En tiedä yhtään, miten päästä jossain juttelemaan tuon ikäisten naisten kanssa. En ole seurustellut koskaan ja small talkiltani olen keskimääräistä selvästi lahjattomampi, joten jonkinlainen pehmeä laskeutuminen olisi mukavaa. Ei siis mitään baarisetitystä, jossa kaltaisellani ei ole mitään mahdollisuuksia. Toisaalta olen vähän ajatellut sitäkin vaihtoehtoa, koska olen ilmeisesti varsin kivannäköinen ja kallistun enemmän söpö- kuin komeaosastolle, joten saattaisin olla helposti lähestyttävä. Naisten aloitteiden toivossa voisin siis ehkä käydä paristi jossain baarissa, mutta sekin epäilyttää, että millaista naisaines henkisesti siellä on...
Missä tapaa n. 25-35-vuotiaita sinkkunaisia?
8
261
Vastaukset
- sfwwwwwwwwwwwww23
En tiedä, varmaan nettiin proviili ja sitten kysellä ulos naisia ja toivoa parasta
- Nainen vastaa
Niin siis miksi et ole koskaan seurustellut?? Jos kerran olet vielä hyvännäköinenkin.. Mies, joka ei ole small talkin taitaja, on naisten mielestä hellyyttävä, eli kannattaa kuitenkin yrittää. Ainakin siis yli kolmekymppisissä naisissa, joilla on jo omat kokemuksensa meuhkaavista pelimiehistä. Sellainen ujohko, jonka syvyyksiin saisin sukeltaa opetellen, olisi ihan ykköstyyppi mulle. Mut mä olenkin naimisissa, joten ei ondaa :)
Olen huomannut, että yli kolmekymppiset, jotka ei ole koskaan seurustelleet, ovat tavalla tai toisella outoja. Ois kiva tietää ja ymmärtää syitä. Siis oletko ihan älyttömän ujo? Pelkäätkö naisia? Tapaatko naisia esim työpaikalla?
Jos et ole alkkis tai insinöörimäisesti vain konkreettisista asioista puhumaan kykenevä, niin en ymmärrä. Kai sentään olet ollut rakastunut? Mitä niissä tilanteissa olet tehnyt, kun johonkin ihastut?- näin tulkitsen
Ei se ykköstyyppi kelvannut sinulle vaan otit pelimiehen.
- Seurustelematon 35v
Tietysti yli kolmekymppiset koskaan seurustelemattomat ovat jollain lailla outoja.
Tosin aika monet seurustelevatkin ovat jollain lailla outoja. Olen ujo sellaisten naisten seurassa, jotka vaikuttavat kiinnostavilta. Vapaita oman ikäluokan naisia ei taida töissä olla yhtään. Tapaan harvoin kiinnostavilta vaikuttavia naisia ja silloin kun tapaan niin en uskalla ilmaista kiinnostustani. - ap.
En ole seurustellut, koska en ole ollut siihen valmis henkisesti. Kasvatukseni oli täysi susi, eli minut tehtiin vaan huonekaluksi kotiin. Vanhemmat eivät puhuneet minulle oikeastaan mitään, eivätkä koskaan kertoneet esim. rakastavansa minua. En tunne heitä ollenkaan. Kadotin identiteettini jotenkin täysin siinä vaiheessa, kun muutin pois kotoa opiskelemaan ja vasta viime aikona olen pystynyt rakentamaan sitä itselleni kunnolla. Ensimmäistä kertaa lukioaikojen jälkeen olen ollut nyt myös ihastunut ja tuntui aivan mahtavalta, että pystyn siihen taas. En ole ollut rakastunut koskaan.
Henkisten ongelmien vuoksi olen myös ajautunut pitkäaikaistyöttömäksi, joten päivät menevät yksin kämpillä. En kuitenkaan laiskottele, vaan minulla on projekti, jonka parissa työskentelen päivittäin ja jolla aion työllistää itseni parin vuoden sisään. Olen varsin optimistinen tulevaisuuteni suhteen.
En välttämättä kaipaa naista, jolla on kokemuksia meuhkaavista pelimiehistä... Enemmänkin kiinnostaisi harkitseva parisuhdeihminen, joka tutustuu uusiin miehiin varovasti ja ilman alkoholia. - miehenkuvotus
En ole ap, mutta vastaampa kuitenkin kun tilanteeni on lähes samanlainen. En ole älyttömän ujo, mutta hieman huono tekemään tuttavuutta ennalta tuntemattomien naisten kanssa, jos tutustun koulukuvioiden tai ystäväpiirin kautta pystyn juttelemaan normaalisti. Ystäväpiirissäni ei vaan ole sattunut olemaan juurikaan vapaita naisia, joihin olisi voinut tutustua muuten kuin ystävämielessä. Työelämässä en nykyään enään tapaa juurikaan naisia, koska työskentelen hyvin miesvaltaisella alalla. Kun työskentelin kaupassa opiskelujeni aikana, en tavannut sielläkään yhtään suunnilleen ikäistäni naista, joka ei olisi seurustellu. Näistä naispuoleisista työkavereista on jäänyt minulle 3 hyvää ystävää. En kyllä koe pelkääväni naisia.
Olen ollut 20 - 25 vuotiaana ylipainoinen, joten itsetuntoni ei ole ollut hyvä ja tavallaan vihasin itseäni. Tuona aikana lähestyin muutamaa naista, mutta vastaanotto oli kaikkea muuta kuin positiivista, joten lopetin sen kokonaan. Tämä on määritellyt tämän hetkistä tilannettani mielestäni huomattavasti, en nykyäänkään pysty luonnollisesti lähestymään ennalta tuntematonta naista.
En ole täysin kokematon seurustelusta, on minullakin muutamia teinisuhteita, mutta en laskisi niitä seurusteluksi. Muutaman kuukauden tapailua vain.
En voi sanoa koskaan olleeni rakastunut, koska mielestäni rakastuminen on muutakin kuin ihastumista, se on jotain syvempää. Ihastunut olen ollut - tottakai. Nuorena minua petettiin. Vanhempana, kun olen yrittänyt lähestyä naisia minua on vain haukuttu ja käsketty painumaan vi''uun. Tämä pääasiassa tuona aikana kun olen ollut ylipainoinen. Silloin opin tukahduttamaan ihastukseni, eihän minusta kukaan voisi pitää. Nykyään tuntuu, etten enään edes ihastu, olen oppinut tappamaan tunteet liian hyvin. Tietenkin sekin on osatekijä etten enää nykyään tapaa naisia, joihin voisi ihastua. Eli vapaita naisia. Mies, joka ei ole small talkin taitaja (ja kykenemätön tekemään aloitteita), on naisten silmissä näkymätön.
"Olen huomannut, että yli kolmekymppiset, jotka ei ole koskaan seurustelleet, ovat tavalla tai toisella outoja."
Millä lailla? Monelle on mun seurustelukokemattomuus tullut yllätyksenä.
- häläpätihämmä
Ei missään, ovat satuolentoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432131Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151399Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141366Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3701243Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21938Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist161819Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19796- 75722
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57716Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101665