Minulla on ollut onnea kun olen teini-ikäisenä saanut parikin YTM-kaveria joiden siivellä olen päässyt tutustumaan elämän tärkeisiin asioihin. Toisin kuin vanhemmat ja opettajat ovat kertoneet, niitä tärkeitä asioita ei ole kouluarvosanat ja tunnollinen suorittaminen, vaan ryyppääminen, paneminen ja yleinen sekoilu. Nämä YTM-kaverit opettivat minut ryyppäämään jo nuorella iällä ja heidän laajaan ystäväpiiriinsä kuului myös naisia, joten sain jotain naiskontaktiakin, johon en olisi omin voimin kyennyt, eikä naiset ole jääneet vieraiksi satuolennoiksi joista kirjoittelen vihkooni rakkausrunoja.
Ehkä parasta mitä nörtähtävälle miehenalulle voi tapahtua on ystävystyä YT-miesten kanssa. Vaikka siellä nörttiringistä voikin hakea vertaistukea ja tuntea olonsa turvatuksi tietokoneharrastuksen parissa, niin tarvitaan joku tuollainen ulkopuolinen voima, joka kiskaisee potentiaalisen ATM:n keskelle elämää, pois sieltä peräkammarista.
YTM-kaverien ratkaiseva merkitys
39
296
Vastaukset
- höpöhöpö...
Kyllä se hyvä koulumenestys, asioiden hoitaminen kunnialla ja menestyminen työelämässä ovat aina paljon tärkeämpiä asioita kun turhat sekoilut. Eli opettajat ja vanhemmat puhuvat täyttä totta tässä asiassa.
Onhan tälläkin palstalla ollut aina puhetta niistä YTM-tyypeistä joilla on hankittu hyvät koulutukset, työpaikat ja kaikki muut asiat joihin pelkän peruskoulun käyneet juntit eivät koskaan kykene.- ap.
En tarkoittanut, että ei pidä kouluja käydä, vaan sitä, että turha nipottaminen etenkin teini-iässä on vain pois kaikesta muusta tärkeästä, eli juuri sosiaalielämästä. Ei lukiossakaan oikeasti tarvitse mitään läksyjä lukea ja yliopistoon pääsee paskoillakin YO-papereilla, jos nyt ihan pakko on.
- omin avuin
ap. kirjoitti:
En tarkoittanut, että ei pidä kouluja käydä, vaan sitä, että turha nipottaminen etenkin teini-iässä on vain pois kaikesta muusta tärkeästä, eli juuri sosiaalielämästä. Ei lukiossakaan oikeasti tarvitse mitään läksyjä lukea ja yliopistoon pääsee paskoillakin YO-papereilla, jos nyt ihan pakko on.
Niin no kenen tarvitsee lukea ja kenen ei. Toisille se lukio voi olla niin vaativa että siellä on pakko lukea paljonkin läksyjä saadakseen sen edes suoritettua, kun taas toiset vetävät sieltä hyviä arvosanoja ilman läksyjen lukemista. Eikä se edes tarkoita sitä että jos ei heti teini-iässä seurustelisi, niin ei muka voisi seurustella myöhemmällä iällä.
Eikä sillä kaveriseuralla ole merkitystä seurustelukumppaneiden löytämisessä, koska aina sitä voi löytää baareista naisseuraa vaikka ei olisikaan jotkut sinun ihailemasi YTM-kaverit auttamassa naisten iskemisessä. - Ylermi-setä
Ei ole mitään estettä, miksei järkevä kaveri voisi hoitaa sekä opinnot riittävän hyvin, että pyöriä naisten ja kaverien kanssa nuoruudessaan. Jos jompikumpi osasto jää pahasti rempalleen, se yleensä kaduttaa vanhempana.
Ns. YT-kaverit ovat kyllä tärkeitä. Yhdessä vaiheessa minulla oli mukavia ja fiksuja, mutta naisten kanssa aikaansaamattomia kavereita, ja heiltä en olisi oppinut kyllä mitään naisten kanssa toimimisesta. - Hiljaisempi KTM
omin avuin kirjoitti:
Niin no kenen tarvitsee lukea ja kenen ei. Toisille se lukio voi olla niin vaativa että siellä on pakko lukea paljonkin läksyjä saadakseen sen edes suoritettua, kun taas toiset vetävät sieltä hyviä arvosanoja ilman läksyjen lukemista. Eikä se edes tarkoita sitä että jos ei heti teini-iässä seurustelisi, niin ei muka voisi seurustella myöhemmällä iällä.
Eikä sillä kaveriseuralla ole merkitystä seurustelukumppaneiden löytämisessä, koska aina sitä voi löytää baareista naisseuraa vaikka ei olisikaan jotkut sinun ihailemasi YTM-kaverit auttamassa naisten iskemisessä.Keskiverto lukiolainen pystyy koulunsa hoitamaan niin, ettei läksyihin tarvitse suunnattoman paljon aikaa käyttää, vaan vapaa-aikaa sosiaalista elämää varten jää runsaasti. Jos joku ei pysty, niin lukio on hänelle väärä paikka.
