Kävin tänään Tampereen Kalevan ABC asemalla laittamassa ilmaa renkaisiini. Ilmalaite ei toiminut, joten menin myymälään kysymään onko komressori päällä.
Tiskin takana oli hyvin kaunis, viehättävä tyttö, jonka rinnassa luki Justiina.
Hän sanoin kauniisti hymyillen laitteen olevan kunnossa. Yritin uudelleen jolloin sain sen toimimaan. Oli ehkä jäässä.
Justiina oli niin ystävällinen, että kiitos vielä kerran ja tulen mielelläni toistekkin.
Terv. Pekka.
Hyvästä palvelusta?
Pekka
3
153
Vastaukset
- adfjfdh
Tulitko Justiinan sisään vai päästitkö ulkopuolelle? Ihan vain sillä kysyn että uskaltaako itse enää käyttää...
- siinäpä arvoitus
Oliko Justiinalla sittenkin kaulin piilossa tiskin takana?
- En tajua
Itse asiassa se ei ollut Justiina vaan Justin, noin 35-vuotias hyvin lihava ja karvainen miespuolinen työtenkijämme.
Olit potkukelkalla liikenteessä joten en halua edes arvata mihin laitoit sitä ilmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741