Ei ole tarkoitus missään iskumielessä mennä, katsella vaan meininkiä sivusta jossain nurkkapöydässä ja kenties lukea lehteä, jos lehtiä baareissa yleensä on? Tuleeko muista pöydistä jotain naureskelua suuntaani, vai saako olla rauhassa? Olen normaalipainoinen ja kivannäköinen tyyppi. En kuitenkaan haluaisi kokea mitään negatiivisia juttuja, joten en sitten lähde, jos sellaisia on todennäköisesti tiedossa.
Kannattaako ujon miehen lähteä yksin baariin?
149
4459
Vastaukset
- kokemusta on
Saat taatusti olla kirjasi kanssa rauhassa. En usko etä naureskellankaan. Sinua ei yksinkertaisesti huomata ollenkaan. Ytmit ja horot keskittyvät pariutumiseen eivät sinuun.
- ............
Tuskin kukaan naureskelee mutta kannattaa silti se kirja jättää kotiin ja keskittyä juomaan. Ja kannattaa juoda kunnon pohjat ennen baariin menoa niin että voi siemailla drinkkiään hitaasti eikä rahaa pala tuhottomasti.
- mies32
Sinne vaan, monessa baarissahan on jopa kirjahylly, josta voi sopivan kirjan valita, jos ei omaa vie. Lehtiä on myös.
Eikä tietenkään mitään pohjia, jos haluat vain istua hetken rauhassa ja seurata elämänmenoa. Ei tule kalliiksi, kun juo oluensa sivistyneesti siitä nauttien, eli vähintään puoli tuntia per tuoppi tahdilla. Sitä seurailua ei muutenkaan varmaan jaksa paria tuopposta pidempään per paikka harrastaa. Ja toistaalta pohjat eivät tuo mitään säästöjä, kun pohjat tai ei, ei siinä pöydässä ilman juomaakaan kehtaa istua. Harittavat silmät ja horjuva olemuksesi vaan varmistaa, ettei kukaan nainen eksy pöytääsi.
Tämä koskee siis istuskelubaareja, ei diskoyökerhoja, joissa lehdenluku ja nurkkakyhjötys ovat ätmeilyä.- vvcxvcxvxcx
En kyllä muista yhdessäkään baarissa nähneeni kirjahyllyä, jossa on oikeasti kirjoja luettavaksi tarkoitettuna. Jotain "yksi kirja koristeena" -tyylistä olen nähnyt ja joskus saattaa lehti lojua pöydällä.
Itse suosittelisin valitsemaan kirjastosta kirjan, jossa lukee mahdollisimman isoin ja värikkäin kirjaimin "KAMASUTRA" ja menisin kaupunkin suosituimpaan yökerhoon lukemaan sitä ja iskisin silmää minulle naureskeleville naisille. - kevyttä luettavaaaaa
vvcxvcxvxcx kirjoitti:
En kyllä muista yhdessäkään baarissa nähneeni kirjahyllyä, jossa on oikeasti kirjoja luettavaksi tarkoitettuna. Jotain "yksi kirja koristeena" -tyylistä olen nähnyt ja joskus saattaa lehti lojua pöydällä.
Itse suosittelisin valitsemaan kirjastosta kirjan, jossa lukee mahdollisimman isoin ja värikkäin kirjaimin "KAMASUTRA" ja menisin kaupunkin suosituimpaan yökerhoon lukemaan sitä ja iskisin silmää minulle naureskeleville naisille.Ei baariin sentään kirjaa kannata lukemaan mennä. Jos kirja on vähänkin mielenkiintoinen niin parempi lukea se kotona ihan rauhassa. Jos taasen kirja ei ole mielenkiintoinen ja ei sitä esim. opintojen vuoksi ole pakko lukea, niin ei sitä silloin kannata lukea lainkaan.
Baariin voi ottaa kevyttä luettavaa kuten iltalehden ja vaikka molemmatkin iltalehdet. Kun aikanaan, jo kauankin sitten, kävin silloisessa lähibaarissani vähän säännöllisemmin ja enemmän, niin oli minulla tapana ottaa juurikin iltalehti kioskilta mukaan. Kyllä se siellä tuli luettua ja se jäi kiertämään muillekkin. Yleensä poistuinkin baarista ehkä 1-2 tunnin oltuani ja 3-4 vodkan jälkeen ellei ollut viikonvaihde ja myös tanssi/diskojutut siinä myöhemmin menossa ja seurattavana.
- ylös ja ulos!
Riippunee millaisiin baareihin olit ajatellut suunnata? Pubiin vai menevämpään baariin? Yökerhoon kun tuskin olet lehden/ kirjan kanssa matkalla...
Useimmista baareista löytyy päivän iltsikat, joskus myös ilmaisjakelulehtiä jotka ovat eksyneet lehtihyllyyn/ pöydille. Jotkut pubit tilaavat roskalehtiä kuten Seiskaa tmv, jotka ovat kovasti suosiossa istuskelupaikoissa. Mut riippuu ihan baarista mitä lehtiä löytyy vai löytyykö ollenkaan.
Pubeissa saa yleisesti ottaen olla ihan rauhassa, ketään harvoin kiinnostaa sun olemassaolo. Muodikkaammat baarit saattavat muuttua asiakkaiden kännin myötä rasittaviksi yksin liikkuvalle, mut riippuu taas niin paikasta, kellonajasta, viikonpäivästä ja siitä millasta jengiä paikalle on just sinä iltana eksynyt.
Pitää vaan ottaa se riski ja lähteä pyörimään kuppiloita läpi löytääkseen ne mestat joissa itse viihtyy - ja eihän niissäkään aina viihdy, jokainen ilta on erilainen ja myös vaihtelu virkistää. Ja aivan varmasti niitä negatiivisiakin tapauksia tulee käymään, niiltä ei voi välttyä oli liikkeellä sit yksin taikka porukassa. Niistä vaan ei pidä lannistua.
Kyllä ne itselle sopivimmat paikat löytyy kun jaksaa kahlata baareja läpi, mutta pitää varautua siihen ettei aina ole pelkkää kivaa. Kännisten urpojen toimintaa kun ei voi edeltäkäsin ennustaa (arvioida toki voi kokemusten myötä, mutta ne onnistuu silti usein yllättämäänkin...).
Siitä vaan kuitenkin reippaasti liikkeelle! Kärpäsenä katossa on usein hauskaa! Ei kyllä yksinäisen nuoren miehen kannata todellakaan mihinkään baareihin lähteä. Sun kannattaa mieluummin käydä noissa baareissa kavereiden kanssa, niin silloin vältyt kaikelta negatiiviselta huomiolta ja muilta ikäviltä jutuilta, joita et varmasti halua kokea. Yksin jos menet baariin, niin heti on ihmiset ihmettelemässä ja kyselemässä sitä, että miksi oikein oot yksin siellä liikkeellä ja miksei sulla ole ketään kavereita siellä mukana.
Voit toki poiketa yksin jossain lähiökuppilassa tai peruskaljabaarissa tuopilla tai parilla, mutta ei siis kannata todellakaan jäädä yksinään istumaan tuntikausiksi samaan baariin. Siinä kun alkaa jo ihmiset ihmetellä ja varmaan myös jopa kyselemään siitä, että miksei sulla ole ketään kavereita siellä mukana.
Noista yökerhomestoista sun kannattaa ainakin pysytellä aivan kokonaan poissa, koska ne paikat eivät ole tarkoitettu yksinäisille nuorille miehille, vaan kaveriporukoiden hauskanpitoa varten. Yksin jos niihin paikkoihin menet, niin varmasti siitä yksinolosta ja kavereista tullaan koko ajan kyselemään ja sua pidetään vaan outona ja epänormaalina, kun oot tullut tollaiseen paikkaan yksinään ilman ketään kavereita.
Yksin jos menet baareihin, niin aina se on vaan paljon suurempi mahis joutua kokemaan siellä kaikenlaisia negatiivisia juttuja ja muuta ikävää, joten sen vuoksi kyllä suosittelen sua pysymään poissa noista baareista tai käymään siellä kavereiden kanssa.- Kiva nähdä sinuakin
He's back! Ja yhdessä viestissä kaikki samat vanhat kliseet. Tämä on taattua klassikkotavaraa.
- 3+5
Joo ei kannata mutta ei kavereiden seurassa kehtaa kyllä baareissa mitään yrittää tai en minä ainakaan ole kehdannut.
3+5 kirjoitti:
Joo ei kannata mutta ei kavereiden seurassa kehtaa kyllä baareissa mitään yrittää tai en minä ainakaan ole kehdannut.
Kavereiden kanssa liikkuessa on vaan aina se etu, että ei joudu muiden ihmisten negatiivisen huomion ja ihmettelyn kohteeksi, kuten yksinäiset nuoret miehet baareissa aina joutuvat. Aikakin kuluu kavereiden kanssa baareissa paljon mukavemmin kun mitä yksin ollessa.
- mies32
DarkFear kirjoitti:
Kavereiden kanssa liikkuessa on vaan aina se etu, että ei joudu muiden ihmisten negatiivisen huomion ja ihmettelyn kohteeksi, kuten yksinäiset nuoret miehet baareissa aina joutuvat. Aikakin kuluu kavereiden kanssa baareissa paljon mukavemmin kun mitä yksin ollessa.
Ja kun sinulla ei ole kavereita, niin olet sitten yksin kotona ja siksi myös naiseton. Mutta minkäs teet. Kun ei vaan voi, niin ei.
- 3+5
DarkFear kirjoitti:
Kerran kävin yksin baarissa mutta ei sitä silloin kukaan ihmetellyt. Oikeestaan mua ei edes pahemmin huomattu.
mies32 kirjoitti:
Ja kun sinulla ei ole kavereita, niin olet sitten yksin kotona ja siksi myös naiseton. Mutta minkäs teet. Kun ei vaan voi, niin ei.
No sä et kyllä tiedä mun elämästäni yhtään mitään, sen voin hyvin sanoa. Tai tiedät vain ja ainoastaan sen, mitä olen täällä kertonut, kaikki muu onkin sitten vain pelkkää arvailua ja oletuksia.
Mutta jos nyt ihan suoraan kysyn, niin mitä mun sitten muka pitäisi tehdä?3+5 kirjoitti:
Kerran kävin yksin baarissa mutta ei sitä silloin kukaan ihmetellyt. Oikeestaan mua ei edes pahemmin huomattu.
"Kerran kävin yksin baarissa mutta ei sitä silloin kukaan ihmetellyt. Oikeestaan mua ei edes pahemmin huomattu. "
Niin varmaan jossakin peruskaljakuppilassa, jossa monet käy yksin tuopilla tai parilla. Kai nyt noissa mestoissa voi jopa yksinäinen nuori mies käydä kaljalla, mutta eri juttu se onkin sitten jossain trendiyökerhoissa, joissa kaikki nuoret ovat yhdessä kavereidensa kanssa.- mies32
DarkFear kirjoitti:
No sä et kyllä tiedä mun elämästäni yhtään mitään, sen voin hyvin sanoa. Tai tiedät vain ja ainoastaan sen, mitä olen täällä kertonut, kaikki muu onkin sitten vain pelkkää arvailua ja oletuksia.
Mutta jos nyt ihan suoraan kysyn, niin mitä mun sitten muka pitäisi tehdä?Niin ja sinä olet kertonut paljon.
Ihan sama mitä sulle kertoo ohjeeksi, tiedät itse paremmin ja jatkat samaa rataa. Ehkä kyseessä on ihan fysiologinen poikkeama aivoissa, joka estää kehittymisen. - mies32
DarkFear kirjoitti:
"Kerran kävin yksin baarissa mutta ei sitä silloin kukaan ihmetellyt. Oikeestaan mua ei edes pahemmin huomattu. "
Niin varmaan jossakin peruskaljakuppilassa, jossa monet käy yksin tuopilla tai parilla. Kai nyt noissa mestoissa voi jopa yksinäinen nuori mies käydä kaljalla, mutta eri juttu se onkin sitten jossain trendiyökerhoissa, joissa kaikki nuoret ovat yhdessä kavereidensa kanssa.Joissa et tosin ole ikinä käynyt yksin (mainitsemistasi syistä), mutta kuitenkin tiedät tämän.
mies32 kirjoitti:
Niin ja sinä olet kertonut paljon.
Ihan sama mitä sulle kertoo ohjeeksi, tiedät itse paremmin ja jatkat samaa rataa. Ehkä kyseessä on ihan fysiologinen poikkeama aivoissa, joka estää kehittymisen." Ihan sama mitä sulle kertoo ohjeeksi, tiedät itse paremmin ja jatkat samaa rataa. Ehkä kyseessä on ihan fysiologinen poikkeama aivoissa, joka estää kehittymisen. "
Ei siinä mitään poikkeamia tarvita, kun jos vaan ei yksin uskalla käydä tietyissä paikoissa, niin minkäs sille teet. Tai jos on käynyt niissä jo yksin, mutta ei ole koskaan noissa baareissa yksin viihtynyt, niin miksi niihin pitäisi sitten hakeutua yhä vain uudestaan ja uudestaan? Vai oletko itse sellainen, että tykkäät hakeutua tarkoituksella epämiellyttäviin paikkoihin/tilanteisiin? Mä vaan en ole sellainen.- mies32
DarkFear kirjoitti:
" Ihan sama mitä sulle kertoo ohjeeksi, tiedät itse paremmin ja jatkat samaa rataa. Ehkä kyseessä on ihan fysiologinen poikkeama aivoissa, joka estää kehittymisen. "
Ei siinä mitään poikkeamia tarvita, kun jos vaan ei yksin uskalla käydä tietyissä paikoissa, niin minkäs sille teet. Tai jos on käynyt niissä jo yksin, mutta ei ole koskaan noissa baareissa yksin viihtynyt, niin miksi niihin pitäisi sitten hakeutua yhä vain uudestaan ja uudestaan? Vai oletko itse sellainen, että tykkäät hakeutua tarkoituksella epämiellyttäviin paikkoihin/tilanteisiin? Mä vaan en ole sellainen.Ethän sinä ole niissä käynyt.
Jännittivät ne itseänikin 18-vuotiaana. Mutta kas vaan, siihenkin oppi, nykyisin nauttiikin. Vaikka eipä noista istuskelupaikoista ilman ylisosiaalisuutta mitään naista yksinäisenä isketä juuri koskaan, mutta eipä se itselläni ole ollut niissä tavoitteenakaan. - Jos olet
Yksin baarissa niin mikä estää tutustumasta uusiin ihmisiin jos se yksinolo noin paljon haittaa? Itselläni ainakin olisi todella mielenkiintoinen ilta tiedossa jos en tuntisi baarista ketään. Jos joku tulisi kysymään miksi olen yksin niin kääntäisin jutun niin, että asia unohtuisi alta aikayksikön ja rupeaisin juttelemaan ihan muusta. Itseasiassa olisi hyvä jos joku tulisi kyselemään miksi olen yksin, koska voisin tutustua häneen muutenkin. Eiköhän mennä baariin nyt viikonloppuna ja anneta itsemme kaikenmaailman kyselyille alttiiksi :) Jos asuisit täällä missä minä asun niin voisin lähteä sinun kaveriksi baariin niin ei tarvitsisi hävetä sitä yksinoloa.
mies32 kirjoitti:
Ethän sinä ole niissä käynyt.
Jännittivät ne itseänikin 18-vuotiaana. Mutta kas vaan, siihenkin oppi, nykyisin nauttiikin. Vaikka eipä noista istuskelupaikoista ilman ylisosiaalisuutta mitään naista yksinäisenä isketä juuri koskaan, mutta eipä se itselläni ole ollut niissä tavoitteenakaan."Ethän sinä ole niissä käynyt. "
Jaa että missä en ole käynyt, baareissa vai? Tässä taas näkee sen, miten vähän sä tai kukaan tällä palstalla tietää mitään musta tai mun elämästäni. Olen mä käynyt kuule yksin vaikka minkälaisissa baareissa ja kävin ekan kerran jo heti kun ikää riitti, eli heti 18-vuotiaana.
Ja vaikka en tällä hetkellä käviskään noissa baareissa, niin kyllä niihin ehtii vielä myöhemminkin.- BarfBeer
mies32 kirjoitti:
Joissa et tosin ole ikinä käynyt yksin (mainitsemistasi syistä), mutta kuitenkin tiedät tämän.
Et voi ymmärtää.
- ----
No minä kävin juuri tänään yksin baarissa, ja siellä oli kaksi minua vähän yli kymmenen vuotta vanhempaa naista, jotka ihan oma-aloitteisesti juttelivat sekä minulle että muillekin yksin baarissa olleille miehille. En minä heitä yrittänyt mitenkään iskeä, eivätkä he minua, mutta todella kiva juttutuokio oli kyllä. Ei tällaista ole läheskään joka kerta tapahtunut, useimmiten yksin baarissa käydessäni saan olla ihan rauhassa, mutta kertaakaan, ei siis kertaakaan, ole kukaan tullut ihmettelemään miten joku voi olla baarissa yksin.
- ----
No minä kävin juuri tänään yksin baarissa, ja siellä oli kaksi minua vähän yli kymmenen vuotta vanhempaa naista, jotka ihan oma-aloitteisesti juttelivat sekä minulle että muillekin yksin baarissa olleille miehille. En minä heitä yrittänyt mitenkään iskeä, eivätkä he minua, mutta todella kiva juttutuokio oli kyllä. Ei tällaista ole läheskään joka kerta tapahtunut, useimmiten yksin baarissa käydessäni saan olla ihan rauhassa, mutta kertaakaan, ei siis kertaakaan, ole kukaan tullut ihmettelemään miten joku voi olla baarissa yksin.
- mies32
---- kirjoitti:
On minulta joskus yksinoloa kyselty, mutta ei ollenkaan niin negatiivisessa mielessä kuin joku Darkfear yrittää maalailla. Yleensä nämä naiset olleet lähinnä iskupuuhissa siinä juttua kehittelemässä, eivätkä millään pilkkareissulla. Siihen kun olen sitten jotain riittävän ei-säälittävää keksinyt vastaukseksi, on keskustelu jatkunut niin kauan, kun kipinää on johonkin suuntaan lyönyt tarpeeksi.
mies32 kirjoitti:
On minulta joskus yksinoloa kyselty, mutta ei ollenkaan niin negatiivisessa mielessä kuin joku Darkfear yrittää maalailla. Yleensä nämä naiset olleet lähinnä iskupuuhissa siinä juttua kehittelemässä, eivätkä millään pilkkareissulla. Siihen kun olen sitten jotain riittävän ei-säälittävää keksinyt vastaukseksi, on keskustelu jatkunut niin kauan, kun kipinää on johonkin suuntaan lyönyt tarpeeksi.
Kyllä se asia oikeasti vaan niin on, että aina sitä nuoren miehen yksinoloa ihmetellään baareissa koko ajan, eikä sitä koskaan positiivisesti katsota, jos joku nuori mies on koko illan yksinään baarissa ilman ketään kavereita. Yksinään olo tollaisissa paikoissa saa helposti ihmiset ajattelemaan ja tulemaan siihen tulokseen, ettei kyseisellä nuorella miehellä ole ketään kavereita, kun on joutunut yksin tollaisiin paikkoihin lähtemään.
