Luomu ruoat!!

Huolestunut hippi

Onko kukaan huomannut muutoksia kehossa kun on syönyt luomujuureksia?
Itsellä lähti ensinnäkin kaikki karvat. Ja patteja tullut kaikkiin kehon kääntyviin kohtiin. Onko muilla samanlaisia kokemuksia vai olenko ihan yksin??

28

1414

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kasvattaja

      Olet oikeassa, se on mahdollista. Suomen Juuresliitto ja lannoitusliitto (nimi muuttuuu koko ajan, en tiedä nykyistä nimeä) muuntaa siementen fenotyypin sellaiseksi, että rikkaruohot ym. tuholaiskasvit eivät kasva juureksien kanssa samassa pellossa. Näin saadaan ns. luomuna kasvavia juureksia. Ne voivat aiheuttaa astmaa, ihomuutoksia sekä karvanlähtöä. Olet suuren ongelman parissa ja todistaminen on vaikeaa.

      • Tulikoyllätyksenä...

        Mikä yllätys, että nk. luomu on yleisesti ottaen haitallista paskaa, jota sinisilmäiset hipit ostavat hamppusukat kierossa.


    • Knightlight

      USA:ssa Science&food Co. On myöntänyt mutaation mahdollisuuden solun tumassa temporaalisella tasolla myös monet muut yhdistykset mm.Global synthetic foods tukee tätä teoriaa.
      Voimakas altistus ns. gen2 ruuille voi aiheutta hiusten paksuuntumista jolloin kaikki hiukset kasvaa toisiinsa kiinni eikä niitä voida enää leikata kehittyneen hermoverkon takia.
      Ensimmäisinä oirena juuri tämä karvojen lähtö.

      • Ylilääkäri, Kran

        Olen ylilääkäri Suomen suurimmassa sairaalassa ja tutkin hiuksiin kohdistuvia sairauksia. Tutkimukset osoittavat luomuruokien aiheuttavan Knightin kertomia hermoverkkojen häiriöitä hiuksissa. Usein tämä tapahtuu ennen karvanlähtöä. Karvan lähtö voi tapahtua vasta vuosien jälkeen paksuuntumisesta. Se mikä tekee tästä oireestä ikävän. Kun altistuksen huomaa, se on liian myöhäistä.


      • Huolestunut hippi
        Ylilääkäri, Kran kirjoitti:

        Olen ylilääkäri Suomen suurimmassa sairaalassa ja tutkin hiuksiin kohdistuvia sairauksia. Tutkimukset osoittavat luomuruokien aiheuttavan Knightin kertomia hermoverkkojen häiriöitä hiuksissa. Usein tämä tapahtuu ennen karvanlähtöä. Karvan lähtö voi tapahtua vasta vuosien jälkeen paksuuntumisesta. Se mikä tekee tästä oireestä ikävän. Kun altistuksen huomaa, se on liian myöhäistä.

        Kertokaa nyt viisaat mitä minun pitäisi tehdä? Olen yrittänyt laittaa kääntyviä kohtia melkein kiehuvaan veteen, mutta apua ei juuri ole ollut. Lievää punoitusta kylläkin.


      • Leuatonaseesi
        Huolestunut hippi kirjoitti:

        Kertokaa nyt viisaat mitä minun pitäisi tehdä? Olen yrittänyt laittaa kääntyviä kohtia melkein kiehuvaan veteen, mutta apua ei juuri ole ollut. Lievää punoitusta kylläkin.

        Voisi olla aika siirtyä käsiteltyjen ruokien pariin 2-3 kuukaudeksi esim:
        Arominvahventeita (E621, E622, E623, E624, E625) ja
        väriaineita (E102, E110, E122, E123, E124, E128, E129, E151, E154, E155)
        sisältäviä ruokia:
        -Kääretortut
        -Irtokarkit
        -Sipsit
        -Light juomat
        Tällä tavalla saatat elimistön takaisin balanssiin, minkä luomu ruoka on suistanut tolaltaan.


