kyllä kernaasti halunnut päästä eroon kaikesta tästä paskasta. Ei tämä aikuisen nussimattoman miehen elämä mitään herkkua ole. Ei ole paljoakaan motivaatiota jatkaa.
Oletko pettynyt kun maailma ei loppunutkaan?
20
184
Vastaukset
- lähde ihan
keskenäs vaan. Anna meidän muiden jäädä nauttimaan elämästä.
- pettynyt2112
Teidät itsekkäät paskat tulisi tappaa.
- rikollinen ajattelum
pettynyt2112 kirjoitti:
Teidät itsekkäät paskat tulisi tappaa.
Paskaa ja nussimista tämäkin ketju täynnä.
- Vähän.
Joku katastrofi joka olisi tappanut niin nussineet kuin nussimattomatkin olisi ollut kosmista oikeutta
- 3+6
Toivottavasti koko maailma tuhoutuu pian ja kaikki muutkin joutuu lähtemään siinä mukana. Sitä minä toivon.
- Tuo on
3+6 kirjoitti:
Toivottavasti koko maailma tuhoutuu pian ja kaikki muutkin joutuu lähtemään siinä mukana. Sitä minä toivon.
katkeran, kateellisen paskan puhetta!
- So what!
Tuo on kirjoitti:
katkeran, kateellisen paskan puhetta!
Paska tässä ollaan ja paskatöitä tehdään! Maailmasta en välitä paskan vertaa enää!-
- Sulla on tosi
So what! kirjoitti:
Paska tässä ollaan ja paskatöitä tehdään! Maailmasta en välitä paskan vertaa enää!-
huono itsetunto kun pidät itseäsi paskana ja tekemääsi työtä paskatyötä. Jokainen ihminen on arvokas ja kaikki työ on arvokasta.
- Päin vastoin.
Sulla on tosi kirjoitti:
huono itsetunto kun pidät itseäsi paskana ja tekemääsi työtä paskatyötä. Jokainen ihminen on arvokas ja kaikki työ on arvokasta.
Minulla on hyvin realistinen käsitys omasta ja tekemäni työn arvosta. En elä missään pilvilinnoissa ja harhoissa.
- realismus
Sinulla on kaikki mahdollisuudet tehda henkilokohtainen maailmanloppu. Olethan huomaavainen lopettaja etka aiheuta harmia sivullisille, ei siis rekanalleajoja eika nk. laajennettuja itsemurhia.
- 3+6
Olis menny ähkijäpaskatkin siinä maailmanlopun mukana.
- 3+6
3+6 kirjoitti:
Olis menny ähkijäpaskatkin siinä maailmanlopun mukana.
Miksi tekisin itsemurhan? Kun kerran maailmanloppu ei tullut niin jatketaan sitten täällä vaikka muiden harmiksi.
- Olet julma
ja paha ihminen kun ehdottelet tuollaista mieleltään järkkyneelle!
- 3+6
Olet julma kirjoitti:
ja paha ihminen kun ehdottelet tuollaista mieleltään järkkyneelle!
Itse ainakin ymmärrän täysin miksi sitä tuntee itsensä surkeaksi ihmiseksi ja kaikki mitä tekee tuntuu turhalta kun ei ole naista. Vaikea siinä on olla onnellinen toisten puolesta.
- jfghlkd
3+6 kirjoitti:
Itse ainakin ymmärrän täysin miksi sitä tuntee itsensä surkeaksi ihmiseksi ja kaikki mitä tekee tuntuu turhalta kun ei ole naista. Vaikea siinä on olla onnellinen toisten puolesta.
Naisilta vaan ei kannata odottaa ymmärystä tässä asiassa, koska naisettomuus viestittää miehestä paljon perinpohjaisempaa vikaa kuin miehettömyys naisella. Naiseton mies on käytännössä joko elämässä täysin epäonnistunut turhake tai sitten vapaaehtoisesti sinkku. Jos edustaa ensimmäistä ryhmää, henkinen vireystila alkaa laskea 20-vuotissynttäreiden jälkeen kovin roimaa tahtia.
Naisilla tilanne on: 1) joko liian ruma, jolloin kaikki ymmärtää, tukee ja säälii (miehiä ei säälitä tai tueta ikinä), 2) no mä vietän täl hetkel tavallaan sellast tosi täyteläist sinkkuelämää (bileitä, shoppailua, matkustelua, ystävien tapaamista ja heidän lapsiensa hoitamista), mut ei kai se mitään jos joku mies kiinnostuiski ja sitten vielä tuo 3) eli vapaaehtoisesti yksin.
- carambola87a
Olen pettynyt. Miksi naisille kelpaa vain panosuhteet muttei seurustelu mun kanssa käy kenellekään?
- 3+6
Olen pettynyt. Miksi en kelpaa edes panoseuraksi naisille? Pysyis mielenterveys kasassa kun sais edes sitä pillua.
- carambola87a
Ei muuten pysy, lue vaikka minun katkeria juttuja niin näet että alkaa yläkerrassa valot pimetä kun naisia kiinnostaa vain 18 senttiseni. Myönnettäköön että on reikä tietysti kättä parempi.
Vielä on mahdollisuus! 23. päivä oli jonkun ennustuksen mukaan se oikea päivä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503354Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5512077Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841956Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481220