Vaikealta tuntuu uskoa, että sä olisit käynyt yksin baareissa, kun oot aina antanut ymmärtää sen, että sulla on kyllä paljon kavereita joka paikassa, etkä sä ole edes tottunut viettämään aikaasi koskaan yksinäsi. Joten mikä oikein on sut edes saanut käymään noissa baareissa yksinäsi, ihmettelen vain?- mies32
DarkFear kirjoitti:
Kyllä se asia oikeasti vaan niin on, että aina sitä nuoren miehen yksinoloa ihmetellään baareissa koko ajan, eikä sitä koskaan positiivisesti katsota, jos joku nuori mies on koko illan yksinään baarissa ilman ketään kavereita. Yksinään olo tollaisissa paikoissa saa helposti ihmiset ajattelemaan ja tulemaan siihen tulokseen, ettei kyseisellä nuorella miehellä ole ketään kavereita, kun on joutunut yksin tollaisiin paikkoihin lähtemään.
Vaikealta tuntuu uskoa, että sä olisit käynyt yksin baareissa, kun oot aina antanut ymmärtää sen, että sulla on kyllä paljon kavereita joka paikassa, etkä sä ole edes tottunut viettämään aikaasi koskaan yksinäsi. Joten mikä oikein on sut edes saanut käymään noissa baareissa yksinäsi, ihmettelen vain?On mulla aina jokunen kaveri ollut, ajoittain paljonkin. Mutta eivät aikataulut, mielihalut ja sijainnit ole aina käyneet yksiin ja välillä on itselläni ns. menojalkaa vipattanut, niin olen käynyt yksin. Joskus myös kaverit lähteneet aiemmin. Joskus taas lähtenyt vain parille pubiin, eikä jaksanut kysyäkään ketään mukaan, mutta sitten ilta vienyt neljään saakka. Usein myös jäänyt niihin 1-3 ja kotiin.
Sen verran kyllä itsekin yksinäisyyttä karttaisin, etten kehtaisi illasta toiseen tai joka perjantai istua pikkukaupungin ainoassa yökerhossa. - fu, baari, yak
mies32 kirjoitti:
On mulla aina jokunen kaveri ollut, ajoittain paljonkin. Mutta eivät aikataulut, mielihalut ja sijainnit ole aina käyneet yksiin ja välillä on itselläni ns. menojalkaa vipattanut, niin olen käynyt yksin. Joskus myös kaverit lähteneet aiemmin. Joskus taas lähtenyt vain parille pubiin, eikä jaksanut kysyäkään ketään mukaan, mutta sitten ilta vienyt neljään saakka. Usein myös jäänyt niihin 1-3 ja kotiin.
Sen verran kyllä itsekin yksinäisyyttä karttaisin, etten kehtaisi illasta toiseen tai joka perjantai istua pikkukaupungin ainoassa yökerhossa.huh, pikkukaupunkin kirous. Olen suuresta kaupungista kotoisin. En ymmärrä pikkukaupunkien elämää enkä mentaliteettia. Ihmisetkin ovat ahdasmielisiä ja tylsiä. Haluan takaisin kotikaupunkiin, sinne menen viikoksi pian.
- mitä kummaa :D
DarkFear kirjoitti:
Vaikealta tuntuu uskoa, että sä olisit käynyt yksin baareissa, kun oot aina antanut ymmärtää sen, että sulla on kyllä paljon kavereita joka paikassa, etkä sä ole edes tottunut viettämään aikaasi koskaan yksinäsi. Joten mikä oikein on sut edes saanut käymään noissa baareissa yksinäsi, ihmettelen vain?Heh, sulla on kyllä aika pikkukylä-mäinen näkemys tosta asiasta. Mut ei siinä, jos itselläs on vain tuollaisia kokemuksia niin eipä kai voi olettaa muutakaan :) Tai sit ite katselet yksin liikkuvaa miestä noin? Se ei kuitenkaan meinaa että kaikki muut ajattelis yhtä negatiivisesti yksinolevista :D Harva tosiasiassa edes kiinnittää moiseen mitään huomiota - kyl ainaki isommissa kaupungeissa voi ihan rauhassa vaellella baareissa itekseen ilman et kukaan miettii kahdesti ko. hlön sielunelämää :D Toki jos näytät kärsivältä ni kyl jengi sit taitaa katella ja kelata et onkohan tol kaikki ok, mut jos on ihan normaalisti eikä pälyile psykosti ympärilleen ni ihan tosi, sä sulaudut ympäristöön ku ympäristöön ku tapetti :D
mitä kummaa :D kirjoitti:
Heh, sulla on kyllä aika pikkukylä-mäinen näkemys tosta asiasta. Mut ei siinä, jos itselläs on vain tuollaisia kokemuksia niin eipä kai voi olettaa muutakaan :) Tai sit ite katselet yksin liikkuvaa miestä noin? Se ei kuitenkaan meinaa että kaikki muut ajattelis yhtä negatiivisesti yksinolevista :D Harva tosiasiassa edes kiinnittää moiseen mitään huomiota - kyl ainaki isommissa kaupungeissa voi ihan rauhassa vaellella baareissa itekseen ilman et kukaan miettii kahdesti ko. hlön sielunelämää :D Toki jos näytät kärsivältä ni kyl jengi sit taitaa katella ja kelata et onkohan tol kaikki ok, mut jos on ihan normaalisti eikä pälyile psykosti ympärilleen ni ihan tosi, sä sulaudut ympäristöön ku ympäristöön ku tapetti :D
Ei sitä kyllä nuorena miehenä viitsisi käydä yksin baareissa edes missään isommassa kaupungissa, kun joka paikassa sitä yksinäisistä nuorista miehistä ajatellaan ihan samalla tavalla, että ei taida olla tollakaan ketään kavereita, kun on pitänyt lähteä yksin baariin ilman ketään kavereita. Sitten sitä monet ihmettelisivät ja tulisivat kyselemään painostavaan sävyyn siitä yksinolosta ja siitä miksei ole ketään kavereita mukana baarissa.
- mies32
DarkFear kirjoitti:
Ei sitä kyllä nuorena miehenä viitsisi käydä yksin baareissa edes missään isommassa kaupungissa, kun joka paikassa sitä yksinäisistä nuorista miehistä ajatellaan ihan samalla tavalla, että ei taida olla tollakaan ketään kavereita, kun on pitänyt lähteä yksin baariin ilman ketään kavereita. Sitten sitä monet ihmettelisivät ja tulisivat kyselemään painostavaan sävyyn siitä yksinolosta ja siitä miksei ole ketään kavereita mukana baarissa.
Näinhän se on. Olen kuullut sellaistakin, että yksinäinen kotiseudun mies viedään baarin ulkopuolella väkisin nurkan taakse muilutettavaksi. Ja naiset tulevat katsomaan, että kasvaako päässä oma tukka vai lääkkeillä kasvatettu.
Ymmärrän siis erinomaisesti niitä yksinäisiä miehiä, jotka eivät halua baareissa käydä. mies32 kirjoitti:
Näinhän se on. Olen kuullut sellaistakin, että yksinäinen kotiseudun mies viedään baarin ulkopuolella väkisin nurkan taakse muilutettavaksi. Ja naiset tulevat katsomaan, että kasvaako päässä oma tukka vai lääkkeillä kasvatettu.
Ymmärrän siis erinomaisesti niitä yksinäisiä miehiä, jotka eivät halua baareissa käydä.Pitäisikö tämä tulkita niin, että sun mielestä miesten pitäisi vaan hyväksyä se kaljuuntuminen jo nuorena, eikä edes tehdä mitään hiustensa säilyttämisen eteen? Eli ton logiikan mukaan olisi siis parempi kaljuuntua jo nuorena ja menettää siinä samalla täysin itsetuntonsa, kun että tekisi jotain asian eteen ja säilyttäisi hiusten lisäksi myös oman itsetuntonsa ja mikä parasta, niin oma mielialakin olisi korkealla.
- mies32
DarkFear kirjoitti:
Pitäisikö tämä tulkita niin, että sun mielestä miesten pitäisi vaan hyväksyä se kaljuuntuminen jo nuorena, eikä edes tehdä mitään hiustensa säilyttämisen eteen? Eli ton logiikan mukaan olisi siis parempi kaljuuntua jo nuorena ja menettää siinä samalla täysin itsetuntonsa, kun että tekisi jotain asian eteen ja säilyttäisi hiusten lisäksi myös oman itsetuntonsa ja mikä parasta, niin oma mielialakin olisi korkealla.
Ei vaan paras on pysyä kotona, jottei kaljusta, kaljunestolääkkeistä, eikä yksinäisyydestä kiusattaisi.
Ymmärrän hyvin niitä, jotka ovat tätä mieltä. - juuniinonnoinkyllä
mies32 kirjoitti:
Ei vaan paras on pysyä kotona, jottei kaljusta, kaljunestolääkkeistä, eikä yksinäisyydestä kiusattaisi.
Ymmärrän hyvin niitä, jotka ovat tätä mieltä.Minustakin on parasta pysyä kotona. Kotona ei kukaan kiusaa ja lisäksi kotona on mukavampi.
Baari on likainen paikka, epämukava ja ruma. En juo alkohoolia enkä tupakoi.
Kotona voin rauhassa istua mukavassa vaaleassa sohvassa, pehmeät tyynyt, seinillä on tauluja, taustalla on kaunis musiikki ja tunnelmavalaistus, pöydällä hedelmiä ja suklaata. Vain hullu lähtee likaiseen baariin juomaan myrkkyä. - mies32
juuniinonnoinkyllä kirjoitti:
Minustakin on parasta pysyä kotona. Kotona ei kukaan kiusaa ja lisäksi kotona on mukavampi.
Baari on likainen paikka, epämukava ja ruma. En juo alkohoolia enkä tupakoi.
Kotona voin rauhassa istua mukavassa vaaleassa sohvassa, pehmeät tyynyt, seinillä on tauluja, taustalla on kaunis musiikki ja tunnelmavalaistus, pöydällä hedelmiä ja suklaata. Vain hullu lähtee likaiseen baariin juomaan myrkkyä.Jep, suurin uhka on, että tulisi kännissä haalittua baarista joku sotkemaan kiimalimoillaan se puhdas sohva, viemään tilaa ja tekemään hyvät suklaat tarpeettomiksi.
- eiuhkaa
mies32 kirjoitti:
Jep, suurin uhka on, että tulisi kännissä haalittua baarista joku sotkemaan kiimalimoillaan se puhdas sohva, viemään tilaa ja tekemään hyvät suklaat tarpeettomiksi.
Ei kukaan tule kotiini baarista sotkemaan puhdasta sohvaa, kun en ketään pyydä tulemaan. Kotini on täysin suljettu paikka.
mies32 kirjoitti:
Ymmärrän hyvin niitä, jotka ovat tätä mieltä.Ei mulla ole onneksi ole kaljua, kiitos lääkkeiden joita tulen syömään koko lopun ikäni ihan vain sen takia, ettei sitä tukkaa pääse koskaan lähtemään, kun mulle se tukan päässä pysyminen on yksi elämän tärkeimmistä asioista ja kyllä sitä nuoren miehen kannattaa aina tehdä kaikkensa tukkansa eteen.
- ----
---- kirjoitti:
Tämä toistui minulle pari päivää sitten. Tällä kertaa niitä minua yli kymmenen vuotta vanhempia naisia oli vain yksi, ja hän jutteli avoimesti sekä minulle että yhdelle toiselle miehelle. Pois lähtiessäni hän vielä sanoi toivovansa tapaavansa minut uudelleen.
Ei tässäkään ollut kyse mistään kiinnostuksesta, pelkästään kohteliaisuudesta ja sosiaalisuudesta. - Olet, jos
Jos olet kirjoitti:
Yksin baarissa niin mikä estää tutustumasta uusiin ihmisiin jos se yksinolo noin paljon haittaa? Itselläni ainakin olisi todella mielenkiintoinen ilta tiedossa jos en tuntisi baarista ketään. Jos joku tulisi kysymään miksi olen yksin niin kääntäisin jutun niin, että asia unohtuisi alta aikayksikön ja rupeaisin juttelemaan ihan muusta. Itseasiassa olisi hyvä jos joku tulisi kyselemään miksi olen yksin, koska voisin tutustua häneen muutenkin. Eiköhän mennä baariin nyt viikonloppuna ja anneta itsemme kaikenmaailman kyselyille alttiiksi :) Jos asuisit täällä missä minä asun niin voisin lähteä sinun kaveriksi baariin niin ei tarvitsisi hävetä sitä yksinoloa.
Juuri niin.
- 81Mies
Vedät siellä kauheet naamat ja muistat ottaa wifebeatermustan paidan ja puvun housut ja sitten vaan Vee-Veetä naisilta koko illan vonkaamaan. Jos olet komea, flaksaa.
Tässä suomibaarien suomi käyttöohje.
YTMÄMMÄilyä on hieroa kovaa munaansa naisten peffoihin diskotanssiessa musan tahtiin ja jos flaksaa kympillä naisen kanssa kemia niin käväistä sen naisen kanssa pikaisella ähkimisellä. Mun mielestä miehet voivat olla luontevammin baarissa yksin kuin naiset... Toisaalta olen siis käynyt itsekin, mut uusissa paikoissa tunnen epävarmuutta, mikä häiritsee.
On ollut aina mukavaa, jos joku yksinäinen mies (ei juovuksissa oleva) kysyy saako istua seuraan tai pyytä ohimennessä pöytään juttelemaan. On mukava jutella uusien ihmisten kanssa. Harvemmin mikään on kyllä johtanut sen kummempaan, kun en ole ollut sen kummempaa vailla.- Jos menee yksin
trendikkääseen yökerhoon hengailumielessä, niin kannattaa varata tarpeeksi rahaa mukaan mieluiten 20€ seteleinä. Esim. Blackjack pelipöytä on hyvä ajankulu paikka yksinäiselle miehelle trendibaarissa, jolloin yksinäinenkin mies näyttää siltä, että hänellä on joku suht järkevä pointti olla siellä, eikä näytä ihan oudolta hyypiöltä. Black Jack pelipöytään voi ottaa tuopin tai kaks mukana ja siinä voi heittää läppää myös muille pelaajille ja saada ovelasti kontaktia kohtalontovereihin tai muuten vaan kanssaihmisiin.
Toki pitää olla valmis häviämään rahaa, mutta siinä voi myös voittaa, sekä pääpointti, että sen lisäksi että kun sulla on jotain tekemistä siellä baarissa, niin samalla nautit hyvästä musasta ja trendikkäästä tunnelmasta tuntematta itseäsi täydeks hyypiöksi, ja voit sivusilmällä ottaa oppia ytm:ien peliliikkeistä.No itse en ole koskaan edes pelannut tollaisia pelejä, joten ei sitä viitsi turhaan rahoja tollaisiin tuhlata. Mieluummin sitä säästää rahat johonkin järkevämpään.
- Niin no...
DarkFear kirjoitti:
No itse en ole koskaan edes pelannut tollaisia pelejä, joten ei sitä viitsi turhaan rahoja tollaisiin tuhlata. Mieluummin sitä säästää rahat johonkin järkevämpään.
kaverikontaktien rakentaminen vaatii yleensä jonkin verran rahaa, puhumattakaan tyttöystävän saamisesta. Jos ajattelee vain säästämistä, niin silloin kannattaa pysytellä mahd.paljon himassa ja käydä siinä lähialepassa ostamassa halpoja elintarvikkeita. Tuskin mitään uusia vaatteitakaan kannata hankkia, kun voi pitää niitä samoja vanhoja housuja ja paitaa niin kauan kuin eivät ole ihan läpipuhkikuluneita vielä :D.
DarkFear: sun ei varmaan muutenkaan olis ollut järkevää tulla kommentoimaan mielipidettäni ''mitä baarissa yksinäisen kannattaa tehdä'' kun kerroit jo aiemmin mielipiteesi yleensäkin baareihin menemisestä. Niin no... kirjoitti:
kaverikontaktien rakentaminen vaatii yleensä jonkin verran rahaa, puhumattakaan tyttöystävän saamisesta. Jos ajattelee vain säästämistä, niin silloin kannattaa pysytellä mahd.paljon himassa ja käydä siinä lähialepassa ostamassa halpoja elintarvikkeita. Tuskin mitään uusia vaatteitakaan kannata hankkia, kun voi pitää niitä samoja vanhoja housuja ja paitaa niin kauan kuin eivät ole ihan läpipuhkikuluneita vielä :D.
DarkFear: sun ei varmaan muutenkaan olis ollut järkevää tulla kommentoimaan mielipidettäni ''mitä baarissa yksinäisen kannattaa tehdä'' kun kerroit jo aiemmin mielipiteesi yleensäkin baareihin menemisestä.No ulkonäköön kannattaa toki panostaa rahallisesti, kuten myös uusien vaatteiden ostamiseen. Mutta turha sitä on vaan yksinäisen nuoren miehen noihin baareihin sitä rahaa pistää menemään, kun ei siitä kuitenkaan mitään itselleen hyödy ja aina sitä on elämässä paljon tärkeämpääkin rahan menoa, kun baarireissut ja vielä yksinäiset sellaiset.
- mies32
Minähän en nainen ole, mutta itse olen vähän vanhemmiten oppinut pitämään pelipöydissä tunteja nuokkuvia totaaliluusereina, todennäköisesti vieläpä peliongelmaisina. Ennemmin istuisin ujona nurkassa lehden kanssa tai ihan vaan tuopin takana, vaikkei sekään tietysti jossain yökerhossa "coolia" ole.
Toki hetken piipahdus pelipöytään asia erikseen, se menee vielä "normaalin" rajoihin. - Niin no...
mies32 kirjoitti:
Minähän en nainen ole, mutta itse olen vähän vanhemmiten oppinut pitämään pelipöydissä tunteja nuokkuvia totaaliluusereina, todennäköisesti vieläpä peliongelmaisina. Ennemmin istuisin ujona nurkassa lehden kanssa tai ihan vaan tuopin takana, vaikkei sekään tietysti jossain yökerhossa "coolia" ole.
Toki hetken piipahdus pelipöytään asia erikseen, se menee vielä "normaalin" rajoihin.tarkoitinkin, että on mieluummin siinä pelipöydässä sopivan ajan kuin koko illan jossain nurkkapöydässä tuopin takana. Pelaa vaikka sen 40-50 euroa yhden tuopin ajan, ja jos kokoajan voittaa yhtä paljon kuin häviää, niin lopettaa sitten siinä -0 tilanteessa, kun tuoppi on tyhjä, varsinkin jos ei kaverijutustelu lähde käyntiin kenenkään toisenkaan pelaajan kanssa. Sitten voi sopivassa vaiheessa kattoa tanssilattian suuntaan, kannattaako sinne mennä tanssimaan yksin, jos siellä on jo paljon porukkaa tanssimassa, niin ei erotu siitäkään massasta negatiivisesti (paitsi jos ei osaa tanssia edes vähää alusta).
