Nettideittajissa vikaa(ko)?!

pohdiskeli-ja

Kun aina ihmetellään ja puhutaan, siitä ketä on netissä ja hakevat täältä seuraa, et niissä ihmisissä on jotain vikaa.

Ni mikä teis on vikana, miks te haette seuraa netistä ettekä normaalista elämästä? Onko tää joidenki säälittävien sinkkujen kerho niinkun puhutaan?

Ihan mielenkiinnosta vain utelen, kannattaako tällainen nettideittailu?

Ja anteeksi jos nämä kysymykset nyt loukkaavat tai pahoittaa jonkun mieltä! Tässä vain pohdiskelen :)

9

244

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ok vaihtoehto

Netti kai on jo nykyään "normaalia" elämää ajatellen sitä väestönosaa joka nykypäivänä räplää läppäreitä tai älypuhleimia sosiaalisessa mediassa päivittäin,.

Näin ollen sosiaalisen median kautta seuranpito/ja -haku on niinikään normaalia. Oman kokemukseni mukaan ihmiset joita olen tätä kautta tavannut ovat olleet ihan fiksuja. On ollut kiva kun heti ensitapaamisen yhteydessä tiedän jo aika lailla kaverin ajatuksista.

Pidän enemmänkin epänormaalina tarvetta vetää lärvit ja yrittää sitten alentuneella harkintakyvyllä löytää pitkä ja pysyvä parisuhde ravintolasta kello 03-04 aamuyöllä.
      Örveltäjiä on toki täälläkin kiusana, mutta niille ei ole pakko vastata mitään.

• Ihan samaa porukkaa täällä pyörii kuin tuolla live-elämässäkin. Laidasta laitaan löytyy kulkijaa. On kaunista / komeaa ja vähemmän kaunista / komeaa, fiksua ja vähemmän fiksua, sosiaalista ja vähemmän sosiaalista.

Jos johonkin baariympäristöön verrataan, niin veikkaisin, että netissä ehkä vähän korostuu vain vähän tai ei ollenkaan alkoholia käyttävien osuus. Eli varmaankin enemmän löytyy juuri niitä, jotka eivät juurikaan baareissa aikaansa vietä. Mutta noin yleisesti tosiaan samaa väkeä täällä on kuin muuallakin. Moni on aktiivinen sekä netissä että live-elämässä.

Itse en muuten pahemmin ole törmännyt puheisiin siitä, että netistä seuraa hakevissa olisi jotain vikaa. Enkä kyllä piittaisikaan, vaikka joku sellaisia väittäisi. Omapahan olisi häpeänsä, jos olisi niin kapeakatseinen.

Mitä tulee siihen, että kannattaako nettideittailu, niin oman kokemukseni perusteella kannattaa ilman muuta. Missä muualla olisi yhtä suuri määrä muita oman ikäluokan sinkkuja koolla? Yhtä suuren treffimäärän järjestäminen suunnilleen samanhenkisten naisten kanssa ei live-elämästä onnistuisi ainakaan minulta mitenkään. Kyllä siis ainakin omalla kohdallani pariutumismahdollisuudet ovat netin kautta ilman muuta parhaat. Tarkoituksena kun ei kuitenkaan ole löytää ketä tahansa, vaan se oikeasti hyvä ja samanhenkinen kumppani.

• älyvapaata

Niin, missä nirppanokkaisuus saa siivet, no se on netti, kun voi kasvottomana
        räknätä toisten vikoja ja itse ollaan liikkeellä saatan*n pitkien tasolistojen kanssa.

Ei toimi, koettu on..

• älyvapaata kirjoitti:

Niin, missä nirppanokkaisuus saa siivet, no se on netti, kun voi kasvottomana
        räknätä toisten vikoja ja itse ollaan liikkeellä saatan*n pitkien tasolistojen kanssa.

Ei toimi, koettu on..

No, ainakin minun kohdallani kyllä toimii. Muutamassa vuodessa on ollut kymmeniä treffejä fiksujen ja mukavien naisten kanssa, joista kehittyi pari lupaavaa suhdettakin. Toimii siis hyvin, vaikka koskaanhan sen sopivan löytäminen ei helppoa ole. Joka tapauksessa paljon vaikeampaa se live-elämässä olisi.

