Joo.. Alempana on keskustelu asiasta "nainen, miksi et tee aloitetta", jossa on paljon naisten kommentteja tyyliin: "Teen aloitteen, jos mies on kiinnostava. As simple as that!" Todellisuudessahan tämä niin kutsuttu aloite tarkoittaa yleensä lähinnä sitä, että nainen vähän ujosti hymyilee tai katsoo miestä pidempään.. Ja siihenhän se sitten jääkin. Joten siis se todellinen Aloite ja likainen työ eli juttelemaan meneminen jää Kuitenkin miesten tehtäväksi.
Kyllähän sitä aina voi ihmisiä katsella ja hymyilläkkin jopa. Sehän on ihan helppoa! Kyllä minäkin - mies- sitä teen, mutta En Suinkaan pidä sitä minään "Aloitteena"..
Miehet sen sijaan kun puhuu aloitteesta, niin he yleensä tarkoittavat ihan sitä, että Oikeasti tapahtuu jotain. esim. syntyy keskustelu. Pieniä käsite eroja....
Naisten "aloite" tarkoittaa lähinnä hymyilyä.
392
15006
Vastaukset
- mies32
Hauskaa tässä katse-aloitteessa on, että sitten taas on netti puolillaan naisia hokemassa, että hymy on vain hymy, eikä mikään kiinnostuksenosoitus.
Eli tilanne pyritään pitämään mahdollisimman haastavana miehelle, varmaksi ei ikinä voi tietää. Naiselle taas kaikki ovet ovat auki; "yritinhän minä hymyillä sille, mutta ei se tajunnut"-miehen vika JA "en minä mitään flirttaillut, mitä sinä oikein luulet!?" - miehen vika.- mitä hauskaa?
Niin, naisilla on keskenään eri käsitys aloitteesta ja hymyilystä. Entäs sitten? Tuskin ne, jotka pitävät hymyä aloitteena, ovat niitä samoja naisia, joiden mielestä hymy on vain ystävällisyyden osoitus.
- wertyuteryryurystydu
Niimpä... :) Meinasin myös kirjoittaa aloitukseen vielä toisen esimerkin, että sitten kun mies sattuu menemään juttusille, niin nainen saattaa hyvin vastata, että "En mä sillä mitään tarkoittanut! Ei se ole mitään flirttailua!"
Haloo.
Ja nyt tässä huomaa hyvin oikein hemmetin tyypillisen naisten reaktion tähän mun pikku kritiikkiin: "Ei hymyillä sitten, jos se herroja noin kovasti häiritsee!!!"
xDxD Hohhoijaa.. - just näin neaiset
Tasan tarkkaan näin naiset juuri käyttäytyvät ja selittelevät edesottamuksiaan.
- mies32
mitä hauskaa? kirjoitti:
Niin, naisilla on keskenään eri käsitys aloitteesta ja hymyilystä. Entäs sitten? Tuskin ne, jotka pitävät hymyä aloitteena, ovat niitä samoja naisia, joiden mielestä hymy on vain ystävällisyyden osoitus.
Eiköhän niistä moni ole samojakin naisia. Heilläkin vaan mielipide hymyn merkityksestä vaihtelee sen mukaan kuinka uljas prinssi sen ymmärtää oikein tai väärin.
- rtfs
mies32 kirjoitti:
Eiköhän niistä moni ole samojakin naisia. Heilläkin vaan mielipide hymyn merkityksestä vaihtelee sen mukaan kuinka uljas prinssi sen ymmärtää oikein tai väärin.
Taas teet hataria oletuksia based on nothing.
- miehen tehtävä
mies32 kirjoitti:
Kyllähän miehen pitää erottaa hymy ja hymy.
- Aletaan panee.
miehen tehtävä kirjoitti:
Aloite on aina ja ikuisesti panemiseen tarkoittava toimeen ryhtyminen.
- hymy prseeseen
mies32 kirjoitti:
En mäkään ymmärtäis naisen hymyilyä aloitteeksi tai iskuyritykseksi. Kyllä mäkin aina hymyilen kun olen aika lailla iloinen aina. Luulisin että hän haluaa vaan jakaa iloni hymyilemällä.
- 3+10
Johtuu ihan vain tunnelmasta ja että naisella on pitkästä aikaa hyvä olla ahdistuksensa keskellä, kun näkee jotain turvallista ja miehekästä.
Voi olla myös, että kerjää perseelleen/pärställeen kehuja.
Epäitsekkäitä naiset harvoin ovat.
T: Itsekin nainen - Olleri
3+10 kirjoitti:
Johtuu ihan vain tunnelmasta ja että naisella on pitkästä aikaa hyvä olla ahdistuksensa keskellä, kun näkee jotain turvallista ja miehekästä.
Voi olla myös, että kerjää perseelleen/pärställeen kehuja.
Epäitsekkäitä naiset harvoin ovat.
T: Itsekin nainenVai että hymykin on itsekästä, kun se ei ole vain ystävällisyyden osoitus vaan merkki kiinnostuksesta. Voi mitä huarrrrria naiset ovatkaan :D
- 6+8
Olleri kirjoitti:
Vai että hymykin on itsekästä, kun se ei ole vain ystävällisyyden osoitus vaan merkki kiinnostuksesta. Voi mitä huarrrrria naiset ovatkaan :D
No näinpä. Minkäs teet?
- 5+5
6+8 kirjoitti:
No näinpä. Minkäs teet?
Ja btw, käsitit koko tekstit päin prinkkalaa.
- aito4
Ompa hyvä, että tuollainen Pelimieskerho on perustettu :)
Olen tässä 4v sinkkuvuoden aikana todennut, että useimmilla miehillä on alemmuus tulla juttelemaan naisille ja ymmärrän sen täysin, koska he kokevat, että naiset ovat arvaamattomia ja pelottavia lähestyä. Minä itse henkilökohtaisesti aina kyllä toivoisin, että miehet lähestyisivät minua, että minä tietäisin, onko mies oikeasti minusta kiinnostunut. En halua "tyrkyttää" itseäni. Joskus tietysti tulee mileen, että on osalla mihistä huono itsetunto tai ovatko saanee "kolauksia" ihmisuhderintamalla, kun eivät uskalla tulla ja lähestyä.? Tietysti yksi asia on myös johon olen kiinnittänyt huomioni, on se, että mihet kiinnittävät liikaan huomiota naisen ulkonäköön ja unohtuu aika oleellinen asia, että millainen luonne kyseisellä henkilöllä tai onko hyvännäköisellä naisella tavoitteena vain huomionhaku miehiltä? Toiset hakee paria ja toiset hakee pelkkäää seksiä....nämä pitää myös erottaa kun miettii noita lähestymistapoja.
Itse kiinnitän miehessä huomion hyvään keskustelutaitoon ja siihen, että huomio naisen herrasmiesmäisesti ja ystävällisesti. - mikäoliongelma?
Hauskaa, jos netti on puolillaan hymyileviä naisia?
Itse aikuisena naisena teen kuitenkin paljon konkreettisempia aloitteita, ihan livenä. Vanhempana on pakko yrittää, yleensä aina saa.
Yleensä aloitetaan kyllä katsekontaktista ja hymystä, jos toinen vastaa, voin mennä juttelemaan, usein menenkin. Joskus mielenkiintoisen miehen nähdessäni en odota mitään, menen vain höpöttämään jotain tilanteeseen sopivaa pikkukivaa.Harvemmin olen joutunut pettymään. jos ei muuta, ainakin hyvän juttukaverin saa.
Periaatteessa miesten kuuluisi hoitaa iskeminen, siksi olen yleensä erittäin tyytyväinen, kun hyvännäköinen, melko selväpäinen ja täysijärkiseltä vaikuttava nuorempi uros ottaa kontaktia. - Nainen 27
Olleri kirjoitti:
Vai että hymykin on itsekästä, kun se ei ole vain ystävällisyyden osoitus vaan merkki kiinnostuksesta. Voi mitä huarrrrria naiset ovatkaan :D
Itse ainakin teen aloitteen (kyllä, mielestäni se on aloite) hymyilllä ja pitkillä katsekontakteilla, koska olen aivan liian ujo mennäkseni juttelemaan miehille.
- lslslslslsls
Nainen 27 kirjoitti:
Itse ainakin teen aloitteen (kyllä, mielestäni se on aloite) hymyilllä ja pitkillä katsekontakteilla, koska olen aivan liian ujo mennäkseni juttelemaan miehille.
ulkomailla nuoret naiset ensin katsoo meikäläistä, hymyilee ja tulee juttusille, ja sitten sovitaan treffit, näin on käynyt n. 50-70 kertaa. suomessahan naiset pälyilee paniikissa, kyräilee ja kävelee naama punottaen pois. voi voi, tätä itsetunnottomuutta, säälittävää.
- Hymyilijä, ei lymyil
mies32 kirjoitti:
Hymyjä on monenlaisia.
- Hymypoikanen
lslslslslsls kirjoitti:
ulkomailla nuoret naiset ensin katsoo meikäläistä, hymyilee ja tulee juttusille, ja sitten sovitaan treffit, näin on käynyt n. 50-70 kertaa. suomessahan naiset pälyilee paniikissa, kyräilee ja kävelee naama punottaen pois. voi voi, tätä itsetunnottomuutta, säälittävää.
Hymystä se alkaa ja itkuun päättyy.
- Päiväkahviseuraa
aito4 kirjoitti:
Olen tässä 4v sinkkuvuoden aikana todennut, että useimmilla miehillä on alemmuus tulla juttelemaan naisille ja ymmärrän sen täysin, koska he kokevat, että naiset ovat arvaamattomia ja pelottavia lähestyä. Minä itse henkilökohtaisesti aina kyllä toivoisin, että miehet lähestyisivät minua, että minä tietäisin, onko mies oikeasti minusta kiinnostunut. En halua "tyrkyttää" itseäni. Joskus tietysti tulee mileen, että on osalla mihistä huono itsetunto tai ovatko saanee "kolauksia" ihmisuhderintamalla, kun eivät uskalla tulla ja lähestyä.? Tietysti yksi asia on myös johon olen kiinnittänyt huomioni, on se, että mihet kiinnittävät liikaan huomiota naisen ulkonäköön ja unohtuu aika oleellinen asia, että millainen luonne kyseisellä henkilöllä tai onko hyvännäköisellä naisella tavoitteena vain huomionhaku miehiltä? Toiset hakee paria ja toiset hakee pelkkäää seksiä....nämä pitää myös erottaa kun miettii noita lähestymistapoja.
Itse kiinnitän miehessä huomion hyvään keskustelutaitoon ja siihen, että huomio naisen herrasmiesmäisesti ja ystävällisesti.Kaikkihan hymyilevät. Usein se on pelkkää huomionhakua. Jos se olis jotian muuta, niin päivät ja yöt eivät riittäisi rakkauden töihin.
Toisaalta aloitus tapahtuu kyllä hymyillen vai onko joku aloittanut kovalla riidalla ja ilkeilyllä?
Lopetus onkin sitten toinen juttu.
Jo pelkästään kohteliaisuus edellyttää hymyä.
Ei jokainen hymy ole kutsu päivä.... kahville, vai olikohan se teetä. - mies32
aito4 kirjoitti:
Itse kiinnitän miehessä huomion hyvään keskustelutaitoon ja siihen, että huomio naisen herrasmiesmäisesti ja ystävällisesti.Jopa olet hauska mimmi. Toivot miesten hoitavan aloitteet, (jotta tietäisit ovatko kiinnostuneita, miten mies siis voi tietää sinun kiinnostuneisuutesi?) mutta kritisoit ulkonäkökeskeisyydestä. Pitäisikö miehen siis tehdä aloite perustuen naisen ihanaan luonteeseen? Minkä mies tietää mistä ennen aloitetta??
- Sosiaalisomppu
Itse hymyilen paljon! Ja jo ihan kohteliasuuksiin kuuluu olla ystävällinen, tervehtiä ja vaihdella pinnallisia kuulumisia vaikka tuntemattomien kanssa. Sitä minä olen: pystyn juttelemaan ihmisille avoimesti ja estotta. Ja miehet vain tulkitsevat tämän yleensä "kiinnostukseksi".
Katsokaas... Ystävällisyys tai että kyetään juttelemaan muustakin kuin pahaa toisista, on yhtä harvinainen kuin mammutti Helsingin keskustassa. On äärimmäisen inhottavaa että sosiaalisen ihmisen kanssa juttelu tulkitaan "tuo on selvästi kiinnostunut minusta". Niin, saatan kuulostaa itsekäältä mutta minä en perusta väitettäni vain yhteen tai edes kolmeen kertaan vaan useisiin vastaaviin tilanteisiin - enkä sano että tämä pätee kaikkiin ihmisiin. Näin on ainakin minun kohdallani. - iem
Pikku penskana, kun yritti tehdä ihailemaansa tyttöön vaikutuksen, niin heitettiin sitä lumipallolla, tai roiskutettiin rapavettä päälle. Tuloksista päätellen ei ollut hyvä idea, en kokeilis sitä enää, enkä suosittele muillekkaan.
- hymy pers.eeseen
Jo hymy tarkottais aloitetta niin mulla olis ollut jo 200 naista ja saisin pil.luakin joka päivä.
- ero on ero
Hymy on se mikä ei aiheuta suurempia väristyksiä, hymy on se joka saa reisien välissä aikaan alkavaa jäykistymistä.
- murjotus pil.lu
hymy pers.eeseen kirjoitti:
Jo hymy tarkottais aloitetta niin mulla olis ollut jo 200 naista ja saisin pil.luakin joka päivä.
Ehkä hymy onkin ollut sulle aloitus mutta naiset peruuttaneet aloituksen huomattuaan asenteesi. Nainen kun on muutakin kun se pil.lu.
- Jorma 39
Kuule Jorma 32, Television luontosarjasta sinä ja minä olemme sen nähreet 101 kertaa; apinanaaras hymyilee johtavalle urokselle ja kääntää sitten punaisen peränsä sormeiltavaksi. Siinä se on! Kaikki eivät sitä ymmärrä. Ja tottavie monet miehet pelästyvät.
- :DDD
lslslslslsls kirjoitti:
50-70 kertaa... Jep, jep. Ja missäköhän päin ulkomaita? Ootko nähny unta vai onko naiset ollu maksullisia? Oot kyllä varman tosi komee etkä yhtään itserakas idiootti :D. Ei kukaan voi sille mitään jos on ujo.
- ......
Naiset haluaa pitää kaikki optiot auki. Kun nainen tekee "aloitteen" eli hymyilee miehelle tai katsoo pidempään, mies lähestyy ja jos miehen lähestyminen ei miellytäkään naista tai mies osoittautuu epämiellyttäväksi niin naisella on takaportti avoinna, "ei se tarkoittanut mitään, olin vain ystävällinen". Naisen aloite on kuin Schrödingerin laatikko. Et voi tietää onko kissa elossa vai kuollut jos et itse kurkkaa sisään.
- Tony DiNozzo
Schrödingerin kissa... *kuuluu kuivaa yskähtelyä*
- selvitys
No miten ihmeessä sitten pitäisi toimia, jotta toimii oikein?? Hyväksyä aina lähestyminen, alkaa seurata ja perustaa perhe, muussa tapauksessa hymyily oli petosta, niinkö?
Tietenkin hymy tarkoittaa halua kontaktiin SIIHEN ASTI kunnes tilanne muuttuu eli tietoa on tullut lisää.
Hymy = kiinnostus
Kontaktinotto = kiinnostus jatkuu/kiinnostus lopahtaa ->
Keskustelu jatkuu TAI ei jatku
Ettekö te äijäparat ymmärrä mitään puheen merkityksistä? Jos sanotaan, että "hymy ei merkannut mitään", tarkoitetaan, etä "osoittauduit epäkiinnostavaksi, heippa." - -.--
selvitys kirjoitti:
No miten ihmeessä sitten pitäisi toimia, jotta toimii oikein?? Hyväksyä aina lähestyminen, alkaa seurata ja perustaa perhe, muussa tapauksessa hymyily oli petosta, niinkö?
Tietenkin hymy tarkoittaa halua kontaktiin SIIHEN ASTI kunnes tilanne muuttuu eli tietoa on tullut lisää.
Hymy = kiinnostus
Kontaktinotto = kiinnostus jatkuu/kiinnostus lopahtaa ->
Keskustelu jatkuu TAI ei jatku
Ettekö te äijäparat ymmärrä mitään puheen merkityksistä? Jos sanotaan, että "hymy ei merkannut mitään", tarkoitetaan, etä "osoittauduit epäkiinnostavaksi, heippa."Ymmärretään me. Ettekö te naiset ymmärrä, että hymyily ei ole mikään aloite. Vanhat naisetkin hymyilee pikkulapsille, ovatko he heistä kiinnostuneita ja millä tavalla?
- ghkg
Hymyily ei ole aloite.
- finsmakare
Juuri näin. Ihmeellistä, miten jotkut miehet tekevät tästäkin elämää suuremman asian.
- werttrtytyt4eryewt4e
finsmakare kirjoitti:
Juuri näin. Ihmeellistä, miten jotkut miehet tekevät tästäkin elämää suuremman asian.
Lue aloittajan viesti uudestaan ja tajua jutun pointti.
- finsmakare
werttrtytyt4eryewt4e kirjoitti:
Lue aloittajan viesti uudestaan ja tajua jutun pointti.
Eikö tämä nyt ole jo aika vanha juttu. Ujo vässykkä vinkuu, kun ei itse uskalla tehdä aloitetta.
Vähän sama, kun kitisisin siitä, että naapurini ei vaihda autooni talvirenkaita. Ei sen kuulukaan vaihtaa. Samalla tapaa, kun naisen ei kuulu tehdä aloitteita. - wergtggswr
finsmakare kirjoitti:
Eikö tämä nyt ole jo aika vanha juttu. Ujo vässykkä vinkuu, kun ei itse uskalla tehdä aloitetta.
Vähän sama, kun kitisisin siitä, että naapurini ei vaihda autooni talvirenkaita. Ei sen kuulukaan vaihtaa. Samalla tapaa, kun naisen ei kuulu tehdä aloitteita.No eikö tämä ole aika tyypillinen tälle palstalle kirjoitettu keskustelu!! Mitä itse vingut siinä? Tätä samaa settiä tämä on koko palsta täynnä. Erona vaan, että Minä kirjoitin kommentit melko asiallisesti. Useimmat ei tunnu sitäkään perusjuttua osaavan.
- wetrytrtygesretd
finsmakare kirjoitti:
Vähän sama, kun kitisisin siitä, että naapurini ei vaihda autooni talvirenkaita. Ei sen kuulukaan vaihtaa. Samalla tapaa, kun naisen ei kuulu tehdä aloitteita.Ja sitä paitsi. Jos luet tarkkaan, niin huomaat ehkä että jutun pointti ei ollut se, että naiset ei tee aloitteita.
Jutun pointti oli se, että tuossa yhdessä toisessa paljon kommentteja keränneessä keskustelussa on miljoona kommenttia, joissa naiset sanoo tekevänsä ns. "aloitteen", jos mies on kiinnostava tms.. Mutta koska hymy ei ole aloite, niin nuokin kommentit on aivan täyttä bullshittiä. - Just just
wergtggswr kirjoitti:
No eikö tämä ole aika tyypillinen tälle palstalle kirjoitettu keskustelu!! Mitä itse vingut siinä? Tätä samaa settiä tämä on koko palsta täynnä. Erona vaan, että Minä kirjoitin kommentit melko asiallisesti. Useimmat ei tunnu sitäkään perusjuttua osaavan.
"Tätä samaa settiä tämä on koko palsta täynnä. Erona vaan, että Minä kirjoitin kommentit ".
Ihan näin, pähkinänkuoressa. - finsmakare
wetrytrtygesretd kirjoitti:
Ja sitä paitsi. Jos luet tarkkaan, niin huomaat ehkä että jutun pointti ei ollut se, että naiset ei tee aloitteita.
Jutun pointti oli se, että tuossa yhdessä toisessa paljon kommentteja keränneessä keskustelussa on miljoona kommenttia, joissa naiset sanoo tekevänsä ns. "aloitteen", jos mies on kiinnostava tms.. Mutta koska hymy ei ole aloite, niin nuokin kommentit on aivan täyttä bullshittiä.Taustalla kuitenkin sama virinä. Eli todellinen pointti on juuri se, että ap ei uskalla tehdä aloitetta.
- sdtfydshrdfj
finsmakare kirjoitti:
Taustalla kuitenkin sama virinä. Eli todellinen pointti on juuri se, että ap ei uskalla tehdä aloitetta.
No vaikka niin sitten! Jos ihan välttämättä haluat sen kaivaa esille. Olen tuon aloitteen tekemisen suhteen varmaan melko keskiverto. Hyvänä päivänä voin kyllä melko helposti juttelemaan kiinnostavalle naiselle, mutta useimmiten ei kiinnosta ottaa riskiä tulla nolatuksi ja torjutuksi. Siitäkin kun on monenlaisia muistoja vähän naisen fiksuudesta riippuen miten se satutaan tekemään... Toki voi syntyä myös oikein mukavat jutustelut, Ainakin jos nainen on selvinpäin! :P
Mutta mitäs jos nyt kaiken tämän aivottoman älinän keskellä kuitenkin pysyttäis ihan asiassa. Pieni toive. - Jasmin29
Minä kyllä hymyilen miehelle josta olen kiinnostunut ja johon haluaisin tutustua. Ja toivon että hymylläni rohkaisisin miestä tulemaan esim. juttelemaan kanssani, jos hänkin on kiinnostunut. Että kyllä se hymy voi toimia aloitteena, tuskinpa sitä jokaista vastaan tulijaa tuijotellaan sekunttia kauempaa saatikka hymyjä heitellään.
- tawtawtg
Jasmin29 kirjoitti:
Minä kyllä hymyilen miehelle josta olen kiinnostunut ja johon haluaisin tutustua. Ja toivon että hymylläni rohkaisisin miestä tulemaan esim. juttelemaan kanssani, jos hänkin on kiinnostunut. Että kyllä se hymy voi toimia aloitteena, tuskinpa sitä jokaista vastaan tulijaa tuijotellaan sekunttia kauempaa saatikka hymyjä heitellään.
Hymyily ei tarkoita mitään muuta kuin ystävällisyyttä. Olet oikeassa, että ystävällistä on helpompi lähestyä, mutta kyllä ne varatutkin hymyilee.
- aito4
Jasmin29 kirjoitti:
Kyllä minäkin hymyilen paljon ja varsinkin, jos olen kiinnostunut jostain miehestä eli samalla aaltopituudella Jasmin29 kanssa. Minä arvostan miestä, joka uskaltaa lähestyä selvinpäin ja jutella. Jos juttu luistaa on se jo minusta merkki, että synkkaa. Tietysti jos ollaan esim. baarissa ja on juotu alkoholia, voi olla kynnys jutteluun olla matalampi. Ise henkilökohtaisesti pidän miehistä, jotka eivät mene suoraan asiaan (seksiin) vaan osaavat hienosti ja asiallisesti saada nainen tuntemaan olevansa haluttu jne. SAA HYMYILLÄ JA PITÄÄKIN!
- mikäoliongelma?
Jasmin29 kirjoitti:
Samaa mieltä,
monet jutut alkavat vain katsomalla ja hymyilemällä toiselle. Hyvin pian huomaa, onko kiinnostus molemminpuolista.
Itse olen aktiivinen nainen monissakin asioissa. En jää odottelemaan....
- .............
Naiset ovat hiljaa...
- Niis4
Ei kun me hymyillään äänettömästi.
- Nauraa, mutta
Niis4 kirjoitti:
Ei kun me hymyillään äänettömästi.
Jotkut kierii ihan lattiallakin..
- caranmuna
Pitänee sitten lakata hymyilemästä jos se noin kovasti herroja häiritsee. Onko keskarin näyttö ensikohtaamisella parempi vaihtoehto?
- ..............
Ei vaan tule juttelemaan meille ätmeille ja käy kiinni haaroihin.
- mies32
.............. kirjoitti:
Ilman tuollaista käytöstä naisilta minäkin saattaisin olla ätmi.
- caranmuna
ätmien kohdalla minä suorastaan nauran. Hymyillen ei voi tilannetta ohittaa.
- sunffarallaa
Ei kai kukaan ole väittänyt, että hymyily häiritsee? Tämä on just tyypillistä naisten vänkäämistä, jossa väitellään olkiukon kanssa. Se mikä häiritsee, on
a) ettei seisota omien tekemisten (aloitteiden) takana ja
b) kutsutaan aloitteeksi hymyä, joka ei monien naistenkaan mielestä ole aloite. - ei niin ei näin
sunffarallaa kirjoitti:
Ei kai kukaan ole väittänyt, että hymyily häiritsee? Tämä on just tyypillistä naisten vänkäämistä, jossa väitellään olkiukon kanssa. Se mikä häiritsee, on
a) ettei seisota omien tekemisten (aloitteiden) takana ja
b) kutsutaan aloitteeksi hymyä, joka ei monien naistenkaan mielestä ole aloite."a) ettei seisota omien tekemisten (aloitteiden) takana"
Koettakaa reppanat ensin päättää onko se hymy aloite vai ei.
Tyypillistä miehen vänkeemistä, muutetaan sanomisia ja mielipiteitä sen mukaan miten itselle parhaiten käy. Kunhan vaan pääsee kitisemään. Mitenkähän luulette että tuollaisille tekee mieli tehdä aloitteita tai hymyillä? - sunffarallaa
ei niin ei näin kirjoitti:
"a) ettei seisota omien tekemisten (aloitteiden) takana"
Tyypillistä miehen vänkeemistä, muutetaan sanomisia ja mielipiteitä sen mukaan miten itselle parhaiten käy. Kunhan vaan pääsee kitisemään. Mitenkähän luulette että tuollaisille tekee mieli tehdä aloitteita tai hymyillä?Tuo oli eka kirjoitukseni tähän ketjuun, eli en ole muutellut mitään. Mutta nuo asiathan siinä ärsyttää.
Et sinä mitään aloitteita tee kuitenkaan. - ei näin? ei niin
ei niin ei näin kirjoitti:
"a) ettei seisota omien tekemisten (aloitteiden) takana"
Tyypillistä miehen vänkeemistä, muutetaan sanomisia ja mielipiteitä sen mukaan miten itselle parhaiten käy. Kunhan vaan pääsee kitisemään. Mitenkähän luulette että tuollaisille tekee mieli tehdä aloitteita tai hymyillä?Koettakaa höppänät ensin päättää onko se hymy aloite vai ei.
Tyypillistä naisen vänkeemistä, muutetaan sanomisia ja mielipiteitä sen mukaan miten itselle parhaiten käy. Kunhan vaan saa mitä haluaa. Mitenkähän luulette että tuollaisille tekee mieli tehdä aloitteita tai jutella? - mikäoliongelma?
En jaksa lukea tätä ketjua pidemmälle,
mutta mikä on ätmi?
Hyvää metsästys? yötä kaikille sinkuille! - vastataan
mikäoliongelma? kirjoitti:
En jaksa lukea tätä ketjua pidemmälle,
mutta mikä on ätmi?
Hyvää metsästys? yötä kaikille sinkuille!Se on luullakseni jälleen yksi näiden kaikkein tyhjimpien kaikukoppien suosima kategorisointitapa muihin ihmisiin kohdistuen? Eli ei kannata välittää...
- oiuyuio
Ja suurimmassa osassa näistä hymyilyistä aloite on vain miehen mielikuvitusta.
- mies32
Niin tietysti, eiväthän naiset oikeasti kiinnostu miehistä.
- Heh heh eh heh
Tää olis aika hauska slogan T-paitaan...toimiskohan hyvin baarissa?
- Öh, tota
Heh heh eh heh kirjoitti:
Tää olis aika hauska slogan T-paitaan...toimiskohan hyvin baarissa?
Ainakin herättäis keskustelua.
- MKM1231
Wat about then dem lebzuaanz und homosexuellz? kickey-starttas The Game. lzlozlolozloz
also nicezz soslogistizks
- NN24v.
Minkälainen olisi se hyvä, selvä, näkyvä ja vielä ymmärrettävä aloite? Ja sellainen että mies olisi mielissään. Jos vastaus on niinkin yksinkertainen kuin tulla juttelemaan niin mistä pitäisi jutella? Autoista, säästä, jääkiekosta, politiikasta vai potkupallosta? Kertokaa mitä te haluaisitte.
- mies32
Siitä mikä sinua kiinnostaa. Jos miestä ei kiinnosta sama, niin teillä ei varmaan synkkaa ja kummankin hyväksi ette päädy yhteen.
Ainakaan pakonomainen keskustelu jostain mistä et ole kiinnostunut itse, on typerää. - 2+7
mies32 kirjoitti:
Siitä mikä sinua kiinnostaa. Jos miestä ei kiinnosta sama, niin teillä ei varmaan synkkaa ja kummankin hyväksi ette päädy yhteen.
Ainakaan pakonomainen keskustelu jostain mistä et ole kiinnostunut itse, on typerää.Oli vastaus mihin...
- ei pidä
mies32 kirjoitti:
Ainakaan pakonomainen keskustelu jostain mistä et ole kiinnostunut itse, on typerää.Miehet siis tykkää jutella siitä mikä naista kiinnostaa?? Ei mistään miehen omista jutuista??? Pitäiskö uskoa.
- mies32
ei pidä kirjoitti:
Miehet siis tykkää jutella siitä mikä naista kiinnostaa?? Ei mistään miehen omista jutuista??? Pitäiskö uskoa.
Ei vaan ideana on jutella siitä mikä kiinnostaa molempia. Eli naisen on juteltava jostain itseään kiinnostavasta. Tietysti niistä itseä kiinnostavista aiheista voi valita sellaisen, jonka uskoo kiinnostavan myös miestä. Esimerkiksi mieluummin musiikki kuin meikit. Mutta ei missään nimessä autoja tai lätkää ellei nainen sitten satu olemaan innokas automimmi tai lätkäfani. Viimeisin tosin itselleni aika turn-off.
- NN24v.
mies32 kirjoitti:
Ei vaan ideana on jutella siitä mikä kiinnostaa molempia. Eli naisen on juteltava jostain itseään kiinnostavasta. Tietysti niistä itseä kiinnostavista aiheista voi valita sellaisen, jonka uskoo kiinnostavan myös miestä. Esimerkiksi mieluummin musiikki kuin meikit. Mutta ei missään nimessä autoja tai lätkää ellei nainen sitten satu olemaan innokas automimmi tai lätkäfani. Viimeisin tosin itselleni aika turn-off.
Ymmärsinkö oikein että juttelemaan tulo oli se "hyvä" aloite vai menikö minulta jotain ohi? Tarvitaanko ennen jutustelua jotain silmäpeliä tai hymyä? Joskus on tuntunut että jos menee hiukan yllättäen juttusille mies on mennyt hyvin hämilleen eikä ole oikein osannut sanoa mitään. Joutuu sitten arpomaan tuliko pakit vai mikä meni vikaan.
- mies32
NN24v. kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein että juttelemaan tulo oli se "hyvä" aloite vai menikö minulta jotain ohi? Tarvitaanko ennen jutustelua jotain silmäpeliä tai hymyä? Joskus on tuntunut että jos menee hiukan yllättäen juttusille mies on mennyt hyvin hämilleen eikä ole oikein osannut sanoa mitään. Joutuu sitten arpomaan tuliko pakit vai mikä meni vikaan.
Tietty silmäpelillä voi vähän tutkia, että onko mies kiinnostunut sinusta. Jos silmäpeli ei onnistu, on suuri todennäköisyys, ettei hän ole sinusta kiinnostunut ja siksi juttelemaan menokin todennäköisemmin päättyy muualle kuin sänkyysi.
Häkeltyminen yllättävän aloitteen kohdalla ei kylläkään tarkoita pakkeja, vaan ihan vaan häkeltymistä. Kyllä tilanne siitä saattaa vielä lämmetä. - -------
mies32 kirjoitti:
Tietty silmäpelillä voi vähän tutkia, että onko mies kiinnostunut sinusta. Jos silmäpeli ei onnistu, on suuri todennäköisyys, ettei hän ole sinusta kiinnostunut ja siksi juttelemaan menokin todennäköisemmin päättyy muualle kuin sänkyysi.
Häkeltyminen yllättävän aloitteen kohdalla ei kylläkään tarkoita pakkeja, vaan ihan vaan häkeltymistä. Kyllä tilanne siitä saattaa vielä lämmetä.Voi olla, että jäät pelailemaan ihan keskenäsi. Ala-asteen mehudiskossa homma voi toimiakin, mutta kyllä aikuinen ihminen voi mennä ihan suoraan keskustelemaan.
- NN24v.
mies32 kirjoitti:
Häkeltyminen yllättävän aloitteen kohdalla ei kylläkään tarkoita pakkeja, vaan ihan vaan häkeltymistä. Kyllä tilanne siitä saattaa vielä lämmetä.En tarkoittanut yhden yön seuran hakemista vaan vähän vakavempaa.
Iloisuus ja huumorin taju ovat (minun mielestä) hyviä ominaisuuksia mutta joka asiasta vitsin vääntäminen on rasittavaa. - mies32
NN24v. kirjoitti:
En tarkoittanut yhden yön seuran hakemista vaan vähän vakavempaa.
Iloisuus ja huumorin taju ovat (minun mielestä) hyviä ominaisuuksia mutta joka asiasta vitsin vääntäminen on rasittavaa.Kannattaa varautua siihen, että vakavammatkin miehet haluavat ennen pitkää pöksyihisi.
- mies32
------- kirjoitti:
Voi olla, että jäät pelailemaan ihan keskenäsi. Ala-asteen mehudiskossa homma voi toimiakin, mutta kyllä aikuinen ihminen voi mennä ihan suoraan keskustelemaan.
Ai, te aikuiset ette siis flirttaile, ettekä pelaa silmäpelejä. Hyvä tietää.
- ------
mies32 kirjoitti:
Ai, te aikuiset ette siis flirttaile, ettekä pelaa silmäpelejä. Hyvä tietää.
Joo ei pelata. Elämä on mukavan helppoa.
- mies32
------ kirjoitti:
Joo ei pelata. Elämä on mukavan helppoa.
Missä iässä se loppuu? Siinäkö, kun naama on sellainen, ettei sitä kukaan kestä katsoa?
- Katto- Kassinen
------- kirjoitti:
Voi olla, että jäät pelailemaan ihan keskenäsi. Ala-asteen mehudiskossa homma voi toimiakin, mutta kyllä aikuinen ihminen voi mennä ihan suoraan keskustelemaan.
Huvittavaa. Mies32 yrittää neuvoa naisille heidän kannaltaan helppoa aloitteentekoa, ja joku tulee haukkumaan ihan kuin mies32 puhuisi jostain omista tekemisistään. Vai missasinko jotain? Täällä kyllä riittää näitä tyyppejä jotka eivät auta ketään, mutta laukovat tiukasti omia dorkia mielipiteitään.
- 2 + 4
Katto- Kassinen kirjoitti:
Huvittavaa. Mies32 yrittää neuvoa naisille heidän kannaltaan helppoa aloitteentekoa, ja joku tulee haukkumaan ihan kuin mies32 puhuisi jostain omista tekemisistään. Vai missasinko jotain? Täällä kyllä riittää näitä tyyppejä jotka eivät auta ketään, mutta laukovat tiukasti omia dorkia mielipiteitään.
Kuinka moni nainen ottaa vihtiläisen rajatapauspotilaan neuvot todesta? Heitäppä joku arvio.
- Katto -Kassinen
2 + 4 kirjoitti:
Kuinka moni nainen ottaa vihtiläisen rajatapauspotilaan neuvot todesta? Heitäppä joku arvio.
Ei sillä ole mulle väliä kuka kirjoittaa, vaan mitä kirjoittaa, jokaisessa yksittäisessä viestissä.
mies32 kirjoitti:
Missä iässä se loppuu? Siinäkö, kun naama on sellainen, ettei sitä kukaan kestä katsoa?
silmäpeli loppuu siinä vaiheessa kun silmät ei enää pelitä ,.
- Vaikea tehtävä
mies32 kirjoitti:
Häkeltyminen yllättävän aloitteen kohdalla ei kylläkään tarkoita pakkeja, vaan ihan vaan häkeltymistä. Kyllä tilanne siitä saattaa vielä lämmetä.Tässä on tärkeää tehdä ero kahden asian välillä: "olla kiinnostunut sinusta" = ULKONÄÖSTÄ ja "olla kiinnostunut sinusta" = siitä minkä kuvan annat itsestäsi, kun avaat suusi.
Ja sitten kun vielä älyää, että se vain ulkonäköön kohdistuva kiinnostus voi niin miehen kuin naisen osalta tyssätä hyvin nopeasti sen jälkeen kun on yritetty jutella, niin mikään ei ole tässä kuviossa epäselvää eikä kenenkään pitäisi myöskään loukkaantua siitä, että saa pakit. Olisi tietty kiva, jos ne osattaisiin antaa ystävällisesti.
- wq2e3rtyujhtrteryjju
Osa asian tajusikin ja kirjoitti jopa fiksuja kommentteja. Sit on tietty osa, jolle pitää vielä vääntää lisää esimerkkiä.
Ajan tällä takaa myös sitä, kun tuolla eräässä toisessa keskustelussa väitetään että myös naiset tekee aloitteita. Todellisuushan on, että naisen ns. aloitetta ja miehen ns. aloitetta ei juuri voi verrata keskenään. Vaikka jotkut vaikuttaa luulevan, että puhuvat jotenkin samasta asiasta.
Mies puhuu 'aloitteesta' silloin kun hän hän ihan oikeasti menee juttelemaan naisen kanssa tai tekee jotain muuta melko radikaalia. Siinä on aina Iso riski tulla nolatuksi ja torjutuksi milloin julkisesti ja milloin vähemmän julkisesti. Toki voi myös käydä hyvin.
Sen sijaan nainen kun puhuu, että "kyllä minä teen aloitteita", niin hän tarkoittaa, että saattaa vähän hymyillä ja katsella miestä. Siihen ei liity just minkäänlaista riskiä! Sen jälkeen ei tapahdu mitään, jos mies ei lähesty. Voi aina esim. selittää että "En minä mitään tarkoittanut! Olet kuvitellut ihan omiasi!" Ja jälleen se joka tulee nolatuksi, on lähinnä mies.
Ja tästä päästään siihen, että aloitin tämän keskustelun kun katoin, että tuollahan ihan oikeasti sekä naiset että naiset selittää tekevänsä "aloitteita".. , niinku se ois molemmille sama asia.
Siihen en nyt ole ottamassa kantaa pitäskl naisten oikeasti tehdä enemmän jotain konkreettista, mutta kun tästä puhutaan, niin puhuttais ees oikeista asioista.
Kiitos siitä, että tähän keskusteluun tuli myös järkeviä vastauksia.- aloittajatar
Kelpaako tämä aloitteeksi?
Kysyin mieheltä - jonka kiinnostuksesta en tiennyt muuta kuin, että aloitetta hän tuntemisaikanamme ollut tehnyt - mitä mieltä hän olisi yhdessä ulos menemisestä.
(toimi) - NN24v.
""Mies puhuu 'aloitteesta' silloin kun hän hän ihan oikeasti menee juttelemaan naisen kanssa tai tekee jotain muuta melko radikaalia.""
Saisiko tuosta muusta melko radikaalista jonkin esimerkin. Olisi kiva tietää mistä tässä puhutaan. Tuossa aiemmin kun kysyin minkälaisia aloitteita miehet toivoo niin eipä paljon vinkkejä tullut. - werthgrwsethd
NN24v. kirjoitti:
""Mies puhuu 'aloitteesta' silloin kun hän hän ihan oikeasti menee juttelemaan naisen kanssa tai tekee jotain muuta melko radikaalia.""
Saisiko tuosta muusta melko radikaalista jonkin esimerkin. Olisi kiva tietää mistä tässä puhutaan. Tuossa aiemmin kun kysyin minkälaisia aloitteita miehet toivoo niin eipä paljon vinkkejä tullut.No itse olen tehnyt mielestäni aloitteena pitämäni asian ainakin kirjoittamalla kiinnostavalla tytölle paperilapun jossa tarjosin hänelle cappuccinoa seuraavana päivänä :) Vein kirjeen hänen postiluukkuun ja seuraavana päivänä tyttö vastasi samanlaisella lapulla ja tuli käymään kahvilla :) Hän siis tuli vastaan rappukäytävässä ja oli menossa baariin, niin tiesin, että voisin tarjota mahdollisen krapulan helpotukseksi cappuccinon. Asuimme samassa talossa.
Siinä esimerkki. Mielikuvitusta saa toki käyttää. - hehehehhehehe
werthgrwsethd kirjoitti:
No itse olen tehnyt mielestäni aloitteena pitämäni asian ainakin kirjoittamalla kiinnostavalla tytölle paperilapun jossa tarjosin hänelle cappuccinoa seuraavana päivänä :) Vein kirjeen hänen postiluukkuun ja seuraavana päivänä tyttö vastasi samanlaisella lapulla ja tuli käymään kahvilla :) Hän siis tuli vastaan rappukäytävässä ja oli menossa baariin, niin tiesin, että voisin tarjota mahdollisen krapulan helpotukseksi cappuccinon. Asuimme samassa talossa.
Siinä esimerkki. Mielikuvitusta saa toki käyttää.Ja tuo on radikaalia... paperilapuilla viestiminen...ikää ei sitten ollut kuin se baariin pääsyyn vaadittava 18v.
- ewryjhgtrtygtujhygtr
hehehehhehehe kirjoitti:
Ja tuo on radikaalia... paperilapuilla viestiminen...ikää ei sitten ollut kuin se baariin pääsyyn vaadittava 18v.
Vähän kun pidempään mietit niin ehkä älyät, että se on paljon radikaalimpaa kuin mm. hymyily ja tuijottelu.
Olin sillon 25 - hehehehhee
ewryjhgtrtygtujhygtr kirjoitti:
Vähän kun pidempään mietit niin ehkä älyät, että se on paljon radikaalimpaa kuin mm. hymyily ja tuijottelu.
Olin sillon 25Aina paranee, 25. Tästähän tulikin hyvät naurut.
- mies32
werthgrwsethd kirjoitti:
No itse olen tehnyt mielestäni aloitteena pitämäni asian ainakin kirjoittamalla kiinnostavalla tytölle paperilapun jossa tarjosin hänelle cappuccinoa seuraavana päivänä :) Vein kirjeen hänen postiluukkuun ja seuraavana päivänä tyttö vastasi samanlaisella lapulla ja tuli käymään kahvilla :) Hän siis tuli vastaan rappukäytävässä ja oli menossa baariin, niin tiesin, että voisin tarjota mahdollisen krapulan helpotukseksi cappuccinon. Asuimme samassa talossa.
Siinä esimerkki. Mielikuvitusta saa toki käyttää.Cappuccinohan ei krapulaa poista, joten kai tarjosit myös seksiä, koska oli baarissa ilmeisesti jäänyt ilman, kun kerran tuli luoksesi?
- mies32
hehehehhee kirjoitti:
Aina paranee, 25. Tästähän tulikin hyvät naurut.
Aika turha nauraa, kun kerran toimi.
Mitä se on sinulta tai keneltäkään muulta pois miten ihmiset tekevät toisilleen toimivia aloitteita?
Auttaako tuo neganillitys sinua jotenkin kestämään surkean elämäsi? - e4rthewre
hehehehhee kirjoitti:
Aina paranee, 25. Tästähän tulikin hyvät naurut.
Joo :D Ja siinä on tyypillinen idiootti, joita näihin keskusteluihin ei oikeestaan kaivattas.
Kirjeen kirjoittamisessa on tosiaan myös semmonen riski, että joku kääntää sen lasten tempuks ja jälleen mahollisuus nolata itsensä. Onneks kyseinen tyttö omisti aivot.
Itse pidin sitä lähinnä semmosena hauskana ystävällisenä eleenä ja se nainen tais suhtautua aika samalla tavalla. - westrydgukh
mies32 kirjoitti:
Cappuccinohan ei krapulaa poista, joten kai tarjosit myös seksiä, koska oli baarissa ilmeisesti jäänyt ilman, kun kerran tuli luoksesi?
No se jäi kyllä valitettavasti tekemättä.. :P Jälkeen päin ajatellen, ois ehkä pitäny.
- paloittaja
aloittajatar kirjoitti:
Kelpaako tämä aloitteeksi?
Kysyin mieheltä - jonka kiinnostuksesta en tiennyt muuta kuin, että aloitetta hän tuntemisaikanamme ollut tehnyt - mitä mieltä hän olisi yhdessä ulos menemisestä.
(toimi)tarkoititko sanoa "ei ollut tehnyt"?
joka tapauksessa hyvin toimittu, aloittajatar! - hehhehhehehehehheheh
e4rthewre kirjoitti:
Joo :D Ja siinä on tyypillinen idiootti, joita näihin keskusteluihin ei oikeestaan kaivattas.
Kirjeen kirjoittamisessa on tosiaan myös semmonen riski, että joku kääntää sen lasten tempuks ja jälleen mahollisuus nolata itsensä. Onneks kyseinen tyttö omisti aivot.
Itse pidin sitä lähinnä semmosena hauskana ystävällisenä eleenä ja se nainen tais suhtautua aika samalla tavalla.Koetahan päättää mikä kohta tarnassasi on totta ja mikä tarua. Ensin puhutaan paperilappusesta sitten jo ihan kirjeestä, tyttö tuli vastaan rappukäytävässä kun oli menossa BAARIIN ei siis sinun luoksesi, radikaali muuttuikin hauskaksi ja ystävälliseksi eleeksi...
Satusetä (vai olisiko papusetä kun kahviakin tarjoilee) joka keksimällä vääntää tapahtumat sopimaan omaan esimerkkiin. - mies32
hehhehhehehehehheheh kirjoitti:
Koetahan päättää mikä kohta tarnassasi on totta ja mikä tarua. Ensin puhutaan paperilappusesta sitten jo ihan kirjeestä, tyttö tuli vastaan rappukäytävässä kun oli menossa BAARIIN ei siis sinun luoksesi, radikaali muuttuikin hauskaksi ja ystävälliseksi eleeksi...
Satusetä (vai olisiko papusetä kun kahviakin tarjoilee) joka keksimällä vääntää tapahtumat sopimaan omaan esimerkkiin.Joo, oikeassa olet. Ei nettiätminkäisille ole ikinä voinut mitään tapahtua. Kaikkeen, varsinkin romanttisiin tapahtumiin, on paras suhtautua äärimmäisellä varauksella. Ei niitä oikeasti käy kuin leffoissa.
- hehehhehehhehehhe
mies32 kirjoitti:
Joo, oikeassa olet. Ei nettiätminkäisille ole ikinä voinut mitään tapahtua. Kaikkeen, varsinkin romanttisiin tapahtumiin, on paras suhtautua äärimmäisellä varauksella. Ei niitä oikeasti käy kuin leffoissa.
Romanttisiin.... hehheheh...johan on pojat oikein vitsi päällä tänään. Tai viesti vai kirjekö se oli, oikein punaiselle parerille raapustettu ja after shavillä tuoksuteltu.... hehehhehe johan on jutut. Tämä oli tapahtuma iiiisolla Teellä. heh.
- wesrwesrdwesrd
hehehhehehhehehhe kirjoitti:
Romanttisiin.... hehheheh...johan on pojat oikein vitsi päällä tänään. Tai viesti vai kirjekö se oli, oikein punaiselle parerille raapustettu ja after shavillä tuoksuteltu.... hehehhehe johan on jutut. Tämä oli tapahtuma iiiisolla Teellä. heh.
Áika surullista.. Kun ei kaikkee tarviis ihan rautalangasta vääntää, niin ois aika hyvä. Oon huomannu ihan tuolla oikeassa elämässäkin, että se on aina se noin 5% ihmisistä, jotka on aivan täysiä idiootteja. Onneks ne loput 95% on sitten enemmän ja vähemmän mukavia.. Ja aika vahvasti epäilen, että näillä sivuilla tuo idioottien osuus on vielä paljon enemmän ku 5%, joten nyt kiitos riittää. En kuulu joukkoon. Heihei.
- hekokeko56
wesrwesrdwesrd kirjoitti:
Áika surullista.. Kun ei kaikkee tarviis ihan rautalangasta vääntää, niin ois aika hyvä. Oon huomannu ihan tuolla oikeassa elämässäkin, että se on aina se noin 5% ihmisistä, jotka on aivan täysiä idiootteja. Onneks ne loput 95% on sitten enemmän ja vähemmän mukavia.. Ja aika vahvasti epäilen, että näillä sivuilla tuo idioottien osuus on vielä paljon enemmän ku 5%, joten nyt kiitos riittää. En kuulu joukkoon. Heihei.
Hyvä hyvä. Yksi kitisijä vähemmän.
- aloittajatar
paloittaja kirjoitti:
tarkoititko sanoa "ei ollut tehnyt"?
joka tapauksessa hyvin toimittu, aloittajatar!Juuri noin, "ei" jäi välistä.
Ei aloitteiden tekeminen ole minulle mikään ongelma. Tai no.. tavallaan miehet tekevät ne aloitteet. Hymyilevät ja tuijottavat, mutta eivät uskalla tulla juttelemaan. Jos mies näyttää kiinnostavalta, kävelen itse hänen luokseen, niin ei tarvitse miehen jännittää.
Toki huomattavasti enemmän on niitä rohkeita miehiä, jotka itse uskaltavat lähestyä.
Ei niillä YTM-miehilläkään aina rohkeus riitä. Edellisellä kerralla, kun havaitsin miehen kiinnostuksen ja rohkeuden puutteen, mies paljastui menestyvän firman toimariksi.
Paras olisi, kun jokainen uskaltautuisi tekemään alotteita. Enemmän rohkeuden puute jää harmittamaan kuin pakit. Luultavasti. aloittajatar kirjoitti:
Juuri noin, "ei" jäi välistä.
Ei aloitteiden tekeminen ole minulle mikään ongelma. Tai no.. tavallaan miehet tekevät ne aloitteet. Hymyilevät ja tuijottavat, mutta eivät uskalla tulla juttelemaan. Jos mies näyttää kiinnostavalta, kävelen itse hänen luokseen, niin ei tarvitse miehen jännittää.
Toki huomattavasti enemmän on niitä rohkeita miehiä, jotka itse uskaltavat lähestyä.
Ei niillä YTM-miehilläkään aina rohkeus riitä. Edellisellä kerralla, kun havaitsin miehen kiinnostuksen ja rohkeuden puutteen, mies paljastui menestyvän firman toimariksi.
Paras olisi, kun jokainen uskaltautuisi tekemään alotteita. Enemmän rohkeuden puute jää harmittamaan kuin pakit. Luultavasti.Ei se menestyneen firman toimari automaattisesti ole YTM. Riippuu naismenestyksestä.
- mies
NN24v. kirjoitti:
Saisiko tuosta muusta melko radikaalista jonkin esimerkin. Olisi kiva tietää mistä tässä puhutaan. Tuossa aiemmin kun kysyin minkälaisia aloitteita miehet toivoo niin eipä paljon vinkkejä tullut.Pelin avaaminen juttelemaan tulemalla on paras aloite. Se ei tarkoita välttämättä sen enempää kuin hymyily, mutta siitä seuraa varmemmin vuorovaikutus. Kannattaako teidän naiset jättää aloite miehille? Silloin te valitsette miehen niiden aloitteen tekijöiden joukosta tai jätätte valitsematta kokonaan. Ei torjutuksi tuleminen ole teille naisille yhtään sen vaikeampi juttu kuin meille miehille eikä teitä pidetä tyrkkyinä vaikka tulisitte juttelemaan.
- Aivan
wesrwesrdwesrd kirjoitti:
No täällä se idioottien osuus on vähintään 95%. Loput 5 % on ehkä jotain muuta ja todennäköisesti häipymässä muualle.
- Aivan
hekokeko56 kirjoitti:
Hyvä hyvä. Yksi kitisijä vähemmän.
Pääasia, että sinun kaltaisiasi turboääliöitä on pilvin pimein.
- Reipas Mies
Kyse on vain siitä että naisen hymyily on naisen hymyily, jonka sisältö on arvoitus vähän samalla tavalla kuin eskimoilla on pari tusinaa sanaa lumen laadulle. Kai. Ei sitä voi käsittää edes suostumukseksi kuunnella iskemään tulevan miehen asiakaspalvelua romattisessa mielessä. Se on kuitenkin positiivinen asia, muttei ehdoton.
Mielenkiintoinen mies on tietysti jännä, supliikki sekä kemiallinen. Yhtä aikaa ja monella tapaa. Koska nainen tunnesykkyrämykkyrä.
Tottakai naiset viestivät silmillään enemmän kuin miehet, joille asia on toisarvoisempi, tuskin heteromiestä kiinnostaa muiden miesten ulkonäkö tai kasvot jotta niitä syvällisemmin tulisi arvioitua.
Väitän että naiset yleensä ovat tottuneempia lisäämään sanatonta viestintää olemukseensa kuin miehet. Juuri siten pökkelömäinen jäykkä mies on monesti muuten ok, mutta kun ei kipinää= tylsä mies. On myös todella vaikeaa olla elävämpi ja jäyhän asiallisen miehen roolista siirtyä ele-tunnetasolle keskustelussa.
Koko ajan jokapuolella on asioita jotka kuluttavat energiaamme, tekevät ihmisestä ei-vastaanottavan flirtille. Olo on kiireinen ja ihmisten hälinä vain ärsyttää. Joulu kiire, jonoja kaikkialla. Miten siinä viaton katse tai hymy erottuu? Miksi sen joku nainen poimisi- onko se niin väkevä että siihen kannattaisi tarttua? Pelkkä kylmä ignooraus on kuin suojamuurin takana oleminen.
Asia on tietysti sallitympi yöelämässä jossa mielentila on seksuaalisesti latautuneempi ja vastaanottavampi romanttisille lähestymisille. Niitä tulee huonoja sekä hyviä.
Sosiaalisia raameja ei tulisi myöskään yliastua, naisen iskeminen arjessa "miehen rohkeudella" tuottaa hyvin harvoin mitään positiivista tulosta, ja tässä puhun omasta kokemuksesta. Kun kyse on juuri siitä ettei arjessa sen naisen mielentila ole romanttinen, vaan siinä miten sen hetkinen toimitila vaatii vireyttä.
Naisen tulisi aktivoitua miehen positiivisesta energiasta kuten juuri iskemisen aikana, kun mies on sopiva naisen mielestä. Näitä tutustumis-lupia harva mies osaa poimia tehokkaasti, olisi siten sitä pilkettä silmäkulmassa.- 1234567890+
"Mielenkiintoinen mies on tietysti jännä, supliikki sekä kemiallinen. Yhtä aikaa ja monella tapaa. Koska nainen tunnesykkyrämykkyrä. "
Mitä kummaa mahdat tällä tarkoittaa?
Mikä muka on kemiallinen mies?
Hiljainenkin mies voi olla kiinnostava, ei siihen aina mitään moottoriturpaa tarvita. Tästä voisi vaikka ottaa esimerkiksi James Deanin, joka oli ujo ihan ahdistukseen asti, mutta naiset suorastaan palvoi. Sellainen salaperäinen ja vaikeaselkoinen mies on todella jännittävä ja naiset ihan takuulla tekevät vaikka mitä selvittääkseen "mysteerin". Sekin on tietysti niin, ettei sitä voi mitenkään opetella, kuten ei sitäkään, miten olla sopivasti hauska (kaikki vitsimiehet eivät ole naisista hauskoja).
Naisen tunnesykkyrämykkyrä on ihan kummallinen käsite, en ole nähnyt muuta kuin sen että ristiriitainen viestintä aiheuttaa naisessa ahdistusta ja ehkä tilanteet, joissa pitää valita joko järki tai tunteet. - mies32
1234567890+ kirjoitti:
"Mielenkiintoinen mies on tietysti jännä, supliikki sekä kemiallinen. Yhtä aikaa ja monella tapaa. Koska nainen tunnesykkyrämykkyrä. "
Mitä kummaa mahdat tällä tarkoittaa?
Mikä muka on kemiallinen mies?
Hiljainenkin mies voi olla kiinnostava, ei siihen aina mitään moottoriturpaa tarvita. Tästä voisi vaikka ottaa esimerkiksi James Deanin, joka oli ujo ihan ahdistukseen asti, mutta naiset suorastaan palvoi. Sellainen salaperäinen ja vaikeaselkoinen mies on todella jännittävä ja naiset ihan takuulla tekevät vaikka mitä selvittääkseen "mysteerin". Sekin on tietysti niin, ettei sitä voi mitenkään opetella, kuten ei sitäkään, miten olla sopivasti hauska (kaikki vitsimiehet eivät ole naisista hauskoja).
Naisen tunnesykkyrämykkyrä on ihan kummallinen käsite, en ole nähnyt muuta kuin sen että ristiriitainen viestintä aiheuttaa naisessa ahdistusta ja ehkä tilanteet, joissa pitää valita joko järki tai tunteet.No Dean oli sellaisena jona häntä palvottiin, leffahahmo. Kuka tietää oliko ujo oikeassa elämässä? Palvottiinko yksityishenkilö Deania ennen kuin hänestä tuli stara? Paljonko palvonta johtui ulkonäöstään?
Leffahahmo Deanin ujouskin oli vähän omalaatuista, ei ehkä edes ujoutta, vaan jotain jäyhänviileää cooliutta, jota ihan oikeassa elämässä hyvin harvoin jos koskaan kenessäkään. - 1234567890+
mies32 kirjoitti:
No Dean oli sellaisena jona häntä palvottiin, leffahahmo. Kuka tietää oliko ujo oikeassa elämässä? Palvottiinko yksityishenkilö Deania ennen kuin hänestä tuli stara? Paljonko palvonta johtui ulkonäöstään?
