Kuinka kauan

zisel

tätä tällasta hiljasuutta on kestänyt tällä palstalla?? En ole vilkassutkaan tänne pitkiin aikoihin ja viimeksi kun kävin joskus muutama/muutamia viikkoja sitten niin täällä oli hyvä meininki. Nyt tää on ihan kuollut paikka.. Mitä on tapahtunut?

24

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muisto vain jää

      joku trolli veetuilee vakkareille niin vakkarit häipyy.

      • zisel

        Se trolli on entinen vakkari joka on itse kussut asiansa ja kun ei kehtaa enää nikillä kirjotella niin haluaa tuhota addiktionsa lähteen - eli tän palstan. Ja palstan saa tuhottua sillä kun vakkarit katoaa. Hieno logiikka.


      • zisel
        zisel kirjoitti:

        Se trolli on entinen vakkari joka on itse kussut asiansa ja kun ei kehtaa enää nikillä kirjotella niin haluaa tuhota addiktionsa lähteen - eli tän palstan. Ja palstan saa tuhottua sillä kun vakkarit katoaa. Hieno logiikka.

        Mut hei, tolla samalla logiikalla mä rupeen ajaa asiaa että alkoholi kielletään Suomessa - kun en mä ole osannut sitä käyttää oikein niin pistetään hanat kiinni sitten kaikilta muiltakin. JEEEEEEEEEEEEEEE :D

        Ps. Arvioitu elinaikani on max 6kk.


      • zisel kirjoitti:

        Mut hei, tolla samalla logiikalla mä rupeen ajaa asiaa että alkoholi kielletään Suomessa - kun en mä ole osannut sitä käyttää oikein niin pistetään hanat kiinni sitten kaikilta muiltakin. JEEEEEEEEEEEEEEE :D

        Ps. Arvioitu elinaikani on max 6kk.

        Aika nihkeää. Minulle joku testi lupasi sentään elinikää 64-vuotiaaksi.


      • zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Aika nihkeää. Minulle joku testi lupasi sentään elinikää 64-vuotiaaksi.

        Rupee ajaa alkoholia laittomaksi niin pääset säkin tuskistasi nopeemmin.


      • 6 KK:.!1#%?+
        zisel kirjoitti:

        Rupee ajaa alkoholia laittomaksi niin pääset säkin tuskistasi nopeemmin.

        .

        "Who's Gonna Drive You Home?????"

        http://youtu.be/LGVFK8VNGss

        Har!

        .


    • Muutama spämmääjä on tehnyt tehtävänsä. Sitä paitsi harva asia tässä internetin ihmemaailmassa on ikuista. Edellisellä suosikkipalstallani viihdyin 8 vuotta ja tämä on nyt kestänyt 6 vuotta. Saas nähdä, mitä seuraavaksi.

      Jos keksit jonkun hyvän, niin kerro minullekin. Mennään sinne.

      • zisel

        Jos mä teen sellasen yksityisfoorumin jossa saan itse toimia diktaattorina ja kaikkien keskustelujen pitää vähintäänkin viitata muhun tai mun asioihin, niin tuletko sinne?


      • Vauvalehti vai mikä se nyt oli


      • KAKSPLUS:.!1%#++
        modelli kirjoitti:

        Vauvalehti vai mikä se nyt oli

        .

        "KAKSPLUS on nykyään netin kovinta kamaa"

        Har!

        .


      • xxxxx
        zisel kirjoitti:

        Jos mä teen sellasen yksityisfoorumin jossa saan itse toimia diktaattorina ja kaikkien keskustelujen pitää vähintäänkin viitata muhun tai mun asioihin, niin tuletko sinne?

        Sinä tämän pilasit;((

        Pidä hyvänäsi palstasi.


      • zisel
        xxxxx kirjoitti:

        Sinä tämän pilasit;((

        Pidä hyvänäsi palstasi.

