Olen jo pitkään miettinyt mikä joitakin miehiä vaivaa, kun he ensi tapaamisella tuppaavat puhumaan vain itsestään? Aiheetkin joista he puhuvat ovat todella puuduttavia.
Ujoutta siitä, että tulee hiljaisia hetkiä vai merkki siitä ettei kiinnosta?
Miehet jotka puhuvat vain itsestään ensitreffeillä
6
103
Vastaukset
- Ei oo totta...
Ai sinustako muka pitäisi puhua? Et kai ole tosissas??
- katiana123
Tarkoitan tällä lähinnä sitä että mies ei kysele mitään naisen mieltymyksistä mutta itse selittää mm. uskonnostaan, autoistaan ymym putkeen niin ettei taukoa tule sitten millään siitä puheripulista
- Alex D XXL
Ääliöt. Kaikkien miesten pitäisi tietää että naisten kanssa tulisi keskustella vain mielenkiintoisista aiheista, kuten naisesta.
Minäkin olen jo vuosikaudet ihmetellyt, miten tuollainen itseselvyys ei ole kaikkien miesten tiedossa. Ja sitten itketään, kun ei naista tunnu löytyvän.
- mä vaan
Ei naisetkaan muusta puhu kuin itsestään ja existään. Ei naiset mitään kysele.
Mies sanoo kaiken heti mahd. suhteen ensimetreillä niin ei tarvi sitten myöhemmin turhia höpöttää muijan kanssa :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706544
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151564
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271546Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381495- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest451243