkari joka on itse kussut asiansa ja kun ei kehtaa enää nikillä kirjotella niin haluaa tuhota addiktionsa lähteen - eli tän palstan. Ja palstan saa tuhottua sillä kun vakkarit katoaa. Hieno logiikka.


      • zisel
        zisel kirjoitti:

        Se trolli on entinen vakkari joka on itse kussut asiansa ja kun ei kehtaa enää nikillä kirjotella niin haluaa tuhota addiktionsa lähteen - eli tän palstan. Ja palstan saa tuhottua sillä kun vakkarit katoaa. Hieno logiikka.

        Mut hei, tolla samalla logiikalla mä rupeen ajaa asiaa että alkoholi kielletään Suomessa - kun en mä ole osannut sitä käyttää oikein niin pistetään hanat kiinni sitten kaikilta muiltakin. JEEEEEEEEEEEEEEE :D

        Ps. Arvioitu elinaikani on max 6kk.


      • zisel kirjoitti:

        Mut hei, tolla samalla logiikalla mä rupeen ajaa asiaa että alkoholi kielletään Suomessa - kun en mä ole osannut sitä käyttää oikein niin pistetään hanat kiinni sitten kaikilta muiltakin. JEEEEEEEEEEEEEEE :D

        Ps. Arvioitu elinaikani on max 6kk.

        Aika nihkeää. Minulle joku testi lupasi sentään elinikää 64-vuotiaaksi.


      • zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Aika nihkeää. Minulle joku testi lupasi sentään elinikää 64-vuotiaaksi.

        Rupee ajaa alkoholia laittomaksi niin pääset säkin tuskistasi nopeemmin.


      • 6 KK:.!1#%?+
        zisel kirjoitti:

        Rupee ajaa alkoholia laittomaksi niin pääset säkin tuskistasi nopeemmin.

        .

        "Who's Gonna Drive You Home?????"

        http://youtu.be/LGVFK8VNGss

        Har!

        .


    • Muutama spämmääjä on tehnyt tehtävänsä. Sitä paitsi harva asia tässä internetin ihmemaailmassa on ikuista. Edellisellä suosikkipalstallani viihdyin 8 vuotta ja tämä on nyt kestänyt 6 vuotta. Saas nähdä, mitä seuraavaksi.

      Jos keksit jonkun hyvän, niin kerro minullekin. Mennään sinne.

      • zisel

        Jos mä teen sellasen yksityisfoorumin jossa saan itse toimia diktaattorina ja kaikkien keskustelujen pitää vähintäänkin viitata muhun tai mun asioihin, niin tuletko sinne?


      • Vauvalehti vai mikä se nyt oli


      • KAKSPLUS:.!1%#++
        modelli kirjoitti:

        Vauvalehti vai mikä se nyt oli

        .

        "KAKSPLUS on nykyään netin kovinta kamaa"

        Har!

        .


      • xxxxx
        zisel kirjoitti:

        Jos mä teen sellasen yksityisfoorumin jossa saan itse toimia diktaattorina ja kaikkien keskustelujen pitää vähintäänkin viitata muhun tai mun asioihin, niin tuletko sinne?

        Sinä tämän pilasit;((

        Pidä hyvänäsi palstasi.


      • zisel
        xxxxx kirjoitti:

        Sinä tämän pilasit;((

        Pidä hyvänäsi palstasi.

        Rehellisyydellänikö? Hmmm... älä nyt tukehdu siihen kateuteesi... tai hiuksiisi :D

        Don't hate me 'cause you ain't me!


      • KAKSPLUS:.!1%#++ kirjoitti:

        .

        "KAKSPLUS on nykyään netin kovinta kamaa"

        Har!

        .

        Niin olikin kiitti.


      • xxxxx
        zisel kirjoitti:

        Rehellisyydellänikö? Hmmm... älä nyt tukehdu siihen kateuteesi... tai hiuksiisi :D

        Don't hate me 'cause you ain't me!

        oon kalju.

        Hähä!!!


      • zisel
        xxxxx kirjoitti:

        oon kalju.

        Hähä!!!

        Sinä ehkä olet kalju mutta toi joka mulle vastasi alunperin ei todellakaan ole :D

        Ps. Koirat on ihaniiii


      • zisel kirjoitti:

        Jos mä teen sellasen yksityisfoorumin jossa saan itse toimia diktaattorina ja kaikkien keskustelujen pitää vähintäänkin viitata muhun tai mun asioihin, niin tuletko sinne?

        S24:n Moku-palstalaiset perustivat aikoinaan suljetun foorumin, jossa oli noin 30 rekisteröityä käyttäjää. Mutta kuin kaikki olivat korrekteja ja samanmielisiä, niin se hiljeni alle vuodessa.

        Että ei taida moinenkaan toimia. Voima vaatii aina vastavoiman, vaikka se olisi aivoton spämmääjä.


      • xxxxx
        zisel kirjoitti:

        Sinä ehkä olet kalju mutta toi joka mulle vastasi alunperin ei todellakaan ole :D

        Ps. Koirat on ihaniiii

        Mitä olet vetänyt ränniisi tänään?

        ps. koirat ovat ihania:D


      • zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

        S24:n Moku-palstalaiset perustivat aikoinaan suljetun foorumin, jossa oli noin 30 rekisteröityä käyttäjää. Mutta kuin kaikki olivat korrekteja ja samanmielisiä, niin se hiljeni alle vuodessa.

        Että ei taida moinenkaan toimia. Voima vaatii aina vastavoiman, vaikka se olisi aivoton spämmääjä.

        Joten uuden palstan nimeksi sopisi entistä paremmin vaan ZISEL, koska mä kirjottaisin siellä nikilläni kuitenkin kokoaika ja tekisin joutessani avauksia jotain 10 per minuutti niinkun täälläkin.


      • ALVIN AND THE CHIPMU
        zisel kirjoitti:

        Joten uuden palstan nimeksi sopisi entistä paremmin vaan ZISEL, koska mä kirjottaisin siellä nikilläni kuitenkin kokoaika ja tekisin joutessani avauksia jotain 10 per minuutti niinkun täälläkin.

        .

        ALVIN AND THE CHIPMUNKS - THE CHIPMUNK SONG (Christmas Don't Be Late) - 1958


        http://youtu.be/Atg8AUv2DdE

        Har!

        .


    • No enpä oo ittekkään käynyt ku vilkaseen välillä ja todennut, että kuollutta on. Ketään enää kiiinnosta kirjoittaa ku joku deletoi kaiken vähänkään järjellisen. Ehkä tänne pitää kirjottaa vaan pelkkää ja puhdata schaissee

      • Vuoden 2006 paikkeil

        .

        Vuoden 2006 paikkeilla olin vielä järjissäni

        Har!

        .


    • pitkän aikaa

      Heleveetin kauan

    • Luulisin, että ihan normaalia aaltoilua.

      Tai sitte tämä vaan loppuu, koska onhan tämä nyt aivan vammaasta kirjoittaa ja lukea samanlaisia kommentteja vuosi toisensa jälkeen.

    • Hullu ukko.

      Siis tämä palstahan alkoi lässähtää jo kaksi vuotta sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe