minulla on itselläni irtopohjakakkuvuoka mutta tarvitsisin nyt perinteisen kakkuvuoan mistä ei pohja irtoa mutta niitä ei löydy mistään. aika monesta kaupasta olen etsinyt ja kaikissa on vain irtopohjavuokia myynnissä. minne normaalit vuoat ovat hävinneet? mistä kaupasta löytäisin sellaisen?
Vastaukset 5
- rbbnn2
enkä siis halua silikonista vuokaa, se on inhottavan lerpsu..
- lkr4jfnkt
Ebay:sta olen löytänyt (eli siis nettikaupasta). Sieltä olen tilannut vaikka minkä kokoisia peruskakkuvuokia, ja halvempia kuin Suomessa. Kirjoita ylhäälle hakukenttään: www.ebay.com ja hae sieltä vuokia hakusanoilla ''cake pan round''.
Sinun pitää ensin tehdä oma tili Ebay:hyn, jotta voit ostaa tuotteita. - 1+11
Kirppikseltä saattaa löytyä hyvällä tuurilla. Hätätilassa voi käyttää pyöreää vuokaa, johon laittaa juomalasin keskelle renkaaksi, pintaa voi kuvioida jollakin kuorrutteella tai lisätä rosoisuutta muilla keinoin, esimerkiksi mantelilastuilla.
- kappas vaan
Meinasin jo kirjoittaa, että IKEA:sta löytyy, kun itse olen takavauosina ostanut sieltä, mutta eipäs siellä enää olekaan.
- 17+10
Chez Marius. Olkoonkin että AP lienee vuokansa jo ostanutkin...
http://kauppa.chezmarius.fi/naytatuotteet.php?lTuoteRyhmaTunniste=71
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568