      • 123+3
        Huolestunut hippi kirjoitti:

        Kertokaa nyt viisaat mitä minun pitäisi tehdä? Olen yrittänyt laittaa kääntyviä kohtia melkein kiehuvaan veteen, mutta apua ei juuri ole ollut. Lievää punoitusta kylläkin.

        Ei hyvänen aika, mitä ihm.. kääntyviä kohtia polttavaan veteen..
        Mitä se sitten auttaisi.. Kaikkea täällä S24:ssa kuulee..

        Olisi esimerkiksi fiksua varata aika Oulun yliopistolliseen sairaalaan Ylilääkäri Kranillle

        Kuinka ei voi ymmärtää tällaista itse!


      • Huolestunut hippi
        Leuatonaseesi kirjoitti:

        Voisi olla aika siirtyä käsiteltyjen ruokien pariin 2-3 kuukaudeksi esim:
        Arominvahventeita (E621, E622, E623, E624, E625) ja
        väriaineita (E102, E110, E122, E123, E124, E128, E129, E151, E154, E155)
        sisältäviä ruokia:
        -Kääretortut
        -Irtokarkit
        -Sipsit
        -Light juomat
        Tällä tavalla saatat elimistön takaisin balanssiin, minkä luomu ruoka on suistanut tolaltaan.

        Olen noudattanut aromivahvenne/väriaine diettiä pari viikkoa ja vatsani on ollut todella kipeä ja sekaisin, myös silmiä kirvelee ja pyörryttää koko ajan.
        Pitäisikö minun lisätä vielä E-aineiden märää?

        Kiitoksia vinkeistä


      • Ruokakemisti
        Huolestunut hippi kirjoitti:

        Olen noudattanut aromivahvenne/väriaine diettiä pari viikkoa ja vatsani on ollut todella kipeä ja sekaisin, myös silmiä kirvelee ja pyörryttää koko ajan.
        Pitäisikö minun lisätä vielä E-aineiden märää?

        Kiitoksia vinkeistä

        Ruokavaliossa kannattaa pyrkiä monipuolisuuteen - ei tule erityisesti suosia arominvahventeita ja väriaineita ja pyrkiä välttämään muita lisäaineita. Rohkeasti vain laajentamaan ruokien valikoimaa.


      • 1+20
        123+3 kirjoitti:

        Ei hyvänen aika, mitä ihm.. kääntyviä kohtia polttavaan veteen..
        Mitä se sitten auttaisi.. Kaikkea täällä S24:ssa kuulee..

        Olisi esimerkiksi fiksua varata aika Oulun yliopistolliseen sairaalaan Ylilääkäri Kranillle

        Kuinka ei voi ymmärtää tällaista itse!

        Ei täällä mitkään ylilääkärit heilu. Harmi, että nykyajan luomu ja "vapaan kanan" muna jutut on huuhaata. Samaa roskaa ne on, kun E-koodilla luotu ravinto. Mutta hipeille ja maailmanparajantajille on hyvä myydä kalliilla, kunhan eteen kirjoittaa luomu.


      • dasfdhyyj
        Huolestunut hippi kirjoitti:

        Olen noudattanut aromivahvenne/väriaine diettiä pari viikkoa ja vatsani on ollut todella kipeä ja sekaisin, myös silmiä kirvelee ja pyörryttää koko ajan.
        Pitäisikö minun lisätä vielä E-aineiden märää?

        Kiitoksia vinkeistä

        sä Guolestunut hippi oot kyllä aika paska trolli :D, joo kannattaa vähän vielä ostaa lisää väriaineita, mieluiten atsovärejä!


      • dasfdhyyj
        dasfdhyyj kirjoitti:

        sä Guolestunut hippi oot kyllä aika paska trolli :D, joo kannattaa vähän vielä ostaa lisää väriaineita, mieluiten atsovärejä!

        huolestunut*


    • 7777-

      g-muunneltuja,luomua

    • terve!

      No ei ole patteja, kun ei ole mitään botox- huuliakaan , tai tekotissejä terveisiin rintoihin! Moro! Mene muualle natsi!

    • biobiobio

      Johtuu varmaan äkillisestä muutoksestä puhtaaseen ruokaan. Keho tottunut lannoitteisiin ja lisäaineisiin.

