Crudo on vilpittömästi pahoillaan kaikista herjoistaan ja loukkauksistaan palstan asiantuntijakaartia kohtaan! Etenkin Teppoon kohdistuneista vuosikausia jatkuneista loukkauksista Crudolla on ollut paha mieli jo pidemmän aikaa. Avioero ja eläkkeelle jäänti ovat olleet minulle kovia paikkoja. Kaikki tapahtui niin nopeasti ja tuntui, että jäin tyhjän päälle. Viina oli minulle pakokeino ja selviytymistapa. Nyt kuitenkin olen taas ollut heikon taloustilanteen vuoksi raittiina muutaman päivän ja elämä hymyilee. Myös kasvoissa alkaa väri palata takaisin normaalin ikävän keltaisen sävyn jäljiltä.
Maksa kun aina lähettää terveisiään rankkojen ryyppyputkien jälkeen. Etenkin kirkkaat viinat pistävät tehokkaasti naaman kellastumaan.
Vihanpuuskassa ja humalassa tulee aina kirjoitettua typeriä asioita. Teppo olet sinäkin minulle vielä rakas, vaikka joskus olen muuta väittänyt. Hyvää joulun odotusta nuorelle orivarsalle ja palstan muille tonttukundeille ja tasa-arvon nimissä tonttumimmeille myös tottakai!
Purkautumisia......
Curdo Curdo
7
135
Vastaukset
- heh, täälähän iniset
Tulin juuri sivustolta, joss Crudo, vanha kokki ja porkkanapää kirjoittelevat meheviä ruokajuttuja.
Sinä sairas raukka räkytät täällä itseksesi, ei siellä toisella sivustolla kukaan sinusta välitä tuon taivaallista. - Jdmjaja
www.auto.fi.msn.com/uutiset/uusi-toyota-auris-on-kohta-taalla
- Sotaretko
Oi oi Teppo ejakuloi aina nenäliinaansa kirjoiteltuaan toisten nimissä sontaansa!
- teppoa apuun
Nyt on curdo crudo tuolla yleistä ruoasta selvittelemässä kanaviilokista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3562447Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata602034Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111712- 1091415
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1851390- 731344
- 271335
- 801267
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171237Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401076