Tai sitten voi lähteä sopivassa vaiheessa aina himaankin, ja kotona on ainakin tietyllä tavalla itsensä voittanut fiilis - uskalsin mennä ujonakin yksin sosiaaliseen yökerhoon. Lähinnä tuo pelipöytäesimerkki oli hetkellinen vaihtoehto sellaiselle joka ei hirveen herkästi uskalla tehdä aloitusliikkeitä tuntemattomille eikä vastakkaiselle sukupuolelle, enkä tarkoittanut sitä että notkuisi siinä koko illan. Sanomattakin myös selvää, ettei niukassa rahatilanteessa olijoiden kannata mennä ollenkaan baareihin saatika pelipöytiin. - mies kotiseudulta
DarkFear kirjoitti:
No itse en ole koskaan edes pelannut tollaisia pelejä, joten ei sitä viitsi turhaan rahoja tollaisiin tuhlata. Mieluummin sitä säästää rahat johonkin järkevämpään.
eli ruotsinlaivan luksushyttiin (ai mutta se olisi kyllä liian extremeä)
- Kovat kundit ei tans
Niin no... kirjoitti:
tarkoitinkin, että on mieluummin siinä pelipöydässä sopivan ajan kuin koko illan jossain nurkkapöydässä tuopin takana. Pelaa vaikka sen 40-50 euroa yhden tuopin ajan, ja jos kokoajan voittaa yhtä paljon kuin häviää, niin lopettaa sitten siinä -0 tilanteessa, kun tuoppi on tyhjä, varsinkin jos ei kaverijutustelu lähde käyntiin kenenkään toisenkaan pelaajan kanssa. Sitten voi sopivassa vaiheessa kattoa tanssilattian suuntaan, kannattaako sinne mennä tanssimaan yksin, jos siellä on jo paljon porukkaa tanssimassa, niin ei erotu siitäkään massasta negatiivisesti (paitsi jos ei osaa tanssia edes vähää alusta).
Tai sitten voi lähteä sopivassa vaiheessa aina himaankin, ja kotona on ainakin tietyllä tavalla itsensä voittanut fiilis - uskalsin mennä ujonakin yksin sosiaaliseen yökerhoon. Lähinnä tuo pelipöytäesimerkki oli hetkellinen vaihtoehto sellaiselle joka ei hirveen herkästi uskalla tehdä aloitusliikkeitä tuntemattomille eikä vastakkaiselle sukupuolelle, enkä tarkoittanut sitä että notkuisi siinä koko illan. Sanomattakin myös selvää, ettei niukassa rahatilanteessa olijoiden kannata mennä ollenkaan baareihin saatika pelipöytiin.En tanssi. Suomalaisten miesten ylipäänsä ei pitäisi tanssia. Hävettää katsoa kun nämä pökkelöt yrittävät epätoivon vimmalla huojua ja huitoa. Ja sitten pitää vielä esittää että se on muka hauskaa. Pakko sinne tanssilattialle tietysti on mennä tekemään itsestään pelle, jos aikoo päästä kähmimään. Silloin kyllä vaan seison siellä tuoppi kourassa ja hiplaan teininaisia.
Tanssiminen sujuu luonnostaan naisilta, hinteiltä ja ulkomaan gigoloilta. Normaalin suomalaisen heteromiehen muuvit on niin noloa katsottavaa että voi perse, vaikka eihän sitä tietysti selvinpäin kukaan teekään. Niin no... kirjoitti:
tarkoitinkin, että on mieluummin siinä pelipöydässä sopivan ajan kuin koko illan jossain nurkkapöydässä tuopin takana. Pelaa vaikka sen 40-50 euroa yhden tuopin ajan, ja jos kokoajan voittaa yhtä paljon kuin häviää, niin lopettaa sitten siinä -0 tilanteessa, kun tuoppi on tyhjä, varsinkin jos ei kaverijutustelu lähde käyntiin kenenkään toisenkaan pelaajan kanssa. Sitten voi sopivassa vaiheessa kattoa tanssilattian suuntaan, kannattaako sinne mennä tanssimaan yksin, jos siellä on jo paljon porukkaa tanssimassa, niin ei erotu siitäkään massasta negatiivisesti (paitsi jos ei osaa tanssia edes vähää alusta).
Tai sitten voi lähteä sopivassa vaiheessa aina himaankin, ja kotona on ainakin tietyllä tavalla itsensä voittanut fiilis - uskalsin mennä ujonakin yksin sosiaaliseen yökerhoon. Lähinnä tuo pelipöytäesimerkki oli hetkellinen vaihtoehto sellaiselle joka ei hirveen herkästi uskalla tehdä aloitusliikkeitä tuntemattomille eikä vastakkaiselle sukupuolelle, enkä tarkoittanut sitä että notkuisi siinä koko illan. Sanomattakin myös selvää, ettei niukassa rahatilanteessa olijoiden kannata mennä ollenkaan baareihin saatika pelipöytiin.No itse oon kyllä sitä mieltä, että ihan turha se on lähteä yksin baariin lehtiä lukemaan, kun niitä lehtiä voi lukea ihan hyvin kotonakin, eikä tarvitse tilata kalliita juomia baareista. Säästää tosi paljon rahaa siinäkin, kun jättää baareissa käymisen ihan minimiin.
- mies32
DarkFear kirjoitti:
No itse oon kyllä sitä mieltä, että ihan turha se on lähteä yksin baariin lehtiä lukemaan, kun niitä lehtiä voi lukea ihan hyvin kotonakin, eikä tarvitse tilata kalliita juomia baareista. Säästää tosi paljon rahaa siinäkin, kun jättää baareissa käymisen ihan minimiin.
Joo, voi niilläkin rahoilla tilata lisää lehtiä kotiin ja saa lukea rauhassa ilman, että koko ajan joku ihmettelisi, että miksi tuo on yksin. Kotiin kun ei kukaan yleensä näe. Onneksi. Muuten tulisivat sinnekin ihmettelemään. Siksi ei kyllä kannata päästää tv-tarkastajia, talkkareita eikä muita vastaavia sisälle. Ihan turhaan ihmettelisivä, että onko nuori mies ihan yksin kotona?
- näin on onnnnnnnnnn
Kovat kundit ei tans kirjoitti:
En tanssi. Suomalaisten miesten ylipäänsä ei pitäisi tanssia. Hävettää katsoa kun nämä pökkelöt yrittävät epätoivon vimmalla huojua ja huitoa. Ja sitten pitää vielä esittää että se on muka hauskaa. Pakko sinne tanssilattialle tietysti on mennä tekemään itsestään pelle, jos aikoo päästä kähmimään. Silloin kyllä vaan seison siellä tuoppi kourassa ja hiplaan teininaisia.
Tanssiminen sujuu luonnostaan naisilta, hinteiltä ja ulkomaan gigoloilta. Normaalin suomalaisen heteromiehen muuvit on niin noloa katsottavaa että voi perse, vaikka eihän sitä tietysti selvinpäin kukaan teekään." Tanssiminen sujuu luonnostaan naisilta, hinteiltä ja ulkomaan gigoloilta. Normaalin suomalaisen heteromiehen muuvit on niin noloa katsottavaa että voi perse, vaikka eihän sitä tietysti selvinpäin kukaan teekään."
Kyllä se minustakin näin on. Se olisi niin helvetin noloa katseltavaa ellei sitä voisi laittaa humalatilan tiliin.
- Kulkija yksinäinen
No minä vedän kotona melkoiset pohjat, hoipun baariin ja tilaan olutta lisää. Katselen mukavia naisia ja yritän saada juttua aikaiseksi, yleensä en onnistu edes jutustelemaan kovin pitkään kunness jossakin kohtaa mokaan jotain ja olen taas yksin tiskillä nojailemassa. Joskus otan mukaan kumitkin ja ajattelen että tänään isken vaikka millaisen hirvityksen yms. Kun ilta siinä kuluu huomaan roikkuvani edelleen yksin ja ilman minkäänlaista mahdollisuussta saada ketään yöksi . Vedän sitten oluen loppuun ja kävelen pettyneenä kotiin nukkumaan. Minun kapakkaillat ovat pääsääntöisesti juuri tuollaisia. Ystäviä tai kavereita kun minulla ei ole ainuttakaan. Kapakassa kaikilla näyttää olevan tuttuja melko paljon ja pitävät yhdessä hauskaa. Yksinäisen on kovin vaikea soluttautua tälläiseen porukkaan sisään. Olen vain tyytynyt kohtalooni ja etsin sitä oikeaa ja hän tupsahtaa eteeni jos on tullakseen.
- 20+16
Itse olen kaikenlisäksi harkinnut että lopettaisin alkoholinjuomisen kokonaan kun se on niin turhaa touhua ja siihen menee rahaa niin älyttömästi. Toisaalta sitten menee varmaan viimeisetkin mahdollisuudet seuran löytämiseen kun en enää kävisi baareissa jos lopettaisin juomisen.
Varmaan menettäisin kaverinikin jos lakkaisin juomasta kun ei niidenkään kanssa koskaan mitään muuta tehdä kuin ryypätään. Toisaalta voisinhan löytää jonkun raittiin naisen mutta sekin tuntuu melko epätodennäköiseltä. - 10+10
Pubissa saat taatusti istua ihan rauhassa lehteä lukien, varsinkin jos et ole kantis. Teinihelvetissä saat myöskin olla ihan rauhassa, ei kukaan sua siellä huomaa jos et tee itseäsi huomatuksi. Tarkoittaa siis sitä että jätä ne pohjat ottamatta ettes laattaa lattialle..
- g.janajev
No ihan rauhassa olen saanut olla kun olen kuluneen vuoden aikana käynyt joitain kymmeniä kertoja yksin yöelämässä (yleensä on tullut otettua pohjaa tavallisista baareista ja sen jälkeen suunnattua yökerhoon). Mitään naureskelua ym. en ole saanut kertaakaan osakseni, on kyllä tultu juttelemaan ihan hyvässä hengessä - eli siihen kannattaa varautua ;). Yökerhoissa nyt ei lehtiä löydy (eikä niitä voisi niissä lukeakaan), mutta kyllä niitä useimmissa tavallisissa kaljabaareissa on.
- Tärkein kysymys
jäi kysymättä.
Eli mitä baarista haet? Lehtien lukua pöydässä istuen voi harrastaa kotonakin kuten virkistysjuomien nauttimistakin. Katseita ja sosiaalisuutta, ehkä puhettakin tuntemattomalle? Silloin on oltava itsekin valmis siihen jota nurkkapöydässä istuminen "katsellen meininkiä" tuskin edesauttaa. Baari tai pubi on sosiaalinen tila, eräänlainen mentaalinen viidakko, jossa suurilla ajatuksilla ei pärjää ellei itse kuuluu tai ole vihitty kanta-asiakkaiden viisasten kerhoon. Täytyy myös osata tarttua oikeisiin liaaneihin, mutta samalla ja samoilla Lordi Greystoken sivistynein maailmanmiehen otteilla, jotta ajautuisi otollisille puunhaaroille missä tutustua uusiin "ihmisapinoihin".
Se on hieman sääli, mutta viidakko-analogia pätee missä tahansa A- ja B-oikeuksien tilassa, kuten myös nimimerkit kokemusta on ja DarkFear osuvasti analysoivatkin. Kaveriporukassa kannattaa lähteä sekä täysin huomaamatta saat olla ellet lähde. Naisiin ei tosin jälkimmäinen päde koska he saavat (lähes) aina huomiota minne ikinä menevätkin.
Muut tilat kuten kahvilat, kirjastot ja museot tms. ovat sitten erikseen.
joka pitää ottaa haltuun maailmanmiehen elkein, vaikka sitten itse olisi .- mies32
Minulle riittää kokemukseksi jo sekin, että on muualla kuin kotona. Kotona saa viettää ihan riittävästi aikaa muutenkin, ihan hyvin voin käydä silloin tällöin lehden lukemassa baarissa.
Tietysti jos siellä nyt sattuu kaunis nainen olemaan sopivalla sektorilla, niin voihan siinä jotain silmäpeliä harrastella, mutta epätodennäköistähän tuo on noissa pienissä istuskelupaikoissa hiljaiseen aikaan.
Enemmän mieskin sitä huomiota yksin saa. Eri asia sitten mitä sillä huomiolla tekee. En minä ainakaan naisille ole myymässä kaveriporukkaani, vaan itseäni. Mitä se kaveriporukan kumulatiivinen huomio minua auttaa? Sen voiminko menen naista iskemään, "että kun meillä on näin mainio porukka tässä, niin.."? mies32 kirjoitti:
Minulle riittää kokemukseksi jo sekin, että on muualla kuin kotona. Kotona saa viettää ihan riittävästi aikaa muutenkin, ihan hyvin voin käydä silloin tällöin lehden lukemassa baarissa.
Tietysti jos siellä nyt sattuu kaunis nainen olemaan sopivalla sektorilla, niin voihan siinä jotain silmäpeliä harrastella, mutta epätodennäköistähän tuo on noissa pienissä istuskelupaikoissa hiljaiseen aikaan.
Enemmän mieskin sitä huomiota yksin saa. Eri asia sitten mitä sillä huomiolla tekee. En minä ainakaan naisille ole myymässä kaveriporukkaani, vaan itseäni. Mitä se kaveriporukan kumulatiivinen huomio minua auttaa? Sen voiminko menen naista iskemään, "että kun meillä on näin mainio porukka tässä, niin.."?Joo, mutta kaveriporukan kanssa liikkeellä ollessa sulla on kuitenkin se suuri etu, että ketkään naiset eivät ihmettele sun yksinoloasi ja eivät kysele mitään painostavia kysymyksiä siitä, että miksei sulla ole ketään kavereita siellä baarissa mukana. Yksin jos on baarissa, niin kyllä siinä helposti naiset aina ajattelevat yksinäisestä miehestä, että siinä taitaa joku yksinäinen luuseri olla baari-iltaa viettämässä, kun ei ole ketään kavereita mukaansa ottanut tai saanut, kun ei varmaan hänellä edes ole ketään kavereita.
Kavereiden kanssa jos oot baarissa, niin siinä naisetkin heti ajattelevat sut nähdessään, että siinä on selvästi normaali nuori mies baari-iltaa viettämässä, kun on kavereiden kanssa liikkeellä ja selvästi tyypillä on paljon kavereita ja vilkas sosiaalinen elämä, kun ei tartte yksin baareihin koskaan lähteä. Tämä varsinkin jää monilla helposti mieleen, jos käy baareissa jossain pienellä paikkakunnalla, jossa liikkeellä on aina samat ihmiset. Näihin miehiin kaikki naiset haluavat aina just tutustua, kun taas yksinäisiin miehiin ei halua ketkään fiksut ja täysjärkiset naiset kyllä tutustua, koska yksinäiset nuoret miehet ovat aina kaikkien mielestä niin luusereita ja huonoja ihmisiä.- mies32
DarkFear kirjoitti:
Joo, mutta kaveriporukan kanssa liikkeellä ollessa sulla on kuitenkin se suuri etu, että ketkään naiset eivät ihmettele sun yksinoloasi ja eivät kysele mitään painostavia kysymyksiä siitä, että miksei sulla ole ketään kavereita siellä baarissa mukana. Yksin jos on baarissa, niin kyllä siinä helposti naiset aina ajattelevat yksinäisestä miehestä, että siinä taitaa joku yksinäinen luuseri olla baari-iltaa viettämässä, kun ei ole ketään kavereita mukaansa ottanut tai saanut, kun ei varmaan hänellä edes ole ketään kavereita.
Kavereiden kanssa jos oot baarissa, niin siinä naisetkin heti ajattelevat sut nähdessään, että siinä on selvästi normaali nuori mies baari-iltaa viettämässä, kun on kavereiden kanssa liikkeellä ja selvästi tyypillä on paljon kavereita ja vilkas sosiaalinen elämä, kun ei tartte yksin baareihin koskaan lähteä. Tämä varsinkin jää monilla helposti mieleen, jos käy baareissa jossain pienellä paikkakunnalla, jossa liikkeellä on aina samat ihmiset. Näihin miehiin kaikki naiset haluavat aina just tutustua, kun taas yksinäisiin miehiin ei halua ketkään fiksut ja täysjärkiset naiset kyllä tutustua, koska yksinäiset nuoret miehet ovat aina kaikkien mielestä niin luusereita ja huonoja ihmisiä.Eli yksinäisen miehen on paras pysyä yksinäisenä luuserina kotonaan.
mies32 kirjoitti:
Eli yksinäisen miehen on paras pysyä yksinäisenä luuserina kotonaan.
Voi toki käydä baareissa ja vaikka missä, mutta ei kannata koskaan yksin tollaisiin paikkoihin lähteä, kun joutuu vaan kuitenkin kaikkien ihmisten negatiivisen huomion kohteeksi. Mutta kannattaa vaan ensin hankkia kavereita, joiden kanssa voi sitten käydä noissa paikoissa, joihin ei yksin ole menemistä.
Jos ei nuoruusiällä ole sellaisia kavereita joiden kanssa käydä baareissa ja muissa paikoissa, niin sitten kannattaa vaan etsiä kaikin keinoin kavereita ja jättää se baarielämä myöhemmälle iälle ja käydä vasta sitten kun on löytänyt seuraa noihin mestoihin.- mies32
DarkFear kirjoitti:
Voi toki käydä baareissa ja vaikka missä, mutta ei kannata koskaan yksin tollaisiin paikkoihin lähteä, kun joutuu vaan kuitenkin kaikkien ihmisten negatiivisen huomion kohteeksi. Mutta kannattaa vaan ensin hankkia kavereita, joiden kanssa voi sitten käydä noissa paikoissa, joihin ei yksin ole menemistä.
Jos ei nuoruusiällä ole sellaisia kavereita joiden kanssa käydä baareissa ja muissa paikoissa, niin sitten kannattaa vaan etsiä kaikin keinoin kavereita ja jättää se baarielämä myöhemmälle iälle ja käydä vasta sitten kun on löytänyt seuraa noihin mestoihin.Miten kaverinetsintä on sujunut?
Mitä luulet paikallisen teinidiskon 18v porukan ajattelevan sinusta ja kaveristasi, kun lopulta 40-vuotiaina uskallatte sinne? - hassukysymys
mies32 kirjoitti:
Miten kaverinetsintä on sujunut?
Mitä luulet paikallisen teinidiskon 18v porukan ajattelevan sinusta ja kaveristasi, kun lopulta 40-vuotiaina uskallatte sinne?Minusta siellä on hauska tanssia ja iloita. Ihminen on nuori aina. Minä tykkään hyppiä ja tanssia nuorten tanssia, koska osaan hyvin, ei sellaisia tylsiä paritanssia... Jos paritanssi-ilta on tidossa, niin silloin minä laittaisin päälleni jotakin hyvin kaunista ja tyylikästa ja olisin illan helmi. Harmaisin..
mies32 kirjoitti:
Miten kaverinetsintä on sujunut?
Mitä luulet paikallisen teinidiskon 18v porukan ajattelevan sinusta ja kaveristasi, kun lopulta 40-vuotiaina uskallatte sinne?Ei ole mikään pakko mennä johonkin teinimestaan, jossa käy vaan jotain 18-20-vuotiaita teininuoria. Jos menee johonkin kolmekymppisten paikkaan, niin kukaan ei ajattele pahaa tai pidä outona, jos sinne tulee myös neljäkymppisiä iltaa viettämään.
