Oletko pettynyt kun maailma ei loppunutkaan?

Itse olisin

kyllä kernaasti halunnut päästä eroon kaikesta tästä paskasta. Ei tämä aikuisen nussimattoman miehen elämä mitään herkkua ole. Ei ole paljoakaan motivaatiota jatkaa.

20

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähde ihan

keskenäs vaan. Anna meidän muiden jäädä nauttimaan elämästä.

• pettynyt2112

Teidät itsekkäät paskat tulisi tappaa.

• rikollinen ajattelum
        pettynyt2112 kirjoitti:

Teidät itsekkäät paskat tulisi tappaa.

Paskaa ja nussimista tämäkin ketju täynnä.

• Vähän.

Joku katastrofi joka olisi tappanut niin nussineet kuin nussimattomatkin olisi ollut kosmista oikeutta

• 3+6

Toivottavasti koko maailma tuhoutuu pian ja kaikki muutkin joutuu lähtemään siinä mukana. Sitä minä toivon.

• Tuo on
        3+6 kirjoitti:

Toivottavasti koko maailma tuhoutuu pian ja kaikki muutkin joutuu lähtemään siinä mukana. Sitä minä toivon.

katkeran, kateellisen paskan puhetta!

• So what!
        Tuo on kirjoitti:

katkeran, kateellisen paskan puhetta!

Paska tässä ollaan ja paskatöitä tehdään! Maailmasta en välitä paskan vertaa enää!-

• Sulla on tosi
        So what! kirjoitti:

Paska tässä ollaan ja paskatöitä tehdään! Maailmasta en välitä paskan vertaa enää!-

huono itsetunto kun pidät itseäsi paskana ja tekemääsi työtä paskatyötä. Jokainen ihminen on arvokas ja kaikki työ on arvokasta.

• Päin vastoin.
        Sulla on tosi kirjoitti:

huono itsetunto kun pidät itseäsi paskana ja tekemääsi työtä paskatyötä. Jokainen ihminen on arvokas ja kaikki työ on arvokasta.

Minulla on hyvin realistinen käsitys omasta ja tekemäni työn arvosta. En elä missään pilvilinnoissa ja harhoissa.

• realismus

Sinulla on kaikki mahdollisuudet tehda henkilokohtainen maailmanloppu. Olethan huomaavainen lopettaja etka aiheuta harmia sivullisille, ei siis rekanalleajoja eika nk. laajennettuja itsemurhia.

• 3+6

Olis menny ähkijäpaskatkin siinä maailmanlopun mukana.

• 3+6
        3+6 kirjoitti:

Olis menny ähkijäpaskatkin siinä maailmanlopun mukana.

Miksi tekisin itsemurhan? Kun kerran maailmanloppu ei tullut niin jatketaan sitten täällä vaikka muiden harmiksi.

• Olet julma

ja paha ihminen kun ehdottelet tuollaista mieleltään järkkyneelle!

• 3+6
        Olet julma kirjoitti:

ja paha ihminen kun ehdottelet tuollaista mieleltään järkkyneelle!

Itse ainakin ymmärrän täysin miksi sitä tuntee itsensä surkeaksi ihmiseksi ja kaikki mitä tekee tuntuu turhalta kun ei ole naista. Vaikea siinä on olla onnellinen toisten puolesta.

• jfghlkd
        3+6 kirjoitti:

Itse ainakin ymmärrän täysin miksi sitä tuntee itsensä surkeaksi ihmiseksi ja kaikki mitä tekee tuntuu turhalta kun ei ole naista. Vaikea siinä on olla onnellinen toisten puolesta.

Naisilta vaan ei kannata odottaa ymmärystä tässä asiassa, koska naisettomuus viestittää miehestä paljon perinpohjaisempaa vikaa kuin miehettömyys naisella. Naiseton mies on käytännössä joko elämässä täysin epäonnistunut turhake tai sitten vapaaehtoisesti sinkku. Jos edustaa ensimmäistä ryhmää, henkinen vireystila alkaa laskea 20-vuotissynttäreiden jälkeen kovin roimaa tahtia.

Naisilla tilanne on: 1) joko liian ruma, jolloin kaikki ymmärtää, tukee ja säälii (miehiä ei säälitä tai tueta ikinä), 2) no mä vietän täl hetkel tavallaan sellast tosi täyteläist sinkkuelämää (bileitä, shoppailua, matkustelua, ystävien tapaamista ja heidän lapsiensa hoitamista), mut ei kai se mitään jos joku mies kiinnostuiski ja sitten vielä tuo 3) eli vapaaehtoisesti yksin.

• carambola87a

Olen pettynyt. Miksi naisille kelpaa vain panosuhteet muttei seurustelu mun kanssa käy kenellekään?

• 3+6

Olen pettynyt. Miksi en kelpaa edes panoseuraksi naisille? Pysyis mielenterveys kasassa kun sais edes sitä pillua.

• carambola87a

Ei muuten pysy, lue vaikka minun katkeria juttuja niin näet että alkaa yläkerrassa valot pimetä kun naisia kiinnostaa vain 18 senttiseni. Myönnettäköön että on reikä tietysti kättä parempi.

• Vielä on mahdollisuus! 23. päivä oli jonkun ennustuksen mukaan se oikea päivä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      53
      3866
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      89
      2247
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      1912
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1753
    5. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1506
    6. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      23
      1420
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1142
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1108
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      106
      1023
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1012
    Aihe