Naisen kiinnostuksen laantuminen?

Turhautunut..

En jaksa kirjoittaa tarinaa kokonaisuudessaan, mutta vain yleisesti katsoen.

Mikä siinä on, että kun alussa nainen on erittäin aktiivinen viestittelyssä ja kaikessa, eli todellakin haluaa sitä ja tätä (no tuliha tossa oltuu jo samassa sängyssä, sekä tapailtu muuten pariin otteeseen tässä vajaa kuukauden aikana, sekä tämän naisen tapasin kaverin synttäreillä eli kaveripiiriin kuuluva henkilö, ei täysin random), mutta yhtäkkiä vain kiinnostus laantuu ja siihen ei oikeastaan löydy minkäännäköistä selitystä näin meikäläisen näkökulmasta. Siis viestittely kyllä vielä toimii puolin ja toisin, mutta ei läheskään kiinnostuneella tavalla naisen puolelta, ja tuntuu että naisella olisi kiire. No joulun alla on muutenkin kiireitä ja kaikennäköstä.

Ajattelin seuraavan rupattelun (kuten facebook) yhteydessä viikoloppuna ottaa asian esille, että onko tässä mitään suurempaa, epätietoisuus on vain rasittavaa, kun naiset eivät voi sanoa suoraan, jos eivät haluat sitä. Siis paljon helpompi on tietää suoraa kun olla tietämättä, ja miettiä sitä sun tätä.

Voihan se olla niinkin että hän on mukana, mutta kiireet estää, tosin olen jo heittänyt hanskat tiskiin, enkä odota mitään yllätyksiä, kun kysyn suoraan että onko halua nähdä tai kiinnostusta jatkaa eteenpäin muullakin sillä kuuluisalla friendzoned tasolla. Voi että kun suurin osa naisista on vaikeita. Itse kyllä ilmoitan suoraa jos en ole kiinnostunut vakavempaan, mutta kun joka tapauksessa minä itse se mies olen aloitteellinen tekijä naisiin, ja he kiinnostuvat usein tietyllä määrin, kunnes se sitten lopahtaa, erittäin hankalaa löytää 'se oikea'. Harvemmin ne naiset tekee miehille aloitetta, eipä minulle edes ole koskaan tehty.

14

2051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä niin

Ehkä et vaan yksinkertaisesti ole riittävän kiinnoistava henkilö!

• kajsa-1

Mulle ainakin käy noin, että alan vetäytymään, jos koen ettei toinen ole tarpeeksi mukana hommassa. Mieti oletko voinut tehdä tai sanoa jotain mikä on saanut naisen vetäytymään? Mutta hyvä jos otat asian reilusti puheeksi. Sillähän se selviää.

• Harmillisesti

Voi olla niinkin, että et ollutkaan niin kiinnostava ihminen kuin miltä ensin vaikutit. Jos on kiinnostunut, yleensä kyllä ymmärtää osoittaakin sen.

• selkeä peli

Mies menee korkeintaan friendzonelokeroon, jos a) mieheen ei voi luottaa, eikä ole rehellinen b) miehellä on monta viritystä kerralla, mistä nainen ei voi olla kuulematta c) saa tietää joko suoraan tai välikäden kautta miehen ajatukset ettei mies voi olla kiinnostunut d) mies loukkaa.

• friendzone

...lisäyksenä vielä: e) ei ole fyysisesti tarpeeksi viehättävä tai f) tarpeeksi kunnianhimoinen/aikaansaava henkisellä tasolla kompensoidakseen fyysiset puutteet

• Turhautunut..

No en mielestäni ole tehny tai sanonut mitään poikkeavaa, joka olisi voinut kusta tämän homman. Ehkä yli-innokkuus viestittelyssä (tosin tääki on niin tulkinnan varasta että mikä on liikaa ja mikä ei, alussa oli aika kiivast viestittelyä, mutta tässä ajan mittään vähentynyt), mutta muuten en ole todellakaan mitään pahaa sanonut, pelkkiä hyviä asioita, ja jotain hauskaa huumoria, joka on kyllä naista naurattanut.

Jos totta puhutaa, olen itse ehkä "liikaakin" mukana tietyllä tasolla, eli vähemmälläkin tiedolla riittäisi kiinnostukseni. Nyt pieni etäisyyden otto ja suora kysyminen että missä mennään niin eiköhän siinä selvyyttä saa.

Ja tuohon viimeisen henkilön vastaukseen niin noista mikään ei oikein päde tähä keissiin, mutta muuten ihan kiva tietää :D

• In Man

Naiset ovat siinä mielessä tyhmiä että he eivät ymmärrä sanoa suoraan että ei kiinnosta. On aina parempi olla elättelemättä toisen turhia toiveita. Suoraan puhuminen on in meidän miesten mielestä.

