Millaisia muistoja teillä on opiskelija-asumisesta?

2 3

Hauskoja kertomuksia...

20

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex-Opiskelija.

Jatkuvia bileitä, ristiin nussimista, kännisiä pullonpyörityssessioita jotka päättyi orgioihin jne.

Voi niitä aikoja.

• Ex-Opiskelija.

Asuntolassa oli aina se outo ätmirunkkari, joka oli vähän kuin bileporukan maskotti ja joka juotettiin ensimmäistä kertaa känniin ja kuunneltiin sen kännisiä horinoita huvittuneena samaan opiskelijatytöt kaunalossa naureskellen ätmille joka ensikänninsä huumassa hölmöilee.

Voi niitä aikoja.

• Itse asuin opiskeluaikana

kimppakämpässä hyvien kavereiten kanssa. Mutta välilä rupesi tympäisemään,kun näki samoja naamoja joka päivä.. Olen kuitenkin sellainen,että tarvitsen omaa rauhaa.
      Silloin myös tuli juotua alkoholia ja biletettyä aika paljo.. Joskus jopa kauheassa krapulassa ja väsyneenä aamulla kouluun,kun venyi aamuun asti bileet..
      Olen noista ajoista aika paljon muuttunut harvoin juon ja käyn baarissa. Olen mieluummin selvinpäin..

• Totuus esiin

Kuinka monen miehen/pojan kanssa nussit opiskeluaikoina?

• Totuus esiin kirjoitti:

Kuinka monen miehen/pojan kanssa nussit opiskeluaikoina?

ompa tällä palstalla ilkeitä miehiä..

• Totuus esiin
        lilja.karma kirjoitti:

ompa tällä palstalla ilkeitä miehiä..

Kuinka niin? Kerro nyt totuus. Vai häpeätkö seksuaalihistoriaasi? Miksi olet nussinut niin monen miehen kanssa, jos häpeät kertoa siitä?

• Hämärän rajoilta

Kokemukseni "opiskelija-asumisesta" liittyy paradoksaalisesti siihen välivuoteen jona en opiskellut mutta asuin HOAS:in solussa - olin suorittamassa siviilipalvelusta. (Sitä miten sivari voi asua HOAS:illa vaikkei muuten asuisi siellä tai koko kaupungissakaan ei pysty selittämään järki vaan jonkinlainen hyväveliverkosto, mutta se on toinen ja epäolennainen tarina.)

Alkuun kolmen solun huoneistossa yksi huone oli tyhjänä ja toinen kiinalaisten miehittämä. Koska keittiö oli aina pommin jäljiltä ja olohuone varastona, katsoin parhaaksi vetäytyä huoneeni rauhaan suihku-, vessa- ja jääkaapillakäynnit poislukien; mikroaaltouuni, vedenkeitin ja leivänpaahdin riittävät käytännössä kaikkeen. Mielestäni asumisessa näin ei ollut mitään vikaa; huoneeni oli rauhallinen, Kaukoidän "kämppikset" (joiden kanssa en koko aikana vaihtanut kymmentä sanaa enempää) olivat epäsiistejä mutta eivät metelöineet tai tahtoneet sosialisoida (yksi miinus vastaan kahta plussaa!), ja soittimeni mahtuivat sängyn ja pienen pöydän ohella hyvin huoneeseen. Oh, the good times...

Kiinalainen tyyppi vaihtui vuoden mittaan toiseen samanmoiseen, mutta hänen tapansa pysyivät samana kuin edeltäjänsä. Kiusalliset tilanteet alkoivat vasta kun minä ja harmikseni entropiaan mutta onnekseni introversioon taipuvainen kinkkendaali saimme asuintoveriksemme plösön pojan täältä koto-Suomesta.

(Tuoretta kokeellista säveltaidetta seuraavan kuvauksen taustamusiikiksi luennan ajaksi: http://tinyurl.com/bot4hwe)

Ensitapaaminen oli ikimuistoinen: tyyppi tuli kalsareissa vastaan yhteisissä tiloissa ja esitteli vitivalkoisen vatsansa raskausarpia, karttoja maailmoista joihin en olisi tahtonut senkään vertaa tutustua. Puhetyyli oli huoliteltua yleiskieltä possessiivisuffikseja myöten ja ääni rotevaan olemukseen nähden yllättävän hento.