• miesvm67
        discovery-74 kirjoitti:

No, ainakin minun kohdallani kyllä toimii. Muutamassa vuodessa on ollut kymmeniä treffejä fiksujen ja mukavien naisten kanssa, joista kehittyi pari lupaavaa suhdettakin. Toimii siis hyvin, vaikka koskaanhan sen sopivan löytäminen ei helppoa ole. Joka tapauksessa paljon vaikeampaa se live-elämässä olisi.

Komppaan täysin discoverya, ei suhteen luominen "elävässä elämässä" ole sen helpompaa. Netin kautta löytää mahdollisia deittikamujakin nopeammin kuin elävässä elämässä, mulla ainakaan ei ole edes aikaa alkaa juoksemaan kaiken maailman harrastuksissa sitä kumppania etsimässä.

Ma: kuntosali, kirjallisuuspiiri, filharmonikot
        Ti: marjanpoimijat, kuntosali, laulukuoro
        Ke: kuntosali, vesijuoksu, viinikurssi
        To: koirayhdistys, kuntosali, jooga
        Pe: kuntosali, vapaa-ajattelijat, zumba
        La: sienikurssi, kuntosali, suomi-venäjäseura
        Su: kuntosali, kokkikerho, taitoluistelu

Ei ehkä mun juttu mutta noinkin jotkut yrittää, luulis palavan loppuun. Netin kautta kyllä helpompaa..

Mutta jokainen toki tyylillään :D

• miesvm67 kirjoitti:

Komppaan täysin discoverya, ei suhteen luominen "elävässä elämässä" ole sen helpompaa. Netin kautta löytää mahdollisia deittikamujakin nopeammin kuin elävässä elämässä, mulla ainakaan ei ole edes aikaa alkaa juoksemaan kaiken maailman harrastuksissa sitä kumppania etsimässä.

Ma: kuntosali, kirjallisuuspiiri, filharmonikot
        Ti: marjanpoimijat, kuntosali, laulukuoro
        Ke: kuntosali, vesijuoksu, viinikurssi
        To: koirayhdistys, kuntosali, jooga
        Pe: kuntosali, vapaa-ajattelijat, zumba
        La: sienikurssi, kuntosali, suomi-venäjäseura
        Su: kuntosali, kokkikerho, taitoluistelu

Ei ehkä mun juttu mutta noinkin jotkut yrittää, luulis palavan loppuun. Netin kautta kyllä helpompaa..

Mutta jokainen toki tyylillään :D

Minusta kun tuntuu, että useimmilla sinkkunaisilla harrastelista on juuri tuollainen, ja silti haetaan kumppania netistä. Ihmettelen vain, että mihinkä rakoon se mahdollinen suhde mahtuisi?

• ....................

En tiedä mikä on "normaali elämä", mutta itse kokeilin nettideittejä koska en juo alkoholia tai käy baareissa ja halusin löytää samanhenkisiä ihmisiä. Netissä oli myös helppo etsiä seuraa kun tiesi että kaikki (ainakin melkein kaikki) muutkin etsivät samaa. Minulle ei myöskään ole helppoa noin vain mennä juttelemaan vieraille ihmisille ja ajattelin että netistä löytyisi kivoja ujoja poikia :) Lisäksi opiskelen naisvaltaisella alalla joten sieltäkään ei niin helposti olisi löytynyt treffiseuraa.

Kanatti kokeilla. Kirjoittelin monien mukavien poikien kanssa ja tapasin noin viittä. Yhdestä tuli sitten poikaystäväni ja vielä ollaan yhdessä yli kolmen vuoden jälkeen..

Ilmeisesti siellä on miehiä enemmän joten naisille voi olla helpompi löytää seuraa...

• uygyugu

Tästä syystä itsekin olen käyttänyt viinan kanssa läträäminen ei kiinnosta, olen vähän ujo ja miehenä miesvaltaisella alalla tai no en kyllä enää, mutta suurin osa ulkomaisia työntekijöitä akselilta Venäjä, Viro ja Ukraina, joten en ole heistä kiinnostunut seurustelumielessä.

• Käytän nettiä, kun elävästä elämästä ei ole löytynyt ketään. Tosin yhtä surkeasti menee netissäkin.

Livenä en pysty lähestymään ketään ja netistä ei löydy saman henkisiä naisia, tai sitten en sovi kriteereihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2131
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1399
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1366
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      370
      1243
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      938
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      161
      819
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      796
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      722
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      716
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      665
    Aihe