Ei kai nyt neljäkymppiset ole liian vanhoja käymään baareissa ja yöelämässä. Mulla olisi tarkoitus käydä joskus neljäkymppisenä enemmän baareissa, kun mitä kävin koskaan parikymppisenä. Tuskin olisi yhtään huono idea.- mies32
DarkFear kirjoitti:
Ei ole mikään pakko mennä johonkin teinimestaan, jossa käy vaan jotain 18-20-vuotiaita teininuoria. Jos menee johonkin kolmekymppisten paikkaan, niin kukaan ei ajattele pahaa tai pidä outona, jos sinne tulee myös neljäkymppisiä iltaa viettämään.
Ei kai nyt neljäkymppiset ole liian vanhoja käymään baareissa ja yöelämässä. Mulla olisi tarkoitus käydä joskus neljäkymppisenä enemmän baareissa, kun mitä kävin koskaan parikymppisenä. Tuskin olisi yhtään huono idea.Entä jos siellä on kotiseudun tyyppien lapset näkemässä? Ja ne tietää, että teidän suvussa miehet kaljuuntuu ja siksi ne tulee ihmetellen kysymään, että mikset sinä ole kalju? Et kai vaan ole käyttänyt niitä lääkkeitä, joista tissit kasvaa?
mies32 kirjoitti:
Entä jos siellä on kotiseudun tyyppien lapset näkemässä? Ja ne tietää, että teidän suvussa miehet kaljuuntuu ja siksi ne tulee ihmetellen kysymään, että mikset sinä ole kalju? Et kai vaan ole käyttänyt niitä lääkkeitä, joista tissit kasvaa?
No mikäs siinä sitten, siinähän ihmettelevät. Kotiseudulla kun tuskin ketkään edes tietävät tollaisista ihmelääkkeistä. Eipä mulla olisi tossa tilanteessa mitään hävittävää, kun voisi vaan olla ylpeänä ja nuorekkaan näköisenä.
- yksin baariin n26
DarkFear kirjoitti:
Jos ei nuoruusiällä ole sellaisia kavereita joiden kanssa käydä baareissa ja muissa paikoissa, niin sitten kannattaa vaan etsiä kaikin keinoin kavereita ja jättää se baarielämä myöhemmälle iälle ja käydä vasta sitten kun on löytänyt seuraa noihin mestoihin.Ja siis miksi tämä skenaario toimisi näin miehille? Yksin liikkuva nainen ei taida aiheuttaa miehissä mitään säälin tunteita, ehkä pikemminkin päinvastoin?
Ei multa ainakaan tulla tivaamaan että eiks sulla oo kavereita, taidan olla helpommin lähestyttävissä kun ei ole sitä kikattavaa kaveriporukkaa ympärillä riekkumassa.
Koen myös itsekseen liikkuvat miehet kiinnostavampana kuin porukkaansa liimaantuneet, useimmiten juttujen taso on korkeampi kuin kavereiden kanssa kilpaa kännin kiskoneen kanssa.
Tietty vältän niitä seiniä pitkin hiippailevia pälyilijöitä. Yksin liikkuu myös nimittäin itsevarmoja ja itsekseen hyvin viihtyviäkin miehiä ;)
Ja tokihan porukastakin silloin tällöin joku irtaantuu, vaikka vessaan tai tiskille, ja tällöin ko. mies on hetken yksin. Joku saattaa nähdä ko. miehen sinä iltana VAIN tällaisena hetkenä ja kuvitella että hän on yksin liikkeellä, pitäisikös tuollaisestakin pikkuhiljaa alkaa stressaamaan! Ettei vaan anna itsestään yksinäistä ja kaveritonta kuvaa ;) Ruvetkaa miehet tekin käymään veskissä vähintään kahden pareissa ettei muut miehet kelaa että sulla ei oo kavereita :( - miksieikunkyllä
mies32 kirjoitti:
Entä jos siellä on kotiseudun tyyppien lapset näkemässä? Ja ne tietää, että teidän suvussa miehet kaljuuntuu ja siksi ne tulee ihmetellen kysymään, että mikset sinä ole kalju? Et kai vaan ole käyttänyt niitä lääkkeitä, joista tissit kasvaa?
Kauniit paksut tummat hiukset ovat aina ihmisen paras koriste sekä naisen että miehen. Jos naisella ei ole hiuksia ei sekään ole kaunista. Sama koskee miestäkin. Minulla on ollut lapsuudesta asti kauniit kiharat ja paksu tukka. Kampaajatkaan eivät edes osanneet tukaani leikata, ja olin aina tyytymätön niihin. Nyt vain kasvatan hiukseni pitkäksi ja annan hiusten olla luonnollinen ja pitkä.
yksin baariin n26 kirjoitti:
Ja siis miksi tämä skenaario toimisi näin miehille? Yksin liikkuva nainen ei taida aiheuttaa miehissä mitään säälin tunteita, ehkä pikemminkin päinvastoin?
Ei multa ainakaan tulla tivaamaan että eiks sulla oo kavereita, taidan olla helpommin lähestyttävissä kun ei ole sitä kikattavaa kaveriporukkaa ympärillä riekkumassa.
Koen myös itsekseen liikkuvat miehet kiinnostavampana kuin porukkaansa liimaantuneet, useimmiten juttujen taso on korkeampi kuin kavereiden kanssa kilpaa kännin kiskoneen kanssa.
Tietty vältän niitä seiniä pitkin hiippailevia pälyilijöitä. Yksin liikkuu myös nimittäin itsevarmoja ja itsekseen hyvin viihtyviäkin miehiä ;)
Ja tokihan porukastakin silloin tällöin joku irtaantuu, vaikka vessaan tai tiskille, ja tällöin ko. mies on hetken yksin. Joku saattaa nähdä ko. miehen sinä iltana VAIN tällaisena hetkenä ja kuvitella että hän on yksin liikkeellä, pitäisikös tuollaisestakin pikkuhiljaa alkaa stressaamaan! Ettei vaan anna itsestään yksinäistä ja kaveritonta kuvaa ;) Ruvetkaa miehet tekin käymään veskissä vähintään kahden pareissa ettei muut miehet kelaa että sulla ei oo kavereita :("Ei multa ainakaan tulla tivaamaan että eiks sulla oo kavereita, taidan olla helpommin lähestyttävissä kun ei ole sitä kikattavaa kaveriporukkaa ympärillä riekkumassa.
Tietty vältän niitä seiniä pitkin hiippailevia pälyilijöitä. Yksin liikkuu myös nimittäin itsevarmoja ja itsekseen hyvin viihtyviäkin miehiä ;) "
No naisten kohdalla se yksin liikkuminen onkin aivan eri asia kun meidän miesten tapauksessa. Naisten kohdalla kun sitä pidetään tänä päivänä pelkästään hienona asiana ja suorastaan rohkeana, jos nainen uskaltaa käydä yksin baareissa ilman ketään kavereita ja miehille se nyt on ihan yksi ja sama asia, että onko nainen liikkeellä yksin vai kavereiden kanssa.
Miesten tapauksessa se yksin liikkuminen baareissa on aina vain pelkästään säälittävää ja varsinkin naiset haluavat aina vältellä niitä yksin liikkuvia nuoria miehiä, kun heistä tulee mieleen vaan se epäsosiaalisuus, epänormaalius ja se ettei miehellä ole ketään kavereita, kun on joutunut yksin tollaisiin paikkoihin lähtemään, jossa kaikki muut nuoret käyvät aina yhdessä kavereidensa kanssa hauskaa pitämässä.
En ole kyllä ikinä kuullut moista väitettä, että jonkun naisen mielestä yksin liikkuvat miehet voisivat muka olla kiinnostavampia kun kaveriseurassa olevat miehet. Vaikuttaa kyllä aika mielistelyltä, sillä ei kyllä baareissa ainakaan kukaan ole koskaan ollut tota mieltä.- juuri näin se onnnnn
DarkFear kirjoitti:
"Ei multa ainakaan tulla tivaamaan että eiks sulla oo kavereita, taidan olla helpommin lähestyttävissä kun ei ole sitä kikattavaa kaveriporukkaa ympärillä riekkumassa.
Tietty vältän niitä seiniä pitkin hiippailevia pälyilijöitä. Yksin liikkuu myös nimittäin itsevarmoja ja itsekseen hyvin viihtyviäkin miehiä ;) "
No naisten kohdalla se yksin liikkuminen onkin aivan eri asia kun meidän miesten tapauksessa. Naisten kohdalla kun sitä pidetään tänä päivänä pelkästään hienona asiana ja suorastaan rohkeana, jos nainen uskaltaa käydä yksin baareissa ilman ketään kavereita ja miehille se nyt on ihan yksi ja sama asia, että onko nainen liikkeellä yksin vai kavereiden kanssa.
Miesten tapauksessa se yksin liikkuminen baareissa on aina vain pelkästään säälittävää ja varsinkin naiset haluavat aina vältellä niitä yksin liikkuvia nuoria miehiä, kun heistä tulee mieleen vaan se epäsosiaalisuus, epänormaalius ja se ettei miehellä ole ketään kavereita, kun on joutunut yksin tollaisiin paikkoihin lähtemään, jossa kaikki muut nuoret käyvät aina yhdessä kavereidensa kanssa hauskaa pitämässä.
En ole kyllä ikinä kuullut moista väitettä, että jonkun naisen mielestä yksin liikkuvat miehet voisivat muka olla kiinnostavampia kun kaveriseurassa olevat miehet. Vaikuttaa kyllä aika mielistelyltä, sillä ei kyllä baareissa ainakaan kukaan ole koskaan ollut tota mieltä.Kyllä tämä asia kulttuurissamme juuri näinpäin on kääntynyt. Ennenhän lähinnä yksinään baariin menevää ja siellä pyörivää naista olisi katsottu kieroon mutta ei niinkään miestä. Ja nykyään tämä asia on meillä sitten jo ihan päinvastoin.
juuri näin se onnnnn kirjoitti:
Kyllä tämä asia kulttuurissamme juuri näinpäin on kääntynyt. Ennenhän lähinnä yksinään baariin menevää ja siellä pyörivää naista olisi katsottu kieroon mutta ei niinkään miestä. Ja nykyään tämä asia on meillä sitten jo ihan päinvastoin.
"Kyllä tämä asia kulttuurissamme juuri näinpäin on kääntynyt. Ennenhän lähinnä yksinään baariin menevää ja siellä pyörivää naista olisi katsottu kieroon mutta ei niinkään miestä. Ja nykyään tämä asia on meillä sitten jo ihan päinvastoin. "
Just näinhän se asia on. Kiva kuulla kun kerrankin joku ymmärtää ja myöntää mun olevan tässä asiassa aivan oikeassa. Tällaista se just on, jos yksinäinen nuori mies baariin menee, niin kyllähän sitä outona pidetään.- Sinun vuorosi
DarkFear kirjoitti:
"Kyllä tämä asia kulttuurissamme juuri näinpäin on kääntynyt. Ennenhän lähinnä yksinään baariin menevää ja siellä pyörivää naista olisi katsottu kieroon mutta ei niinkään miestä. Ja nykyään tämä asia on meillä sitten jo ihan päinvastoin. "
Just näinhän se asia on. Kiva kuulla kun kerrankin joku ymmärtää ja myöntää mun olevan tässä asiassa aivan oikeassa. Tällaista se just on, jos yksinäinen nuori mies baariin menee, niin kyllähän sitä outona pidetään.Juuri tuo sinussa ihmisiä ärsyttää. Ei auta vaikka joku sanoisi oman mielipiteensä asioista ja yrittäisi saada sinut tajuamaan että on olemassa erilaisia ihmisiä.
Sinun mielestäsi vain sinä olet kaikessa oikeassa ja uskot vain niitä jotka ovat kanssasi samaa mieltä. Ohitat aina kaikki muut mielipiteet ja sanot että olit taas täysin oikeassa.
Ei sinun kanssasi kannata keskustella. Et usko mitään. Olet toivoton. Onnea vaan alkavalle vuodelle. Veikkaan ettet taaskaan tee mitään asioiden eteen.
Sinua on yritetty auttaa monet kerrat. On yritetty vakuutella ja rohkaista, mutta mikään ei ole auttanut. Olet niin vakuuttunut siitä että vain sinun mielipiteesi olet oikeassa, ettet usko ketään. Olet niin umpimielinen ja urautunut, että on turha edes yrittää enää.
Jos tehdään jatkossa vaikka niin, että sinä ainoana fiksuna kerrot mitä meidän muiden pitäisi tehdä, niin katsotaan sitten jos vaikka joku suostuu ehdotuksiisi. Minä en ainakaan jaksa ehdottaa enää yhtään mitään, kun mikään ei kelpaa.
Mieti vaikka joku sopiva ajankohta risteilylle tai baariin lähtemiselle siten että ehtisit järjestää töistä vapaata jne. Kutsut sitten muita mukaan ja katsotaan lähtisikö joku. Meidän muiden ei kannata mitään ehdottaa, kun sinulle ei ole koskaan mikään ajankohta kelvannut. Sinun vuorosi kirjoitti:
Juuri tuo sinussa ihmisiä ärsyttää. Ei auta vaikka joku sanoisi oman mielipiteensä asioista ja yrittäisi saada sinut tajuamaan että on olemassa erilaisia ihmisiä.
Sinun mielestäsi vain sinä olet kaikessa oikeassa ja uskot vain niitä jotka ovat kanssasi samaa mieltä. Ohitat aina kaikki muut mielipiteet ja sanot että olit taas täysin oikeassa.
Ei sinun kanssasi kannata keskustella. Et usko mitään. Olet toivoton. Onnea vaan alkavalle vuodelle. Veikkaan ettet taaskaan tee mitään asioiden eteen.
Sinua on yritetty auttaa monet kerrat. On yritetty vakuutella ja rohkaista, mutta mikään ei ole auttanut. Olet niin vakuuttunut siitä että vain sinun mielipiteesi olet oikeassa, ettet usko ketään. Olet niin umpimielinen ja urautunut, että on turha edes yrittää enää.
Jos tehdään jatkossa vaikka niin, että sinä ainoana fiksuna kerrot mitä meidän muiden pitäisi tehdä, niin katsotaan sitten jos vaikka joku suostuu ehdotuksiisi. Minä en ainakaan jaksa ehdottaa enää yhtään mitään, kun mikään ei kelpaa.
Mieti vaikka joku sopiva ajankohta risteilylle tai baariin lähtemiselle siten että ehtisit järjestää töistä vapaata jne. Kutsut sitten muita mukaan ja katsotaan lähtisikö joku. Meidän muiden ei kannata mitään ehdottaa, kun sinulle ei ole koskaan mikään ajankohta kelvannut.No sitä kun on vaan itsellä kokemusta noista yksinäisistä baarireissuista, niin silloin sitä tietää varsin hyvin sen, että minkälaista siellä baareissa oikein on yksin käydessä. Ei siinä silloin paljoa muiden kannustukset ja lohdutukset auta, jos on aina vaan huomannut sen, ettei ne yksinäiset baarireissut ole mitään mukavia.
- miksi kiistää asia ?
Sinun vuorosi kirjoitti:
Juuri tuo sinussa ihmisiä ärsyttää. Ei auta vaikka joku sanoisi oman mielipiteensä asioista ja yrittäisi saada sinut tajuamaan että on olemassa erilaisia ihmisiä.
Mieti vaikka joku sopiva ajankohta risteilylle tai baariin lähtemiselle siten että ehtisit järjestää töistä vapaata jne. Kutsut sitten muita mukaan ja katsotaan lähtisikö joku. Meidän muiden ei kannata mitään ehdottaa, kun sinulle ei ole koskaan mikään ajankohta kelvannut.No ei sellaisesta kannatakakkaan sen enempää inttää.
Jos on tullut huomaamaan miten kieroon katsotuksi ja vähintäänkin hyvin torjutuksi tulee miehenä kun yksin baariin menee ja siellä yksin itselleen tuntemattomien seurassa pyörii, niin eihän tällaista moneen kertaan toistunutta kokemusta jonkun toisin väittäminen miksikään muuta. Tässä ei tarkoiteta baarilla esim. olutbubia tai jotain muuta n.s. pistäytymispaikkaa missä käydään pika-pikaa juomassa kaljat, vaan jotain tyypillistä suosittua menopaikkaa tai yökerhoa. Silloin kyllä yksinään liikkuvakin mies ehkä vähän paremmin joukkoon sopeutuu jos on väkeä jopa tungokseen asti, mutta ei sellaistakaan ole kuin harvoin.
Ei tämä silti sitä tarkoita, että tämän vuoksi välttämättä pitäisi kokonaan jättää näissä baareissa tai menopaikoissa yksin käyminen, mutta miksi pitäisi kiistää tämä asia. - mies32
miksi kiistää asia ? kirjoitti:
No ei sellaisesta kannatakakkaan sen enempää inttää.
Jos on tullut huomaamaan miten kieroon katsotuksi ja vähintäänkin hyvin torjutuksi tulee miehenä kun yksin baariin menee ja siellä yksin itselleen tuntemattomien seurassa pyörii, niin eihän tällaista moneen kertaan toistunutta kokemusta jonkun toisin väittäminen miksikään muuta. Tässä ei tarkoiteta baarilla esim. olutbubia tai jotain muuta n.s. pistäytymispaikkaa missä käydään pika-pikaa juomassa kaljat, vaan jotain tyypillistä suosittua menopaikkaa tai yökerhoa. Silloin kyllä yksinään liikkuvakin mies ehkä vähän paremmin joukkoon sopeutuu jos on väkeä jopa tungokseen asti, mutta ei sellaistakaan ole kuin harvoin.
Ei tämä silti sitä tarkoita, että tämän vuoksi välttämättä pitäisi kokonaan jättää näissä baareissa tai menopaikoissa yksin käyminen, mutta miksi pitäisi kiistää tämä asia.Etkö sinä Baltian mies ja DarkFear voisi olla ne elämienne ensimmäiset kaverit toisillenne ja sitten alkaa käymään kahdestaan baareissa iskemässä naisia? Teillä on niin samanlaiset jutut, että varmasti tulisitte mainiosti toimeen keskenänne, vaikka ikäeroa lieneekin parikymmentä vuotta.
- ----
yksin baariin n26 kirjoitti:
Ja siis miksi tämä skenaario toimisi näin miehille? Yksin liikkuva nainen ei taida aiheuttaa miehissä mitään säälin tunteita, ehkä pikemminkin päinvastoin?
Ja tokihan porukastakin silloin tällöin joku irtaantuu, vaikka vessaan tai tiskille, ja tällöin ko. mies on hetken yksin. Joku saattaa nähdä ko. miehen sinä iltana VAIN tällaisena hetkenä ja kuvitella että hän on yksin liikkeellä, pitäisikös tuollaisestakin pikkuhiljaa alkaa stressaamaan! Ettei vaan anna itsestään yksinäistä ja kaveritonta kuvaa ;) Ruvetkaa miehet tekin käymään veskissä vähintään kahden pareissa ettei muut miehet kelaa että sulla ei oo kavereita :(Hyvä kuulla että on sittenkin olemassa naisia jotka voivat kiinnostua yksin liikkeelä olevista miehistä. Ehkä minunkin kannattaa joskus uskaltautua niihin baareihin, siis nimen omaan näihin keskustan menomestoihin. Paikallisessa lähiöpubissa yksin käymisessä minulla ei ole mitään ongelmaa.