Leffahahmo Deanin ujouskin oli vähän omalaatuista, ei ehkä edes ujoutta, vaan jotain jäyhänviileää cooliutta, jota ihan oikeassa elämässä hyvin harvoin jos koskaan kenessäkään." Deania kuvailtiin hiljaiseksi, ujoksi ja kiltiksi lapseksi.[1] Hän harrasti maalaamista, piirtämistä ja muovailua, ja esiintyi nuoresta asti koulun ja kveekarikirkon näytelmissä."
Näin sanotaan wikipediassa ja muistan nähneeni pari dokkaria joissa kerrotaan samaa aikuis vuosiltaan.
Dean oli kyllä ihan oikea ihminen, ei leffahahmo. Esimerkkejä on vähän pakko ottaa näin tunnettujen ihmisten kategoriasta, tuskin kenellekään sanoo mitään jos puhun vaikka naapurin Kallesta.
Kuinka paljon tuo palvonta johtui komeudesta en tiedä, vastaavia miehiä on varmasti vaikka ja kuinka, mikä kenestäkin tekee vetovoimaisen on monesti täysi mysteeri.
Niin ja on toki näitä magneetteja ihan oikeassa elämässäkin. Miehet vain eivät ehkä heitä tunnista muuten kuin että heillä naisia riittää... - mies32
1234567890+ kirjoitti:
" Deania kuvailtiin hiljaiseksi, ujoksi ja kiltiksi lapseksi.[1] Hän harrasti maalaamista, piirtämistä ja muovailua, ja esiintyi nuoresta asti koulun ja kveekarikirkon näytelmissä."
Näin sanotaan wikipediassa ja muistan nähneeni pari dokkaria joissa kerrotaan samaa aikuis vuosiltaan.
Dean oli kyllä ihan oikea ihminen, ei leffahahmo. Esimerkkejä on vähän pakko ottaa näin tunnettujen ihmisten kategoriasta, tuskin kenellekään sanoo mitään jos puhun vaikka naapurin Kallesta.
Kuinka paljon tuo palvonta johtui komeudesta en tiedä, vastaavia miehiä on varmasti vaikka ja kuinka, mikä kenestäkin tekee vetovoimaisen on monesti täysi mysteeri.
Niin ja on toki näitä magneetteja ihan oikeassa elämässäkin. Miehet vain eivät ehkä heitä tunnista muuten kuin että heillä naisia riittää...Uudelleen: "No Dean oli sellaisena jona häntä palvottiin, leffahahmo. ".
Siis ei häntä yksityishenkilönä juuri kukaan tuntenut, joten palvonta perustui leffahahmoon. Yksityiselämänsä naiskuvioista ja palvonnasta emme juuri tiedä. Varmasti palvontaa riitti yksityiselämässäkin leffatähteyden myötä. Entä ennen sitä? Suhteita hänellä kuitenkin oli (viimeistään julkisuutensa myötä), mutta ehkä vakavin naisjuttunsa karkasi toiselle miehelle. - mies32
1234567890+ kirjoitti:
" Deania kuvailtiin hiljaiseksi, ujoksi ja kiltiksi lapseksi.[1] Hän harrasti maalaamista, piirtämistä ja muovailua, ja esiintyi nuoresta asti koulun ja kveekarikirkon näytelmissä."
Niin ja on toki näitä magneetteja ihan oikeassa elämässäkin. Miehet vain eivät ehkä heitä tunnista muuten kuin että heillä naisia riittää...Ja vielä tuosta ujoudesta: ei se, että oli kiltti lapsi, tarkoita että oli ujo aikuinen. Ja ujouttakin on monta laatua, ilmiselvästikään Dean ei ollut sitä ujointa sorttia, muuten olisi jäänyt näytteleminen alkutekijöihinsä.
- 1234567890+
mies32 kirjoitti:
Ja vielä tuosta ujoudesta: ei se, että oli kiltti lapsi, tarkoita että oli ujo aikuinen. Ja ujouttakin on monta laatua, ilmiselvästikään Dean ei ollut sitä ujointa sorttia, muuten olisi jäänyt näytteleminen alkutekijöihinsä.
"Ei ole yksinkertaista selitystä sille, miksi hänestä on tullut niin merkittävä niin monelle ihmiselle nykyään. Ehkä siitä syystä, että hänellä oli näytellessään näkemyksellinen kyky ilmaista toiveita ja pelkoja, jotka ovat osa jokaisen nuoren ihmisen elämää. Jollain ihmeellisellä tavalla hän onnistui dramatisoimaan ne kysymykset, jotka jokainen nuori ihminen jokaisessa sukupolvessa joutuu selvittämään."
Minusta tämä on hyvin sanottu. Jotkut vain ovat lahjakkaampia ja kiinnostavampia kuin muut, as simple as that. - mies32
1234567890+ kirjoitti:
"Ei ole yksinkertaista selitystä sille, miksi hänestä on tullut niin merkittävä niin monelle ihmiselle nykyään. Ehkä siitä syystä, että hänellä oli näytellessään näkemyksellinen kyky ilmaista toiveita ja pelkoja, jotka ovat osa jokaisen nuoren ihmisen elämää. Jollain ihmeellisellä tavalla hän onnistui dramatisoimaan ne kysymykset, jotka jokainen nuori ihminen jokaisessa sukupolvessa joutuu selvittämään."
Minusta tämä on hyvin sanottu. Jotkut vain ovat lahjakkaampia ja kiinnostavampia kuin muut, as simple as that.Mikä taas ei liity alkuperäiseen aiheeseen lainkaan.
- 1234567890+
mies32 kirjoitti:
Mikä taas ei liity alkuperäiseen aiheeseen lainkaan.
Liittyy kuitenkin kahteen edellä olevaan kommentiisi. Sinä olet itse valinnut kommenteillasi keskustelun sunnaan, onko se minun vikani jos se on ajautunut mielestäsi asian viereen? Onko mitään mahdollisuutta että olisin saanut keskustella Reippaan miehen kanssa ilman sinun väliintuloasi? Etenkin kun sinua noin sitten harmittaa kun keskustelu ei mennytkään ihan mielesi mukaan.
Voisiko joskus olla vaan mahdollista antaa asian olla? Sinä olet sitä mieltä että olen väärässä ja minä sitä mieltä, että olen tavannut ihmisiä, joita vertasin James Deaniin (joka on edelleenkin oikea ihminen, e i k ä leffahahmo). - mies32
1234567890+ kirjoitti:
Liittyy kuitenkin kahteen edellä olevaan kommentiisi. Sinä olet itse valinnut kommenteillasi keskustelun sunnaan, onko se minun vikani jos se on ajautunut mielestäsi asian viereen? Onko mitään mahdollisuutta että olisin saanut keskustella Reippaan miehen kanssa ilman sinun väliintuloasi? Etenkin kun sinua noin sitten harmittaa kun keskustelu ei mennytkään ihan mielesi mukaan.
Voisiko joskus olla vaan mahdollista antaa asian olla? Sinä olet sitä mieltä että olen väärässä ja minä sitä mieltä, että olen tavannut ihmisiä, joita vertasin James Deaniin (joka on edelleenkin oikea ihminen, e i k ä leffahahmo).Sinä varmasti löydät privaattikanavia keskustella kahdenkeskisesti.
En nyt antanut asian olla, kun mielestäni leffahahmo oli erittäin huono esimerkki. Mikset sinä antanut asian olla? Olisit nopeammin päässyt kahdenkeskiseen keskusteluusi haluamasi kumppanin kanssa. (jos reippailija olisi siihen alkanut). Millä logiikalla syytät minua aiheesta vänkäämisestä, kun itse teet sitä ihan samaa, jopa itseääntoistavammin kommentein?
Edelleenkin se miten ihmiset (suuret massat) Deanin tunsivat ja mihin ihastuivat, oli leffahahmo. Montako kertaa tämä pitää sinulle vääntää? Yksityishenkilö Deania ei julkisuudessa tunnettu. - 1234567890+
mies32 kirjoitti:
Sinä varmasti löydät privaattikanavia keskustella kahdenkeskisesti.
En nyt antanut asian olla, kun mielestäni leffahahmo oli erittäin huono esimerkki. Mikset sinä antanut asian olla? Olisit nopeammin päässyt kahdenkeskiseen keskusteluusi haluamasi kumppanin kanssa. (jos reippailija olisi siihen alkanut). Millä logiikalla syytät minua aiheesta vänkäämisestä, kun itse teet sitä ihan samaa, jopa itseääntoistavammin kommentein?
Edelleenkin se miten ihmiset (suuret massat) Deanin tunsivat ja mihin ihastuivat, oli leffahahmo. Montako kertaa tämä pitää sinulle vääntää? Yksityishenkilö Deania ei julkisuudessa tunnettu."Narsistilla on aina heikko itsetunto siitä huolimatta, että hänen käytöksensä perusteella voisi luulla juuri päinvastaista. Narsistilta puuttuu sekä hyvä itsetunto että kyky asettua toisen asemaan. Narsistin käsitys omasta itsestään ja vuorovaikutustaidoistaan on vääristynyt. Narsistilla on tapana loukata jatkuvasti läheisiään vähättelemällä, piikittelemällä ja arvostelemalla. Narsistilla on aina sanottava viimeinen sana. "
http://www.narsistienuhrientuki.info/ - just noin
1234567890+ kirjoitti:
"Narsistilla on aina heikko itsetunto siitä huolimatta, että hänen käytöksensä perusteella voisi luulla juuri päinvastaista. Narsistilta puuttuu sekä hyvä itsetunto että kyky asettua toisen asemaan. Narsistin käsitys omasta itsestään ja vuorovaikutustaidoistaan on vääristynyt. Narsistilla on tapana loukata jatkuvasti läheisiään vähättelemällä, piikittelemällä ja arvostelemalla. Narsistilla on aina sanottava viimeinen sana. "
http://www.narsistienuhrientuki.info/ja naps. Se osu.
- mies32
1234567890+ kirjoitti:
"Narsistilla on aina heikko itsetunto siitä huolimatta, että hänen käytöksensä perusteella voisi luulla juuri päinvastaista. Narsistilta puuttuu sekä hyvä itsetunto että kyky asettua toisen asemaan. Narsistin käsitys omasta itsestään ja vuorovaikutustaidoistaan on vääristynyt. Narsistilla on tapana loukata jatkuvasti läheisiään vähättelemällä, piikittelemällä ja arvostelemalla. Narsistilla on aina sanottava viimeinen sana. "
http://www.narsistienuhrientuki.info/Sopii sinuun 100%. Vaikken itse ole ajatellut olevani läheisesi, mutta saat toki ajatella niin.
- 1234567890+
mies32 kirjoitti:
Sopii sinuun 100%. Vaikken itse ole ajatellut olevani läheisesi, mutta saat toki ajatella niin.
"Narsisti sivuuttaa kanssaihmistensä mielipiteet ja tarpeet. Alistumaan taipuvaiset ihmiset valjastetaan oman itsetunnon pönkittäjiksi, ei-alistuvat ihmiset synnyttävät narsistissa puolestaan häpeän tunnetta ja raivoa.
Narsisti ei itse ymmärrä omaa tilaansa. Siksi narsistia ei pysty muuttamaan. Mikäli ihminen tunnistaa itsessään narsistisia piirteitä, on tämä merkki siitä, että hän ei ole täysin narsistinen ihminen. Hänellä on mahdollisuus muutokseen, mutta se vaatii pitkällistä ja kärsivällistä pyrkimystä ja halua, sekä terapiaa." - dlkgjldkglf
1234567890+ kirjoitti:
"Narsisti sivuuttaa kanssaihmistensä mielipiteet ja tarpeet. Alistumaan taipuvaiset ihmiset valjastetaan oman itsetunnon pönkittäjiksi, ei-alistuvat ihmiset synnyttävät narsistissa puolestaan häpeän tunnetta ja raivoa.
Narsisti ei itse ymmärrä omaa tilaansa. Siksi narsistia ei pysty muuttamaan. Mikäli ihminen tunnistaa itsessään narsistisia piirteitä, on tämä merkki siitä, että hän ei ole täysin narsistinen ihminen. Hänellä on mahdollisuus muutokseen, mutta se vaatii pitkällistä ja kärsivällistä pyrkimystä ja halua, sekä terapiaa."Onko joku keskustelupalstatyyppi "läheinen", jos mies32 on se narsisti tuossa?
- nollapsykologiaa
dlkgjldkglf kirjoitti:
Onko joku keskustelupalstatyyppi "läheinen", jos mies32 on se narsisti tuossa?
Mun mielestä 1234567890 on se joka on narsisti. Ei tunnista sitä itsessään mutta haluaa sanoa viimeisen sanan ja syytellä muita sellaisiksi miten itse käyttäytyy.
- rudisko
"Juuri siten pökkelömäinen jäykkä mies on monesti muuten ok, mutta kun ei kipinää= tylsä mies. On myös todella vaikeaa olla elävämpi ja jäyhän asiallisen miehen roolista siirtyä ele-tunnetasolle keskustelussa."
Tämän takia naisten mielestä ne etelän hetelmät on niin ihania. - lyyti33
1234567890+ kirjoitti:
http://www.narsistienuhrientuki.info/Naurettavaa :D
mies 32:n pointti oli täysin asiallinen, numerotädille se vaan ei mennyt jakeluun, koska harmitti niin kovasti kun reipas mies ei jatkanut juttelua. Sitä ne tunteet teettävät. - mies
1234567890+ kirjoitti:
Narsisti ei itse ymmärrä omaa tilaansa. Siksi narsistia ei pysty muuttamaan. Mikäli ihminen tunnistaa itsessään narsistisia piirteitä, on tämä merkki siitä, että hän ei ole täysin narsistinen ihminen. Hänellä on mahdollisuus muutokseen, mutta se vaatii pitkällistä ja kärsivällistä pyrkimystä ja halua, sekä terapiaa."Mielestäni mies32 vastailee älykkäästi ja niin vastailit sinäkin 123456789 melkein yhtä älykkäästi. Mielenkiintoista väittelyä siis. Mutta sitten vedät narsisti-kortin niin kuin niin monet naiset tekevät. Etkö kestä kritiikkiä, vaikka sitä itse tarjoilet muille? Narsisti ei kestä kritiikkiä. En toki väitä sinua narsistiksi. Se on aika halpa temppu.
- luoja sentään
Eivätkö miehet oikeasti tajua, milloin nainen hyhyilee ystävällisyyttään ja milloin katsoo intohimoisesti ja on halukas tutustumaan?
Kyllä sen miehet näkee peiliin vilkaisemalla. Jos mies on riittävän tasokas ja käytökseltään mukavan oloinen, niin silloin naisen katseessa on enemmän intohimoa. Ystävällinen kiltti hymy on vain sitä itseään eikä sitä saa tulkita miksikään muuksi. Kuinka joku mies edes voi?- mies32
Siis mitä? Jos näen peilissä komean miehen, eivät naiset ikinä hymyile ihan vaan kiltteyttään ja ystävällisyyttään, vaan siinä on aina taka-ajatuksia mukana?
- wqerthtretr
Jep.. Ei oo pitkäkään aika, kun menin juttelemaan tytölle, joka oli Aivan Selkeästi katellu minua silleen vähän kiimaisesti ja monta kertaa. Siinä ei ollut sitten minkäänlaista tulkinnanvaraa. (paitsi tietenkin kun kyseessä on nainen, joka voi tehä mitä tahansa). Noh, juttelun aikana selvisi, että tyttö oli varattu. Lisäks kuulin nuo tyypilliset kommentit. "Ai kun mä katoin sua, niin sä pidit sitä flirttailuna?"
Mutta ihan jännä juttukaveri oli silti... ei siinä. - mies32
wqerthtretr kirjoitti:
Jep.. Ei oo pitkäkään aika, kun menin juttelemaan tytölle, joka oli Aivan Selkeästi katellu minua silleen vähän kiimaisesti ja monta kertaa. Siinä ei ollut sitten minkäänlaista tulkinnanvaraa. (paitsi tietenkin kun kyseessä on nainen, joka voi tehä mitä tahansa). Noh, juttelun aikana selvisi, että tyttö oli varattu. Lisäks kuulin nuo tyypilliset kommentit. "Ai kun mä katoin sua, niin sä pidit sitä flirttailuna?"
Mutta ihan jännä juttukaveri oli silti... ei siinä.Et varmaan katsonut itseäsi peilistä ennalta?
- ewrethhwre
mies32 kirjoitti:
Et varmaan katsonut itseäsi peilistä ennalta?
No ihan tiedoksesi, kyllä katsoin.., ja väitämpä että sieltä näkyy keskimääräistä söpömpi/komeampi hoikan urheilullinen korkeakoulussa opiskeleva nuori mies, eli ei valitettavasti ollu noin helppo selitys...........
- statis-tikko
ewrethhwre kirjoitti:
No ihan tiedoksesi, kyllä katsoin.., ja väitämpä että sieltä näkyy keskimääräistä söpömpi/komeampi hoikan urheilullinen korkeakoulussa opiskeleva nuori mies, eli ei valitettavasti ollu noin helppo selitys...........
joka toinen mies on keskimääräistä komeampi
- mies32
ewrethhwre kirjoitti:
Sitten joku palstan teorioissa mättää. Tai peilisi vääristää.
- wesrdtfu
statis-tikko kirjoitti:
Voi olla, mutta koska hienossa kulttuurissamme itteensä ei saa liikaa kehua, niin en minäkään viiti sitä tehdä..
- mies32
statis-tikko kirjoitti:
Ei ole vielä kerrottu, että riittääkö yli 50% komeus siihen, että hymyt ovat aloitteita? Vai pitääkö olla komeampi kuin 60 / 70 / 80 / 90 / 95 / 99% miehistä, ennenkuin saa ottaa hymyt ja katseet aloitteina?
- werdtygsdf
mies32 kirjoitti:
Sitten joku palstan teorioissa mättää. Tai peilisi vääristää.
Tai lähinnä yks niistä teorioista on jääny kirjottamatta, eli se, että kyseinen nainen halus vaan testailla viehätysvoimaansa minun silmissä..
- fuj
mies32 kirjoitti:
Ei ole vielä kerrottu, että riittääkö yli 50% komeus siihen, että hymyt ovat aloitteita? Vai pitääkö olla komeampi kuin 60 / 70 / 80 / 90 / 95 / 99% miehistä, ennenkuin saa ottaa hymyt ja katseet aloitteina?
Blaah.. Luoja sentään on väärässä.
Kyllä saa rumempikin herra ottaa hymyn aloitteena. Kaikki saavat. Mitä siitä seuraa, on toinen juttu ja riippunee miehen tasosta ja muusta. - mies32
fuj kirjoitti:
Blaah.. Luoja sentään on väärässä.
Kyllä saa rumempikin herra ottaa hymyn aloitteena. Kaikki saavat. Mitä siitä seuraa, on toinen juttu ja riippunee miehen tasosta ja muusta.Rumatkin miehet kuitenkin saavat naisia, kauniitakin. Eivätkö he eivätkä heille hymyilleet naisetkaan ole ymmärtäneet miehen tasoa oikein?
- Varatut
werdtygsdf kirjoitti:
Tai lähinnä yks niistä teorioista on jääny kirjottamatta, eli se, että kyseinen nainen halus vaan testailla viehätysvoimaansa minun silmissä..
Miehetkin tekee tuota.
- sdgdfh
mies32 kirjoitti:
Rumatkin miehet kuitenkin saavat naisia, kauniitakin. Eivätkö he eivätkä heille hymyilleet naisetkaan ole ymmärtäneet miehen tasoa oikein?
Rumat miehet eivät välttämättä ole niitä alempitasoisia.
- mies32
sdgdfh kirjoitti:
Rumat miehet eivät välttämättä ole niitä alempitasoisia.
Eli tasot ovat monimutkaisempi juttu.
Mistäpä sitten ruma mies tietäisi oikean tasonsa? Pitäisikö Laasasen perustaa miesten pisteytystoimisto, josta saisi ihan todistuksen tasostaan, jotta osaisi jatkossa ottaa naisten hymyt oikein? Ja saman todistuksen voisi sitten läväyttää naisen eteen, jos nainen alkaisi jotain "enhän minä flirttailla yrittänyt.." "KYLLÄ SINÄ yritit, koska olen TASOKAS MIES!".
Tai sitten kun kaveri sanoisi: "tuo nainen tuolta nurkkapöydästä katselee sua, mee jutteleen", niin paperit tiskiin ja: "ei se oikeasti mulle flirttaa, tää Laasasen paperi todistaa, ettei minunlaisille alatasolaisille flirttailla." - sdgdg
mies32 kirjoitti:
Eli tasot ovat monimutkaisempi juttu.
Mistäpä sitten ruma mies tietäisi oikean tasonsa? Pitäisikö Laasasen perustaa miesten pisteytystoimisto, josta saisi ihan todistuksen tasostaan, jotta osaisi jatkossa ottaa naisten hymyt oikein? Ja saman todistuksen voisi sitten läväyttää naisen eteen, jos nainen alkaisi jotain "enhän minä flirttailla yrittänyt.." "KYLLÄ SINÄ yritit, koska olen TASOKAS MIES!".
Tai sitten kun kaveri sanoisi: "tuo nainen tuolta nurkkapöydästä katselee sua, mee jutteleen", niin paperit tiskiin ja: "ei se oikeasti mulle flirttaa, tää Laasasen paperi todistaa, ettei minunlaisille alatasolaisille flirttailla."Kokeilemalla selviää.
- mies32
sdgdg kirjoitti:
Kokeilemalla selviää.
No sitten taas saa syyt niskoilleen, että "miten se saattoikin kuvitella mitään.." ja "vitsi, että miehet on rasittavia.." ja psykologit lehtiä myöten tarinoivat harhaisista epäitsevarmoista miehistä, jotka kuvittelevat liikoja itsestään.
- 2558+63,
ewrethhwre kirjoitti:
Ja jokainen yliopistoheppu tuntuu oleva urheilullinen kun vaan käy silloin tälloin sählyä pelaamassa.
- qwerdfawe
2558+63, kirjoitti:
Ja jokainen yliopistoheppu tuntuu oleva urheilullinen kun vaan käy silloin tälloin sählyä pelaamassa.
No se voi myös olla.... Mutta itsehän käyn satunnaisten joukkuepelien lisäksi myös salilla useamman kerran viikossa.
- älyn haamu
qwerdfawe kirjoitti:
No se voi myös olla.... Mutta itsehän käyn satunnaisten joukkuepelien lisäksi myös salilla useamman kerran viikossa.
Laitteletko sielläkin paperilappusia tyttöjen luettavaksi? Kahvikutsuja vaan, ei mitään tuhmaa, eihän?
- sdgdg
mies32 kirjoitti:
No sitten taas saa syyt niskoilleen, että "miten se saattoikin kuvitella mitään.." ja "vitsi, että miehet on rasittavia.." ja psykologit lehtiä myöten tarinoivat harhaisista epäitsevarmoista miehistä, jotka kuvittelevat liikoja itsestään.
Jos ei itsetunto kestä tuota mahdollisuutta, parempi tosiaan jäädä yksin.
- mies32
sdgdg kirjoitti:
Jos ei itsetunto kestä tuota mahdollisuutta, parempi tosiaan jäädä yksin.
Monella kestää. Kyse nyt on vaan siitä kuinka naurettavaa on syytellä miehiä tuosta, kun se on melkeinpä pakollinen paha, riski jonka jokainen aloitteita tekevä joutuu ottamaan. Ei siis ole kyse mistään harhaisesta typeryydestä tms. Ennemminkin kiitoksen paikka niille miehille, jotka ovat laittaneet itsensä likoon ja saaneet haukut / pakit.
- qawewesr
älyn haamu kirjoitti:
Laitteletko sielläkin paperilappusia tyttöjen luettavaksi? Kahvikutsuja vaan, ei mitään tuhmaa, eihän?
En laittele.. Siinä on jälleen yks idiootti, joita ilman näistä keskusteluista saattas muodostua jopa ihan hyviä.
- Hämärän rajoilla
qawewesr kirjoitti:
En laittele.. Siinä on jälleen yks idiootti, joita ilman näistä keskusteluista saattas muodostua jopa ihan hyviä.
No mutta cappucinopoika, älä hermostu. Lappukepponen oli oikein nauruhermoja kutkuttava juttu. Vaikka et saaanutkaan.
- Olyvia
Hämärän rajoilla kirjoitti:
No mutta cappucinopoika, älä hermostu. Lappukepponen oli oikein nauruhermoja kutkuttava juttu. Vaikka et saaanutkaan.
Ei lapputempu varmasti ollutkaan tarkoitus ketään vakavaksi vetää.. Erehdyit jos luulit niin.
Ps. Minua huvittaisi tuollainen laputtaminen niin paljon, että varmasti lähtisin leikkiin mukaan. Nimimerkki Hämärän rajoilla voisi jäädä väläyttelemään kultahampaitaan jonnekin kauemmas ja tikahtua nauruun ja mennä sitten pikapikaa kotiin syömään jotain särkyynsä.
- olisiko näinnnnnnnnn
Sanoisin että kaikkein tärkeintä naisellekkin olisi tehdä niitä aloitteita aikanaan ja itselleen sopiville miehille. Se on sitten vanhemmiten jo sama tekeekö niitä aloitteita tai ei. Mutta kyllä niitä aloitteita vielä kolmikymppiseksi asti voisi tehdä eikä luopua niistä jo teini-iän jälkeen.
No kyllä ne naiset viimeistään 20v niistä aloitteista luopuvat ja varmasti aina nuoremmasta vaan. Näin siksi kun naiset alkavat pyöriä miesten nussittavina yhä nuoremmasta, ja siten tottuvat jo hyvinkin nuoresta iästä siihen että miesten kuuluu aina agressiivisesti puskea naisiin kiinni,- niiiiiihhhh
Voi voi balttian gubbe, sä oot niin pihalle näistä ympyröistä.
- juuri näinnnnnnnnnnn
niiiiiihhhh kirjoitti:
Voi voi balttian gubbe, sä oot niin pihalle näistä ympyröistä.
Nuoret tietenkin kuvittelevat että heillä on jotain korkeampaa tietämystä ja paremmuutta ylipäätänsä koskien tietenkin näitä pariutumisasioita erityisesti. Ei tämä tämä todellakaan tule minulle minään yllätyklsenä, mutta en nyt viitsi tästä enempää.
- dfhdfh
Tämä sopii tännekkin
http://www.city.fi/artikkeli/US Kaunotar sekoittaa miehen/4503/
"Mustosen mukaa monille itsestään epävarmoille parinetsijöille saattaa muodostua ajatusharha. He kuvittelevat olevansa puoleensavetäviä ja tulkitsevat siksi esimerkiksi hymyn seksuaaliseksi viestiksi, vaikka se olisi tarkoitettu vain ystävälliseksi eleeksi."- 44555888999999999999
Monet miehet näyttävät nykyään tulkitsevan jopa palveluammatissa olevan naisen hymyn tai flirtinkin siksi että nainen on hänestä kiinnostunut miesseurana. Tällaisia miehiä olen huomannut jopa kauppojen kassajonoissa. Tämä on ikävä ilmiö, sillä se on omiaan saamaan naiset käyttäytymään hyvin tylysti. Lisäksi esim. kauppojen kassajonoissa tällaiset miehet aiheuttavat turhaa viivytystä muille kun jäävät siihen sönkkäämään niitä juttujaan. Voihan sellaiseen palveluammatissakin toimivan naisen hymyyn tai flirttiin vastata, mutta ei siihen sovi jäädä roikkumaan.
- mies32
Entä jos epävarma on puoleensavetävä? Saako silloin tulkita hymyt seksuaalisesti? Entä jos juuri sen hymyilijän mielestä ei olekaan puoleensavetävä? Entä jos seuraavan mielestä onkin?
Eli suoraan sanoen: naurettavia tälläiset "psykologit", jotka pyrkivät leimaamaan väärinymmärtävät miehet harhaisiksi. Jokainen mies (ja nainenkin) on harhainen jos tuohon lähdetään. Joko sitten uskoo itsestään liikoja tai liian vähän tai kumpaakin vuorotellen. Kukaan ei mitenkään pysty jokaista hymyä tulkitsemaan oikein. Että oliko juuri tämä nyt flirttiä oikean kiinnostuksen vai ihan vaan tavan vuoksi, vaiko normaalia ystävällisyyttä vaiko kutsu panohommiin nyt heti vai mikä oli..
Tietysti aina negatiivisesti itsestään ajatteleva kun ei ikinä reagoi yhteenkään hymyyn, ei myöskään sitten häiriköi naisia, eikä "nolaa" itseään. Tosin saattaa päätyä yksinäisyyteen. - wserdtserd
44555888999999999999 kirjoitti:
Monet miehet näyttävät nykyään tulkitsevan jopa palveluammatissa olevan naisen hymyn tai flirtinkin siksi että nainen on hänestä kiinnostunut miesseurana. Tällaisia miehiä olen huomannut jopa kauppojen kassajonoissa. Tämä on ikävä ilmiö, sillä se on omiaan saamaan naiset käyttäytymään hyvin tylysti. Lisäksi esim. kauppojen kassajonoissa tällaiset miehet aiheuttavat turhaa viivytystä muille kun jäävät siihen sönkkäämään niitä juttujaan. Voihan sellaiseen palveluammatissakin toimivan naisen hymyyn tai flirttiin vastata, mutta ei siihen sovi jäädä roikkumaan.