    • öjaebföojk

      Työskentelen skumpatiikan ja genitologian laitoksen professorina Epsonin yliopistossa. Olemme tutkineet juuri tätä ongelmaa jo 28 vuoden ajan. Iloksesi voin kertoa, että löysimme geenin, joka altistaa tuolle tapahtumalle. Tämä löytö johtanee lääkkeen kehitykseen. Meille tuli vain hieman viivästystä koska laitoksen siivooja (se perkeleen ...) oli heittänyt ko. geenin menemään; roskiin. Tuo (perkeleen, saatanan... anteeksi) siivooja on nyt kortistossa. Kun löydämme geenin kaatopaikalta nin palaamme asiaan uuden lääkkeen kanssa, ehkä jo ensi viikolla.

      • ,.,.,,.

        Siivoojista on pulaa. Tuskin on kortistossa.


    • Lasse66oulu

      Olen syönyt luomupunajuuria saadakseni hemoklupiimit korkeammalle. Nyt minulle on kasvanut kumpaankin jalkaan kuudes varvas. Ei ne muuten haittaa mutta kenkiä on hankala käyttää.

    • ----

      Ikä ei tule yksin.

      • lasse

        lisäaineet ja kaikki geenimuunnellut jutut ovat myrkkyä ja ketkä kehtaa näin pilata ruoat ovat sairaita, äärijuutalaisten keksintöä varmaan.


    • kunnon pottuja

      Joo, ne on nämä luomutuotteet semmosia kun niitä pitää yrittää
      kaiken maailman vippaskonsteilla kasvattaa niin ne vuan kittuuvat
      ja kitkeröityvät.
      Eihän niissä sitten oo mittään ravinteitakaan, hievenravinteista puhumattakaan kun
      niille ei oo millonkaan annettu Y-lannosta eikä hiven PK: ta.

      Syöjästäkkii tulloo semmoin kitkerän katkera pattinen kuilake.
      Eihän se kasvikaan pärjee pelkällä vedellä ja valohoidolla niin
      miten sitten immeenen.

    • lekurin pakeilla

      Käy lääkärissä ja apteekissa heti.

    • korhonen-virtanen

      Lopeta se Lasolin juonti.

    • Pipsa Puutarhuri

      Noo hou hou!! Mitä hörhöjä sitä täällä pesii? Kaikki tuntuu olevan geenimanipuloituja kaupunkien tiiviissä betonikopeissa toisiaan stressistä nokkivia broilereita.

      Fakta 1 luomusta:
      Tarkkailu. Kaikki luomutuottajat ovat tarkkailussa. Kaikki kylvettävät siemenet on oltava hyväksyttyjä ja tarvittaessa se on pystyttävä todistamaan.

      Tarkkailu. Lannoitteen ja myrkyt ovat talouskielessä "tuotantopanoksia" eli ne ovat verovähennyskelpoisia. Kuka hullu luomutuottaja niitä tukkii maahan, kun kulut eivät ole vähennyskelpoisia? Tuotteesta saatava lisähinta tuottajalle ei korvaa mahdollisia lannotteisiin käytettyjä kuluja. Ja sitä paitsi, maaperästä otetaan jatkuvasti analyysejä. Kaikki poikkeamat rekisteröidään.

      Tarkkailu. Jos tarkastaja ei ole paikalla, niin aina valppaisiin naapurustotarkkailijoihin voi aina luottaa. Tiedänpä tapauksen, kun tarkastaja kiiti paikalle autonkumit kuumina, kun aina valpas naapuri oli tehnyt ilmoituksen luomuviljelijän "myrkytyksestä". Paikalle saavuttuaan karu totuus paljastui: levitettiin nokkoslannoitetta ruiskulla kasveille. Aina valpas sai sakot perättömästä ilmiannosta.

      Viestin aloittajalle kysyjälle tiedoksi: jos olet käyttänyt pelkkiä luomutuotteita jo pitemmän ajan, patit johtuvat todennäköisesti siitä, että myrkyt ja kuona-aineet poistuvat elimistöstäsi . Elimistön normaali puhdistautumisreaktio.