- 20+2
Mulle on ainoastaan muut miehet tullu juttelemaan kun olen yksin mennyt baariin mutta naiset ei koskaan.
- Sama juttu täällä
ja minua ei homojen seura kiinnosta
Juu juu jos siltä tuntuu. Ei siellä pidä kuitenkaan jatkuvasti ravata tietenkään, vaikka ois porukkaakin seuraksi.
- Toinen ujo
Ei kannata mennä. Huonolla tsägällä saat turpaan vielä. Ja naisesta ei kannata kun unelmoida. Suomessa mies on kakkosluokan kansalainen, paitsi ns eliittimiehet.
- 77788888899999999999
No varsinkin baariasiakkaana mies on tosiaankin enintään kakkosluokkaa naisiin verraten. Naisia baarit haluavat siksi että ne miehiä sinne vetäisivät, ja siksi kaikki nuoret ja ylipäätänsä kaikki edes vähänkin siedettävän näköiset naiset ovat baareihin aina tervetulleita vaikka eivät siellä paljon mitään rahaa törsäilisi. Sitten on ne muutamat gigolotyypin miehet joita baarit haluavat siksi että ne vetäisivät sinne naisia jotka pyrkivät näiden miesten nussittaviksi. Tämä on se baari/yökerhokuvio ja siitä baarinpitjä pyrkii kehittämään mahdollisimman paljon fyrkkaa.
- Sekaanvaan
Yksin voi hyvin käydä baarissa. Kukaan ei yleensä tule häiritsemään. Joskus lauantai-iltana voi tupa tulla täyteen, jolloin saatat joutua juttelemaan jollekin, mutta sehän on vaan mukavaa, kun heittää jotakin kevyttä läppää.
- nopeammin
"Hahah ei helvetti mikä luuseri toi jätkä on.. istuu yksin jossain nurkassa ilman kavereita ja naista! Ikää yli 20 vee eikä oo saanu ikinä maistaa naisen rakkauden onkaloa, hahaahh!", naureskelevat alfaurokset ja naiset omissa porukoissaan huomatessaan ätmyläisen omassa nurkassaan.
kannattaa mennä pillun perässä baariin humalassa riittää paremmin rohkeutta iskeä nainenkuin kuin selvinpäin!
http://www.youtube.com/watch?v=OqoKizBhmyA- mies 86
Voi sitä yhdellä käydä.
- kossuvissy3
Voi jesuksen perse vitun elämästä vieraantuneet trollit. Kaikille miehile tiedoksi aina kannattaa käydä kaljalla! Ja naista et saa kävit tai et jos olet ihanapina tai et omaa mitään sosiaalisia taitoja. Mut baarissa nekin kehittyy ;)
- olisiko näin
Tässä keskusteluketjussa näytti olevan erilaisia mielipiteitä asiaan liittyen, ja johtopäätöksenä voidaan päätellä, että riippuu ihmisen itsensä sosiaalisista taidoista, onko mahdollisuuksia hyvään baarikokemukseen vai ei. Sosiaalisesti taitava henkilö löytää seuraa helposti, vaikka olisikin yksin liikenteessä. Epäsosiaaliselle miehelle tilanne on hankalampi, ja kokemuksesta tulee luultavammin huono.
- ----
Hyvä kun kirjoitit sosiaalisesti taitavasta "henkilöstä" mutta epäsosiaalisesta miehestä.
- 13+4
Itse olen sisimmässäni sosiaalinen mutta ujo mies. Eipä sitä seuraa sitten löydä vaikka olis kuinka sosiaalinen jos on ujo.
- mies32
Ujoutta vastaanko ei voi itse taistella? Ei voi kehittää itseään, niin ettei se rajaisi elämää liikaa?
Tietysti ujolle aloitteiden tekeminen on yhtä tuskaa. Mutta varmasti maailmasta löytyy pahempiakin paikkoja. Ja ensimmäinen kerta on pahin, siitä se kokemuksen myötä helpottuu.
- Se Kuuluu Meille
Yöelämä on yksinäisiä varten!
- Sulle tulee pirun
tylsää jos olet ujo ja menet yksin baariin
Ei kannata yksin mennä turhaan baariin, sillä se on ihan pelkkää ajan ja rahan tuhlausta. Mieluummin kannattaa mennä baareihin just kavereiden kanssa, niin on sitten juttuseuraa koko illan ajan ja eikä kukaan ihmettele sitä yksinoloa tai tule kyselemään painostavaan sävyyn siitä, että miksi on yksin liikkeellä ja miksei ole ketään kavereita baarissa mukana.
- Jouni345
DarkFear kirjoitti:
Ei kannata yksin mennä turhaan baariin, sillä se on ihan pelkkää ajan ja rahan tuhlausta. Mieluummin kannattaa mennä baareihin just kavereiden kanssa, niin on sitten juttuseuraa koko illan ajan ja eikä kukaan ihmettele sitä yksinoloa tai tule kyselemään painostavaan sävyyn siitä, että miksi on yksin liikkeellä ja miksei ole ketään kavereita baarissa mukana.
Olet ihan oikeassa. Ihan turhaan sitä yksinäinen mies menee baariin, kun kaikki kuitenkin ihmettelee kuinka tolla ei ole yhtään kaveria mukana. Täyttä humpuukia koko touhu. Mieluummin just kavereiden kanssa kannattaa mennä, niin ei kukaan tule kyselemään, miksei ole kavereita mukana. Rahatkin säästyy, kun ei mene baariin ilman kavereita. Ei tarvitse kuunnella sitä painostavaa äänensävyä, kun kaikki tulee kyselemään, miksei ole kavereita mukana, miksi olet yksin liikkeellä ja sellaista. Pitää aina sitten lennosta keksiä tekosyitä, miksi on tullut ypöyksin baariin, joita kukaan ei tietystikään usko. Just kavereiden kanssahan tätä ongelmaa ei ole. Kaikki menevät kavereidensa kanssa aina baareihin ja yökerhoihin pitämään hauskaa, mutta yksinäinen mies kun menee istuskelemaan, niin siinä vaan alkaa ahdistuneena ajattelemaan että mitähän muut mahtaa ajatella, kun on tullut baariin ilman kavereita. Oot ihan oikeassa tässä asiassa. Mä en ainakaan näe yhtään hyvää syytä, miksi pitäisi mennä baariin nolaamaan itsensä ilman kavereita. Kun mun mielestä on vain aika turhaa mennä baariin tai yökerhoon yksinään, ilman kavereita. Kun ei siellä sitten keksi mitään mielekästä tekemistäkään, kun ei ole niitä kavereita kenen kanssa jutella ja pitää hauskaa. Siinä vain katkerana katselee muiden kaveriporukoiden hauskanpitoa. Naisetkin ihmettelee aina kun ei ole kaverit mukana.
Jouni345 kirjoitti:
Olet ihan oikeassa. Ihan turhaan sitä yksinäinen mies menee baariin, kun kaikki kuitenkin ihmettelee kuinka tolla ei ole yhtään kaveria mukana. Täyttä humpuukia koko touhu. Mieluummin just kavereiden kanssa kannattaa mennä, niin ei kukaan tule kyselemään, miksei ole kavereita mukana. Rahatkin säästyy, kun ei mene baariin ilman kavereita. Ei tarvitse kuunnella sitä painostavaa äänensävyä, kun kaikki tulee kyselemään, miksei ole kavereita mukana, miksi olet yksin liikkeellä ja sellaista. Pitää aina sitten lennosta keksiä tekosyitä, miksi on tullut ypöyksin baariin, joita kukaan ei tietystikään usko. Just kavereiden kanssahan tätä ongelmaa ei ole. Kaikki menevät kavereidensa kanssa aina baareihin ja yökerhoihin pitämään hauskaa, mutta yksinäinen mies kun menee istuskelemaan, niin siinä vaan alkaa ahdistuneena ajattelemaan että mitähän muut mahtaa ajatella, kun on tullut baariin ilman kavereita. Oot ihan oikeassa tässä asiassa. Mä en ainakaan näe yhtään hyvää syytä, miksi pitäisi mennä baariin nolaamaan itsensä ilman kavereita. Kun mun mielestä on vain aika turhaa mennä baariin tai yökerhoon yksinään, ilman kavereita. Kun ei siellä sitten keksi mitään mielekästä tekemistäkään, kun ei ole niitä kavereita kenen kanssa jutella ja pitää hauskaa. Siinä vain katkerana katselee muiden kaveriporukoiden hauskanpitoa. Naisetkin ihmettelee aina kun ei ole kaverit mukana.
Niin tolla tavalla kun se asia just on, sillä juuri tollaista se aina on joka kerta, jos nuorena miehenä menee yksin baariin ilman ketään kavereita. Mukavaa kuulla kun kerrankin joku myöntää asian näin olevan. En kyllä suoraan sanottuna näe itse mitään syytä siihen, että miksi kenenkään nuoren miehen kannattaisi koskaan lähteä yksin baariin ilman ketään kavereita, sillä ei siitä ole mitään hyötyä.
- assburgers
DarkFear kirjoitti:
Niin tolla tavalla kun se asia just on, sillä juuri tollaista se aina on joka kerta, jos nuorena miehenä menee yksin baariin ilman ketään kavereita. Mukavaa kuulla kun kerrankin joku myöntää asian näin olevan. En kyllä suoraan sanottuna näe itse mitään syytä siihen, että miksi kenenkään nuoren miehen kannattaisi koskaan lähteä yksin baariin ilman ketään kavereita, sillä ei siitä ole mitään hyötyä.
Eikö burgeri ymmärrä sarkasmia?
assburgers kirjoitti:
Eikö burgeri ymmärrä sarkasmia?
Ymmärrän, mutta on vaan niin mukava sanoa asiat just sillä tavalla kun ne ovat.
- Jouni345
Niin tällä lailla se just aina menee, että jos menee nuori mies yksinään baariin, niin aina saa sitä ihmettelyä osakseen. Ei siinä kyllä ole yhtään hyvää syytä mennä koskaan yksin baaiin ilman ketään kavereita, kun ei siitä mitään jää kuitenkaan käteen. Kun se nyt vain on niin, että yksin olevaa nuortamiestä ei katsota hirveän suvaitsevasti baareissa tai yökerhoissa, vaan kannattaa aina olla kaveri tai kavereita mukana, joiden kanssa jutella ja pitää hauskaa. Kiva kun joku on mun kanssa tästä asiasta ihan samaa mieltä, ettei ole järkeä mennä baariin ilman kaverita, kun se on vain ajan haaskausta, senkin ajan voisi jotenkin järkevämmin käyttää, kun mennä yksin baariin ilman kavareita, saamaan sitä ihmettelyä ja painostavaa utelua osakseen, että miksei ole kavereita mukana.
No näinhän se asia just on, joten mitä tästä ebää samaa jauhamaan? Haluan vaan painottaa kaikille nuorille miehille just sitä, että kannattaa lähteä sinne baareihin vain kavereiden kanssa, eikä koskaan yksin muiden ihmisten ihmeteltäväksi, sillä yksin ollessa sitä joutuu vaan muiden ihmisten painostavan kyselyn kohteeksi ja muutenkin kaikenlaista ihmiset sattuvat siinä ajattelemaan, jos näkevät jonkun nuoren miehen yksin baarissa ilman ketään kavereita.
- Jouni345
On vain niin mukavaa kun löysin jonkun joka on kanssani samaa mieltä siitä, ettei yksin kannata mennä baariin ilman kavereita.
No kun mulla on vähän sama juttu senkin suhteen, että en oikein tiedä onko kauhean järkevää lähteä vaikka ulkomaille ilman kavereita, kun sielläkin varmaan saa sitä ihmettelyä kuitenkin osakseen, jos kaikki kyselee, että missä ne kaverit oikein on. Se kun vaan olisi niin mukavaa mennä ulkomaille jonkun kaverin kanssa, vaikka ihan aluksi risteilylle, ja sitten ehkä myöhemmin pitemmällekkin, jos se risteily menisi hyvin, kun ei sinne yksinään viitsi kuitenkaan lähteä, kun kaikilta nuorilta miehiltä aina kysytään painostavaan sävyyn, miksi on tullut yksin.
Kun täällä Suomessa on vain sellainen kulttuuri, että yksinäisiä miehiä aina syrjitään ja katsotaan kieroon, niin olisi niin mukavaa jos olisi edes yksi kaveri jonka kanssa voisi mennä eri paikkoihin ja tehdä kaikkia kivoja juttuja. Mutta ehdottomasti koskaan ei kannata yksin mennä minnekään tollaisiin paikkoihin, samaa haluan minäkin painottaa kaikille nuorille miehille!
En sitten tiedä, miten ulkomailla suhtaudutaan yksin matkustaviin nuoriin miehiin, kenellä ei ole sosiaalisia kontakteja, mutta kun se vain taitaa olla niin, että ei sitä oikein missään päin maailmaa hirveän suvaitsevasti katsota, jos ei ole niitä kavereita mukana. - ----
Sinänsä tietyltä kannalta tämä on vähän tyhmä kysymys. Olen kahden viikon päästä menossa pariksi päiväksi Tampereelle. Siitä kahden viikon päivän päästä menen vajaaksi viikoksi Saksaan. Käynkö molemmilla reissulla baareissa? No tietysti käyn, ja vielä yksin. Yritänkö jotenkin epätoivoisesti siellä iskeä naisia? No en todellakaan. Kunhan saan muutaman oluen ja vähän nähtyä paikan meinkinkiä. Tietysti jos joku nainen tulee juttelemaan niin onhan se ihan kiva mutta ei niin taida käydä.
Miksi muuten lähdet noihin reissuille yksinäsi? Ajattelin vaan sitä, että eikö tollaiset reissut olisi paljon antoisampia ja mukavempia hyvässä kaveriseurassa kun yksinään tehtyinä?
Tuskin vaan tulevat naiset sulle mitään juttelemaan, kun yksin oot siellä liikkeellä. Tai saattavat ehkä tulla kyselemään siitä, että miksi oot yksin lähtenyt ja miksei sulla ole ketään kavereita siellä mukana. Mutta ihan turha odottaa mitään mukavaa reissua tollaisilta yksin tehdyiltä matkoilta.
Entä miten muuten oot kertonut asiasta työkavereillesi tai koulukavereillesi? Kai sentään oot työelämässä tai opiskelemassa? Toki silloin yksin tehdyt reissut ovat ihan ymmärrettäviä jos ne ovat työmatkoja.- tämmöstä kävi
DarkFear kirjoitti:
Miksi muuten lähdet noihin reissuille yksinäsi? Ajattelin vaan sitä, että eikö tollaiset reissut olisi paljon antoisampia ja mukavempia hyvässä kaveriseurassa kun yksinään tehtyinä?
Tuskin vaan tulevat naiset sulle mitään juttelemaan, kun yksin oot siellä liikkeellä. Tai saattavat ehkä tulla kyselemään siitä, että miksi oot yksin lähtenyt ja miksei sulla ole ketään kavereita siellä mukana. Mutta ihan turha odottaa mitään mukavaa reissua tollaisilta yksin tehdyiltä matkoilta.
Entä miten muuten oot kertonut asiasta työkavereillesi tai koulukavereillesi? Kai sentään oot työelämässä tai opiskelemassa? Toki silloin yksin tehdyt reissut ovat ihan ymmärrettäviä jos ne ovat työmatkoja.Sain tuossa viikonloppuna kumottua ties kuinka monennen kerran tän sun sitkeän sanoman. Olin ihan yksin, ilman kavereita juottolassa keikkaa katsomassa. Eipä tullut tälläKÄÄN kertaa kukaan ihmettelemään miksi olin yksin, hyvässä hengessä tuli useampikin juttelemaan ja oma-aloitteisesti avasin myös pari keskustelua, kaksi naisten kanssa ja kerran yhden miesporukan kanssa. Tulipa peräti kaksi naistakin jututtamaan, toinen kyseli mitä tykkäsin keikasta jota sitten puimme hetken, ja toinen vahingossa tönäisi tiskillä, pahoiteltuaan innostui keskustelemaan bändeistä. Oli muuten mukava ilta!
tämmöstä kävi kirjoitti:
Sain tuossa viikonloppuna kumottua ties kuinka monennen kerran tän sun sitkeän sanoman. Olin ihan yksin, ilman kavereita juottolassa keikkaa katsomassa. Eipä tullut tälläKÄÄN kertaa kukaan ihmettelemään miksi olin yksin, hyvässä hengessä tuli useampikin juttelemaan ja oma-aloitteisesti avasin myös pari keskustelua, kaksi naisten kanssa ja kerran yhden miesporukan kanssa. Tulipa peräti kaksi naistakin jututtamaan, toinen kyseli mitä tykkäsin keikasta jota sitten puimme hetken, ja toinen vahingossa tönäisi tiskillä, pahoiteltuaan innostui keskustelemaan bändeistä. Oli muuten mukava ilta!
Aika ihmeelliseltä tuntuu kyllä uskoa, että ihmiset suhtautuisivat noin myönteisesti siihen nuoren miehen yksinoloon baareissa ja vielä tollaisissa keikkapaikoissa, joissa kaikki nuoret käyvät aina yhdessä kavereidensa kanssa keikkaa katsomassa.
Mutta missä kaupungissa vietit tätä baari-iltaa? Veikkaan että hesassa ja luultavasti Tavastialla, koska se on just isompi keikkamesta, jossa ei ehkä kiinnitetä niin paljoa huomiota muihin ihmisiin kun jossain pienen kaupungin pikkubaarissa, jossa kaikki nuoret tuntevat toisensa jotain kautta.- mies32
DarkFear kirjoitti:
Aika ihmeelliseltä tuntuu kyllä uskoa, että ihmiset suhtautuisivat noin myönteisesti siihen nuoren miehen yksinoloon baareissa ja vielä tollaisissa keikkapaikoissa, joissa kaikki nuoret käyvät aina yhdessä kavereidensa kanssa keikkaa katsomassa.
Mutta missä kaupungissa vietit tätä baari-iltaa? Veikkaan että hesassa ja luultavasti Tavastialla, koska se on just isompi keikkamesta, jossa ei ehkä kiinnitetä niin paljoa huomiota muihin ihmisiin kun jossain pienen kaupungin pikkubaarissa, jossa kaikki nuoret tuntevat toisensa jotain kautta.Olen juuri aikeissa lähteä pieneen kuppilaan katsomaan keikkaa ujona yksinäisenä miehenä. Tosin kun kello jo noin paljon.. tiedä nyt sitten..
mies32 kirjoitti:
Olen juuri aikeissa lähteä pieneen kuppilaan katsomaan keikkaa ujona yksinäisenä miehenä. Tosin kun kello jo noin paljon.. tiedä nyt sitten..
No sä tuskin oot mikään ujo ja yksinäinen, joten helppoa se sun olisi mennä vaikka mihin yksinäsi, kun osaisit kuitenkin antaa hyvät selitykset niitä kyseleville ihmisille.
- mies32
DarkFear kirjoitti:
No sä tuskin oot mikään ujo ja yksinäinen, joten helppoa se sun olisi mennä vaikka mihin yksinäsi, kun osaisit kuitenkin antaa hyvät selitykset niitä kyseleville ihmisille.