Sanotaan ensivaikutelman olevan ratkaiseva. Annoin kuitenkin hänelle mahdollisuuden parantaa tästä, etenkin kun kyse oli musiikki-ihmisestä. Yrityksemme kommunikoida yhteisellä kielellämme kuitenkin katkesivat heti alkuunsa kämppiksen klassiseen taustaan (tai omaan populaaritaustaani), mikä tarkoitti kansan kielellä sitä, ettei miekkonen olisi - erästä rumaa mutta osuvaa ilmausta lainatakseni - pystynyt käymään edes paskalla ilman partituuria. Kysyin häneltä, irtoaako jazz, johon hän vastasi opetelleensa joskus joitakin jazz-sooloja nuoteista - missä vaiheessa hipsin huoneeseeni vähin äänin miettimään jazzin olemusta. Musiikki on universaali kieli mutta sen eri murrealueet eivät välttämättä ymmärrä toisiaan. Annoin siis tyypin hinkata etydejä huoneessaan rauhassa, mitäpä minä taas niistä olisin ymmärtänyt.

Tämän jälkeen kohtasimme yhteisissä tiloissa vain harvoin, mutta liian monet kohtaamisistamme pakollisine small talkeineen sekä alkoivat kämppiksen kuvauksista vatsansa toiminnasta että päättyivät siihen. Hänen narratiiviset kykynsä eivät kielellisestä virheettömyydestään huolimatta riittäneet tekemään ripulien kuvauksista jännittäviä, etenkin kun yhteinen jääkaappimme oli jo aiemmin ehtinyt spoilata minulle mahdolliset juonipaljastukset.

Pakko myöntää, että tuolla oudolla asuintoverilla oli itsetunnolleni suuri merkitys. Hän avasi silmäni näkemään, etten sittenkään ollut ihan toivoton tapaus. Tuona vuonna kuntoni nousi, sillä jostakin syystä myös intoni käydä tekemässä kympin lenkkejä kasvoi. (Tunsin jopa jonkinlaista sadistista mielihyvää palattuani hikisenä lenkeiltäni ja törmättyäni häneen jääkaapilla, kun hän oli hakemassa energiajuomaa. Minä en tarvinnut juomia, tunsin tuolloin olevani itse puhdasta energiaa... ja tämän kohdan ambiguiteettistä luonnetta saatte ihan vapaasti halutessanne tulkita queer-näkökulmasta, mutta tekijän intentiota älkööt siihen sotkeko.) Harmi etten muista hänen nimeään, joten en voi edes googlata, mitä tyypille kuuluu; onko hän jo päässyt kopperostaan johonkin - sillä kaikkihan on mahdollista, uskoimme siihen tai emme.

• En häpeä mutta minulla on periaate en huutele seksikumppaneiden määrästä.

• Ei mitään eroa nykyiseen. Kämppäkin on sama.

• Mies1985

Niitähän on aika paljonkin, varsinkin jos lyhyet pätkät lasketaan.

Kuitenkin yksi juttu mitä en ole ennen kertonut on se kun olin 24-vuotias ja tutustuin koulun loppuvuodesta etäisesti yhteen naiseen. Hän oli aina jotenkin ynseä ja tympeä vaikka olin hänelle ystävällinen. Ainut kerta kun hänen silmänsä vähän kirkastuivat oli kun hän kysyi että opiskelenko kasvatustiedettä tms. kun kritisoin opettajien pedagogisia taitoja. Eli ilmeisesti olisin voinut olla kiinnostava jos olisin sanonut tekeväni niin. Hän ihailikin erästä edesmennyttä tiedemiestä vaikka en usko että hän itse mikään varsinainen älykkö oli.