No empä usko että "nykyään".. Eiköhän tota oo ollu lähinnä Aina.
- mies32
44555888999999999999 kirjoitti:
Aika usein ne kassatytöt kyllä ihastuvat asiakkaisiinsa, näistäkin saa lukea myös täältä netistä..
Mutta kai joillekin on kiva tästäkin syyttää miehiä, kun turhaan ovat toiveikkaita ja menevät uskomaan, että joku heille flirttaisi..
Mutta samaa mieltä, ettei siihen roikkumaan pidä jäädä. En tosin ole ikinä sellaista havainnutkaan. - dfhdfh
mies32 kirjoitti:
Aika usein ne kassatytöt kyllä ihastuvat asiakkaisiinsa, näistäkin saa lukea myös täältä netistä..
Mutta kai joillekin on kiva tästäkin syyttää miehiä, kun turhaan ovat toiveikkaita ja menevät uskomaan, että joku heille flirttaisi..
Mutta samaa mieltä, ettei siihen roikkumaan pidä jäädä. En tosin ole ikinä sellaista havainnutkaan.Aika usein tai sitten ei - nämä palstat eivät ole asian tutkimiseen riittävän hyviä mittareita.
- dhgdgh
mies32 kirjoitti:
Entä jos epävarma on puoleensavetävä? Saako silloin tulkita hymyt seksuaalisesti? Entä jos juuri sen hymyilijän mielestä ei olekaan puoleensavetävä? Entä jos seuraavan mielestä onkin?
Eli suoraan sanoen: naurettavia tälläiset "psykologit", jotka pyrkivät leimaamaan väärinymmärtävät miehet harhaisiksi. Jokainen mies (ja nainenkin) on harhainen jos tuohon lähdetään. Joko sitten uskoo itsestään liikoja tai liian vähän tai kumpaakin vuorotellen. Kukaan ei mitenkään pysty jokaista hymyä tulkitsemaan oikein. Että oliko juuri tämä nyt flirttiä oikean kiinnostuksen vai ihan vaan tavan vuoksi, vaiko normaalia ystävällisyyttä vaiko kutsu panohommiin nyt heti vai mikä oli..
Tietysti aina negatiivisesti itsestään ajatteleva kun ei ikinä reagoi yhteenkään hymyyn, ei myöskään sitten häiriköi naisia, eikä "nolaa" itseään. Tosin saattaa päätyä yksinäisyyteen.Huomaa yleistys. Poikkeuksia toki on.
- mies32
dfhdfh kirjoitti:
Aika usein tai sitten ei - nämä palstat eivät ole asian tutkimiseen riittävän hyviä mittareita.
Miten niin? Millä sitä sitten pitäisi tutkia? Siis sitä tapahtuu ja sillä selvä. Ja jokainen asiakaspalvelussa nuorena ja viriilinä ollut tietää, että asiakkaisiin voi ihastua ja melko varmasti joskus ihastuukin jos asiakkaat vähänkään oikeaa kohderyhmää.
- mies32
dhgdgh kirjoitti:
Huomaa yleistys. Poikkeuksia toki on.
Niitä poikkeuksia on jokaisen ihmisen elämässä lähes päivittäin. Ei jokainen komealle miehelle hymyilevä tee sitä flirtatakseen, eikä jokainen rumalle hymyilevä tee sitä ilman flirttiä. Tuskin yksikään mies pystyy tulkitsemaan 100% tilanteista oikein. Tämän takia tuollainen harhaiseksi syyttely on täysin naurettavaa.
- dfhdfh
mies32 kirjoitti:
Niitä poikkeuksia on jokaisen ihmisen elämässä lähes päivittäin. Ei jokainen komealle miehelle hymyilevä tee sitä flirtatakseen, eikä jokainen rumalle hymyilevä tee sitä ilman flirttiä. Tuskin yksikään mies pystyy tulkitsemaan 100% tilanteista oikein. Tämän takia tuollainen harhaiseksi syyttely on täysin naurettavaa.
Kuka on harhaiseksi syytellyt? Kuka puhui 100%:sta?
- mies32
dfhdfh kirjoitti:
Kuka on harhaiseksi syytellyt? Kuka puhui 100%:sta?
Tuolla yllä kello 16.59 syytellään harhaiseksi.
Kuka on puhunut yhdestä prosentista? Monestako prosentista on puhuttu? Prosenttia aloitteista / hymyistä / naisista vai miehistä? - sfgdg
mies32 kirjoitti:
Miten niin? Millä sitä sitten pitäisi tutkia? Siis sitä tapahtuu ja sillä selvä. Ja jokainen asiakaspalvelussa nuorena ja viriilinä ollut tietää, että asiakkaisiin voi ihastua ja melko varmasti joskus ihastuukin jos asiakkaat vähänkään oikeaa kohderyhmää.
Mitenköhän?
Sitä tapahtuu niin kuin kaikkea muutakin. Esimerkiksi naapuriin tai lastensa hoitajaan ihastumista. Turha silti mennä puhumaan mistään usein tapahtuvasta ilmiöstä. - sdgadgsd
mies32 kirjoitti:
Tuolla yllä kello 16.59 syytellään harhaiseksi.
Kuka on puhunut yhdestä prosentista? Monestako prosentista on puhuttu? Prosenttia aloitteista / hymyistä / naisista vai miehistä?Osuiko tuo nyt jotenkin omaan nilkkaasi vai miksi vingut?
Huomaa edelleenkin yleistys. - mies32
sfgdg kirjoitti:
Mitenköhän?
Sitä tapahtuu niin kuin kaikkea muutakin. Esimerkiksi naapuriin tai lastensa hoitajaan ihastumista. Turha silti mennä puhumaan mistään usein tapahtuvasta ilmiöstä.Saat tulkita "usein" ihan niin kuin haluat. Onhan se nyt selvää, ettei kassatyttö voi jokaiseen asiakkaaseensa ihastua. Ei kukaan muukaan ihastu jokaiseen vastaantulijaan. Mutta miksipä ei ihastuisi juuri minuun?
Mutta kaitpa tässäkin oli tärkeintä päästä vänkäämään sanamuodoista. - mies32
sdgadgsd kirjoitti:
Osuiko tuo nyt jotenkin omaan nilkkaasi vai miksi vingut?
Huomaa edelleenkin yleistys.Mistä ihmeen yleistyksestä jankutat?
Osui tietysti omaan nilkkaani, varmasti olen joskus tulkinnut väärin, suuntaan jos toiseenkin, naisten hymyjä. - dfhdfh
mies32 kirjoitti:
Mistä ihmeen yleistyksestä jankutat?
Osui tietysti omaan nilkkaani, varmasti olen joskus tulkinnut väärin, suuntaan jos toiseenkin, naisten hymyjä.Mietippä sitä. Ihan rauhassa.
- sdgdg
mies32 kirjoitti:
Saat tulkita "usein" ihan niin kuin haluat. Onhan se nyt selvää, ettei kassatyttö voi jokaiseen asiakkaaseensa ihastua. Ei kukaan muukaan ihastu jokaiseen vastaantulijaan. Mutta miksipä ei ihastuisi juuri minuun?
Mutta kaitpa tässäkin oli tärkeintä päästä vänkäämään sanamuodoista.Siksi. Tekevät työtään ja heittä vituttaa joidenkin säälittävien reppanoiden iskuyritykset, kun on muutenkin kiirettä. Tätä olen kuullut liian usein.
Jos välttämättä haluat pyytää kassaneidin ulos, odota edes työvuoron loppumista. Silloin heillä on paremmin aikaa kieltäytyä treffikutsusta. - mies32
sdgdg kirjoitti:
Siksi. Tekevät työtään ja heittä vituttaa joidenkin säälittävien reppanoiden iskuyritykset, kun on muutenkin kiirettä. Tätä olen kuullut liian usein.
Jos välttämättä haluat pyytää kassaneidin ulos, odota edes työvuoron loppumista. Silloin heillä on paremmin aikaa kieltäytyä treffikutsusta.Tässäpä taas sama dilemma, joka koko ketjun ydin: "vituttaa säälittävien reppanoiden iskuyritykset", mutta sitten taas toiset haikailevat, että miten saisivatkaan sen ihanan asiakkaansa tekemään aloitteen... Yritä siinä sitten miehenä tehdä oikein, olematta ikinä häirikkö, mutta myös mahdollistaen rakkaustarinoiden synnyt.
Helpointa tietysti, ja tälle palstalle ominaisinta olisi todeta olevansa aina ja kaikille säälittävä reppana, niin eipä tulisi häiriköityä ketään, eikä itsekään petyttyä väärinymmärryksien aiheuttamien pakkien takia. - dfhdfh
mies32 kirjoitti:
Saat tulkita "usein" ihan niin kuin haluat. Onhan se nyt selvää, ettei kassatyttö voi jokaiseen asiakkaaseensa ihastua. Ei kukaan muukaan ihastu jokaiseen vastaantulijaan. Mutta miksipä ei ihastuisi juuri minuun?
Mutta kaitpa tässäkin oli tärkeintä päästä vänkäämään sanamuodoista.Tai sanotaan näin, jotta sinäkin ymmärrät: useammin olen kuullut kassatyttöjen purnausta siitä, kuinka joka toinen asiakas kuvittelee, että hymy on toive treffeistä, kuin hehkutusta asiakkaaseen ihastumisesta.
- mies32
dfhdfh kirjoitti:
Tai sanotaan näin, jotta sinäkin ymmärrät: useammin olen kuullut kassatyttöjen purnausta siitä, kuinka joka toinen asiakas kuvittelee, että hymy on toive treffeistä, kuin hehkutusta asiakkaaseen ihastumisesta.
Aha. No miten tämä muuttaa tilannetta? Ja luuletko, että tuossa oli jotain uutta ja yllättävää?
Tuon tiedon takiako kaikkien kassatyttöön ihastuneiden ja tytön flirttiä mielestään näkevien pitää ajatella, että "ei se nyt mulle flirttaa, mähän oon vaan säälittävä harhainen reppana.."?
Onko tämä oikea ajattelumalli kaikkien hymyjen kanssa, joita naisilta saa? - gfdhfhf
mies32 kirjoitti:
Tässäpä taas sama dilemma, joka koko ketjun ydin: "vituttaa säälittävien reppanoiden iskuyritykset", mutta sitten taas toiset haikailevat, että miten saisivatkaan sen ihanan asiakkaansa tekemään aloitteen... Yritä siinä sitten miehenä tehdä oikein, olematta ikinä häirikkö, mutta myös mahdollistaen rakkaustarinoiden synnyt.
Helpointa tietysti, ja tälle palstalle ominaisinta olisi todeta olevansa aina ja kaikille säälittävä reppana, niin eipä tulisi häiriköityä ketään, eikä itsekään petyttyä väärinymmärryksien aiheuttamien pakkien takia.Heitä vituttaa myös ei-reppanoiden iskuyritykset. Ongelma on nimenomaan se, että joka toinen mies kuvittelee kassatytön olevan kiinnostunut juuri hänestä. Mieti kuinka monta miesasiakasta jossain S-marketissakin käy päivittäin. Tuskin kassatytöt muistavat edes murto-osaa asiakkaistaan, ellei kyse ole jostain pikkupuljusta.
Olen ymmärtänyt, että työssä on usein myös ihan vitunmoinen kiire, ja silloin ei kaivata ylimääräistä huomiota. - mies32
gfdhfhf kirjoitti:
Heitä vituttaa myös ei-reppanoiden iskuyritykset. Ongelma on nimenomaan se, että joka toinen mies kuvittelee kassatytön olevan kiinnostunut juuri hänestä. Mieti kuinka monta miesasiakasta jossain S-marketissakin käy päivittäin. Tuskin kassatytöt muistavat edes murto-osaa asiakkaistaan, ellei kyse ole jostain pikkupuljusta.
Olen ymmärtänyt, että työssä on usein myös ihan vitunmoinen kiire, ja silloin ei kaivata ylimääräistä huomiota.Entäs silloin kun kaivataan? Mitä niissä tilanteissa miehen pitäisi tehdä?
- 77888999999999999999
sdgdg kirjoitti:
Siksi. Tekevät työtään ja heittä vituttaa joidenkin säälittävien reppanoiden iskuyritykset, kun on muutenkin kiirettä. Tätä olen kuullut liian usein.
Jos välttämättä haluat pyytää kassaneidin ulos, odota edes työvuoron loppumista. Silloin heillä on paremmin aikaa kieltäytyä treffikutsusta.Tuolla väitti että aina miehet ovat pyrkineetr myyjiä tai kassaneitejä iskemään siinä töissään tai kassalla. Minusta vaan nykyään näitä miehiä on alkanut olla enemmän viime vuosina, ja tämä perustuu lähinnä yhdessä isossa Prisma-marketissa havaitsemiini tapauksiin. Tyypillisesti joku lähemmäs 4-kymppinen mies tai vanhempikin alkaa sönkätä flirttejään hyvin nuorelle kassalle. Sitä ei ole mukava seurata sivustakaan, kun senkin huomaa että kassa siinä on vaivaantunut vaikka pyrkiikin kohteliaasti vastailemaan flitaten miehelle takaisin ja siinä jonossa joutuu seisomaan odottaen että äijän iskemisyritys loppuisi.
- niiiiiih
77888999999999999999 kirjoitti:
Tuolla väitti että aina miehet ovat pyrkineetr myyjiä tai kassaneitejä iskemään siinä töissään tai kassalla. Minusta vaan nykyään näitä miehiä on alkanut olla enemmän viime vuosina, ja tämä perustuu lähinnä yhdessä isossa Prisma-marketissa havaitsemiini tapauksiin. Tyypillisesti joku lähemmäs 4-kymppinen mies tai vanhempikin alkaa sönkätä flirttejään hyvin nuorelle kassalle. Sitä ei ole mukava seurata sivustakaan, kun senkin huomaa että kassa siinä on vaivaantunut vaikka pyrkiikin kohteliaasti vastailemaan flitaten miehelle takaisin ja siinä jonossa joutuu seisomaan odottaen että äijän iskemisyritys loppuisi.
Jokos Talinnassa on Prisma? Vai käykö Balttian guppe suomen puolella ostoksilla?
- dfhdfhdhf
mies32 kirjoitti:
Aha. No miten tämä muuttaa tilannetta? Ja luuletko, että tuossa oli jotain uutta ja yllättävää?
Tuon tiedon takiako kaikkien kassatyttöön ihastuneiden ja tytön flirttiä mielestään näkevien pitää ajatella, että "ei se nyt mulle flirttaa, mähän oon vaan säälittävä harhainen reppana.."?
Onko tämä oikea ajattelumalli kaikkien hymyjen kanssa, joita naisilta saa?Se "kassatytön flirttI" vaan on paljon todennäköisemmin asiakaspalveluun kuuluvaa ystävällisyyttä kuin flirttiä.
"Onko tämä oikea ajattelumalli kaikkien hymyjen kanssa, joita naisilta saa?"
Ei tietenkään. Kyse oli nyt kassatytöistä. - ai mut entän sinä
mies32 kirjoitti:
Entäs silloin kun kaivataan? Mitä niissä tilanteissa miehen pitäisi tehdä?
Jos olet samanlainen vänkeejä ja viimeisen sanan-mies livenäkin niin seuranhaku ei tuottane tulosta lähiaikoina.
- dfhdfh
mies32 kirjoitti:
Entäs silloin kun kaivataan? Mitä niissä tilanteissa miehen pitäisi tehdä?
Vaan kun sitä ei juuri kaivata.
- mies32
ai mut entän sinä kirjoitti:
Jos olet samanlainen vänkeejä ja viimeisen sanan-mies livenäkin niin seuranhaku ei tuottane tulosta lähiaikoina.
En minä oikeastaan puhu omasta seuranhaustani, enkä omista aloitteistani. Ei minun edes oikeastaan tarvitse tehdä aloitteita. Nyt juuri en myöskään tiedä yhtään kiinnostavaa kassatyttöä. No yhdessä baarissa on nätti tyttö tiskillä, mutta häneltä ei ole kyllä flirttiä tullut.
Puhun ihan yleisellä tasolla, en itsestäni.
Olenkohan muuten sinun kanssasi ikinä sanonut viimeistä sanaa? Yleensä lopuksi sanot jotain niin typerää, että siitä on enää turha jatkaa mitenkään, se olisi normaalia S24 sössötystäkin pahempaa ajanhukkaa. - mies32
dfhdfh kirjoitti:
Vaan kun sitä ei juuri kaivata.
Monesti kaivataan, kas kun ne kassatytötkin ovat tunteet omaavia naisia, jotka haluavat ihanan miehen käsivarsille illalla.
- mies32
dfhdfhdhf kirjoitti:
Se "kassatytön flirttI" vaan on paljon todennäköisemmin asiakaspalveluun kuuluvaa ystävällisyyttä kuin flirttiä.
"Onko tämä oikea ajattelumalli kaikkien hymyjen kanssa, joita naisilta saa?"
Ei tietenkään. Kyse oli nyt kassatytöistä.Aina se hymy tai katse on todennäköisimmin jotain muuta kuin flirttiä. Pitääkö miesten siis lopettaa aloitteiden tekeminen kokonaan?
- ai mut entän sinä
mies32 kirjoitti:
En minä oikeastaan puhu omasta seuranhaustani, enkä omista aloitteistani. Ei minun edes oikeastaan tarvitse tehdä aloitteita. Nyt juuri en myöskään tiedä yhtään kiinnostavaa kassatyttöä. No yhdessä baarissa on nätti tyttö tiskillä, mutta häneltä ei ole kyllä flirttiä tullut.
Puhun ihan yleisellä tasolla, en itsestäni.
Olenkohan muuten sinun kanssasi ikinä sanonut viimeistä sanaa? Yleensä lopuksi sanot jotain niin typerää, että siitä on enää turha jatkaa mitenkään, se olisi normaalia S24 sössötystäkin pahempaa ajanhukkaa.Pidätkö omia juttujasi sössötyksinä? Pojot siitä. En muuten ole keskustellut vai pitäisikö sanoa sössöttänyt kanssasi aiemmin joten yleistyksesi meni pahasti metsään (ja koska olen lukenut palstaa jonkin aikaa sanon että taas).
- shfshf
mies32 kirjoitti:
Monesti kaivataan, kas kun ne kassatytötkin ovat tunteet omaavia naisia, jotka haluavat ihanan miehen käsivarsille illalla.
Mutta eivät työssään. Usko jo.
Voit sinä tietenkin häiritä kassatyttöjen työtä vielä vähän lisää, ja tehdä heille kyselyn aiheesta. Laita heillä monistetta, jossa lukee "laittakaa rasti ruutuun pidättekö kassalla tehtyjä aloitteita toivottavina". Minulle ei tarvitse raportoida tuloksista, sillä tiedän ne jo. - dfhdfh
mies32 kirjoitti:
Aina se hymy tai katse on todennäköisimmin jotain muuta kuin flirttiä. Pitääkö miesten siis lopettaa aloitteiden tekeminen kokonaan?
Mutta kassatytön kohdalla se on paljon, paljon todennäköisemmin pelkkää kohteliaisuutta. Katsos kun he ovat asiakaspalvelijoita, ja heidän pitää hymyillä, vaikka eivät haluaisi.
- mies32
shfshf kirjoitti:
Mutta eivät työssään. Usko jo.
Voit sinä tietenkin häiritä kassatyttöjen työtä vielä vähän lisää, ja tehdä heille kyselyn aiheesta. Laita heillä monistetta, jossa lukee "laittakaa rasti ruutuun pidättekö kassalla tehtyjä aloitteita toivottavina". Minulle ei tarvitse raportoida tuloksista, sillä tiedän ne jo.Nimenomaan työssään. Työssäänhän he eniten miehiä näkevätkin.
Pitävät aloitteita äärimmäisen toivottavina, kunhan ne tulevat oikealla tavalla oikeilta miehiltä. En tarvitse tästä kyselylomaketta. - mies32
dfhdfh kirjoitti:
Mutta kassatytön kohdalla se on paljon, paljon todennäköisemmin pelkkää kohteliaisuutta. Katsos kun he ovat asiakaspalvelijoita, ja heidän pitää hymyillä, vaikka eivät haluaisi.
Kiva kun kerroit. Tästä on varmasti suuresti iloa jollekin tynnyrissä kasvatetulle.
Ei Suomessa muuten pidä missään asiakaspalvelussa hymyillä jos ei halua. Joiltain se tulee suht luonnostaan, toisilta ei. Suurin osa on naama perusilmeellä kassallakin. Ehkä jossain myyntityössä voidaan edellyttää hymyilyä. - 77888999999999999999
niiiiiih kirjoitti:
Jokos Talinnassa on Prisma? Vai käykö Balttian guppe suomen puolella ostoksilla?
Mistä ihmeestä tuollaisen Balttian gubbe tuohon vedit.
Muuten Tallinnassa tosiaankin on Prismakin, ainakin siellä isossa Kristinen kauppakeskuksessa, ja se on ihan hyvä marketti, eikä siellä kassoilla äijät sönkkää muuta kuin mitä jos ostoksiin liittyvää asiaa on. Kyllä nuo e.m. havaintoni ovat ihan suomen puolella olevasta aika ison kaupungin isosta Prismasta missä olen asioinut aika pitkään. - 77788889999999999999
mies32 kirjoitti:
Kiva kun kerroit. Tästä on varmasti suuresti iloa jollekin tynnyrissä kasvatetulle.
Ei Suomessa muuten pidä missään asiakaspalvelussa hymyillä jos ei halua. Joiltain se tulee suht luonnostaan, toisilta ei. Suurin osa on naama perusilmeellä kassallakin. Ehkä jossain myyntityössä voidaan edellyttää hymyilyä.Olen alkanut ymmärtää miksi nuoret naiset asiakaspalvelussakin ovat meillä alkaneet olla kasvavassa määrin naama peruslukemilla. Kulttuurissamme on siis tapahtunut muutosta tässä suhteessa, ja se on ymmärrettävä asia näiden naisten osalta.
- mikä tilanne
77788889999999999999 kirjoitti:
Olen alkanut ymmärtää miksi nuoret naiset asiakaspalvelussakin ovat meillä alkaneet olla kasvavassa määrin naama peruslukemilla. Kulttuurissamme on siis tapahtunut muutosta tässä suhteessa, ja se on ymmärrettävä asia näiden naisten osalta.
Lieneekö yleismaailmallinen ilmiö? Siis onko käytös samanlaista esim. Virossa?
- dfhdhf
mies32 kirjoitti:
Ei Suomessa muuten pidä missään asiakaspalvelussa hymyillä jos ei halua. Joiltain se tulee suht luonnostaan, toisilta ei. Suurin osa on naama perusilmeellä kassallakin. Ehkä jossain myyntityössä voidaan edellyttää hymyilyä.Sinulle tynnyrissä kasvaneelle se näytti olevan uutta informaatiota.
Rautalangasta vääntäen tuntemattoman vastaantulijan hymy on todennäköisemmin flirttiä kuin kassaneidin hymy.
"Ei Suomessa muuten pidä missään asiakaspalvelussa hymyillä jos ei halua. "
Vähänpä sinä näköjään tiedät. Eräs kassatyttötuttavani sanoi saaneensa neutraalista ilmeestään niin paljon negatiivista palautetta, että pomon piti huomauttaa asiasta. - dfhdfh
mies32 kirjoitti:
Nimenomaan työssään. Työssäänhän he eniten miehiä näkevätkin.
Pitävät aloitteita äärimmäisen toivottavina, kunhan ne tulevat oikealla tavalla oikeilta miehiltä. En tarvitse tästä kyselylomaketta.Elele vaan jatkossakin siellä harhaisessa kuplassasi, jos siellä oleskelu tuntuu paremmalta. Ehkä itsetuntosi vaatii sitä.
- mies32
dfhdhf kirjoitti:
Sinulle tynnyrissä kasvaneelle se näytti olevan uutta informaatiota.
Rautalangasta vääntäen tuntemattoman vastaantulijan hymy on todennäköisemmin flirttiä kuin kassaneidin hymy.
"Ei Suomessa muuten pidä missään asiakaspalvelussa hymyillä jos ei halua. "
Vähänpä sinä näköjään tiedät. Eräs kassatyttötuttavani sanoi saaneensa neutraalista ilmeestään niin paljon negatiivista palautetta, että pomon piti huomauttaa asiasta.Sillä kassatytöllä oli luultavasti luonnostaan negatiivisen oloiset kasvot. Ei minulle ainakaan läheskään jokainen kassa hymyile, suurin osa on ihan perusilmeellä.
En ole missään välissä väittänyt, etteikö kassatytön tai muun asiakaspalvelijan hymy olisi keskimäärin eri asia kuin vastaantulijan. Miksi tätäkin itsestäänselvyyttä pitää jankuttaa? Tuleeko itsestäänselvyyksien jankuttamisesta sinulle älykkäämpi olo? - mies32
dfhdfh kirjoitti:
Elele vaan jatkossakin siellä harhaisessa kuplassasi, jos siellä oleskelu tuntuu paremmalta. Ehkä itsetuntosi vaatii sitä.
Kiitos samoin.
Ja mitäpä jos nyt seuraavaksi vaikka googlaisit aiheeseen liittyen materiaalia kassatytöistä, jotka ovat toivoneet aloitteita ja saaneet niitä.
Minä en vaan ymmärrä, että miksi sinulle on lohdullista ajatella, että kassatytöt eivät ikinä ihastu asiakkaisiinsa? Onko yleensäkin mahdollisimman synkkä ja harmaa maailma sinulle helpompi ajatella? Että kun ei sinullakaan ole mitään, niin ei saa olla muillakaan? - 77888556669999999999
mies32 kirjoitti:
Nimenomaan työssään. Työssäänhän he eniten miehiä näkevätkin.
Pitävät aloitteita äärimmäisen toivottavina, kunhan ne tulevat oikealla tavalla oikeilta miehiltä. En tarvitse tästä kyselylomaketta.Jos kassalla on joku hyvän näköinen nuori nainen, sanotaan jotain 20 tai vähän päälle, niin juuri siksikin kun hän on hyvän näköinen ja nuori hän myös mitä todennäköisemmin seurustelee vakinaisesti ja voi hänellä hyvinkin olla perhe ja pieniä lapsiakin kotona. Tällainen nainen on töissä siksi että saa töistään sitä palkkaa. Hän voi vaikka flirttaillakkin asiakkaiden kanssa, mutta sellainen kuuluu hänen tomenkuvaansa eikä siitä sen enempää ole syytä ajatella. Tilanne on silloin aika paljon toinen jos ollaan selvästi vapaalla, eikä tällaisia työhön liittyviä rooleja ole. Joskin myös vapaalla monet naiset vieläkin uskaltavat hynyillä ja olla kohteliaita, ikävä kyllä, tämä taitaa olla meilläkin katoavaa kansanperinnettä, ja syystä niin.
- dfgdfg
mies32 kirjoitti:
Sillä kassatytöllä oli luultavasti luonnostaan negatiivisen oloiset kasvot. Ei minulle ainakaan läheskään jokainen kassa hymyile, suurin osa on ihan perusilmeellä.
En ole missään välissä väittänyt, etteikö kassatytön tai muun asiakaspalvelijan hymy olisi keskimäärin eri asia kuin vastaantulijan. Miksi tätäkin itsestäänselvyyttä pitää jankuttaa? Tuleeko itsestäänselvyyksien jankuttamisesta sinulle älykkäämpi olo?Taas lisää harhaisia oletuksia. Ei ollut.
Sinulle pitää jankuttaa itsestäänvelvyyksiä, koska olet niin itsepäinen ja mitään ymmärtämätön väärässä olija.
"Nimenomaan työssään. Työssäänhän he eniten miehiä näkevätkin.
Pitävät aloitteita äärimmäisen toivottavina, kunhan ne tulevat oikealla tavalla oikeilta miehiltä. En tarvitse tästä kyselylomaketta."
He nimenomaan eivät halua mitään ylimääräistä säätämistä työssään.
Oletko huomannut, että ne sinulle hymyilevät kassatytöt hymyilevät myös muille asiakkaille? Teineille, lapsille ja mummoille? Ja oikeastaan kaikille, jotka eivät käyttäydy törkeästi. - kassa nro8
mies32 kirjoitti:
Kiitos samoin.
Ja mitäpä jos nyt seuraavaksi vaikka googlaisit aiheeseen liittyen materiaalia kassatytöistä, jotka ovat toivoneet aloitteita ja saaneet niitä.