"Eikä sillä kaveriseuralla ole merkitystä seurustelukumppaneiden löytämisessä, koska aina sitä voi löytää baareista naisseuraa vaikka ei olisikaan jotkut sinun ihailemasi YTM-kaverit auttamassa naisten iskemisessä."
Kyllä se yksin on todella paljon vaikeampaa. Yksin liikkuvaa miestä tytöt katsovat lähtökohtaisesti epäluuloisina, että onkohan tuolla kavereita ollenkaan. Mutta jos vaikka viiden hengen miesporukassa on kaksi hauskaa supliikkimiestä, niin ne kolme hiljaisempaakin saavat osansa näiden kahden aurasta. Naiset ajattelevat alitajuisesti niin, että ei nuo hiljaisemmatkaan varmaan ihan turhiä jätkiä ole, koska ne ovat tuollaisten alfojen kavereita kuitenkin. Jos YTM:t vielä vähän avustavat kaveria ja tarjoavat tälle tilaisuutta päästä keskusteluihin mukaan, niin siinä KTM tai ATM saa todella suuren edun yksinään liikkuvaan lajitoveriin verrattuna. Tämän olen itsekin kokenut, kun olen YTM-kaverien kanssa ollut liikenteessä. - mies32
Hiljaisempi KTM kirjoitti:
Keskiverto lukiolainen pystyy koulunsa hoitamaan niin, ettei läksyihin tarvitse suunnattoman paljon aikaa käyttää, vaan vapaa-aikaa sosiaalista elämää varten jää runsaasti. Jos joku ei pysty, niin lukio on hänelle väärä paikka.
"Eikä sillä kaveriseuralla ole merkitystä seurustelukumppaneiden löytämisessä, koska aina sitä voi löytää baareista naisseuraa vaikka ei olisikaan jotkut sinun ihailemasi YTM-kaverit auttamassa naisten iskemisessä."
Kyllä se yksin on todella paljon vaikeampaa. Yksin liikkuvaa miestä tytöt katsovat lähtökohtaisesti epäluuloisina, että onkohan tuolla kavereita ollenkaan. Mutta jos vaikka viiden hengen miesporukassa on kaksi hauskaa supliikkimiestä, niin ne kolme hiljaisempaakin saavat osansa näiden kahden aurasta. Naiset ajattelevat alitajuisesti niin, että ei nuo hiljaisemmatkaan varmaan ihan turhiä jätkiä ole, koska ne ovat tuollaisten alfojen kavereita kuitenkin. Jos YTM:t vielä vähän avustavat kaveria ja tarjoavat tälle tilaisuutta päästä keskusteluihin mukaan, niin siinä KTM tai ATM saa todella suuren edun yksinään liikkuvaan lajitoveriin verrattuna. Tämän olen itsekin kokenut, kun olen YTM-kaverien kanssa ollut liikenteessä.Sellainen hiljaisempi hissukka voi jopa olla tyttöjen ykkössuosikki meluavien hypersosiaalisten pelimieskaveriensa joukossa. Yksin hissukka ei päädy juttuihin naisten kanssa, vaikka molemminpuolista kiinnostusta voisi ollakin. Näin ei myöskään kerry kokemusta ja osaamista naisista. Ylisosiaalisen pelimiehen kanssa ne ensimmäiset vaikeat askeleet tulee otettua kun vaan antaa "YTM:n" raahata itseään perässä.
- vcxvcvcxvx
Millä mittarilla nuo ovat tärkeimpiä asioita? Jos ihminen ei osaa pitää hauskaa niin on hänen elämänsä aika köyhää.
Mulla oli teini-iässä muutamia ytm-kavereita, mutta en pitänyt heistä silloin ollenkaan. En tiedä olikohan syynä kateus vai mikä.
En varmasti edes tajunnut niiden olevan silloin yt-miehiä, vaan pidin heitä jotenkin luuserina ja sellaisena mitä itse en haluaisi ikinä olla. Muutenkin panostin teini-iässä kunnollisuuteen, opiskeluun sekä naisten kanssa kaverillisuuteen.
Naureskelin itsekseni siinä luulossa, että nämä yt-paskat saavat naisilta toistuvasti pakkeja ryyppäämisen ja ronskien juttujen vuoksi, samalla pitäen itseäni maailman parhaana naistenkäsittelijänä kun olin täysraitis ja kympin opiskelija.
Lopputuloksen moni jo tietääkin...- King Kong Bundy
Kyllähän se tietysti sapettaa, kun on lukenut maailmaa väärin, mutta eiköhän sunkin sappi tasoitu, kun vain sopeudut siihen, että ei se maailma toimikaan niin kuin äiti sanoi. Tai isä.
Sapekkuuden olen siis lukenut muista kirjoituksista, en tuosta ylläolevasta...
Minäkin kohtelin teininä naisia kaverillisesti. Mitenköhän kävi? Ei hyvin.
- Miekkamies1
Hahhah! Viikon vitsi. Eivät ne juopot rentut mitään YTM:iä ole eikä heidän seurassaan viihtyvät naiset mitään tasokkaita misuja ole. Se mitä mainitset onnekkuudeksesi on todennäköisesti yksi nykyisen kurjuutesi lähde ja aiheuttaja eikä onni. Todennäköisesti nämä ryyppykaverisi ovat edelleen korkeintaan pätkätöissä, ajelehtivat lyhyistä suhteista toiseen alempitasoisten naisten kanssa voiden huonosti ja eivät ole saavuttaneet elämässään mitään, kun taas ne opiskelleet miehet ovat hyväpalkkaisissa ammateissa ja perustaneet perheen ja elävät normaalia elämää.Näin omassa tuttavapiirissäni.