Voidaanhan sullekin listata valmiiksi 5 parasta selitystä, jotka sitten opettelet ulkoa. Tai otat vaikka lunttilapun mukaan. Tai älyluurin.
- tämmöstäki kävi
DarkFear kirjoitti:
Mutta missä kaupungissa vietit tätä baari-iltaa? Veikkaan että hesassa ja luultavasti Tavastialla, koska se on just isompi keikkamesta, jossa ei ehkä kiinnitetä niin paljoa huomiota muihin ihmisiin kun jossain pienen kaupungin pikkubaarissa, jossa kaikki nuoret tuntevat toisensa jotain kautta.Veikkasit pieleen, huomattavasti pienempi kaupunki itä-Suomessa. Mutta ei mua ole muissakaan kaupungeissa toistaiseksi baareissa negatiivisesti huomioitu vaikka useimmiten yksin liikunkin. Ja ettei kukaan epäilisi mun kaveripiirin olemassaoloa niin ne on useimmat sinappikoneiden ja vaimojen kanssa neljän seinän sisällä siinä vaiheessa kun parhaat keikat alkaa. Olempa muuten ravannut festareillakin ypö-yksin ja hauskaa on ollut. Ois jääny aika paljon kokematta ja todella moneen ihmiseen tutustumatta, jos antaisin kavereitten perheytymisen rajoittaa omia menojani.
- Mies32
mies32 kirjoitti:
Voidaanhan sullekin listata valmiiksi 5 parasta selitystä, jotka sitten opettelet ulkoa. Tai otat vaikka lunttilapun mukaan. Tai älyluurin.
No nyt 1. siemaus Ipaa alhaalla. Kukaan ei vielä kysellyt mitään. Baarimikon kanssa juttelin mukavia. Toisella puolella baaritiskiä nainen katsoi kuin syöjätär. Ei olisi pitänyt tulla yksin. Onneksi pääsin istumaan piiloon.
tämmöstäki kävi kirjoitti:
Veikkasit pieleen, huomattavasti pienempi kaupunki itä-Suomessa. Mutta ei mua ole muissakaan kaupungeissa toistaiseksi baareissa negatiivisesti huomioitu vaikka useimmiten yksin liikunkin. Ja ettei kukaan epäilisi mun kaveripiirin olemassaoloa niin ne on useimmat sinappikoneiden ja vaimojen kanssa neljän seinän sisällä siinä vaiheessa kun parhaat keikat alkaa. Olempa muuten ravannut festareillakin ypö-yksin ja hauskaa on ollut. Ois jääny aika paljon kokematta ja todella moneen ihmiseen tutustumatta, jos antaisin kavereitten perheytymisen rajoittaa omia menojani.
Aika rohkea ja hyvän itsetunnon omaava tyyppi sun kyllä tarvii olla, jos sulla on oikeesti pokkaa lähteä noin vaan baareihin ja jopa johonkin kesäfestareille ihan ypöyksin nuorena miehenä! Ei mulla kyllä olisi ikimaailmassa rohkeutta lähteä yksinään johonkin tollaisille festareille.
Kyllä vaan aika lailla ihmettelen sitä, että miten ne kaikki ihmiset siellä ovat suhtautuneet siihen sun yksinoloosi niin myönteisesti ja miksi ne eivät ole kyselleet sulta koko ajan siitä yksinäisyydestä ja siitä, että eikö sulla muka ole muita kavereita, kun noi perhe-elämää viettävät ukkomiehet. Kuitenkin se yleinen oletus on aina just se, että kyllähän nuorilla miehillä on kymmeniä eri kavereita ja varmasti heistä luulisi löytyvän myös joitakin sellaisia sinkkuja, joiden kanssa viettää näitä baari-iltoja ja festareilla käyntejä.
Tai riippuu tietenkin sun iästä, jos sulla onkin ikää jo vaikka joku yli 35 tai yli 40v? Tossa iässä se nuoren miehen yksinäisyys ymmärretään ehkä vähän paremmin kun joskus parikymppisenä tai kolmekymppisenä.- ----
DarkFear kirjoitti:
Entä miten muuten oot kertonut asiasta työkavereillesi tai koulukavereillesi? Kai sentään oot työelämässä tai opiskelemassa? Toki silloin yksin tehdyt reissut ovat ihan ymmärrettäviä jos ne ovat työmatkoja.Miksi lähden noille reissulle yksinäni on että siellä on jotain mitä haluan nähdä. En minä lähde Tampereelle pelkästään Tampereen vuoksi tai Saksaan pelkästään Saksan vuoksi, vaan ainoastaan jos siellä on jotain kiinnostavaa. Ja jos on, niin lähden vaikka yksin jos en ketään muuta saa kiinnostumaan.
En minä ole koskaan olettanutkaan että naiset tulevat minulle siellä juttelemaan. Jos tulevat, sehän on ihan plussaa, mutta en minä sitä etukäteen oleta. Baareihin aion kuitenkin mennä koska matkoilla tykkään käydä iltaisin parilla oluella.
Totta kai olen työelämässä. Työkavereilleni olen kertonut vain että pidän lomaa tuohon aikaan. Ei minun yksityiselämäni kuulu heille eivätkä heidän minulle. Mitä ihmeen ongelmaa tässä on? - ----
DarkFear kirjoitti:
Entä miten muuten oot kertonut asiasta työkavereillesi tai koulukavereillesi? Kai sentään oot työelämässä tai opiskelemassa? Toki silloin yksin tehdyt reissut ovat ihan ymmärrettäviä jos ne ovat työmatkoja.Ihan oikeasti, DarkFear, tunnut olevan jotenkin vainoharhainen yksin kulkemisen suhteen.
Mitä mihinkään naisten iskemiseen tulee, minulla on ihan sama ongelma kuin sinulla. Olen introvertti ja asosiaalinen, enkä osaa luonnollisesti lähestyä naisia.
Mutta mitä muuhun kuin naisten iskemiseen tulee, en ymmärrä sinua ollenkaan. Olen jo monen vuoden ajan käynyt vaikka missä yksin, sekä Suomessa että ulkomaillakin, vain sen vuoksi että minua on kiinnostanut käydä jossain. Ei kertaakaan - ei siis kertaakaan - ole kukaan tullut ihmettelemään miten joku mies voi olla jossain yksin. Jos joku hiljaa mielessään niin ajattelee, se on hänen ongelmansa. Koskaan ei kukaan ole tullut minulle sitä ääneen sanomaan.
Enkä minä ole ainoa mies täällä joka on tätä sanonut. Monet muutkin miehet ovat täällä sanoneet että heille ei koskaan ole kukaan tullut ihmettelemään että miten joku mies voi käydä missään yksin. ---- kirjoitti:
Miksi lähden noille reissulle yksinäni on että siellä on jotain mitä haluan nähdä. En minä lähde Tampereelle pelkästään Tampereen vuoksi tai Saksaan pelkästään Saksan vuoksi, vaan ainoastaan jos siellä on jotain kiinnostavaa. Ja jos on, niin lähden vaikka yksin jos en ketään muuta saa kiinnostumaan.
En minä ole koskaan olettanutkaan että naiset tulevat minulle siellä juttelemaan. Jos tulevat, sehän on ihan plussaa, mutta en minä sitä etukäteen oleta. Baareihin aion kuitenkin mennä koska matkoilla tykkään käydä iltaisin parilla oluella.
Totta kai olen työelämässä. Työkavereilleni olen kertonut vain että pidän lomaa tuohon aikaan. Ei minun yksityiselämäni kuulu heille eivätkä heidän minulle. Mitä ihmeen ongelmaa tässä on?No ajattelin nyt vaan sitä, että eikö se olisi paljon antoisampaa ja mukavempaa käydä noissa paikoissa yhdessä kavereiden kanssa ja katsella heidän kanssa niitä paikkoja ja nähtävyyksiä?
Itse kyllä jättäisin helposti kaikki tollaiset mielenkiintoiset paikat käymättä ja matkat tekemättä vain ihan sen vuoksi, jos en saisi ketään sinne seuraksi. Kun se yksin lähteminen tuntuisi liian ahdistavalta ja pelottavalta jopa sen takia, kun mietityttäisi sitten koko ajan se asia, että miten kaikki muut ihmiset suhtautuisivat siihen mun yksinäisyyteen.
Kysyin vaan ihan uteliaisuuttani tota, että oletko työelämässä. Mulla kun ne työkavereiden mielipiteet ovat myös vaikuttaneet todella paljon elämääni ja siihen, etten ole koskaan uskaltanut mihinkään laivaristeilyille tai ulkomaan matkoille yksinäni lähteä. Työkaverit kun helposti aina olettavat sitä, että kyllä nuorella miehellä olisi matkaseuraa joka paikkaan, eikä hänen tarvisi yksin koskaan mihinkään lähteä, oli kyse sitten baarireissusta, laivaristeilystä tai pidemmästä ulkomaan matkasta.
Joten kyllä voi sanoa, että ne työkavereiden puheet ja mielipiteet ovat vaikuttaneet todella paljon kaikkiin tekemisiin, valintoihini ja tekemättä jättämisiin. Paljon on jäänyt baarireissujakin tekemättä just työkavereiden mielipiteiden takia. Tiedä sitten, että onko tossa mitään loppujen lopuksi menettänyt.---- kirjoitti:
Ihan oikeasti, DarkFear, tunnut olevan jotenkin vainoharhainen yksin kulkemisen suhteen.
Mitä mihinkään naisten iskemiseen tulee, minulla on ihan sama ongelma kuin sinulla. Olen introvertti ja asosiaalinen, enkä osaa luonnollisesti lähestyä naisia.
Mutta mitä muuhun kuin naisten iskemiseen tulee, en ymmärrä sinua ollenkaan. Olen jo monen vuoden ajan käynyt vaikka missä yksin, sekä Suomessa että ulkomaillakin, vain sen vuoksi että minua on kiinnostanut käydä jossain. Ei kertaakaan - ei siis kertaakaan - ole kukaan tullut ihmettelemään miten joku mies voi olla jossain yksin. Jos joku hiljaa mielessään niin ajattelee, se on hänen ongelmansa. Koskaan ei kukaan ole tullut minulle sitä ääneen sanomaan.
Enkä minä ole ainoa mies täällä joka on tätä sanonut. Monet muutkin miehet ovat täällä sanoneet että heille ei koskaan ole kukaan tullut ihmettelemään että miten joku mies voi käydä missään yksin.Miten niin vainoharhainen?
Aika ihmeelliseltä tuntuu, että kukaan ei ole muka missään kiinnittänyt huomiota tai alkanut kysellä sulta mitän sun yksinäisyyden takia. Ehkä sulla on vaan sitten ollut parempi tuuri tai sitten sä oot vaan osannut olla välittämättä muiden ihmisten puheista ja ajatuksista. Itselläni kun vaan tulee heti huonot fiilikset, jos edes huomaan jonkun mahdollisesti ajattelevan jotain pahaa tai huonoa musta ja mun mahdollisesta yksinäisyydestäni.
Ja jos nyt oon sun tai joidenkin mielestä vainoharhainen sen yksin liikkumisen suhteen, niin minkä mä oikein itse sille asialle voin? Ja entä mitäs luulet siitä, että mistä moinen vanoharhaisuus on saanut alkunsa? Varmasti just kaikista niistä huonoista kokemuksista, joita oon elämässäni kohdannut yksin liikkumisen takia.- ----
DarkFear kirjoitti:
No ajattelin nyt vaan sitä, että eikö se olisi paljon antoisampaa ja mukavempaa käydä noissa paikoissa yhdessä kavereiden kanssa ja katsella heidän kanssa niitä paikkoja ja nähtävyyksiä?
Itse kyllä jättäisin helposti kaikki tollaiset mielenkiintoiset paikat käymättä ja matkat tekemättä vain ihan sen vuoksi, jos en saisi ketään sinne seuraksi. Kun se yksin lähteminen tuntuisi liian ahdistavalta ja pelottavalta jopa sen takia, kun mietityttäisi sitten koko ajan se asia, että miten kaikki muut ihmiset suhtautuisivat siihen mun yksinäisyyteen.
Kysyin vaan ihan uteliaisuuttani tota, että oletko työelämässä. Mulla kun ne työkavereiden mielipiteet ovat myös vaikuttaneet todella paljon elämääni ja siihen, etten ole koskaan uskaltanut mihinkään laivaristeilyille tai ulkomaan matkoille yksinäni lähteä. Työkaverit kun helposti aina olettavat sitä, että kyllä nuorella miehellä olisi matkaseuraa joka paikkaan, eikä hänen tarvisi yksin koskaan mihinkään lähteä, oli kyse sitten baarireissusta, laivaristeilystä tai pidemmästä ulkomaan matkasta.
Joten kyllä voi sanoa, että ne työkavereiden puheet ja mielipiteet ovat vaikuttaneet todella paljon kaikkiin tekemisiin, valintoihini ja tekemättä jättämisiin. Paljon on jäänyt baarireissujakin tekemättä just työkavereiden mielipiteiden takia. Tiedä sitten, että onko tossa mitään loppujen lopuksi menettänyt.No siis totta kai olisi paljon antoisampaa käydä Tampereella, tai Saksassa, tai missään muuallakaan kaverien kanssa, kuin yksin.
Mutta mikä on koko ajan ollut pointtini tässä on, että jos on tarpeeksi kova halu käydä jossain, eikä ketään kaveria löydy, niin mitä hiton ongelmaa siellä on käydä yksin?
Minä olen käynyt vaikka missä yksin. Ei kertaakaan ole kukaan käynyt ihmettelemässä että miten joku mies voi edes uskaltautua poistumaan kotoaan yksin. Enkä minä ole varmasti ainoa. Moni muukin mies on täällä sinulle sanonut että ei heille ole kukaan tullut ihmettelemään että miksi he ovat yksin paikalla.
Onko sinulle oikeasti tullut joku ihmettelemään että miksi olet yksin paikalla? Onko tätä tapahtunut useinkin? Siinä tapauksessa pikemminkin ihmettelisin, että mikä noita ihmisiä vaivaa, enkä että mikä sinua vaivaa. ---- kirjoitti:
No siis totta kai olisi paljon antoisampaa käydä Tampereella, tai Saksassa, tai missään muuallakaan kaverien kanssa, kuin yksin.
Mutta mikä on koko ajan ollut pointtini tässä on, että jos on tarpeeksi kova halu käydä jossain, eikä ketään kaveria löydy, niin mitä hiton ongelmaa siellä on käydä yksin?
Minä olen käynyt vaikka missä yksin. Ei kertaakaan ole kukaan käynyt ihmettelemässä että miten joku mies voi edes uskaltautua poistumaan kotoaan yksin. Enkä minä ole varmasti ainoa. Moni muukin mies on täällä sinulle sanonut että ei heille ole kukaan tullut ihmettelemään että miksi he ovat yksin paikalla.
Onko sinulle oikeasti tullut joku ihmettelemään että miksi olet yksin paikalla? Onko tätä tapahtunut useinkin? Siinä tapauksessa pikemminkin ihmettelisin, että mikä noita ihmisiä vaivaa, enkä että mikä sinua vaivaa.Niin kuten sanoinkin siitä, että on se vaan paljon antoisampaa ja mukavempaa käydä kavereiden kanssa kaikissa paikoissa ja tapahtumissa, kun että jos sinne yksinään menisi. Se siinä on ainakin mulle se suurin ongelma, kun muut ihmiset sitä aina niin kovasti ihmettelevät ja kyselevät, jos nuorena miehenä yksin johonkin lähtee. Tämän vuoksi sitä sitten jättää aina mieluummin kokonaan menemättä, ettei joudu muiden ihmisten kyselyjen ja ihmettelyn kohteeksi sen oman yksinäisyyden takia.
Ehkä sulla on sitten vaan ollut parempi tuuri, kun ihmiset eivät ole sun yksinoloa ihmetelleet tai kiinnittäneet siihen huomiota. Tai sitten oot varmaan just erittäin sosiaalinen ja helposti ihmisiin tutustuvaa sorttia, että sun on aina helppoa mennä juttelemaan tuntemattomille ja sen myötä saada juttuseuraa ja luoda kontakteja uusiin ihmisiin vähän joka paikassa.
On tätä muiden ihmisten ihmettelyä tapahtunut todella usein, sanoisin että ainakin kymmeniä ellei peräti satoja kertoja elämäni aikana. Hesassakin aina baareissa ihmiset ihmettelivät mun yksinoloa ja kyselivät kovasti siitä, että miksei mulla ole ketään kavereita siellä mukana, kun kaikki muut nuoret olivat myös aina yhdessä kaveriporukoidensa kanssa.
Samanlaista ihmettelyä sai kohdata myös aina työpaikoilla, jos sattui mainitsemaan siitä, että on menossa yksin johonkin, kuten vaikka baariin, lätkämatsiin, punttisalille tai melkein ihan mihin tahansa. Sitten lopulta en viitsinyt enää kertoa työkavereille oikein mitään elämästäni, ettei tarvisi kohdata sitä jatkuvaa kyselyä ja ihmettelyä sen yksinäisyyden takia. Onneksi myös työpaikat ovat vaihtuneet tiuhaan tahtiin, sillä ei tollaisissa paikoissa kestäisi työskennellä usean vuoden tai jopa vuosikymmenien ajan.
Enkä mä usko sitä, että näitä ihmisiä mikään vaivaa, sillä yleinen olettamus kun on vain se, että nuoret viihtyvät aina kaveriporukoidensa kanssa ja yleensä kaikilla nuorilla on aina niin paljon kavereita, että aina löytyy jostain sitä baariseuraa tai kavereita mukaan punttisalille tai baariin futismatsia katsomaan. Varsinkin näin nykyaikana kun on kaiken maailman facebookit ja muut nettijutut, joiden kautta nuorilla on kymmeniä tai jopa satoja kavereita joka paikassa, niin kyllä siinä silloin ihmetellään sitä, jos jotkut nuoret miehet käyvät yksin baarissa tai muussa sellaisessa paikassa, joissa käydään aina kavereiden kanssa.
Kyllä se muiden ihmisten utelu ja painostus on vaan vaikuttanut niin paljon mun elämääni, että sen vuoksi on pitänyt jättää vaikka kuinka paljon menoja menemättä. Varsinkaan tiettyihin baareihin en ole hesassa viitsinyt mennä ollenkaan, jos joku on tullut kyselemään multa siellä yksinolosta, niin ei ole viitsinyt enää mennä uudestaan, ettei taas vaikka sama tyyppi mua sieltä löytäisi ja tulisi jälleen kerran kyselemään siitä yksinolosta.- ----
---- kirjoitti:
Miksi lähden noille reissulle yksinäni on että siellä on jotain mitä haluan nähdä. En minä lähde Tampereelle pelkästään Tampereen vuoksi tai Saksaan pelkästään Saksan vuoksi, vaan ainoastaan jos siellä on jotain kiinnostavaa. Ja jos on, niin lähden vaikka yksin jos en ketään muuta saa kiinnostumaan.