• Turhautunut..

No se on tullut huomattua, otan kissan pöydälle myöhemmin kun rupattelen sen kaa uudestaa. Yllätyn kyllä positiivisesti, jos se haluaa jatkaa tätä hommaa, eikä sano "ei" tai "emmä tiiä".

• nainen on varovainen

Toisaalta taas ehkä kyseessä aikojen saatossa opittu varovaisuus ettei miehelle kannata sanoa suoraan ettei mies suutu ja pahoinpitele/tapa... veikkaan että siitä voi johtua naisten "diplomaattisuus" näissä asioissa.

• 2012-12-21

Samanlaisia havaintoja täällä. Erityisen ärsyttävää on se, että ei saada sanottua ettei kiinnosta. Se on erityisen harmillista, jos haluaisi tutustua yhteen ihmiseen kerrallaan eikä lähteä mukaan mihinkään massadeittaushommaan. Siinä sitten odottelet ja odottelet ja itsehän se pitää keksiä, että naista ei kiinnosta. Vähän kunnioitusta, kiitos. Jos ei iske, niin ei sitten, ei maailma siihen kaadu, mutta kertokaa sille toiselle.

Muutenkin näyttää siltä, että treffisaitin kutsu on suurempi kuin halu tutustua toiseen ihmiseen. Olen tässä nyt useamman naisen tavannut ja parin kanssa kiinnostusta selvästi oli ilmassa, mutta ei se näitäkään naisia silti estänyt roikkumasta tuolla saitilla lähes koko ajan. Alkaa vähän mietityttämään, että onkohan tämä sittenkään oikea tapa löytää itselle pitkäaikainen parisuhde.

• Turhautunut..

Jep, itse siis pyrin yhteen kerrallaan, olen enemmänkin pidempien suhteiden kannattaja kuin nopeiden. Eli tapailuvaihe voi minun puolestani kestää vaikka kaksi kuukautta, mutta tämä tapaus on tässä kuukauden jälkeen osoittanut olevan on/off kiinnostukseltaan, siksi aijon asian ottaa esille, etten oikeasti kuluta tähän enää aikaa tai yritä turhaan, näin "suhde" mielessä, kaverimielessä on ihan eri juttu.

Hyvin rasittavaa on juuri se, että itse osoittaa jatkuvasti kiinnostusta, ja sitten toinen ns. roikkuu siinä touhussa, mikä siinä on ettei voi sanoa "ei", tietenkin ihan kauniilla tavalla, niin homma on sujut.

• Turhautunut..

Nainen ei kovin usein käy facebookissa, satunnaisin iltasin, enkä viitsisi kirjoittaa romaania että välitän hänestä yms yms, että hän näkee sen jälkeenpäi ja itse en välttämättä ole paikalla. Sitten taas tekstiviestilä on aivan turha kirjotella mitää tuollasta, ja jos kyselen tekstiviestillä, että olisiko tulossa facebookkiin vaikka illalla, kun olisi pari juttua tai jotain, niin tuntuu aivan mahdottomalta kysyä tuotakin, miten epävarma olo voi oikein tulla tälläsestä tapauksesta? Olisi kiva saada sanottua ja sovittua asia. En ole viestitellyt tässä viikkoon, eikä viestejä häneltäkään ole tullut. Jännä miten vaikea on päästää irti henkilöstä, mutta tässä on vain sitä jotain. Vaikea kuitenkin uskoo, että hän on enään kiinnostunut minusta.

Mietin, että antaa olla, koska tämä on niin selvä tapaus, meistä tuli siis kavereita tai ystäviä, tai ainakin osa ns. kaveriporukkaa, johon me molemmat kuitenkin kuulumme. Toisaalta sitten tekisi mieli kysyä ja selvittää asiat.

Mitä tekisitte tässä tapauksessa?

• huuuuuoohhh

Viestitellä, viestitellä viestitellä..!!!??

Mikä teitä nykyajan miehiä (?) vaivaa?? Ei mitään viestittelyä, vaan kasvotusten puhetta ja tekoa!!! Ketä kiinnostaa miehet joita tapaa vaan netissä tai puhelimessa?

• Turhautunut..

Ehdottaisit siis tapaamista tai muuta vastaavaa sellasta? No täytyy ottaa niskasta kiinni ja kysyä jonnekin :) Ohan siis tossa jo nähty muutaman kerran ja kysyin leffaankin, mutta siellä ei ollut oikein mitään mitä olisimme halunneet edes katsoa, täytyy keksiä jotain muuta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      262
      4606
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      132
      3003
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      43
      2786
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1761
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1614
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1493
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      58
      1351
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      94
      1253
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1129
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      212
      1128
    Aihe