haluaisin alkaa treenaamaan etenkin ylävartaloani. Haluaisin kiinteämmän vatsan ja enemmän rintalihaksia. Pakaroita en haluaisi treenata paljon, sillä minulla on aika lihaksikkaat pakarat jo ennestään. Käsiin haluaisin myös enemmän lihaksia. olisiko mitään saliohjelmaa tai linkkejä, joista löytyisi minulle sopiva ohjelma? Olisiko liikettä, joka kehittäisi rintalihaksia ja jota voisi tehdä kotona esim painojen kanssa?
lihaksien kehittäminen....rintalihakset
4
1139
Vastaukset
- flex
painoilla?tarkoitat siis ilmeisesti käsipainoja.
Niitä ei juurikaan pysty hyödyntään rintalihaksille ellet omista kapeaa penkkiä.Esimerkiksi pitkä pirttipöydän penkki tai muu vastaava käy.
Sen sijaan voit tehdä etunojapunnerruksia omaa painoasi hyödyntäen.Se ei ole lainkaan huono liike aloittelijalle.
Tee 4 sarjaa etunojapunnerruksia joka ilta,sarjassa voi olla niin monta toistoa kuin kohtuullisella ponnistelulla jaksat tehdä. - Muuri
Muista treenata sitten rintalihaksien lisäksi yläselän lihaksia, jotta lihastasapaino ja ryhti säilyy.
Yleensä miehillä on tuo ongelma että tehdään pelkkää rintaa ja käsiä ja sitten jossain vaiheessa huomataan että olkapäät ovat taipuneet eteen ja muutenkin näyttää gorillalta. Jalat ovat tikut ja selässä pelkkää luuta. - moikka
ala käyttään sukkahousuja aina treenatessa tessalonikka (tuli ykskaks mieleen kieleen)ja pumppaa yläkroppaa kaks kertaa/tunti ja pidä yks tauko ja pumppaa käsivarsia neljästi viikossa ja pidä taukojumppa välillä ja syö jauhoja ja snaksuja.
t.TORPEEDO - ...........
Mikä on lajisi? Sanoit pakaroidesi olevan ennestään lihaksikkaat- treenaamattahan ne eivät lihaksikkaat voi ennestäänkään olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442166Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701