Totta kai olen työelämässä. Työkavereilleni olen kertonut vain että pidän lomaa tuohon aikaan. Ei minun yksityiselämäni kuulu heille eivätkä heidän minulle. Mitä ihmeen ongelmaa tässä on?Kävin siellä Tampereella ja kävin kahdessakin baarissa yksinäni. "Minibaari" ja "Baari 2H K", molemmat Aleksanterinkadulla. Valitsin ne sen vuoksi että ne olivat ensimmäiset jotka löysin. Ei kukaan tullut kysymään miten voin olla paikalla yksinäni. Saksassa uskon että menee vielä helpommin.
- ----
---- kirjoitti:
Kävin siellä Tampereella ja kävin kahdessakin baarissa yksinäni. "Minibaari" ja "Baari 2H K", molemmat Aleksanterinkadulla. Valitsin ne sen vuoksi että ne olivat ensimmäiset jotka löysin. Ei kukaan tullut kysymään miten voin olla paikalla yksinäni. Saksassa uskon että menee vielä helpommin.
Kun tarkemmin mietin, olisin säästänyt 15 € jos olisin lähtenyt Tampereelta illan viimeisellä junalla kotiin Helsinkiin nukkumaan ja mennyt seuraavana päivänä uudestaan Tampereelle. Mutta olisin joutunut viettämään melkein viisi ylimääräistä tuntia vain istuskellen junassa. Ja sitä paitsi olisin jäänyt paitsi näistä kahdesta baarista joiden olemassaolosta en edes tiennyt ennen kuin lähdin kiertelemään Tampereen ydinkeskustaa.
Saksassa tämä ei enää päde, jos minä siellä haluan lähteä yöksi takaisin Suomeen, säästän noin 50-60 € hotellihuoneen kuluissa mutta menetän noin neljä kertaa saman summan lentolippujen hinnassa.
- Mies 20v
Minä käyn erittäin harvoin missään yöelämässä yleensäkään ja silloin, jos menen niin nimenomaan yksin. Vähän väliä mulla on silmäpeliä jonkun viehättävän naisen kanssa. Kerrankin menin yksin keikalle ja mulle tuli yksi tyttö ujostuneena puhumaan. Kysyi, että oonko yksin? Sanoin, että oon ja se kysyi, että miksi mää yksin? Siihen sanoin vaan, että tykkään mielummin tulla yksin tällaisiin tapahtumiin. Pidemmittä puheitta tilanne eteni siihen pisteeseen, että tyttö pisti mulle pitkin yötä viestejä, kuinka ihana mää olen ja itseasiassa pisti mulle kouluviikkonakin viestejä ja, että haluaisi tavata... eli ei me yksin liikkujat välttämättä toivottomia olla! Itse koen, että yksin liikkuvana on helpompi saada aikaan sutinaa vastakkaisen sukupuolen kanssa ;)
- -.m,nuo
No niin, heti ollaan tivaamassa että miksi olet yksin täällä. Ei kannata lähteä mihinkään.
Kyllä se aina vaan paljon suurempi mahis on joutua muiden ihmisten negatiivisen huomion ja inhottavan painostuksen kohteeksi, kun löytää ikinä mitään mielekästä seuraa tuolta baareista, jos siellä sattuu yksinäisenä nuorena miehenä liikkeellä olemaan.
Varmaan sulla on eri tilanne, kun oot varmaan luonteeltasi hyvin sosiaalinen, hyvän itsetunnon omaava ja helposti uusiin ihmisiin tutustuvaa sorttia.- Jankutijanku
DarkFear kirjoitti:
Kyllä se aina vaan paljon suurempi mahis on joutua muiden ihmisten negatiivisen huomion ja inhottavan painostuksen kohteeksi, kun löytää ikinä mitään mielekästä seuraa tuolta baareista, jos siellä sattuu yksinäisenä nuorena miehenä liikkeellä olemaan.
Varmaan sulla on eri tilanne, kun oot varmaan luonteeltasi hyvin sosiaalinen, hyvän itsetunnon omaava ja helposti uusiin ihmisiin tutustuvaa sorttia.No älä sitten käy, jos et halua käydä!
Täytyykö sinun silti jatkuvasti vakuutella kaikille muillekin ettei kannata käydä, jos he haluavat käydä? Sinä kuulostat itse sellaiselta joka on jatkuvasti jankkaamassa muilta että miksi olet yksin ja miksi menet yksin ja miksimiksimiksi.
En myöskään tajua sitä miksi sinun täytyisi jatkuvasti raportoida työkavereille ja muile että olet menossa johonkin, jos se niin koasti ahdistaa. Eipä meilläkään töissä kukaan kerro kaikkia menemisiään, ei vaikka olisi hyväkin kaveri toisen kanssa. - ----
Jankutijanku kirjoitti:
No älä sitten käy, jos et halua käydä!
Täytyykö sinun silti jatkuvasti vakuutella kaikille muillekin ettei kannata käydä, jos he haluavat käydä? Sinä kuulostat itse sellaiselta joka on jatkuvasti jankkaamassa muilta että miksi olet yksin ja miksi menet yksin ja miksimiksimiksi.
En myöskään tajua sitä miksi sinun täytyisi jatkuvasti raportoida työkavereille ja muile että olet menossa johonkin, jos se niin koasti ahdistaa. Eipä meilläkään töissä kukaan kerro kaikkia menemisiään, ei vaikka olisi hyväkin kaveri toisen kanssa."En myöskään tajua sitä miksi sinun täytyisi jatkuvasti raportoida työkavereille ja muile että olet menossa johonkin, jos se niin koasti ahdistaa. Eipä meilläkään töissä kukaan kerro kaikkia menemisiään, ei vaikka olisi hyväkin kaveri toisen kanssa."
Aivan. Lounastauoilla tulee joskus juteltua työkaverien kanssa lomasuunnitelmista, ihan vapaaehtoisesti. Kerroin että olen menossa kuukauden kuluttua Saksaan. Työkaveri kysyi että miksi. Vastasin että siellä on tapahtuma jossa haluan käydä. Se siitä. Ei mitään tenttausta että mikä ihmeen tapahtuma ja miten kummassa uskallan mennä sinne - sehän on sekä kotini että työpaikkani ulkopuolella - kauheaa, yksin!
Esimiehelleni en kertonut edes tätä, vaan että pidän lomaa siihen aikaan. Siinä kaikki. Jankutijanku kirjoitti:
No älä sitten käy, jos et halua käydä!
En myöskään tajua sitä miksi sinun täytyisi jatkuvasti raportoida työkavereille ja muile että olet menossa johonkin, jos se niin koasti ahdistaa. Eipä meilläkään töissä kukaan kerro kaikkia menemisiään, ei vaikka olisi hyväkin kaveri toisen kanssa.No en kyllä tule koskaan yksin baareissa käymään, kun en halua yksin niihin enää mennä, on katsos niin paljon huonoja kokemuksia noista yksinäisistä baari-illoista.
Kyllä mullakin on oikeus antaa täällä omia mielipiteitäni ja kertoa myös muille siitä, ettei kannata niihin baareihin yksinään mennä.
Oon vaan ollut sellaisissa työpaikoissa, joissa työkaverit kyselevät kaikkea mahdollista elämästä, kuten mm. just menemisistä, kavereista, harrastuksista yms. Sitten sitä on tietenkin työkaverit kovasti ihmetelleet, jos on kertonut johonkin yksin menevänsä ja sitä on aina ihmetelty, että miksei ole nuorella miehellä ketään kavereita, joiden kanssa voisi lähteä.
- Mies 20v
No itseasiassa mulla on kyllä sinänsä hyvä itseluottamus, mutta olen yleensä uusien ihmisten seurassa erittäin ujo, enkä ole kovinkaan sosiaalinen. Koska liikun hyvin vähän missään niin en tutustu hirveästi uusiin ihmisiin.
"Kyllä se aina vaan paljon suurempi mahis on joutua muiden ihmisten negatiivisen huomion ja inhottavan painostuksen kohteeksi, kun löytää ikinä mitään mielekästä seuraa tuolta baareista, jos siellä sattuu yksinäisenä nuorena miehenä liikkeellä olemaan".
En ole kyllä täysin samaa mieltä tästä kanssasi. Luulenpa, että se on enemmän asenteesta kiinni. Jos menee ihan muinamiehinä ja käyttäytyy ihan normaalin oloisesti, eikä vaikuta mitenkään vaivaantuneelta vaan enemmänkin positiiviselta, niin tuskin kukaan mitään negatiivista ajattelee. Tietenkin, jos henkilö vaikuttaa hermostuneelta/jännittyneeltä ja näyttää nyrpeää naamaa, niin sitten en tiedä...Kyllä se on vaan ihan sama, että minkälaisilla fiiliksillä sinne baariin menee, jos sinne joutuu nuorena miehenä ilman seuraa menemään. Vaikka olisi kuinka positiivinen ja juttelisi innokkaasti muille ihmisille, niin kyllä ne muut ihmiset aina vaan ihmettelevät kovasti sitä nuoren miehen yksinoloa baarissa ja kummastelevat sitä, että miksei nuorella miehellä ole ketään kavereita siellä mukana, kun kaikki muut nuoret ovat baarissa aina yhdessä kavereidensa kanssa hauskaa pitämässä, eikä siellä koskaan nuoret miehet yksinään käy, paitsi ehkä jotkut yksinäiset luuserit, joilla ei ole ketään kavereita. Just tällä tavalla ihmiset aina ajattelevat yksinäisistä nuorista miehistä.
- Korjaan
DarkFear kirjoitti:
Kyllä se on vaan ihan sama, että minkälaisilla fiiliksillä sinne baariin menee, jos sinne joutuu nuorena miehenä ilman seuraa menemään. Vaikka olisi kuinka positiivinen ja juttelisi innokkaasti muille ihmisille, niin kyllä ne muut ihmiset aina vaan ihmettelevät kovasti sitä nuoren miehen yksinoloa baarissa ja kummastelevat sitä, että miksei nuorella miehellä ole ketään kavereita siellä mukana, kun kaikki muut nuoret ovat baarissa aina yhdessä kavereidensa kanssa hauskaa pitämässä, eikä siellä koskaan nuoret miehet yksinään käy, paitsi ehkä jotkut yksinäiset luuserit, joilla ei ole ketään kavereita. Just tällä tavalla ihmiset aina ajattelevat yksinäisistä nuorista miehistä.
"Just tällä tavalla ihmiset aina ajattelevat yksinäisistä nuorista miehistä."
Ei. Juuri tuolla tavalla SINÄ ajattelet aina yksinäisistä nuorista miehistä. - ----
DarkFear kirjoitti:
Kyllä se on vaan ihan sama, että minkälaisilla fiiliksillä sinne baariin menee, jos sinne joutuu nuorena miehenä ilman seuraa menemään. Vaikka olisi kuinka positiivinen ja juttelisi innokkaasti muille ihmisille, niin kyllä ne muut ihmiset aina vaan ihmettelevät kovasti sitä nuoren miehen yksinoloa baarissa ja kummastelevat sitä, että miksei nuorella miehellä ole ketään kavereita siellä mukana, kun kaikki muut nuoret ovat baarissa aina yhdessä kavereidensa kanssa hauskaa pitämässä, eikä siellä koskaan nuoret miehet yksinään käy, paitsi ehkä jotkut yksinäiset luuserit, joilla ei ole ketään kavereita. Just tällä tavalla ihmiset aina ajattelevat yksinäisistä nuorista miehistä.
DarkFear, oletko lukenut tästä ketjusta miten esimerkiksi minä, ja nimimerkki Mies 20v. juuri tässä viestissä johon vastasit, ovat moneen kertaan sanoneet että ei ole koskaan tultu ihmettelemään miten nuori mies voi olla paikalla yksin? Miten tällöin "vaikka kuinka olisi positiivinen ja juttelisi innokkaasti muille ihmisille, niin kyllä ne muut ihmiset aina vaan ihmettelevät kovasti sitä nuoren miehen yksinoloa baarissa"?
Ymmärrän että sinulle on joskus voitu tulla ihmettelemään tuota. Mutta ei siitä kannata lannistua. Eivät ne ihmiset jotka sitä ovat ihmetelleet ole maailman ainoita. Yritä karistaa mielestäsi tuo iänikuinen kuvitelmasi ja käy vain jatkossakin baarissa yksin. Niinhän me muutkin teemme.
Tosin ei sinun tietenkään ole pakko käydä baarissa yksin jos jotain seuraa löydät. Ainahan se on mukavampaa seurassa. Mutta ei sen seuran löytäminen saa olla mikään pakkomielle. Korjaan kirjoitti:
"Just tällä tavalla ihmiset aina ajattelevat yksinäisistä nuorista miehistä."
Ei. Juuri tuolla tavalla SINÄ ajattelet aina yksinäisistä nuorista miehistä.Niin ja samalla tavalla ajattelevat myös kaikki muut ihmiset, kuten mm. työkaverit, kotiseudun ihmiset ja ihmiset baareissa ja laivaristeilyllä, jos sinne sattuu nuori mies yksinään menemään ilman ketään kavereita. Näin se asia vaan on ja mä kyllä sen paremmin tiedän!!!
---- kirjoitti:
DarkFear, oletko lukenut tästä ketjusta miten esimerkiksi minä, ja nimimerkki Mies 20v. juuri tässä viestissä johon vastasit, ovat moneen kertaan sanoneet että ei ole koskaan tultu ihmettelemään miten nuori mies voi olla paikalla yksin? Miten tällöin "vaikka kuinka olisi positiivinen ja juttelisi innokkaasti muille ihmisille, niin kyllä ne muut ihmiset aina vaan ihmettelevät kovasti sitä nuoren miehen yksinoloa baarissa"?
Ymmärrän että sinulle on joskus voitu tulla ihmettelemään tuota. Mutta ei siitä kannata lannistua. Eivät ne ihmiset jotka sitä ovat ihmetelleet ole maailman ainoita. Yritä karistaa mielestäsi tuo iänikuinen kuvitelmasi ja käy vain jatkossakin baarissa yksin. Niinhän me muutkin teemme.
Tosin ei sinun tietenkään ole pakko käydä baarissa yksin jos jotain seuraa löydät. Ainahan se on mukavampaa seurassa. Mutta ei sen seuran löytäminen saa olla mikään pakkomielle.Olen mä lukenut näitä muitakin mielipiteitä, mutta ei ne vaan mua yhtään auta, sillä itselläni kun ei vaan ole rohkeutta yksinään noihin baareihin koskaan lähteä.
- ----
DarkFear kirjoitti:
Olen mä lukenut näitä muitakin mielipiteitä, mutta ei ne vaan mua yhtään auta, sillä itselläni kun ei vaan ole rohkeutta yksinään noihin baareihin koskaan lähteä.
Ymmärrän. En minäkään siellä baareissa kovin usein käy. Jos ei lähiöpubissa käyntiä ihan vain yhdellä iltaoluella lasketa, niin edellinen kerta oli viime vuoden toukokuussa. Ei sielläkään kukaan tullut kyselemään minulta miten voin olla yksin paikalla. Kaksi naista tuli jopa vapaaehtoisesti juttelemaan minulle. Eivät he olleet minua iskemässä vaan halusivat ihan vain jutella. Kaikin puolin mukava kokemus oli.
Mutta olen minäkin nähnyt baareissa tarpeeksi monta kertaa että ihmiset haluavat enimmäkseen olla omissa kaveriporukoissaan, joten tuntemattoman miehen on siinä vaikea päästä keskusteluun mukaan.
Minulla on vähän sama ongelma kuin sinulla, mutta en pidä sitä minään pakkomielteenä. Olen ajatellut että kunhan tästä se kesä viimeinkin alkaa, käyn uudestaan niissä baareissa yksin yrittämässä jutella naisille. Onnistuihan se viime kerrallakin vajaa vuosi sitten, joten miksei nytkin? Ja jos ei onnistu, niin vika ei ole pelkästään minussa (vaikka minussakin voi olla vikaa), kyse on kuitenkin monen sattuman summasta.
Tätä samaa suosittelen sinullekin. ---- kirjoitti:
Ymmärrän. En minäkään siellä baareissa kovin usein käy. Jos ei lähiöpubissa käyntiä ihan vain yhdellä iltaoluella lasketa, niin edellinen kerta oli viime vuoden toukokuussa. Ei sielläkään kukaan tullut kyselemään minulta miten voin olla yksin paikalla. Kaksi naista tuli jopa vapaaehtoisesti juttelemaan minulle. Eivät he olleet minua iskemässä vaan halusivat ihan vain jutella. Kaikin puolin mukava kokemus oli.
Mutta olen minäkin nähnyt baareissa tarpeeksi monta kertaa että ihmiset haluavat enimmäkseen olla omissa kaveriporukoissaan, joten tuntemattoman miehen on siinä vaikea päästä keskusteluun mukaan.
Minulla on vähän sama ongelma kuin sinulla, mutta en pidä sitä minään pakkomielteenä. Olen ajatellut että kunhan tästä se kesä viimeinkin alkaa, käyn uudestaan niissä baareissa yksin yrittämässä jutella naisille. Onnistuihan se viime kerrallakin vajaa vuosi sitten, joten miksei nytkin? Ja jos ei onnistu, niin vika ei ole pelkästään minussa (vaikka minussakin voi olla vikaa), kyse on kuitenkin monen sattuman summasta.
Tätä samaa suosittelen sinullekin.No kyllä tollainen on ehkä vielä jotenkin mahdollista, että jotkut naiset saattavat tulla istumaan pöytääsi ihan vain juttelumielellä. Mutta ihan turha sun on sinne baareihin yksinään mennä sillä mielellä, että sä sieltä muka naisseuraa löytäisit. Ei ketkään naiset kiinnostu yksinäisistä nuorista miehistä, kun se yksinäisyys antaa aina nuoresta miehestä vaan huonon, epäsosiaalisen ja sellaisen kuvan, ettei hänellä selvästi ole kavereita, kun on yksinään joutunut baariin lähtemään.
Se vaan kyllä ihmetyttää mua, että miten sä voit viihtyä noin hyvin yksin noissa baareissa, jos kerran oot itsekin huomannut sen, ettei ihmiset koskaan tule mitään juttelemaan, kun haluavat mieluummin pysyä omissa kaveriporukoissaan.
Niin kyllä sä varmaan saatat sitä jutteluseuraa naisista löytää siellä baarissa esim. puolen tunnin ajaksi, mutta ihan turha sun on yksinään baariin sillä mielellä lähteä, että sä sieltä mitään seurustelukumppania koskaan löytäisit.
Kyllä mä itse vietän mieluummin vapaa-aikani yksin kotosalla ja tällä palstalla, kun että lähtisin turhan takia yksin baareihin ja joutuisin vielä rahaakin siellä käyttämään, kun pitäisi maksaa kalliit juomat, sisäänpääsyt, narikat, taksimaksut yms. Niin ja kuitenkin se yksin vietetty baari-ilta olisi aina niin paha pettymys, että harmittaisi vaan sitten se rahanmeno ja se kun muut ihmiset saisivat aiheen ihmetellä sitä mun yksinäisyyttäni.- ----
DarkFear kirjoitti:
No kyllä tollainen on ehkä vielä jotenkin mahdollista, että jotkut naiset saattavat tulla istumaan pöytääsi ihan vain juttelumielellä. Mutta ihan turha sun on sinne baareihin yksinään mennä sillä mielellä, että sä sieltä muka naisseuraa löytäisit. Ei ketkään naiset kiinnostu yksinäisistä nuorista miehistä, kun se yksinäisyys antaa aina nuoresta miehestä vaan huonon, epäsosiaalisen ja sellaisen kuvan, ettei hänellä selvästi ole kavereita, kun on yksinään joutunut baariin lähtemään.
Se vaan kyllä ihmetyttää mua, että miten sä voit viihtyä noin hyvin yksin noissa baareissa, jos kerran oot itsekin huomannut sen, ettei ihmiset koskaan tule mitään juttelemaan, kun haluavat mieluummin pysyä omissa kaveriporukoissaan.
Niin kyllä sä varmaan saatat sitä jutteluseuraa naisista löytää siellä baarissa esim. puolen tunnin ajaksi, mutta ihan turha sun on yksinään baariin sillä mielellä lähteä, että sä sieltä mitään seurustelukumppania koskaan löytäisit.
Kyllä mä itse vietän mieluummin vapaa-aikani yksin kotosalla ja tällä palstalla, kun että lähtisin turhan takia yksin baareihin ja joutuisin vielä rahaakin siellä käyttämään, kun pitäisi maksaa kalliit juomat, sisäänpääsyt, narikat, taksimaksut yms. Niin ja kuitenkin se yksin vietetty baari-ilta olisi aina niin paha pettymys, että harmittaisi vaan sitten se rahanmeno ja se kun muut ihmiset saisivat aiheen ihmetellä sitä mun yksinäisyyttäni.Ymmärrän sinänsä pointtisi, mutta toisaalta kun mietin tilannetta ihan sekä itseni että sinun kannaltasi, mitä haittaakaan siitä on?
Ei minua eikä sinua tule kukaan nainen kotoa hakemaan. Pitää itse aktivoitua etsimään niitä naisia. Baarit ovat yksi mahdollisuus. Ehkä aika vaikea mutta parempi kuin ei mitään.
Minun tilanteessani on kyllä se etu ettei tarvitse taksimatkoja maksaa. Pääsen kotiin joukkoliikenteellä tai ihan vain kävelemällä. Tämä ei tietysti pidä paikkaansa kaikkien kanssa. Mutta kalliita juomia ja narikoita joudun silti maksamaan. Baareissa joihin pelkkä sisäänpääsy maksaa en juurikaan edes käy.
Eikä edelleenkään ole koskaan kukaan tullut minulle ihmettelemään miten voin käydä jossain yksinäni.
Tähän asti olen tullut siihen tulokseen että syy siihen miksen koskaan löydä naista on että en edes käy missään missä niitä naisia voisi tavata. Siksi olenkin päättänyt vielä joskus aktivoitua asian suhteen. Tätä samaa suosittelen edelleen sinullekin. ---- kirjoitti:
Ymmärrän sinänsä pointtisi, mutta toisaalta kun mietin tilannetta ihan sekä itseni että sinun kannaltasi, mitä haittaakaan siitä on?
Ei minua eikä sinua tule kukaan nainen kotoa hakemaan. Pitää itse aktivoitua etsimään niitä naisia. Baarit ovat yksi mahdollisuus. Ehkä aika vaikea mutta parempi kuin ei mitään.
Minun tilanteessani on kyllä se etu ettei tarvitse taksimatkoja maksaa. Pääsen kotiin joukkoliikenteellä tai ihan vain kävelemällä. Tämä ei tietysti pidä paikkaansa kaikkien kanssa. Mutta kalliita juomia ja narikoita joudun silti maksamaan. Baareissa joihin pelkkä sisäänpääsy maksaa en juurikaan edes käy.
Eikä edelleenkään ole koskaan kukaan tullut minulle ihmettelemään miten voin käydä jossain yksinäni.
Tähän asti olen tullut siihen tulokseen että syy siihen miksen koskaan löydä naista on että en edes käy missään missä niitä naisia voisi tavata. Siksi olenkin päättänyt vielä joskus aktivoitua asian suhteen. Tätä samaa suosittelen edelleen sinullekin.No on siitä yksin baariin menemisestä aina vaan enemmän niitä haittoja kun hyviä puolia. Kuten tossa jo aikaisemmin kerroinkin kaikkea siitä, miten rahaa menee paljon, juomat on kalliita ja tietenkin just se, että miten muut ihmiset suhtautuvat aina niin negatiivisesti yksinäisiin nuoriin miehiin baareissa.
Oon vaan aina ajatellut sitä asiaa siltä kannalta, että kyllä sitä ehtii noihin baareihin sitten joskus myöhemminkin ja vanhempanakin. Kuitenkin mullakin niitä nuoruusvuosia on vielä reippaasti jäljellä, niin mitäs sitä turhaan hätäilemään tämän(kään) asian suhteen.
Jos vaikka ihmiset suhtautuisivat baareissa myönteisemmin neljäkymppisiin yksinäisiin miehiin, kun mitä ovat suhtautuneet meihin nuorempiin yksinäisiin. Niin ja varmaan joskus neljäkymppisenä mullakin voi olla sitten tosi paljon kavereita, niin ei tartte välttämättä enää koskaan lähteä siinä iässä yksin baareihin.
Ehkä sun yksinoloa ei olla baareissa niin ihmetelty tai tuomittu, mutta kuten kerroinkin, niin siihen mun yksinäisyyteen on aina suhtauduttu kaikkien ihmisten puolesta paljon kielteisemmin. Niin ja kun sekin on asiaan vaikuttanut, että on aina pelännyt sitä, että jos yksin ollessa törmää baareissa vaikka työkavereihin, niin sitten sitä saisi töissä kuulla asiasta ja kaikki työkaverit ihmettelisivät siellä mun yksinäisyyttäni ja kyselisivät sitä, että miksei mulla ole ketään kavereita mukana baarireissuilla.- ----
DarkFear kirjoitti:
No on siitä yksin baariin menemisestä aina vaan enemmän niitä haittoja kun hyviä puolia. Kuten tossa jo aikaisemmin kerroinkin kaikkea siitä, miten rahaa menee paljon, juomat on kalliita ja tietenkin just se, että miten muut ihmiset suhtautuvat aina niin negatiivisesti yksinäisiin nuoriin miehiin baareissa.
Oon vaan aina ajatellut sitä asiaa siltä kannalta, että kyllä sitä ehtii noihin baareihin sitten joskus myöhemminkin ja vanhempanakin. Kuitenkin mullakin niitä nuoruusvuosia on vielä reippaasti jäljellä, niin mitäs sitä turhaan hätäilemään tämän(kään) asian suhteen.
Jos vaikka ihmiset suhtautuisivat baareissa myönteisemmin neljäkymppisiin yksinäisiin miehiin, kun mitä ovat suhtautuneet meihin nuorempiin yksinäisiin. Niin ja varmaan joskus neljäkymppisenä mullakin voi olla sitten tosi paljon kavereita, niin ei tartte välttämättä enää koskaan lähteä siinä iässä yksin baareihin.
Ehkä sun yksinoloa ei olla baareissa niin ihmetelty tai tuomittu, mutta kuten kerroinkin, niin siihen mun yksinäisyyteen on aina suhtauduttu kaikkien ihmisten puolesta paljon kielteisemmin. Niin ja kun sekin on asiaan vaikuttanut, että on aina pelännyt sitä, että jos yksin ollessa törmää baareissa vaikka työkavereihin, niin sitten sitä saisi töissä kuulla asiasta ja kaikki työkaverit ihmettelisivät siellä mun yksinäisyyttäni ja kyselisivät sitä, että miksei mulla ole ketään kavereita mukana baarireissuilla.Ymmärrän tuon muuten, mutta mikä ongelma siinä on että jos joku työkaveri tapaa sinut baarissa yksin?
Minulle itselleni olisi ihan kiva tavata työkaverini baarissa vaikka olisinkin yksin. Itse asiassa sain koko nykyisen työpaikkani sitä kautta. Tapasin baarissa entisen työkaverini joka suositteli minulle nykyistä työpaikkaansa.
Ylipäätäänkin työpaikan työntekijöiden yksityisasiat eivät oikeastaan kuulu toisille työkavereille, ja vaikka kuuluisivatkin, niin eivät itse työpaikalle ainakaan kuulu. Ja jos joku täysin tuntematon tyyppi tulee kysymään sinulta miten voit olla paikalla yksin, niin se kuuluu hänelle vielä sitäkin vähemmän. DarkFear kirjoitti:
No on siitä yksin baariin menemisestä aina vaan enemmän niitä haittoja kun hyviä puolia. Kuten tossa jo aikaisemmin kerroinkin kaikkea siitä, miten rahaa menee paljon, juomat on kalliita ja tietenkin just se, että miten muut ihmiset suhtautuvat aina niin negatiivisesti yksinäisiin nuoriin miehiin baareissa.
Ehkä sun yksinoloa ei olla baareissa niin ihmetelty tai tuomittu, mutta kuten kerroinkin, niin siihen mun yksinäisyyteen on aina suhtauduttu kaikkien ihmisten puolesta paljon kielteisemmin. Niin ja kun sekin on asiaan vaikuttanut, että on aina pelännyt sitä, että jos yksin ollessa törmää baareissa vaikka työkavereihin, niin sitten sitä saisi töissä kuulla asiasta ja kaikki työkaverit ihmettelisivät siellä mun yksinäisyyttäni ja kyselisivät sitä, että miksei mulla ole ketään kavereita mukana baarireissuilla.No se on siinä just se suurin ongelma, että jos joku työkaveri näkee mut yksin baarissa, niin varmasti siitä kysellään sitten töissä, että miksi oikein on ollut yksin baarissa ja miksei ole ollut ketään kavereita siellä mukana.
Ehkä sä oot sitä mieltä, ettei ihmisten yksityisasiat kuulu työkavereille ja työpaikalle, mutta kaikki ihmiset, kuten mun työkaverit eivät ole tätä mieltä tästä asiasta, sillä heidän mielestä ne työkavereiden asiat kuuluvat ihan yhtä lailla myös heille.
Niin ei kai se tuntemattomille ihmisille kuulu, että miksi oon yksin baarissa, jos olen. Mutta kyllä siinä vaan joutuu silti jotain vastaamaan, kun siitä kysymään tullaan. Siinä sitä onkin taas sitten oma maine mennyttä muiden ihmisten silmissä, kun he ajattelevat vaikka mitä musta sen yksinäisyyden takia ja ihmettelevät sitä, että miksei ole ketään kavereita mulla siellä baarissa mukana.- ----
DarkFear kirjoitti:
No se on siinä just se suurin ongelma, että jos joku työkaveri näkee mut yksin baarissa, niin varmasti siitä kysellään sitten töissä, että miksi oikein on ollut yksin baarissa ja miksei ole ollut ketään kavereita siellä mukana.
Ehkä sä oot sitä mieltä, ettei ihmisten yksityisasiat kuulu työkavereille ja työpaikalle, mutta kaikki ihmiset, kuten mun työkaverit eivät ole tätä mieltä tästä asiasta, sillä heidän mielestä ne työkavereiden asiat kuuluvat ihan yhtä lailla myös heille.
Niin ei kai se tuntemattomille ihmisille kuulu, että miksi oon yksin baarissa, jos olen. Mutta kyllä siinä vaan joutuu silti jotain vastaamaan, kun siitä kysymään tullaan. Siinä sitä onkin taas sitten oma maine mennyttä muiden ihmisten silmissä, kun he ajattelevat vaikka mitä musta sen yksinäisyyden takia ja ihmettelevät sitä, että miksei ole ketään kavereita mulla siellä baarissa mukana.Täytyy ihan kysyä, että missä baareissa oikein olet käynyt, kun kerran joka kerta tullaan kysymään miten voit olla baarissa yksin. Olet varmaan käynyt baarissa useammassakin kaupungissa, myös Helsingissä, mikäli oikein muistan.
Tunnut olevan ainoa koko palstalla jolle näin on käynyt. Yleensä yksinäiseen mieheen baarissa ei kiinnitetä mitään huomiota, ei positiivista eikä negatiivista. Joskus harvoin saattaa joku nainen tai toinen mies tulla juttelemaan. Tuon kertomani tapauksen jossa kaksi naista tuli juttelemaan minulle lisäksi on minut kahdesti yritetty iskeä baarissa. Ensimmäisellä kerralla en tajunnut koko asiaa iskuyritykseksi ja toisella kerralla en itse ollut kiinnostunut naisesta koska hän oli melkein äitini ikäinen ja umpihumalassa. Tällaista tapahtuu minulle harvemmin kuin kerran vuodessa. Mutta onhan siinäkin syytä joskus edes käydä niissä baareissa. Ei sitä kuitenkaan kukaan tule kotoa hakemaankaan.
- Kikki Hiiri 69
Darkkis, paljonko saat palkkaa tosta trollailusta?
Alkaa olemaan jo läpinäkyvää tuo sun touhus. - Mies 20v
@Dark Fear
En ymmärrä tätä sun käsitystä siitä, että ihminen on automaattisesti yksinäinen, jos menee yksin baariin. Ei pidä tehdä mitään ennakkoluuloja toisista ihmisistä joita ei edes tunne. Mun mielestä se vaatii jopa munaa mennä yksin baariin :) - elämän totuuksia
Kyllä sitä ainakin semmoseen juppiyökerhoon kannattaa mennä semmosella 4-7 hengen porukalla. Lähipubeihin 1-3.
No kyllä asia aika lailla just näin on. Toki yökerhoihin voi mennä myös vaikka kahdestaan jonkun kaverin kanssa, mutta yksin ei pidä missän tapauksessa nuoren miehen sinne mennä! Muuten alkaa muut ihmiset sitä ihmetellä ja kysellä kaikenlaista kavereista ja siitä miksei ole ketään kavereita baarissa mukana.
- Jouni345
DarkFear kirjoitti:
No kyllä asia aika lailla just näin on. Toki yökerhoihin voi mennä myös vaikka kahdestaan jonkun kaverin kanssa, mutta yksin ei pidä missän tapauksessa nuoren miehen sinne mennä! Muuten alkaa muut ihmiset sitä ihmetellä ja kysellä kaikenlaista kavereista ja siitä miksei ole ketään kavereita baarissa mukana.
Niin se on. Yksinäisten nuorten miesten pitäisi ehdottomasti vaan jäädä kotiin, eikä lähteä mihinkään saattamaan itseään naurunalaiseksi kun ei ole kavereita mukana.
No näin se asia vaan just on, kun varsinkin baarit ovat juuri niitä paikkoja, joihin yksinäisten nuorten miesten on koskaan ihan turha mennä, kun joutuu siellä vaan muiden ihmisten negatiivisen huomion kohteeksi.
- mene kirjastoon
Pitkä tukka ja silmälasit ovat plussaa. Tilaa viskiä tai viiniä ja kahvi (ei olutta eikä missään tapauksessa sekoituksia). Kaiva taskustasi rypistynyt seteli tai kourallinen kolikoita, laita tiskille ja kävele pöytään odottamatta kuittia tai että baarihenkilö ehtii laskea niitä. Olet tietenkin etukäteen varmistanut, että taskussasi on riittävä määrä kolikoita (jos baarihenkilö on nainen annat rahat taskusta johon olet laskenut enemmän kuin juomat maksavat). Jos et saa juomia ennen maksua, älä mene kyseiseen baariin enää koskaan.
Pöydässä. Ota laukustasi (rispaantunut kangasolkalaukku plussaa) Dostojevkiä (luetun näköinen Rikos ja rangaistus) tai jotain muuta intellektuellia paskaa ja shakkilauta (puiset kolhiintuneet nappulat ja eri paria oleva lauta plussaa). Asettele nappulat laudalle, tee aloitus siirto (vaihtoehtoisesti voit laittaa nappulat mielivaltaiseen järjestykseen), avaa kirja ja teeskentele lukevasi keskittyneesti. Ole odottavinasi pelikaveriasi (jota ei oikeasti ole olemassakaan), joka on myöhässä. Katso välillä kelloa ja ikkunasta ulos.
Jos haluat tilata lisää juotavaa älä tee sitä samassa baarissa, paitsi jos sait jo seuraa. Jos huomasit kiinnostavan naisen katsovan sinua pudota pelinappulat muka vahingossa hänen pöytänsä alle. Sitten pyydellen anteeksi mene ryömimään naisen pöydän alle ja ehdota yhteistä peliä. Jos nainen istuu kauempana kuin nappulat voivat uskottavasti vieriä, potkaise ne muka vahingossa, kerätessäsi niitä, naisen pöytää kohti. Näin saat varmasti joko pillua tai turpaasi.Olipa taas oikein typerä ehdotus, en edes jaksa kommentoida tollaista paskaa sen kummemmin. Sen voin tähän kyllä sanoa, etten pelaa shakkia, enkä kuljettele mitään kirjoja mukana baariin mennessä.
Jos kellään ei ole tähän mitään järkevää kommentoitavaa, niin silloin on kyllä parempi kun ette vastaa ollenkaan.- Järkevä kommentti
DarkFear kirjoitti:
Olipa taas oikein typerä ehdotus, en edes jaksa kommentoida tollaista paskaa sen kummemmin. Sen voin tähän kyllä sanoa, etten pelaa shakkia, enkä kuljettele mitään kirjoja mukana baariin mennessä.
Jos kellään ei ole tähän mitään järkevää kommentoitavaa, niin silloin on kyllä parempi kun ette vastaa ollenkaan.''No kun no kun kaikki ihmettelee ja miettii ja kyselee ja ja...''
Seli seli entäs vit tu sitten, kyllä mies saa ja pitääkin pystyä mennä yksin paikkaan kun paikkaan, tai vaikka sinne minne kukaan muu ei ole ennen mennyt!
- ...
Kyllä kannattaa kun astelee baariin samalla asenteella kuin clint eastwood astelee saluunoihin länkkärileffois!
- Asenne kohdilleen
Myös seuraava mielikuvaharjoitus auttaa.
Kuvittele ennen baariin menemistä omistavasi koko paikan. Siitä saa oikean mielenvireyden astua sisään ja katsella paikkoja sillä silmällä.- ----
Ei varmasti toimi minun ja DarkFearin tyyppisten miesten kanssa. Ei itsetunto riitä. Turha sitä on yrittää hämätä itseään kun kuitenkin tietää paremmin.
Toisin kuin DarkFearilla, minulla ei ole mitään ongelmaa mennä baariin yksin. Seuran etsimisen, tai ylipäätään kontaktin ottamisen toisten asiakkaiden kanssa, kyllä on. ---- kirjoitti:
Ei varmasti toimi minun ja DarkFearin tyyppisten miesten kanssa. Ei itsetunto riitä. Turha sitä on yrittää hämätä itseään kun kuitenkin tietää paremmin.
Toisin kuin DarkFearilla, minulla ei ole mitään ongelmaa mennä baariin yksin. Seuran etsimisen, tai ylipäätään kontaktin ottamisen toisten asiakkaiden kanssa, kyllä on.Ei kyllä mulla tollainen onnistuisi, sillä sen verran surkea se itsetunto on mullakin aina ollut ja tulee myös aina sitä olemaankin. Mä en kyllä pystyisi tolla lailla yksin baariin menemään, kun koko ajan mietityttäisi vaan se asia, että mitä kaikki muut ihmiset oikein ajattelevat musta ja mun yksinolostani.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937968
- 403812
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281033Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10810Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749