- ap.
No se nyt ihan näinkään mennyt. Luuletko ettei hyvätuloiset ja koulutetut koskaan juhli, etenkään nuorempina? Kohtuu tietysti kaikessa. Itseäni alkoi opinnot kiinnostaa vasta teini-iän jälkeen, mutta ehdin teininä ja myöhemminkin saada arvokasta kokemusta, kun en hikipinkona nipottanut peräkammarissani. Huomaahan sen tämän palstan lord.boredomeistakin, että kannattiko olla kiltti poika ja kuunnella äitiä ja suorittaa opinnot menestyksellä. Vaikka on omistusasunto ja työpaikka, niin elämä on yksinäisyyttä ja kurjuutta. Jos nyt ihan pakko on juristiksi tai lääkäriksi opiskella, niin sitten pitää ehkä skarpata vähän enemmän, mutta moniko juristi tai lääkäri täällä valittaa naisettomuuttaan?
- Reipas Mies
Mitä aikaisemmin mies kykenee aloittamaan P/s-elämänsä- sitä epätodennäköisemmin hänestä tulee p/s-syrjäytynyt seksitön mies.
- varmaan...
Onko se reippaan miehen mielestä sitten kadehtimisen arvoista elämää jos aikuisiällä on pätkätöissä ja harrastaa irtosuhteita ja lyhytaikaisia parisuhteita joidenkin white trash-tason ja lähiöiden yh-naisten kanssa? Miekkamies tuossa ennen sinun viestiäsi kertoikin jo kaiken oleellisen.
- mies32
varmaan... kirjoitti:
Onko se reippaan miehen mielestä sitten kadehtimisen arvoista elämää jos aikuisiällä on pätkätöissä ja harrastaa irtosuhteita ja lyhytaikaisia parisuhteita joidenkin white trash-tason ja lähiöiden yh-naisten kanssa? Miekkamies tuossa ennen sinun viestiäsi kertoikin jo kaiken oleellisen.
Siis aikainen tutustuminen naisiin johtaa pätkätöihin? Monikohan palstan neitsytpojista on epäonnistunut työelämässä? Entä kuka valitsisi mieluummin ätmiyden hyvällä työuralla vs. panoeinous pätkätöillä?
Aloittajan kanssa täysin samaa mieltä. varmaan... kirjoitti:
Olisin valmis vaihtamaan matala palkkaisen vakkariduunin ja ikisinkkuuden työttömyyteen ja parisuhteeseen.
- silti kyllä
mies32 kirjoitti:
Siis aikainen tutustuminen naisiin johtaa pätkätöihin? Monikohan palstan neitsytpojista on epäonnistunut työelämässä? Entä kuka valitsisi mieluummin ätmiyden hyvällä työuralla vs. panoeinous pätkätöillä?
Aloittajan kanssa täysin samaa mieltä.Ei kai tuo miekkamies maininnut mitään siitä missä iässä naisiin tutustuminen johtaisi pätkätöihin. Hän kertoi vaan siitä miten hänenkin tuttavapiirissä ne hyvän koulutuksen, kunnon ammatin hankkineet ja asiansa hoitavat miehet ovat pääseet ihan vakituiseen parisuhteisiin ja saaneet perheet perustettua.
Sitä paitsi kyllä se hyväpalkkaisen työpaikan saaminen ja korkeakoulujen käyminen on aina paljon vaikeampaa kun naisseuran löytäminen. Ei ihan kenestä tahansa ole suorittamaan korkeakoulututkintoja ja löytämään vielä kovapalkkaista vakkariduunia, mutta käytännössä kuka tahansa voi löytää naisseuraa baareista ja nettideiteistä. Varsinkin silloin jos ei ole mitenkään vaativa ja pidä kovia kriteereitä naisten suhteen.
Näillä tämän palstan miehillä kun se naisten puute johtuu suurimmaksi osaksi siitä, että he haluaisivat saada kolmekymppisinä jotain parikymppisiä mallityttöjä ja monet mieluiten vielä neitsyt-sellaisia, eli ovat suoraan sanottuna vaatimassa liian mahdottomia. - mies32
silti kyllä kirjoitti:
Ei kai tuo miekkamies maininnut mitään siitä missä iässä naisiin tutustuminen johtaisi pätkätöihin. Hän kertoi vaan siitä miten hänenkin tuttavapiirissä ne hyvän koulutuksen, kunnon ammatin hankkineet ja asiansa hoitavat miehet ovat pääseet ihan vakituiseen parisuhteisiin ja saaneet perheet perustettua.
Sitä paitsi kyllä se hyväpalkkaisen työpaikan saaminen ja korkeakoulujen käyminen on aina paljon vaikeampaa kun naisseuran löytäminen. Ei ihan kenestä tahansa ole suorittamaan korkeakoulututkintoja ja löytämään vielä kovapalkkaista vakkariduunia, mutta käytännössä kuka tahansa voi löytää naisseuraa baareista ja nettideiteistä. Varsinkin silloin jos ei ole mitenkään vaativa ja pidä kovia kriteereitä naisten suhteen.
