Usalaisen terveysalan lehden tutkimuksen mukaan keskiarvokoko on:
pituus: 14,4cm ja ympärys 12,1cm.
Omien kokemusteni mukaan voisin kyl allekirjoittaa tuon...ei ole ainakaan tuon suurempia keskimäärin.
Siis omat kokemukset= olen bimies ja nähnyt oikeesti livenä stondiskaluja noin 40 kappaletta. Kyllä...en ole niitä mitannut...mutta kun tiedän omani mitan tarkkaan, niin siihen kun vertaa, kun kalut sattuneet olemaan vierekkäin, niin kyl aika tarkaan arvion osaa tehdä. Kuten sanoin, että mun kokemusten mukaan, ottaiisn ehkä puolisen senttiä keskimääräisestä pois mitä tuo tutkimus kertoo. Yllättävän monen kokoisia ja näköisiä patukoita niitä on ;-)
Miehet tähän varmaan kommentoi...mutta muistakaa tämä ennenkuin kyseenalaistatte...montako stondiskalua ootte itse livenä nähneet? ;-)
Lopukis kuitenkin sanottava tämä vanha totuus...että koolla ei oikeesti ole niinkään välilä...vaan ihan muilla asioilla.
Yks tutkimus
21
231
Vastaukset
- Asus ihan ite
Tuo voi pitää paikkaansa globaalisti..
Oöisko linkkiä? Tästä H-X hahmoineen ja persoonineen ei pidä!- ...________________
Joku 12.88 linkkaaja vielä vähemmän.
- Olet kynämuna
Hei Asus, mites suu pannaan kun sun ympärys on 11,5cm ja tuossa sanotaan 12,1 cm keskikooksi ympärykselle..
- Asus ihan ite
Olet kynämuna kirjoitti:
Hei Asus, mites suu pannaan kun sun ympärys on 11,5cm ja tuossa sanotaan 12,1 cm keskikooksi ympärykselle..
En oo ympärys mitannut. Hk-blöön paksunen mulla keskimäärin.
Onko se sitten 12cm vai mitä? - Elä valehtele
Asus ihan ite kirjoitti:
En oo ympärys mitannut. Hk-blöön paksunen mulla keskimäärin.
Onko se sitten 12cm vai mitä?Olet sinä mitannut!! 11,5 cm itse sanoit!! Turha yrittää selitellä! Sanoit myös että sun munas mennä suhahtaa vessapaperihylsyyn ja hk:n sininen ei muuten mene
- Asus ihan ite
Elä valehtele kirjoitti:
Olet sinä mitannut!! 11,5 cm itse sanoit!! Turha yrittää selitellä! Sanoit myös että sun munas mennä suhahtaa vessapaperihylsyyn ja hk:n sininen ei muuten mene
Mulle ihan sama mitä märiset siellä onneton runkku;)
- hahhhah
Asus ihan ite kirjoitti:
Mulle ihan sama mitä märiset siellä onneton runkku;)
Valehtele mytomaani lissää!
- samoilla linjoilla
Hyvä hyvä. Kiitos asiallisesta mielipiteestäsi, niitä täällä kaivataankin jatkuvan pashkanjauhamisen sijaan. Eiköhän se oikea keskikoko ole suunnilleen samoissa, mitä virallisesti on ilmoitettu. Täällä toki mittoihin lyödään vähän extraa, se on erityisen hyvä tapa piilovittuilla muille ja nimenomaan tällä palstalla saada asus hiiltymään. No, huvinsa kullakin
- Asus ihan ite
En minä niistä hiilly. Vtuttaa vaan ihmisten tyhmyys.
Olen joskus miettinyt mioiivia näille onnettoiulle vinkujille ja tullut mieleen, että heillä ei varmaan omaa seksielämää, niin katkerana yrittävät pilata sen niiltäkinitsestään epävarmoilta jotka sattuvat heitä todesta ottamaan :) Asus ihan ite kirjoitti:
En minä niistä hiilly. Vtuttaa vaan ihmisten tyhmyys.
