Hei,
olen 18v nainen ja vielä neitsyt.
Haluaisin harrastaa jo seksiä mutta en ole löytänyt ketään luotettavaa kumppania. Mietin tässä että mitä saattaisi seurata jos menisin ja harrastaisin seksiä baarista tapaamani miehen kanssa?
Olen jo kyllästynyt odottamaan sitä mr oikeaa jonka kanssa voisin menettää neitsyyden hänelle tunteiden kanssa :(
Kannattaako neitsyys menettää yhdenyön jutulle?
16
1460
Vastaukset
- nelikymppinen1
Ilman muuta voi harrastaa seksiä baarissa tapaamansa miehen kanssa...mutta suosittelisin kyllä odottamaan että se mies olis ees jotenki semmoinen jonka kanssa voisit kuvitella olevasi pidempäänkin! Tulee vaan helposti ihan tylsä ja tyhjä olo jos antaa itsensä jollekin ihan satunnaiselle kulkijalle. PALJON parempaa seksi on sen oikean rakkaan kanssa kun uskaltaa kunnolla antautua!
- dhdjb
Ei kannata tehdä sitä minkään random baarituttavuuden kanssa. On liian suuri riski, että siitä tulisi epämiellyttävä kokemus.
Tutustu mielummin vaikka johonkin mieheen netin kautta. Sillä tavalla voit rauhassa pikku hiljaa varmistua siitä että hän on oikeasti luotettava ja mukava ihminen. Voit sopia kaikki pelisäännöt hänen kanssaan etukäteen, niin ettei sitten sängyssä vasta tarvitse huomata esim. että mies ei suostukaan käyttämään kortsua tai jotain.
Voit myös rauhassa sopia ettei heti hypätä sänkyyn vaan tavataan vaikka ensin kasvotusten muissa merkeissä pari kertaa jne...
Voit tehdä siitä kaiki puolin mukavan kokemuksen.
En usko että netin kautta on mitenkään kovin vaikeaa löytää kivaa seuraa. En usko että pettyisit jos päättäisit tutustua vaikka minuun. :)
Mutta missä päin Suomea suurinpiirtein mahdat asua?- vuoristoneuvos
Ei koskaan mitään netin kautta. Varsinkaan noin ainutlaatuista.
Ihmiseen pitää tutustua ja uskoa enempäänkin kuin yhteenkertaan.
Joku kysyykin että mikä kiire. Aika menee nopsaan ja sopiva mies tulee vastaan ilman ansojakin aivan itsekseen. - dhdjb
vuoristoneuvos kirjoitti:
Ei koskaan mitään netin kautta. Varsinkaan noin ainutlaatuista.
Ihmiseen pitää tutustua ja uskoa enempäänkin kuin yhteenkertaan.
Joku kysyykin että mikä kiire. Aika menee nopsaan ja sopiva mies tulee vastaan ilman ansojakin aivan itsekseen.Sinänsä olen samaa mieltä kanssasi siinä, että sen kuuluisi kyllä mennä niin että uskoa on enempäänkin kuin yhteen kertaan, mutta kun aloittaja kerran nimenomaan etsii yhden yön juttua, niin totta kai hänen kannattaa silloin tehdä siitä mahdollisimman hyvä yksi kerta. Ja kyllä netti silloin on melkeinpä paras vaihtoehto seuran hakuun.
Mihin sinun kammosi nettia kohtaan perustuu? Kyllähän netin kautta voi halutessaan löytää sellaistakin seuraa jonka kanssa juttu ei jää vain yhteen kertaan.
Moni nainen on jäänyt ikisinkuksi eläessään siinä harhassa, että kyllä se unelmien prinssi sieltä joskus tulee vastaan vaikkei mitään asian eteen tekisikään. - vuoristoneuvos....
dhdjb kirjoitti:
Sinänsä olen samaa mieltä kanssasi siinä, että sen kuuluisi kyllä mennä niin että uskoa on enempäänkin kuin yhteen kertaan, mutta kun aloittaja kerran nimenomaan etsii yhden yön juttua, niin totta kai hänen kannattaa silloin tehdä siitä mahdollisimman hyvä yksi kerta. Ja kyllä netti silloin on melkeinpä paras vaihtoehto seuran hakuun.
Mihin sinun kammosi nettia kohtaan perustuu? Kyllähän netin kautta voi halutessaan löytää sellaistakin seuraa jonka kanssa juttu ei jää vain yhteen kertaan.