Näillä tämän palstan miehillä kun se naisten puute johtuu suurimmaksi osaksi siitä, että he haluaisivat saada kolmekymppisinä jotain parikymppisiä mallityttöjä ja monet mieluiten vielä neitsyt-sellaisia, eli ovat suoraan sanottuna vaatimassa liian mahdottomia.En ymmärrä miten sait aiheen käännettyä tuohon.
- silti kyllä
mies32 kirjoitti:
En ymmärrä miten sait aiheen käännettyä tuohon.
No ihan sillä kun itse annoit aika suppeasti tasan kaksi vaihtoehtoa eli: "atm-miehen elämä hyvällä työuralla" ja "paljon naisia köyhänä kouluja käymättömänä pätkätyöläisenä". Kirjoituksistasi päätellen olet selvästi tutustunut sen verran hyvin näihin ATM- ja YTM-tasoihin, joten luulisi sinun tietävän sen ettei ketkään hyvätuloiset kouluja käyneet naiset huoli mitään amisjuntteja tai peruskoulun käyneitä juoppoja vaikka he olisivat minkälaisen YTM-miehen maineessa.
- mies32
silti kyllä kirjoitti:
No ihan sillä kun itse annoit aika suppeasti tasan kaksi vaihtoehtoa eli: "atm-miehen elämä hyvällä työuralla" ja "paljon naisia köyhänä kouluja käymättömänä pätkätyöläisenä". Kirjoituksistasi päätellen olet selvästi tutustunut sen verran hyvin näihin ATM- ja YTM-tasoihin, joten luulisi sinun tietävän sen ettei ketkään hyvätuloiset kouluja käyneet naiset huoli mitään amisjuntteja tai peruskoulun käyneitä juoppoja vaikka he olisivat minkälaisen YTM-miehen maineessa.
Minähän nimenomaan kritisoin tuota ajatusmallia, jonka mukaan nuorena naisiin perehtyminen pilaisi työuran.
Tuo kärjistetyt esimerkit olivat vain kuvitteellinen valintatilanne, jossa uskon yli 90% valitsevan mieluummin naiset. Mutta tälläisesta valinnasta ei siis ole kyse kuin joidenkin palstahourailijoiden mielissä.
Sen verran olen ihan aikuisten oikeaan maailmaan perehtynyt, että tiedän korkeakoulutettujen uranaisten haksahtavan duunareihin ja jopa työttömiinkin. - silti kyllä
mies32 kirjoitti:
Minähän nimenomaan kritisoin tuota ajatusmallia, jonka mukaan nuorena naisiin perehtyminen pilaisi työuran.
Tuo kärjistetyt esimerkit olivat vain kuvitteellinen valintatilanne, jossa uskon yli 90% valitsevan mieluummin naiset. Mutta tälläisesta valinnasta ei siis ole kyse kuin joidenkin palstahourailijoiden mielissä.
Sen verran olen ihan aikuisten oikeaan maailmaan perehtynyt, että tiedän korkeakoulutettujen uranaisten haksahtavan duunareihin ja jopa työttömiinkin.Kirjoituksesi vaikutti vaan hieman sellaiselta että sinun mielestäsi ne opiskeluun ja työuraan panostavat miehet päätyvät aina helposti ATM-miehiksi, kun taas ne huonon koulumenestyksen omaavat ja pätkätöitä tekevät amisjuntit ja työttömät retkut olisivat aina varmemmin niitä hyvän naismenestyksen omaavia tyyppejä.
Tarkoitin itse sitä, että aina se korkeatasoisten koulutusten suorittaminen ja kovapalkkaisten duunien saaminen on paljon vaikeampaa kun se naisten löytäminen, sillä käytännössä kuka tahansa mies pystyy kyllä löytämään naisseuraa vaikka baareista tai netin treffipalstoilta. Mutta ihan kuka tahansa ei pysty suorittamaan yliopistotason tutkintoja ja saamaan kovapalkkaista duunia.
Kovin usein tai suoraan sanottuna en ole kyllä koskaan kuullut tuollaisista tapauksista että jotkut uranaiset olisivat muka haksahtaneet joihinkin työttömiin juntteihin tai pätkätyöläisiin. - mies32
silti kyllä kirjoitti:
Kirjoituksesi vaikutti vaan hieman sellaiselta että sinun mielestäsi ne opiskeluun ja työuraan panostavat miehet päätyvät aina helposti ATM-miehiksi, kun taas ne huonon koulumenestyksen omaavat ja pätkätöitä tekevät amisjuntit ja työttömät retkut olisivat aina varmemmin niitä hyvän naismenestyksen omaavia tyyppejä.
Tarkoitin itse sitä, että aina se korkeatasoisten koulutusten suorittaminen ja kovapalkkaisten duunien saaminen on paljon vaikeampaa kun se naisten löytäminen, sillä käytännössä kuka tahansa mies pystyy kyllä löytämään naisseuraa vaikka baareista tai netin treffipalstoilta. Mutta ihan kuka tahansa ei pysty suorittamaan yliopistotason tutkintoja ja saamaan kovapalkkaista duunia.