Olen joskus miettinyt mioiivia näille onnettoiulle vinkujille ja tullut mieleen, että heillä ei varmaan omaa seksielämää, niin katkerana yrittävät pilata sen niiltäkinitsestään epävarmoilta jotka sattuvat heitä todesta ottamaan :)Joooo... Et niistä hiilly?
Muuten vaan kyselet, missä päin pääsis tapaamaan ja puristelemaan. Rakkaudestako ajattelit puristella?
Mikä se sinäkin olet toisten seksielämää arvioimaan. Jospa tyytyisit arvioimaan omaasi?
Tyyliin, onko vaarin karvalakkia pannessa liukastamiseen öljy parempaa, kuin margariini ja pitäisikö se karvahattu pestä useammin, kuin kerran vuodessa...
Palstan käyttöohjeissa tulisi olla maininta niille, joille internet on aina totuus, että ihan kaikki ei tääällä netissä pidäkään paikkaansa.
Mutta tämä palsta pitää 100% paikkansa ja h-x on se luotettavin taho, jolle voi sydäntään purkaa. Hänen olkaansa voit aina nojata ja jos olet sopivaa sorttia, saattaa hänenkin kätensä nojata kiinteisiin pakaroihisi.
- mun kokemukset
Kiitos itselles. Olipa melkeen ainoa tähän astisista viesteistä, jotka kommentoi varsinaisesti tuota asian pointtia.
- mun kokemukset
Tarkennuksena, tuo kiitos oli nimimerkille samoilla linjoilla. :-)
- ---
Onhan se aivan loogista että toi olis keskikoko kun kerran 90% vehkeistä asettuu 10-18cm välille!!!
- asus ihan ite
90% asettuu 10 - 17cm...5% pienempiä ja 5% isompia. MAAILMASSA!!
- turpa kiinni!
asus ihan ite kirjoitti:
Mytomaani pitää sadut nyt vaan ihan omana tietona!
- Asus on reppana
asus ihan ite kirjoitti:
Sitä paitsi 12.5-18 cm välille menee 90 prosenttia peniksistä suomessa ja maailmassa. Asuksella on vitun pieni muna ja se sairastaa täällä, koittakaa ymmärtää sitä reppanaa!
- Asus ihan ite
Asus on reppana kirjoitti:
Sitä paitsi 12.5-18 cm välille menee 90 prosenttia peniksistä suomessa ja maailmassa. Asuksella on vitun pieni muna ja se sairastaa täällä, koittakaa ymmärtää sitä reppanaa!
Olokaspa mutomaanit hiljaa:)
Teillä on pienet kuööit ja minulla asuksella on 17cm mahtojorma!! - asus on oikeessa
Asus ihan ite kirjoitti:
Olokaspa mutomaanit hiljaa:)
Teillä on pienet kuööit ja minulla asuksella on 17cm mahtojorma!!On tääkin kans palsta. Pelkkiä vainoharhaisia mytomaaneja täällä vaan raivoamassa ja muuten vaan sekoilemassa. Onneksi täällä on sentään vielä yks täysjärkinenkin, meinaan asus!
asus on oikeessa kirjoitti:
On tääkin kans palsta. Pelkkiä vainoharhaisia mytomaaneja täällä vaan raivoamassa ja muuten vaan sekoilemassa. Onneksi täällä on sentään vielä yks täysjärkinenkin, meinaan asus!
Ja toinen on h-x. Mutta muita ei ole.
- asus on järkimiehiä
h-x kirjoitti:
Ja toinen on h-x. Mutta muita ei ole.
Voi anteeksi, unohdin sut mainita :P Vaikka en kyllä tiedä oletko ihan yhtä tasapainoinen ihminen kuin mitä asus tuntuu olevan ;)
Asus on tällä palstalla ainoa, jonka jutut voi uskoa aivan suoriltaan. En kyllä ymmärrä miten vieläkin voitte kyseenalaistaa hänen 17-senttisensä, vaikka hän jo monta kertaa on vakuuttanut sen tiedon paikkaansapitäväksi.
- mä myös
Mulla samanlaisia kokemukisa kun viestiketjun aloittajalla...otanta on reilu 20 miestä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811