Minä en vaan ymmärrä, että miksi sinulle on lohdullista ajatella, että kassatytöt eivät ikinä ihastu asiakkaisiinsa? Onko yleensäkin mahdollisimman synkkä ja harmaa maailma sinulle helpompi ajatella? Että kun ei sinullakaan ole mitään, niin ei saa olla muillakaan?Kyllä kassatytöt ihastuvat asiakkaisiin, toisinaan. Ei jokaiseen eikä joka päivä. Hymy kuuluu siihen työhön ja kohteliaanakin pitäisi jaksaa olla iltaan asti. Kun on päivän aika kuullut ne samat iskurepliikit 55 kertaa esittäjien ikähaarukan olessa 20-55v alkaa muutaman kuukauden jälkeen olla niin turta aiheeseen ettei se hivele edes itsetuntoa. Niin se vaan on. Harva naama jää päivän aikaan mieleen mutta tietty joskus joku. Jos halua enempi tutustua aiheeseen meillä kaupanväellä on ihan oma purnausfoorumi. Googletapa sinne.
- dfhdfh
77888556669999999999 kirjoitti:
Jos kassalla on joku hyvän näköinen nuori nainen, sanotaan jotain 20 tai vähän päälle, niin juuri siksikin kun hän on hyvän näköinen ja nuori hän myös mitä todennäköisemmin seurustelee vakinaisesti ja voi hänellä hyvinkin olla perhe ja pieniä lapsiakin kotona. Tällainen nainen on töissä siksi että saa töistään sitä palkkaa. Hän voi vaikka flirttaillakkin asiakkaiden kanssa, mutta sellainen kuuluu hänen tomenkuvaansa eikä siitä sen enempää ole syytä ajatella. Tilanne on silloin aika paljon toinen jos ollaan selvästi vapaalla, eikä tällaisia työhön liittyviä rooleja ole. Joskin myös vapaalla monet naiset vieläkin uskaltavat hynyillä ja olla kohteliaita, ikävä kyllä, tämä taitaa olla meilläkin katoavaa kansanperinnettä, ja syystä niin.
Nimenomaan.
- dfhdfh
mies32 kirjoitti:
Kiitos samoin.
Minä en vaan ymmärrä, että miksi sinulle on lohdullista ajatella, että kassatytöt eivät ikinä ihastu asiakkaisiinsa? Onko yleensäkin mahdollisimman synkkä ja harmaa maailma sinulle helpompi ajatella? Että kun ei sinullakaan ole mitään, niin ei saa olla muillakaan?Olenko ikinä väittänyt, ettei kassatyttö koskaan ikinä missään tilanteessa voisi ihastua asiakkaaseensa? Aika harvinaista se tosin on.
Ja mitäpä jos itse googlailisit? - miksi ei ?
dfgdfg kirjoitti:
Taas lisää harhaisia oletuksia. Ei ollut.
Sinulle pitää jankuttaa itsestäänvelvyyksiä, koska olet niin itsepäinen ja mitään ymmärtämätön väärässä olija.
Pitävät aloitteita äärimmäisen toivottavina, kunhan ne tulevat oikealla tavalla oikeilta miehiltä. En tarvitse tästä kyselylomaketta."
Oletko huomannut, että ne sinulle hymyilevät kassatytöt hymyilevät myös muille asiakkaille? Teineille, lapsille ja mummoille? Ja oikeastaan kaikille, jotka eivät käyttäydy törkeästi.Juuri noin. Hylyilen työssä ihan kaikille, koska tapaan paljon ihmisiä työn aikana.
:) - 77788899999999999999
mikä tilanne kirjoitti:
Lieneekö yleismaailmallinen ilmiö? Siis onko käytös samanlaista esim. Virossa?
Virosta laajemmin en tiedä. Muuten vähän oudon oloista ja näköistäikin väkeä etelässä, vaikkapa jostain Pölvamaalta. Mutta Tallinnassa on kaupoissa ja baareissakin vielä myös näitä neukkuajankin tyyliin aika happaman näköisiä akkoja(tosin tämä on sikäli ymmärrettäväkin asia, kun tietää että ei ne turistitkaan aina niin hyvin käyttäytyviä ja miellyttäviä ole), ja jossainmäärin sellainen tietenkin on nuorempiinkin tarttunut. Mutta sitten on myös sellaista nuorempaa naista esim. baareissa joilla on minusta selvästi roolikäyttäytymiseen liittyvää iloisuutta, hymyilyä ja flirtiäkin. Toisin tällaista käyttäytymistä olen havainnut vähän muissakin yhteyksissä, mutta ne nyt ovat vähän sellaisia poikkeuksellisia juttuja ja niissäkin uskon roolin olevan tärkeällä sijalla .
- kysyy hän
77788899999999999999 kirjoitti:
Virosta laajemmin en tiedä. Muuten vähän oudon oloista ja näköistäikin väkeä etelässä, vaikkapa jostain Pölvamaalta. Mutta Tallinnassa on kaupoissa ja baareissakin vielä myös näitä neukkuajankin tyyliin aika happaman näköisiä akkoja(tosin tämä on sikäli ymmärrettäväkin asia, kun tietää että ei ne turistitkaan aina niin hyvin käyttäytyviä ja miellyttäviä ole), ja jossainmäärin sellainen tietenkin on nuorempiinkin tarttunut. Mutta sitten on myös sellaista nuorempaa naista esim. baareissa joilla on minusta selvästi roolikäyttäytymiseen liittyvää iloisuutta, hymyilyä ja flirtiäkin. Toisin tällaista käyttäytymistä olen havainnut vähän muissakin yhteyksissä, mutta ne nyt ovat vähän sellaisia poikkeuksellisia juttuja ja niissäkin uskon roolin olevan tärkeällä sijalla .
Kuinkas olet uudessa asunnossasi viihtynyt siellä vieraalla maalla?
- mies32
dfgdfg kirjoitti:
Oletko huomannut, että ne sinulle hymyilevät kassatytöt hymyilevät myös muille asiakkaille? Teineille, lapsille ja mummoille? Ja oikeastaan kaikille, jotka eivät käyttäydy törkeästi.Ei se ole harha, että kassatyttökin voi ihastua ja odottaa aloitetta. Eivät he mitään koneita ole. Miten tämä on sinulle mahdotonta käsittää, vaikka tarinoita ihastuneista kassatytöistä on tarjolla sadoittain? Missä harhassa oikein elät?
Joskus käynyt niinkin, ettei seuraava asiakas ole saanut hymyä. - mies32
dfgdfg kirjoitti:
Oletko huomannut, että ne sinulle hymyilevät kassatytöt hymyilevät myös muille asiakkaille? Teineille, lapsille ja mummoille? Ja oikeastaan kaikille, jotka eivät käyttäydy törkeästi.Ei se ole harha, että kassatyttökin voi ihastua ja odottaa aloitetta. Eivät he mitään koneita ole. Miten tämä on sinulle mahdotonta käsittää, vaikka tarinoita ihastuneista kassatytöistä on tarjolla sadoittain? Missä harhassa oikein elät?
Joskus käynyt niinkin, ettei seuraava asiakas ole saanut hymyä. - 44455566666666666666
kysyy hän kirjoitti:
Kuinkas olet uudessa asunnossasi viihtynyt siellä vieraalla maalla?
No jos tosiaankin tiedät kuka olen, niin yhtä hyvinhän minä viihdyn missä hyvänsä(ja englannin kielellähän aina pärjää vaikka missä, ja netti on sama kaikkialla), enkä minä ole todellakaan aikoihin edes ajatellut alkaa enää esim. mitään seurustelusuhteita. Asunnot kyllä kiinnostavat ihan sellaisenaankin, ja ne asiathan ovat minulle myös vähän sijoitusbisnestäkin. Virossahan rakentaja ei tee asuntoja ihan valmiiksi, vaan ostaja joutuu itse teettämään ja suunnittelemaan keittiön ja kylpyhuoneen kiintokalusteet ja kaapistot, kaikki verhotankotkin. Ja katossa on vain puolen metrin johdon pätkät valojen paikalla. Nämä kaikki alkavat minulla olla jo valmiina ja huonekalujakin jo siellä on. Hyvältä näyttää ainakin toistaiseksi. Katso vaikka Nordean viimeisestä 'Ajassa' asiakaslehdestä Viroon sijoittamisesta juttu. Minusta se ei ole pelkkää propakantaa, eikä ainoa positiivinen juttu minun kannaltani. Ja on Tallinnassa mielenkiintoisia rakennuksia ja vanhojen saneerauksia katseltavana. Ja ihan mukava se on tehdä uuden keskustan asunnosta pieni iltalenkki vanhan kaupungin läpi, voi siinä samalla pistäytä jossain baarissakin drinkillä.
Minulla on nyt ne viimeistä detaljia myöden itse tekemäni ja suunnittelemani audiosysteemit myös Tallinnan kämpässäni. Yhden virolaisen naisen autossa ne kesällä sinne vein. Myös tässä kämpässäni täällä jossa nyt olen on toiset vastaavat systeemit. En oikein osaisi olla ilman niitä, sen verran tykkään musiikista ainakin taustalla. Se on minulla nyt niiden kitarasoolojen lisäksi paljon tätä techno-juttua, dance, house, trance piisiä.
Kantti ei ole nyt kestänyt eikä varojakaan ole liiemmin nyt ollut pörssiin laittaa ja sitä kautta mitään yrittää. Pörssikin kyllä minulla on tässä koneellani. Matematiikan juttuja en ole enää viitsinyt spekuloida juuri lainkaan enää muutamaan vuoteen, ja ne audiopuolen jutut kitaravahvistimineen on loppuun asti analysoitu ja spekuloitu ja paljolti tehtykkin.
Nyt olen kuitenkin tässä kämpässäni täällä enkä missään Tallinnassa, ja ihan hyvin viihdyn täällä. Tämäkin on paljon viihtyisämpi kämppä kuin mitä osasin arvatakkaan ja sijainniltaan aivan erinomainen minun nykyisiä tarpeitani ajatellen.
Jos olet se kitaramusikantti joka sai päähänsä sinne Lappiin muuttaa, niin miten se sinulla menee ?
Eipä ole aikoihin mitään kuulunutkaan. Viro ja Tallinnahan on sinulle kauhistus, mutta taitaa se minullekkin olla Lappi vastenmielinen kun ei vaan ole tullut siellä käytyä lupauksistani huolimatta. Tosin on minulla ollut paljon erinäistä kauppaa ja juttua tässä hoidettavanani ja vastuullani niinkuin mitä hyvin arvannet, ja sekin on tähän syynä. - dfhdhf
mies32 kirjoitti:
Ei se ole harha, että kassatyttökin voi ihastua ja odottaa aloitetta. Eivät he mitään koneita ole. Miten tämä on sinulle mahdotonta käsittää, vaikka tarinoita ihastuneista kassatytöistä on tarjolla sadoittain? Missä harhassa oikein elät?
Joskus käynyt niinkin, ettei seuraava asiakas ole saanut hymyä.Asiakkaat ihastuvat todella usein kassatyttöihin. Liian usein. Kassatytöt ihastuvat harvoin asiakkaisiinsa. Mikä tässä on niin vaikea käsittää?
Sympatiani ovat täysin kassatyttöjen puolella, jotka joutuvat päivästä toiseen kestämään kaltaistesi jääräpäisten idioottien länkytystä.
Toivottavasti pilvilinnoissasi asuminen on mukavaa. - saduissa
dfhdhf kirjoitti:
Asiakkaat ihastuvat todella usein kassatyttöihin. Liian usein. Kassatytöt ihastuvat harvoin asiakkaisiinsa. Mikä tässä on niin vaikea käsittää?
Sympatiani ovat täysin kassatyttöjen puolella, jotka joutuvat päivästä toiseen kestämään kaltaistesi jääräpäisten idioottien länkytystä.
Toivottavasti pilvilinnoissasi asuminen on mukavaa.Pilvilinnassa on todella mukavaa eikä mitenkään vaarallista. Ja miksi pitää sieltä lähteä? Mitä huonoa on pilvilinnoissa? Minä ainakin viihdyn omassa pilvilinnassa ja aina tulen takaisin raskaan työpäivän jälkeen!
- 44555566666666666666
mies32 kirjoitti:
Ei se ole harha, että kassatyttökin voi ihastua ja odottaa aloitetta. Eivät he mitään koneita ole. Miten tämä on sinulle mahdotonta käsittää, vaikka tarinoita ihastuneista kassatytöistä on tarjolla sadoittain? Missä harhassa oikein elät?
Joskus käynyt niinkin, ettei seuraava asiakas ole saanut hymyä."Joskus käynyt niinkin, ettei seuraava asiakas ole saanut hymyä"
Että jo tuollaisestakin asiasta jotkut äijät voivat tehdä päätelmiään ! Ei minun olisi koskaan tullut mieleenikään edes seurata mitään tuollaista, ja en olisi pystynyt tällaista asiaa huomaamaan tai tulkintaa tekemään vaikka se kuinka vahvasti päin pläsiäni olisi niin näkynyt. - mies32
dfhdhf kirjoitti:
Asiakkaat ihastuvat todella usein kassatyttöihin. Liian usein. Kassatytöt ihastuvat harvoin asiakkaisiinsa. Mikä tässä on niin vaikea käsittää?
Toivottavasti pilvilinnoissasi asuminen on mukavaa.Vaikeahan tuosta on tolkkua saada, kun peräkkäiset lauseet täysin päinvastaisia.
Tietysti ihastuminen on aina suht harvinaista. On sitä silti todistetusti tapahtunut, minuunkin kohdistuen. Miksipä ei tapahtuisi vielä jatkossakin?
Mutta en minä mitään länkytä kassoille. Papukaijamerkim annan niille, jotka sitä uskaltavat tehdä, eivätkä jätä mahdollisuuksiaan käyttämättä. - mies32
44555566666666666666 kirjoitti:
"Joskus käynyt niinkin, ettei seuraava asiakas ole saanut hymyä"
Että jo tuollaisestakin asiasta jotkut äijät voivat tehdä päätelmiään ! Ei minun olisi koskaan tullut mieleenikään edes seurata mitään tuollaista, ja en olisi pystynyt tällaista asiaa huomaamaan tai tulkintaa tekemään vaikka se kuinka vahvasti päin pläsiäni olisi niin näkynyt.Ensin itse väität, että saman hymyn saavat kaikki, sitten kun osoitan, ettei se niinkään aina ole, kitinäsi vaan koventuu.
Onko se tosiaan noin mahdotonta myöntää, että ihmiset ihastuvat toisiinsa?
Pyrkisit ennemmin sinäkin ihastumaan ja olemaan muiden ihastumisen arvoinen. Lupaan että se on paljon kivempaa kuin nykyinen nillityksesi muiden ihastumisia vastaan. - älyjutut nussimisesa
mies32 kirjoitti:
Sillä kassatytöllä oli luultavasti luonnostaan negatiivisen oloiset kasvot. Ei minulle ainakaan läheskään jokainen kassa hymyile, suurin osa on ihan perusilmeellä.
En ole missään välissä väittänyt, etteikö kassatytön tai muun asiakaspalvelijan hymy olisi keskimäärin eri asia kuin vastaantulijan. Miksi tätäkin itsestäänselvyyttä pitää jankuttaa? Tuleeko itsestäänselvyyksien jankuttamisesta sinulle älykkäämpi olo?Sinä ilmeisesti pidät miehen korkeimpana älykkyyden osoituksena sitä miten paljon mies saa häristettyä nuoria naisia nussittavakseen. No voihan tämän älykkyysasian näilläkin kriteereillä määrittää. Mutta esim. minä olen kyllä sitä mieltä että näissä seksuaalisen vetovoiman jutuissa ja pariutumisjutuissakin primitiiviset vahvat vaistot ja tunteet pelaavat, eikä siinä varsiaisesti älyjutuilla ole paljon sijaa, päinvastoin taitavat älyjut olla siinä enemmänkin turn-off tekijötä.
- 77888999999999999999
mies32 kirjoitti:
Ensin itse väität, että saman hymyn saavat kaikki, sitten kun osoitan, ettei se niinkään aina ole, kitinäsi vaan koventuu.
Pyrkisit ennemmin sinäkin ihastumaan ja olemaan muiden ihastumisen arvoinen. Lupaan että se on paljon kivempaa kuin nykyinen nillityksesi muiden ihastumisia vastaan.Mua ei muuten sinun palstaosittamisesi ja todistelusi järin paljon vakuuta. Mutta harrastaisit niitä ihastumisiasi mieluummin jossain muualla kuin kaupan kassalla tai yleensäkin palvelualoilla toimiviin, lähinnä siitä tässä oli kyse.
- mies32
dfhdfh kirjoitti:
Olenko ikinä väittänyt, ettei kassatyttö koskaan ikinä missään tilanteessa voisi ihastua asiakkaaseensa? Aika harvinaista se tosin on.
Ja mitäpä jos itse googlailisit?Käytännössä olet.
- eyuery
mies32 kirjoitti:
Vaikeahan tuosta on tolkkua saada, kun peräkkäiset lauseet täysin päinvastaisia.
Tietysti ihastuminen on aina suht harvinaista. On sitä silti todistetusti tapahtunut, minuunkin kohdistuen. Miksipä ei tapahtuisi vielä jatkossakin?
Mutta en minä mitään länkytä kassoille. Papukaijamerkim annan niille, jotka sitä uskaltavat tehdä, eivätkä jätä mahdollisuuksiaan käyttämättä."Vaikeahan tuosta on tolkkua saada, kun peräkkäiset lauseet täysin päinvastaisia."
Onnistuit sitten sen ketjun typerimmän kommentin vielä heittämään. Bravo! - dfhdfh
saduissa kirjoitti:
Pilvilinnassa on todella mukavaa eikä mitenkään vaarallista. Ja miksi pitää sieltä lähteä? Mitä huonoa on pilvilinnoissa? Minä ainakin viihdyn omassa pilvilinnassa ja aina tulen takaisin raskaan työpäivän jälkeen!
Niin, ei kai sieltä ole pakko lähteä. Kunhan ei häiritse muita pumpulikasoissa leijumisellaan.
- dfhdfh
mies32 kirjoitti:
Vaikeahan tuosta on tolkkua saada, kun peräkkäiset lauseet täysin päinvastaisia.
Mutta en minä mitään länkytä kassoille. Papukaijamerkim annan niille, jotka sitä uskaltavat tehdä, eivätkä jätä mahdollisuuksiaan käyttämättä."Tietysti ihastuminen on aina suht harvinaista. "
Ei ole aina. Kassatyttöihin ihastuminen ei ole mitenkään harvinaista, vaan seon pikemminkin todella yleistä. Asiakkaaseen ihastuminen sen sijaan on harvinaista. - sgfh
mies32 kirjoitti:
Ensin itse väität, että saman hymyn saavat kaikki, sitten kun osoitan, ettei se niinkään aina ole, kitinäsi vaan koventuu.
Pyrkisit ennemmin sinäkin ihastumaan ja olemaan muiden ihastumisen arvoinen. Lupaan että se on paljon kivempaa kuin nykyinen nillityksesi muiden ihastumisia vastaan.Se olin minä joka niin väitin. Ei tämä numerosarja.
Enpä tosin usko, että näin on käynyt. Mutta tietysti JOS sinä olisit ainoa joka on saanut hymyn, on sillä hymyllä varmaan ollut joku merkitys. Joko se oli ihan oikeasti flirttiä - mitä sattuneesta syystä epäilen kovasti - tai sitten olit ainoa, joka oli kohtelias.
Useimmiten asiakkaalle hymyilevä asiakaspalvelija hymyilee kaikille asiakkailleen, etkä sinä siis ole tässä asiassa mikään poikkeus. - dfhdfh
mies32 kirjoitti:
Käytännössä olet.
En ole käytännössä, enkä teoriassa.
Kiistin siis sinun väitteesi, että kassatytöt ihastuvat USEIN asiakkaisiinsa. Asiakkaat ihastuvat usein asiakaspalvelijoihin, mutta ei toisinpäin. Toisinpäin se on harvinaista. Ihastuksen pitäisi siis olla vastavuoroista, että aloitteen tekemisessä olisi jotain järkeä.
Ahdisteletko naisia useinkin heidän työpaikoillaan? Eipä tarvitse ihmettellä alempitasoisuuttasi. - mies32
sgfh kirjoitti:
Se olin minä joka niin väitin. Ei tämä numerosarja.
Enpä tosin usko, että näin on käynyt. Mutta tietysti JOS sinä olisit ainoa joka on saanut hymyn, on sillä hymyllä varmaan ollut joku merkitys. Joko se oli ihan oikeasti flirttiä - mitä sattuneesta syystä epäilen kovasti - tai sitten olit ainoa, joka oli kohtelias.
Useimmiten asiakkaalle hymyilevä asiakaspalvelija hymyilee kaikille asiakkailleen, etkä sinä siis ole tässä asiassa mikään poikkeus.No enpä tietenkään ole, en vaikka kuinka olisin tarkkaillut hymyjään muille. Kun ei niin ei ja sillä selvä. Eihän kukaan s24:ssä kirjoitteleva, etenkään minä, voi herättää asiakaspalvelijan kiinnostusta. Mahdoton ajatuskin. Muuten epistä sinulle, alistamiseeni perustuva egosi saisi kolauksen.
- mies32
77888999999999999999 kirjoitti:
Mua ei muuten sinun palstaosittamisesi ja todistelusi järin paljon vakuuta. Mutta harrastaisit niitä ihastumisiasi mieluummin jossain muualla kuin kaupan kassalla tai yleensäkin palvelualoilla toimiviin, lähinnä siitä tässä oli kyse.
Ei sitä voi valita missä ja keneen ihastuu.
Jos ihastuu kassaan ja kokee tunteen olevan molemminpuolinen, on paras tehdä aloite. Tappiot ovat mitättömät kaikille osapuolille, mutta potentiaaliset voitot huikeat.
On minuunkin palveluammatissa ollessani ihastuttu ja numeroa pyydetty, kehuttu ulkonäköä, luonnetta, ääntä ym., enkä ole pahastunut, vaikkeivat olekaan juuri koskaan olleet "tyyppiäni". - sdgsdg
mies32 kirjoitti:
No enpä tietenkään ole, en vaikka kuinka olisin tarkkaillut hymyjään muille. Kun ei niin ei ja sillä selvä. Eihän kukaan s24:ssä kirjoitteleva, etenkään minä, voi herättää asiakaspalvelijan kiinnostusta. Mahdoton ajatuskin. Muuten epistä sinulle, alistamiseeni perustuva egosi saisi kolauksen.
Alistamiseesi perustuva egoni? Hehheh.
- mies32
dfhdfh kirjoitti:
"Tietysti ihastuminen on aina suht harvinaista. "
Ei ole aina. Kassatyttöihin ihastuminen ei ole mitenkään harvinaista, vaan seon pikemminkin todella yleistä. Asiakkaaseen ihastuminen sen sijaan on harvinaista.Sinun juttusi on siis inttää epäeksakteista sanoista, kuten "usein", "yleistä" ja "harvinaista". Hyvä, että jossain koet pääseväsi pätemään sinäkin.
- sdgdsg
mies32 kirjoitti:
Sinun juttusi on siis inttää epäeksakteista sanoista, kuten "usein", "yleistä" ja "harvinaista". Hyvä, että jossain koet pääseväsi pätemään sinäkin.
Eivät ne niin epäeksakteja ole. Ehkä kaltaisellesi imbesilleille niiden ymmärtäminen saattaa tuottaa vaikeuksia.
No vielä sen verran selvennän, ettei se pointti ollut siinä, kuinka harvoin kassatytöt ihastuvat tai eivät ihastu asiakkaisiinsa. Olen vaan kuullut niin paljon valitusta ärsyttävistä asiakkaista, jotka yrittävät iskeä. Ihmiset, sinä mukaan lukien, eivät tajua, että ne mimmit on siellä tekemässä duunia eivätkä iskemässä miehiä. Asiakaspalveluun kuuluva hymy ei ole mikään aloite tai toive treffeistä.
Mutta kun sulta tuntuu menevän kirjoitusten pointti koko ajan ihan totaalisen ohi, niin lopetan sinulle selittämisen. Ei yksinkertaiselle ihmiselle jaksa loputtomiin jauhaa päivänselviä asioita. - dfhdfh
mies32 kirjoitti:
Sinun juttusi on siis inttää epäeksakteista sanoista, kuten "usein", "yleistä" ja "harvinaista". Hyvä, että jossain koet pääseväsi pätemään sinäkin.
Eikä sillä ole kuulemani mukaan ole mitään merkitystä, kuinka ihku se mies on. Kun on kiire, on kiire. Usein feikkaavat varattuja, koska se on helpoin tapa selvitä kaltaisistasi jääräpäistä.
- mies32
dfhdfh kirjoitti:
En ole käytännössä, enkä teoriassa.
Kiistin siis sinun väitteesi, että kassatytöt ihastuvat USEIN asiakkaisiinsa. Asiakkaat ihastuvat usein asiakaspalvelijoihin, mutta ei toisinpäin. Toisinpäin se on harvinaista. Ihastuksen pitäisi siis olla vastavuoroista, että aloitteen tekemisessä olisi jotain järkeä.
Ahdisteletko naisia useinkin heidän työpaikoillaan? Eipä tarvitse ihmettellä alempitasoisuuttasi.Määrittele "usein" ja "harvoin" sekä "alempitasoinen".
Kerro sitten myös perusteluiden kera, että ihastuvatko kassat minuun useammin kuin minä heihin? Entä kuinka usein rumaan mieheen ihastutaan ensisilmäyksellä? Jos ei koskaan, niin onko jokainen ruman tekemä aloite ahdistelua?
Ok, naisen työpaikalla ei saa "ahdistella" (vaikka siitä usein romanssi syntynytkin), mutta saako kaupassa asiakkaana olevaa ahdistella? Entä koiraansa ulkoiluttavaa? Entä kirjastossa? Kuntosalilla? Syömässä? Koulussa? Baarissa tyttöjen iltaa viettävää?
Eli päästään siihen, että aloitteentekijää voi aina syyttää ahdistelijaksi. Sen takia ei voi muuta kuin haistattaa kaltaisillesi katkerikoille peet ja tehdä aloite aina kun siltä tuntuu. Ainoa poikkeus on se, kun itse on asiakaspalvelijana, koska asiakkaat maksavat palvelusta, eikä siihen välttämättä haluta sisältyvän pokailua. - dfhdfh
mies32 kirjoitti:
Ei sitä voi valita missä ja keneen ihastuu.
Jos ihastuu kassaan ja kokee tunteen olevan molemminpuolinen, on paras tehdä aloite. Tappiot ovat mitättömät kaikille osapuolille, mutta potentiaaliset voitot huikeat.
On minuunkin palveluammatissa ollessani ihastuttu ja numeroa pyydetty, kehuttu ulkonäköä, luonnetta, ääntä ym., enkä ole pahastunut, vaikkeivat olekaan juuri koskaan olleet "tyyppiäni"."On minuunkin palveluammatissa ollessani ihastuttu ja numeroa pyydetty, kehuttu ulkonäköä, luonnetta, ääntä ym., enkä ole pahastunut, vaikkeivat olekaan juuri koskaan olleet "tyyppiäni"
Lienee sen verran harvinaista, ettet ole ehtinyt ärsyyntyä. - mies32
dfhdfh kirjoitti:
Eikä sillä ole kuulemani mukaan ole mitään merkitystä, kuinka ihku se mies on. Kun on kiire, on kiire. Usein feikkaavat varattuja, koska se on helpoin tapa selvitä kaltaisistasi jääräpäistä.
Usein myös lähtevät työvuoron päätteeksi treffeille "jääräpään" kanssa.
- sdsgsdg
mies32 kirjoitti:
Määrittele "usein" ja "harvoin" sekä "alempitasoinen".
Kerro sitten myös perusteluiden kera, että ihastuvatko kassat minuun useammin kuin minä heihin? Entä kuinka usein rumaan mieheen ihastutaan ensisilmäyksellä? Jos ei koskaan, niin onko jokainen ruman tekemä aloite ahdistelua?
Ok, naisen työpaikalla ei saa "ahdistella" (vaikka siitä usein romanssi syntynytkin), mutta saako kaupassa asiakkaana olevaa ahdistella? Entä koiraansa ulkoiluttavaa? Entä kirjastossa? Kuntosalilla? Syömässä? Koulussa? Baarissa tyttöjen iltaa viettävää?
Eli päästään siihen, että aloitteentekijää voi aina syyttää ahdistelijaksi. Sen takia ei voi muuta kuin haistattaa kaltaisillesi katkerikoille peet ja tehdä aloite aina kun siltä tuntuu. Ainoa poikkeus on se, kun itse on asiakaspalvelijana, koska asiakkaat maksavat palvelusta, eikä siihen välttämättä haluta sisältyvän pokailua.Miksi ne pitäisi määritellä? Etkö ymmärrä suomen kieltä? Usein on usein, harvoin on harvemmin kuin usein ja alempitasoinen olet sinä.
" Ainoa poikkeus on se, kun itse on asiakaspalvelijana, koska asiakkaat maksavat palvelusta, eikä siihen välttämättä haluta sisältyvän pokailua."
Yritä ymmärtää homma myös toisinpäin. Ei se asiakaspalvelijakaan halua työhönsä liittyvän jatkuvaa pokailua. Sen takia moni varmaan vaihtaakin alaa tai odottelee innolla rupsahtamistaan.