Kovin usein tai suoraan sanottuna en ole kyllä koskaan kuullut tuollaisista tapauksista että jotkut uranaiset olisivat muka haksahtaneet joihinkin työttömiin juntteihin tai pätkätyöläisiin.Et juuri tunne ihmisiä. Minä tunnen ja siksipä tiedän myös amis-akat. pareja.
Opiskeluihin ja työuraan panostaminen ei ole 95% miehistä millään tapaa pois naisten saannista. Sen sijaan jos pyhittää nuoruutensa vai opiskeluihin sulkien naiset kokonaan pois, vaikuttaa se negatiivisesti myös tulevaisuuden naisensaantiin. Edes renttukaverien kanssa remuaminen viikonloppuisin ei estä opiskelemasta ajallaan ja saamasta siinä sivussa naisen / naisia.
Sillä kumpi on vaikeampaa ei ole mitään väliä. Monelle tohtorille naisensaanti on vaikeampaa kuin väikkäri. Sitten taas kertolaskua osaamaton työtön saattaa saada naista aina halutessaan.
- Hämärän rajoilta
Omat teini-iän YTM-kaverit eivät tahtoneet olla kanssani tekemisissä yhtään sen enempää kuin oli pakollista. Olin jo silloin melko pätevä kosketinsoittaja - ehkä vähäväkisessä kylässämme ikäluokan eliittiä -, joten ryyppy-pano-sekoilu-tyyppiset kitaranrämpyttäjät tarvitsivat minua bändeihinsä.
Kuitenkin olin niissäkin vain 'hired hand' (tosin ilman korvausta); muu porukka korkkasi oluet ja ties mitä muutakin, kun taas minun osuuteni päättyi samalla hetkellä kuin viimeinen soitettu biisi. En yrittänyt ängetä väkisin mukaan, sillä oli selvää, etteivät sen enempää bändiläiset kuin heidän seurassaan viihtyneet tytöt sitä tahtoneet.
Olin vähän niin kuin Rolling Stonesin Ian Stewart; pätevä pianisti, joka ei kuitenkaan sopinut olemuksensa vuoksi ryhmään ja imagoon. (Stewarthan käskettiin alkuun soittamaan verhon taakse, myöhemmin hänestä tuli bändin road manager eli tyyppi, joka vaihtoi kitaroiden kielet, ajoi bussia ja teki muut paskahommat. Palkinnoksi uhrautumisestaan näkymätön sankari sai arvoisensa kohtalon eli kuoli joulukuussa 1985 sydänkohtaukseen vain 47-vuotiaana ja melko unohdettuna - tunnustusta tuli vasta postuumisti.) Sen vuoksi olen haudannut haaveet bänditouhuista ja keskittynyt tekemään musiikkia kasvottomana yhden miehen orkesterina.
Varsinainen tarinan opetus olkoon se, ettei YTM-seurasta ole välttämättä mitään hyötyä AT-miehelle. Rajapinnassa voi hännystellä aikansa ja oppia vähän tai ei mitään, mutta sisään sinne missä elämä on ei kunnolla pääse koskaan. ATM on YT-seurassa kaivattu ilmestys vain siinä tapauksessa, että hän tuo mukanaan jotakin erityiskykyä, jota ei sillä hetkellä ole keneltäkään ylempitasoiselta tarjolla.- mies32
Kysehän oli kavereista eikä ei-toivotusta roikkumisesta. Toki vaikeaa, kuten esimerkkisi osoitti.
- Layla-Sandra
Varmaan noin, jos oikeasti ainoa tavoitteenne on saada naisesta pillua. Mikäpä muu tavoitteenne voisikaan olla?
Mutta noiden sekoilijoiden kanssa hengailevat naiset eivät ole kunnollisia naisia vaan juuri niitä jakorasioita, pissiksiä, tulevia yh-äitejä, tunne-elämältään epävakaita ja naisia, jotka varmasti ainakin jossain elämänsä vaiheessa seurustelevat jonkun maahanmuuttajan kanssa ja mahdollisesti hankkivat lapsenkin heille. Eli niitä naisia, joiden elämä ei ole koskaan kunnolla uomissaan.
En kyllä koe, että tällaisten naisten saaminen on mikään ansio tai yt-tason määritelmä. Ennemminkin pidän miestä vielä huonompana, jos hän kiinnostuu vääränlaisista naisista.- mies32
Aivan järkyttävää katkeran homepillun hourailua alusta loppuun. Yksikään lause ei pidä paikkaansa kuin joidenkin harvojen poikkeusten osalta.
-miehet eivät yleensä halua pelkkää pillua.
-vaikka ujo ätminpoikanen saisi "huonolta naiselta" vain kertapillua, olisi siitäkin suurta hyötyä myös "parempien" naisten käsittelyyn.
-pelimiehet eivät keskimäärin ole mitään luusereita, vaan usein fiksuja ja miellyttäviä miehiä, joista tulee kesyttäjänsä löydettyään ja aikansa juostuaan hyviä puolisoita ja isiä.
-pelimiesten "uhrit" eivät keskimäärin ole tavan pirkkoa huonompia, yleensä vaan paremman näköisiä.
