Siirry Vhh ruokavalioon jos muut konstit ei auta.

Saituri eläkeläinen

Tällä sivustolla löytyy uusia laihdutusnimikkeitä jotka eivät kerro tavalliselle tallaajalle yhtään mitään. Kertokaa hyvät keskustelijat ensin mitä mikäkin nimitys kuureissa tarkoittaa ja onko täysin kaupallista tavaraa. Vhh puolestaan tarkoittaa, että vähennä jauhotuotteita, pottuja, sekä muuta teollisuuden tuottamaa kevyttä ja myrkytettyä tavaraa. Syö ruokasi kunnon voin kera ja nauti terveemmästä elämästä.

Oliko näissä "nimihirviöissä" sitten jotakin muuta parempaa.

2

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Ai että potut on "teollisuuden tuottamaa kevyttä ja myrkytettyä tavaraa"?

      Minä kun luulin että ne kasvavat perunamaassa ja päätyvät kauppaankin aika lailla käsittelemättöminä!

      No tulipa todistettua ettei viisaus ainakaan kaikissa vanhoissa asu. Ellet sitten ole vähän päälle nelikymppinen joka on hommannut itsensä aikaiselle eläkkeelle terveytensä pilaamalla nimenomaan syömällä mm. voita.

      • Saituri eläkeläinen

        Hyvin ja oikein viljelty peruna onkin hyvää, mutta kuvittele mitkä prosessit nuo sipsit ja laastut ovat läpikäyneet ennen kauppaan tuloa, eivät ne sellaisenaan maassa kasva. Olen myös itse nähnyt miten jäteperunat käytettiin "kuorittujen palloperunoiden" raaka-aineeksi.

        Kannattaa myös miettiä mitä tarkoitetaan hyvällä ruokaperunalla ja toisaalla mitä teollisuusperunalla, sekä lannoitusmäärillä.

        Toinen lukunsa on sitten nuo hiilihydraatit joilla painokin helposti nousee ja kyllä niitä lannoite- ja myrkkyjäämiä potuun jää viljelyn jälkeenkin, ei käikki tehotuotanto ole hyvin viljeltyä tavaraa. Suomessa jäämät ovat suurempia kuin keski-europassa jossa sato otetaan maasta pariinkin kertaan.

        Tässä oli nyt "klopeille" hieman viisautta perunan tuttamisesta ja käsittelystä, sekä miten niitä jatkojalostetaan. Toisaalta tietäisin myös kertoa, pljonko hyvän ruokaperunan tuottamiseen voidaan käyttää lannotteita/hehtaari. Tiesitkä sinä tämän.
        Vanhus voisi myös kertoa paljonko mato lannoittaa perunamaata kun lannoitteet jätetään vähemmälle. Tiesitkö sinä tämän.

        Vähentämällä hiilihydraattien kokonaispäärää ruuassa saa painoa pudotettua helposti ja kuntoa takaisin yllättävässäkin määrin.

        Tässä nyt edellenkin perään noiden muiden diettien erilaisuutta kun nimet eivät kerro mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2037
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      109
      1487
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1164
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      481
      1105
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      60
      1058
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      902
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe