kuinka paljon olet siis laihtunut tuossa ajassa.
itse ajattelin että jos vain pystyisin pudottamaan 20kg tai enemmänkin tuossa ajassa?
kuinka paljon olet laihtunut noin 6kk?
13
6452
Vastaukset
- Mahdollista se on
18 kiloa noin 25 kilon ylipainostani. Tosin tuona aikana on ollut juhlia, pikkujouluja, kahden viikon lomamatka ym., jolloin olen syönyt kaloreita laskematta sekä juonut olutta ja punaviiniä.
Jos on reilusti ylipainoa, tämä kyllä onnistuu. Itse pidän pääsääntöisesti 1000 kcal:n päivävajetta ja syön paljon rahkaa, raejuustoa, salaattia, hedelmiä ja vihanneksia. Joka arkipäivä syön töissä siten, että neljänneslautasellinen on ns. pääruokaa, loput salaattia ja kasviksia.
Liikkunut en juuri ole, pelkkää hyötyliikuntaa harrastan (kävely paikasta toiseen, raput hissin sijasta jne). - temppis 83,4
Mitä tässä nyt tulee Syyskuun alusta aikaa, n. 3.5kk ja on lähtenyt about 21kg, vielä on 6kg normaali bmi lukemiin. Aika nautinnollista aikaa kun herättyäänkin muistaa olevansa lihava eikä sitten ookkaan :)
- light now
30 kg..Mut armoa ei pyydetty eikä annettu.
Ei ollut repsahduksen repsahdusta! - laihdutus1
kiitoksia vastauksista,ja lisää saa lähettää.. ;D
itse pitäisi enää laihduttaa 29kg ja toivon että pystyisin edes puolet tuosta laihduttamaan hyvis ajois pois :) eihän tässä mikään kiire toki ole mutta haluisin vain tuossa ajassa parempaan päin päästä. - cuba libre
Kannattaa unohtaa aikarajat. Näyttää siltä, että mitä nopeammin laihtuu niin sitä hanakammin keho ottaa omansa takaisin, eikä sille juuri voi mitään. Tuo 20kg on vielä vähän tiukahko, kenties 12kg, mutta edelleen... aikaraja sucks.
- Mahdollista se on
Ei pidä nykytietämyksen valossa paikkaansa. Eivät ne nopeammin laihdutetut kilot yhtään sen nopeammin takaisin tule. Eivätkä välttämättä ollenkaan, jos opettelee syömään kuten hoikka ihminen. Ei siis niin, että kolme kuukautta suurella kalorivajeella ja paluu entiseen, ei edes niin että puoli vuotta pienemmällä kalorivajeella ja paluu entiseen. Yhtä kaikki saa kilonsa takaisin, jos kuvittelee että laihdutetut kilot pysyvät noin vain poissa.
Jokaisella on oma tapansa laihduttaa. Itse suosin nopeaa tapaa, koska se motivoi jatkamaan ihan eri tavalla kuin esim. kilon pudotus kuukaudessa - kilollahan saa painonsa heittelemään muutenkin helposti.
Tiukkoja aikarajoja ei tietenkään kannata ottaa. Mutta alkuperäinen kysymys kuului, onko 20 kg:n laihduttaminen puolessa vuodessa mahdollista. Oma vastaukseni on kyllä, mutta se vaatii itsekuria ja todennäköisesti myös selvän ylipainon. Normaalipainon rajoissa laihduttaminen ei välttämättä ole yhtä helppoa, sanovat. Teoriassa senkin pitäisi isolla kalorivajeella onnistua. - cuba libre
Mahdollista se on kirjoitti:
Ei pidä nykytietämyksen valossa paikkaansa. Eivät ne nopeammin laihdutetut kilot yhtään sen nopeammin takaisin tule. Eivätkä välttämättä ollenkaan, jos opettelee syömään kuten hoikka ihminen. Ei siis niin, että kolme kuukautta suurella kalorivajeella ja paluu entiseen, ei edes niin että puoli vuotta pienemmällä kalorivajeella ja paluu entiseen. Yhtä kaikki saa kilonsa takaisin, jos kuvittelee että laihdutetut kilot pysyvät noin vain poissa.
Jokaisella on oma tapansa laihduttaa. Itse suosin nopeaa tapaa, koska se motivoi jatkamaan ihan eri tavalla kuin esim. kilon pudotus kuukaudessa - kilollahan saa painonsa heittelemään muutenkin helposti.
Tiukkoja aikarajoja ei tietenkään kannata ottaa. Mutta alkuperäinen kysymys kuului, onko 20 kg:n laihduttaminen puolessa vuodessa mahdollista. Oma vastaukseni on kyllä, mutta se vaatii itsekuria ja todennäköisesti myös selvän ylipainon. Normaalipainon rajoissa laihduttaminen ei välttämättä ole yhtä helppoa, sanovat. Teoriassa senkin pitäisi isolla kalorivajeella onnistua.Minunkin vastaukseni on kyllä, koska olen niin tehnyt, alle puolessa vuodessa. Ja se kovin haaste on, aina, se seuraavat 5-50 vuotta. Ei niinkään se pudotus, onnistui helpohkosti.
- Mahdollista se on
cuba libre kirjoitti:
Minunkin vastaukseni on kyllä, koska olen niin tehnyt, alle puolessa vuodessa. Ja se kovin haaste on, aina, se seuraavat 5-50 vuotta. Ei niinkään se pudotus, onnistui helpohkosti.
Heh, mulla ei enää ole onneksi 50 vuoden haastetta, koska täytin jo 50 :)
Mutta onnea kaikille hitaasti ja nopeasti pudottajille; satsaus omaan itseen ja terveyteen ei ole koskaan pahaksi eikä liian myöhäistä. Mukavaa joulunodotusta ja itse joulua!
- laihdutus1
Juu tiedetään ettei aikarajat oo oikein hyvii laihdutuksessa.
ja saanhan sitten sen toisen 10kg pois kevään puollella.- cuba libre
Juu, kyl se siitä, samassa veneessä ollaan.
- mies..
Laihtunut olen 15 Kg. Lenkkeilin, mutta vasen kantapää alkoi vihlomaan ja lopulta kun jalka meni nilkutusasteelle, pidin 2 kuukauden paussin. Kun jalka vieläkin arsitaa keksin uinnin ja paino lähti taas laskemaan :) Hyvä oli kumminkin että tässä kahden kuukauden paussin aikana paino ei lähtenyt nousemaan. Tavoitteena kesään mennessä toiset 15 kiloo pois.
- sfsdfsdfttyty
On mahdollista. 22 kiloa itse laihdutin kerran tuossa ajassa. Lähtöpaino 108, 6kk jälkeen 86.
- laihdutus1
No hyvä että mahdollisuus on tiputtaa se paino minkä haluaa pois. :D
itse päätin tässä ruveta seuraamaan oikee kunnolla et kuinka paljon tiputan esim viikoissa tai kk.. :)
ja yritän tehdä vaikka mitä että se paino vain menis sinne alaspäin.
:D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918