Uuden suhteen alkaessa. Tarkoitan ettei uusi kumppani ala katsoa nenänvarttaan pitkin., ja sitten ajattele, että mikähän polkumasiina tuokin olut. Onko "tunnustusten" määrä eri miehelle ja naiselle. Ihan olemattomilla kokemuksillakaan ei kannata esiintyä, miinusta sekin. Mistä tietää oikean määrän? :)
Montako suhdetta kannattaa tunnustaa?
9
263
Vastaukset
- giuf8fd
Ei tollasista tarvi puhua ylipäätään. Pitempiaikaisista suhteista voi mainita, jos luonnostaan tulevat esille, mutta muista ei tarvi eikä kannata puhua. Miksi pitäisi? No, jos haluat voit tietenkin tunnustaa jokaisen puskapanon mitä kertynyt, mutta tunnusta sitten rehellisesti. Valehtelemaan ei kannata ryhtyä, valheet voi jossain vaiheessa tulla ilmi ja se on paljon pahempi juttu ainakin minun silmissä, kuin jotkut tyhjänpäiväiset panot.
Aivan samaa mieltä. Ne suhteet, joissa puhutaan vuosien yhdessäolosta tai avo-/avioliitosta tai kumppani on esitelty suvulle kihlattuna tms ovat merkittäviä. Ja tietysti jos on lapsia jonkun kanssa. Muut hoidot ja seukkaukset ovat menneisyyttä jota ei kannata ryhtyä kaivelemaan.
- näin on
Kerrot totuuden siitä miten moni mies on sinua käyttänyt.
- Näin asiat
Tuntisin itseni todella hyväksikäytetyksi, jos naiseni jossain vaiheessa rupeaisi tunnustamaan harrastaneensa seksiä useamman kuin parin miehen kanssa. Se olisi sitten menoa, eikä takaisin päin olisi katsomista.
- vain ovat
Ja totuushan tulee muutenkin varmaan jossain vaiheessa esille esim. kavereiden juttujen kautta, joten liian monen miehen kanssa ei kannata sekstailla, tai muuten kukaan ei sua huoli. Surullista, mutta niin maailma toimii.
- sulla joku trauma
Oot hauska :D hyväksikäytetyksi??miten ihmeessä? :D
Monta suhdetta kannattaa sepittää, jos ei ole aikaisempia suhteita takana?
- neuvoja 1
No riippuu iästä. Seurustelusuhteita ei kannata olla vuodessa yhtä enempää, ehkä paremminkin joka toinen vuosi. Panosuhteita voi olla 3-4 vuodessa, siis kertapanoja, silloin ei ole vielä liian pukki.
- perussääntö
yli kolmea ei tule tunnustaa, ainakaan naisen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432131Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151399Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141366Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3701243Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21938Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist161819Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19796- 75722
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57716Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101665