-nekin naiset, jotka eivät pelimiehiin lankea, juttelevat kyllä usein heille baareissa. Näinpä pelimiehen siivellä seurueeseen liittyvä ätminpoikanen pääsee juttuun "kunnon naisen" kanssa. Tilanne, jota ei ilman ylisosiaalista estotonta pelimiestä syntyisi lainkaan, vaikka "kunnon" tyttö ja liiankin kiltti ätminpoika olisivat kuinka tunteneet vetoa toisiinsa.
-joku nainen voi kavahtaa miehen naishistoriaa, mutta mistäs nainen saa siitä kuulla? - Layla-Sandra
mies32 kirjoitti:
Aivan järkyttävää katkeran homepillun hourailua alusta loppuun. Yksikään lause ei pidä paikkaansa kuin joidenkin harvojen poikkeusten osalta.
-miehet eivät yleensä halua pelkkää pillua.
-vaikka ujo ätminpoikanen saisi "huonolta naiselta" vain kertapillua, olisi siitäkin suurta hyötyä myös "parempien" naisten käsittelyyn.
-pelimiehet eivät keskimäärin ole mitään luusereita, vaan usein fiksuja ja miellyttäviä miehiä, joista tulee kesyttäjänsä löydettyään ja aikansa juostuaan hyviä puolisoita ja isiä.
-pelimiesten "uhrit" eivät keskimäärin ole tavan pirkkoa huonompia, yleensä vaan paremman näköisiä.
-nekin naiset, jotka eivät pelimiehiin lankea, juttelevat kyllä usein heille baareissa. Näinpä pelimiehen siivellä seurueeseen liittyvä ätminpoikanen pääsee juttuun "kunnon naisen" kanssa. Tilanne, jota ei ilman ylisosiaalista estotonta pelimiestä syntyisi lainkaan, vaikka "kunnon" tyttö ja liiankin kiltti ätminpoika olisivat kuinka tunteneet vetoa toisiinsa.
-joku nainen voi kavahtaa miehen naishistoriaa, mutta mistäs nainen saa siitä kuulla?Hohhoijaa. Kyllähän nuo miehet, jotka ovat naistennaurattajan maineessa pyörittävät yleensä vähän niitä yksinkertaisempia naisia eikä suinkaan sitä parasta ja kauneinta osaa naisista.
Oikeasti fiksu nainen ei koskaan haksahda pelimieheen, ja yleensä pelimiehet osaavat itsekin pitää etäisyyttä niihin kaikista parhaimpiin naisiin, koska he tajuavat ettei heihin ole samalla tavalla mahdollisuuksia kuin niihin yökerhojen tyrkkyihin pissiksiin. Miehen taso riippuu siitä, kuinka laadukkaita naisia hän saa eikä naisten määrästä. - .......
Layla-Sandra kirjoitti:
Hohhoijaa. Kyllähän nuo miehet, jotka ovat naistennaurattajan maineessa pyörittävät yleensä vähän niitä yksinkertaisempia naisia eikä suinkaan sitä parasta ja kauneinta osaa naisista.
Oikeasti fiksu nainen ei koskaan haksahda pelimieheen, ja yleensä pelimiehet osaavat itsekin pitää etäisyyttä niihin kaikista parhaimpiin naisiin, koska he tajuavat ettei heihin ole samalla tavalla mahdollisuuksia kuin niihin yökerhojen tyrkkyihin pissiksiin. Miehen taso riippuu siitä, kuinka laadukkaita naisia hän saa eikä naisten määrästä.Aloituksessa puhutaan YT-miehistä, eikä pelimiehistä, vaikka jotkut YT-miehet onkin pelimiehiä. Sulla on aika paljon ennakkoluuloja ja "varmaa tietoa" minkätasoisia naisia kenenkäkin seurassa viihtyy. Sen lisäksi kuntosi on ilmeisen huono, koska näppäimistön käyttäminen noin haukotuttaa.
- mies32
Layla-Sandra kirjoitti:
Hohhoijaa. Kyllähän nuo miehet, jotka ovat naistennaurattajan maineessa pyörittävät yleensä vähän niitä yksinkertaisempia naisia eikä suinkaan sitä parasta ja kauneinta osaa naisista.
Oikeasti fiksu nainen ei koskaan haksahda pelimieheen, ja yleensä pelimiehet osaavat itsekin pitää etäisyyttä niihin kaikista parhaimpiin naisiin, koska he tajuavat ettei heihin ole samalla tavalla mahdollisuuksia kuin niihin yökerhojen tyrkkyihin pissiksiin. Miehen taso riippuu siitä, kuinka laadukkaita naisia hän saa eikä naisten määrästä.Juttujesi taustalla on vain epätoivoinen yritys nostaa omaa häntääsi pelimiesten ja naistensa yläpuolelle.
- Layla-Sandra
mies32 kirjoitti:
Juttujesi taustalla on vain epätoivoinen yritys nostaa omaa häntääsi pelimiesten ja naistensa yläpuolelle.
