Milloin nainen voi mielestänne sanoa vartaloaan urheilulliseksi? Esimerkiksi kohdallani pituus, paino ja "normaalipaino" ei kerro mitään, sillä painan mittoihini nähden paljon. Treenaan lähinnä kuntosalilla, ja lihaksiakin ihan mukavasti. En kuitenkaan ole mikään fitnestypy.
Naisen "urheilullinen" vartalo´?
15
2056
Vastaukset
- dsfds
Tuota onkin todella vaikeaa itse todeta. Eikä minun mielestäni naisella tarvitse edes lihaksia olla, että näyttäisi urheilulliselta:) Kunhan ei ole rasvaa paljon. Ei kerry missään "makkaraa".
- Solianne
Aloittajalta: täällä alkaa tulla hieman liian varovaiseksi varmaan, muutama ihme ääliö sattunut kohdille. Esim. kun en halunnut painoani ilmoittaa, tuli vastaukseksi että "olet sitten läski". Tiedä ketä sitä johtaisi harhaan, ehkä urheilullinen naisvartalo on miehille fittnesbikinimalli?
No joo, tuntuu typerältä pistää omaa kroppaansa johonkin katergoriaan, mutta näillä markkinoilla se tuntuu välttämättömältä.- totuus ei pala tules
Ne naiset jotka eivät painoaan halua kertoa, heillä on jotakin hävettävää ja se on ylipaino, ovat siis läskejä. Tämä kannattaa pitää kokemattomien deittaajien mielessä. Jos kyseessä on urheilullinen, poikkeuksellinen lihaksikas typy, kannattaa kertoa mitat, muuten olet läski.
- 34556666666666666666
Urheilullinen voi olla olematta kuikelo. Exällä oli niin tissiä, persettä kuin palaakin ja tasan liikkui enemmän kuin 99% porukasta täällä kun ohjasi parhaimmillaan useamman tunnin päivässä salilla eri juttuja. Tuo tosin riippuu täysin vartalon rakenteesta, kaikkea kun ei pysty pienentämään/kasvattamaan.
- carambola87a
Urheilullinen=steroideja popsiva muskeleitaan esittelevä hormonikimppu.
Jos et ole sellainen niin valitse normaali, jottei tule vääriä mielikuvia. - WowZie
Urheilullisilla s24-miehillä on ollut ohuet jalat ja rantapallo vatsassa.
Urheilullisuus miesten osalta on jo sitä, että on junnuna pelannut divarissa jtn - Solianne
Aloittajalta: eli niin tai näin, niin pieleen menee. (:
Pituus ja paino 172 / 70 kg, vyötärö 78 cm. Punttia 3-4 krt / vko, hartialinja huomattavan V, rasvaprosentti erittäin ok.
Taidanpa katsella niitä salin uroita ja unhoittaa nettihommelit. Onnea leikkiin itse kullekin!- sparkrider
Ehkäpä parempi tehdä niin.
- onnea tarvitset
Laita ne mitat tarkemmin!
Hupaisaa tuollainen, kun nettinainen sanoo katselevansa miehiä muualta. Ei siitä mitään tule, katsella salaa voit, mutta siihen se rohkeus jää ja yksin ollaan jatkossakin.
- roger3
Joo on noita ns urheilullisia naisia täältä tullut nähtyä;).. kun kerrot että vedät Tri kisan mennentullen, niin saa tajuttoman raivarin vastaansa...kovaa ne mimmit menee lähinnä alamäkeen pyörätuolilla;)..ei millään pahalla..voi harjoitella muutakin kuin pizzan syöntiä..melkoisia tunkkiperseitä kieltämättä..oikeesti kiitos ei näille ns. urheilullisille netti mimmeille;)
- Solianne
Vielä aloittajalta:
Mitä pitäisi mitata? Hauis? Reisi? Mitä jokin jamppa tekee kehoni mitoilla? Tai ehkä penkkipunnerrusennätys? Mitä jos siitäkin joku pahoittaa mielensä?
Tämä keskustelu on niin absurdi, kuten koko nettideittailu. Mutta oivalsin sen, että en halua miestä, jolle BMI tai sentit on se tärkein kriteeri. Ymmärrän sen, että liikunnallinen tyyppi etsii kaltaistaan, niinhän minäkin, mutta nettideittailun ulkonäkökeskeisyys on liikaa (tästä lausunnosta voidaan nyt tehdä johtopäätös, että olen kamalan ruma tunkkiperse).
"Onnea tarvitset": edellinen pitkä suhteeni oli urheiluharrastuksen piirissä tapaamani miekkosen kanssa, joten en ymmärrä kommenttiasi. Ihmiset ihan oikeasti tutustuvat toisiinsa muuallakin kuin netissä.- punttimimmi2
täällä ei kannata ottaa liian henkilökohtaisesti näitä anonyymeja päänsä aukojia.
itsekin olen joutunut tuota vartalon määritelmää miettimään moneen kertaan urheilullisen, hoikan ja normaalin välillä, enkä vieläkään tiedä, mihin kategoriaan se nyt kuuluisi. valitsin kuitenkin "kultaisen keskitien": profiilissa lukee normaalivartaloinen, pituuteni ja painoni, ja harrastuksissani kerron mm. sen, että käyn kuntosalilla n. 4 kertaa viikossa. painoni kuulostaa todennäköisesti monien miesten korvaan suuremmalta kuin miltä näytän, mutta koska en tarvitse miestä, jolle tärkeintä on vaa'an ilmoittama lukema, en häviä siinä mitään.
onnea matkaan! :) - jhghjkjhghjkjhjkjhjk
Ilmoitat mitat kuten kuuluu, lantio, vyötärö, rintakehä paino/pituus, siitä sen näkee oletko läski tunkki, vai urheilullinen. Kyse on rehellisyydestä ja pitää olla jotakin poikkeavaa, jos kertoo olevansa urheilullinen.
- M50 +
Urheilullinen on S24-vartaloluokituksissa harmillinen, sillä se on herkkä tulkinnoille. Treffien hakukriteerit ovat armottoman ehdottomia. Valitsemalla väärin, rajaat itsesi unelmiesi kumppanin hauista. Itse väitin olevani normaalivartaloinen ja hain naista, jonka vartalo on hoikka/normaali tai urheilullinen. Sen lisäksi vastailin naisten viesteihin kriteereistä välittämättä.
Ja hyvin löytyi. Onneksi tajusin jo alkuunsa keskittyä tapaamisiin, joita ehdotin ensimmäisessä viestissä. Yleensä ennen sitä kävimme yhden tai useamman pitkän puhelun tai Skype-videopuhelun ja sen jälkeen kohtasimme naamatusten. - sanakirjailija
nettitreffisanastoa:
normaali=lievästi ylipainoinen.
urheilullinen=normaali.
muodokas, pyöreä, pyöreähkö=läski
ylipainoinen=niin vitun läski
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894