"Eli päästään siihen, että aloitteentekijää voi aina syyttää ahdistelijaksi. "
Ei päästä, muuten kuin todella ontuvalla logiikalla. Koiranulkoiluttaja ei ole töissä eikä kirjaston asiakaskaan todennäköisesti, heitä voit siis varmaan tilanteesta riippuen häiritä hyvällä omallatunnolla. - adsgdfg
mies32 kirjoitti:
Heh joo. Jos sinun "usein" on sama kuin muiden "usein", niin eivät todellakaan lähde.
- dfhdfh
mies32 kirjoitti:
99,9 %sti eivät lähde.
- sdgsd
dfhdfh kirjoitti:
99,9 %sti eivät lähde.
99,9999...% lienee lähempänä oikeaa.
Tosiaan muistan kyllä yhden typyn joka lähti, koska oli epävarma. Mutta toista treffailukertaa ei tullut. - mies32
sdgdsg kirjoitti:
Eivät ne niin epäeksakteja ole. Ehkä kaltaisellesi imbesilleille niiden ymmärtäminen saattaa tuottaa vaikeuksia.
No vielä sen verran selvennän, ettei se pointti ollut siinä, kuinka harvoin kassatytöt ihastuvat tai eivät ihastu asiakkaisiinsa. Olen vaan kuullut niin paljon valitusta ärsyttävistä asiakkaista, jotka yrittävät iskeä. Ihmiset, sinä mukaan lukien, eivät tajua, että ne mimmit on siellä tekemässä duunia eivätkä iskemässä miehiä. Asiakaspalveluun kuuluva hymy ei ole mikään aloite tai toive treffeistä.
Mutta kun sulta tuntuu menevän kirjoitusten pointti koko ajan ihan totaalisen ohi, niin lopetan sinulle selittämisen. Ei yksinkertaiselle ihmiselle jaksa loputtomiin jauhaa päivänselviä asioita.Etpä silti osannut määritellä. Enkä tälläisessä tapauksessa osaa minäkään. Siksi en alakaan inttämään tuollaisista.
Ihan nyt rautalangasta: "usein" voi tarkoittaa vaikka sitä, että joka päivä jokunen as.pa. lähtee treffeille asiakkaansa kanssa. "Harvoin" taas voi tarkoittaa, että kassa ihastuu 1/100 asiakkaaseen. Se olisi silti n. 1 per työpäivä eli n.20 kuukaudessa. Se taas kuulostaa usealta. Tämä olisi siis samaan aikaan usein ja harvoin. Tiedän, kaltaisellesi nettipätijälle mahdotonta käsittää.
Lopun fantasiasi kassaneideistä, jotka ovat töissä hakemassa miestä, olikin malliesimerkki olkinuken hakkaamisesta. - fgjfgjdfh
mies32 kirjoitti:
Etpä silti osannut määritellä. Enkä tälläisessä tapauksessa osaa minäkään. Siksi en alakaan inttämään tuollaisista.
Ihan nyt rautalangasta: "usein" voi tarkoittaa vaikka sitä, että joka päivä jokunen as.pa. lähtee treffeille asiakkaansa kanssa. "Harvoin" taas voi tarkoittaa, että kassa ihastuu 1/100 asiakkaaseen. Se olisi silti n. 1 per työpäivä eli n.20 kuukaudessa. Se taas kuulostaa usealta. Tämä olisi siis samaan aikaan usein ja harvoin. Tiedän, kaltaisellesi nettipätijälle mahdotonta käsittää.
Lopun fantasiasi kassaneideistä, jotka ovat töissä hakemassa miestä, olikin malliesimerkki olkinuken hakkaamisesta."usein" voi tarkoittaa vaikka sitä, että joka päivä jokunen as.pa. lähtee treffeille asiakkaansa kanssa. "Harvoin" taas voi tarkoittaa, että kassa ihastuu 1/100 asiakkaaseen. Se olisi silti n. 1 per työpäivä eli n.20 kuukaudessa. Se taas kuulostaa usealta. "
Molemmat ovat usein ja kumpikaan tuskin pitää paikkaansa. - mies32
sdsgsdg kirjoitti:
Miksi ne pitäisi määritellä? Etkö ymmärrä suomen kieltä? Usein on usein, harvoin on harvemmin kuin usein ja alempitasoinen olet sinä.
" Ainoa poikkeus on se, kun itse on asiakaspalvelijana, koska asiakkaat maksavat palvelusta, eikä siihen välttämättä haluta sisältyvän pokailua."
Yritä ymmärtää homma myös toisinpäin. Ei se asiakaspalvelijakaan halua työhönsä liittyvän jatkuvaa pokailua. Sen takia moni varmaan vaihtaakin alaa tai odottelee innolla rupsahtamistaan.
"Eli päästään siihen, että aloitteentekijää voi aina syyttää ahdistelijaksi. "
Ei päästä, muuten kuin todella ontuvalla logiikalla. Koiranulkoiluttaja ei ole töissä eikä kirjaston asiakaskaan todennäköisesti, heitä voit siis varmaan tilanteesta riippuen häiritä hyvällä omallatunnolla.Miksi työssäolo olisi ratkaisevaa? Minulle vapaa-aika on tärkeämpää, mieluummin kohtaan häiriköt ja vonkaavat mummot työajalla.
Yritä nyt ymmärtää, ettei asiakkaalla ole läheskään samaa vastuuta aspaajan viihtyvyydestä kuin päinvastoin. Aspaajalle maksetaan siitä, että aspaa monenlaisia asiakkaita erinäisissä tilanteissa. Maksaja on asiakas. - dfhdhfdhf
mies32 kirjoitti:
Miksi työssäolo olisi ratkaisevaa? Minulle vapaa-aika on tärkeämpää, mieluummin kohtaan häiriköt ja vonkaavat mummot työajalla.
Yritä nyt ymmärtää, ettei asiakkaalla ole läheskään samaa vastuuta aspaajan viihtyvyydestä kuin päinvastoin. Aspaajalle maksetaan siitä, että aspaa monenlaisia asiakkaita erinäisissä tilanteissa. Maksaja on asiakas.Siksi, että ihmisillä tulisi olla työrauha ja on kohteliasta olla häiritsemättä työntekijää työvuoron aikana. Miksi sitä paitsi olit äsken sitä mieltä että ok, naisen työpaikalla ei saa ahdistella mutta nyt sitten taas kiistät tämänkin?
"Yritä nyt ymmärtää, ettei asiakkaalla ole läheskään samaa vastuuta aspaajan viihtyvyydestä kuin päinvastoin. Aspaajalle maksetaan siitä, että aspaa monenlaisia asiakkaita erinäisissä tilanteissa. Maksaja on asiakas."
Eli koska asiakas maksaa jostain pitsasta minkä ostaa kaupasta, hänellä on myös oikeus vongata kaupan työntekijöiltä?
Koko ajanhan olen sinulle yrittänyt selittää, että se asiakaspalvelija on kohtelias nimenomaan siksi, koska on asiakaspalvelija. Ei se silti oikeuta asiakasta käyttäytymään asiakaspalvelijaa kohtaan miten sattuu.
Mutta ole sinä vain jatkossakin ääliö. Ei se minulta ole pois. Harmittaa vaan muiden puolesta. - mies32
fgjfgjdfh kirjoitti:
"usein" voi tarkoittaa vaikka sitä, että joka päivä jokunen as.pa. lähtee treffeille asiakkaansa kanssa. "Harvoin" taas voi tarkoittaa, että kassa ihastuu 1/100 asiakkaaseen. Se olisi silti n. 1 per työpäivä eli n.20 kuukaudessa. Se taas kuulostaa usealta. "
Molemmat ovat usein ja kumpikaan tuskin pitää paikkaansa.1. Pitää Suomessa paikkansa varmasti.
2. Pitää paikkansa joidenkin aspien kohdalla.
1/100 ei ole usein tai ainakin sen voi myös sanoa olevan harvoin. - mies32
dfhdhfdhf kirjoitti:
Siksi, että ihmisillä tulisi olla työrauha ja on kohteliasta olla häiritsemättä työntekijää työvuoron aikana. Miksi sitä paitsi olit äsken sitä mieltä että ok, naisen työpaikalla ei saa ahdistella mutta nyt sitten taas kiistät tämänkin?
"Yritä nyt ymmärtää, ettei asiakkaalla ole läheskään samaa vastuuta aspaajan viihtyvyydestä kuin päinvastoin. Aspaajalle maksetaan siitä, että aspaa monenlaisia asiakkaita erinäisissä tilanteissa. Maksaja on asiakas."
Eli koska asiakas maksaa jostain pitsasta minkä ostaa kaupasta, hänellä on myös oikeus vongata kaupan työntekijöiltä?
Koko ajanhan olen sinulle yrittänyt selittää, että se asiakaspalvelija on kohtelias nimenomaan siksi, koska on asiakaspalvelija. Ei se silti oikeuta asiakasta käyttäytymään asiakaspalvelijaa kohtaan miten sattuu.
Mutta ole sinä vain jatkossakin ääliö. Ei se minulta ole pois. Harmittaa vaan muiden puolesta.Aina on oikeus vongata. Olkoon se kohteliasta tai ei. Tyylikkäästi toteutettuna se sitäpaitsi on äärimmäisen kohteliasta.
Aspa ei valitettavasti saa työrauhaa asiakkailtaan, hänen työnsähän on asiakkaiden kohtaaminen ja myös sen ymmärtäminen, että jotkut asiakkaat käyttäytyvät yllättävästi, toiset myös huonosti.
Sinun pitäisi oppia lukemaan, niin ymmärtäisit mitä se "ei saa" sanomanani tarkoitti. - mies32
kassa nro8 kirjoitti:
Kyllä kassatytöt ihastuvat asiakkaisiin, toisinaan. Ei jokaiseen eikä joka päivä. Hymy kuuluu siihen työhön ja kohteliaanakin pitäisi jaksaa olla iltaan asti. Kun on päivän aika kuullut ne samat iskurepliikit 55 kertaa esittäjien ikähaarukan olessa 20-55v alkaa muutaman kuukauden jälkeen olla niin turta aiheeseen ettei se hivele edes itsetuntoa. Niin se vaan on. Harva naama jää päivän aikaan mieleen mutta tietty joskus joku. Jos halua enempi tutustua aiheeseen meillä kaupanväellä on ihan oma purnausfoorumi. Googletapa sinne.
Juuri sen suuntaista mitä olen itsekin kirjoittanut.
- gfjfgj
mies32 kirjoitti:
Aina on oikeus vongata. Olkoon se kohteliasta tai ei. Tyylikkäästi toteutettuna se sitäpaitsi on äärimmäisen kohteliasta.
Aspa ei valitettavasti saa työrauhaa asiakkailtaan, hänen työnsähän on asiakkaiden kohtaaminen ja myös sen ymmärtäminen, että jotkut asiakkaat käyttäytyvät yllättävästi, toiset myös huonosti.
Sinun pitäisi oppia lukemaan, niin ymmärtäisit mitä se "ei saa" sanomanani tarkoitti."Aina on oikeus vongata. Olkoon se kohteliasta tai ei. "
Menipäs naurettavaksi setiksi. Ilmeisesti tiedostit sen itsekin.
Mitä se "ei saa" tarkoittaa sinun sanomanasi? Siis muuta kuin ei saa?
Olen liian älykäs ymmärtämään epäselviä aivopierujasi. - sfhsfh
mies32 kirjoitti:
1. Pitää Suomessa paikkansa varmasti.
2. Pitää paikkansa joidenkin aspien kohdalla.
1/100 ei ole usein tai ainakin sen voi myös sanoa olevan harvoin.1. No jos koko Suomessa ja mukaan lasketaan joka alan asiakaspalvelijat, niin silloin se on harvoin.
Harvoin on noin kerran parissa vuodessa per kassa, mikä lienee keskimäärin lähempänä totuutta. - mies32
gfjfgj kirjoitti:
"Aina on oikeus vongata. Olkoon se kohteliasta tai ei. "
Menipäs naurettavaksi setiksi. Ilmeisesti tiedostit sen itsekin.
Mitä se "ei saa" tarkoittaa sinun sanomanasi? Siis muuta kuin ei saa?
Olen liian älykäs ymmärtämään epäselviä aivopierujasi.Aivan niin.
- dfhdfh
mies32 kirjoitti:
Aivan niin.
Huomasin jo, että käytät kieltä miten sattuu. Se on kuulemma ihan yleistä vaikeasti monivammaisille.
- mies32
sfhsfh kirjoitti:
1. No jos koko Suomessa ja mukaan lasketaan joka alan asiakaspalvelijat, niin silloin se on harvoin.
Harvoin on noin kerran parissa vuodessa per kassa, mikä lienee keskimäärin lähempänä totuutta.Riippuu siitä puhutaanko yksilötasolla vai ilmiön yleisyydestä. Tämänkin takia olisi parempi olla vaan hiljaa ennenkuin alkaa pilkkua nussimaan.
Minä olen nuorena ja kokemattomana aspina joskus ihastunut kerran viikossa, eikä ihastuksen potentiaalisia kohteita ollut läheskään niin paljon kuin kassoilla. En tiedä ihastunko poikkeuksellisen helposti, mutta siitä olen varma, että löytyy paljon naisia, jotka ovat yhtä tai enemmän ihastumisherkkiä. Tietysti herkkyys iän ja kokemuksen myötä katoaa, joten kaikki kassakurpat mukaanlukien tuo kerran pariin vuoteen voi olla tottakin. Mutta eivätpä ne kurpat niitä aloitteita saakaan. - mies32
dfhdfh kirjoitti:
Huomasin jo, että käytät kieltä miten sattuu. Se on kuulemma ihan yleistä vaikeasti monivammaisille.
Ite oot ihan kakkapää ja mä oon 10 x sua fiksumpi! Lällällää!
- dfhdfh
mies32 kirjoitti:
Riippuu siitä puhutaanko yksilötasolla vai ilmiön yleisyydestä. Tämänkin takia olisi parempi olla vaan hiljaa ennenkuin alkaa pilkkua nussimaan.
Minä olen nuorena ja kokemattomana aspina joskus ihastunut kerran viikossa, eikä ihastuksen potentiaalisia kohteita ollut läheskään niin paljon kuin kassoilla. En tiedä ihastunko poikkeuksellisen helposti, mutta siitä olen varma, että löytyy paljon naisia, jotka ovat yhtä tai enemmän ihastumisherkkiä. Tietysti herkkyys iän ja kokemuksen myötä katoaa, joten kaikki kassakurpat mukaanlukien tuo kerran pariin vuoteen voi olla tottakin. Mutta eivätpä ne kurpat niitä aloitteita saakaan.Teet huterat arviosi siis sen perusteella, mitä sinä herkkä poikka tunnet ja koet. Selittää paljon.
Suurin osa niistä nuorista ja kauniista hehkeistä kassatytöistä tuskin ajattelevat kuin sinä. Voi kauniskin vittuuntua vonkaajiin ja ihastua harvoin. Ja todennäköisesti näin käykin, kun vonkaajia on tuon yhden asiakaspalvelijan perusteella ainakin 55 per päivä. - dfhdh
dfhdfh kirjoitti:
Teet huterat arviosi siis sen perusteella, mitä sinä herkkä poikka tunnet ja koet. Selittää paljon.
Suurin osa niistä nuorista ja kauniista hehkeistä kassatytöistä tuskin ajattelevat kuin sinä. Voi kauniskin vittuuntua vonkaajiin ja ihastua harvoin. Ja todennäköisesti näin käykin, kun vonkaajia on tuon yhden asiakaspalvelijan perusteella ainakin 55 per päivä.Ja tämän käsittääksesi sinun pitää ymmärtää, että naiset saavat muutenkin huomattavasti enemmän aloitteita kuin miehet.
- dfhdf
mies32 kirjoitti:
Ite oot ihan kakkapää ja mä oon 10 x sua fiksumpi! Lällällää!
Niin juuri. Koska veit jo jutun naurettavaksi "aina on oikeus vongata, minä olen oikeassa koska ugh"-setiksi, voin kait käyttäytyä melkein yhtä typerästi.
Et edelleenkään vastannut kysymykseeni. Mitä se sinun ei saasi tarkoittaa? - mies32
dfhdf kirjoitti:
Niin juuri. Koska veit jo jutun naurettavaksi "aina on oikeus vongata, minä olen oikeassa koska ugh"-setiksi, voin kait käyttäytyä melkein yhtä typerästi.
Et edelleenkään vastannut kysymykseeni. Mitä se sinun ei saasi tarkoittaa?Aina on oikeus vongata. Selllaisessa yhteiskunnassa elämme. Onneksi. Tässä ei ole mitään naurettavaa, eikä sen kummemmin liity oikeassaolooni.
Sitä aiempaa tyyliäni kutsuttaneen sarkasmiksi. Kai liian yksinkertaista aivoillesi.
Eikö "monivammainen" vielä hävetä? Tuo oli jo tämänkin palstan tasoon nähden mykistävä suoritus. - mies32
dfhdfh kirjoitti:
Teet huterat arviosi siis sen perusteella, mitä sinä herkkä poikka tunnet ja koet. Selittää paljon.
Suurin osa niistä nuorista ja kauniista hehkeistä kassatytöistä tuskin ajattelevat kuin sinä. Voi kauniskin vittuuntua vonkaajiin ja ihastua harvoin. Ja todennäköisesti näin käykin, kun vonkaajia on tuon yhden asiakaspalvelijan perusteella ainakin 55 per päivä.Ei suurimman osan tarvitsekaan ajatella. Mutta tuskin minä herkempi olen kuin yksikään tämän maan kassatyttö. Uskallan jopa väittää, että minua tunteikkaampia kassatyttöjä on paljonkin.
55 lienee melkoinen liioittelu tai sitten kyseinen kassa on missi-tasoa, mikä on hyvin harvinaista. - reality check
gfdhfhf kirjoitti:
Heitä vituttaa myös ei-reppanoiden iskuyritykset. Ongelma on nimenomaan se, että joka toinen mies kuvittelee kassatytön olevan kiinnostunut juuri hänestä. Mieti kuinka monta miesasiakasta jossain S-marketissakin käy päivittäin. Tuskin kassatytöt muistavat edes murto-osaa asiakkaistaan, ellei kyse ole jostain pikkupuljusta.
Olen ymmärtänyt, että työssä on usein myös ihan vitunmoinen kiire, ja silloin ei kaivata ylimääräistä huomiota.Ainoastaan sinun mielikuvitusmaailmassasi "joka toinen mies kuvittelee kassatytön olevan kiinnostunut juuri hänestä". Kyllä miehillä on reilusti parempi todellisuudentaju kuin sinulla.
- dfhdfh
mies32 kirjoitti:
Aina on oikeus vongata. Selllaisessa yhteiskunnassa elämme. Onneksi. Tässä ei ole mitään naurettavaa, eikä sen kummemmin liity oikeassaolooni.
Sitä aiempaa tyyliäni kutsuttaneen sarkasmiksi. Kai liian yksinkertaista aivoillesi.
Eikö "monivammainen" vielä hävetä? Tuo oli jo tämänkin palstan tasoon nähden mykistävä suoritus.Sarkasmi ei taida olla sinun lajisi.
- kjughjg
mies32 kirjoitti:
Aina on oikeus vongata. Selllaisessa yhteiskunnassa elämme. Onneksi. Tässä ei ole mitään naurettavaa, eikä sen kummemmin liity oikeassaolooni.
Eikö "monivammainen" vielä hävetä? Tuo oli jo tämänkin palstan tasoon nähden mykistävä suoritus.Ja ei, ei minun tarvitse hävetä, koska kukaan heikkolahjainen tuskin lukee tätä keskustelua sinun lisäksesi.
- dfhdfh
mies32 kirjoitti:
Ei suurimman osan tarvitsekaan ajatella. Mutta tuskin minä herkempi olen kuin yksikään tämän maan kassatyttö. Uskallan jopa väittää, että minua tunteikkaampia kassatyttöjä on paljonkin.
55 lienee melkoinen liioittelu tai sitten kyseinen kassa on missi-tasoa, mikä on hyvin harvinaista.Hienoa että uskallat väittää tuollaista, vaikka oletkin väärässä.
Kaunis nainen tosiaankin sekoittaa ihmisten päät. Ei se, että nainen on kaunis ja nuori, tarkoita sitä, että tämä olisi myös herkkä ja tunteikas ihastujaromantiiko - tai vakavassa puutteessa, niin kuin sinun tapauksessasi. - mies32
kjughjg kirjoitti:
Ja ei, ei minun tarvitse hävetä, koska kukaan heikkolahjainen tuskin lukee tätä keskustelua sinun lisäksesi.
En ajatellutkaan, että sinä joutuisit häpeämään heikkolahjaisten piireissä, vaan ihan itsesi vuoksi. Miten aikuinen voi kirjoittaa "monivammaisista"? Tämä on minulle ratkaisematon mysteeri.
Voisiko muuten olla niin, että sarkasmi ei ole sinun lajisi, kun ei se kerran mene perille, vaikka kuinka vääntäisi, vaan otat täysin absurdit kirjoitukseni kirjaimellisesti? - onsitä ironiaa kato
mies32 kirjoitti:
En ajatellutkaan, että sinä joutuisit häpeämään heikkolahjaisten piireissä, vaan ihan itsesi vuoksi. Miten aikuinen voi kirjoittaa "monivammaisista"? Tämä on minulle ratkaisematon mysteeri.
Voisiko muuten olla niin, että sarkasmi ei ole sinun lajisi, kun ei se kerran mene perille, vaikka kuinka vääntäisi, vaan otat täysin absurdit kirjoitukseni kirjaimellisesti?Tarkoitinkin henkisesti monivammaista. Sellaista kuin sinä.
Omaa typeryyttäsi jos tulkitset viestini liian kirjaimellisesti ja njännjänjää ja sössönsöö. Etkö ymmärrä ironiaa eiku sarkasmia eiku vai mitä se nyt tällä kertaa olikaan.. Kaikki mitä sanon on tulkittavissa ironiaksi silloin kun minulle jälkikäteen niin sopii.
Turha syyttää lukijaa siitä ettei itsekään tiedä mitä haluaa sanoa. - hhglilkg
mies32 kirjoitti:
Voisiko muuten olla niin, että sarkasmi ei ole sinun lajisi, kun ei se kerran mene perille, vaikka kuinka vääntäisi, vaan otat täysin absurdit kirjoitukseni kirjaimellisesti?Onhan vähän pelottava tämä kirjoittama "absurdi". Jotkut heikot voivat pelästyä.
toivottavasti ne sanat eivät todellisuudessa totta vaan outo huumori.
Otin todella kaikki kirjoittamat kirjaimelisesti! - mies32
onsitä ironiaa kato kirjoitti:
Tarkoitinkin henkisesti monivammaista. Sellaista kuin sinä.
Omaa typeryyttäsi jos tulkitset viestini liian kirjaimellisesti ja njännjänjää ja sössönsöö. Etkö ymmärrä ironiaa eiku sarkasmia eiku vai mitä se nyt tällä kertaa olikaan.. Kaikki mitä sanon on tulkittavissa ironiaksi silloin kun minulle jälkikäteen niin sopii.
Turha syyttää lukijaa siitä ettei itsekään tiedä mitä haluaa sanoa.Aivan sama mitä tarkoitit monivammaisella, se on sana, jota ei yksikään täyspäinen yli 12v käytä.
Kätevästi saat mielessäsi minut syyllistettyä myös lukutaidottomuudestasi. - dfhdfhdfh
reality check kirjoitti:
Ainoastaan sinun mielikuvitusmaailmassasi "joka toinen mies kuvittelee kassatytön olevan kiinnostunut juuri hänestä". Kyllä miehillä on reilusti parempi todellisuudentaju kuin sinulla.
Se olikin liioiteltu kärjistys. Selvennykseksi yksinkertaisille ihmisille.
Joka tapauksessa niitä iskijöitä on kaikesta purnauksesta päätellen liikaa, joten tällaista kuvitelmaa on ilmassa. Kun oma elämä rajoittuu kotioven ja lähikaupan väliin, ihastutaan siihen Siwan kassaan ja omissa harhoissa kuvitellaan sen Siwan kassan olevan kiinnostuneita myös itsestä. Tottahan toki juuri Minä (tai mies32) olen se Säännön Vahvistava Poikkeus, Joka Kassaneidin Unelmien Prinssi. Ratsastan joka ilta siwaan hakemaan keskaria, ja kun kassatyttö hymyilee, niin totta kai se on juuri Minusta kiinnostunut. Kuinkas muuten. Siksi yritänkin iskeä jokaista kassatyttöä ja häiritsen jatkossakin muita ja hidastan jonoa takani. - sdgsdgdsg
mies32 kirjoitti:
Aivan sama mitä tarkoitit monivammaisella, se on sana, jota ei yksikään täyspäinen yli 12v käytä.
Kätevästi saat mielessäsi minut syyllistettyä myös lukutaidottomuudestasi.Käytinkin sitä ironisesti trollaten. Kuinkas muuten. Miltä välilihapiirakka maistuu, sinä Sarkasmin Mestari?
- mies32
dfhdfhdfh kirjoitti:
Se olikin liioiteltu kärjistys. Selvennykseksi yksinkertaisille ihmisille.
Joka tapauksessa niitä iskijöitä on kaikesta purnauksesta päätellen liikaa, joten tällaista kuvitelmaa on ilmassa. Kun oma elämä rajoittuu kotioven ja lähikaupan väliin, ihastutaan siihen Siwan kassaan ja omissa harhoissa kuvitellaan sen Siwan kassan olevan kiinnostuneita myös itsestä. Tottahan toki juuri Minä (tai mies32) olen se Säännön Vahvistava Poikkeus, Joka Kassaneidin Unelmien Prinssi. Ratsastan joka ilta siwaan hakemaan keskaria, ja kun kassatyttö hymyilee, niin totta kai se on juuri Minusta kiinnostunut. Kuinkas muuten. Siksi yritänkin iskeä jokaista kassatyttöä ja häiritsen jatkossakin muita ja hidastan jonoa takani.Kenen kanssa tahansa on epätodennäköistä, että juuri minä (tai vielä vähemmän sinä) olisin sydämensä valittu. Silti joskus on vaan uskottava mahdollisuuksiinsa ja yritettävä. Tappiot ovat minimaaliset, voitot kohdalle osuessaan satumaiset. Tappioistakin suurimmat lankeavat kaltaistesi kitisijöiden kannettavaksi.
En ole muuten ikinä nähnyt jonon hidastuvan teerenpelien takia. Sen verran sujuvasti nuo hommat yleensä hoidetaan tai sopivaan aikaan. - mies32
dfhdfh kirjoitti:
Hienoa että uskallat väittää tuollaista, vaikka oletkin väärässä.
Kaunis nainen tosiaankin sekoittaa ihmisten päät. Ei se, että nainen on kaunis ja nuori, tarkoita sitä, että tämä olisi myös herkkä ja tunteikas ihastujaromantiiko - tai vakavassa puutteessa, niin kuin sinun tapauksessasi.Ei jokainen kaunotar ole kylmä ja kova, eikä jokainen kassatyttö, johon ihastutaan ole maailman luokan kaunotar.
- fhfhf
mies32 kirjoitti:
Kenen kanssa tahansa on epätodennäköistä, että juuri minä (tai vielä vähemmän sinä) olisin sydämensä valittu. Silti joskus on vaan uskottava mahdollisuuksiinsa ja yritettävä. Tappiot ovat minimaaliset, voitot kohdalle osuessaan satumaiset. Tappioistakin suurimmat lankeavat kaltaistesi kitisijöiden kannettavaksi.
En ole muuten ikinä nähnyt jonon hidastuvan teerenpelien takia. Sen verran sujuvasti nuo hommat yleensä hoidetaan tai sopivaan aikaan.Olet oikeassa siinä, että se olisi vähemmän epätodennäköisemmin minä kuin sinä.
- qwaeswerd
En tiiä, mutta jännästi on tästä keskustelusta hävinny naisten kommentointi. Epäilen, että johtuu lähinnä siitä kun ovat hiljaa mielessään samaa mieltä, että noinhan me just käyttäydytään.. Parempihan se on olla hiljaa kun laukoo tyhmiä kommentteja.
- ...........
Naiset ei kestä kritiikkiä, varsinkaan silloin kun tietävät jo valmiiksi että kritiikki on täysin aiheellista.
Näissä keskusteluissa on oppinut sen että kun naiset vaikenee jossain ketjussa se on merkki siitä että aloittaja on osunut oikeaan. - AnnePanne15
........... kirjoitti:
Naiset ei kestä kritiikkiä, varsinkaan silloin kun tietävät jo valmiiksi että kritiikki on täysin aiheellista.
Näissä keskusteluissa on oppinut sen että kun naiset vaikenee jossain ketjussa se on merkki siitä että aloittaja on osunut oikeaan.Näistä keskusteluista on oppinut sen että on ihan turhaa esittää omia mielipiteitään koska ne lytätään vääriksi kumminkin.
- hiljaa hyvä tulee
Keskustelu onkin taas täynnä mitä henkevämpiä kommentteja..........miehiltä.
