Kävin tänään Tampereen Kalevan ABC asemalla laittamassa ilmaa renkaisiini. Ilmalaite ei toiminut, joten menin myymälään kysymään onko komressori päällä.
Tiskin takana oli hyvin kaunis, viehättävä tyttö, jonka rinnassa luki Justiina.
Hän sanoin kauniisti hymyillen laitteen olevan kunnossa. Yritin uudelleen jolloin sain sen toimimaan. Oli ehkä jäässä.
Justiina oli niin ystävällinen, että kiitos vielä kerran ja tulen mielelläni toistekkin.
Terv. Pekka.
Hyvästä palvelusta?
Pekka
3
135
Vastaukset
- adfjfdh
Tulitko Justiinan sisään vai päästitkö ulkopuolelle? Ihan vain sillä kysyn että uskaltaako itse enää käyttää...
- siinäpä arvoitus
Oliko Justiinalla sittenkin kaulin piilossa tiskin takana?
- En tajua
Itse asiassa se ei ollut Justiina vaan Justin, noin 35-vuotias hyvin lihava ja karvainen miespuolinen työtenkijämme.
Olit potkukelkalla liikenteessä joten en halua edes arvata mihin laitoit sitä ilmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653