Mitä sitten, jos pidän itseäni noiden yläpuolella? Mielestäni laatumies ei ole koskaan pelimies, koska ymmärrän pelimiehellä sellaisen lipevän itsestään liian paljon kuvittelevan narsistisia piirteitä omaavan isoäänisen tyhjäntoimittajan. Ymmärrän, että puree sellaisiin ihan nätteihin, muttei ehkä kaikista älykkäimpiin ja alemmin koulutettuihin naisiin, mutta ei koskaan korkeamman tasoisiin, oikeasti klassisen kauniisiin ja fiksuihin naisiin.
Mielestäni hölmöä, jos YT-mies määritellään vain sen perusteella, kuinka paljon hänellä on naisia. Minun silmissäni esim. mies ei voi olla yt-mies, jos hänellä ei ole yliopistotason tutkintoa. Mielestäni YT seurustelee myös oikeasti laadukkaiden naisten kanssa. Jossain amispiireissä se merkitsee tyrkkyä blondia, jolla on paljon meikkiä. Mitäs sitten, jos pidän itseäni tällaisten naisten ja heidän perässään juoksevien miesten yläpuolella? Omapa on asiani. - mies32
Layla-Sandra kirjoitti:
Mitä sitten, jos pidän itseäni noiden yläpuolella? Mielestäni laatumies ei ole koskaan pelimies, koska ymmärrän pelimiehellä sellaisen lipevän itsestään liian paljon kuvittelevan narsistisia piirteitä omaavan isoäänisen tyhjäntoimittajan. Ymmärrän, että puree sellaisiin ihan nätteihin, muttei ehkä kaikista älykkäimpiin ja alemmin koulutettuihin naisiin, mutta ei koskaan korkeamman tasoisiin, oikeasti klassisen kauniisiin ja fiksuihin naisiin.
Mielestäni hölmöä, jos YT-mies määritellään vain sen perusteella, kuinka paljon hänellä on naisia. Minun silmissäni esim. mies ei voi olla yt-mies, jos hänellä ei ole yliopistotason tutkintoa. Mielestäni YT seurustelee myös oikeasti laadukkaiden naisten kanssa. Jossain amispiireissä se merkitsee tyrkkyä blondia, jolla on paljon meikkiä. Mitäs sitten, jos pidän itseäni tällaisten naisten ja heidän perässään juoksevien miesten yläpuolella? Omapa on asiani.Ja omapa on asiani jos halveksun kaltaisiasi "parempia" ihmisiä, etenkin kun oletuksesi ovat täysin päin peetä ja kumpuavat vain omasta heikosta itsetunnostasi.
Todellisuudessa pelimiehiä on yhtälailla yliopiston käyneissä ja samoin naisensa ovat usein akateemisia. Tietysti se sama corolla-amis ei vetoa akateemisiin samoin kuin amiksiin, mutta akateemisille on omat pillueinonsa. - Layla-Sandra
mies32 kirjoitti:
Ja omapa on asiani jos halveksun kaltaisiasi "parempia" ihmisiä, etenkin kun oletuksesi ovat täysin päin peetä ja kumpuavat vain omasta heikosta itsetunnostasi.
Todellisuudessa pelimiehiä on yhtälailla yliopiston käyneissä ja samoin naisensa ovat usein akateemisia. Tietysti se sama corolla-amis ei vetoa akateemisiin samoin kuin amiksiin, mutta akateemisille on omat pillueinonsa.Saat ihan vapaasti halveksia. Olen kaunis, älykäs ja menestynyt nainen, ja tiedän paikkani yhteiskunnassa. Enkä ota vähempää, mikä minulle kuuluu.
En minäkään sinua noiden juttujesi perusteella hirveästi arvosta. Vaikutat vähän sellaiselta tyypiltä, jolla on todelliseen tasoonsa nähden hieman liian suuret luulot itsestään. - Hämärän rajoilta
Layla-Sandra kirjoitti:
Saat ihan vapaasti halveksia. Olen kaunis, älykäs ja menestynyt nainen, ja tiedän paikkani yhteiskunnassa. Enkä ota vähempää, mikä minulle kuuluu.
En minäkään sinua noiden juttujesi perusteella hirveästi arvosta. Vaikutat vähän sellaiselta tyypiltä, jolla on todelliseen tasoonsa nähden hieman liian suuret luulot itsestään.Nyt menee jo väsyneeksi ja liian läpinäkyväksi trollailuksi. Tuo "itsehän olen täydellinen, mutta jos joku muu pitää itseään arvossa, hän pettää itseään" paljasti. Ei kukaan voi olla oikeasti tuollainen.
- mies32
Layla-Sandra kirjoitti:
Saat ihan vapaasti halveksia. Olen kaunis, älykäs ja menestynyt nainen, ja tiedän paikkani yhteiskunnassa. Enkä ota vähempää, mikä minulle kuuluu.
En minäkään sinua noiden juttujesi perusteella hirveästi arvosta. Vaikutat vähän sellaiselta tyypiltä, jolla on todelliseen tasoonsa nähden hieman liian suuret luulot itsestään.Ei minun luuloillani ole mitään väliä. Olen sen saanut minkä olen halunnutkin. Siitä riippumatta mikä on tasoni omasta tai sinun mielestäsi. Entäs sinä?
- Layla-Sandra
mies32 kirjoitti:
Ei minun luuloillani ole mitään väliä. Olen sen saanut minkä olen halunnutkin. Siitä riippumatta mikä on tasoni omasta tai sinun mielestäsi. Entäs sinä?
