Tervehdys.
Olen aikonut ostaa ensi viikolla uuden kaasugrillin ja en osta sitä hintaan ysiysi, vaan kunnon puurunkoisen kolmella polttimolla. Ne, jotka tietävät kunnon grilleistä, voisivat antaa vinkkejä...
Ei enää leluja
4
1790
Vastaukset
- Sisäfile
Nyt olet oikealla asialla. Minäkin olen ostamassa "syystarjouksista" uutta grilliä ja en osta enää lelua "sivukeittimellä", vaan kunnon grillin. Toivottavasti tulee hinta- ja laatutietoa tähän keskusteluun.
- Fordy
www.primus.fi tai www.kaasugrilli.fi. On kunnon pelejä, eikä mitään huojuvia häkkyröitä. Itsellä tuo Molto parilagrilli.
- löytyy
Samoissa aikeissa, tuntuvat vaan olevan loppu joka paikasta. Minulle kelpaa kyllä sellainen ysiysistä seuraava malli, mutta monesta paikasta jo loppuneet.
Tiedättekö Tampereen suunnalla paikkaa, jossa vielä olisi grillejä tarjolla? - Vaatehuone
Vieläkö näitä kunnon 99-grillejä sivukeittimellä on saatavilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1462444
- 1751681
- 921578
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6865- 68851
- 59815
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745