      Sama vaikutus on esimerkiksi sillä, jos ensimmäistä kertaa kokeilet paastojuomaa. Muutamia vuosia sitten ostin luontaistuotekaupasta paastojuomapakkauksen, muistaakseni Detox. Tiivistettä sekoitettiin veteen ja sitä juotiin litran verran päivässä kolmen viikon ajan. Elimistön myrkyt lähtivät liikkeelle ja oli muuten hehkeä olo: tuli paiseita, märkäfinnejä päästä varpaisiin, hiki haisi jotakin aivan hirveälle yms yms. Luulin sitä allergiseksi reaktioiksi ja kysyin asiaa myyjältä. Kuulemma yleinen oire ensimmäisen kerran jälkeen.

      Juon tuon litkun nykyisin suunnilleen 3-4 krt/vuosi ja sen jälkeen ei ole ensimmäisen kerran "puhdistautumisoireita" enää näkynyt. Ilmeisesti vuosien myrkyt tuli tirskautettua märkäpäinä vessan peiliin.

    • emili-a

      En voi syödä tomaattia koska se on GMO. Lateksin geeni tomaatissa altistaa monet muutkin.

      Pähkinä- ja soija-allergiat liittyvät toisiinsa koska niitä on muunneltu.

      Moniko sitrusallerginen kestää synteettistä lisättyä askorbiinihappoa? Ja sitä on lähes jokapaikassa.

      Uskon valinnanvapauteen. Eli kaupassa on hyvä olla luomua nille jotka ovat siitä kiinnostuneita.
      Uskon paikalliseen tuotantoon, lähituotantoon, kotimaiseen SUOMALAISEEN ruokaan. Se luo työllisyyttä täällä Suomessa. Ja se vähentää kuljetuskustannuksia.

      Suomessa on pitkä talvikausi ja tänne tuodaan esim Espanjasta tuoretuotteita, mutta otappa selvää Espanjan tehotuotannosta.

      Toinen kysymys 1) jos juotan sulle uraanivettä ja sulla lähtee siitä hiukset tulee patteja. Onko se allergiaa vai myrkytys?

      Miksi minun elimistön pitäisi kestää kumimuunneltuja tomaatteja ja sitä kutsutaan allergiaksi ei myrkytyksesksi? Ehkä ihmisen elimistö sopeutuu kestämään uraanivettä 10 000 vuoden kuluttua, mutta nyt se ei kestä.

      Mitä ihmisen elimistön PITÄÄ sietää?

    • luomumimmi2

      muistakaa vaan hörhöt, että KAIKKI RUOKA oli luomua ihmiskunnan aamusta viime vuossadan alkuun. Keinolannoteita yms on ollut vasta rapiat sata vuotta.

    • lihakset pullistelee

      Ne patit on lihaksia. Karvanlähtö taas johtuu liiasta testosteronista. Lopeta niiden anabolisten steroidien käyttö nyt heti! Alat muuten pullistella lihasten osalta kuin Marit Björgen, joka on syönyt liikaa ja liian pitkään luomua.

    • GMOniaa

      Minulle kävi ihan samalla tavalla:O!!!!!! Huolestuin kovin! Sitten eräs viisas mies kertoi professori Krausenin tutkimuksesta, jossa tutkittiin luomuruokien haittoja. Siinä mainittiin mm. vastatoimenpiteitä luomuruokien aiheuttamiin haittoihin. Aloin nauttimaan professorin kehotuksesta n.56-vuotiaan amerikkalaisen VAIN GMO-ruokaa nauttivan miehen siemennestettä 6 kertaa/vrk. Hän lähetti sitä minulle vastaan ameriikoista. Nyt olen huomannut,että karvankasvu on normalisoitunut. Karvoja kasvaa nimittäin jo sellaisinkiin paikkoihin joissa niitä ei ennen ole ollut! Partani kasvaa leikaamisen jälkeen jo 10 minuutissa. Olen todella tyytyväinen. parantaa!!!!! PArane sinäkin!:)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe