Tällä sivustolla löytyy uusia laihdutusnimikkeitä jotka eivät kerro tavalliselle tallaajalle yhtään mitään. Kertokaa hyvät keskustelijat ensin mitä mikäkin nimitys kuureissa tarkoittaa ja onko täysin kaupallista tavaraa. Vhh puolestaan tarkoittaa, että vähennä jauhotuotteita, pottuja, sekä muuta teollisuuden tuottamaa kevyttä ja myrkytettyä tavaraa. Syö ruokasi kunnon voin kera ja nauti terveemmästä elämästä.
Oliko näissä "nimihirviöissä" sitten jotakin muuta parempaa.
Siirry Vhh ruokavalioon jos muut konstit ei auta.
2
176
Vastaukset 2
- .....
Ai että potut on "teollisuuden tuottamaa kevyttä ja myrkytettyä tavaraa"?
Minä kun luulin että ne kasvavat perunamaassa ja päätyvät kauppaankin aika lailla käsittelemättöminä!
No tulipa todistettua ettei viisaus ainakaan kaikissa vanhoissa asu. Ellet sitten ole vähän päälle nelikymppinen joka on hommannut itsensä aikaiselle eläkkeelle terveytensä pilaamalla nimenomaan syömällä mm. voita.- Saituri eläkeläinen
Hyvin ja oikein viljelty peruna onkin hyvää, mutta kuvittele mitkä prosessit nuo sipsit ja laastut ovat läpikäyneet ennen kauppaan tuloa, eivät ne sellaisenaan maassa kasva. Olen myös itse nähnyt miten jäteperunat käytettiin "kuorittujen palloperunoiden" raaka-aineeksi.
Kannattaa myös miettiä mitä tarkoitetaan hyvällä ruokaperunalla ja toisaalla mitä teollisuusperunalla, sekä lannoitusmäärillä.
Toinen lukunsa on sitten nuo hiilihydraatit joilla painokin helposti nousee ja kyllä niitä lannoite- ja myrkkyjäämiä potuun jää viljelyn jälkeenkin, ei käikki tehotuotanto ole hyvin viljeltyä tavaraa. Suomessa jäämät ovat suurempia kuin keski-europassa jossa sato otetaan maasta pariinkin kertaan.
Tässä oli nyt "klopeille" hieman viisautta perunan tuttamisesta ja käsittelystä, sekä miten niitä jatkojalostetaan. Toisaalta tietäisin myös kertoa, pljonko hyvän ruokaperunan tuottamiseen voidaan käyttää lannotteita/hehtaari. Tiesitkä sinä tämän.
Vanhus voisi myös kertoa paljonko mato lannoittaa perunamaata kun lannoitteet jätetään vähemmälle. Tiesitkö sinä tämän.
Vähentämällä hiilihydraattien kokonaispäärää ruuassa saa painoa pudotettua helposti ja kuntoa takaisin yllättävässäkin määrin.
Tässä nyt edellenkin perään noiden muiden diettien erilaisuutta kun nimet eivät kerro mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281966
- 51979
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r156836Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50756- 71684
- 67626
- 53617
- 59606
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.133593Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e120552Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20510- 52503
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32498- 6494
- 55488
- 34487
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118486- 4469
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.140451