Hyvät käyttäjät,
Muistakaa, että keskusteluissa ei saa:
- Markkinoida tai mainostaa tuotetta tai palvelua ilman Suomi24:n lupaa
- Massapostittaa puheenvuoroja tai lausuntoja. Toisin sanoen saman sisältöisen viestin lähettäminen useampaan kertaan tai jo kertaalleen poistetun viestin uudelleen postittaminen palstoille on kielletty.
Terveisin,
Suomi24:n ylläpito
Mainostaminen ja massapostitus kielletty

8
304
Vastaukset 8
- Ei löydy ei
Yritin etsiä suomi24 sääntöjä. Eipä löytynyt! Laitatko tähän linkin , mistä voin sääntönne lukea. Kiitos
- Käännynnäinen
Ups, anteeksi. Laitoin yhden ja saman linkkiviestin laihduttamista, lihavuutta ja vielä superfoodejakin käsitteleville palstoille. Tuo video kun antaa tietoa kaikista noista kolmesta - muun antinsa lisäksi.
Pahoittelen - ei tule toistumaan. - pellet.
mut suomi24 voi mainostaa noi törkeen harmaasti tota Rainbow paska purkki pastaa vai mikä olikaan!! ? menee vaan koko ajan enemmän roskaks koko sivu.
- Poistakaa tämä palst
Voisiko tämän palstan poistaa tai siirtää osastoon "uskonnot ja uskomukset." Nämä jututhan täällä ovat yhtä päteviä, kuin spiritismikertomukset tai ufo-havainnot
- Ihmettelyä
Mielenkiintoinen otsikko oli, mutta keskustelu oli ihan jotain muuta! Miksi!
- http://lifeofpipa90.
- http://lifeofpipa90.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791309
- 821182
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83589Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44468Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455