hei! tein www.ao-testi.eu sivuston äö-testin ja sain älykkyys osamääräkseni 98. olen siis 13 vuotias, täytän tässä kuussa 14. onko normaali lukema ikäiselleni? sivusto sanoi "Maailmanlaajuisen keskiarvon mukaan, kuulut älykkyydeltäsi ryhmään keskivertoälykkäät, mikä on yleinen tulos 25%:lla:lla väestöstä." halusaisin silti viellä varmistaa teiltä muilta että olenko tyhmä,normaali vai keskivertoa älykkäämpi?
normaali?
20
731
Vastaukset
- ....................
Ei kannata ottaa noita testejä liian tosissaan. Olet varmasti ihan fiksu nuori. Anna itsellesi aikaa kehittyä.
- narnia4
Ette oo älykkäitä kumpikaan jos mainokseen lankeatte,
et sinä eikä tuo mainostaja.
Huomaa 13 vuotiaan markkinamiehen kielioppi
kännykkä txt hinta =kusetus. - siisYxVaan
Oliko tuo mainos? En olis kyllä tajunnu.
Mut ei haittaa. Vaikka olisin tajunnu, en olis menny tolle sivulle, kun siellä saa noin huonoja lukemii.
http://www.ao-testi.eu/fi-FI/tilastot.aspx
Jännä tilasto sivulla :-D
Ruotsalaiset TAAS hakkaa suomalaiset!- näin on
Jos maksaa sen 5€:n tektiviestin niin paljastuu ääliöksi.
- Daniel Lionscave
Opettele käytöstavat ja pidä itsesi siistinä. Sillä pärjää pitkälle.
- olet norm.
Olet älykkyydeltäsi normaali, johon kuuluu testitulos 72-119. Testituloksessa huomioidaan älykkyysikä ja elinikä. Keskivertoa älykkäämmän ÄO on 120 ja enemmän.
- Mitch
Olet huono kirjoittamaan.
- seriittää
Jumalaan uskovat ovat kaikkien mittarien häntäpäässä.
- usko.se.auttaa
Herra on selvästi alkanut puhutella sinua.
- aivanoikeintaimelkein
Aijaa. Itse uskon Jumalaan ja äo yli 130 eli mensaankin pääsisin :D Tiedän itseasiassa useita muitakin uskovia joiden älykkyysosamäärä on 130-140 kun taas vain yhden tai pari sellaista ateistia.
- jklöjkljklö
Oikein hyvä. Tälle älykkyyspalstalle tekee hyvää, että joku julistaa testin perusteella olevansa täysin normaali ja vieläpä iloitsevansa siitä. Jos totta puhutaan, miltei kaikki palstan kirjoittajat ovat älyltään normaaleja. Jotkut tosin kärsivät ilmeisesti ikävästä lapsuudesta ja julistavat olevansa "huippuälykkäitä" jonkun Anna-lehdessä olleen persoonallisuustestin perusteella. Eli kun on tarpeeksi ikävää omassa elämässä eikä kukaan kehu, niin pitää sitten kehua itseään.
- masameikäläinen
mää oon normaali ÄÖ kengänumeron suuruinen. Häh mitä tosta laskusta tulee ei mulla oo laskinta. Jaa tästäkö tää viesti lähtee. Ylimielisii tollaset testiälykkäät ei mitään hyötyä oikeas elämäs. vitun näsäviisastelijat. Opettaja vai vanhemmatko tuon älynpalvonnan ovat opettaneet? Älykäskin voi olla täysi kusipää ja narsistinen hirviö. Vähän yksinkertainen voi olla oikeasti mukava ja hyvä tyyppi. Ei kannata laskea kaikkea sen ÄÖ-lukeman varaan.
- ihanaa.nerot.ihanaa
masameikäläinen kirjoitti:
mää oon normaali ÄÖ kengänumeron suuruinen. Häh mitä tosta laskusta tulee ei mulla oo laskinta. Jaa tästäkö tää viesti lähtee. Ylimielisii tollaset testiälykkäät ei mitään hyötyä oikeas elämäs. vitun näsäviisastelijat. Opettaja vai vanhemmatko tuon älynpalvonnan ovat opettaneet? Älykäskin voi olla täysi kusipää ja narsistinen hirviö. Vähän yksinkertainen voi olla oikeasti mukava ja hyvä tyyppi. Ei kannata laskea kaikkea sen ÄÖ-lukeman varaan.
Ei se ollu tarkoitettu henkilökohtaiseksi toi jklöjkljklö:n viesti.
Mut kiitos nyt kumminkin, kun otit sen silleen. Kyllä se mun mieltä lämmitti.
- Zimpanssi
Miksi pitää solvata tolloksi, jos maksaa testistä. Yleensä tässä maailmassa pitää maksaa kaikesta. Ilmaiseksi harvoin mitään hyvää saa. Sama, kuin solvaisi jotain tyhmäksi, kun maksaa ruuasta. Testi oli ihan asiallisen näköinen ja varmasti antaa suuntaa älykkyydestä, jos sen rehellisesti täyttää. Edelliseen kommenttiin voisi sanoa, että kyllä sillä älyllä on väliä. Suunta on länsimaissa ollut alaspäin 150 vuotta. Suuntaus alkoi, kun ehkäisy keksittiin. Nyt suunta tainnut kiihtyä. kun Eurooppaan virtaa geenejä Afrikasta ja Lähi-Idästä. Ei se sattumaa ole, että noissa maissa ei yhteiskunta toimi. Länsimainen yhteiskunta ja demokratia toimivat, kun älykkyysosamäärän keskiarvon ollessa 100:n tuntumassa.
- eitaidapysyä
Kyllä sosialismi elättää tyhmätkin, jos rikkaat pysyy maassa.
- donate.to.local.rich
eitaidapysyä kirjoitti:
Kyllä sosialismi elättää tyhmätkin, jos rikkaat pysyy maassa.
Kyllä köyhät aina pärjää, mut rikkailla tuntuu olevan tosi tiukkaa, ei niin ku rahat riitä mihkään.
- spade11
Sain tuolta äo-testi.eu sivulta tulokseksi 161, mensan sivulta 144. Mensan testiä tehdessäni olin hieman krapulassa ja väsynyt. Kyllä ne varmaan aika lailla suuntaa kertovat.
- tylsiä.ne.on.muuten
No kuka helvetti tuollaisia testejä selvinpäin tekeekään. Ite oon ollu aina vähintään kahden bromillen humalassa kun oon tehny.
- oonhyperälykäs
Mun ÄÖ on 169 ja oon älykkäänpi ku albert einstein...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167089- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1011942En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708