H-X ????

Asus ihan ite

Muksi otat kika viestissä asuksen kommentit esille? Enko loukannut sinua? Onko sinulla pakkomielle minuun?
Onko sinua isot pojat koulussa kiusanneet kun olet niin katkera?

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko tää aito Asus, vai joku pilakirjoittaja?

Jos olet aito Asus, niin vastaukseni saat: Erityisemmin et ole loukannut, vaikka yrityksesi kai ainakin omasta mielestä ovat olleet hyviä.
      Jatkuva hintittely (SINÄ AINOANA) on kärsinyt inflaation, tappouhkauksetkin mauttomuudessaan ovat lähinnä säälittäviä. Lapion kanssa heiluminen ja hautaaminen Vuokatin rinteeseen osoitti sentään jonkinlaista mielikuvitusta, mutta useimmiten juttusi ovat vain noloja.

Kukapa noista loukkantuisi, kun ne huumorilla olet heittänyt...kai? Tai kun aina niin kauniisti lupaat puristaa "paskat kantapäille", niin se kyllä herättää jo jonkinlaista hilpeyttä, mutta olethan kuningaskoomikko, jota ilman palstaa tuskin tulisi edes luettua.

Mitään kummempaa pakkomiellettä sinuun ei ole, mutta sinulla on pakkomielle todistella, että sellaisia kulleja kuin sinulla (omien höpöpuheittesi mukaan) ei yksinkertaisesti ole olemassa.
      Vaan kaikki ovat 11-13-senttisiä.

Sanottakoon nyt ties kuinka monennen kerran, että minulla ei ole pieniä kulleja vastaan yhtään mitään, jos se pienen kulllin omaava ei nuppi punaisena karju, että omaa naperoa isompiakaan ei ole kellään. Ja ei täällä kyllä kovin moni niin karjukaan.

Normaali-itsetuntoinen mies voi hyväksyä senkin, että jollain on se omaa isompi kikkeli. Eikä ensimmäisenä vedä esiin persemittausta peukku välissä. Etenkään silloin, kun on siitä mittauksesta itse kärähtänyt aivan omilla puheillaan:D

• Asus ihan ite

Ei ollut mun alotus. Mutta H-X: paljastat oikeesti aina ittes, kun hoet aina asuksesta joka viestiin, vaikka yrität piiloutua eri nikkejen taakse.

• olet mytomaani
        Asus ihan ite kirjoitti:

Ei ollut mun alotus. Mutta H-X: paljastat oikeesti aina ittes, kun hoet aina asuksesta joka viestiin, vaikka yrität piiloutua eri nikkejen taakse.

Asus on vainoharhainen mytomaani erittäin pienellä kikulilla vadelma nokassa

• olet mytomaani kirjoitti:

Asus on vainoharhainen mytomaani erittäin pienellä kikulilla vadelma nokassa

No siltäpä tuo vaikuttaa. Miksi menisin jonkun muun nikin taakse puhumaan asuksesta, kun se käy oikein hyvin tällä rekisteröidylläkin.

Onko vadelmiakin halkaistun lantun kokoisena... Oljenkorren päässä oleva halkaistu lanttu saa varren taipumaan;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3444
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2678
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      388
      2624
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1787
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1425
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1210
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1026
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      75
      995
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      28
      819
    10. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      68
      811
    Aihe