- snuffare
AnnePanne15 kirjoitti:
Näistä keskusteluista on oppinut sen että on ihan turhaa esittää omia mielipiteitään koska ne lytätään vääriksi kumminkin.
Jos omat mielipiteet ovat oikein ja sen pystyy perustelemaankin, niin silloin sydämessään tietää olevansa oikeassa. Ei oikeassaoloa päätä mikään komitea, niin kuin Ruotsissa.
- mies32
snuffare kirjoitti:
Jos omat mielipiteet ovat oikein ja sen pystyy perustelemaankin, niin silloin sydämessään tietää olevansa oikeassa. Ei oikeassaoloa päätä mikään komitea, niin kuin Ruotsissa.
Kuten tästäkin keskustelusta nähdään, aika monen sydämet ovat toistensa kanssa päinvastaista mieltä..
- ...
Minkälaisia aloitteita te oikein teette, kun riskinä on "julkinen nolaaminen"?
- Vanhempi hemmo
Teinit asialla. Tuosta paperilappusten kirjoittelustakin sen huomaa.
- wesrdswerd
Vanhempi hemmo kirjoitti:
Teinit asialla. Tuosta paperilappusten kirjoittelustakin sen huomaa.
Jos mielestäsi 25-vuotias on teini, niin olet luultavati itse jo aika vanha.
Paperilappujuttu oli esimerkki, jollaisia joku nuori nainen kyseli, että mitä ehkä itse voisi tehdä.
Lisäks olen useampaan kertaan vinkannut, että tänne tulis vaan viisaita vastauksia. Tosin se nyt taitaa olla näillä anonyymeillä keskustelupalstoilla toive, joka ei voi toteutua. Koska kun löytyy juttu, jolla saa muut näyttämään tyhmemmältä ja siten ittensä jotenki fiksuks, niin sehän pitää heti möläyttää. On kyllä ehkä säälittävin tapa korostaa itteensä... ja valitettavan yleinen. - älyn haamu
wesrdswerd kirjoitti:
Jos mielestäsi 25-vuotias on teini, niin olet luultavati itse jo aika vanha.
Paperilappujuttu oli esimerkki, jollaisia joku nuori nainen kyseli, että mitä ehkä itse voisi tehdä.
Lisäks olen useampaan kertaan vinkannut, että tänne tulis vaan viisaita vastauksia. Tosin se nyt taitaa olla näillä anonyymeillä keskustelupalstoilla toive, joka ei voi toteutua. Koska kun löytyy juttu, jolla saa muut näyttämään tyhmemmältä ja siten ittensä jotenki fiksuks, niin sehän pitää heti möläyttää. On kyllä ehkä säälittävin tapa korostaa itteensä... ja valitettavan yleinen.Voi voi, jotenkinhan se sinunkin pitää montusta ylös päästä.
- miettiivaan
Miksi miehet eivät ikinä myönnä mitään vaan kiertelevät???
Eivät voi myöntää todellisia tunteitaan vaikka se näkyykin heistä että pitävät naisesta.Tuuppivat läheltään vaikka haluavatkin lähelleen. Olen tullut siihen tulokseen että miehet ovat vaikeita.Ja sekin että moni mies pelkää rakkautta.Kenties menneisyyden haamut pyörivät nurkissa.Siksi siis outoa käytöstä.- tiedetään
Miehillä on aina rasitteena hitonmoinen kilpailuvietti ja kasvojensa menettämisen pelko.
- ALOITE
Aloite on pyyntö jonkin sortin treffeille/tapaamiseen. Muut eivät ole aloitteita.
- pelimies Coogan
Clint Eastwood näytti illan elokuvassa kuinka naisia kohdellaan.
- huoh huoh ja huoh
Noniin.. HUOH.
Aloitteeni Käyttäen ap;n kuvaamaa hymyilyä kulkee esim. baarimiljöössä näin:
Saavun mestoille
Katastan tarjonnan eli kuljeskelen verkkaisesti tilat läpi..
Haen ehkä drinkin, käyn tanssimassa,laulamassa, juttelen kamuilleni, chillaan tms..
Paikanna kohteeni jossain vaiheessa.
Asetun aina kohteen sivulle eteen tai jopa taakse niin, että mulla on suora näköyhteys ja välillämme on muutama metri (max.)
Katselen kohdettani ensin sivusilmin sitten intenssiivisemmin .
Rohkeuden kertyessä katseeni pitenee.
Alan HYMYILLÄ ellen jo hymyile.
Kehittelen stradegiaa päässäni millä lähestyisin paikaltani kohdetta.
Keksin siis tavan/syyn vaikka tikusta.
Lähestyn kohdetta hymyillen suoraa siitä suunnasta jonne hän katsoo.
Naisellisesti kävellen pehmeästi ja kokoajan HYMYILLEN katson silmiin saatan iskeä silmää hipaista hiuksian lipaista alahuulta... MUTTA kävelen viehkosti lopultakin vain kohteen pöydän ohitse seuraavalle vapaalle tuolille pöydälle tai tanssilattialle..
Saatan alkaa vaikka likkakamujeni kanssa juttelun tms.. TÄSSÄ VAIHEESSA KOHTEEN OIS JO PITÄNYT TAJUTA ISKEÄ KIINNI MIKÄLI KIINOSTUI TARPEEKSI:.. ts. tulla jutteleen tulla lähelle pyytää tanssiin tarjota drnkki mitä tahansa..
Usein on toiminut =) joskus ei..
jos ei toimi etitään uusi kohde... jos ei löydy niin kalastus on loppunut.. baarin vaihto tai kotiin taxilla..riippuu kellosta.
Usein en enää loppu illasta tee siirtoja kun känniset ei tajua tarkkailla tälläisiä kehollisia juttuja ..
VERTAA
HYMY joka ei tarkoita mitään:
ESIM:
tänään tulin kuntosalilta illalla kotia kohden kävellen samalla ajattelin mukavati sujunutta treeniä ja onnistunutta hyvää päivää ja hymyilin itsekseni. Viereeni hyökkäsi jostain mies joka kyseli treffeille... suuttui kun tuli torjutuksi koska olin hänelle kuulemma niin HYMYILLYTKIN.
NÄIN. HAVAINNOIKAA EROT ja PAINAKAA MIELEEN.- mies32
Eihän tuossa ollut mitään ulospäin näkyvää eroa. Pirustako mies tietää hymyilitkö treenille vai hänelle? Eikä tuolla kaduilla nyt mitään kalastelukierroksia vedetä muutenkaan.
- Jonnaliini .
Hitsi, olisin voinut ihan saman kirjoittaa. Siihen hymy-katse-kontaktiin liittyy ainakin mulla vielä nimenomaan ilkikurinen, intensiivinen katse, joskus olen huomannut kallistavani päätä ja heilauttavani hiuksiani (tulee ihan luonnostaan). Kyllä on ainakin tähän asti toiminut ihan liiankin hyvin. Monesti saattaa joku koittaa kalastaa sivusta tai jää perään hiihtelemään.
- bi ihmettelee
Nimerkin viestin sisältö kuulostaa tutulta. Olen naisista(kin) kiinnostunut nainen. Miesten kanssa olen saanut usein palautetta siitä, että olen mukavan aloitteellinen, joskin se johtaa välillä siihen oletukseen, että pokaan miestä. No, kestän sen kyllä, mukavia ihmisiä ei vain tapaa jos ei avaa suutaan. Ikävät tulevat sivutuotteena. Ensiis pokaa ketään, vaan juttelen, kiinnostus tulee sivutuotteena jos tulee. Suurin osa miehistä ymmärtää tämän mainiosti, vaikka tiedän, ettei tällainen ajattelu ole kovin tavanomaista. Varattujen miesten kanssa on varsinkin ollut tosi mukavia juttutuokioita, kun mies tietää että voi ihan rauhassa jutella ilman, että alan odottaa enemmän. Ja tuntuu keskusteluseura sinkkumiehillekin kelpaavan, moni on ollut tosi otettu kun ihan vain juttelen. Kertonee jotain naisten yleisestä aktiivisuudesta.
Lesbo/bi -ympyröissä olenkin sitten täysin hukassa. Kun nainen tuijottaa minua ja hymyilee suurin piirtein vartin (pienemmissä pätkissä toki) intensiivisesti ja menen sanomaan moi (ilman sen kummempaa suunnitelmaa), käy ilmi että nainen oli varattu. Joku saattaa tanssilattialla tulla hieromaan peffaansa minuun tai ainakin HYVIN lähelle ja vilkuilee ja hymyilee erittäin selvästi. Kun en tee jotain (mitä?), niin nainen poistuu ja monesti veetuuntuneen näköisenä. Parasta on toki se, että joku tulee kylkeen notkumaan ja pyytää istumaan pöytään kanssaan, saattaa esimerkiksi kosketella reittä tms. Hetken päästä sitten huomaan että minulle flirttailu oli mustasukkaisuuden herättämisen väline ja joudun keskelle parisuhderiitaa. Olenkin ottanut tavaksi puhua ihmisille, jotka ovat riittävän lähellä keskusteluun ja lähestyvät minua naama, eivät perse edellä eivätkä jätä kaikkea arvailun varaan. Saldo ei ole kummoinen ja tunne on lähinnä munankuorilla kävely kaikessa kanssakäymisessä.
Tästä syystä suhteeni tai edes niiden idut naisten kanssa jäävät yleensä syntymättä, vaikka ympärillä pyörii hyvinkin nättejä naisia hämmentävän paljon. Juttelemaan meneminen tai sen arpominen, koska pitää tehdä ja mitä, on täysin utopistisen käsittämätöntä. En vain osaa. Ja kuten sanottu, itse kyllä juttelen ihmisille suorastaan epätavallisen paljon (lähipiirini väite, ei omani), joten ei voi edes sanoa että saan mitä tilaan ja että oma lääke maistuu pahalta.
Mutta juu, ymmärrän miesten tuskaa. Vihjailija jättää kaiken epäonnistumisen paineen toiselle ja itse toimii vain valikoijana. Mielestäni niin nimemrkki "huoh, huoh ja huoh" ja kaltaisensa (naiset geneerisesti?) ovat epäreiluja, koska eivät itse ole valmiita siihen, mitä odottavat toiselta. Toki vikaa on miehissäkin, kun antavat tämän tapahtua – kyllä naiset tekisivät aloitteita, jos olisi pakko. - bi ihmettelee
bi ihmettelee kirjoitti:
Nimerkin viestin sisältö kuulostaa tutulta. Olen naisista(kin) kiinnostunut nainen. Miesten kanssa olen saanut usein palautetta siitä, että olen mukavan aloitteellinen, joskin se johtaa välillä siihen oletukseen, että pokaan miestä. No, kestän sen kyllä, mukavia ihmisiä ei vain tapaa jos ei avaa suutaan. Ikävät tulevat sivutuotteena. Ensiis pokaa ketään, vaan juttelen, kiinnostus tulee sivutuotteena jos tulee. Suurin osa miehistä ymmärtää tämän mainiosti, vaikka tiedän, ettei tällainen ajattelu ole kovin tavanomaista. Varattujen miesten kanssa on varsinkin ollut tosi mukavia juttutuokioita, kun mies tietää että voi ihan rauhassa jutella ilman, että alan odottaa enemmän. Ja tuntuu keskusteluseura sinkkumiehillekin kelpaavan, moni on ollut tosi otettu kun ihan vain juttelen. Kertonee jotain naisten yleisestä aktiivisuudesta.
Lesbo/bi -ympyröissä olenkin sitten täysin hukassa. Kun nainen tuijottaa minua ja hymyilee suurin piirtein vartin (pienemmissä pätkissä toki) intensiivisesti ja menen sanomaan moi (ilman sen kummempaa suunnitelmaa), käy ilmi että nainen oli varattu. Joku saattaa tanssilattialla tulla hieromaan peffaansa minuun tai ainakin HYVIN lähelle ja vilkuilee ja hymyilee erittäin selvästi. Kun en tee jotain (mitä?), niin nainen poistuu ja monesti veetuuntuneen näköisenä. Parasta on toki se, että joku tulee kylkeen notkumaan ja pyytää istumaan pöytään kanssaan, saattaa esimerkiksi kosketella reittä tms. Hetken päästä sitten huomaan että minulle flirttailu oli mustasukkaisuuden herättämisen väline ja joudun keskelle parisuhderiitaa. Olenkin ottanut tavaksi puhua ihmisille, jotka ovat riittävän lähellä keskusteluun ja lähestyvät minua naama, eivät perse edellä eivätkä jätä kaikkea arvailun varaan. Saldo ei ole kummoinen ja tunne on lähinnä munankuorilla kävely kaikessa kanssakäymisessä.
Tästä syystä suhteeni tai edes niiden idut naisten kanssa jäävät yleensä syntymättä, vaikka ympärillä pyörii hyvinkin nättejä naisia hämmentävän paljon. Juttelemaan meneminen tai sen arpominen, koska pitää tehdä ja mitä, on täysin utopistisen käsittämätöntä. En vain osaa. Ja kuten sanottu, itse kyllä juttelen ihmisille suorastaan epätavallisen paljon (lähipiirini väite, ei omani), joten ei voi edes sanoa että saan mitä tilaan ja että oma lääke maistuu pahalta.
Mutta juu, ymmärrän miesten tuskaa. Vihjailija jättää kaiken epäonnistumisen paineen toiselle ja itse toimii vain valikoijana. Mielestäni niin nimemrkki "huoh, huoh ja huoh" ja kaltaisensa (naiset geneerisesti?) ovat epäreiluja, koska eivät itse ole valmiita siihen, mitä odottavat toiselta. Toki vikaa on miehissäkin, kun antavat tämän tapahtua – kyllä naiset tekisivät aloitteita, jos olisi pakko.siis nimimerkin "huoh, huoh, huoh" tuossa ylempänä, hupsista kun jäi pois itse nimimerkki.
- taktiikkanero
"Kehittelen stradegiaa päässäni millä lähestyisin paikaltani kohdetta."
Olen ATM, ja yleensä mietin sitä tragediaa, kun lähestyn kohdettani.
- lifemocker
hymy/katse EI ole aloite! siinä ei kommunoikda toisen ihmisen kanssa
- Ole jo hiljaa!!
nyt on lifemocker väärässä! kommunikointia on kaikki sellaiset teot millä otetaan toiseen osapuoleen yhteyttä sanoin,teoin tai elein. Ja hymy ja katse ovat eleitä. Mitä sä jaat täällä mielipiteitäs kun et tiedä mistään mitään?!
- no kuule on!
70% kommunikoinnista on elekieltä! Vain30% on puhetta!
- ätmi
no kuule on! kirjoitti:
70% kommunikoinnista on elekieltä! Vain30% on puhetta!
Mutta minä ymmärrän siitä puheestakin vain noin puolet.
- Kyynismies
No niin, nyt sain vihdoin selityksen miksi käymälläni kuntosalilla kaikki naiset näyttävät tältä: >:-/ He yrittävät näköjään kovasti olla lähettämättä minkäänlaisia aloitteeksi erehdyttäviä signaaleja! Tämä koskee siis useimmiten vain yksin salilla olevia naisia. Joskus vierekkäin laitteissa kokonainen rivi: >:-/ >:-/ >:-/ >:-/ >:-/ >:-/
- themaaaan
Visuin iskuyritys mulle (mies) ollut kun nuori pirunkaunis nainen sanoi: Oletko koskaan p***nu huo***aa? Ei ollut itse h*****.
Onnellisen ja tasapanoisen perusilme on hymyilevä... hölmö on jos sen käsittää iskuyritykseksi. Minä hymylen kaupantädille, bensa-aseman sedälle, ihmiselle jonka kanssa kommunikoin.
- että silleen
Pöljää väittää, että onnellinen ja tasapainoinen ei voi olla ilman, että pitää koko ajan hymyillä. Hymy ei mitenkään ole mikään perusilme kenelläkään. Ennemminkin epäilen hulluksi, jos koko ajan on naama virneessä.
- mikael.karvajalka
että silleen kirjoitti:
Pöljää väittää, että onnellinen ja tasapainoinen ei voi olla ilman, että pitää koko ajan hymyillä. Hymy ei mitenkään ole mikään perusilme kenelläkään. Ennemminkin epäilen hulluksi, jos koko ajan on naama virneessä.
Kyll mää kattelen mielummin hymyilevää ku tympeetä naista
- kiimainen kimma
ei pidä paikkaansa! meidän naisten aloite on lähes aina että kouraistaan ronskisti miestä palleista ja aletaan avaamaan paidan ja housun nappeja!
- mies32
Ei nyt sentään aina, mutta on tuotakin käynyt.
- Hymyily on kaunista
Kyseenalaistan, että miksi naisen ylipäätään pitäisi tehdä aloitteita. En oikein ymmärrä tai miksi naisten ja miesten tulisi tässä yrittääkään olla samanlaisia.
- mies32
Ujon vastaus on tietysti: siksi että ujotkin saisivat.
MUTTA toisaalta jos olisi yleisesti tiedossa, että naiset eivät ikinä tee aloitteita kenellekään, niin moni ujolainen olisi pakotettu ottamaan itseään niskasta kiinni jo teininä, eikä jäämään kolmekymppiseksi asti odottamaan sitä elämänsä aloittavaa aloitetta prinsessalta. Ja kun sitä aloitetta ei sitten tulekaan, voi todeta elämän olevan ohi romanttisessa mielessä. - mikael.karvajalka
Mää haluun tehdä miehenä alotteen.
- Antti-801
Hei ihan oikeesti!:) Speed dating on ratkaisu tähän kaikeen edellä mainittuun säätöön. Treffeillä täytetään lomake kenelle organisaatio saa lähettää sähköpostiosoitteen ja/tai puhelinnumeron. Sopii ujoille ja rohkeille! ja se on sitten selvä merkki että jotain kiinnostusta on. Tammikuussa tapahtumat, varatkaa paikka Deittisirkuksen sivuilta http://www.deittisirkus.com
- Lupa lähestyä
Katseella ja hymyllä nainen antaa luvan lähestyä, nainen on siinä vaiheessa siis jo kiinnostunut.
Sen jälkeen mies lähestyy.
Niin se on aina mennyt.
Jos ei osaa, eikä halua opetella, mitä siitä naisia syyttää.
Tiedätte varmaan sanonnan ronkeleista jne.
Sama pätee jääräpäisiin ja opiskelukyvyttömiin. Hymy ,aloite mihin .
Minut on kerran kutsuttu työnantajan puhtteluun ,
syy ,hymyilen liikaa työaikana , kyllä on naama ollut irvistyksellä
siitä lähtien ..- lottamari<3
Baari on iskupaikka ja siellä tuo katse-hymy kontakti käytännössä pelaa juuri niin kuin sen on tarkoituskin. Kun mies ja nainen katsoo toisiaan ja jos kumpaakin kiinnostaa toisen olemus, niin sitten otetaan myös hymyileminen käyttöön, joka tarkoittaa toiselle että saat lähestyä minua ja tulla juttelemaan. Muutoin jompi kumpi kääntää katseen ilmeettömänä pois nopeasti, jos ei kiinnosta.
Kyllä hymyllä on tarkoitus rohkaista ja kertoa toiselle; olet kiinnostava, saanko....niin jotain, siiis tulla juttelemaan ja tutustua sinuun.- mies32
Toimii niille, jotka tuon hallitsevat. Vaan iso osa ei osaa. Niin naisista kuin miehistäkään. Jopa se hymy voi olla iso kynnys ja kokemuksieni mukaan jopa suurimmalle osalle on.
- hyi helvattu
Naiselle hymy yleensä merkitsee tekohymyä, ilme väännetään kasvoille usein, vähän samaan tapaan kuin liikutellaan sormia, tai muita jäseniä. Miehille ei ole opetettu tuota miellyttämisen keinoa hymyilemällä ja hymy tulee useimmille heistä aidosti, jos tilanne on sopiva.
Näitä baareissa pyöriviä naisia näkee liikaa, joilla on jatkuva hymyvirne naamalla, kuin joillakin typerillä misseillä. Olkaa aitoja! Hymyilkää silloin kun hymyilyttää, ei laskelmoidusti, mikään ei ole typerämpää, eikä vähempää voisi kiinnostaa lähestyä tuollaista naista. - ei niin tekopirteä
hyi helvattu kirjoitti:
Naiselle hymy yleensä merkitsee tekohymyä, ilme väännetään kasvoille usein, vähän samaan tapaan kuin liikutellaan sormia, tai muita jäseniä. Miehille ei ole opetettu tuota miellyttämisen keinoa hymyilemällä ja hymy tulee useimmille heistä aidosti, jos tilanne on sopiva.
Näitä baareissa pyöriviä naisia näkee liikaa, joilla on jatkuva hymyvirne naamalla, kuin joillakin typerillä misseillä. Olkaa aitoja! Hymyilkää silloin kun hymyilyttää, ei laskelmoidusti, mikään ei ole typerämpää, eikä vähempää voisi kiinnostaa lähestyä tuollaista naista.Tämä hymyilytti - ja olen naisena kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Juuri tuo typerä hymy päällä, vaikkei edes hymyilytä...Mä olen samaa mieltä, että turha hymyillä, jos ei hymyilytä. Mulle on tultu sanomaan, että hymyile vähän, sitten olen vetänyt sen tekopyhän hymyn korviin et menee viesti perille, ettei hymyilytä. Mä hymyilen, jos hymyilyttää - piste, mulle ihan sama jos jotain ei miellytä pokerinaamainen nainen. Musta on kiva kuulla miesten suusta, että olet niin aito, ja aika moni on sanonut niin. Musta ei ole teeskentelijäksi, valitettavasti - jos on paha mieli, niin se näkyy naamasta, ja jos on iloinen, se tihkuu kyllä koko olemuksesta.
- vässynvässyn
Oisko teidän naisen hymystä hepulin saavien vässyköitten parempi jättää se naisten pokaaminen vallan... Miksi kiusaatte itseänne? Antakaa naisten olla, jos se aloitteen teko on noin hermojaraastavaa hommaa.
- M-vm75
Tänään tein aloitteen: "Oletko muuten vapaa nainen? No hyvä, että olet. Haluan tutustua sinuun naisena. Jutellaan aina sopivissa väleissä, ja muista sähköpostilla. Lähdetkö kanssani mökille? No hyvä, että haluat lähteä."
- Kuuluuko..
Ei pidä paikkaansa! Itse olen nainen ja muutaman kerran olen tehnyt aloitteen eli mennyt juttelemaan kyseisen mieshenkilön kanssa. Mielestäni se on paljon varmempaa,jos mies tekee aloitteen. Hymyily on positiivinen merkki :)
Flirttailu kuuluu tietysti asiaa!
Hyvää joulun odotusta kaikille :)- mies32
Tietysti se on sinulle varmempaa jos mies tekee aloitteen. Minustakin minulle aloitteen tekevät naiset ovat varmoja kaatoja halutessani. Tosin harvoin haluan.
- En anna
eka kerralla, mutta kahvit voin keittää.
Mitä ihmettä mies voi menettää jos sanoo naiselle tuolla tavalla?
Pahimmassa tapauksessa hieman kahvia.
Tai kysyy vain kahvilassa "haittaako jos istun tähän" vaikka ihan tyhjiäkin pöytiä olisi valittavana. Onhan siinä tietenkin se riski että nainen viittaa ystävällisesti vapaisiin pöytiin, mutta so what?
Ajattelin vain, onkohan kukaan nainen reaalimaailmassa IKINÄ sanonut kenellekään miehelle että "käsitit väärin, en minä flirttaillut, minä vain hymyilin" - 70%työaikaa
"Ja siihenhän se sitten jääkin. Joten siis se todellinen Aloite ja likainen työ eli juttelemaan meneminen jää Kuitenkin miesten tehtäväksi."
niinpä.
tämä ei kuitenkaan estä naista väittämästä, että hän iski jonkun :-)
ikään kuin olisi jokin työn sankaritar tms...
naiset ja työ ovat muutenkin lähes oksimorooni, liittyen lähinnä puuhasteluun ja kynsien viilaamiseen, kun mihinkään todella tuottavaan työhön. - peterbild1
voihan hitto taas on jääny vakka kuinka monta pyöreetä peppua kokematta, kaikki naiset mulle hymyilee ja jotkut peräti nauraa kuollakseen en tiennyt että se oli niiltä alote.
nyt olen turhautunut.
kaikille reheville pimuille tiedoksi nyt tiedän että hymy on alote, no parenpi kuitenkin jos sanotte suoraan. @suomi24.fi - 1 - mie vaan 2
Onpa tyhmä juupas eipäs keskustelu. Olkaa hiljaa.
- Saldi
Jos käytät tietokoneen sokeille tarkoitettua ohjelmaa, joka lukee ääneen ruudulla olevan tekstin niin suosittelen sulkemaan kaiuttimen. Se on parempi ratkaisu kuin kehottaa muita olemaan hiljaa. Jos taas äänet kuuluvat pääsi sisältä, kehoitan kääntymään lääkärin puoleen.
- Heiheiheihei
Ei hymyileminen ja juttelemaan meno ole aloite siinä mielessä, että se olisi iskuyritys. Mutta iskuyrityksiäkään ei voi tehdä, jos ei ensin ole kiinnittänyt toisen huomiota jollakin tavoin ja yrittänyt lähestyä.
- Mistä niistä naisist
ikinä tietää mille ne hymyilee. Ostin eräästä pikku kaupasta kortsuja ja kun nätti nuori myyjä tyttönen otti ja luki viivakoodin koneella niin olin huomaavina että se tyttönen hieman punastui ja otti ilmeeksi sellasseen hymyä pidättelevän ilmeen. Halusiko myyjä päästä sextaamaan vaiko ujostiko jokin luonnollinen asia?
- katseista kiinni
Nainen lähettää viestin kiinnostuksesta silmillään ja miehetkin tekevät samoin - siihen joko vastaa tai sitten jättää vastaamatta, ja siirtää katseen muualle. Kyllä miehet kumman nopeasti tajuavat häipyä, jos ei osoita kiinnostusta, ja urpot jää sitten v-ittuilee, jos nainen ei ole kiinnostunut. Katseilla ja niiden intensiivisyydellä on paljon merkitystä - kai jokainen osaa katseita lukea. Itselläni se on ollut lähes poikkeuksettaa yksinkertaisesti katseiden kohtaamista, ja heti vaistomaisesti tietää, ollaanko kiinnostuneita toisistaan vai ei. Mä pystyn katsella karkottamaan myös miehen, ei siihen sanoja tarvita. Usein yhdistyy katseiden kohtaaminen ja sitten se suu vääntyy hymyyn jos kiinnostaa, ihan vaistomaisesti - eläimiä ollaan, jos joku ei ole huomannut näitä alkukantaisia reaktioita.
- hyvänä puolena
Ei ainakaan ole tarvinnut ketään torjua, paitsi mitä nyt muutama homo.
- Sad
Minä tein alotteen. Menin juttelemaan, pyysin puhelinnumeron, laitoin viestin ja kuinka kävikään? En saanut vastausta. :(
- jaaajaaaaaaaaaa
No salilla eräs tyyppi katsoo tosi pitkään ja en tiedä miksi. Ei kukaan muu katso aina niin pitkään. Ja oon kans vähän kiinnostunut siitä mut en tiiä sit siitä. Ja aina kun huomaan kun katsoo muo niin jähmetyn ja katon eri suuntaa. Tyhmä mikä tyhmä. Paitsi nyt olen kyllä katsellut takasin päin että hän huomaa. Mut rajat kaikella että en häiritseväksi ala :D ihankun ois kerran hymyähtäny mut varmaa sen kuvittelin. No menee miten menee.
- annuuuuuuuliiiiiii
no jaa poikkeuksiakin on:)
Mie ainaki paukautan kiinnostavalle miehelle panettaa meille vai teille se jää sit loppu miehe harteille:) - Käyntikortti
Ojenna käyntikortti pienellä hymyllä höystettynä. Tee se asiallisesti ja määrätietoisesti. Tämän jälkeen poistu luontevasti ja aika pian paikalta. Tekee vaikutuksen yleensä, koska on poikkeava tapa iskeä ja perästä kuuluu... Voit palata itse asiaan myöhemmin saman illan aikana tai jos et palaa asiaan niin käyntikortin saaja ottaa sinuun yhteyttä ja hän on taatusti imarreltu asiasta.
- Monta iskutapaa
Hanki jokin lemmikkieläin, voi olla erikoinenkin. Lähde sen kanssa ulos ja käytä eläintä apuna. Tai laita käsi pakettiin, tai jalka. Mene sitten baaritiskille, lyöttäydy iskettävän viereen ja pyydä siinä jotain apua. Tee tikusta asiaa. Saat osaksesi ymmärtämystä ja huomiota. Voit myös kysyä tietä tai kelloa. Nenäliinan tai jonkin tavaran pudottaminen ihailun kohteen edessä antaa iskemismahdollisuuden. Jos haluat iskeä junassa, laita kännykkääsi joku vika ja kysy neuvoa iskettävältä. Piirrä sydämen kuva hänen autonsa ikkunaan useina eri päivinä, nyt kun on lunta ja jäätä. Esilämmitä näin iskettävä ja niin hän lopulta roihahtaa täyteen liekkiin...