        Rehellisyydellänikö? Hmmm... älä nyt tukehdu siihen kateuteesi... tai hiuksiisi :D

        Don't hate me 'cause you ain't me!


      • KAKSPLUS:.!1%#++ kirjoitti:

        .

        "KAKSPLUS on nykyään netin kovinta kamaa"

        Har!

        .

        Niin olikin kiitti.


      • xxxxx
        zisel kirjoitti:

        Rehellisyydellänikö? Hmmm... älä nyt tukehdu siihen kateuteesi... tai hiuksiisi :D

        Don't hate me 'cause you ain't me!

        oon kalju.

        Hähä!!!


      • zisel
        xxxxx kirjoitti:

        oon kalju.

        Hähä!!!

        Sinä ehkä olet kalju mutta toi joka mulle vastasi alunperin ei todellakaan ole :D

        Ps. Koirat on ihaniiii


      • zisel kirjoitti:

        Jos mä teen sellasen yksityisfoorumin jossa saan itse toimia diktaattorina ja kaikkien keskustelujen pitää vähintäänkin viitata muhun tai mun asioihin, niin tuletko sinne?

        S24:n Moku-palstalaiset perustivat aikoinaan suljetun foorumin, jossa oli noin 30 rekisteröityä käyttäjää. Mutta kuin kaikki olivat korrekteja ja samanmielisiä, niin se hiljeni alle vuodessa.

        Että ei taida moinenkaan toimia. Voima vaatii aina vastavoiman, vaikka se olisi aivoton spämmääjä.


      • xxxxx
        zisel kirjoitti:

        Sinä ehkä olet kalju mutta toi joka mulle vastasi alunperin ei todellakaan ole :D

        Ps. Koirat on ihaniiii

        Mitä olet vetänyt ränniisi tänään?

        ps. koirat ovat ihania:D


      • zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

        S24:n Moku-palstalaiset perustivat aikoinaan suljetun foorumin, jossa oli noin 30 rekisteröityä käyttäjää. Mutta kuin kaikki olivat korrekteja ja samanmielisiä, niin se hiljeni alle vuodessa.

        Että ei taida moinenkaan toimia. Voima vaatii aina vastavoiman, vaikka se olisi aivoton spämmääjä.

        Joten uuden palstan nimeksi sopisi entistä paremmin vaan ZISEL, koska mä kirjottaisin siellä nikilläni kuitenkin kokoaika ja tekisin joutessani avauksia jotain 10 per minuutti niinkun täälläkin.


      • ALVIN AND THE CHIPMU
        zisel kirjoitti:

        Joten uuden palstan nimeksi sopisi entistä paremmin vaan ZISEL, koska mä kirjottaisin siellä nikilläni kuitenkin kokoaika ja tekisin joutessani avauksia jotain 10 per minuutti niinkun täälläkin.

        .

        ALVIN AND THE CHIPMUNKS - THE CHIPMUNK SONG (Christmas Don't Be Late) - 1958


        http://youtu.be/Atg8AUv2DdE

        Har!

        .


    • No enpä oo ittekkään käynyt ku vilkaseen välillä ja todennut, että kuollutta on. Ketään enää kiiinnosta kirjoittaa ku joku deletoi kaiken vähänkään järjellisen. Ehkä tänne pitää kirjottaa vaan pelkkää ja puhdata schaissee

      • Vuoden 2006 paikkeil

        .

        Vuoden 2006 paikkeilla olin vielä järjissäni

        Har!

        .


    • pitkän aikaa

      Heleveetin kauan

    • Luulisin, että ihan normaalia aaltoilua.

      Tai sitte tämä vaan loppuu, koska onhan tämä nyt aivan vammaasta kirjoittaa ja lukea samanlaisia kommentteja vuosi toisensa jälkeen.

    • Hullu ukko.

      Siis tämä palstahan alkoi lässähtää jo kaksi vuotta sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe