Moi, tarvitsisin noin 12-vuotiaalle tytölle luistelukypärän, joka ei ehkä olisi niin lapsellinen, eikä mikään jääkiekkokypärä. Onko sellaisia ylipäätään?
Mistä luistelukypärä 12-vuotiaalle?
7
2218
Vastaukset
- rullullul
Olisiko rullaluistelukypärä mitään?
- KypärämikäKypärä
Pyöräilykypäräkin käy. Ei taitoluisteluun tehdä erikseen kypäriä ainakaan noin vanhoille.
- 13yaluistelia
No hankala sanoo oon ite 13 taitoluistelia enkä käytä kypärää. Jos sun lapses on alottanu vasta luistelun ni kannattaa pari kertaa pistää vaikka pyöräilykypärär ja kattoa miten se osaa luistella. Jos alkaa menee hyvin kypärän boisi mielestäni jättää pois luistelutunneilla. Ehkä sitten vapaa luistelussa kanattaa kypärä pitää päässä ettei joku joka ei osaa luistella kauheen hyvi tulee häntä päi ja katuu ja lyö päänsä. Siellä tunneilla kaikki oppii luistelee eikä o pelkoo et joku tulis suoa tost noi vaa päi kun ei osaa hallita itteään!
- Pojat1
Tilaa täältä: http://www.k-skate.se/ Pääsuoja/huvudskyd
- Kilpaluistelija
Kannattaa ottaa jääkiekkokypärä koska se suojaa parhaiten.
Jos et halua sellaista lapsellesi ota rullaluistelu kypärä.
Pyöräilykypärää ei kannata ostaa koska ne eivät suojaa riittävästi.
Ite oon 11 enkä käytä kypärää. Aloitin yksinluistelun 2 vuotiaana.
Osaan jo monia kaksoishyppyjä. - Luistel
Urheiluliikkeistä löytää kyllä ja jos ette löydä niin kysykää myyjältä apua
- Luikunlui
Suosittelen että jos tyttö on jo noin vanha niin hakeutuu tanssikouluun , sielä ei käytetä kypärää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1402247
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311568En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1501541- 631254
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1411225The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121121Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226965- 156916
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57833Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20809