Kaipa sitä riippuu siitä, miten hyvin tunnetaan toisensa. Ollaanko vieraita vai tuttuja? ja hymylläkin on eroja, pieniä muotoseikkoja. Hymyillä voi monella tavalla ja mies voi oppia, koska hymy merkkaa sitä tiettyä.
Ihan simppeliä.- aasdasasdadasasdasda
Tuo nyt on juuri sellainen "hymy tarkoittaa tietenkin sitä, mitä minä tarkoitan sen tarkoittavan" vastaus josta tämä kammottava vuodatusaihe sai alkunsakin. Eli sitä varaat kaikissa tilanteissa syyttää miestä epämääräisen käyttäytymisesi väärin tulkitsemisesta.
Ja ei ole tarkoitus syyttää - kai kaikki sisällään tiesikin, että näin se asia on. Tämän vuodatuksenomaisen keskustelun tarkoitus on tuoda kaikkien tietoon, että kaikki muutkin tietää, että näin maailma toimii. Sitten ainakin miesten osa on helpompi, koska he tietävät, etteivät tehneet mitään väärin, kun tuntematon nainen alkaa huutaa ja valittaa, kun hänelle sanoo jotain.
- Aina ei ymmärrä...
Niin no... riippuu varmaan vähän tilanteesta.
Jos vaikkapa esim. dösän kuljettaja tai kassaneiti hymyilee, niin yleensä se vain kuuluu siihen kyseiseen palveluammattiin, että käyttäydytään kohteliaasti, tällä myös ennaltaehkäistään asiakkaan mahdollinen pahantuulisuus ja kritiikin antaminen. Toisaalta siihen voi liittyä myös jotain muutakin, ja tällöin saattaa myös haluta jotain muuta...
Toisaalta en voi käsittää että monella naisella aloite jää pelkkään hymyyn myös baarissa. Ei voi olla niin vaikeaa tulla itse juttelemaan jos kerta on kiinnostunut.
Naisen on ihan turha pelätä että mies antaisi hänelle samantien pakit, jos menee juttelemaan. Mies kun ei koskaan sano naiselle pahasti, ja vaikka seurusteleekin, niin ei varmasti sano ensimmäisenä hyvästi, vaan juttelee kohteliaasti ja kertoo asian mahdollisimman pian.
Nainen sitä vastoin antaa aloitteen tekevällä miehelle varsin usein erittäin törkeät pakit, vaikka mies on ollut erittäin hyvännäköinen ja aloitekin on ollut varsin supliikkinen.
Sitten vielä jotku naiset ihmettelee että miksi miehet eivät ymmärrä että he ovat kiinnostuneita kun he hymyilee niille...- wqaerwer
Kyllä. Kirjoitit täyttä asiaa. Tosin ohan niitä varmaan idiootteja miehiäkin, jotka ei osaa käyttäytyä, kun joku tulee juttelemaan..
- keskustelutaito
Naisena täytyy sanoa että se torjutuksitulemisen pelko on ainakin itselläni päällimäisenä kun tapaan kiinnostavan miehen. Se aloitteentekeminen kyllä jää miehen kontolle.
Toki olen sosiaalinen ihminen ja voin aloittaa keskustelun tuntemattomankin miehen kanssa. Toivon silloin että mies huomaisi sen kiinnostukseni häntäkohtaan.
Torjuminen syö aina sitä itsetuntoa..Näin itse sen koen, paha mennä muista sanomaan. - voiko_olla_totta
Tässä teille varsinainen aloite! Mikäli nuoret lukee tämmöistä niin kaikista tulee samanlaisia laiskureita kuin tästä herrasta!
lukekaapas tästä!
http://kuinkasaadakuume.blogspot.fi/ - eikös se hymy
ole merkki treffeille menosta?
Silloin ei saisi kieltäytyä. - taas nähdään
kuinka monimutkaisia olentoja naiset ovat.
Tietävätkö itsekään mitä haluavat? - kysyn vaan
Siis olen nyt lukiossa ja siellä on yksi tyttö joka hymyilee mulle just tolla tavalla kun täällä ollaan kommentoitu, mutta ei pahemmin mitään koskaan juttele. Voiko siis olla ihastunut??
- asdasdadsasdasdadsad
Tod. Näk. on ihan lääpällään sinuun. Jos otat häneen jotain kontaktia voi kuitenkin tapahtua ihan mitä tahansa. Esim. hän huutaa sinulle vihaisesti takaisin. Siitä tässä juuri on kyse, että nainen varaa aina mahdollisuuden toimia ihan miten haluaa ja syyttää kaikesta miestä.
- lottamari<3
asdasdadsasdasdadsad kirjoitti:
Tod. Näk. on ihan lääpällään sinuun. Jos otat häneen jotain kontaktia voi kuitenkin tapahtua ihan mitä tahansa. Esim. hän huutaa sinulle vihaisesti takaisin. Siitä tässä juuri on kyse, että nainen varaa aina mahdollisuuden toimia ihan miten haluaa ja syyttää kaikesta miestä.
Vai on sulle käynyt noin huonosti aina, noi voi voi. Minusta se on kiinni ihan siitä miehen tavasta tulla juttelemaan tai näyttää, että on kiinnostunut. Jos olet kusipää ja heität jotain älyttömän härskiä innostuksissasi, niin ei ihme että saat kiukut päällesi. Kyse on siitä miten osataan käyttäytyä, ei siitä kumpaa sukupuolta edustaa.
- salamanteri1+
Ei hymy ole mikään aloite-ujot hymyilevät aina.
- Tapansa kullakin
Onhan se naisen hymy aloite jos kohteena on välimeren eteläpuolelta tuleva mies, sillä heille jo kohti katsominen on kutsu.
Heidän kulttuurissaan naisten ei sovi edes vilkuilla miehiä tai saa huonon maineen. Ei ihme että heillä on täällä ongelmia sopeutua ja raiskauksia on niin paljon.- Hymy
No huh huu. Sempä takia on parempi itsekullekkiin , että tulee saamaan oikeudessa kovan tuomion ja maasta karkotuksen. Että silleen.
- mies_vm86_
Kyllä mä näkisin asian niin että hymy on aloite. Varsinkin jos nainen pitää katsekontaktin mieheen ja mies hymyilee tälle ja nainen vastaa hymyllä niin kyllä se jonkintasoinen aloite on. Ainakin sen tasoinen että kannattaa mennä puhumaan jossakin sopivassa tilanteessa. Se on mielestäni positiivinen signaali kummaltakin osapuolelta että toinen on ainakin jollakin tasolla mielenkiintoinen.
- aloite
Naiset ei tiedä edes mikä on parusuhde.
- en paru
nimimerkki: aloite, en minäkään tiedä, mikä on parusuhde!
- Ahmed A.
Ma olla arabi ja nainen jos katso minun suunta, tarjoan hanelle yllatysseksi laheinen pusikko. Hymy tarkoitta etta han haluta kovat otteet.
- punapaula
Tuo supisuomalainen peräkamarin poika ei ole saanut ikinä keneltäkään, ei edes rahalla, ja yrittää sitten katkerana mustamaalata niitä joilla flaksi käy jatkuvasti.
Suomeen on tullut maailmalta miehiä, joille naisen hymy ja suora silmäkontakti tarkoittaa automaattisesti seksiä.
- Kantapään kautta ko?
Sen siitä saa kun sekaantuu ählämsähläm karvakyrpiin ja somalialaisiin joukkoraiskareihin
- Hymy
Hei haloo, olen nainen ja kuljen hymyssä suin ja pää pystyssä joka päivä ja se on minulle täysin luonnollista. On se kumma, ettei Suomessa saa hymyillä eikä katsella ikkunasta (omasta) ilman, että se katsotaan häirinnäksi tai iskemiseksi. Jos miehet ovat näin tyhmiä lopetan esim. tansseissa käynnin.
- Eero1111
Hymy ei ole mikään "aloite" jos sillä tarkoitetaan intentiota johonkin toimintaan. Hymy viestii esimerksi ystävällisyyttä, hyväntuulisuutta tai joskus se voi olla myös ironisen huvittumisenkin ilmaisu, jopa vittuilua siis. Hymystä ei kannata tehdä äkkinäisiä johtopäätöksiä, koska hymyllä voi olla hymyillijälle monta syytä. Itse esimerkiksi hymyilen, kun mieleeni tulee jokin vanha hauska tapahtuma.
- Usko donnaa
Jos miehellä on silmät ja järki päässä niin kyllä naisen hymystä ja katseesta huomaa onko hän kiinnostunut. Ohimenevä vilkaisu ja hymy ovat ystävällisyyttä mutta kun samat asiat kestävät muutamaa sekunttia kauemmin ja vielä toistuvat niin se on kiinnostusta se - ja aloite!
- .....
Eihän oo ku vittuilua.
- mie552
Minusta hymy ja pidempi katse tai useampi vilkaisu naiselta ON aloite. Hän ilmaisee sillä olevansa kiinnostunut. On miehen asia lähestyä ja alkaa keskustella
Naiset etsivät aloitekykyisiä miehiä, jotka saavat heidät nauramaan ja osaavat "viihdyttää." Näin on ollut jo kautta aikojen ja nainen tietysti pelkää myös omaa mainettaan - mitä ajatellaan jos hän alkaa pokata miehiä kuin...
Minä pidän näistä roolijaoista tässä asiassa. On kiva olla mies ja alkaa jututtaa naista, joka on hymyin ja katsein osoittanut että olet tervetullut kommunikoimaan.
Muutenhan hommasta katoaa jännitys kokonaan. Enkä minä ainakaan pidä naisista, jotka iskevät kiinni mieheen kuin sika limppuun.....- mies32
Tuossa on ätminäkökulmasta se ongelma, että ei nuorille miehille missään kerrota, että edelleen homma on noin sukupuolisidonnaista ja miehen rooli noin vahva ja että ne katseet ja hymyt olisivat selvä aloite.
Näinpä moni mies oppii nämä pelisäännöt vasta vanhempana jos silloinkaan. - sääntö nro1
mies32 kirjoitti:
Tuossa on ätminäkökulmasta se ongelma, että ei nuorille miehille missään kerrota, että edelleen homma on noin sukupuolisidonnaista ja miehen rooli noin vahva ja että ne katseet ja hymyt olisivat selvä aloite.
Näinpä moni mies oppii nämä pelisäännöt vasta vanhempana jos silloinkaan.Niin. Nainen hymyin ja katsein osoittaa, että olet tervetullut kommunikoimaan!
Se onkin kohteliaisuuden ja hyvän tavan merkki.
- Mies kommentoi
Ei tuon hymyn perusteella voi tehdä mitään johtopäätöksiä. Eikä suomalaisen naisen hymy ole vaan niin valloittava että sitä yhtäkkiä vaan jotenkin rohkaistuu ja menee juttelemaan. Tietysti hymyilevää naista on yleisestikin helpompi lähestyä.
Tuo hymyily voi auttaa baarissa, kun on juotu. Selvinpäin muualla se ei auta, harvapa uskaltaa selvinpäin lähestyä ventovierasta naista pelkän hymyilyn perusteeella.
Näin siis Suomessa.
Ulkomailla kyllä. Kesällä Budabestissä, kun istuin kahvilassa niin nuori nainen
katsoi ja hymyili minulle siihen malliin, että jostain käsittämättömästä syystä rohkaistuin niin paljon, että meninkin jutelemaan hänen kanssaan!
Täällä hetkellä suhteemme tila on avoin, mutta toiveessa on hyvä elää :)" Eikä suomalaisen naisen hymy ole vaan niin valloittava että sitä yhtäkkiä vaan jotenkin rohkaistuu ja menee juttelemaan."
Minkäs maalaisten hymy toimii sitten.- Mies kommentoi
hahmotelma kirjoitti:
" Eikä suomalaisen naisen hymy ole vaan niin valloittava että sitä yhtäkkiä vaan jotenkin rohkaistuu ja menee juttelemaan."
Minkäs maalaisten hymy toimii sitten." Eikä suomalaisen naisen hymy ole vaan niin valloittava että sitä yhtäkkiä vaan jotenkin rohkaistuu ja menee juttelemaan."
"
Minkäs maalaisten hymy toimii sitten. "
Näin on käynyt muutamia kertoja minulle, mutta ei Suomessa koskaan
(ja baarit jätetään tämän ulkopuolelle kokonaan)
En ala mainostamaan tässä mitään maata. Matkustele, niin tulet huomaamaan sen.
Mutta kyllä se kai myös riippuu vähän naisesta. Tuossa Budabest:in tapauksessa nainen oli puoliksi unkarilainen-venäläinen. Kuten sanoin aikaisemmin, tämän suhteen tilanne on nyt tällä hetkellä vähän auki...johtuen lähinnä välimatkasta. - Että näinnnn
hahmotelma kirjoitti:
" Eikä suomalaisen naisen hymy ole vaan niin valloittava että sitä yhtäkkiä vaan jotenkin rohkaistuu ja menee juttelemaan."
Minkäs maalaisten hymy toimii sitten."Minkäs maalaisten hymy toimii sitten." Kysyy totaalimatkailematon tapaus hahmotelma.
Jos ihmisellä ei ole minkäänlaista kokemusta asiasta tai jos se on vähäistä, niin silloin on turha heittää kyseisestä asiasta kommenttia ... ymmärrätkö?
Juuri niiden totaalikokemattomien kommentit ovat asiassa kun asiassa yhtä tyhjän kanssa ... No tässä asiassa tietty ulkkiksia kohtaa suomessakin, mutta silloin otanta on liian pieni.
Niin ulkomaalaisten hymyilystä/ käytöksestä minulla on kokemusta vain Venäjästä, Virosta, Kanariansaarten väestä ja Thaimaalaisista - eli minunkaan otantani ei ole mikään laaja, mutta sanotaanko näin että esim. venäläiset eivät juurikaan hymyile, kun taas thaikuissa kohtaa aurinkoisia henkilöitä koko ajan.
- Selkeä viesti
Arvaa miten käy jos tulkitset hymyn aloitteeksi. Kaikkialla palvelutehtävissä pitää hymyillä samoin kohdatessa missä tahansa.
Naiset: viestikää ymmärrettävästi. Miehen roolina ei ole olla tulkitsija tai härkänä päälle ryntääminen.
Kainosteleva kiuluttelija ja hymyilevä kohtaaja eivät ole lähestymissingnaaleja. Jos mies niin tultkitsee joutuu syytteeseen seksuaalisesta häirinnästä. - AITO HYMY
naisen tai miehen hymy vieraalle on kai merkki hyvistä tavoista enrmmänkin kuin kiukkuinen kansallinen tapamme murjoittaa?Jos on tarkoitus hymyilemällä pultata itsensä kiinni elämässään ventovieraaseen,toimeenpide tuntuu enemmänkin p..n nuolemiselta.Yhdistämällä hymyn aloitteen tekoon,niin kyllä niissä muutakin tarvitaan,kuin autuas hymy.Suomessa sekoitetaan tavannomaan käsitteitä millä ei ole mitään tekemistä keskenään ja jotka aiheuttavat väärinkäsityksiä.Hymykin on luonnollista useimmiten,ei siinä mitään aloitteita tarvita.Teennäinen hymy on jo toinen asia,jolloin vastapuolen pitäisi älytä sen teennäisyys.
- M42Vee
Pitää kyllä olla melkoinen erikois nainen,että tulkitsen hymyn oikeaksi aloitteeksi juuri millään tasolla,vaikka kumppania juuri nyt etsinkin.OIKEA aloite on tulla juttelemaan ja senkin jälkeen voi hyvin häipyä taka vasemmalle jos homma ei tunnukkaan toimivan.Ainakin minä saan pelkästä hymyilystä sen kuvan,että jos suhde syntyy,niin kyseessä on henkilö mikä mieluiten teettää esim. arkiset askareet mieluiten muilla eikä itse pistä tikkua ristiin.Tietty tuollaisillekkin on toki ottajansa,mutta itse etsin kumppania joka omaa myös ryhtiä eli on valmis tekemään asioiden eteen siinä missä minäkin.
- aloites
No eikö siinä olis, että
Pannaako heti vai hetken päästä. - lipaisette
Minä ehdotan naisille sexin merkiksi, että HYMYILETTE JA KIELELLÄ LIPAISETTE HUULIA , niin mies tietää heti missä merkeissä tietää lähestyä.
- nojaa1
Siis kyllä esim siinä on selkeä ero ainakin minun hymyilyssä jos vertaa johonkin arkiseen tuntemattomaan joka auttaa nostamaan kaupassa tavaran tai johonkuhun omasta mielestä mahdolliseen ehdokkaaseen. Jälkimmäisessä hymy on kapeampi mutta leveämpi ja pilkkeeltä silmäkulmassa ei voi välttyä.
Vaikka kuinka kiihkeästi tuijottelisi, joku voi luulla sekopään olevan liikenteessä. Yleensä minulle käy näin. Tosiaan, en kyllä käy baareissa jossa yleensä se iskumeininki tapahtuu ja muualla miehet eivät ole valmiita ottamaan flirttiä vastaan.
Suomalaiset miehet ovat niin suomalaisia. Vaikka en tässä ketään muuta haluaisikaan. - NSDAP_-----
miksi te annatte naiselle noin paljon valtaa.
sanotaan kaikki miehet yhdessä yhtä aikaa, PIRÄ LIKKA FITTAS, KYLLÄ MÄ LEIVÄLLÄKI ELÄN.
tosi mies on nelikypäsenä IHAN yksin. - NSDAP_------
todellisuudessa, on miehiä jotka ajattelee että jos nainen katsoo heitä se tarkoittaa että nainen haluaa naida heidän kanssa.
saatika sitten jos nainen peräti hymyilee.
voiko homompaa olla jos mies ei naisen hymyyn reakoi. Sain oivalluksen. Tämän takia suomalaiset näyttävät masentuneilta ja pessimistisiltä.
Ei pidä hymyillä, jos joku vaikka luulee sen tarkoittavan jotain enemmän kuin ystävällisyyttä tai hyvää mieltä. Hyvä mieli olkoon pahasta. En hymyile enää koskaan.
HALOO?! Miten olis vaikka ihan sellanen käytäntö, että tehdään sitä, mikä hyvältä tuntuu eikä pohdittais aina jonkun ihmisen motiiveja joka asiaan? :D Sujuis elämä paljon helpommin.
En ihmettele miks jotkut miehet sanoo naisia mielenvikaisiksi, kun asiat väännetään niin, että aina on joku kiero salaliitto...- NSDAP_---
mä tierän mikä susta tuntuu hyvältä. mä tierän.
se gunguu. - NSDAP_-----
usassa jos jutskaat tumma ihoisen kanssa jos et katso sitä silmiin nii se ajattelee sulla olevan väkivaltaisia ajatuksia.
revi siitä salaliittoa. - umpi solmu
suomalainen nainen on niin solmussa estojensa kanssa että huh huh.aina odotetaan että mies tekee aloitteen mutta itse ei tehdä mitään.minä ainakin huomatessani isku yrityksen teen sen super vaikeaksi.tyyliin puhutkohan sinä nyt oikealle ihmiselle...yms. jos asia tehdään mulle vaikeaksi miksi minä helpottaisin naisten päämääriä.
- Siwan kassalla
Saakeli, ja se lähikaupankin tytsy on hymyilly joka kerta, ENKÄ MÄ OO TAJUNNU!
XD- NSDAP_----
oot homo. HOMO.
- Siwan kassalla
NSDAP_---- kirjoitti:
oot homo. HOMO.
Ja se kassatyttö lie sitä paitsi lesbo, kun hymyilee myös naisasiakkaille!
- hymyilen ilokseni
Olen nainen ja hymyilen paljon silmiin katsoen niin naisille kuin miehille enkä ole ikinä edes ajatellut, että joku ajattelisi sen olevan "aloite!!" Eli ei pelkästä hymystä kannata todellakaan kuvitella yhtään mitään se on vain hyvän tahdon ele ja ainakin itselläni se kuuluu ihan luonteeseeni ja iloisuuteeni! Juu, enkä tämän takia kyllä edes aio miettiä yrittäisinkö vähentää sitä, en aio, koska itsetäni tiedän, että hymyllä on sellaista voimaa jonka saa itse takaisin,
- Alfa Uros
Jos nainen on kykenemätön aloitteeseen, niin kyllä minä ainakin teen aloitteen hyvinkin rivakasti. Jos hän ei lämpene, niin ei voi mitään. Ainakin yritin ja ei tarvi sitten katua omaa nyhveröytään jälkikäteen :)
- jokupahan vaan....
Ihan pakko vaan kommentoida... Siis hyvä aihe, mietinkin vaan että ottaakohan miehet, jotka asiakkaina ovat, mun hymyilyn flirttinä tai tyyliin että oon kiinnostunu niistä? Heti ne tulee ympärille pyörimään ja kaikkee selittämään(olen siis baarissa töissä....), pitäskö mun olla sitte ns. naama norsun v**ulla siellä ettei ne käsittäis väärin mun ystävällisyyttä??? Melkeen heti alkaa kauhee lirkuttelu niillä ku vähä sattuu hymyilemään ja silmiin katsomaan, no toki siinä alkoholikin vaikuttaa, mutta anyways... Enkä mä nyt mitenkään tarkota että se niitten vika olis, lähinnä pohdin, onko vika minussa kun hymyilen??? :D
- jokupahan vaan....
Niin ja olen siis nainen.....
- se on vaan hauskaa
jokupahan vaan.... kirjoitti:
Niin ja olen siis nainen.....
Mukaville naistarjoilijoille voi olla joskus hauska baarissa heittää joku sana, jos ne on sen oloisia, ettei siitä pahastu. Ei siinä sen kummempaa tarvitse olla. En nyt itse muutenkaan ihan heti ajattelisi, että joku töidensä keskellä alkaisi oikein vakavammin tutustua vähän humalaisen asiakkaan kanssa, ellei ihan erityisesti ala siltä vaikuttaa (näinkin kyllä jopa joskus ehkä käynyt, mutta ei ihan jokapäiväistä ole...). Mutta useinhan se on mukavampi vaihtaa joku sana kuin olla tuppisuuna, ja alkoholi tosiaankin edesauttaa näitä asioita.
- P.K.
En ikinä unohda yhden ihanan miehen hymyä kun katseet kohtas töissä - mä siis olin töissä, hän omaistaan katsomassa. Muutama sana aina vaihdettiin kun nähtiin mutta kun jouduin vaihtaa työpaikkaa, en ole häntäkään nähnyt sen jälkeen..en tiedä mitä hän hymyllään ja katseellaan tarkoitti mutta itse ainakin kiinnostuin. Nyt on vaan liian myöhäistä ottaa asiasta selvää..
- ooon todistaja
kyllä ne hymyllä pitkälle pötkii ne thaimaalaisetkin naiset
- Hametta ikävä
Tuleehan sitä hametta ikävä jos se kokonaan häviää.
- 1213
Tätä samaa asiaa pohtiessa Da Vinci maalasi Mona Lisan, kun ei saanut koskaan selville mitä naisen hymy tarkoitti :)
- hymyhymyhymy
Hei, onhan hymy tietyllä tapaa naisen aloite, tuskin se yksin missään baarissa istuu. Yleensä mimmit istuu kaverinsa/kavereidensa kanssa. Miehethän yleensä tsiigailee pyllyjä tms. baarissa, jos ne on siellä kavereidensa kanssa tai yksin, ihan sama. Tai niin minä ainakin teen (olen siis mies) ja minusta se on normaalia. No, sitten jossain vaiheessa, mies näkee jonkun vosun tanssimassa, tai kävelevän ohi, hän alkaa seuraamaan sitä katseellaan tai jalan, tiäkste johonki tupakkikoppiin tms. mutta pitää etäisyyttä. (Niin mä ainakin teen) No sit se vosu saattaa istuskella siinä pöydässä yksin tai kavereidensa kanssa, ja mies on yleensä kauempana. Mies katselee muikkua vähän väliä, ja jos tämä kyseinen nainen huomaa itse, tai sitten hänen kaverinsa huomaa, että katselet sitä kyseistä muijaa, niin tämä muija tsiigailee todennäköisesti takaisin ja jos se tykkää, niin hymyilee... Eli siinä vaiheessa jos nainen katselee enemmänkin miestä ja "jää siitä tahalleen kiinni" (Eli siis mies huomaa sen) niin nainen on kiinnostunut ja odottaa miehen tekevän aloitteen, eli tulee pyytämään tanssimaan tai menee juttelemaan.
Jos juttu luistaa niin kannattaa ehkä tavata selvinkin päin.
Toki, mä en nyt sano että kaikki hymyt yms. muut jutut tapahtuu baarissa ja 2 promillen humalassa, mutta itse olen nyt niin väsynyt tms. että en keksi muutakaan paikkaa..
Ja naisille varoituksen sana: Miehen puheista ja olemuksesta paljastuu aika selvästi, onko se P****N perässä vai ei.
Koska teille muille miehille on käynyt niin, että nainen on tullu viereen seisomaan ja kysynyt lupaa istua pöytään? :)
Mutta FAKTAHAN ON SE: Että kyllä miehen tarvitsee tunnistaa HYMY ja hymy. ;) - lady2
Monet miehet pelkäävät naisia, jotka tekevät aloitteen. Miehet haluavat saalistaa. Naisen kuuluu olla saalistettavana. Onhan sellainen neinen paljon kiinnostavampi. Suomalaisilla miehillä on tässä paljon oppimista. Olen monesti ollut tilanteessa, jossa olen antanut vihreää valoa, mutta mies ei vain tajua ottaa sitä askelta. Passiivinen mies on sitä todennäköisesti sitten myös muissa toimissaan, joten antaa olla.
Passiivinen nainen on todennäköisesti passiivinen myös sängyssä joten antaa olla...
- 2+3
Mutta tällä palstallahan tulee harvinaisen selvästi esiin että "käytetty" nainen ei kelpaa.
Eihän ne ujot teinineitsyet tietenkään uskalla tulla miehille juttelemaan, nehän on siveellisiä ja vartioivat mainettaan!
Eli nyt palsta atm:t yhtäkkiä haluaakin lähestymisiä niiltä "käytetyiltä" naisilta, niinkö?
Ristiriitaista... - Komistus
Niin tuosta naisten hymyilystä jos sillä osoittaat, miehelle kiinnostusta niin ei siitä ota selvää ikinä, ymmärrä nyt näitä naisia. Mut näin sinkku miehenä voin sanoa et naiset voisivat flirtailla vähän enemmänkin, vaikka iskisivät silmää ekana sitten kaunis hymy naiselta niin avot. kyllä tuosta miehen kuin miehen rohkastuvan juttelemaan naisen kanssa. mut naisen silmät ja katse kertoo enemmän kuin tuhat sanaa!
- eipä muuta
Ole ottamatta selvää. Jos ei hymystä tajua niin ei voi mitään. Seuraavaa vaan katsastamaan. Ja kait sitä mieskin saa suutansa auki. Ei kun juttusille jos jäi jotain epäselvää.
- P.K.
eipä muuta kirjoitti:
Ole ottamatta selvää. Jos ei hymystä tajua niin ei voi mitään. Seuraavaa vaan katsastamaan. Ja kait sitä mieskin saa suutansa auki. Ei kun juttusille jos jäi jotain epäselvää.
Mun tapauksessa kyllä se kai selville ottamatta jää, koska en ole kyseistä miestä nähnyt missään sen jälkeen kun vaihdoin työpaikkaa. No, kivat muistot ainakin jäi :) ja onhan niitä ihania miehiä muuallakin..
- Ei ne ehdi
Höpö höpö..Naisen alote on sitä, et se ei huuda poliisia
kun sitä panee.Kokeilein pyöräsuojassa naapurin vaimoa,
hyvin meni.- :-P
Hyvin sanottu ja hyvin nussittu. :-P
- YksiKaikkienPuolesta
Hah, taidan olla ihastunut!
Pariin viikkoon en ole tämän veroisia nauruja saanutkaan.
Kiitokset ainakin ketjun keskivaiheilla kirjoitelleille, kyllä te toverit olette spesiaaleja! - kunhan ihmetttelen
Itse olen miettinyt mistä johtuu että monet nuoret naiset hymyilee minulle. Johtuuko se siitä kun olen aika laiha vai miellyttääkö ulkonäkö? Ainakin lukiossa vieressäni istuvat tytöt hymyilivät minulle ja jotkut pyörittelivät hiuksiaan.
- AI JAA
Ai jaa.... Ai pitäiskö vielä jutellakin tytön kanssa. Eikös se riitä että hyppää punkkaan vaan heti kun joku hymyilee.
Niinhän suurin osa näistä eronneista parisuhdeeksperteistäkin on tehnyt. Hypännyt punkkaan vaan. Ja sehän jatkuu tietysti vielä silloinkin kun ollaan elelty parisuhdehelvetissä eri naisten kanssa aina elämän loppuun asti !!!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432131Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151399Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141366Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3701243Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21938Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist161819Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19796- 75722
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57716Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101665