• aghaghadgadg

"kun kritisoin opettajien pedagogisia taitoja"

"en usko että hän itse mikään varsinainen älykkö oli"

mistä toi itseluottamus ja paremmuuden tunne kumpuaa? noi on aika paeruslauseita sun jutuissa. tai yleensäkkin toi älykkyys on sellanen asia mistä pitkäaikaistyöttömät alkaa jossain vaiheessa jauhaa. aletaan vetäytyä omaan kuoreen ja ja keksitään että ollaan muita parempia. se on varmaan alitajunnan suojamekanismi masennusta vastaan.

• Auts.

Eikös tässä ollut kysymys opiskelija-asumisesta? Ei kai tuo nainen sentään niin onnekas ollut, että olisi päässyt kämppäkaveriksesi...?

• ya44a5
        aghaghadgadg kirjoitti:

"kun kritisoin opettajien pedagogisia taitoja"

"en usko että hän itse mikään varsinainen älykkö oli"

mistä toi itseluottamus ja paremmuuden tunne kumpuaa? noi on aika paeruslauseita sun jutuissa. tai yleensäkkin toi älykkyys on sellanen asia mistä pitkäaikaistyöttömät alkaa jossain vaiheessa jauhaa. aletaan vetäytyä omaan kuoreen ja ja keksitään että ollaan muita parempia. se on varmaan alitajunnan suojamekanismi masennusta vastaan.

Mies1985 ei pääse kouluun ja keksii juurikin suojamekanismina, että se johtuu siitä, että hän on liian älykäs ja opettajat liian tyhmiä.

• meidkei

Inhosin viikonloppuja ja iltoja opiskelijakämpillä. Hyvin usein lähdinkin vanhemmilleni kotiin siis viettämään iltojani ja viikonloppuja. Lopulta luovuin koko opiskelijakämpästä ja kuljin kouluun 100km päivittäin autolla.

Mua ei kiinnostanut himo lukeminen, eikä bilettäminen. Kotona oli kiva kuunnella musiikkia omassa rauhassa ja pohdiskella maailmanmenoa. Eli ei mulla ole hauskaa kerrottavaa. Tylsä tavis nainen kun olen.

• Asuin opiskeluaikoina äitini luona ja asun täällä edelleen.

Ei minulla ole mitään syytä hankkia omaa kämppää, sillä ei kukaan neitsyt teininainen kuitenkaan suostu tulemaan sinne kanssani. Tai voihan se olla, että yksin asuva mies olisi niiden silmissä houkuttelevampi kuin kotona asuva. Mutta joka tapauksessa: Ensin pillu, sitten asunto!

• cxz.

"Tai voihan se olla, että yksin asuva mies olisi niiden silmissä houkuttelevampi kuin kotona asuva."

on, on.

mitä muuten opiskelit?

• ............

Mitähän äitisi sanoisi, jos tietäisi, että kirjoittelet täällä naisten raiskaamisesta?

• Olen palstalla kertonut asuinpaikkani ja ikäni, joten en viitsi kertoa koulutuksestani että edes jonkinlainen anonymiteeti säilyisi. Mutta opiskelin toisen asteen ammattitutkinnon.

• miguel miguel

Asuin ekan vuoden solussa opiskelija-asunnossa ja olihan se nyt täyttä skeidaa. En mä jaksa katsella samassa kämpässä muita ihmisiä, haluan oman tilan ja rauhan. Se oli jotenkin tosi ankeaa elämää, eikä koti tuntunut yhtään oikealta kodilta. Ainoa hyvä juttu oli kun samassa talossa asui yksi yliopistolta tuttu tyttö, jonka kanssa tutustuin ja vietimme välillä aikaa yhdessä. Hänellä oli kyllä poikaystävä, mutta koska poikaystävä oli jäänyt Helsinkiin, niin siinä oli seuralle tilausta.

• tota noin

Olen monen opiskelijaneitosen sisään spermani laskenut, ja edelleen lasken. Kiimaisia tapauksia ovat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2131
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1399
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1366
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      370
      1243
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      938
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      161
      819
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      796
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      722
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      716
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      665
    Aihe