Moni nainen on jäänyt ikisinkuksi eläessään siinä harhassa, että kyllä se unelmien prinssi sieltä joskus tulee vastaan vaikkei mitään asian eteen tekisikään.Tuli tuossa mieleen tästä asiasta ..... Kun kaksi nuorta kasvaa lähetysten vaikka naapurostossa, niin mikä estää kahta "tuttua" tekemästä palvelusta.
Se ainakin on jollain tapaa turvallinen juttu, jos on vuosien varrella muuten tutustuttu.
Näin ainakin ennen maalla ihmiset teki, en kiellä etteikö sitä naapurin tyttöa mietitty
- mummo 50+
Mihin sulla kiirre?
- arvosta elämääsi
Aikoihin on päästy, että sekiin on tuollainen kiire. Odota kunne löydät miehen jonka kanna tahdot elää vaikka elämäsi loppuun asti. Silloin keksikin on sitä, mihin se on tarkoitettu. Pidä puhtauttasi kunnia-asiana .
- rumamies
Muista ainakin sit et miehellä on kondomi jos harrastat seksiä yhen illan jutun kanssa. Monet miehet selittää et ekalla kerralla nainen ei voi tulla raskaaksi jos ei ole kondomia. Se on huijausta ja ekalla kerralla voi siis tulla raskaaksi. Eikä sit hirveessä kännissä kannata sitä tehdä. Vois olla hyvä jos tutustuisit mieheen ensin vaikka kuukauden ja sit tekisit sen.
- ei koskaa ei
Typerää antaa tuollaista kortsuohjetta. Tuollainen on suora vastaus siihrn, että yhdenillanjuttu on ok!
Yhdenillanjuttu ei monestikkaan ole mikään ratkaisu mihinkään...... Eikä varsinkaan noin tärkeässä asiassa kuin seksin alkamisessa.... Hyi sinua!
- Give me Give me Give
Anna mä vien"kalleimpasi". Olen erittäin nuorekas ja hyväkroppainen 43v mies joka osaa hommansa ja tekee sen tyylillä.Voin ruveta vakavaankin suhteeseen jos niin haluat.
- neuvoja12
Ota baarista useampi mies mukaan. Silloin saat kunnon kyytejä koko yön.
- nanannadelta
Ite oon 17v tyttö, menetin neitsyyteni kännissä n. kuukaus sitten. Pitkäaikainen parisuhde päättyi, joka oli täyttä paskaa. Tuhlasin pari vuotta elämästäni ihan turhaan ja päätin aloittaa oikeasti elämään. Eli siis, kännissä viinapullon jälkeen harrastin seksiä ystäväni kanssa, ei suunniteltu sitä etukäteen, se vain tapahtui (vaikka olin jo kotona päättänyt että tänään vois jotain tapahtua). Edelleen ollaan kavereita :)
Se riippuu varmaan aikalailla ihmisestä, ja siitä miten ajattelee neitsyydestään. Mäkin varjelin neitsyyttäni, päätin että annan sen sellaiselle miehelle jonka kanssa haluan olla ja kuka on se oikea. Parivuotta siinä säädettiin tämän "oikean" kanssa, enkä harrastanut seksiä hänen kanssaan. Oon ilonen siitä. En kadu tätä neitsyyden menettämistä, se oli mulle enemmänkin taakka. Nyt on paljon helpompaa, kun ei tarvitse miettiä mistä on jäänyt paitsi.
Tee niinkuin itestäsi parhaalta tuntuu :)- stillavirgin
Onpa ikävä kuulla että elit huonossa parisuhteessa noinki kauan.
Varmasti opit elämän kannalta tärkeitä
asioita tästä parisuhteesta.
Hyvä kuulla ettet niinkään kadu neitsyyden menettämistä ystäväsi kanssa.
Onko teiän ystävyyssuhde muuttunut jotenki tuon tapahtuman jälkeen?
- 10+4
AP:lle: Tottakai!
- nanananadelta
Emme ole olleet yhteyksissä kaverini kanssa, koska emme muutenkaan aikaisemmin pitäneet jatkuvasti yhteyttä. Luulen kyllä että kaikki jatkuu samalla tavalla kuin ennen. Jos hän olisi kiinnostunut, luulen että hän olisi ottanut yhteyttä.
Eli jatketaan siitä millasta oli ennen sitä :) - ewijfosjfsd
Itse menetin neitsyyteni yhdenillan jutulle, mutta eipä se sillee kaduta. Tietenkin silloin oli vähän sellanen outo olo, mutta minkäs sille voi jos parisuhde ei ole kiikarissa. Muista se kortsu, ja älä anna kenenkään kuitenkaan tehdä mitään pahaa, vaan kerro miten asiat oikeasti ovat, eli että olet neitsyt. Silloin toinenkin osapuoli osaa auttaa asian kanssa :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418