Osaan suhtautua realistisesti omaan tasooni. Miehiltä kyllä on lähes jatkuva huomio, mutta ongelmana on nimenomaan, että vääränlaisilta miehiltä. Miesten on varmasti vähän vaikea kuvitella, mitä nainen tekee kun hän hakee laaja-alaisesti tasokasta miestä, koska suurimmalle osalle miehistä kelpaa kuka tahansa suttura. Ja mitä tyrkympi nainen, sitä parempi nainen on miehen silmissä. Itse en näe asiaa näin.
Sellainen haluamani mies on tullut vastaan kaksi kertaa elämässä, ja molemmilla kerroilla olen katsonut parhaaksi perääntyä, koska mies on ollut varattu. Tässä suhteessa en siis ottanut sitä, mihin olisin tyytynyt vaan katsoin parhaaksi perääntyä. Siltä osin en saanut, sitä, mitä olisin toivonut. Jos tarkemmin ajattelee, niin eivät nuokaan miehet varmaan olisi loppujen lopuksi niin kummoisia olleet, koska olivat sellaisten naisten kanssa. - mies32
Layla-Sandra kirjoitti:
Osaan suhtautua realistisesti omaan tasooni. Miehiltä kyllä on lähes jatkuva huomio, mutta ongelmana on nimenomaan, että vääränlaisilta miehiltä. Miesten on varmasti vähän vaikea kuvitella, mitä nainen tekee kun hän hakee laaja-alaisesti tasokasta miestä, koska suurimmalle osalle miehistä kelpaa kuka tahansa suttura. Ja mitä tyrkympi nainen, sitä parempi nainen on miehen silmissä. Itse en näe asiaa näin.
Sellainen haluamani mies on tullut vastaan kaksi kertaa elämässä, ja molemmilla kerroilla olen katsonut parhaaksi perääntyä, koska mies on ollut varattu. Tässä suhteessa en siis ottanut sitä, mihin olisin tyytynyt vaan katsoin parhaaksi perääntyä. Siltä osin en saanut, sitä, mitä olisin toivonut. Jos tarkemmin ajattelee, niin eivät nuokaan miehet varmaan olisi loppujen lopuksi niin kummoisia olleet, koska olivat sellaisten naisten kanssa.Sinä olet niin kylmä materialisti, etteivät hakemasi tyyppiset miehet sinusta kiinnostu. Hakemasi huippumies ottaa mieluummin sydämellisen nätin siivoojan.
- kuokka vieras
Layla-Sandra kirjoitti:
Oikeasti fiksu nainen ei koskaan haksahda pelimieheen, ja yleensä pelimiehet osaavat itsekin pitää etäisyyttä niihin kaikista parhaimpiin naisiin, koska he tajuavat ettei heihin ole samalla tavalla mahdollisuuksia kuin niihin yökerhojen tyrkkyihin pissiksiin. Miehen taso riippuu siitä, kuinka laadukkaita naisia hän saa eikä naisten määrästä."Oikeasti fiksu nainen ei koskaan haksahda pelimieheen, ja yleensä pelimiehet osaavat itsekin pitää etäisyyttä niihin kaikista parhaimpiin naisiin"
Tämä on kyllä toiveajattelua tai pelkästään tietämättömyyttä. Sun ajatus "parhaimmista" naisista on sitäpaitsi ihan sinun subjektiivinen näkemyksesi. Pelimiehinä pitämäni miehet saavat fiksuja naisia siinä missä muitakin. Fiksujenkin naisten järki alkaa monesti lyödä tyhjäkäyntiä kun tarpeeksi vetävä mies astuu kuvioihin.
tv. parin pelimiehen ja useamman fiksun naisen kaveri. - Layla-Sandra
mies32 kirjoitti:
Sinä olet niin kylmä materialisti, etteivät hakemasi tyyppiset miehet sinusta kiinnostu. Hakemasi huippumies ottaa mieluummin sydämellisen nätin siivoojan.
Kukaan minun mielestäni tasokas mies ei kylläkään ota siivojaa. Jos mies ajattelee, että ainoa tärkeä asia naisessa on ulkonäkö, en arvosta miestä kovinkaan korkealle.
En myöskään haksahda alle yliopistotason koulutettuihin miehiin. Minulle he ovat yhtä kuin totaalinen turn-off, vaikka kuvittelisivat olevansa ties minkälaisia pelureita.
Pelimieskaverini opetti minulle kuinka helppoja naiset ovat, jos osaa vetää oikeista naruista. Hänen salaisuutensa oli ulkonäkö ja ujo & kiltti olemus.
Myöhemmällä iällä miehen koulutuksen ja hyvien tulojen positiivinen vaikutus naismenestykseen on selvä kunhan itsetunto saadaan kohdalleen. Itsevarma mies ei tarvitse edes alkoholia uskaltaakseen saattaa naisensa suoraan baarista makuuhuoneeseen.- 444555566666544
No jaa joillekin se nörtteys voi olla se voimavara, jos osaa olla oikealla tavalla aktiivinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432131Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151399Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141366Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3701243Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21938Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist161819Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19796- 75722
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57716Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101665